Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:48:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14652062 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14300 Dátum: 2011.12.09 péntek, 22:08:11 »

a hűtőt soha nem hagyod ki. a kistermo a fűtőradiátorra ereszti a vizet, de a fűtőradiátorról a hűtőbe megy át.

Naszóval... ha termosztát van benne, az nyit vagy zár. Ez tiszta. Ezzel két dolgot tudsz megvalósítani: 1 irányt jelölsz ki (kis kör, nagy kör), 2 lezárod/kinyitod a kört. Ebben az esetben valóban 1 körös a rendszer, bár én ezt kétlem, hogy így működne. Ebben az esetben pl ilyenkor a szippancs magában kergeti a vizet, és nem mellékesen nincs fűtés. Én megkockáztatom, hogy ilyen szabályzás egy motorban sincs.
Ha lezár egy kört, de a másikban még keringhet, már az is 2 körös. Persze a kör az nem pont kör, hanem csak logikailag az.

A másik, hogy a hűtőt soha nem hagyhatod ki. Biztos, hogy így van? Mert ebben az esetben, ha a teljes vízmennyiség átmegy a hűtőn, akár a fűtőradiátoron, akkor biz soha nem melegedne be a motor.

Válasz
a nagytermo csak késlelteti a teljes átfolyást amíg a motor el nem éri a 86°-ot, de nem zárja le.

Ezt sem értem. Lassítja az átfolyást? Ezt hogy teszi? Átkényszeríti a kiskörbe? Nem zárja le teljesen? Ismereteim szerint, ha a termosztát jó, csak a kis lyukon mehetne át a víz. A termosztátnak le kell zárnia.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14301 Dátum: 2011.12.09 péntek, 22:36:38 »

a hűtőt soha nem hagyod ki. a kistermo a fűtőradiátorra ereszti a vizet, de a fűtőradiátorról a hűtőbe megy át. a nagytermo csak késlelteti a teljes átfolyást amíg a motor el nem éri a 86°-ot, de nem zárja le.
Szóval mindenki leírja az ő verzióját, akkor most én is.
Legyen a Mondi, hogy témánál maradjunk. Motortömb tele víz csatornákkal beelmegy a víz kezd felmelegedni kijön a motortömbből bele a termosztátházba ahol míg hideg zárt a termosz, visszakergetik a motorba egy másik csövön illetve a fűtőradiátorra. Amikor felmelegedett a víz  a termosztát nyitó hőmérsékletére kinyit és a hűtőn keresztül visszahűlve ismét visszamegy a motorba. Elvileg amíg nincs megfelelő hőfok semmi köze a víznek a hűtőhöz. Ami bejön a képbe, hogy van egy olajköri  ami megcsapolja a kis kört és külön beküldi a hűtőbe a vizet ha ottan nála melegebb van mint a főkörinél, csak ez kissebb kersztmetszet kevesebb vizet szállít. Ezér ha ez megkukul akkor nem melegszik fel rendesen mert  ezen a körön bemegy a hűtőbe a viznek egy része ami lehűl + még a felcsavart fűtés ami leveszi a hőtermelést. Enyit már nem képes pótolni a felmelegedőfélben lévő motor. Régi Escortomban hideg időben a hűtő alig dolgozott ha ment a fűtés majdnem elég volt a fűtőradiátor hőelvonása. Az is elég nehezen melegedett be.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14302 Dátum: 2011.12.10 szombat, 10:10:41 »

Egész éjjel nem aludtam és már tiszta ideg vagyok....hánykörös a rendszer?
Most már mindenképp választ akarunk!!!! eplus2
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14303 Dátum: 2011.12.10 szombat, 10:18:29 »

Naszóval... ha termosztát van benne, az nyit vagy zár. Ez tiszta. Ezzel két dolgot tudsz megvalósítani: 1 irányt jelölsz ki (kis kör, nagy kör), 2 lezárod/kinyitod a kört. Ebben az esetben valóban 1 körös a rendszer, bár én ezt kétlem, hogy így működne. Ebben az esetben pl ilyenkor a szippancs magában kergeti a vizet, és nem mellékesen nincs fűtés. Én megkockáztatom, hogy ilyen szabályzás egy motorban sincs.
Ha lezár egy kört, de a másikban még keringhet, már az is 2 körös. Persze a kör az nem pont kör, hanem csak logikailag az.

