Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:36:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
281
282
283
284
285
286
287
[
288
]
289
290
291
292
293
294
295
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14660122 alkalommal)
0 Felhasználó és 124 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14350 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:17:56 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.10 szombat, 23:16:22
Igen lebuktam
az offra gondoltam
Látod akinek volt benzinese az tudja egyből.De van ilyen diesel is a régi nekem ilyen volt.De a mondi ugye nem ilyen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14351 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:40:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.12.10 szombat, 23:17:56
Látod akinek volt benzinese az tudja egyből.De van ilyen diesel is a régi nekem ilyen volt.De a mondi ugye nem ilyen.
Én már nem is emlékszem rá,milyen vezetni egy jó kis Ci-s Mondeot
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14352 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:50:12 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.12.10 szombat, 23:40:54
Én már nem is emlékszem rá,milyen vezetni egy jó kis Ci-s Mondeot
Nem lehet elfeélejteni hisz tudod.de a hiányát kilreztem az írásodból!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14353 Dátum:
2011.12.10 szombat, 23:51:31 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.12.10 szombat, 23:50:12
Nem lehet elfeélejteni hisz tudod.de a hiányát kilreztem az írásodból!!!!!
Deeeeee...Majd megkapom,mert...Hát,optikai tunying topicban írtam,mi történt
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14354 Dátum:
2011.12.11 vasárnap, 20:06:24 »
Mi befolyásolja a motor alapjárati fordulatszámát? Elvileg hőfok függvényében 750 vagy 900. De melyik szenzor jele alapján?
Az enyém mostanában azt csinálja, hogy indítás után 900, félmelegnél 750, meleg motornál meg kb. 850 stabilan. Ebből a félmeleg 750 a furcsa. Nem lenne szabad leengednie 750-ig.
Közben a külső hőmérséklet végig 7Cfok.
Jó lenne egy friss eTis, hátha abban benne van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14355 Dátum:
2011.12.11 vasárnap, 21:45:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.11 vasárnap, 20:06:24
Mi befolyásolja a motor alapjárati fordulatszámát? Elvileg hőfok függvényében 750 vagy 900. De melyik szenzor jele alapján?
Az enyém mostanában azt csinálja, hogy indítás után 900, félmelegnél 750, meleg motornál meg kb. 850 stabilan. Ebből a félmeleg 750 a furcsa. Nem lenne szabad leengednie 750-ig.
Közben a külső hőmérséklet végig 7Cfok.
Jó lenne egy friss eTis, hátha abban benne van.
Az enyém ha 5 fok fölött van egyből 750.Ha alatta van akkor megy feljebb de ha elkezd a kiegészítő fütés meleget nyomni és megyek 4-5 km-t akkor ismét 750.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14356 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 09:32:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.11 vasárnap, 20:06:24
Mi befolyásolja a motor alapjárati fordulatszámát? Elvileg hőfok függvényében 750 vagy 900. De melyik szenzor jele alapján?
Az enyém mostanában azt csinálja, hogy indítás után 900, félmelegnél 750, meleg motornál meg kb. 850 stabilan. Ebből a félmeleg 750 a furcsa. Nem lenne szabad leengednie 750-ig.
Közben a külső hőmérséklet végig 7Cfok.
Jó lenne egy friss eTis, hátha abban benne van.
Enyem is pont ilyen. Nem tudom, miota csinalja, nem figyeltem, de mostanaban a hidegben hajszalra ugyanigy viselkedik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14357 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 18:06:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.11 vasárnap, 20:06:24
Mi befolyásolja a motor alapjárati fordulatszámát? Elvileg hőfok függvényében 750 vagy 900. De melyik szenzor jele alapján?
Az enyém mostanában azt csinálja, hogy indítás után 900, félmelegnél 750, meleg motornál meg kb. 850 stabilan. Ebből a félmeleg 750 a furcsa. Nem lenne szabad leengednie 750-ig.
Közben a külső hőmérséklet végig 7Cfok.
