Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:20:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
280
281
282
283
284
285
286
[
287
]
288
289
290
291
292
293
294
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14653285 alkalommal)
0 Felhasználó és 155 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14300 Dátum:
2011.12.09 péntek, 22:08:11 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.12.09 péntek, 20:59:35
a hűtőt soha nem hagyod ki. a kistermo a fűtőradiátorra ereszti a vizet, de a fűtőradiátorról a hűtőbe megy át.
Naszóval... ha termosztát van benne, az nyit vagy zár. Ez tiszta. Ezzel két dolgot tudsz megvalósítani: 1 irányt jelölsz ki (kis kör, nagy kör), 2 lezárod/kinyitod a kört. Ebben az esetben valóban 1 körös a rendszer, bár én ezt kétlem, hogy így működne. Ebben az esetben pl ilyenkor a szippancs magában kergeti a vizet, és nem mellékesen nincs fűtés. Én megkockáztatom, hogy ilyen szabályzás egy motorban sincs.
Ha lezár egy kört, de a másikban még keringhet, már az is 2 körös. Persze a kör az nem pont kör, hanem csak logikailag az.
A másik, hogy
a hűtőt soha nem hagyhatod ki.
Biztos, hogy így van? Mert ebben az esetben, ha a teljes vízmennyiség átmegy a hűtőn, akár a fűtőradiátoron, akkor biz soha nem melegedne be a motor.
Válasz
a nagytermo csak késlelteti a teljes átfolyást amíg a motor el nem éri a 86°-ot, de nem zárja le.
Ezt sem értem. Lassítja az átfolyást? Ezt hogy teszi? Átkényszeríti a kiskörbe? Nem zárja le teljesen? Ismereteim szerint, ha a termosztát jó, csak a kis lyukon mehetne át a víz. A termosztátnak le kell zárnia.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14301 Dátum:
2011.12.09 péntek, 22:36:38 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.12.09 péntek, 20:59:35
a hűtőt soha nem hagyod ki. a kistermo a fűtőradiátorra ereszti a vizet, de a fűtőradiátorról a hűtőbe megy át. a nagytermo csak késlelteti a teljes átfolyást amíg a motor el nem éri a 86°-ot, de nem zárja le.
Szóval mindenki leírja az ő verzióját, akkor most én is.
Legyen a Mondi, hogy témánál maradjunk. Motortömb tele víz csatornákkal beelmegy a víz kezd felmelegedni kijön a motortömbből bele a termosztátházba ahol míg hideg zárt a termosz, visszakergetik a motorba egy másik csövön illetve a fűtőradiátorra. Amikor felmelegedett a víz a termosztát nyitó hőmérsékletére kinyit és a hűtőn keresztül visszahűlve ismét visszamegy a motorba. Elvileg amíg nincs megfelelő hőfok semmi köze a víznek a hűtőhöz. Ami bejön a képbe, hogy van egy olajköri ami megcsapolja a kis kört és külön beküldi a hűtőbe a vizet ha ottan nála melegebb van mint a főkörinél, csak ez kissebb kersztmetszet kevesebb vizet szállít. Ezér ha ez megkukul akkor nem melegszik fel rendesen mert ezen a körön bemegy a hűtőbe a viznek egy része ami lehűl + még a felcsavart fűtés ami leveszi a hőtermelést. Enyit már nem képes pótolni a felmelegedőfélben lévő motor. Régi Escortomban hideg időben a hűtő alig dolgozott ha ment a fűtés majdnem elég volt a fűtőradiátor hőelvonása. Az is elég nehezen melegedett be.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14302 Dátum:
2011.12.10 szombat, 10:10:41 »
Egész éjjel nem aludtam és már tiszta ideg vagyok....hánykörös a rendszer?
Most már mindenképp választ akarunk!!!!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14303 Dátum:
2011.12.10 szombat, 10:18:29 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.09 péntek, 22:08:11
Naszóval... ha termosztát van benne, az nyit vagy zár. Ez tiszta. Ezzel két dolgot tudsz megvalósítani: 1 irányt jelölsz ki (kis kör, nagy kör), 2 lezárod/kinyitod a kört. Ebben az esetben valóban 1 körös a rendszer, bár én ezt kétlem, hogy így működne. Ebben az esetben pl ilyenkor a szippancs magában kergeti a vizet, és nem mellékesen nincs fűtés. Én megkockáztatom, hogy ilyen szabályzás egy motorban sincs.
