Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:02:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
211
212
213
214
215
216
217
[
218
]
219
220
221
222
223
224
225
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14657029 alkalommal)
0 Felhasználó és 176 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10850 Dátum:
2011.06.28 kedd, 16:48:31 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.06.28 kedd, 16:24:42
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html
http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-oil-viszkozitas-mazda-0w-5w-10w.html
Koszi!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10851 Dátum:
2011.06.28 kedd, 17:42:24 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.25 szombat, 23:59:02
Tudod mit? A Mondeora tényleg kell költeni. És tényleg vannak vele problémák.
A feelinget ugyanis meg kell fizetni.
Vehetsz mondjuk fele annyiból egy ....., ami soha nem romlik el, de azt nem is olyan vezetni.
Hogy mást ne mondjak, egy Ferrari felni 500 ezer Ft, olaj cere 7500 Km-enként ugyan annyi.
Akkor miről beszélünk? A Ferrari rossz kocsi?
Nem! csak meg kell fizetni az érzést.
Hogy neked mire van szükséged, és mit engedhetsz meg magadnak azt döntsd el te.
De, hogy ebben az "érzés" kategóriában ez a legolcsóbb, az biztos.
Maximálisan egyetértek. Írtam erről egy eszmefuttatást a Facebookon:
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_137015676346992&view=doc&id=137023259679567
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10852 Dátum:
2011.06.28 kedd, 18:39:51 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.06.28 kedd, 17:42:24
Maximálisan egyetértek. Írtam erről egy eszmefuttatást a Facebookon:
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_137015676346992&view=doc&id=137023259679567
nem ís írod, mi lett a verdával? miért szakadt a szíj el?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10853 Dátum:
2011.06.28 kedd, 18:44:37 »
Idézetet írta: GiN - 2011.06.28 kedd, 18:39:51
nem ís írod, mi lett a verdával? miért szakadt a szíj el?
Leírtam már, az alábbi a hozzászólásban, fotókkal, de senki sem reagált rá akkor:
#30141 MK3 Általános kérdések
Dátum: 2011.06.07 kedd, 19:34:40
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.28 kedd, 19:07:52 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10854 Dátum:
2011.06.28 kedd, 18:50:25 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.06.28 kedd, 17:42:24
Maximálisan egyetértek. Írtam erről egy eszmefuttatást a Facebookon:
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_137015676346992&view=doc&id=137023259679567
Es arckonyv account nelkul...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10855 Dátum:
2011.06.28 kedd, 19:00:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.28 kedd, 18:50:25
Es arckonyv account nelkul...?
AndyA
Tessék...
http://web.t-online.hu/incent93/milyen.htm
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10856 Dátum:
2011.06.28 kedd, 22:33:03 »
Sziasztok.
Segítségre,véleményekre lenne szükségem.Reggel az első indítás után az autónak ingadozik az alapjárata,de kis idő múlva kiegyenesedik.
Induláskor,és ez mindig jellemző,hogy a kuplung ráengedésekor alacsony fordulaton kopogósabb a motorhang.
A fordulat emelésével a hang elmarad.
A csúcsokat a múlt héten néztük meg "poharazással",3 db egyformán engedi vissza a résolajat,1 db ami még gyári többet enged vissza.
Lehet ez a hiba oka?
Elég ezt az egyet cserélni,vagy mind a 4-et kell???
Vagy érdemesebb inkább felújítatni?
Mennyibe kerül egy felújítás/db? Hol érdemes csináltatni?
Az autó napi használatban van,tehát ezért bajos ha egy napra is nélkülözni kell.
Várom a válaszokat,amit előre is nagyon köszönök.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10857 Dátum:
2011.06.28 kedd, 23:27:33 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.06.28 kedd, 22:33:03
Sziasztok.
Segítségre,véleményekre lenne szükségem.Reggel az első indítás után az autónak ingadozik az alapjárata,de kis idő múlva kiegyenesedik.
Induláskor,és ez mindig jellemző,hogy a kuplung ráengedésekor alacsony fordulaton kopogósabb a motorhang.
A fordulat emelésével a hang elmarad.
