Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:32:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
159
160
161
162
163
164
165
[
166
]
167
168
169
170
171
172
173
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634006 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8250 Dátum:
2011.02.18 péntek, 12:17:28 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.18 péntek, 12:05:55
Az ok,hogy a castrol veri a többi olajat legallább is akiket én ismerek mindenki azt mondja,hogy elvileg a leg jobb ami ithon kapható nem lehet össze hasonlitani a GM-el.De ez is relativ mert mindenki azt használ amit akar és amihez hozzá jut.PL itt a forumon is megoszlanak a vélemények ugyan olyan hosszú vitákat lehet generálni egy beszólással mint a fogyasztás vagy adalék anyagok terén.Én nekem most Texaco van benne és semilyen különbséget nem tudok felhozni se mellette se ellene.Nem vitázni akartam de ha egy márka szerelője nem igazán ajánja a saját olajukat akkor valami van benne.Nekünk egyidőbe kötelező volt mol-os olajakat használni és öszintén mondom semmi baj nem volt vele,igaz a saját autómba soha nem raktam pedig mindig volt némi kis plussz belöle.
Egy Angliaban elo baratom Castrol kenestechnikus TMK-skent dolgozott egy atomeromuben. Ha o azt mondja, jok az olajaik, hat neki elhiszem. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8251 Dátum:
2011.02.18 péntek, 15:07:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.18 péntek, 11:12:18
Azert nem mindig. A gyar ugy adja meg az olajat es a csereperiodust, hogy nagy atlagban mindenkinek jo legyen. Azutan lehet, hogy valaki folyamatos autopalyazasra hasznalja (mint pl. en), ahol kevesbe "kopik" az olaj es elbirna 30-at is. Mas meg varosozik vele, es nem lenne baj, ha mar 10-15 utan kicserelne. Ugyhogy neked sem baj tudni, hogyan mukodnek ezek a dolgok, es annak megfeleloen a sajat erdekedben alakitani egy kicsit a dolgokon, nem vak birka modjara kovetni "A Gyari Ajanlast". :-)
AndyA
Na ez így van
Én tudom mondani nektek,hogy egy üzemanyagtankkal 80% város a többi kinti km.Na ebből azt akarom kihozni,hogy most lesz olajcsere és 12000km-t megyek és nemvárok vele tovább.Én ezen nemspórolok.Mielőtt megvettem az autót az ajánlást is miondták és a cserét meg nyomatékosan.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsiri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8252 Dátum:
2011.02.18 péntek, 16:44:38 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.18 péntek, 09:35:47
Annó a Focus TDdi-be a Ford olaj után Mobil olajat öntöttem, és az autó jobban ment, bár nem volt látványos a változás, szért érezhető volt. Aztán jött a Castrol Edge, ami még javította a teljesítményt.
Metabond persze mindig volt az oilban...
Végre egy újabb metabond használó!
Sokan nem hiszik el, de amikor megvettem az autóm, rögtön olajcsere, váltóban is + metabond mindkettőbe. Olajcsere után rugalmasabb lett az autóm alacsony fordulaton.
Tankolásnál meg a megasel (metabond) üzemanyag adaléka megy bele.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8253 Dátum:
2011.02.18 péntek, 16:57:41 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.17 csütörtök, 19:47:18
üdv.
pedig hidd el nem rossz az az olaj.én is azt használtam 4 évig.teljesen jo a viszkozitása még 20000nél is.és nem fekete trutyi jön le olajcserekor.az én tapasztalatom az hogy jo olaj a GM.
astra elött swiftem volt abba meg csakis castrol magnatec ment.uj kora ota.az megint egy yooféle cucc.
üdv.
őő én mondjuk örülök neki hogyha fekete az olaj persze ha sűrű az nem faja de feketének kell lennie még a benzines autóknál is mert ha nem akkor a blokkban lévő korom és más piszok nem maradt az olajban vagyis valahova le tudott ülepedni ami nem jó.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8254 Dátum:
2011.02.18 péntek, 16:59:17 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.18 péntek, 16:44:38
Végre egy újabb metabond használó!
Sokan nem hiszik el, de amikor megvettem az autóm, rögtön olajcsere, váltóban is + metabond mindkettőbe. Olajcsere után rugalmasabb lett az autóm alacsony fordulaton.
Tankolásnál meg a megasel (metabond) üzemanyag adaléka megy bele.
