Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:42:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
279
280
281
282
283
284
285
[
286
]
287
288
289
290
291
292
293
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14566934 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Zeller
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14250 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:28:18 »
Rendben, köszi! Holnap megveszem őket. Ma, használtam 100km-t mentem vele autópálya 110km/h és városok között 40-80km/h. Mire hazaértem úgy 62-65 fokot mutatott a mutató. Azért autópályán illene tovább melegednie...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14251 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:31:28 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.08 csütörtök, 22:23:11
Nekem melegedik off rendesen,igaz kell neki 3-4 km
na jó az benzines, meg azok a motrok
hát elindulok a ház elől és mire az 5.-et rakom már meleg
mondjuk ezért talpalni kell
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14252 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:32:50 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.12.08 csütörtök, 22:25:24
Enyém sem megy fel első vonalnál feljebb minuszfokban és a gatyám leolvad rólam úgy füt.10 fokban múltkor kikapcsoltam a fűtést és felment középre.ha megyek vele 100-120-al középen van és ha megint totoja a városban első vonalnál áll.Azért nemcseréélem ki,hogy előfordulhat,hogy nemváltozik semmi.Én így gondolom mert tavaly is ilyen volt.Volt itt nálunk 15 fok is a múlt héten és középen volt.
hát ha csak 4fok van, már gyorsabban melegszik a motor! Viszont mindenképpen leesik a hőmérséklet ha begurulok pl. lakott területre! nyáron persze meg sem moccan
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14253 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:33:33 »
Idézetet írta: Zeller - 2011.12.08 csütörtök, 22:28:18
Rendben, köszi! Holnap megveszem őket. Ma, használtam 100km-t mentem vele autópálya 110km/h és városok között 40-80km/h. Mire hazaértem úgy 62-65 fokot mutatott a mutató. Azért autópályán illene tovább melegednie...
Na akkor az enyém középen áll ha nyomom neki az 5-7 fokban is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14254 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:34:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 22:31:28
na jó az benzines, meg azok a motrok
hát elindulok a ház elől és mire az 5.-et rakom már meleg
mondjuk ezért talpalni kell
Nem beszólni...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14255 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:35:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.08 csütörtök, 22:14:06
én ma tettem ellene
elmúlt 2 nap beletoltam 500km-t
múlthéten off-ba 1200-at
én a héten 600-at és majd vasárnap még a többit
de a lényeg hogy eddig jónak mutatkozik a fogyi ~ 600km és a mutató nagyon kicist fél felett van
egyébként félek, hogy rossz a mutató
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14256 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:35:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 22:32:50
hát ha csak 4fok van, már gyorsabban melegszik a motor! Viszont mindenképpen leesik a hőmérséklet ha begurulok pl. lakott területre! nyáron persze meg sem moccan
[/quote Így van de ha belegondolsz nyáron mitől hűlne abban a forró levegőben le ilyen hamar.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14257 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:35:37 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.08 csütörtök, 22:34:43
Nem beszólni...
nem szóltam be
csak irigykedtem, hogy Te kevesebbet fázol
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14258 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:36:05 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 22:35:04
én a héten 600-at és majd vasárnap még a többit
de a lényeg hogy eddig jónak mutatkozik a fogyi ~ 600km és a mutató nagyon kicist fél felett van
egyébként félek, hogy rossz a mutató
Vagy csak Eco-üzemmódra kapcsoltál,megint
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 22:35:37
nem szóltam be
csak irigykedtem, hogy Te kevesebbet fázol
Ja,de cserébe megeszik vagy 8 litert...Igaz,főleg városban
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14259 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:36:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.12.08 csütörtök, 22:35:12
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 22:32:50
hát ha csak 4fok van, már gyorsabban melegszik a motor! Viszont mindenképpen leesik a hőmérséklet ha begurulok pl. lakott területre! nyáron persze meg sem moccan
Így van de ha belegondolsz nyáron mitől hűlne abban a forró levegőben le ilyen hamar.
persze, hát egyértelmű dolog! szerintem ez így jó ahogy van
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14260 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:37:22 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.08 csütörtök, 22:36:05
Vagy csak Eco-üzemmódra kapcsoltál,megint
Ja,de cserébe megeszik vagy 8 litert...Igaz,főleg városban
hát ilyen ez a popszakma
nincs már eco üzemmód, mindenkit megelőzök akit TUDOK és aki az utamba kerül
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14261 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:38:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 22:37:22
hát ilyen ez a popszakma
nincs már eco üzemmód, mindenkit megelőzök akit TUDOK és aki az utamba kerül
Miért,van olyan akit nem tudsz?