Ha lezár egy kört, de a másikban még keringhet, már az is 2 körös. Persze a kör az nem pont kör, hanem csak logikailag az.
A másik, hogy
a hűtőt soha nem hagyhatod ki.
Biztos, hogy így van? Mert ebben az esetben, ha a teljes vízmennyiség átmegy a hűtőn, akár a fűtőradiátoron, akkor biz soha nem melegedne be a motor.
Ezt sem értem. Lassítja az átfolyást? Ezt hogy teszi? Átkényszeríti a kiskörbe? Nem zárja le teljesen? Ismereteim szerint, ha a termosztát jó, csak a kis lyukon mehetne át a víz. A termosztátnak le kell zárnia.
nem beszélhetünk külön körökről, mert adott 3 pont minden hűtőrendszerbe ami nem kihagyható! kiegyenlítő tartály, vízpumpa, hűtő. vannak elágazások a rendszerben váltakozó csőméretekkel, h adott részek jobban melegedjenek. legfontosabb mind közül a motor, ahol viszont a komplett rendszerhez képest nagyon sok folyadék van ami lassan melegszik fel. ezért többnyire vékony csöveken távozik belőle a folyadék, de mégis szükség van 1 vastag csőre, h elkerüljük a túlmelegedést. ha megvan a vastagcső, de állandóan csak megy rajta szabadon a cucc akkor viszont az van amit írsz: "akkor biz soha nem melegedne be a motor". itt jön képbe a termosztát. ezzel szabályozható az átfolyás a vastag csövön belül, de soha nem szűnik meg. ott az a kis lyuk ... ami lehet, h csak 5% a teljes átfolyáshoz képest, de a lezárás 0 lenne! ebből kifolyólag a hűtő SOHA nincs kihagyva. csak 1X lassabban megy át rajta a cucc, másszor gyorsabban.
az elágazások inkább "menekülési útvonalak", mint külön körök. a folyadék mindig vissza fog térni ugyanoda ahol 1X már volt. külön köröknél ez nem valósul meg!!!
"és nem mellékesen nincs fűtés" ... teljesen mellékes abból a szempontból, h a hűtőrendszer nem ezért van az autóba! nem ez az elsődleges feladata, csak 1X 1 okos ember kitalálta, h kellemest a hasznossal ... és nagyon jól tette. amellett, h sok felesleges hőt tudunk elvonni még jól is érezzük magunkat. de ettől még ez sem lesz 1 külön kör, bár szeretjük fűtéskörnek emlegetni. de ennek csupán annyi az oka, h ha hiba van benne könnyebb azonosítani, és nyilván nem a vízpumpa környékén kezded keresni a bajságot.
ha valamikor volt wartburgod a régi 2ütemű ... akkor talán emléxel rá, h ott a ventilátort nem hőfokkapcsoló vezérelte, hanem egyszerűen a vízpumpa tengelyére volt felcsavarozva. attól a pillanattól ment a venti amint beröffent a motor. mégis felmelegedett! nem is akárhogy!!! pont a wartburg ennek ellenére nagyon szeretett túlmelegedni és nem volt ritka, h nyáron +35°-ba fűteni kellett benne de nagyon, különben szétnyomta a hengerfejtől a radiátorra menő csövet jobb esetben, v kinyomta a hengerfejtömítést rosszabb esetben.
tiszta ellentmondásos a dolog ugye!? direkt hűtése van, mégis a legnagyobb hidegben is 2 utcasarok és meleg a motor! nyári melegben pedig wartburgal dugózni ... na akik ebbe beleestek tudták a bibliát oda-vissza. pedig azoknak az autóknak a java részébe még termosztát sem volt, mert a gondos gazdik kiszedték a főzés elkerülése miatt ... de akkor is megfőttek
egyébként ha érdekel, h a hűtő mennyire hagyható ki, v mennyire nem ... iktasd ki! tegyél a helyére 1db 2"-os golyóscsapot, és zárd el!