A csúcsokat a múlt héten néztük meg "poharazással",3 db egyformán engedi vissza a résolajat,1 db ami még gyári többet enged vissza.
Lehet ez a hiba oka?
Elég ezt az egyet cserélni,vagy mind a 4-et kell???
Vagy érdemesebb inkább felújítatni?
Mennyibe kerül egy felújítás/db? Hol érdemes csináltatni?
Az autó napi használatban van,tehát ezért bajos ha egy napra is nélkülözni kell.
Várom a válaszokat,amit előre is nagyon köszönök.
Az alapjárar ingadozás lehet attól is,hogy koszos a légtömeg mérőd,légszürő csere mikor volt?A poharazást,hogy néztétek mert 1 percig kell mérni és 17ml-nél nem lehet több csúcsonként.Én javaslom bár nem mindenki ért majd egyet adj neki egy protechet kezdésre.A felújítást megtudod kérdezni BOSCH szervizben.Rákeresel a hozzád legközelebbire és beszélsz velük.Egr levan dugózva mert lehet az is kezd eltömődni és a szívósort is nem árt kitisztítani.Ezek mind befolyásoló tényezők lehetnek.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10858 Dátum:
2011.06.29 szerda, 09:42:20 »
Sziasztok,
üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.
A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...
köszi,
Levis
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10859 Dátum:
2011.06.29 szerda, 11:02:09 »
Idézetet írta: Levis - 2011.06.29 szerda, 09:42:20
Sziasztok,
üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.
A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...
köszi,
Levis
mi di-nél 45ekm-enként(3 olajcsere) szoktuk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10860 Dátum:
2011.06.29 szerda, 12:12:42 »
Idézetet írta: Levis - 2011.06.29 szerda, 09:42:20
Sziasztok,
üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.
A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...
köszi,
Levis
Szia!
Én két olajcserénként szoktam azaz 30000km-nél, mert 15-nél cserélek olajat.
Otthon is meg lehet csinálni a leírás alapján. Légteleníteni tudtommal nem kell.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10861 Dátum:
2011.06.29 szerda, 12:34:38 »
Idézetet írta: Levis - 2011.06.29 szerda, 09:42:20
Sziasztok,
üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.
A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...
köszi,
Levis
Tisztelt Fórumtárs!
A TDCI motorok Porlasztó csúcsai elég érzékenyek a különböző szennyeződésekre és emiatt jó minőségű 2 mikronos szürőt alkalmaznak. Ez az a terület ahol nem érdemes spórolni, tudom megoszlanak a vélemények. Én minden egyes motor olaj cserénél lecserélem a gázolaj szürőt is csak gyárira. (15000 Km) Még eddig nem bántam meg. 125 000 Km mentem probléma mentesen. Relhist szerint atom stabil az alapjáratom, ami nem egy rossz dolog. A szürő cseréje nagyon egyszerű a FAQ-ban leirtak alapján bátran próbáld meg. A csere előtt rongyal takard le a generátort, hogy az a kevés nafta ami a cserekor óhatatlan kifolyik ne a generátorra fojjon és feltétlenül töltsd fel a szűrőt a beépités előtt gázolajjal. A cseréhez sok sikert kivánok.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10862 Dátum:
2011.06.29 szerda, 12:56:53 »
Idézetet írta: Levis - 2011.06.29 szerda, 09:42:20
Sziasztok,
üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.
A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...
köszi,
Levis
Ne inditsd el a motort, amig nincs a helyen, akkor nem megy levego a nagynyomasu reszbe. Egyebkent a gyujtas raadasara tolja neki a naftat az uzemanyagpumpa, ha feltoltotted olajjal elotte, akkor nem lesz semmi gondod vele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10863 Dátum:
2011.06.29 szerda, 13:07:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.29 szerda, 12:56:53
... Egyebkent a gyujtas raadasara tolja neki a naftat az uzemanyagpumpa, ...