Ideje venni egy 2.2 TDCI-t,megcsippelni,stb...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14262 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:38:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 22:37:22
hát ilyen ez a popszakma
nincs már eco üzemmód, mindenkit megelőzök akit TUDOK és aki az utamba kerül
az első trafiig
vettél felnit??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14263 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:40:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.08 csütörtök, 22:38:43
az első trafiig
vettél felnit??
az még a jövő
de nagyon szeretnék! hogy lásd mennyire akarom
arra az elgondolásra jutotta, hogy trafi csak lakott területen van meg pályán, tehát főúton mindent lehet
"játszótér"
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14264 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:43:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 22:40:49
az még a jövő
de nagyon szeretnék! hogy lásd mennyire akarom
arra az elgondolásra jutotta, hogy trafi csak lakott területen van meg pályán, tehát főúton mindent lehet
"játszótér"
szerinted
nálunk pl az m3 fel-lehajtóról lövik a 4-est
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14265 Dátum:
2011.12.09 péntek, 07:06:55 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.08 csütörtök, 19:58:37
ha jól rém-lik 80e-ként....
No! 120anként:
http://www.angeltdci.atw.hu/mondeo_mk3_18_20_20tdci.xls
A 2.2-nel csak 240-nel cserelik hivatalbol a generatorszijat. Egyebkent meg akkor kell, amikor elkezd tonkremenni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14266 Dátum:
2011.12.09 péntek, 07:26:48 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 22:40:49
az még a jövő
de nagyon szeretnék! hogy lásd mennyire akarom
arra az elgondolásra jutotta, hogy trafi csak lakott területen van meg pályán, tehát főúton mindent lehet
"játszótér"
jópofa, de sajnos variálnak mindig.
most olyan helyen voltak Egerben reggel fél nyolckor, ahol eddig 8 éven keresztül nem voltak..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14267 Dátum:
2011.12.09 péntek, 09:49:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.09 péntek, 07:06:55
A 2.2-nel csak 240-nel cserelik hivatalbol a generatorszijat. Egyebkent meg akkor kell, amikor elkezd tonkremenni.
AndyA
Összekeverted a generátorszíjat a szervószííjal. A generátor és klima szíjat 140ekm-ként cserélni kell. A szervó és viz oldait valóban elég 240ekm-ként. Természetesen a generátor oldalit nehezebb cserélni mert ki kell emelni a motort félig hogy be tud fűzni a szíjat (nem nagy ügy házilag is megoldható az blokk alá deszka azon keresztül meg olajemelővel megemelni az egész blokkot
) A szervó szíj az kb 5 perc és még csak leverni se lehet a bőrt még egy újról se annyira könnyü.
Naplózva
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14268 Dátum:
2011.12.09 péntek, 10:18:59 »
Idézetet írta: stealt - 2011.12.09 péntek, 09:49:31
Összekeverted a generátorszíjat a szervószííjal. A generátor és klima szíjat 140ekm-ként cserélni kell. A szervó és viz oldait valóban elég 240ekm-ként. Természetesen a generátor oldalit nehezebb cserélni mert ki kell emelni a motort félig hogy be tud fűzni a szíjat (nem nagy ügy házilag is megoldható az blokk alá deszka azon keresztül meg olajemelővel megemelni az egész blokkot
) A szervó szíj az kb 5 perc és még csak leverni se lehet a bőrt még egy újról se annyira könnyü.
Ezeket a szíjakat milyen körübelüli vagy pontos
áron lehet beszerezni?
