Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 01:35:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13781881 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10700 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:15:23 »

Szerintem mindenkinek szíve joga,mit tesz a gépébe Smiley Bunyeknak ez nem vált be,lehet másnak igen...Szerencsére nem vagyunk egyformák   smile
hát én nem értek a lovakhoz, de azt tudom hogy a castrol-tól hangos  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #10701 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:19:11 »

Válasz
hát én nem értek a lovakhoz, de azt tudom hogy a castrol-tól hangos  Grin

Nézd meg a motortér szigetelést, mert biztos kiesett. vigyor3
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10702 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:20:43 »

Nézd meg a motortér szigetelést, mert biztos kiesett. vigyor3
Tegnap még megvolt, lehet ma olyan gyors voltam hogy kifújta a szél  Grin 
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10703 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:34:12 »

Sziasztok

Ha a turbó elektronikának annyi akkor külön lehet cserélni, vagy csak együtt a turbóval??

Vagy javítás, felújítás??

köszi a segítséget
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #10704 Dátum: 2011.06.21 kedd, 18:35:57 »

Tegnap még megvolt, lehet ma olyan gyors voltam hogy kifújta a szél  Grin 


130km/h-nál nem szabad gyorsabban menni!  police
 Azért ezt észben kellene tartani, mert látod hogy jártál!
 Legyen ez okulás mindenki számára. Grin
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #10705 Dátum: 2011.06.21 kedd, 19:10:11 »

Sziasztok

Ha a turbó elektronikának annyi akkor külön lehet cserélni, vagy csak együtt a turbóval??

Vagy javítás, felújítás??

köszi a segítséget

Javítani tudják az elektronikát. Van is infó itt a fórumon róla.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10706 Dátum: 2011.06.21 kedd, 19:36:05 »

Hol találom?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10707 Dátum: 2011.06.21 kedd, 19:39:45 »

Hol találom?
a faq-ban össze vannak szedve wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #10708 Dátum: 2011.06.21 kedd, 19:41:00 »

Sziasztok

Ha a turbó elektronikának annyi akkor külön lehet cserélni, vagy csak együtt a turbóval??

Vagy javítás, felújítás??

köszi a segítséget
Cserélhető, de szerintem külön nem kapható, esetleg bontóban.
Viszont jó hír, hogy korántsem biztosan lett annyi neki. Leírom, mit kellene kipróbálnod rajta.
Kezedbe fogod az elektronikát, hogy a csatlakozó felül legyen és feléd nézzen. 5 érintkező van benne. A jobb szélsőre +12V-ot, az eggyel mellette lévőre testet (0V) kell kötni. Rövidzárra figyelni! Ekkor a motort moccan egyet.
Ezután az elektronika mozgató karját próbáld sokszor forgatni jobbra-balra. A milliméter töredékét mozdul el, és az elektronika azonnal ellene fog dolgozni. Ha egyszer csak az történik, hogy az elektronikából nyöszörgő hang hallható, és a kart a továbbiakban nem mozgatja, akkor örülünk, mert a hiba oka ismert és javítható. Ilyenkor tápráadáskor újra mozog egy darabig.
Elképzelhető, hogy a fenti teszt az autóba beszerelt állapotban is elvégezhető.

Ha a fent leírt jelenséget tapasztalod, akkor az elektronikádat meg tudom javítani!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10709 Dátum: 2011.06.21 kedd, 20:31:01 »

Szóltam.  eplus2

Nagyon sajnálom hogy megbántottalak, nem akartam és nem volt szándékos, kérlek szépen ne haragudj rám!
Hibáztam, többet nem fog előfordulni megigérem.
 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #10710 Dátum: 2011.06.21 kedd, 21:52:05 »