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14304 Dátum:
2011.12.10 szombat, 10:22:15 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.12.09 péntek, 20:15:48
Nagyon hasonlítanak a tünetek egy turbócső repedéshez. Nállam a jelenség a következő volt: intenzív gyorsításra olyan hang jött a kesztyűtartó mögül mintha a venti ment volna, ha levettem a lában a gázról akkor meg elhalgatott. Nekem az egr előtti cső volt megrepedve kicsit. Nekem pl a fültölés fel sem tünt, pedig direkt figyeltem. Első körben olajos "sarat" kell keresni a csöveken, mivel ahol a levegő távozik a csöbekből visz magával egy kis olajat is. A legjobb módszer ha leszeded a csöveket és egyessével átnézed. Első körben az EGR-re menő csövet nézd meg, az szokott leggyakrabban szétmenni.
Ha mar zaj es kesztyutarto:
Mind a harom Mondeom csinalta idonkent, hogy indulas utan, mig be nem melegedett, valami 2-3 masodpercenkent, de neha surubben is, csattogott, vagy inkabb pruszkolt valahonnan a kesztyutarto felol. Arrafele a GEM van, abban nincs semmi, ami igy tudna csinalni, illetve a masik oldalon a motorterben van a villanyos tabla, amin viszont vannak relek, amik igen. Es ott van a GO-szuro meg. De mi lehet az, ami par masodpercenkent pruszkol igy egyet? Beinditas utan azonnal, alapjaraton is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14305 Dátum:
2011.12.10 szombat, 10:23:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 22:31:28
na jó az benzines, meg azok a motrok
hát elindulok a ház elől és mire az 5.-et rakom már meleg
mondjuk ezért talpalni kell
kályhát venni pár millióért? akkor motort vegyél már inkább! A motort azért találták fel (szerintem), hogy az üzemanyagot mozgási energiává alakítsa inkább
mint hőenergiává.
Tudom, hogy te is tudod, mindenki tudja, de ez a benzines fűtésre hivatkozás mindig
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14306 Dátum:
2011.12.10 szombat, 10:23:54 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.12.09 péntek, 22:36:38
Szóval mindenki leírja az ő verzióját, akkor most én is.
Legyen a Mondi, hogy témánál maradjunk. Motortömb tele víz csatornákkal beelmegy a víz kezd felmelegedni kijön a motortömbből bele a termosztátházba ahol míg hideg zárt a termosz, visszakergetik a motorba egy másik csövön illetve a fűtőradiátorra. Amikor felmelegedett a víz a termosztát nyitó hőmérsékletére kinyit és a hűtőn keresztül visszahűlve ismét visszamegy a motorba. Elvileg amíg nincs megfelelő hőfok semmi köze a víznek a hűtőhöz. Ami bejön a képbe, hogy van egy olajköri ami megcsapolja a kis kört és külön beküldi a hűtőbe a vizet ha ottan nála melegebb van mint a főkörinél, csak ez kissebb kersztmetszet kevesebb vizet szállít. Ezér ha ez megkukul akkor nem melegszik fel rendesen mert ezen a körön bemegy a hűtőbe a viznek egy része ami lehűl + még a felcsavart fűtés ami leveszi a hőtermelést. Enyit már nem képes pótolni a felmelegedőfélben lévő motor. Régi Escortomban hideg időben a hűtő alig dolgozott ha ment a fűtés majdnem elég volt a fűtőradiátor hőelvonása. Az is elég nehezen melegedett be.
na ez a különbség az elmélet és a gyakorlat között! nekem minden autóm normálisan melegedett, és fűtésem is volt mindig. a dizli mondeomnak is kb 6-8km kell az üzemmeleg állapot eléréséhez városban.
de biztos én csinálok vlmit rosszul
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14307 Dátum:
2011.12.10 szombat, 10:25:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.10 szombat, 10:10:41
Egész éjjel nem aludtam és már tiszta ideg vagyok....hánykörös a rendszer?