Üdv.:
Nino
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14269 Dátum:
2011.12.09 péntek, 10:44:45 »
Idézetet írta: Zeller - 2011.12.08 csütörtök, 22:28:18
Rendben, köszi! Holnap megveszem őket. Ma, használtam 100km-t mentem vele autópálya 110km/h és városok között 40-80km/h. Mire hazaértem úgy 62-65 fokot mutatott a mutató. Azért autópályán illene tovább melegednie...
ennek van szezonja. hideg van, ilyenkor lehet igazán észrevenni, h nem jó a termó. autópályán 110-nél olyan menetszél van, h örülj ha kicsit is langyos! persze attól még az autó be tud krepálni.
ajánlott 1be cserélni mind2 termosztátot, de ha huzamosabban országúton (nagyobb sebességnél) hűl vissza akkor leginkább a főköri a rossz, városba kis sebességnél, sok lámpás visszahűlés pedig az olajkörit célozza meg.
ha kicseréled és nem változik semmi akkor az se jó ami bele került! v lehet más baj! pl bedugult hűtőrendszer. az tapasztalatom, h a tesco és hasonló gazdaságosan akciós fagyállók valamilyen oknál fogva simán bedugítják a rendszert!!! feloldanak mindent ami a rendszerbe van, még a fémeket se szégyellik megtámadni, ami "hordalékok" a hűtőbe érve a vékony kis csatornákba megszorulnak és ott a dugó. hiába van jó termód ha nincs átfolyásod. fűtést érezhetsz (amíg a fűtőradiátor is be nem dugul), de ettől függetlenül hideg marad a rendszered.
másrészt itt legtöbben a gyári termót ajánlgatják. pár éve olvasom itt a tapasztalatokat, és eléggé azzal van a legtöbb hiba csere után
nekem utángyártott van bent, és 4 éve tünetmentes! + persze Prevent fagyállóval van feltöltve ... kb -60°os
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14270 Dátum:
2011.12.09 péntek, 11:59:11 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 11:26:58
Szerintem alapjaiban rossz a megközelítésed.
Két vízkör van: kis- és nagy vízkör.
A hűtő a nagy vízkörben van, akkor jut oda a meleg víz, ha a termosztát nyit.
Ha elrakódik, elképzelhető, hogy télen nem is derül ki, nyáron viszont.......
ha igazad lenne, akkor 2 vízpumpa és 2 kiegyenlítő tartály lenne, de minimum 2 elmenő, és 2 visszatérő cső 1 tartályon. márpedig csak 1-1 van.
amit leírtam az nem CSAK 1 elmélet
nyáron akkor veszed észre a termosztát hibát, ha nem nyit ki! télen pedig ha állandóan nyitva van, és ez a gyakoribb hiba.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14271 Dátum:
2011.12.09 péntek, 12:06:32 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 11:26:58
Szerintem alapjaiban rossz a megközelítésed.
Két vízkör van: kis- és nagy vízkör.
A hűtő a nagy vízkörben van, akkor jut oda a meleg víz, ha a termosztát nyit.
Ha elrakódik, elképzelhető, hogy télen nem is derül ki, nyáron viszont.......
Fogadd el hogy Tsorynak van igaza.
Van egy olyan érzésem hogy nem csak elméletét írja le hanem a tapasztalatát. legalább is utáljára amikor a kocsi alatt láttam, akkor nekem nem úgy tünt mintha a wikipediát nézegetné éppen
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14272 Dátum:
2011.12.09 péntek, 12:13:47 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.12.09 péntek, 10:18:59
Ezeket a szíjakat milyen körübelüli vagy pontos
áron lehet beszerezni?
Üdv.:
Nino
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor szij márkától függően 3000-5000ft, a szervó szij 1500-3500 között. A generátor szijnál, érdemesebb a márkásabb szijat megvenni, mert egy kicst bonyolultabb a cseréje mint a szervó szijnak, és nagyobb igénybe vételnek is van kitéve.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14273 Dátum:
2011.12.09 péntek, 12:16:09 »
Idézetet írta: László - 2011.12.09 péntek, 12:13:47
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor szij márkától függően 3000-5000ft, a szervó szij 1500-3500 között. A generátor szijnál, érdemesebb a márkásabb szijat megvenni, mert egy kicst bonyolultabb a cseréje mint a szervó szijnak, és nagyobb igénybe vételnek is van kitéve.