én is az vagyok, több téren is. Egyelőre csak az olajban és az üzemanyagban van(bár sajnos az most nem fogy
) de amint lesz egy kis lém lecserélem a váltóban is az olajat aztán abba meg megy a metabond gt
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8255 Dátum:
2011.02.18 péntek, 20:04:26 »
Idézetet írta: Bali - 2011.02.17 csütörtök, 21:36:55
Hali.
Pár hónapja a generátorom kapott egy szabadonfutót.Az lenne a kérdés hogy a szíjtárcsát lehet e fixre hegeszteni.
akéttömegű főtengelyszíjtárcsára gondolsz?
vegyél fixet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8256 Dátum:
2011.02.18 péntek, 22:20:46 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.18 péntek, 20:04:26
akéttömegű főtengelyszíjtárcsára gondolsz?
vegyél fixet!
Hol kapok olyat?Neked az van?
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8257 Dátum:
2011.02.18 péntek, 23:38:41 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.18 péntek, 07:47:47
attol fugg milyen kocsiba teszed. egy 20-25 eves kocsiba tok mindegy, mert meg a tescos olaj is meghaladja korban es szabvany minosegben azt a legtutibb röwe vagy akármilyen olajat, amit 25 eve kitalaltak neki. En is ugy tudom/tapasztaltam, hogy az opelek zabaljak az olajat, es GM olajat is adnak nekik emiatt, mert az legalabb olcso. Ugyanakkor egy off-omban hasznaltam fel evig GM olajat, semmi baja nem volt, de a kocsi mindjuk 26 eves
nem minden opel zabálja az olajat.az 1.4 esek egyáltalán nem!inkább az 1.6osok de abbol is csak az amelyik nem twinportos.hidd el az a gyári gm olaj sem épp olcso és ***...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8258 Dátum:
2011.02.18 péntek, 23:51:04 »
Idézetet írta: Bali - 2011.02.17 csütörtök, 21:47:41
Küldtem üzit ott le van írva minden
Hi nekem is tudnál küldeni infót?
Köszi
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8259 Dátum:
2011.02.19 szombat, 18:37:24 »
ma még senki se járt itt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8260 Dátum:
2011.02.19 szombat, 19:02:18 »
Idézetet írta: Bali - 2011.02.18 péntek, 22:20:46
Hol kapok olyat?Neked az van?
nem az van,én nem rakok rá fixet.
a tranyónak van fix tárcsája,azt kell megnézni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8261 Dátum:
2011.02.19 szombat, 19:18:18 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.19 szombat, 19:02:18
nem az van,én nem rakok rá fixet.
a tranyónak van fix tárcsája,azt kell megnézni!
Szerintem nekünk akinek szabadonfutós a generátor, nem kell tartani attól hogy egyhamar tönkremegy a szíjtárcsánk....bezzeg a pug motoron már gyárilag az... még az 1,6-on is..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Mk3 fényszóró mosó
«
Új hozzászólás #8262 Dátum:
2011.02.19 szombat, 19:21:36 »
Sziasztok!
Keresek MK3 mondeohoz fényszóró mosót. Van valakinek ilyen eladó? Utólagos xenonhoz kellene, mert megbüntiztek a rend őrei.
PÜ üzenetben kérem, hogy válaszoljatok!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8263 Dátum:
2011.02.19 szombat, 19:58:42 »
Akkor én sem rakok ha nem kipróbált.Abban segíthetnétek hogy hol kapom meg a legolcsóbban a főtengely szíjtárcsát.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Mk3 fényszóró mosó
«
Új hozzászólás #8264 Dátum:
2011.02.19 szombat, 20:12:16 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.02.19 szombat, 19:21:36
Sziasztok!
Keresek MK3 mondeohoz fényszóró mosót. Van valakinek ilyen eladó? Utólagos xenonhoz kellene, mert megbüntiztek a rend őrei.
PÜ üzenetben kérem, hogy válaszoljatok!
Keresd Motocraftot ő segít.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8265 Dátum:
2011.02.19 szombat, 20:13:24 »
Idézetet írta: Bali - 2011.02.19 szombat, 19:58:42
Akkor én sem rakok ha nem kipróbált.Abban segíthetnétek hogy hol kapom meg a legolcsóbban a főtengely szíjtárcsát.
