Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 10:11:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
286
287
288
289
290
291
292
[
293
]
294
295
296
297
298
299
300
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14686603 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14600 Dátum:
2011.12.31 szombat, 13:33:19 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.12.31 szombat, 11:44:36
Sziasztok.
Ma reggel az autó inditásánál (még az izzítási folyamatban) villogott az izzításjelző lámpa.
3-4 hónappal ezelőtt volt pcs.diagnosztikán az autó ekkor az egyik csúcs cserélve is lett.
Az autó normálisan indul ,nem rángat,nem füstöl indításkor.
Kérdésem az lenne hogy: tudom hogy ez a vészüzemmód ,hogy meddig használható így az autó?,vagy mennyi idő múlva jelentkezik mégegyszer?
Mit lehet tenni ha ez miatt menetközben leáll az autó?
SÜRGŐS LENNE A VÁLASZ!!!!!!!
Köszönöm.
szerintem ckp lesz, nekem is csinálta az elmúlt évben 2x, de köv indításkor már nem volt gond
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14601 Dátum:
2011.12.31 szombat, 15:57:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.31 szombat, 13:33:19
szerintem ckp lesz, nekem is csinálta az elmúlt évben 2x, de köv indításkor már nem volt gond
miért pont CKP? CKP hiba inkább lendkerék probléma miatt lehet, ha úgy áll meg a főtengely (és vele a lendkerék), hogy utána nincs meg a CKP-CMP szinkron.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14602 Dátum:
2011.12.31 szombat, 16:22:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.12.31 szombat, 15:57:06
miért pont CKP? CKP hiba inkább lendkerék probléma miatt lehet, ha úgy áll meg a főtengely (és vele a lendkerék), hogy utána nincs meg a CKP-CMP szinkron.
nálam tuti, mert nálam csak ez van
ha a CMP szhar, akkor meg általában be sem indul, nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14603 Dátum:
2011.12.31 szombat, 16:25:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.31 szombat, 16:22:01
nálam tuti, mert nálam csak ez van
ha a CMP szhar, akkor meg általában be sem indul, nem??
a ckp jeladó hiányától nem vészüzem van,hanem vagy egyből megáll,vagy el sem indul.Ott már nincs esély vészüzemre,mert kell a ckp jele a befecskendezés ütemezéséhez.(ahol meg van cmp-ott ,annak is).ezért áll meg egyből!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14604 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 09:29:39 »
Tisztelt Fórumtársak!
Ma voltam a Nyírtelki Kósa Diesel Adagoló Műhelyben, ahol pontot akartam tenni a sokak által előjött porlasztóhibára és gondoltam kipoharaztatom. (izzításjelző villog, turbó el, max fordulat le, traktor hang on, füstölés be, nehéz indítás detto) fejezetű szindróma...
A szaki pedig azt mondta, hogy ez nem motorikus hiba lesz. Arra hivatkoztak, hogy a computer kakásult be, és ha legközelebb is előjön a hiba, akkor programoztassam újra 7-8ezer forintért egy ford szalonban, a már-már elkönyvelt 300-400ezres zsebbenyúlás helyett.
Láttok rá lehetőséget, hogy ez így elképzelhető amit mondanak? Mert hozzáteszem, hogy porlasztási értéket nem is néztek.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14605 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 09:34:25 »
felcsusszant egy felújított generátor a két ünnep közt, mert a régi megdöglött.
akkor vettem észre, hogy csepeg ebből a műanyag könyökszerű kiállásból a hűtővizem:
http://kepfeltoltes.hu/120102/termo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14606 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 09:57:16 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.02 hétfő, 09:29:39
Tisztelt Fórumtársak!
Ma voltam a Nyírtelki Kósa Diesel Adagoló Műhelyben, ahol pontot akartam tenni a sokak által előjött porlasztóhibára és gondoltam kipoharaztatom. (izzításjelző villog, turbó el, max fordulat le, traktor hang on, füstölés be, nehéz indítás detto) fejezetű szindróma...
A szaki pedig azt mondta, hogy ez nem motorikus hiba lesz. Arra hivatkoztak, hogy a computer kakásult be, és ha legközelebb is előjön a hiba, akkor programoztassam újra 7-8ezer forintért egy ford szalonban, a már-már elkönyvelt 300-400ezres zsebbenyúlás helyett.