Tisztelettel László!
http://www.cromax.hu/index.php?katid=47392452&termek_al_id=3239&katnev=2000.10.15-2007.03.19
.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=47399250&termek_al_id=6586&katnev=2.0TDCi
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14274 Dátum:
2011.12.09 péntek, 12:50:35 »
Idézetet írta: stealt - 2011.12.09 péntek, 12:06:32
Fogadd el hogy Tsorynak van igaza.
Van egy olyan érzésem hogy nem csak elméletét írja le hanem a tapasztalatát. legalább is utáljára amikor a kocsi alatt láttam, akkor nekem nem úgy tünt mintha a wikipediát nézegetné éppen
Hát én azt néztem, hogy lehetséges a 2 kör. Van ugye a főköri termosztát onnan megy egy vastag cső a hűtőre alatta a hűtő oldalán van egy vékony az meg megy a vízpumpa felé.
A hűtő elkoszolódása vagy dugulása szerintem felforráshoz vezetne hísz leáll a keringés nincs mi hűtse a vizet azáltal a motort. Gondolj bele ha elzárod a kazán kimenő csövét az ettöl a dologtól megpukkad mérgében és akár a házat is ledobja magáról.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14275 Dátum:
2011.12.09 péntek, 12:54:08 »
Tisztelt Fórumtársak!
Tökéletesen egyetértek Tsory Fórumtárs vélemeényével. Még kiegésziteném avval, hogy a hütőviz cserekor vagy pótláskor, nagyon ügyelni kell a hütőfolyadék szennyeződés mentességére. Ha piszok kerül a folyadékba a szivattyú keringteti a rendszerben a szennyeződést. Ha alá ékelődik a termo alá akkor a termo úgy viselkedik mint ha nem lenne jó, mert nem tud tökéletesen lezárni és igy a motor, soha nem éri el az üzemi hőmérsékletetét. Arról sem szabad megfeledkezni, hogy csak azonos minőségű hűtőfolyadékot szabad alkalmazni mert, kicsapódhatnak szilárd részecskék a folyadékból. 2-3 évente ajánlatos cserélni, a hütőfolyadékot mert ez keni a keringtető szivattyút. A folyadék 3 év alatt bőven elveszti kenő képességét és később a szivattyú bánja a feledékenységet és az értelmetlen spórolást. Nekem is 2005 kiadásu a gépem. Télen nyáron semmi baj a motor hőmérséklettel. Egyszer cseréltem termosztátokat. Nem vacakoltam egyszerre cseléltem mindkettőt. Egyből jó lett. Nekem nem volt gyárilag beépitett kieg fűtésem. Előtte kelett 10-15 Km mire bemelegedett a gép de utánna középpen állt a mutató, és nem mozdult középről, még -5-10° nál sem. Amióta beépitettem a kieg fűtést azóta 3-5Km után még minuszokban is középen áll a mutató és üzemi hőmérsékletü a gép városban és pályán egyaránt. Most tervezek egy elektromos vezérlésü autómata zsalut ami figyeli a mindenkori vizhőmérsékletet. 82°C nál fog nyitni és 65° C-nál zárni. A zsalut a hütőkeretre fogom beépiteni. Ugyanugy megcsinálom profi módon mint a kieg fűtésemet. Ha kész lessz természetesen fotókkal dokumtálom. A beépités tavasszal lessz mert nem szeretem a hideget.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14276 Dátum:
2011.12.09 péntek, 13:28:09 »
Idézetet írta: stealt - 2011.12.09 péntek, 12:16:09
http://www.cromax.hu/index.php?katid=47392452&termek_al_id=3239&katnev=2000.10.15-2007.03.19
.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=47399250&termek_al_id=6586&katnev=2.0TDCi
Köszönöm.