Nézd meg a Cromax-Nagyautó-nál.Ha jól tudom 28-32e ft körül van a gyári.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Mk3 fényszóró mosó
«
Új hozzászólás #8266 Dátum:
2011.02.19 szombat, 20:29:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.19 szombat, 20:12:16
Keresd Motocraftot ő segít.
neki sincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Mk3 fényszóró mosó
«
Új hozzászólás #8267 Dátum:
2011.02.19 szombat, 20:52:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.19 szombat, 20:29:24
neki sincs
Nemtudtam,csak az irányban segítettem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Mk3 fényszóró mosó
«
Új hozzászólás #8268 Dátum:
2011.02.19 szombat, 21:00:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.19 szombat, 20:52:00
Nemtudtam,csak az irányban segítettem.
viszont van nála olyan krómos pohártartó, amit kerestél, igaz angol autóból, de hátha át tudod rakni valahogy a díszeket róla
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8269 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 08:32:28 »
Fina olajról tudtok mondani valamit?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Mk3 fényszóró mosó
«
Új hozzászólás #8270 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 13:19:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.19 szombat, 21:00:54
viszont van nála olyan krómos pohártartó, amit kerestél, igaz angol autóból, de hátha át tudod rakni valahogy a díszeket róla
Pohártartó? Azt kerestem korábban... ami a kézifék mellett van
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Mk3 fényszóró mosó
«
Új hozzászólás #8271 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 13:42:52 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.20 vasárnap, 13:19:45
Pohártartó? Azt kerestem korábban... ami a kézifék mellett van
igen, csak az angolnál a tükörképe, ügyeskedve biztos át lehet rakni róla a krómdíszeket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Mk3 fényszóró mosó
«
Új hozzászólás #8272 Dátum:
2011.02.20 vasárnap, 14:53:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.20 vasárnap, 13:42:52
igen, csak az angolnál a tükörképe, ügyeskedve biztos át lehet rakni róla a krómdíszeket
Még az is baj,hogy nekem az üdítőtartó nem egy szabályos kör,ami meg crómos és nekem kell az meg szabályos kör.És csak a facelift utániakban is csak a Ghia-ban van ilyen,az alattiban ugyan ilyen van mint nekem csak a hamutartzó cróm csikos.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8273 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 11:07:30 »
Tegnap tankoltam. Pontosan 6.9L/100km lett a fogyasztásom. 90% Budapest, általában rövid távok. Ez nagyon jóóóó, örülök neki!
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8274 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 11:23:55 »
Idézetet írta: Shad - 2011.02.21 hétfő, 11:07:30
Tegnap tankoltam. Pontosan 6.9L/100km lett a fogyasztásom. 90% Budapest, általában rövid távok. Ez nagyon jóóóó, örülök neki!
Éljenek a takarékos emberek! 182 g/km CO2 kibocsátás!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8275 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 13:11:47 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.21 hétfő, 11:23:55
Éljenek a takarékos emberek! 182 g/km CO2 kibocsátás!
En most gurultam egy Bp-Becset. A fogyasztasom 6,3-rol visszament 6,4-re, de nem csoda, mert egyfelol hegynek fel gurultam, masreszt eleg rendes szembeszelet kaptam, csak ugy porogtek a villanymalmok az ut szelen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8276 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 13:32:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.21 hétfő, 13:11:47
En most gurultam egy Bp-Becset. A fogyasztasom 6,3-rol visszament 6,4-re, de nem csoda, mert egyfelol hegynek fel gurultam, masreszt eleg rendes szembeszelet kaptam, csak ugy porogtek a villanymalmok az ut szelen.
AndyA
Szombathely-győr oda vissza, 7,06-os fogyasztás nem túl jó, ugye?? Egyedül voltam a kocsiban, 110 körül utaztam. Kúttól-kútig haladtam...
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8277 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 13:34:06 »
Laikusként kérdem:
Hogyan lehet megállapítani, hogy a motoromon még mindig a nagyobbik turbó van, vagy esetleg valaki lecserélte előttem a kisebbik 115-re??
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8278 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 13:42:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.21 hétfő, 13:11:47
de nem csoda, mert egyfelol hegynek fel gurultam,
AndyA
Hogy kell hegynek fel gurulni. Az engem is érdekel
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8279 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 13:43:47 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.21 hétfő, 13:32:50
Szombathely-győr oda vissza, 7,06-os fogyasztás nem túl jó, ugye?? Egyedül voltam a kocsiban, 110 körül utaztam. Kúttól-kútig haladtam...