Most már mindenképp választ akarunk!!!!
ha jól kiszámoljuk akkor több 100! mert a sok ellenlábas elmélete szerint a hengerfejben lévő csatornákat is számolhatjuk 1enként, és a hűtőbordákat is
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14308 Dátum:
2011.12.10 szombat, 10:31:54 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.12.10 szombat, 10:25:54
ha jól kiszámoljuk akkor több 100! mert a sok ellenlábas elmélete szerint a hengerfejben lévő csatornákat is számolhatjuk 1enként, és a hűtőbordákat is
Mindenesetre, nem 1 körös a rendszer. Ha nem nézzük az olajkört, akkor két körös. Ha figyelembe vesszük az olajkört, akkor meg 3.
A körök száma a termosztát(ok) által kijelölt irány. A hűtőben max a vízkő jelöli ki az irányt - véglegesen
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14309 Dátum:
2011.12.10 szombat, 10:51:54 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.12.10 szombat, 10:18:29
ha valamikor volt wartburgod a régi 2ütemű ... akkor talán emléxel rá, h ott a ventilátort nem hőfokkapcsoló vezérelte, hanem egyszerűen a vízpumpa tengelyére volt felcsavarozva. attól a pillanattól ment a venti amint beröffent a motor. mégis felmelegedett! nem is akárhogy!!! pont a wartburg ennek ellenére nagyon szeretett túlmelegedni és nem volt ritka, h nyáron +35°-ba fűteni kellett benne de nagyon, különben szétnyomta a hengerfejtől a radiátorra menő csövet jobb esetben, v kinyomta a hengerfejtömítést rosszabb esetben.
tiszta ellentmondásos a dolog ugye!? direkt hűtése van, mégis a legnagyobb hidegben is 2 utcasarok és meleg a motor! nyári melegben pedig wartburgal dugózni ... na akik ebbe beleestek tudták a bibliát oda-vissza. pedig azoknak az autóknak a java részébe még termosztát sem volt, mert a gondos gazdik kiszedték a főzés elkerülése miatt ... de akkor is megfőttek
Nekem nem volt... apámnak igen, kb 77-ben, pár évig megvolt, de én nem emlékszem különösebb problémákra. Persze hegnerfejtömítést cseréltek benne, asszem 2x.
Utána már csak 4 ütemű autóink voltak, rendes hűtéssel. Az első autóm (azaz, a bátyámmal közös) egy ascona volt. 1,6 SR. Asszem 90 ló. Elég jól ment, széles kerekek, rázós futómű...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14310 Dátum:
2011.12.10 szombat, 13:54:20 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.10 szombat, 10:51:54
Nekem nem volt... apámnak igen, kb 77-ben, pár évig megvolt, de én nem emlékszem különösebb problémákra. Persze hegnerfejtömítést cseréltek benne, asszem 2x.
Utána már csak 4 ütemű autóink voltak, rendes hűtéssel. Az első autóm (azaz, a bátyámmal közös) egy ascona volt. 1,6 SR. Asszem 90 ló. Elég jól ment, széles kerekek, rázós futómű...
Sziasztok!
Tegyük hozzá, hogy a szóban forgó wartburgban azért ment állandóan a venti mert a motor mögött volt a hűtő.
1985-től került előre és né' onnantól a ventillátor se ment mindig, csak ha a hőfok megkívánta.
Üdv Tibi
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14311 Dátum:
2011.12.10 szombat, 15:42:30 »
Sziasztok!
Sajnos mondeom baja még nincs meg. Amit a szervizbe mondtak diagnosztika után azokat kicseréltem.(vezérműtengely jeladó,meg porlasztókat átnézettem protect géppel egyik ismerősnél.)És okésak. És az autó ugyan úgy leáll.2500 rpm fogja és leállítja a motort. Gyújtás le és vissza indul egyből. Addig még ujra nem húzatom 2500 rpm ig.
Eu 4 es elektromos turbóm van rajta.
Mi lehet még a probléma?