Cserélhető, de szerintem külön nem kapható, esetleg bontóban.
Viszont jó hír, hogy korántsem biztosan lett annyi neki. Leírom, mit kellene kipróbálnod rajta.
Kezedbe fogod az elektronikát, hogy a csatlakozó felül legyen és feléd nézzen. 5 érintkező van benne. A jobb szélsőre +12V-ot, az eggyel mellette lévőre testet (0V) kell kötni. Rövidzárra figyelni! Ekkor a motort moccan egyet.
Ezután az elektronika mozgató karját próbáld sokszor forgatni jobbra-balra. A milliméter töredékét mozdul el, és az elektronika azonnal ellene fog dolgozni. Ha egyszer csak az történik, hogy az elektronikából nyöszörgő hang hallható, és a kart a továbbiakban nem mozgatja, akkor örülünk, mert a hiba oka ismert és javítható. Ilyenkor tápráadáskor újra mozog egy darabig.
Elképzelhető, hogy a fenti teszt az autóba beszerelt állapotban is elvégezhető.

Ha a fent leírt jelenséget tapasztalod, akkor az elektronikádat meg tudom javítani!
Bedogy-nak hétfőn javították veszprémben 35pénz,fél év gari.Tranyót cseréltek benne........
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10711 Dátum: 2011.06.21 kedd, 21:56:44 »

Veszprémben ki csinálja? Vannak ott ismerőseim. Tudsz adni tel. számot?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10712 Dátum: 2011.06.21 kedd, 21:58:46 »

Veszprémben ki csinálja? Vannak ott ismerőseim. Tudsz adni tel. számot?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10713 Dátum: 2011.06.21 kedd, 22:07:04 »

Szuper! Köszönöm mindenkinek
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10714 Dátum: 2011.06.21 kedd, 22:10:10 »

Nagyon sajnálom hogy megbántottalak, nem akartam és nem volt szándékos, kérlek szépen ne haragudj rám!
Hibáztam, többet nem fog előfordulni megigérem.
 
Ha nekem nem engedtél bocsánatot kérni múltkor akkor neked most minek kell.Ezt a beszélgetést mi a tavalyi pécsi talin TDCI kontra TDDi vita alkalmából lejátszottuk és azóta is ha szükség volt rá dumáltunk nem így van.???Na neken meg ez a véleményem erről.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10715 Dátum: 2011.06.21 kedd, 23:06:13 »

Ha nekem nem engedtél bocsánatot kérni múltkor akkor neked most minek kell.Ezt a beszélgetést mi a tavalyi pécsi talin TDCI kontra TDDi vita alkalmából lejátszottuk és azóta is ha szükség volt rá dumáltunk nem így van.???Na neken meg ez a véleményem erről.

csak poén....
De az tény hogy TDDI a király továbbra is... eljen eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10716 Dátum: 2011.06.21 kedd, 23:07:36 »

csak poén....
De az tény hogy TDDI a király továbbra is... eljen eplus2
a TDCI topicban hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10717 Dátum: 2011.06.21 kedd, 23:15:51 »

a TDCI topicban hehe

Az nem probléma Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10718 Dátum: 2011.06.21 kedd, 23:23:27 »

csak poén....
De az tény hogy TDDI a király továbbra is... eljen eplus2
Látjátok így kezdődik mindig.......... worship worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10719 Dátum: 2011.06.21 kedd, 23:26:10 »

Látjátok így kezdődik mindig.......... worship worship worship

Smiley Na bumm...ez örök vita marad,amíg az utolsó TDDI v TDCI ki nem fogja lehelni az utolsót Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10720 Dátum: 2011.06.21 kedd, 23:28:05 »

Smiley Na bumm...ez örök vita marad,amíg az utolsó TDDI v TDCI ki nem fogja lehelni az utolsót Smiley
És ezt láttad-hallottad volna élőben milyen csúcs volt.Aztán egy jót röhögtünk és nem nyert senki de nem is erről volt szó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10721 Dátum: 2011.06.21 kedd, 23:29:24 »

És ezt láttad-hallottad volna élőben milyen csúcs volt.Aztán egy jót röhögtünk és nem nyert senki de nem is erről volt szó.