Az még kicsit sok, de jobb, mint a múltkori kétszámjegyű fogyasztásod
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8280 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 13:46:10 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.21 hétfő, 13:43:47
Az még kicsit sok, de jobb, mint a múltkori kétszámjegyű fogyasztásod
Jah, de városon belül még minidig két számjegyű...
nem tudom mit kezdjek vele...
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8281 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 14:07:19 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.21 hétfő, 13:34:06
Laikusként kérdem:
Hogyan lehet megállapítani, hogy a motoromon még mindig a nagyobbik turbó van, vagy esetleg valaki lecserélte előttem a kisebbik 115-re??
hát úgy, hogy leírod az összes számot, ami rá van írva a turbóra. Ezek alapján lehet tájékozódni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8282 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 14:07:47 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.21 hétfő, 13:32:50
Szombathely-győr oda vissza, 7,06-os fogyasztás nem túl jó, ugye?? Egyedül voltam a kocsiban, 110 körül utaztam. Kúttól-kútig haladtam...
kellene már egy fogyasztás topic.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8283 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 14:50:37 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.21 hétfő, 13:32:50
Szombathely-győr oda vissza, 7,06-os fogyasztás nem túl jó, ugye?? Egyedül voltam a kocsiban, 110 körül utaztam. Kúttól-kútig haladtam...
Az kimondottan xar. Vagy halalra tapostad teherautotol teherautoig az elozgetesek kozben...
Nekem palya, fix ora szerinti 140 tempomattal a mondott eredmeny. Korabban 6,7 volt tobb Becs-Bp oda-vissza atlaga alapjan, majd jott Protec es legszurocsere, EGR tisztitas es dugozas, akkor lement 6,4, de akar 6,3-ra is. Tegnap kapott amugy friss olajat es uj GO-szurot is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8284 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 15:27:56 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.21 hétfő, 13:34:06
Laikusként kérdem:
Hogyan lehet megállapítani, hogy a motoromon még mindig a nagyobbik turbó van, vagy esetleg valaki lecserélte előttem a kisebbik 115-re??
miért gondolod hogy lecserélték?
ha fix akkor GT2049S ha vákumos vagy villanyos akkor GT1749V
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8285 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 15:34:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.21 hétfő, 14:50:37
Az kimondottan xar. Vagy halalra tapostad teherautotol teherautoig az elozgetesek kozben...
Nekem palya, fix ora szerinti 140 tempomattal a mondott eredmeny. Korabban 6,7 volt tobb Becs-Bp oda-vissza atlaga alapjan, majd jott Protec es legszurocsere, EGR tisztitas es dugozas, akkor lement 6,4, de akar 6,3-ra is. Tegnap kapott amugy friss olajat es uj GO-szurot is.
AndyA
de neki ottómatája van. mondjuk akkor sem fhasza a kétszámjegyű fogyi városban.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8286 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 15:46:39 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.21 hétfő, 15:34:54
de neki ottómatája van. mondjuk akkor sem fhasza a kétszámjegyű fogyi városban.
7 literes fogyasztas 110-es temponal? automata ide vagy oda, az akkor is nagyon magas! Vagy benzines, de elirta a forumot? Mert benzinestol eppen elfogadhato lenne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8287 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 15:56:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.21 hétfő, 15:46:39
7 literes fogyasztas 110-es temponal? automata ide vagy oda, az akkor is nagyon magas! Vagy benzines, de elirta a forumot? Mert benzinestol eppen elfogadhato lenne.
AndyA
Sajnos nem benzines. Disel, automata, és valamiért sokat fogyaszt nagyon.
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8288 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 16:03:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.21 hétfő, 15:27:56
miért gondolod hogy lecserélték?
ha fix akkor GT2049S ha vákumos vagy villanyos akkor GT1749V
Mert már nem tudok mire gondolni, miért nem megy rendesen, olyan "115-ötösen" megy. Viszont a fogyasztása olyan "200-as"
Már magamon röhögök kínomban
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8289 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 16:11:19 »
Akkor én nagyon elégedett lehetek mert nekem átlagban 6 a fogyasztásom, pedig nem könnyű a lábam, igaz legtöbbször egyedül ülök benne. Csak azt nem tudom hogy a régi 2002-es évj. Mondeom miért nem evett többet!! Az ugyanis még 5 sebességes volt, így sokkal többet pörgött. A fordulatszámmérő 220-nál majdnem elérte a piros mezőt, ez meg kb. 3500-at pörög ugyanott.