Láttok rá lehetőséget, hogy ez így elképzelhető amit mondanak? Mert hozzáteszem, hogy porlasztási értéket nem is néztek.
Na akkor vidd el olyan helyre ahol egy gyári diagot megcsinálnak és poharaztasd meg a csúcsokat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14607 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 10:01:32 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.02 hétfő, 09:34:25
felcsusszant egy felújított generátor a két ünnep közt, mert a régi megdöglött.
akkor vettem észre, hogy csepeg ebből a műanyag könyökszerű kiállásból a hűtővizem:
http://kepfeltoltes.hu/120102/termo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ebben van a termosztát csak lehet valamelyik rámenő cső mellett folyik.Off autónál a házat szélvédő ragasztóval körbekentük.Sose folyt
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14608 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 10:16:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.02 hétfő, 10:01:32
Ebben van a termosztát csak lehet valamelyik rámenő cső mellett folyik.Off autónál a házat szélvédő ragasztóval körbekentük.Sose folyt
rendeltek nekem ilyen műanyag k@kit, kompletten. majd meglátjuk mi lesz a vége. 99% , hogy termosz csere is lesz egyúttal.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14609 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 11:06:21 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.02 hétfő, 09:34:25
felcsusszant egy felújított generátor a két ünnep közt, mert a régi megdöglött.
akkor vettem észre, hogy csepeg ebből a műanyag könyökszerű kiállásból a hűtővizem:
http://kepfeltoltes.hu/120102/termo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kár mindent kicserélni.Ha szétcsavarozod a termosztátházat /3csavar/ és veszel egy 300ft-os tömítést pld: a cromaxnál
beleteszed akkor nem fog csöpögni./Ha szétszedted adja magát a tömítés csere/
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14610 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 11:21:27 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.01.02 hétfő, 11:06:21
Kár mindent kicserélni.Ha szétcsavarozod a termosztátházat /3csavar/ és veszel egy 300ft-os tömítést pld: a cromaxnál
beleteszed akkor nem fog csöpögni./Ha szétszedted adja magát a tömítés csere/
Másnak már cserélte az emberem, de nem volt egy tartós befektetés a sima tömítéscsere. Neked bevált hosszútávon?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14611 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 11:33:58 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.02 hétfő, 11:21:27
Másnak már cserélte az emberem, de nem volt egy tartós befektetés a sima tömítéscsere. Neked bevált hosszútávon?
Nekem nem csöpög azóta.A tömítés csak egy sima szilikonos gumigyűrű.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14612 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 11:44:05 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.01.02 hétfő, 11:33:58
Nekem nem csöpög azóta.A tömítés csak egy sima szilikonos gumigyűrű.
mi a neve a cromaxnál ennek a tömítésnek?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14613 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 12:01:06 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.02 hétfő, 11:44:05
mi a neve a cromaxnál ennek a tömítésnek?
A termosztátházba kérsz egy tömítést. /Csak egy van benne,de ha szétszeded és kiveszed a házból a termosztátot akkor rögtön meglátod rajta tömítést.Csak leveszed és felteszed helyette az újat./Csak arra kell figyelni,hogy amikor visszateszed a termosztátot akkor a tetején lévő kis golyós rész vissza kerüljön a műanyag házba kialakított helyére.
De a WIKI-be találsz komplett leírást képekkel a termosztátcseréről.
/Ha jó a termosztátod akkor kár újra cserélned mert az új nem mindig jön be /többek szerint./
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14614 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 12:26:25 »
Sziasztok,
egy ideje érlelődik bennem ez a kérdés, van ugyanis, hogyha nagyon odalépek neki (padló), akkor ahogy megy fel a fordulat hirtelen megjelenik egy kávédaráló szerű hang, amint visszaengedem a gázt megszűnik. Van ilyen tapasztalás? Lánc? Turbó?
BUÉK.
Gábor
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14615 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 12:51:07 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.01.02 hétfő, 12:01:06
A termosztátházba kérsz egy tömítést. /Csak egy van benne,de ha szétszeded és kiveszed a házból a termosztátot akkor rögtön meglátod rajta tömítést.Csak leveszed és felteszed helyette az újat./Csak arra kell figyelni,hogy amikor visszateszed a termosztátot akkor a tetején lévő kis golyós rész vissza kerüljön a műanyag házba kialakított helyére.