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14312 Dátum:
2011.12.10 szombat, 15:52:41 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.12.10 szombat, 15:42:30
Sziasztok!
Sajnos mondeom baja még nincs meg. Amit a szervizbe mondtak diagnosztika után azokat kicseréltem.(vezérműtengely jeladó,meg porlasztókat átnézettem protect géppel egyik ismerősnél.)És okésak. És az autó ugyan úgy leáll.2500 rpm fogja és leállítja a motort. Gyújtás le és vissza indul egyből. Addig még ujra nem húzatom 2500 rpm ig.
Eu 4 es elektromos turbóm van rajta.
Mi lehet még a probléma?
Nézz be Vic-hez.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14313 Dátum:
2011.12.10 szombat, 16:02:18 »
Ok köszi.
Neked is volt vele ilyen problémád?
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14314 Dátum:
2011.12.10 szombat, 16:06:26 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.12.10 szombat, 16:02:18
Ok köszi.
Neked is volt vele ilyen problémád?
Nem, az enyémmel tk semmilyen gond nem volt... olaj- és fékbetét cserén kívül.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14315 Dátum:
2011.12.10 szombat, 16:11:08 »
Eddig akkor szerencsés vagy. CSak amit most tapasztalok nekem uj. Mert a masik mondimmal ilyen nem volt igaz az egy kombi 2001 tddi 115 le járgány.280 e km.
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14316 Dátum:
2011.12.10 szombat, 17:08:17 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.12.10 szombat, 16:11:08
Eddig akkor szerencsés vagy. CSak amit most tapasztalok nekem uj. Mert a masik mondimmal ilyen nem volt igaz az egy kombi 2001 tddi 115 le járgány.280 e km.
hiba volt lecserélni...
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14317 Dátum:
2011.12.10 szombat, 18:48:00 »
Lehet a kérdés hülyének fog hangzani,sőt,biztos...de...Nem lehetséges az,hogy mondjuk egy tranzitban ugyanolyan pcs-k legyenek mint az MK3-as Tdci-s Mondiban?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14318 Dátum:
2011.12.10 szombat, 19:17:16 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.10 szombat, 18:48:00
Lehet a kérdés hülyének fog hangzani,sőt,biztos...de...Nem lehetséges az,hogy mondjuk egy tranzitban ugyanolyan pcs-k legyenek mint az MK3-as Tdci-s Mondiban?
hát elvileg abból való a mondeo motorja
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14319 Dátum:
2011.12.10 szombat, 19:19:39 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.10 szombat, 19:17:16
hát elvileg abból való a mondeo motorja
Csak azért kérdezem,mert ugye fater kocsija eléggé füstöl,és ha behalna a porlasztó,akkor most nagy sz.pás lenne. De tudnánk szerezni 60ezerért 4db Transit csúcsot,ami egy 30ezret futott gépből lenne (totálosra törték a kocsit,de a motorja zsír ép maradt...)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14320 Dátum:
2011.12.10 szombat, 19:25:33 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.12.10 szombat, 15:42:30
Sziasztok!
Sajnos mondeom baja még nincs meg. Amit a szervizbe mondtak diagnosztika után azokat kicseréltem.(vezérműtengely jeladó,meg porlasztókat átnézettem protect géppel egyik ismerősnél.)És okésak. És az autó ugyan úgy leáll.2500 rpm fogja és leállítja a motort. Gyújtás le és vissza indul egyből. Addig még ujra nem húzatom 2500 rpm ig.
Eu 4 es elektromos turbóm van rajta.
Mi lehet még a probléma?
főtengely helyzetérzékelő-CKP!
Goto Vik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14321 Dátum:
2011.12.10 szombat, 19:30:40 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.10 szombat, 19:19:39
Csak azért kérdezem,mert ugye fater kocsija eléggé füstöl,és ha behalna a porlasztó,akkor most nagy sz.pás lenne. De tudnánk szerezni 60ezerért 4db Transit csúcsot,ami egy 30ezret futott gépből lenne (totálosra törték a kocsit,de a motorja zsír ép maradt...)
nyugiiiiiiiiiii, had füstöljön az
enyém is füstöl mióta chippelték, meg előtte is füstölt! Had füstöljön azé dízel!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14322 Dátum:
2011.12.10 szombat, 19:33:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.10 szombat, 19:30:40
nyugiiiiiiiiiii, had füstöljön az
enyém is füstöl mióta chippelték, meg előtte is füstölt! Had füstöljön azé dízel!