megrendelve
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14277 Dátum:
2011.12.09 péntek, 15:12:13 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 13:16:36
Hirtelen ennyit találtam a neten:
Üzem közben a járműbe beépített motor üzempontja gyakran változik. Az égésteret határoló falak hőterhelése pedig a motor üzemállapot függvénye, hiszen a maximális nyomatékkal és nagy fordulatszámmal üzemelő motorban sokkal nagyobb hő képződik, mint pl. alapjáratban vagy akár tolóüzemben. A mozgó alkatrészek, elsősorban a dugattyú illesztése szempontjából, viszont az a kedvező, ha a mértékadó alkatrészek hőmérséklete nem függ a motor terhelésétől. Ennek érdekében a hűtési teljesítményt szabályozni kell. Ez a szabályozás lehet víz- vagy levegőoldali, ill. a kettő kombinációja.
41. ábra Vízcsöves, hűtőlamellás hőcserélő hűtőtömb
A vízoldali szabályozás a termosztáttal történik. A termosztát a kapcsolási hőmérsékletszint alatti hűtőfolyadék-hőmérséklet esetén a vízáramot egy megkerülő ágon a hőcserélő hűtőtömböt kiiktatva közvetlenül visszavezeti a motorba. A környezeti levegő hűtőhatása így nem érvényesül, a motor tehát gyorsabban képes az üzemi hőmérséklet eléérésére. Csak a kapcsolási hőmérséklet elérését követően kezdi a termosztát a megkerülő ágat fokozatosan zárni és egyidejűleg a hűtőfolyadék egy részét, szükség esetén teljes egészét a hőcserélő hűtőtömbön keresztül vezetni.
Legközelebb előbb cserélj ki valamit és inkább utána kezd el gyártani az elméleteket
Naplózva
Zeller
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14278 Dátum:
2011.12.09 péntek, 17:26:24 »
Még nem volt időm venni, de leírom a tapasztalatom, ma különösen figyeltem:
Nem jól írtam előzményekben a 62-65 fokot, mert az az alja. Hanem az első vonalig jut, vagyis a motor 72-75 fokra hűl vissza.
Jelenség:
Reggel hideg motor indulás. Kb 2-3km felmegy 70fokosra. Innen elég nehéz elmozdítani. Nagyobb gázadásokkal, zöld lámpánál, emelkedőn picit jobban odaléptem, ekkor felugrik 78fokra (kb) de nem lesz függőleges. Na, innen maximum, de maximum 500m normál tempóban és visszaesik 72fokra. Szemmel látom, ahogy esik vissza a mutató. Ja, a motornak visszajön a hideg dieseles hangja! Mikor ezt néztem az óra szerint 10fok volt.
Akkor ez most így hiba?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14279 Dátum:
2011.12.09 péntek, 17:27:59 »
Idézetet írta: stealt - 2011.12.09 péntek, 09:49:31
Összekeverted a generátorszíjat a szervószííjal. A generátor és klima szíjat 140ekm-ként cserélni kell. A szervó és viz oldait valóban elég 240ekm-ként. Természetesen a generátor oldalit nehezebb cserélni mert ki kell emelni a motort félig hogy be tud fűzni a szíjat (nem nagy ügy házilag is megoldható az blokk alá deszka azon keresztül meg olajemelővel megemelni az egész blokkot
) A szervó szíj az kb 5 perc és még csak leverni se lehet a bőrt még egy újról se annyira könnyü.
De nem, de nem! Pepe tudja! (Aki megmondja az idezet forrasat, az kap egy kulon vallveregetest irasban!)