A másik, hogy a hűtőt soha nem hagyhatod ki. Biztos, hogy így van? Mert ebben az esetben, ha a teljes vízmennyiség átmegy a hűtőn, akár a fűtőradiátoron, akkor biz soha nem melegedne be a motor.

Ezt sem értem. Lassítja az átfolyást? Ezt hogy teszi? Átkényszeríti a kiskörbe? Nem zárja le teljesen? Ismereteim szerint, ha a termosztát jó, csak a kis lyukon mehetne át a víz. A termosztátnak le kell zárnia.

nem beszélhetünk külön körökről, mert adott 3 pont minden hűtőrendszerbe ami nem kihagyható! kiegyenlítő tartály, vízpumpa, hűtő. vannak elágazások a rendszerben váltakozó csőméretekkel, h adott részek jobban melegedjenek. legfontosabb mind közül a motor, ahol viszont a komplett rendszerhez képest nagyon sok folyadék van ami lassan melegszik fel. ezért többnyire vékony csöveken távozik belőle a folyadék, de mégis szükség van 1 vastag csőre, h elkerüljük a túlmelegedést. ha megvan a vastagcső, de állandóan csak megy rajta szabadon a cucc akkor viszont az van amit írsz: "akkor biz soha nem melegedne be a motor". itt jön képbe a termosztát. ezzel szabályozható az átfolyás a vastag csövön belül, de soha nem szűnik meg. ott az a kis lyuk ... ami lehet, h csak 5% a teljes átfolyáshoz képest, de a lezárás 0 lenne! ebből kifolyólag a hűtő SOHA nincs kihagyva. csak 1X lassabban megy át rajta a cucc, másszor gyorsabban.
az elágazások inkább "menekülési útvonalak", mint külön körök. a folyadék mindig vissza fog térni ugyanoda ahol 1X már volt. külön köröknél ez nem valósul meg!!!
"és nem mellékesen nincs fűtés" ... teljesen mellékes abból a szempontból, h a hűtőrendszer nem ezért van az autóba! nem ez az elsődleges feladata, csak 1X 1 okos ember kitalálta, h kellemest a hasznossal ... és nagyon jól tette. amellett, h sok felesleges hőt tudunk elvonni még jól is érezzük magunkat. de ettől még ez sem lesz 1 külön kör, bár szeretjük fűtéskörnek emlegetni. de ennek csupán annyi az oka, h ha hiba van benne könnyebb azonosítani, és nyilván nem a vízpumpa környékén kezded keresni a bajságot.
ha valamikor volt wartburgod a régi 2ütemű ... akkor talán emléxel rá, h ott a ventilátort nem hőfokkapcsoló vezérelte, hanem egyszerűen a vízpumpa tengelyére volt felcsavarozva. attól a pillanattól ment a venti amint beröffent a motor. mégis felmelegedett! nem is akárhogy!!! pont a wartburg ennek ellenére nagyon szeretett túlmelegedni és nem volt ritka, h nyáron +35°-ba fűteni kellett benne de nagyon, különben szétnyomta a hengerfejtől a radiátorra menő csövet jobb esetben, v kinyomta a hengerfejtömítést rosszabb esetben.
tiszta ellentmondásos a dolog ugye!? direkt hűtése van, mégis a legnagyobb hidegben is 2 utcasarok és meleg a motor! nyári melegben pedig wartburgal dugózni ... na akik ebbe beleestek tudták a bibliát oda-vissza. pedig azoknak az autóknak a java részébe még termosztát sem volt, mert a gondos gazdik kiszedték a főzés elkerülése miatt ... de akkor is megfőttek hehe
egyébként ha érdekel, h a hűtő mennyire hagyható ki, v mennyire nem ... iktasd ki! tegyél a helyére 1db 2"-os golyóscsapot, és zárd el!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #14304 Dátum: 2011.12.10 szombat, 10:22:15 »