Nekem olyan mind1,csak ő sír mindig...Ha mondom az EGR-dugót akkó meg hüLyegyerek vagyok
Amúgy is,ha jók a porlasztók,akkor tartalékba megérné 60ezeré
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14323 Dátum:
2011.12.10 szombat, 19:34:23 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.10 szombat, 19:33:00
Nekem olyan mind1,csak ő sír mindig...Ha mondom az EGR-dugót akkó meg hüLyegyerek vagyok
Amúgy is,ha jók a porlasztók,akkor tartalékba megérné 60ezeré
kétlem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14324 Dátum:
2011.12.10 szombat, 19:41:18 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.10 szombat, 19:34:23
kétlem....
Kár...
Azért egy megnézést megér,hátha...(Fordos szerelő ismerős mondta,hogy lehet,de nem valószínű,de azért megnézni nekünk,hátha.)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14325 Dátum:
2011.12.10 szombat, 19:50:05 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.10 szombat, 19:41:18
Kár...
Azért egy megnézést megér,hátha...(Fordos szerelő ismerős mondta,hogy lehet,de nem valószínű,de azért megnézni nekünk,hátha.)
az még nem kerül semmibe.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14326 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:01:11 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.10 szombat, 19:33:00
Nekem olyan mind1,csak ő sír mindig...Ha mondom az EGR-dugót akkó meg hüLyegyerek vagyok
Amúgy is,ha jók a porlasztók,akkor tartalékba megérné 60ezeré
aki telenyomja benzinnel az ne sirjon...
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14327 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:13:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.10 szombat, 20:01:11
aki telenyomja benzinnel az ne sirjon...
Gonosz...
Amúgy az EGR-offos szoftveres projekt hogy halad?
Naplózva
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14328 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:14:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.10 szombat, 17:08:17
hiba volt lecserélni...
Szia!
Áhh meg van az is. Nem válnék meg tőle.
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14329 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:17:20 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.10 szombat, 19:30:40
nyugiiiiiiiiiii, had füstöljön az
enyém is füstöl mióta chippelték, meg előtte is füstölt! Had füstöljön azé dízel!
Köszi az infót. Szervizbe azt nem mondtak hogy rossz . DE lehet igazad van. Meg marad Vik.
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14330 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:18:08 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.12.10 szombat, 20:17:20
Köszi az infót. Szervizbe azt nem mondtak hogy rossz . DE lehet igazad van. Meg marad Vik.
Szerintem ezt nekem írták,és csak írónikusan
Naplózva
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14331 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:25:36 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.10 szombat, 20:18:08
Szerintem ezt nekem írták,és csak írónikusan
Bocsika nem neked szántam
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14332 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:26:56 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.12.10 szombat, 20:25:36
Bocsika nem neked szántam
Semmi
Amúgy,ha füstöl a kocsid,mindenképpen vizsgáltasd ki
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14333 Dátum:
2011.12.10 szombat, 21:34:11 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.10 szombat, 20:13:39
Gonosz...
Amúgy az EGR-offos szoftveres projekt hogy halad?
Azt mondta télen lessz ideje és rámegy a témára....majd rákérdezek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14334 Dátum:
2011.12.10 szombat, 21:36:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.10 szombat, 21:34:11
Azt mondta télen lessz ideje és rámegy a témára....majd rákérdezek.
az sokakon segítene itt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14335 Dátum:
2011.12.10 szombat, 22:07:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.10 szombat, 21:34:11
Azt mondta télen lessz ideje és rámegy a témára....majd rákérdezek.
Köszi
Naplózva
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14336 Dátum:
2011.12.10 szombat, 22:28:33 »
Sziasztok.
Kérdésem az lenne hogy hogyan lehet késleltetni,vagy megszüntetni a motorlámpa világítását ha az EGR dugózva van?