2.2 TDCi-nel 160 ezres cserelendo az eTIS szerint a hatso segedszij, azaz a vizpumpa-szervos. A generatorszijat 240-nel irja csak cserelni a hivatalos liturgia.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kiskaraj
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14280 Dátum:
2011.12.09 péntek, 19:24:02 »
:nyes:Szevasztok.Szükségem lenne egy hengerfejre 2.0 tdci 130 LE 2004 évjáratú.Az van beleírva a hengerfejbe hogy 4S7Q.Eddig csak olyat találtam ami 2S7Q jelű.Állítolag ez nem jó az enyémhez.Mondjon valaki hozzáértő pár szót,hogy ez így van -e?...és ha netalán valakinek lenne egy ilyen megvásárolnám.Előre is köszi.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14281 Dátum:
2011.12.09 péntek, 19:25:20 »
Idézetet írta: kiskaraj - 2011.12.09 péntek, 19:24:02
:nyes:Szevasztok.Szükségem lenne egy hengerfejre 2.0 tdci 130 LE 2004 évjáratú.Az van beleírva a hengerfejbe hogy 4S7Q.Eddig csak olyat találtam ami 2S7Q jelű.Állítolag ez nem jó az enyémhez.Mondjon valaki hozzáértő pár szót,hogy ez így van -e?...és ha netalán valakinek lenne egy ilyen megvásárolnám.Előre is köszi.
Írj Motorcraftnak vagy mk2-nek,ők bontanak Mondikat
Naplózva
kiskaraj
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14282 Dátum:
2011.12.09 péntek, 19:29:37 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.09 péntek, 19:25:20
Írj Motorcraftnak vagy mk2-nek,ők bontanak Mondikat
köszi a gyors választ
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14283 Dátum:
2011.12.09 péntek, 19:38:17 »
Idézetet írta: kiskaraj - 2011.12.09 péntek, 19:29:37
köszi a gyors választ
Nagyon szívesen. A további esetleges segítségek érdekében szerintem írd ki aláírásba a Mondid típusát,évjáratát,stb.,így könnyebben tudunk majd segíteni,ha kell
Naplózva
kamus
Vendég
Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14284 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:09:04 »
Sziasztok,
Ma az autómban azt tapasztaltam, hogy, mikor haladtam (60km/h felett) és gázt adtam, hogy gyorsítsak, az autó motorteréből középről olyan hangot hallottam, mintha a a ventilátort max-ra raknám, nem pont olyat, de csak ehhez tudnám hasonlítani, és mintha a kipufógón ekkor nagyobb füstöt is láttam. A motor meleg volt. Ez egész uton érezhető volt. Ha szépen mentem semmi, de ha odaléptem, mindig a hang és a füst. Az autó ment, húzott, csak e ezért zavar!
Tapasztalt már valaki ilyet? Alapjáratn semmi, meg ha állóhelyzetben gázt adok sem, csak menetközben!
Köszi előre is!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14285 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:10:05 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 13:10:43
Ha a hűtő elrakódott, a víz nem cirkulál le, mitől hűl le mégis?
ha láttál volna már hűtőt szétszedve nem ez lenne a kérdésed
ezért én azt gondolom, h kútba vizet locsolgatni teljesen felesleges. ezért nem bonyolítom a helyzeted azzal, h elkezdem elmagyarázni
másrészt a hűtő nem elrakódik, hanem a retek benne LE.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.09 péntek, 20:11:48 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14286 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:10:41 »
Idézetet írta: kamus - 2011.12.09 péntek, 20:09:04
Sziasztok,
Ma az autómban azt tapasztaltam, hogy, mikor haladtam (60km/h felett) és gázt adtam, hogy gyorsítsak, az autó motorteréből középről olyan hangot hallottam, mintha a a ventilátort max-ra raknám, nem pont olyat, de csak ehhez tudnám hasonlítani, és mintha a kipufógón ekkor nagyobb füstöt is láttam. A motor meleg volt. Ez egész uton érezhető volt. Ha szépen mentem semmi, de ha odaléptem, mindig a hang és a füst. Az autó ment, húzott, csak e ezért zavar!
Tapasztalt már valaki ilyet? Alapjáratn semmi, meg ha állóhelyzetben gázt adok sem, csak menetközben!
Köszi előre is!
Valamelyik gumiturbócsöved kilukadt a 6ból!