Nagyon hasonlítanak a tünetek egy turbócső repedéshez. Nállam a jelenség a következő volt: intenzív gyorsításra olyan hang jött a kesztyűtartó mögül mintha a venti ment volna, ha levettem a lában a gázról akkor meg elhalgatott. Nekem az egr előtti cső volt megrepedve kicsit. Nekem pl a fültölés fel sem tünt, pedig direkt figyeltem. Első körben olajos "sarat" kell keresni a csöveken, mivel ahol a levegő távozik a csöbekből visz magával egy kis olajat is. A legjobb módszer ha leszeded a csöveket és egyessével átnézed. Első körben az EGR-re menő csövet nézd meg, az szokott leggyakrabban szétmenni.

Ha mar zaj es kesztyutarto:

Mind a harom Mondeom csinalta idonkent, hogy indulas utan, mig be nem melegedett, valami 2-3 masodpercenkent, de neha surubben is, csattogott, vagy inkabb pruszkolt valahonnan a kesztyutarto felol. Arrafele a GEM van, abban nincs semmi, ami igy tudna csinalni, illetve a masik oldalon a motorterben van a villanyos tabla, amin viszont vannak relek, amik igen. Es ott van a GO-szuro meg. De mi lehet az, ami par masodpercenkent pruszkol igy egyet? Beinditas utan azonnal, alapjaraton is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #14305 Dátum: 2011.12.10 szombat, 10:23:21 »

na jó az benzines, meg azok a motrok  vigyor3 hát elindulok a ház elől és mire az 5.-et rakom már meleg  eplus2 mondjuk ezért talpalni kell  Grin
hehe kályhát venni pár millióért? akkor motort vegyél már inkább! A motort azért találták fel (szerintem), hogy az üzemanyagot mozgási energiává alakítsa inkább nyes mint hőenergiává.
Tudom, hogy te is tudod, mindenki tudja, de ez a benzines fűtésre hivatkozás mindig  eplus2
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14306 Dátum: 2011.12.10 szombat, 10:23:54 »

Szóval mindenki leírja az ő verzióját, akkor most én is.
Legyen a Mondi, hogy témánál maradjunk. Motortömb tele víz csatornákkal beelmegy a víz kezd felmelegedni kijön a motortömbből bele a termosztátházba ahol míg hideg zárt a termosz, visszakergetik a motorba egy másik csövön illetve a fűtőradiátorra. Amikor felmelegedett a víz  a termosztát nyitó hőmérsékletére kinyit és a hűtőn keresztül visszahűlve ismét visszamegy a motorba. Elvileg amíg nincs megfelelő hőfok semmi köze a víznek a hűtőhöz. Ami bejön a képbe, hogy van egy olajköri  ami megcsapolja a kis kört és külön beküldi a hűtőbe a vizet ha ottan nála melegebb van mint a főkörinél, csak ez kissebb kersztmetszet kevesebb vizet szállít. Ezér ha ez megkukul akkor nem melegszik fel rendesen mert  ezen a körön bemegy a hűtőbe a viznek egy része ami lehűl + még a felcsavart fűtés ami leveszi a hőtermelést. Enyit már nem képes pótolni a felmelegedőfélben lévő motor. Régi Escortomban hideg időben a hűtő alig dolgozott ha ment a fűtés majdnem elég volt a fűtőradiátor hőelvonása. Az is elég nehezen melegedett be.

na ez a különbség az elmélet és a gyakorlat között! nekem minden autóm normálisan melegedett, és fűtésem is volt mindig. a dizli mondeomnak is kb 6-8km kell az üzemmeleg állapot eléréséhez városban.
de biztos én csinálok vlmit rosszul hehe hehe hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14307 Dátum: 2011.12.10 szombat, 10:25:54 »