Jó lenne egy friss eTis, hátha abban benne van.
szerintem a hengerfej és a külső hőmérséklet variációi okozzák a fordulatszám tartományokat.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14358 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 19:24:30 »
Sziasztok.Azt honnan lehet meg tudni,hogy milyen csúcsok vannak az autómban?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14359 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 19:29:04 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.12 hétfő, 19:24:30
Sziasztok.Azt honnan lehet meg tudni,hogy milyen csúcsok vannak az autómban?
megnézed
a csúcsokon rajta kell lenni egy matricán vagy a szelepfedelen is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14360 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 19:32:15 »
Tényleg ott van a matrica a szelepfedélen
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.12 hétfő, 19:29:04
megnézed
a csúcsokon rajta kell lenni egy matricán vagy a szelepfedelen is
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14361 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 19:36:26 »
Csak azért kérdezem mert találtam valamit ami szerintem elég olcsó ahhoz,hogy ne vegyem meg.
http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110646072524#ht_2356wt_952
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14362 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 19:43:35 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.12 hétfő, 19:36:26
Csak azért kérdezem mert találtam valamit ami szerintem elég olcsó ahhoz,hogy ne vegyem meg.
http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110646072524#ht_2356wt_952
ez nem darab ár??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14363 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 19:45:50 »
De darab ja ennyi.Miért talán sokallod?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.12 hétfő, 19:43:35
ez nem darab ár??
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14364 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 20:08:32 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.12 hétfő, 19:45:50
De darab ja ennyi.Miért talán sokallod?
200e-et jobb dolgokra is tudnék költeni
amúgy nem tom, hogy mennyi most a 2.2 csúcs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14365 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 20:14:51 »
A gyári új jobb helyen 86000ft a gyári fel újított 54000ft.Az enyéim szarakodnak azért gondoltam meg venni.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.12 hétfő, 20:08:32
200e-et jobb dolgokra is tudnék költeni
amúgy nem tom, hogy mennyi most a 2.2 csúcs
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14366 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 20:24:29 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.12 hétfő, 20:14:51
A gyári új jobb helyen 86000ft a gyári fel újított 54000ft.Az enyéim szarakodnak azért gondoltam meg venni.
ez amit linkeltél az milyen?? új vagy felújított?? (nem tudok németül
)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14367 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 20:26:34 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.12 hétfő, 20:14:51
A gyári új jobb helyen 86000ft a gyári fel újított 54000ft.Az enyéim szarakodnak azért gondoltam meg venni.
Itthon 45-ért felújítják a Filepnél garival.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14368 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 20:32:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.12 hétfő, 20:24:29
ez amit linkeltél az milyen?? új vagy felújított?? (nem tudok németül
)
Én se tudok németül, de az "ORIGINAL DELPHI!!! NEU!!!" átjött. Eredeti Delphi, új. Akkor nagyon jó buli.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14369 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 20:34:45 »
Idézetet írta: teo - 2011.12.12 hétfő, 20:32:36
Én se tudok németül, de az "ORIGINAL DELPHI!!! NEU!!!" átjött. Eredeti Delphi, új. Akkor nagyon jó buli.
bele sem néztem a leírásába
ha tényleg gyári új, akkor nem kérdés
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14370 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 22:32:36 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.12 hétfő, 19:36:26
Csak azért kérdezem mert találtam valamit ami szerintem elég olcsó ahhoz,hogy ne vegyem meg.
http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110646072524#ht_2356wt_952
ha nem adsz cseredarabot, +50EUR.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14371 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 22:33:35 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.12 hétfő, 18:06:42
szerintem a hengerfej és a külső hőmérséklet variációi okozzák a fordulatszám tartományokat.....
akkor ez érdekes, hogy mitől lesz melegen, 4fok alatt 900-as alapjárat, míg félmelegen 750.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14372 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 22:52:52 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.12 hétfő, 19:36:26
Csak azért kérdezem mert találtam valamit ami szerintem elég olcsó ahhoz,hogy ne vegyem meg.
http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110646072524#ht_2356wt_952
170 Euro/db. A 4 nem a Neu-hoz tartozik, hanem az Euro-hoz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14373 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 22:54:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.12 hétfő, 22:33:35
akkor ez érdekes, hogy mitől lesz melegen, 4fok alatt 900-as alapjárat, míg félmelegen 750.