Levis-nek TDCi van nem TDDi
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10864 Dátum:
2011.06.29 szerda, 13:10:42 »
Idézetet írta: Levis - 2011.06.29 szerda, 09:42:20
Sziasztok,
üzemanyagszűrő cserével kapcsolatban érdeklődnék... Alap esetben 60eKm-ként ajánlják cserélni, de egyesek szerint érdemes 20 vagy 40e-ként inkább. Ez nyilván egyéni megítélés kérdése, de mégis érdekelne, hogy a többség hogy vélekedik egy TDCi esetében.
A másik kérdés, hogy ezt tudom-e cserélni otthon. Láttam egy leírás, mi szerint csak simán le kell húzni a csöveket róla, feltölteni gázolajjal és aztán visszatenni az újat...
Nem kell légteleníteni rendszert? Ennyire egyszerű lenne? az összes többi olaj+szűrő cserét meg tudom csinálni, de ezt még nem próbáltam sose...
köszi,
Levis
csere után beülsz, beindítod és felemeled a fordulatot kb 2000-re. járatod 2-3 percig és ámen.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
raczanti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10865 Dátum:
2011.06.29 szerda, 16:02:00 »
Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10866 Dátum:
2011.06.29 szerda, 16:03:46 »
Aki ezt veled megetette az nagyon értett hozzá.
Ilyen gyönyörűen senki nem tudta volna összefoglalni a hibát.
Esetleg a fluxuskondenzátor, ha mégsem az EGR.
Idézetet írta: raczanti - 2011.06.29 szerda, 16:02:00
Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10867 Dátum:
2011.06.29 szerda, 16:06:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.29 szerda, 12:56:53
Ne inditsd el a motort, amig nincs a helyen, akkor nem megy levego a nagynyomasu reszbe. Egyebkent a gyujtas raadasara tolja neki a naftat az uzemanyagpumpa, ha feltoltotted olajjal elotte, akkor nem lesz semmi gondod vele.
AndyA
tdci-ben nincs üanyag pumpa
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10868 Dátum:
2011.06.29 szerda, 16:06:54 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.29 szerda, 16:03:46
Aki ezt veled megetette az nagyon értett hozzá.
Ilyen gyönyörűen senki nem tudta volna összefoglalni a hibát.
Esetleg a fluxuskondenzátor, ha mégsem az EGR.
Ja, jol mondod, annak a ricnije szokott lefitulni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10869 Dátum:
2011.06.29 szerda, 16:07:35 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.06.29 szerda, 13:07:48
Levis-nek TDCi van nem TDDi
90le-s DI-ben sincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10870 Dátum:
2011.06.29 szerda, 16:11:14 »
Milyen évjárat a járgány?
EGR elektromos, vagy vákuumos?
Idézetet írta: raczanti - 2011.06.29 szerda, 16:02:00
Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
raczanti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10871 Dátum:
2011.06.29 szerda, 16:15:32 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.29 szerda, 16:03:46
Aki ezt veled megetette az nagyon értett hozzá.
Ilyen gyönyörűen senki nem tudta volna összefoglalni a hibát.
Esetleg a fluxuskondenzátor, ha mégsem az EGR.
Nekem mindegy, csak tudjam használni. Van ötleted hova vigyem, ahol értenek is hozzá?
Naplózva
raczanti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10872 Dátum:
2011.06.29 szerda, 16:17:12 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.29 szerda, 16:11:14
Milyen évjárat a járgány?
EGR elektromos, vagy vákuumos?
2006 évjárat, van rajta vákumcső és elektromos csatlakozó is.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10873 Dátum:
2011.06.29 szerda, 16:38:07 »
Idézetet írta: raczanti - 2011.06.29 szerda, 16:17:12
2006 évjárat, van rajta vákumcső és elektromos csatlakozó is.
Az EGR-el 3 dolgot lehet csinálni:
1. kiveszed,megpucolod visszarakod
2. kiveszed,megpucolod,ledugózod,visszarakod és veszel egy diag készüléket,hogy tudd a kódot törölgetni
3. hiszel a szervíznek,és 70ezerért veszel egy új EGR-t
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10874 Dátum:
2011.06.29 szerda, 17:53:00 »
Idézetet írta: raczanti - 2011.06.29 szerda, 16:02:00
Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el.
Bocsánat, de ezen akkorát kacagtam...