Egész éjjel nem aludtam és már tiszta ideg vagyok....hánykörös a rendszer?
Most már mindenképp választ akarunk!!!! eplus2

ha jól kiszámoljuk akkor több 100! mert a sok ellenlábas elmélete szerint a hengerfejben lévő csatornákat is számolhatjuk 1enként, és a hűtőbordákat is  eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14308 Dátum: 2011.12.10 szombat, 10:31:54 »

ha jól kiszámoljuk akkor több 100! mert a sok ellenlábas elmélete szerint a hengerfejben lévő csatornákat is számolhatjuk 1enként, és a hűtőbordákat is  eplus2

Mindenesetre, nem 1 körös a rendszer. Ha nem nézzük az olajkört, akkor két körös. Ha figyelembe vesszük az olajkört, akkor meg 3.
A körök száma a termosztát(ok) által kijelölt irány. A hűtőben max a vízkő jelöli ki az irányt - véglegesen
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14309 Dátum: 2011.12.10 szombat, 10:51:54 »

ha valamikor volt wartburgod a régi 2ütemű ... akkor talán emléxel rá, h ott a ventilátort nem hőfokkapcsoló vezérelte, hanem egyszerűen a vízpumpa tengelyére volt felcsavarozva. attól a pillanattól ment a venti amint beröffent a motor. mégis felmelegedett! nem is akárhogy!!! pont a wartburg ennek ellenére nagyon szeretett túlmelegedni és nem volt ritka, h nyáron +35°-ba fűteni kellett benne de nagyon, különben szétnyomta a hengerfejtől a radiátorra menő csövet jobb esetben, v kinyomta a hengerfejtömítést rosszabb esetben.
tiszta ellentmondásos a dolog ugye!? direkt hűtése van, mégis a legnagyobb hidegben is 2 utcasarok és meleg a motor! nyári melegben pedig wartburgal dugózni ... na akik ebbe beleestek tudták a bibliát oda-vissza. pedig azoknak az autóknak a java részébe még termosztát sem volt, mert a gondos gazdik kiszedték a főzés elkerülése miatt ... de akkor is megfőttek hehe

Nekem nem volt... apámnak igen, kb 77-ben, pár évig megvolt, de én nem emlékszem különösebb problémákra. Persze hegnerfejtömítést cseréltek benne, asszem 2x.
Utána már csak 4 ütemű autóink voltak, rendes hűtéssel. Az első autóm (azaz, a bátyámmal közös) egy ascona volt. 1,6 SR. Asszem 90 ló. Elég jól ment, széles kerekek, rázós futómű...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #14310 Dátum: 2011.12.10 szombat, 13:54:20 »

Nekem nem volt... apámnak igen, kb 77-ben, pár évig megvolt, de én nem emlékszem különösebb problémákra. Persze hegnerfejtömítést cseréltek benne, asszem 2x.
Utána már csak 4 ütemű autóink voltak, rendes hűtéssel. Az első autóm (azaz, a bátyámmal közös) egy ascona volt. 1,6 SR. Asszem 90 ló. Elég jól ment, széles kerekek, rázós futómű...
Sziasztok!
 Tegyük hozzá, hogy a szóban forgó wartburgban azért ment állandóan a venti mert a motor mögött volt a hűtő.
1985-től került előre és né' onnantól a ventillátor se ment mindig, csak ha a hőfok megkívánta. worship worship
                                                                                                                      Üdv Tibi
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #14311 Dátum: 2011.12.10 szombat, 15:42:30 »

Sziasztok!
Sajnos mondeom baja még nincs meg. Amit a szervizbe mondtak diagnosztika után azokat kicseréltem.(vezérműtengely jeladó,meg porlasztókat átnézettem protect géppel egyik ismerősnél.)És okésak. És az autó ugyan úgy leáll.2500 rpm fogja és leállítja a motort. Gyújtás le és vissza indul egyből. Addig még ujra nem húzatom 2500 rpm ig.
Eu 4 es elektromos turbóm van rajta.