Felmelegen kinyitja a termosztat a kulso hutokort, amitol egy picit tulhul a motor, de kozben mar meleg annyira, hogy az elektronika nem erosit ra az alapjaratra?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14374 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 23:00:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.12.12 hétfő, 22:54:26
Felmelegen kinyitja a termosztat a kulso hutokort, amitol egy picit tulhul a motor, de kozben mar meleg annyira, hogy az elektronika nem erosit ra az alapjaratra?
AndyA
Van olyan, hogy hidegen ennyi, melegen annyi a fordulat? Én ilyet nem vettem észre.
Nálam ha kinn +4 (csak rávágtam) felett van, 750. Alatta 910.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14375 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 23:03:12 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.12 hétfő, 23:00:32
Van olyan, hogy hidegen ennyi, melegen annyi a fordulat? Én ilyet nem vettem észre.
Nálam ha kinn +4 (csak rávágtam) felett van, 750. Alatta 910.
Ugyan ezt írtam az előbb mert nálam is ez van...
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14376 Dátum:
2011.12.13 kedd, 10:01:56 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.12 hétfő, 23:00:32
Van olyan, hogy hidegen ennyi, melegen annyi a fordulat? Én ilyet nem vettem észre.
Nálam ha kinn +4 (csak rávágtam) felett van, 750. Alatta 910.
nálam van. Ha nagyon ráérek, csinálok menetközbeni adatgyűjtést RPM, CHT, IAT értékekre. 7fok felett és alatt is,persze.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14377 Dátum:
2011.12.13 kedd, 17:41:11 »
Jaa.De még így is olcsóbb mint ha Magyar honba veszem meg.
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.12 hétfő, 22:32:36
ha nem adsz cseredarabot, +50EUR.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14378 Dátum:
2011.12.13 kedd, 19:22:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.12 hétfő, 22:33:35
akkor ez érdekes, hogy mitől lesz melegen, 4fok alatt 900-as alapjárat, míg félmelegen 750.
lehet valahol fals jel.
Amúgy nekem ilyenkor már csak akkor 750,ha teljesen üzemmeleg,és jól meg is hajtom.Akkor visszaáll 750re,egyébként 900.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14379 Dátum:
2011.12.13 kedd, 19:28:04 »
Idézetet írta: teo - 2011.12.12 hétfő, 20:26:34
Itthon 45-ért felújítják a Filepnél garival.
akkor az máshol fele
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14380 Dátum:
2011.12.13 kedd, 19:49:01 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.12.13 kedd, 17:41:11
Jaa.De még így is olcsóbb mint ha Magyar honba veszem meg.
És biztos jó a tiedbe?
??mert ugye több fajta van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14381 Dátum:
2011.12.13 kedd, 19:50:53 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.13 kedd, 19:22:28
lehet valahol fals jel.
Amúgy nekem ilyenkor már csak akkor 750,ha teljesen üzemmeleg,és jól meg is hajtom.Akkor visszaáll 750re,egyébként 900.
eddig az volt, hogy milyen jó a di-knek, a 900-as alapjárata, amikor meg netek is van, meg az a baj
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14382 Dátum:
2011.12.13 kedd, 20:02:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.13 kedd, 19:50:53
eddig az volt, hogy milyen jó a di-knek, a 900-as alapjárata, amikor meg netek is van, meg az a baj
engem nem zavar.max szokatlan.és többlet fogyit hoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14383 Dátum:
2011.12.13 kedd, 22:39:53 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.13 kedd, 20:02:28
engem nem zavar.max szokatlan.és többlet fogyit hoz.