Méress turbónyomást!Vagy keress olajos csőszakaszt a levegőrendszerben.Ott lesz a hiba!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14287 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:15:48 »
Idézetet írta: kamus - 2011.12.09 péntek, 20:09:04
Sziasztok,
Ma az autómban azt tapasztaltam, hogy, mikor haladtam (60km/h felett) és gázt adtam, hogy gyorsítsak, az autó motorteréből középről olyan hangot hallottam, mintha a a ventilátort max-ra raknám, nem pont olyat, de csak ehhez tudnám hasonlítani, és mintha a kipufógón ekkor nagyobb füstöt is láttam. A motor meleg volt. Ez egész uton érezhető volt. Ha szépen mentem semmi, de ha odaléptem, mindig a hang és a füst. Az autó ment, húzott, csak e ezért zavar!
Tapasztalt már valaki ilyet? Alapjáratn semmi, meg ha állóhelyzetben gázt adok sem, csak menetközben!
Köszi előre is!
Nagyon hasonlítanak a tünetek egy turbócső repedéshez. Nállam a jelenség a következő volt: intenzív gyorsításra olyan hang jött a kesztyűtartó mögül mintha a venti ment volna, ha levettem a lában a gázról akkor meg elhalgatott. Nekem az egr előtti cső volt megrepedve kicsit. Nekem pl a fültölés fel sem tünt, pedig direkt figyeltem. Első körben olajos "sarat" kell keresni a csöveken, mivel ahol a levegő távozik a csöbekből visz magával egy kis olajat is. A legjobb módszer ha leszeded a csöveket és egyessével átnézed. Első körben az EGR-re menő csövet nézd meg, az szokott leggyakrabban szétmenni.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14288 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:19:28 »
Idézetet írta: László - 2011.12.09 péntek, 12:54:08
Még kiegésziteném avval, hogy a hütőviz cserekor vagy pótláskor, nagyon ügyelni kell a hütőfolyadék szennyeződés mentességére. Ha piszok kerül a folyadékba a szivattyú keringteti a rendszerben a szennyeződést.
én a folyadék tisztaságára nem szoktam ügyelni (többnyire nem). a magyarázat egyszerű ... lehetőleg minden esetben új folyadékot töltök be ami tiszta.
kivétel ezalól (és emiatt csak többnyire), ha tudom az autóról, h pár héten, hónapon belül ÉN szedtem szét a rendszert, és akkor kapott új folyadékot. ilyenkor 1 letépett női harisnyanadrág igen jó szolgálatot tesz
egyébként igaz a dolog, h a koszt ne toljuk be.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14289 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:30:44 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 20:27:02
Tényleg, soha nem láttam még hűtőt. Ha jól bele gondolok, még autót sem láttam közelről. Csak ülök itt, ütögetem a billentyűket, és hülyeségeket írogatok.
Ennek ellenére azt javaslom, keress egy motor hűtőkör rajzot, és gondolkozz el rajta... Fogalmad sincs róla.
már keresem is
lehetőleg 2köröst
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14290 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:40:27 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 20:34:08
KIs segítség:
http://www.mvk.tsf.hu/oktatas/Erogep/EROGEPEK_ea5.pdf
Tudom, rögtön felsikítasz, hogy ez nem a mondeo motor
ez ciki! De valóban nem ilyen rendszerű a mondinak a motorhűtése!
Ugyanis nincs kapcsolat a szivattyú és a termosztát között-pontosabban a főköri termóról szólva.
Az olajköri is a szivattyú "nyomó oldalán " van......
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.09 péntek, 20:43:10 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14291 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:45:20 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 20:34:08
KIs segítség:
http://www.mvk.tsf.hu/oktatas/Erogep/EROGEPEK_ea5.pdf
Tudom, rögtön felsikítasz, hogy ez nem a mondeo motor
én el tudok vonatkoztatni a mondeótól, de ez a 10.2 ábra picikét nagyon egyszerűsített. ha ebből építkezel akkor ezen:
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 20:27:02
Tényleg, soha nem láttam még hűtőt. Ha jól bele gondolok, még autót sem láttam közelről. Csak ülök itt, ütögetem a billentyűket, és hülyeségeket írogatok.
sem csodálkozok. a vezettem már pár 100E km-t nem a láttam már kategória. a "cseréltem már termosztátot" ... háát az se
ez az ábra kb arra jó, h a kezdeteket megérthesd ... már ha megy. azért ettől még a MTZ hűtőrendszere is lényegesen bonyolultabb.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14292 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:46:43 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 20:41:40
Az elv ugyanaz, a kialakítás más.Itt is ott is van két kőr.
nyilván ha kis kör és nagy kör elvét nézed ,akkor az elv az az.egyszer benne van a körben a hűtő egyszer meg nincs.ezt kapcsolja a főköri termo.