Hidd el szívesen hallgattam volna...Bárcsak lenne már annyi időm suli mellett Smiley Talán majd szeptembertől ráérősebb leszek Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10722 Dátum: 2011.06.21 kedd, 23:48:23 »

Hidd el szívesen hallgattam volna...Bárcsak lenne már annyi időm suli mellett Smiley Talán majd szeptembertől ráérősebb leszek Smiley
taps eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10723 Dátum: 2011.06.22 szerda, 08:28:31 »

És ezt láttad-hallottad volna élőben milyen csúcs volt.Aztán egy jót röhögtünk és nem nyert senki de nem is erről volt szó.

Élőben még királyabb a TDDI !!!!!! eljen eplus2
Naplózva
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #10724 Dátum: 2011.06.22 szerda, 11:04:40 »

Sziasztok!

Nektek indítás után mennyi idő múlva alszik el az olajnyomás visszajelző lámpa? Mennyi az ideális idő?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #10725 Dátum: 2011.06.22 szerda, 11:28:17 »

Sziasztok!

Nektek indítás után mennyi idő múlva alszik el az olajnyomás visszajelző lámpa? Mennyi az ideális idő?

Nekem 0-1 mp között
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #10726 Dátum: 2011.06.22 szerda, 19:06:44 »

Bedogy-nak hétfőn javították veszprémben 35pénz,fél év gari.Tranyót cseréltek benne........
Kíváncsi lennék milyen tranzisztor kerül ~30e forintba, ami legfeljebb egy egységnyi 12V-os villanymotort hajt meg...
Amúgy nincs is a turbó elektronikában diszkrét tranzisztor, ami cserélhető lenne.  wow1
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10727 Dátum: 2011.06.22 szerda, 19:18:54 »

Kíváncsi lennék milyen tranzisztor kerül ~30e forintba, ami legfeljebb egy egységnyi 12V-os villanymotort hajt meg...
Amúgy nincs is a turbó elektronikában diszkrét tranzisztor, ami cserélhető lenne.  wow1

erre szokták mondani, h nem a munkát hanem a tudást kell megfizetni! mond vlmit, h azt cserélt aszt yoonapott. a lényeg, h vlmi jólhanzó dolog legyen mert, h nézne ki ha azt mondaná: vissza kellett forrasztani 1 csatlakozót ... 35píz eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #10728 Dátum: 2011.06.22 szerda, 21:04:11 »

Kíváncsi lennék milyen tranzisztor kerül ~30e forintba, ami legfeljebb egy egységnyi 12V-os villanymotort hajt meg...
Amúgy nincs is a turbó elektronikában diszkrét tranzisztor, ami cserélhető lenne.  wow1
gondolom nem az alkatrészt kell megfizetni!
Amúgy egy horpadás eltüntetésnél is a tudást és a szakértelmet kell megfizetni,amit még véletlenül sem szeretnek elárulni,mert akkor mindenki horpadást akar majd javítani.
Nekem egyébként Bedogy mondta,hogy a srác mondta neki,hogy mit csináltak rajta.De én pl még nem fogtam a kezembe szétszedett turbóelektronikát.Szóval még azt is eltudom képzelni,hogy mégis kicserélte azt a tranyót,de akkor is a tudását kell megfizetni,vagy mehet az ember új eu4es turbót venni 300pízért.....
Nem mondom 2x amúgy,ha veszprémben rájött a srác a javítás metodikájára,akkor nem lehet az olyan bonyesz dolog,csak hát ugye nekem eu3as,így a téma sem foglalkoztat jobban mint kellene......(van 1 nagyon nagy koponya szaki az ismerettségemben,aki a sógorának a seatjához épített egy injektor vezérlőt,mert az eredeti tönkrement,és 120pízt sajnáltak rá néhány évvel ezelőtt.imádja az effajta kihívásokat!  vigyor3 )
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #10729 Dátum: 2011.06.22 szerda, 23:15:44 »

erre szokták mondani, h nem a munkát hanem a tudást kell megfizetni! mond vlmit, h azt cserélt aszt yoonapott. a lényeg, h vlmi jólhanzó dolog legyen mert, h nézne ki ha azt mondaná: vissza kellett forrasztani 1 csatlakozót ... 35píz eplus2

A klasszikus vicc szerinti 102 ft-os kalapacsutes. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #10730 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 08:01:07 »

Sziasztok,

Idegesítő dolgot tapasztalok mostanában az autóval.
Hideg motorral indulva azt vettem észre hogy nincs benne erő.
„Intenzív” gyorsításnál 1500-től 2000-ig pl 5.-ben kb. semmi nem történik akármennyire is nyomom a gázt.
Melegedve mintha visszajönne az ereje. pl. 2-es hármasban is érezhető hogy megindul.