Nyarhoz kepes bizopny minimum fel liter plusz a teli menet minden 100 km-re...
Az utobbi hetekben raadasul peches volt a szeljaras is, ugyhogy inkabb +1 liter az.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kamus
Vendég
Válasz: Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14384 Dátum:
2011.12.14 szerda, 14:42:04 »
Sziasztok,
Kaptam javaslatokat, hogy vizsgáljam meg a turbo csöveket vagy az EGR-be menő csövet. A szerelő ma megnézte de nem talált semmi hibát. Viszont szerinte lehet a kipufogó csonk is, de nem tudta megnézni, mert nincs aknája.
Szerintetek lehetséges? Ami a lényeg, hogy a hang csak menetközben, terhelésre hallható, állóhelyzetben semmi!
Illetve, ha levettem a motornál lévő "védőműanyagot" láttam olajfolyást az EGR körül, de nemtudom az honnét eredhet.
Tud v.ki segíteni?
Köszi Balázs
Idézetet írta: kamus - 2011.12.09 péntek, 20:09:04
Sziasztok,
Ma az autómban azt tapasztaltam, hogy, mikor haladtam (60km/h felett) és gázt adtam, hogy gyorsítsak, az autó motorteréből középről olyan hangot hallottam, mintha a a ventilátort max-ra raknám, nem pont olyat, de csak ehhez tudnám hasonlítani, és mintha a kipufógón ekkor nagyobb füstöt is láttam. A motor meleg volt. Ez egész uton érezhető volt. Ha szépen mentem semmi, de ha odaléptem, mindig a hang és a füst. Az autó ment, húzott, csak e ezért zavar!
Tapasztalt már valaki ilyet? Alapjáratn semmi, meg ha állóhelyzetben gázt adok sem, csak menetközben!
Köszi előre is!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14385 Dátum:
2011.12.14 szerda, 16:14:30 »
Idézetet írta: kamus - 2011.12.14 szerda, 14:42:04
Sziasztok,
Kaptam javaslatokat, hogy vizsgáljam meg a turbo csöveket vagy az EGR-be menő csövet. A szerelő ma megnézte de nem talált semmi hibát. Viszont szerinte lehet a kipufogó csonk is, de nem tudta megnézni, mert nincs aknája.
Szerintetek lehetséges? Ami a lényeg, hogy a hang csak menetközben, terhelésre hallható, állóhelyzetben semmi!
Illetve, ha levettem a motornál lévő "védőműanyagot" láttam olajfolyást az EGR körül, de nemtudom az honnét eredhet.
Tud v.ki segíteni?
Köszi Balázs
Szerintem szorongasd meg az EGR-re menő turbócsövet, hátha úgy előbújik repedés, illetve nézd meg,
hogy az olaj nem onnan jön-e, ahol a turbócső az EGR-re csatlakozik.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14386 Dátum:
2011.12.14 szerda, 17:31:56 »
Idézetet írta: kamus - 2011.12.14 szerda, 14:42:04
Sziasztok,
Kaptam javaslatokat, hogy vizsgáljam meg a turbo csöveket vagy az EGR-be menő csövet. A szerelő ma megnézte de nem talált semmi hibát. Viszont szerinte lehet a kipufogó csonk is, de nem tudta megnézni, mert nincs aknája.
Szerintetek lehetséges? Ami a lényeg, hogy a hang csak menetközben, terhelésre hallható, állóhelyzetben semmi!
Illetve, ha levettem a motornál lévő "védőműanyagot" láttam olajfolyást az EGR körül, de nemtudom az honnét eredhet.
Tud v.ki segíteni?
Köszi Balázs
jó teória, de idáig egyetlen repedt kipufogó csonkkal rendelkező tdci sem járt erre. Járt viszont rengeteg, turbó cső repedt darab. De ha nagyon érdekli a szerelőt a kipfugó téma, akkor a flexcsövet nézze meg, az szokott kilyukadni, kifújni.
(milyen szerelő akinek nincs aknája? villanyszerelő?