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.21 hétfő, 13:11:47
En most gurultam egy Bp-Becset. A fogyasztasom 6,3-rol visszament 6,4-re, de nem csoda, mert egyfelol hegynek fel gurultam, masreszt eleg rendes szembeszelet kaptam, csak ugy porogtek a villanymalmok az ut szelen.
AndyA
Naplózva
p.miska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8290 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 16:13:01 »
Sziasztok!
Új regisztráló vagyok ezen az oldalon . A fejfájást nekem az elektromos turbó vezérlő okozza ami a múlt héten egy emelkedőn döglött be Olaszországban :falbav:Már előtte is leállt , akkor sikerült megindítani , de most sajnos nem . Kint nem kaptam bontottan , így turbó vezérlő nélkül jöttem haza(1000 km.). A kinti Ford szervizben azt mondták hogy elvileg nem lesz baja a motornak , csak hegyre menet nem húz(nem is húzott
).
Kérdés?
1/ Tényleg nem lehet baja a motornak
Mintha a végére kopogósabb lett volna mint az első 100km.-en
2/ Hol és mennyiért javítanak ilyen vezérlőt??? Mert bontottban nem kaptam.
Várom a segítségeteket. Üdv.
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8291 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 16:46:10 »
Idézetet írta: p.miska - 2011.02.21 hétfő, 16:13:01
Sziasztok!
Új regisztráló vagyok ezen az oldalon . A fejfájást nekem az elektromos turbó vezérlő okozza ami a múlt héten egy emelkedőn döglött be Olaszországban :falbav:Már előtte is leállt , akkor sikerült megindítani , de most sajnos nem . Kint nem kaptam bontottan , így turbó vezérlő nélkül jöttem haza(1000 km.). A kinti Ford szervizben azt mondták hogy elvileg nem lesz baja a motornak , csak hegyre menet nem húz(nem is húzott
).
Kérdés?
1/ Tényleg nem lehet baja a motornak
Mintha a végére kopogósabb lett volna mint az első 100km.-en
2/ Hol és mennyiért javítanak ilyen vezérlőt??? Mert bontottban nem kaptam.
Várom a segítségeteket. Üdv.
Biztos hogy nem lett baja.A turbó elektronikát meg lehet javítani.Címet nem tudok adni de biztos kapsz valakitől.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8292 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 16:58:18 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.21 hétfő, 16:03:14
Mert már nem tudok mire gondolni, miért nem megy rendesen, olyan "115-ötösen" megy. Viszont a fogyasztása olyan "200-as"
Már magamon röhögök kínomban
ű
MAF szenzort cserélted már/pucoltad már?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8293 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 17:20:12 »
Idézetet írta: p.miska - 2011.02.21 hétfő, 16:13:01
Sziasztok!
Új regisztráló vagyok ezen az oldalon . A fejfájást nekem az elektromos turbó vezérlő okozza ami a múlt héten egy emelkedőn döglött be Olaszországban :falbav:Már előtte is leállt , akkor sikerült megindítani , de most sajnos nem . Kint nem kaptam bontottan , így turbó vezérlő nélkül jöttem haza(1000 km.). A kinti Ford szervizben azt mondták hogy elvileg nem lesz baja a motornak , csak hegyre menet nem húz(nem is húzott
).
Kérdés?
1/ Tényleg nem lehet baja a motornak
Mintha a végére kopogósabb lett volna mint az első 100km.-en
2/ Hol és mennyiért javítanak ilyen vezérlőt??? Mert bontottban nem kaptam.
Várom a segítségeteket. Üdv.
Szia!
Javítható, Veszprémben van egy srác, aki még talán hirdette is itt magát, csak hát nem mentetem le, de ha jól emlékszem Alf tudja az elérhetőséget, majd beírja.