Mesekönyvet kéne íratni azzal, aki ilyeneket ki tud találni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10875 Dátum:
2011.06.29 szerda, 18:05:40 »
Idézetet írta: GiN - 2011.06.29 szerda, 17:53:00
Bocsánat, de ezen akkorát kacagtam...
Mesekönyvet kéne íratni azzal, aki ilyeneket ki tud találni.
Megállnának a gyerekek a fejlődésbe ha olvassnák.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10876 Dátum:
2011.06.29 szerda, 18:10:33 »
Idézetet írta: raczanti - 2011.06.29 szerda, 16:17:12
2006 évjárat, van rajta vákumcső és elektromos csatlakozó is.
akkor az biztos nem 2006-os.
Ne bízd hülyékre a kocsidat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10877 Dátum:
2011.06.29 szerda, 18:17:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.29 szerda, 18:10:33
akkor az biztos nem 2006-os.
Ne bízd hülyékre a kocsidat.
Miért? Az enyém 2007-es és van rajta vákuum is meg elektronyos csati is
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10878 Dátum:
2011.06.29 szerda, 18:20:44 »
Idézetet írta: raczanti - 2011.06.29 szerda, 16:02:00
Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el.
Ezt újra és újra el kell olvasnom, annyira jó.
Kellene belőle scifi regényt írni, vagy valami.
Komolyra fordítva a szót: ha ez lenne a helyzet, akkor:
1) szürkén füstölne
2) villogna az izzításjelződ a befecskendezési nyomás problémája miatt (nagyobb nyomásesés a rendkívüli nyitás miatt)
3) rosszak lennének a dugattyúgyűrűid, ami alacsony kompressziót jelentene
4) a 6,5L motorolaj előbb-utóbb gondot okozna az olajszivattyúnak
5) huzamosabb (pályás) használat után lecsökkenne a motorolaj szint a kiégő gázolaj miatt
6) az egr beleszólna az üzemanyag befecskendezés vezérlésébe, ami komoly programhibára utal, ugyanis eredetileg nincs benne a vezérlési körben.
nem DPF-ről (részecskeszűrő) volt szó véletlenül? Mert ott tényleg lehet tisztítási célzattal többlet üzemanyag befecskendezés elvileg.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10879 Dátum:
2011.06.29 szerda, 18:21:07 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.06.29 szerda, 18:17:43
Miért? Az enyém 2007-es és van rajta vákuum is meg elektronyos csati is
akkor de.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10880 Dátum:
2011.06.29 szerda, 19:52:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.29 szerda, 18:20:44
Ezt újra és újra el kell olvasnom, annyira jó.
Kellene belőle scifi regényt írni, vagy valami.
Komolyra fordítva a szót: ha ez lenne a helyzet, akkor:
1) szürkén füstölne
2) villogna az izzításjelződ a befecskendezési nyomás problémája miatt (nagyobb nyomásesés a rendkívüli nyitás miatt)
3) rosszak lennének a dugattyúgyűrűid, ami alacsony kompressziót jelentene
4) a 6,5L motorolaj előbb-utóbb gondot okozna az olajszivattyúnak
5) huzamosabb (pályás) használat után lecsökkenne a motorolaj szint a kiégő gázolaj miatt
6) az egr beleszólna az üzemanyag befecskendezés vezérlésébe, ami komoly programhibára utal, ugyanis eredetileg nincs benne a vezérlési körben.
nem DPF-ről (részecskeszűrő) volt szó véletlenül? Mert ott tényleg lehet tisztítási célzattal többlet üzemanyag befecskendezés elvileg.
Na nem is értem miért nem láttok a mondandó mögé......?
Az egr szelep rosz,mert elkormolja a rendszert.Ez OK.
Az ecu meg plusz üzemanyagot nyom be a DPF regenerációjához,ami bizony emeli az oljaszintet.Ez is OK.
Az olajszinttel nem lehet mit csinálni,csak sűrűbben cserélni az olajat.Az egr szelepet meg kikell cserélni,vagy lekell dugózni,és kódszkennerel törölgetni a hibát....én biztosan nem keresnék új-de még másik egr szelepet sem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10881 Dátum:
2011.06.29 szerda, 20:34:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.29 szerda, 18:10:33
akkor az biztos nem 2006-os.