)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14387 Dátum:
2011.12.14 szerda, 17:39:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.13 kedd, 19:50:53
eddig az volt, hogy milyen jó a di-knek, a 900-as alapjárata, amikor meg netek is van, meg az a baj
pont az a baj, hogy 750, amikor nem kellene.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: hideg-meleg fordulatszám?
«
Új hozzászólás #14388 Dátum:
2011.12.14 szerda, 18:58:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.13 kedd, 19:50:53
eddig az volt, hogy milyen jó a di-knek, a 900-as alapjárata, amikor meg netek is van, meg az a baj
nekem állandó jelleggel 900, vagy 800
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
kamus
Vendég
Válasz: Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14389 Dátum:
2011.12.14 szerda, 19:16:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.14 szerda, 17:31:56
jó teória, de idáig egyetlen repedt kipufogó csonkkal rendelkező tdci sem járt erre. Járt viszont rengeteg, turbó cső repedt darab. De ha nagyon érdekli a szerelőt a kipfugó téma, akkor a flexcsövet nézze meg, az szokott kilyukadni, kifújni.
(milyen szerelő akinek nincs aknája? villanyszerelő?
)
Én itthon nem tudom ellenőrízni? Van erre valami képes útmutató? Nehéz levenni a csöveket? Én is azt hallottam, hogy az EGR-re menő cső szokott kirepedni. Ötletem sincs, hogy fogjak hozzá.
Naplózva
kamus
Vendég
Válasz: Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14390 Dátum:
2011.12.14 szerda, 19:19:00 »
Idézetet írta: kamus - 2011.12.14 szerda, 19:16:44
Én itthon nem tudom ellenőrízni? Van erre valami képes útmutató? Nehéz levenni a csöveket? Én is azt hallottam, hogy az EGR-re menő cső szokott kirepedni. Ötletem sincs, hogy fogjak hozzá.
JA, és ma egy mondis ismerősöm kipróbálta, aki meglepve tapasztalta, hogy az övének is ilyen a hangja, csak kicsit erősebb....
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14391 Dátum:
2011.12.14 szerda, 19:48:28 »
itt az alapjáratom! csak mert nagyon unatkoztam
http://www.youtube.com/watch?v=gpRv2wSahCk&feature=youtu.be
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
arrabonus
Vendég
Válasz: Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14392 Dátum:
2011.12.14 szerda, 19:58:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.14 szerda, 17:31:56
jó teória, de idáig egyetlen repedt kipufogó csonkkal rendelkező tdci sem járt erre. Járt viszont rengeteg, turbó cső repedt darab. De ha nagyon érdekli a szerelőt a kipfugó téma, akkor a flexcsövet nézze meg, az szokott kilyukadni, kifújni.
(milyen szerelő akinek nincs aknája? villanyszerelő?
)
Nekem szétment a kipufogó flexibilis cső, majd az első vége lecsúszott a csonkról úgy, hogy kb. félig takarta a cső nyílását. A gázok fele hátrament a kipufogón, másik fele szabadon távozott. Olyan sportos hangja volt, hogy a lányom nem akarta engedni, hogy megcsináltassam.
Fojtás nélküli csattogás, gázelvételkor sivító fújás mintha lefúvatószelep lett volna benne.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14393 Dátum:
2011.12.14 szerda, 21:54:40 »
Idézetet írta: kamus - 2011.12.14 szerda, 19:16:44
Én itthon nem tudom ellenőrízni? Van erre valami képes útmutató? Nehéz levenni a csöveket? Én is azt hallottam, hogy az EGR-re menő cső szokott kirepedni. Ötletem sincs, hogy fogjak hozzá.
Ha nem zavar, hogy koszos lesz a kezed, illetve földön kell fetrengeni, akkor az EGR-re menő csőhöz,
illetve az Intercooler körüli csövekhez könnyű hozzáférni. A hűtő alatti műanyag védőburkolathoz torx (talán 30?) csavarhúzó kell, ha
azt leszeded, akkor látni fogod a csövezést. Fejmérettől függően be lehet alá férni a kocsi megemelése nélkül is, de nem árt
egy szemüveg, hogy ne potyogjon szemét a szemedbe.