Azért keresem tovább, hátha meglelem
Google 1x ezt adta ki:
http://racing-bazar.hu/hasznaltauto/mondeo_ford_626/ford_mondeo_turbo_javitas_1_nap_alatt
ez van még:
http://mondeo.hu/index.php?topic=4623.msg527081#msg527081
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg521853#msg521853
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg526170#msg526170
"A srác telefonszáma a következő 06-30/502-8382. Sajnos a nevét nem tudom mert elég halkan beszél .Amugy a címe : Veszprém Csererdő utca 8/b. !Fél év gari és 30 ropi a javítás! "
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.21 hétfő, 18:13:57 írta V.Tamás
»
Naplózva
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8294 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 17:28:21 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.21 hétfő, 16:58:18
ű
MAF szenzort cserélted már/pucoltad már?
Nem.
Kérdés, mi az és mire való a MAF szenzor?? hogyan befolyásolja a dolgokat?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8295 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 18:14:31 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.21 hétfő, 17:28:21
Nem.
Kérdés, mi az és mire való a MAF szenzor?? hogyan befolyásolja a dolgokat?
Legtomegmero, a beszivott levego homersekletet es mennyiseget meri, hogy tudja a vezerles, mibol es mennyi megy befele eppen a motorba.
A szivocsovon van egy kulon leszerelheto kis egysegben. Ha kiszeded, vigyazz ra, mert igen serulekeny. Fooldalon talalsz leirast a tisztitasarol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8296 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 18:29:14 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.21 hétfő, 17:28:21
Nem.
Kérdés, mi az és mire való a MAF szenzor?? hogyan befolyásolja a dolgokat?
Ha ezt is kipucolod cserélj légszürőt és a tartóját a légszürőnek fújd ki de a MAF helyét tömd be ronggyal nehogy belemenjen kosz.Ha minden megvan valami változás lesz szerintem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8297 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 19:13:29 »
Idézetet írta: p.miska - 2011.02.21 hétfő, 16:13:01
Sziasztok!
Új regisztráló vagyok ezen az oldalon . A fejfájást nekem az elektromos turbó vezérlő okozza ami a múlt héten egy emelkedőn döglött be Olaszországban :falbav:Már előtte is leállt , akkor sikerült megindítani , de most sajnos nem . Kint nem kaptam bontottan , így turbó vezérlő nélkül jöttem haza(1000 km.). A kinti Ford szervizben azt mondták hogy elvileg nem lesz baja a motornak , csak hegyre menet nem húz(nem is húzott
).
Kérdés?
1/ Tényleg nem lehet baja a motornak
Mintha a végére kopogósabb lett volna mint az első 100km.-en
2/ Hol és mennyiért javítanak ilyen vezérlőt??? Mert bontottban nem kaptam.
Várom a segítségeteket. Üdv.
www.turbogyar.hu
Őt keresd turbó javítás ügyben. Ha jó az elméletem, olcsón meg tudod úszni a javítást.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
p.miska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8298 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 19:21:58 »
Köszi a gyors válaszokat
. Annyiban változott hogy szétszedtem , akkutöltővel megmozgattam a motort ide-oda váltva a + és a - t , összeszereltem és láss csodát működik megint
, és az izzítószál sem villog a műszerfalon
. A múltkor is ez volt és 1500 km. bírt. Vajon mi lehet a gond
? Holnap beszélek a sráccal Veszprémből. Viszont a motor mintha jobban kopogna. Most lettek felújítva a porlasztók , nagyon nem örülnék ha megint azok kopognának
Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8299 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 19:30:37 »
Idézetet írta: p.miska - 2011.02.21 hétfő, 19:21:58
Köszi a gyors válaszokat
. Annyiban változott hogy szétszedtem , akkutöltővel megmozgattam a motort ide-oda váltva a + és a - t , összeszereltem és láss csodát működik megint
, és az izzítószál sem villog a műszerfalon
. A múltkor is ez volt és 1500 km. bírt. Vajon mi lehet a gond
? Holnap beszélek a sráccal Veszprémből. Viszont a motor mintha jobban kopogna. Most lettek felújítva a porlasztók , nagyon nem örülnék ha megint azok kopognának
Üdv.
A vezérrlőelektronikában van valami kórság,ezért villog az izzítószál,és vált vészüzemre a motor.
Vidd el a veszprémi sráchoz,és megjavítja neked garival az elektronikát!
A kopogás lehet a vészüzemtől is,mert az ecu korlátozza az üzanyomást....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
159
160
161
162
163
164
165
[
166
]
167
168
169
170
171
172
173
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