Ne bízd hülyékre a kocsidat.
az enyém is 2006os...és min2 van rajt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10882 Dátum:
2011.06.29 szerda, 20:41:08 »
Idézetet írta: raczanti - 2011.06.29 szerda, 16:02:00
Mk3 130 Le TDCI motohoz EGR szelepet keresek. A meglévő hibásan működik. Elkormolja a rendszert, mert kipufogó ütemben gázolajat fecskendeztet be a komputerrel. Ráadásul a befecskendezett gázolaj a hengerfalon lecsapódva a karterbe folyik és emelkedik a motorolaj szint. Már 2000 km alatt 1l-el.
motorcraft most bont egy autót.kérdezd meg,van-e neki egr
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10883 Dátum:
2011.06.29 szerda, 21:42:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.29 szerda, 12:56:53
Ne inditsd el a motort, amig nincs a helyen, akkor nem megy levego a nagynyomasu reszbe. Egyebkent a gyujtas raadasara tolja neki a naftat az uzemanyagpumpa, ha feltoltotted olajjal elotte, akkor nem lesz semmi gondod vele.
AndyA
KÖSZI MINDENKINEK A VÁLASZOKAT!!!
Akkor a hétvégén belevágok a cserébe
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
raczanti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10884 Dátum:
2011.06.29 szerda, 23:38:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.29 szerda, 18:20:44
Ezt újra és újra el kell olvasnom, annyira jó.
Kellene belőle scifi regényt írni, vagy valami.
Komolyra fordítva a szót: ha ez lenne a helyzet, akkor:
1) szürkén füstölne
2) villogna az izzításjelződ a befecskendezési nyomás problémája miatt (nagyobb nyomásesés a rendkívüli nyitás miatt)
3) rosszak lennének a dugattyúgyűrűid, ami alacsony kompressziót jelentene
4) a 6,5L motorolaj előbb-utóbb gondot okozna az olajszivattyúnak
5) huzamosabb (pályás) használat után lecsökkenne a motorolaj szint a kiégő gázolaj miatt
6) az egr beleszólna az üzemanyag befecskendezés vezérlésébe, ami komoly programhibára utal, ugyanis eredetileg nincs benne a vezérlési körben.
nem DPF-ről (részecskeszűrő) volt szó véletlenül? Mert ott tényleg lehet tisztítási célzattal többlet üzemanyag befecskendezés elvileg.
Valóban villog időnként az izzítás jelző és a részecske szűrőt már 2-szer tistították 5000 km-en belül.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10885 Dátum:
2011.06.29 szerda, 23:45:45 »
Idézetet írta: raczanti - 2011.06.29 szerda, 23:38:13
Valóban villog időnként az izzítás jelző és a részecske szűrőt már 2-szer tistították 5000 km-en belül.
Az olajpálcán láttad is,hogy emelkedett a szint továbbá nem mondták a részecskeszürőt cserélni kell ez miatt.?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10886 Dátum:
2011.06.29 szerda, 23:46:40 »
Idézetet írta: raczanti - 2011.06.29 szerda, 23:38:13
Valóban villog időnként az izzítás jelző és a részecske szűrőt már 2-szer tistították 5000 km-en belül.
én kivenném belőle, jó lesz az a polcra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
raczanti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10887 Dátum:
2011.06.29 szerda, 23:54:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.29 szerda, 23:45:45
Az olajpálcán láttad is,hogy emelkedett a szint továbbá nem mondták a részecskeszürőt cserélni kell ez miatt.?
Látható az olajszint emelkedés a nívó pálcán. A részecske szűrő a csere elkerülése miatt lett tisztítva. A cseréhez anyagi okokból nem volt kedvem.
200000 feletti összeget mondtak cserére.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10888 Dátum:
2011.06.29 szerda, 23:56:56 »
Idézetet írta: raczanti - 2011.06.29 szerda, 23:54:55
Látható az olajszint emelkedés a nívó pálcán. A részecske szűrő a csere elkerülése miatt lett tisztítva. A cseréhez anyagi okokból nem volt kedvem.