Segítséget előre is köszönöm.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14337 Dátum:
2011.12.10 szombat, 22:29:42 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.12.10 szombat, 22:28:33
Sziasztok.
Kérdésem az lenne hogy hogyan lehet késleltetni,vagy megszüntetni a motorlámpa világítását ha az EGR dugózva van?
Segítséget előre is köszönöm.
kell venni hibakódtörlőt és kitörölgetni, vagy kiveszed az izzót a műszerfalból
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14338 Dátum:
2011.12.10 szombat, 22:40:14 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.10 szombat, 22:29:42
kell venni hibakódtörlőt és kitörölgetni, vagy kiveszed az izzót a műszerfalból
Vagy leragasztod
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14339 Dátum:
2011.12.10 szombat, 22:43:36 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.10 szombat, 22:40:14
Vagy leragasztod
de miért zavarja az az embereket én nem értem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14340 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:00:17 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.10 szombat, 22:43:36
de miért zavarja az az embereket én nem értem
Engem csak a üzemanyagszint-jelző alatti kis sárga lámpa szokott zavarni,de azt nem merem leragasztani...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14341 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:04:18 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.10 szombat, 23:00:17
Engem csak a üzemanyagszint-jelző alatti kis sárga lámpa szokott zavarni,de azt nem merem leragasztani...
Az mi???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14342 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:09:08 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.12.10 szombat, 23:04:18
Az mi???
a menjé tankolni lámpa
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14343 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:09:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.12.10 szombat, 23:04:18
Az mi???
hát ami jelzi a szőke nőknek, hogy 5liter gázolajjal ne induljanak el nagyobb távra
tudod ami jelzi hogy alacsony az ü.a szint!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14344 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:09:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.10 szombat, 23:09:08
a menjé tankolni lámpa
nálunk inkább csak óvatosan megkér, nem meri így kijelenteni ilyen árak mellett
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14345 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:11:41 »
ELM-327-el csak ideiglenesen lehet törölni,nekem kb 10 km múlva visszajön a hibajelzés.
Izzót nem lehet kivenni mert izzók csak a számlapot,és a középen lévő dolgokat világítja meg.(tompított,refi,kézifék/fék)
Engem spec.nem zavar csak ha esetleg eladásra kerül az autó akkor nem igen venném ki a dugózást az EGR-ből.
A vevőt és a kereskedőt pedig zavarja.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14346 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:12:53 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.10 szombat, 23:09:19
hát ami jelzi a szőke nőknek, hogy 5liter gázolajjal ne induljanak el nagyobb távra
tudod ami jelzi hogy alacsony az ü.a szint!
Ok,de nekünk a a mutató felett van a sárga lámpa ez zavart meg.Lehet ő a benzinesére gondolt mert nekem a benzinesben a sárga lámpa a mutatóban volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14347 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:13:01 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.12.10 szombat, 23:11:41
ELM-327-el csak ideiglenesen lehet törölni,nekem kb 10 km múlva visszajön a hibajelzés.
Izzót nem lehet kivenni mert izzók csak a számlapot,és a középen lévő dolgokat világítja meg.(tompított,refi,kézifék/fék)
Engem spec.nem zavar csak ha esetleg eladásra kerül az autó akkor nem igen venném ki a dugózást az EGR-ből.
A vevőt és a kereskedőt pedig zavarja.
hát akkor el kell mondani, hogy miért világít! Ha meg zavarja őket és elmondtad a miértjét majd kiveszik maguknak, nem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14348 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:14:01 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.12.10 szombat, 23:12:53
Ok,de nekünk a a mutató felett van a sárga lámpa ez zavart meg.Lehet ő a benzinesére gondolt mert nekem a benzinesben a sárga lámpa a mutatóban volt.
jaaaa, ez igaz
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14349 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:16:22 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.10 szombat, 23:14:01
jaaaa, ez igaz
Igen lebuktam
az offra gondoltam
Naplózva
Oldalak:
1
...
280
281
282
283
284
285
286
[
287
]
288
289
290
291
292
293
294
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