Ahol kifúj, ott olajos lesz a cső, ilyen olajos foltokat keress, illetve a csövek szorongatásával
kinyílnak a repedések, könnyebb őket észrevenni.
Csövek AWAB bilincsekkel vannak rögzítve (legalábbis nekünk azzal voltak), leszedéshez 7-es dugókulcs.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14394 Dátum:
2011.12.14 szerda, 22:51:37 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.14 szerda, 19:48:28
itt az alapjáratom! csak mert nagyon unatkoztam
http://www.youtube.com/watch?v=gpRv2wSahCk&feature=youtu.be
Nekem 6 fokban 750 még induláskor is.Ha 4 fok és alámegy akkor emelkedik.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14395 Dátum:
2011.12.14 szerda, 22:58:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.12.14 szerda, 22:51:37
Nekem 6 fokban 750 még induláskor is.Ha 4 fok és alámegy akkor emelkedik.
látod, nekem majdnem 900ról indult most! aztán mikor úgygondolja megáll 800on!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14396 Dátum:
2011.12.14 szerda, 23:06:37 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.14 szerda, 22:58:25
látod, nekem majdnem 900ról indult most! aztán mikor úgygondolja megáll 800on!
Igen, de a tied EU4-es az Ővé meg EU3-as. Vagy tévedek?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14397 Dátum:
2011.12.14 szerda, 23:09:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2011.12.14 szerda, 23:06:37
Igen, de a tied EU4-es az Ővé meg EU3-as. Vagy tévedek?
Igen, így van!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14398 Dátum:
2011.12.15 csütörtök, 18:14:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.11.30 szerda, 14:11:40
ha gyári felújítottak, akkor a nyakukon van a kód. Van rajtuk alkatrészkód, ami a felújítottaknál RM kombinációval kezdődik. És van a sok darabból álló kalibrációs kód. Ha nem gyári felújított, de van kódja, akkor azt valahol fel kellene tüntetni (nincs ezzel tapasztalatom)
Na lecsekkoltam, az első read utáni értékek reálisak!! Tehát működik a kiolvasás! a további read-ek már random szemetet produkál, de ezzel akkor nem kell foglalkozni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kamus
Vendég
Válasz: Mi a hiba?
«
Új hozzászólás #14399 Dátum:
2011.12.16 péntek, 13:22:08 »
Sziasztok,
Még mindig az említett problémával küzdök. Ma van az autóm egy 400Km-es túrán, és most már azt is csinálja, hogy néha berángat, mintha nem tudná, hogy most mi van. Nem én vezettem, nem próbáltam még.
A kérdés, valaki vállalná, hogy megnézi? Én Ászáron lakom. Ami közel van az Győr, Sz.fehérvár, T.bánya, Komárom. Esetleg Pest is jöhet! Van itt olyan aki meg tudja mondani mi a baja, és ezt orvosolni is tudja?
A lényeg, hogy sűrgős lenne. Előre is Köszi B.!
Idézetet írta: kamus - 2011.12.14 szerda, 14:42:04
Sziasztok,
Kaptam javaslatokat, hogy vizsgáljam meg a turbo csöveket vagy az EGR-be menő csövet. A szerelő ma megnézte de nem talált semmi hibát. Viszont szerinte lehet a kipufogó csonk is, de nem tudta megnézni, mert nincs aknája.
Szerintetek lehetséges? Ami a lényeg, hogy a hang csak menetközben, terhelésre hallható, állóhelyzetben semmi!
Illetve, ha levettem a motornál lévő "védőműanyagot" láttam olajfolyást az EGR körül, de nemtudom az honnét eredhet.
Tud v.ki segíteni?
Köszi Balázs
Naplózva
Oldalak:
1
...
281
282
283
284
285
286
287
[
288
]
289
290
291
292
293
294
295
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