200000 feletti összeget mondtak cserére.
De ha 2szer volt tisztítva és újra csinálja a galibát nem fogod megúszni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10889 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 00:02:15 »
Idézetet írta: raczanti - 2011.06.29 szerda, 23:54:55
Látható az olajszint emelkedés a nívó pálcán. A részecske szűrő a csere elkerülése miatt lett tisztítva. A cseréhez anyagi okokból nem volt kedvem.
200000 feletti összeget mondtak cserére.
miért nem szeditek ki belőle?? ki tudják programozni belőle, és nem fog hiányozni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10890 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 00:51:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.30 csütörtök, 00:02:15
miért nem szeditek ki belőle?? ki tudják programozni belőle, és nem fog hiányozni
de hogy mi a francnak rakták azt bele azt szerintem ők sem tudják...nekem már az az egyetlen dob is ba...a a csőröm ami rajta van
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10891 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 08:45:01 »
Idézetet írta: Levis - 2011.06.29 szerda, 21:42:37
KÖSZI MINDENKINEK A VÁLASZOKAT!!!
Akkor a hétvégén belevágok a cserébe
Legalabb 5 perc, de akar 6 vagy 7 is lehet, ha meg sosem csinaltad. Nagy kaland... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10892 Dátum:
2011.07.02 szombat, 17:05:34 »
Egy kis hivatalos infó a DPF szűrőről,a motorolajról,és hogy miért van a gyakori olajcserére szükség:
Olajcsere-figyelmeztető jelző - gépkocsik dízel-részecskeszűrővel (DPF)
Újraméretezéshez kattintson E71711
Az olajcsere-figyelmeztető jelző tájékoztatja a vezetőt arról, hogy a motornak a motorolajban felgyülemlett tüzelőanyag miatt olajcserére van szüksége. Ez a DPF-regenerációs folyamatnak köszönhető, ahol további tüzelőanyag-mennyiség kerül adagolásra a kipufogó-gáz hőmérsékletének növelésére. Ennek eredményeként kis mennyiségekben elégettlen tüzelőanyag marad az égéstérben és a dugattyúgyűrűket megkerülve a motorolajba jut.
A túlzott tüzelőanyag mennyiségét a PCM számítja ki. A PCM felügyeli a motor üzemállapotát valamint a kipufogógáz-hőmérséklet érzékelőből a DPF regenerációs folyamat alatt érkező értékeket, és kiszámítja az olajban található tüzelőanyag mennyiségét. Ha a tüzelőnyag-tartalom meghaladja a megengedett szintet, a PCM megvilágítja az olajcsere-figyelmeztető jelzőt a kombinált műszerben.
Miután a motorolajat lecserélték, a szervizintervallum kijelző lenullázását el kell végezni.
További információkért lásd a következő munkapozíciót ebben az alcsoportban: Olajcsere-jelző visszaállítás (413-09 Figyelmeztető berendezések, Általános szervizmunkák).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10893 Dátum:
2011.07.02 szombat, 17:24:55 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.02 szombat, 17:05:34
Egy kis hivatalos infó a DPF szűrőről,a motorolajról,és hogy miért van a gyakori olajcserére szükség:
Olajcsere-figyelmeztető jelző - gépkocsik dízel-részecskeszűrővel (DPF)
Újraméretezéshez kattintson E71711
Az olajcsere-figyelmeztető jelző tájékoztatja a vezetőt arról, hogy a motornak a motorolajban felgyülemlett tüzelőanyag miatt olajcserére van szüksége. Ez a DPF-regenerációs folyamatnak köszönhető, ahol további tüzelőanyag-mennyiség kerül adagolásra a kipufogó-gáz hőmérsékletének növelésére. Ennek eredményeként kis mennyiségekben elégettlen tüzelőanyag marad az égéstérben és a dugattyúgyűrűket megkerülve a motorolajba jut.
A túlzott tüzelőanyag mennyiségét a PCM számítja ki. A PCM felügyeli a motor üzemállapotát valamint a kipufogógáz-hőmérséklet érzékelőből a DPF regenerációs folyamat alatt érkező értékeket, és kiszámítja az olajban található tüzelőanyag mennyiségét. Ha a tüzelőnyag-tartalom meghaladja a megengedett szintet, a PCM megvilágítja az olajcsere-figyelmeztető jelzőt a kombinált műszerben.