Mi lehet még a probléma?
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14312 Dátum: 2011.12.10 szombat, 15:52:41 »

Sziasztok!
Sajnos mondeom baja még nincs meg. Amit a szervizbe mondtak diagnosztika után azokat kicseréltem.(vezérműtengely jeladó,meg porlasztókat átnézettem protect géppel egyik ismerősnél.)És okésak. És az autó ugyan úgy leáll.2500 rpm fogja és leállítja a motort. Gyújtás le és vissza indul egyből. Addig még ujra nem húzatom 2500 rpm ig.
Eu 4 es elektromos turbóm van rajta.

Mi lehet még a probléma?

Nézz be Vic-hez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #14313 Dátum: 2011.12.10 szombat, 16:02:18 »

Ok köszi.
Neked is volt vele ilyen problémád?
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14314 Dátum: 2011.12.10 szombat, 16:06:26 »

Ok köszi.
Neked is volt vele ilyen problémád?

Nem, az enyémmel tk semmilyen gond nem volt... olaj- és fékbetét cserén kívül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #14315 Dátum: 2011.12.10 szombat, 16:11:08 »

Eddig akkor szerencsés vagy. CSak amit most tapasztalok nekem uj. Mert a masik mondimmal ilyen nem volt igaz az egy kombi 2001 tddi 115 le járgány.280 e km.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14316 Dátum: 2011.12.10 szombat, 17:08:17 »

Eddig akkor szerencsés vagy. CSak amit most tapasztalok nekem uj. Mert a masik mondimmal ilyen nem volt igaz az egy kombi 2001 tddi 115 le járgány.280 e km.


hiba volt lecserélni...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14317 Dátum: 2011.12.10 szombat, 18:48:00 »

Lehet a kérdés hülyének fog hangzani,sőt,biztos...de...Nem lehetséges az,hogy mondjuk egy tranzitban ugyanolyan pcs-k legyenek mint az MK3-as Tdci-s Mondiban?  smile smile
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14318 Dátum: 2011.12.10 szombat, 19:17:16 »

Lehet a kérdés hülyének fog hangzani,sőt,biztos...de...Nem lehetséges az,hogy mondjuk egy tranzitban ugyanolyan pcs-k legyenek mint az MK3-as Tdci-s Mondiban?  smile smile
hát elvileg abból való a mondeo motorja  nemtudom
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14319 Dátum: 2011.12.10 szombat, 19:19:39 »

hát elvileg abból való a mondeo motorja  nemtudom

Csak azért kérdezem,mert ugye fater kocsija eléggé füstöl,és ha behalna a porlasztó,akkor most nagy sz.pás lenne. De tudnánk szerezni 60ezerért 4db Transit csúcsot,ami egy 30ezret futott gépből lenne (totálosra törték a kocsit,de a motorja zsír ép maradt...)  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14320 Dátum: 2011.12.10 szombat, 19:25:33 »

Sziasztok!
Sajnos mondeom baja még nincs meg. Amit a szervizbe mondtak diagnosztika után azokat kicseréltem.(vezérműtengely jeladó,meg porlasztókat átnézettem protect géppel egyik ismerősnél.)És okésak. És az autó ugyan úgy leáll.2500 rpm fogja és leállítja a motort. Gyújtás le és vissza indul egyből. Addig még ujra nem húzatom 2500 rpm ig.
Eu 4 es elektromos turbóm van rajta.