EGR dugózva, nem villog semmi, csúcsokban ~35 000 km, és amennyire magam mögé látok nincs kormolás.
~ 2 hete cseréltem olajat, akkor végignéztem amennyire tudtam a t.csöveket de nem vettem észre rajtuk semmit.

Minden tippet szívesen fogadok!

Köszönöm,
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10731 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 08:55:13 »

A klasszikus vicc szerinti 102 ft-os kalapacsutes. :-)

AndyA

-mennyi lesz a javítás?
-5000!
-nézhetem?
-akkor 7500! ... de ha segíteni is akasz akkor 10000! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10732 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 08:57:59 »

Sziasztok,

Idegesítő dolgot tapasztalok mostanában az autóval.
Hideg motorral indulva azt vettem észre hogy nincs benne erő.
„Intenzív” gyorsításnál 1500-től 2000-ig pl 5.-ben kb. semmi nem történik akármennyire is nyomom a gázt.
Melegedve mintha visszajönne az ereje. pl. 2-es hármasban is érezhető hogy megindul.

EGR dugózva, nem villog semmi, csúcsokban ~35 000 km, és amennyire magam mögé látok nincs kormolás.
~ 2 hete cseréltem olajat, akkor végignéztem amennyire tudtam a t.csöveket de nem vettem észre rajtuk semmit.

Minden tippet szívesen fogadok!

Köszönöm,


az semmit nem jelent, h 2hete nézted át a turbocsöveket. előjelek nélkül szakad ki. ha szerencséd van ennyi a baj.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #10733 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 09:05:07 »

az semmit nem jelent, h 2hete nézted át a turbocsöveket. előjelek nélkül szakad ki. ha szerencséd van ennyi a baj.

Viszont az a fura, hogy nem füstöl, és pl. 2-esben 3-asban is akkorákat tol 2000-től...

De igen, estére átnézem azért még 1X...

Köszönöm,
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10734 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 09:06:56 »

Viszont az a fura, hogy nem füstöl, és pl. 2-esben 3-asban is akkorákat tol 2000-től...

De igen, estére átnézem azért még 1X...

Köszönöm,


Én úgy tudtam,hogy 1-esben és 2esben nincs is rajta a turbónyomás,max nagyon minimális.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10735 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 09:44:19 »

Inkább vákuumnak tűnik.
Ha a cső lyukadna akkor szvsz 2000-től nem jönne meg az ereje.

Sziasztok,

Idegesítő dolgot tapasztalok mostanában az autóval.
Hideg motorral indulva azt vettem észre hogy nincs benne erő.
„Intenzív” gyorsításnál 1500-től 2000-ig pl 5.-ben kb. semmi nem történik akármennyire is nyomom a gázt.
Melegedve mintha visszajönne az ereje. pl. 2-es hármasban is érezhető hogy megindul.

EGR dugózva, nem villog semmi, csúcsokban ~35 000 km, és amennyire magam mögé látok nincs kormolás.
~ 2 hete cseréltem olajat, akkor végignéztem amennyire tudtam a t.csöveket de nem vettem észre rajtuk semmit.

Minden tippet szívesen fogadok!

Köszönöm,

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10736 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 11:07:56 »

Inkább vákuumnak tűnik.
Ha a cső lyukadna akkor szvsz 2000-től nem jönne meg az ereje.

az mit jelent, hogy vákuumnak tűnik?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10737 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 11:11:47 »

Vákuum cső repedés, ha vgt a turbó.

az mit jelent, hogy vákuumnak tűnik?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #10738 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 12:45:06 »

Vákuum cső repedés, ha vgt a turbó.