Miután a motorolajat lecserélték, a szervizintervallum kijelző lenullázását el kell végezni.
További információkért lásd a következő munkapozíciót ebben az alcsoportban: Olajcsere-jelző visszaállítás (413-09 Figyelmeztető berendezések, Általános szervizmunkák).
mehetne FAQ-ba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10894 Dátum:
2011.07.02 szombat, 17:27:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.02 szombat, 17:24:55
mehetne FAQ-ba
tedd be,én másik témát teszek be.az is lesz ilyen érdekes biztos....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10895 Dátum:
2011.07.02 szombat, 17:32:23 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.02 szombat, 17:27:19
tedd be,én másik témát teszek be.az is lesz ilyen érdekes biztos....
ok, rakom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10896 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 02:21:07 »
Srácok!
Kicseréltettem (sajnos nem ment sk) a generátorszíjat ékszíjtárcsával, feszítővel szíjjal és görgőkkel együtt, így már hallani valamit a motorhangból is. Sajna nem örülök, mert traktorhangja van, és volt olyan, hogy indításkor úgy járt első gázadásig, mintha nem menne egy henger, de reagált a gázpedálra és utána nem volt semmi rendellenesség. Ezenkívül alapjáraton néha megcsörren valami a motorban. Ha felveszem és belinkelem, meghallgatjátok?
Csak hogy már biztos legyek benne, hogy nem én hülyültem meg...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10897 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 05:54:57 »
Alf, a nem részecskeszűrősöket is ki kell nullázni valahol olajcsere után?
Idézetet írta: alf - 2011.07.02 szombat, 17:05:34
Egy kis hivatalos infó a DPF szűrőről,a motorolajról,és hogy miért van a gyakori olajcserére szükség:
Olajcsere-figyelmeztető jelző - gépkocsik dízel-részecskeszűrővel (DPF)
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10898 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 07:14:12 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.03 vasárnap, 02:21:07
Srácok!
Kicseréltettem (sajnos nem ment sk) a generátorszíjat ékszíjtárcsával, feszítővel szíjjal és görgőkkel együtt, így már hallani valamit a motorhangból is. Sajna nem örülök, mert traktorhangja van, és volt olyan, hogy indításkor úgy járt első gázadásig, mintha nem menne egy henger, de reagált a gázpedálra és utána nem volt semmi rendellenesség. Ezenkívül alapjáraton néha megcsörren valami a motorban. Ha felveszem és belinkelem, meghallgatjátok?
Csak hogy már biztos legyek benne, hogy nem én hülyültem meg...
Sajnos nem te hülyültél meg. Illetve nem tudom, hogy sajnos-e.
Nekem is hol csendes, mint egy benzines
viszont olyan is van, hogy a hangja vetekszik egy 30 éves csapágyas Jonn Dear traktorral.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10899 Dátum:
2011.07.03 vasárnap, 07:27:39 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.03 vasárnap, 02:21:07
Srácok!
Kicseréltettem (sajnos nem ment sk) a generátorszíjat ékszíjtárcsával, feszítővel szíjjal és görgőkkel együtt, így már hallani valamit a motorhangból is. Sajna nem örülök, mert traktorhangja van, és volt olyan, hogy indításkor úgy járt első gázadásig, mintha nem menne egy henger, de reagált a gázpedálra és utána nem volt semmi rendellenesség. Ezenkívül alapjáraton néha megcsörren valami a motorban. Ha felveszem és belinkelem, meghallgatjátok?
Csak hogy már biztos legyek benne, hogy nem én hülyültem meg...
indítás utánii furcsa hang az enyémen is van néha. Olyan, mintha az egyik szelep nem jól járna. Hengerkiesés nem lehet az enyémnél, mert akkor annyira egyenetlenül járna, hogy majd' kiugrana a helyéről.
vedd fel kintről és bentről, meglátjuk.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
211
212
213
214
215
216
217
[
218
]
219
220
221
222
223
224
225
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