Mi lehet még a probléma?
főtengely helyzetérzékelő-CKP! Roll Eyes
Goto Vik!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14321 Dátum: 2011.12.10 szombat, 19:30:40 »

Csak azért kérdezem,mert ugye fater kocsija eléggé füstöl,és ha behalna a porlasztó,akkor most nagy sz.pás lenne. De tudnánk szerezni 60ezerért 4db Transit csúcsot,ami egy 30ezret futott gépből lenne (totálosra törték a kocsit,de a motorja zsír ép maradt...)  Wink
nyugiiiiiiiiiii, had füstöljön az  Grin enyém is füstöl mióta chippelték, meg előtte is füstölt! Had füstöljön azé dízel! eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14322 Dátum: 2011.12.10 szombat, 19:33:00 »

nyugiiiiiiiiiii, had füstöljön az  Grin enyém is füstöl mióta chippelték, meg előtte is füstölt! Had füstöljön azé dízel! eplus2

Nekem olyan mind1,csak ő sír mindig...Ha mondom az EGR-dugót akkó meg hüLyegyerek vagyok  eplus2 eplus2  Amúgy is,ha jók a porlasztók,akkor tartalékba megérné 60ezeré  nyes nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14323 Dátum: 2011.12.10 szombat, 19:34:23 »

Nekem olyan mind1,csak ő sír mindig...Ha mondom az EGR-dugót akkó meg hüLyegyerek vagyok  eplus2 eplus2  Amúgy is,ha jók a porlasztók,akkor tartalékba megérné 60ezeré  nyes nyes
kétlem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14324 Dátum: 2011.12.10 szombat, 19:41:18 »

kétlem....

Kár... szomoru1 Azért egy megnézést megér,hátha...(Fordos szerelő ismerős mondta,hogy lehet,de nem valószínű,de azért megnézni nekünk,hátha.)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14325 Dátum: 2011.12.10 szombat, 19:50:05 »

Kár... szomoru1 Azért egy megnézést megér,hátha...(Fordos szerelő ismerős mondta,hogy lehet,de nem valószínű,de azért megnézni nekünk,hátha.)
vigyor3 az még nem kerül semmibe..... eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14326 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:01:11 »

Nekem olyan mind1,csak ő sír mindig...Ha mondom az EGR-dugót akkó meg hüLyegyerek vagyok  eplus2 eplus2  Amúgy is,ha jók a porlasztók,akkor tartalékba megérné 60ezeré  nyes nyes

aki telenyomja benzinnel az ne sirjon... eplus2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14327 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:13:39 »

aki telenyomja benzinnel az ne sirjon... eplus2

 eljen eljen   eplus2 eplus2 eplus2
Gonosz...
Amúgy az EGR-offos szoftveres projekt hogy halad?  smile
Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #14328 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:14:33 »

hiba volt lecserélni...


Szia!
Áhh meg van az is. Nem válnék meg tőle.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #14329 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:17:20 »

nyugiiiiiiiiiii, had füstöljön az  Grin enyém is füstöl mióta chippelték, meg előtte is füstölt! Had füstöljön azé dízel! eplus2

Köszi az infót.  Szervizbe azt nem mondtak hogy rossz . DE lehet igazad van. Meg marad Vik.

Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14330 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:18:08 »

Köszi az infót.  Szervizbe azt nem mondtak hogy rossz . DE lehet igazad van. Meg marad Vik.



Szerintem ezt nekem írták,és csak írónikusan  Wink
Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #14331 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:25:36 »

Szerintem ezt nekem írták,és csak írónikusan  Wink


Bocsika nem neked szántam
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14332 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:26:56 »


Bocsika nem neked szántam


Semmi Smiley Amúgy,ha füstöl a kocsid,mindenképpen vizsgáltasd ki  integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #14333 Dátum: 2011.12.10 szombat, 21:34:11 »

eljen eljen   eplus2 eplus2 eplus2
Gonosz...
Amúgy az EGR-offos szoftveres projekt hogy halad?  smile

Azt mondta télen lessz ideje és rámegy a témára....majd rákérdezek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14334 Dátum: 2011.12.10 szombat, 21:36:16 »

Azt mondta télen lessz ideje és rámegy a témára....majd rákérdezek.
az sokakon segítene itt nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14335 Dátum: 2011.12.10 szombat, 22:07:49 »

Azt mondta télen lessz ideje és rámegy a témára....majd rákérdezek.