Ez az a vákuumcső ami az EGR-en és a turbón van rajta? Esetleg a kettőt köti össze?
 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10739 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 13:57:07 »

Ez az a vákuumcső ami az EGR-en és a turbón van rajta? Esetleg a kettőt köti össze?
 worship
hát össze nem köti, de a vákuumszabályzótól (szívósoron figyel) a turbó és egr felé megy. Lehet vákuumszivattyú hiba is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10740 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 14:49:04 »

Viszont az a fura, hogy nem füstöl, és pl. 2-esben 3-asban is akkorákat tol 2000-től...

De igen, estére átnézem azért még 1X...

Köszönöm,


nekem amikor először kilyukadt a cső azonnal lehetett látni a tükörbe, h mi a baj. kicseréltem jó is lett. aztán kb 70Ekm után megint kilyukadt, de én akkor nem füstöt láttam a tükörbe hanem mumusokat, és hulló 10ezreseket. füst nélkül, de erőtlenül közlekedtem vele 1-2 napot mire egyáltalán rávettem magam arra, h megnézzem a csöveket és szembesüljek a sokkal szomorúbb valósággal (mert a hibajelenség egész más volt mint először). 2000-2500 fölött lehetett érezni erőt is az autóba, nem úgy mint korábban de ha éppen olyanja volt akkor a szemét is kinyomhattam. aztán mégis a cső volt lyukas. a vicc az egészbe, h az első alkalommal kisebb volt a lyuk mint a 2. alkalommal.

én mindenképp erre kezdenék keresgélni első körben.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #10741 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 14:55:48 »

nekem amikor először kilyukadt a cső azonnal lehetett látni a tükörbe, h mi a baj. kicseréltem jó is lett. aztán kb 70Ekm után megint kilyukadt, de én akkor nem füstöt láttam a tükörbe hanem mumusokat, és hulló 10ezreseket. füst nélkül, de erőtlenül közlekedtem vele 1-2 napot mire egyáltalán rávettem magam arra, h megnézzem a csöveket és szembesüljek a sokkal szomorúbb valósággal (mert a hibajelenség egész más volt mint először). 2000-2500 fölött lehetett érezni erőt is az autóba, nem úgy mint korábban de ha éppen olyanja volt akkor a szemét is kinyomhattam. aztán mégis a cső volt lyukas. a vicc az egészbe, h az első alkalommal kisebb volt a lyuk mint a 2. alkalommal.

én mindenképp erre kezdenék keresgélni első körben.

Úgy, lesz!!! Estére áttapogatom, nyomkodom őket.

Nekem is az a hihetelne erőtlenség a durva... mintha nem is csinálnék semmit a gázpedállal!

Aztán meg gondol egyet és kanyarba 2.-ban lepadlózva érezni hogy tolja az elejét, nem értem...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10742 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 14:56:27 »

Inkább vákuumnak tűnik.
Ha a cső lyukadna akkor szvsz 2000-től nem jönne meg az ereje.

amelyiknek lyukas vákumcsővel akármilyen fordulatnál megjön az ereje ott már lehet gondolkozni 1 beruházáson ... feltöltőbe!
vákum nélkül a dob alapba áll, a lapátok pedig összezárnak ... majdnem sík felületet képezve. szóval nincs amit meghajtson a kipuff gáz. ha mégis kap hajtást az kb annyit jelent, h nem működnek a lamellák. ha "szerencséd" van akkor valamennyire nyitott állásba rohadtak le, és lesz turbonyomásod. bár nem az igazi, de lesz. ha teljesen nyitva rohad le akkor pedig lesz 1 nem változós turbod nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10743 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 14:59:50 »

Úgy, lesz!!! Estére áttapogatom, nyomkodom őket.

Nekem is az a hihetelne erőtlenség a durva... mintha nem is csinálnék semmit a gázpedállal!