Szerintem Tsory is csak ezt értette félre,hogy 2 körös a rendszer,mert az elv 2 körös,de fizikailag nincs két kör megépítve.vagy nyitva van a termo és átmegy a hútőn a víz,vagy zárva és akkor meg nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14293 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:48:35 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 20:41:40
Az elv ugyanaz, a kialakítás más.Itt is ott is van két kőr.
HOL LÁTSZ TE 2 KÖRT VAZZE!!!??
van 1 szívó és 1 visszatérő oldal ... 1+1 az télleg 2, de néha a matek nem jön ki
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14294 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:53:28 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 20:49:56
Nincs itt semmi félreértés, csak a kolléga képtelen beismerni, hogy leírt valamit, és az nem úgy van.
Ettől kezdve a süketek párbeszéde a dolog.
nem lehet igazságot tenni.Igazad is van,meg nem is.Az elvben talán igen,de a gyakorlatban nincs 2 kör.
Mondhatjuk,hogy meddő vita......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14295 Dátum:
2011.12.09 péntek, 20:59:35 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.09 péntek, 20:46:43
nyilván ha kis kör és nagy kör elvét nézed ,akkor az elv az az.egyszer benne van a körben a hűtő egyszer meg nincs.ezt kapcsolja a főköri termo.
Szerintem Tsory is csak ezt értette félre,hogy 2 körös a rendszer,mert az elv 2 körös,de fizikailag nincs két kör megépítve.vagy nyitva van a termo és átmegy a hútőn a víz,vagy zárva és akkor meg nem.
a hűtőt soha nem hagyod ki. a kistermo a fűtőradiátorra ereszti a vizet, de a fűtőradiátorról a hűtőbe megy át. a nagytermo csak késlelteti a teljes átfolyást amíg a motor el nem éri a 86°-ot, de nem zárja le.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14296 Dátum:
2011.12.09 péntek, 21:11:59 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 20:49:56
Nincs itt semmi félreértés, csak a kolléga képtelen beismerni, hogy leírt valamit, és az nem úgy van.
Ettől kezdve a süketek párbeszéde a dolog.
nem hinném, h kollégák lennénk, de még süketen is el tudom olvasni azt a sok baromságot amit leírsz
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14297 Dátum:
2011.12.09 péntek, 21:20:05 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 21:17:21
Beképzelt majom
uuuuuupppppppppssssssszzzzz ... de hamar eltüntetted
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.09 péntek, 21:22:49 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14298 Dátum:
2011.12.09 péntek, 21:30:27 »
Idézetet írta: rojam - 2011.12.09 péntek, 21:27:25
Hirtelen felindulás volt...
annyi baj legyen.
megőriztem emlékét
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14299 Dátum:
2011.12.09 péntek, 21:36:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.09 péntek, 17:27:59
De nem, de nem! Pepe tudja! (Aki megmondja az idezet forrasat, az kap egy kulon vallveregetest irasban!)
2.2 TDCi-nel 160 ezres cserelendo az eTIS szerint a hatso segedszij, azaz a vizpumpa-szervos. A generatorszijat 240-nel irja csak cserelni a hivatalos liturgia.
AndyA
Mikrobi
Csak pepe vegye azt nem veszi figyelembe hogy a generátor szíj (főleg ha nincs szabadonfutó) szépen elnyújtódik kb 140ekm-re Kb annyira hogy amikor bejön a nyálkás nedves idő akkor az az igaz ocsmány csúszós ékszíj hangja tud lenni. A szervó oldal az kibirja de elég ronda töredezett lesz 260ekm-re
Naplózva
Oldalak:
1
...
279
280
281
282
283
284
285
[
286
]
287
288
289
290
291
292
293
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