Köszi  worship worship
Naplózva
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #14336 Dátum: 2011.12.10 szombat, 22:28:33 »

Sziasztok.

Kérdésem az lenne hogy hogyan lehet késleltetni,vagy megszüntetni a motorlámpa világítását ha az EGR dugózva van?

Segítséget előre is köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14337 Dátum: 2011.12.10 szombat, 22:29:42 »

Sziasztok.

Kérdésem az lenne hogy hogyan lehet késleltetni,vagy megszüntetni a motorlámpa világítását ha az EGR dugózva van?

Segítséget előre is köszönöm.
kell venni hibakódtörlőt és kitörölgetni, vagy kiveszed az izzót a műszerfalból  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14338 Dátum: 2011.12.10 szombat, 22:40:14 »

kell venni hibakódtörlőt és kitörölgetni, vagy kiveszed az izzót a műszerfalból  eplus2

Vagy leragasztod Cheesy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14339 Dátum: 2011.12.10 szombat, 22:43:36 »

Vagy leragasztod Cheesy
de miért zavarja az az embereket én nem értem  nemtudom
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14340 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:00:17 »

de miért zavarja az az embereket én nem értem  nemtudom

Engem csak a üzemanyagszint-jelző alatti kis sárga lámpa szokott zavarni,de azt nem merem leragasztani... eplus2 eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14341 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:04:18 »

Engem csak a üzemanyagszint-jelző alatti kis sárga lámpa szokott zavarni,de azt nem merem leragasztani... eplus2 eplus2
Az mi???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14342 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:09:08 »

Az mi???
a menjé tankolni lámpa vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14343 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:09:19 »

Az mi???
hát ami jelzi a szőke nőknek, hogy 5liter gázolajjal ne induljanak el nagyobb távra  eplus2

tudod ami jelzi hogy alacsony az ü.a szint!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14344 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:09:58 »

a menjé tankolni lámpa vigyor3
nálunk inkább csak óvatosan megkér, nem meri így kijelenteni ilyen árak mellett  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #14345 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:11:41 »

ELM-327-el csak ideiglenesen lehet törölni,nekem kb 10 km múlva visszajön a hibajelzés.
Izzót nem lehet kivenni mert izzók csak a számlapot,és a középen lévő dolgokat világítja meg.(tompított,refi,kézifék/fék)
Engem spec.nem zavar csak ha esetleg eladásra kerül az autó akkor nem igen venném ki a dugózást az EGR-ből.
A vevőt és a kereskedőt pedig zavarja.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14346 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:12:53 »

hát ami jelzi a szőke nőknek, hogy 5liter gázolajjal ne induljanak el nagyobb távra  eplus2

tudod ami jelzi hogy alacsony az ü.a szint!
Ok,de nekünk a a mutató felett van a sárga lámpa ez zavart meg.Lehet ő a benzinesére gondolt mert nekem a benzinesben a sárga lámpa a mutatóban volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14347 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:13:01 »

ELM-327-el csak ideiglenesen lehet törölni,nekem kb 10 km múlva visszajön a hibajelzés.
Izzót nem lehet kivenni mert izzók csak a számlapot,és a középen lévő dolgokat világítja meg.(tompított,refi,kézifék/fék)
Engem spec.nem zavar csak ha esetleg eladásra kerül az autó akkor nem igen venném ki a dugózást az EGR-ből.
A vevőt és a kereskedőt pedig zavarja.
hát akkor el kell mondani, hogy miért világít! Ha meg zavarja őket és elmondtad a miértjét majd kiveszik maguknak, nem?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14348 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:14:01 »

Ok,de nekünk a a mutató felett van a sárga lámpa ez zavart meg.Lehet ő a benzinesére gondolt mert nekem a benzinesben a sárga lámpa a mutatóban volt.
jaaaa, ez igaz  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14349 Dátum: 2011.12.10 szombat, 23:16:22 »

jaaaa, ez igaz  nyes

Igen lebuktam Smiley az offra gondoltam  taps
Naplózva
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.