Aztán meg gondol egyet és kanyarba 2.-ban lepadlózva érezni hogy tolja az elejét, nem értem...

a függőlegest jobban jársz ha nem tapogatod! ki kell venni úgy megnézni. nekem mind2 alkalommal a szívósor takarásába lyukadt ki. akkora volt az első, h a kocsi kulcsát erővel tudtam csak bele tolni. második alkalommal csak 1 kicsit volt nagyobb a lyuk, de tapogatásra azt se éreztem.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10744 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 15:05:16 »

Neked vákuumos a turbód?
Vedd le róla a csövet és menj egy kört. Meg fog jönni az ereje csak sokkal magasabb fordulaton.

amelyiknek lyukas vákumcsővel akármilyen fordulatnál megjön az ereje ott már lehet gondolkozni 1 beruházáson ... feltöltőbe!
vákum nélkül a dob alapba áll, a lapátok pedig összezárnak ... majdnem sík felületet képezve. szóval nincs amit meghajtson a kipuff gáz. ha mégis kap hajtást az kb annyit jelent, h nem működnek a lamellák. ha "szerencséd" van akkor valamennyire nyitott állásba rohadtak le, és lesz turbonyomásod. bár nem az igazi, de lesz. ha teljesen nyitva rohad le akkor pedig lesz 1 nem változós turbod nyes
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #10745 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 15:13:28 »

Úgy, lesz!!! Estére áttapogatom, nyomkodom őket.

Nekem is az a hihetelne erőtlenség a durva... mintha nem is csinálnék semmit a gázpedállal!

Aztán meg gondol egyet és kanyarba 2.-ban lepadlózva érezni hogy tolja az elejét, nem értem...

Szia!

Csináld meg a nyomáspróbához alkalmas csonkokat (DomeSL szerzeménye) az enyém is most szárad, tegnap raktam össze. Hétvégén, ha lesz kedvem nyomáspróbázok - ennek meg kell mutatnia, ha van hiba a levegőrendszeren.  Wink
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.msg558882#msg558882
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10746 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 16:51:37 »

Neked vákuumos a turbód?
Vedd le róla a csövet és menj egy kört. Meg fog jönni az ereje csak sokkal magasabb fordulaton.

akkor ott valami nemkerek Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10747 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 17:29:03 »

Neked vákuumos a turbód?
Vedd le róla a csövet és menj egy kört. Meg fog jönni az ereje csak sokkal magasabb fordulaton.


én remélem, h 5000ford/min-nél se jönne meg az ereje, mert ha megjönne kezdhetnék gondolkozni mennyibe fog fájni a csere, v nekivágjak szétszedni kipucolni. persze az esély megvan rá, h még így se állna lábra.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.23 csütörtök, 17:31:56 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10748 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 18:33:55 »

amelyiknek lyukas vákumcsővel akármilyen fordulatnál megjön az ereje ott már lehet gondolkozni 1 beruházáson ... feltöltőbe!
vákum nélkül a dob alapba áll, a lapátok pedig összezárnak ... majdnem sík felületet képezve. szóval nincs amit meghajtson a kipuff gáz. ha mégis kap hajtást az kb annyit jelent, h nem működnek a lamellák. ha "szerencséd" van akkor valamennyire nyitott állásba rohadtak le, és lesz turbonyomásod. bár nem az igazi, de lesz. ha teljesen nyitva rohad le akkor pedig lesz 1 nem változós turbod nyes
még az lehet, ha mégis megjön az ereje, hogy a feltöltő csapágyazása problémás. Lassan pörög fel, de ha már van fordulat, tölt rendesen. Az enyémnél is volt hasonló, mielőtt megadta magát egy diszkrét tengelytörés keretében.  levele
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10749 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 18:42:03 »

még az lehet, ha mégis megjön az ereje, hogy a feltöltő csapágyazása problémás. Lassan pörög fel, de ha már van fordulat, tölt rendesen. Az enyémnél is volt hasonló, mielőtt megadta magát egy diszkrét tengelytörés keretében.  levele
de ez nem függ össze a vákummal vigyor3

ui: sikerült postáznod?? worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 213 214 [215] 216 217 218 219 220 221 222 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.