De a WIKI-be találsz komplett leírást képekkel a termosztátcseréről.
/Ha jó a termosztátod akkor kár újra cserélned mert az új nem mindig jön be /többek szerint./
Köszi!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14616 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 12:54:59 »
Szíjfeszítő és szíjtárcsa.
Idézetet írta: polgab - 2012.01.02 hétfő, 12:26:25
Sziasztok,
egy ideje érlelődik bennem ez a kérdés, van ugyanis, hogyha nagyon odalépek neki (padló), akkor ahogy megy fel a fordulat hirtelen megjelenik egy kávédaráló szerű hang, amint visszaengedem a gázt megszűnik. Van ilyen tapasztalás? Lánc? Turbó?
BUÉK.
Gábor
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14617 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 14:15:38 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.02 hétfő, 09:29:39
Tisztelt Fórumtársak!
Ma voltam a Nyírtelki Kósa Diesel Adagoló Műhelyben, ahol pontot akartam tenni a sokak által előjött porlasztóhibára és gondoltam kipoharaztatom. (izzításjelző villog, turbó el, max fordulat le, traktor hang on, füstölés be, nehéz indítás detto) fejezetű szindróma...
A szaki pedig azt mondta, hogy ez nem motorikus hiba lesz. Arra hivatkoztak, hogy a computer kakásult be, és ha legközelebb is előjön a hiba, akkor programoztassam újra 7-8ezer forintért egy ford szalonban, a már-már elkönyvelt 300-400ezres zsebbenyúlás helyett.
Láttok rá lehetőséget, hogy ez így elképzelhető amit mondanak? Mert hozzáteszem, hogy porlasztási értéket nem is néztek.
mi alapján vonták le ezt a következtetést?
Persze attól még megpoharazhatták volna...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14618 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 14:23:09 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.01.02 hétfő, 12:54:59
Szíjfeszítő és szíjtárcsa.
Tuti? Mert alapjáraton nincs hangja és fél éve sincs, hogy cserélve volt komplett.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14619 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 14:29:07 »
Morgó hang ami nagyobb terhelésnél jön elő.
Ahogy a terhelés csökken, mert mondjuk felgyorsul a kocsi, vagy kicsit visszaveszel a gázból megszűnik vagy csendesül.
Ráismertél?
Ha igen akkor tuti.
Idézetet írta: polgab - 2012.01.02 hétfő, 14:23:09
Tuti? Mert alapjáraton nincs hangja és fél éve sincs, hogy cserélve volt komplett.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14620 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 15:10:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.02 hétfő, 14:15:38
mi alapján vonták le ezt a következtetést?
Persze attól még megpoharazhatták volna...
szinte a semmi alapján. rádugta laptopot bediktáltatta a porlasztó számot ami a motorra volt írva, és ezután mondta. mondtam h biztonság kedvéért ha már itt vagyok nem nézik meg a porlasztási értéket?
erre válasz: felesleges.
nem tudom, hogy ennyire biztos lenne a dolgában, vagy tipikus lustasági bizonyítvány.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14621 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 15:31:59 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.02 hétfő, 15:10:55
szinte a semmi alapján. rádugta laptopot bediktáltatta a porlasztó számot ami a motorra volt írva, és ezután mondta. mondtam h biztonság kedvéért ha már itt vagyok nem nézik meg a porlasztási értéket?
erre válasz: felesleges.
nem tudom, hogy ennyire biztos lenne a dolgában, vagy tipikus lustasági bizonyítvány.
Bazz... Facelift elotti autobol meg a gyari diag sem tudja kiolvasni a porlaszto kodokat, csak beirni lehet oket! Ugyhogy ha azt probalta ellenorizni, hogy a kiolvasott kod azonos-e azzal, ami a blokk oldalan van, akkor ez egy Mc Mester. Tobbe ne vidd oda az autodat, lathatoan nem ertenek hozza...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14622 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 16:45:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.02 hétfő, 15:31:59
Bazz... Facelift elotti autobol meg a gyari diag sem tudja kiolvasni a porlaszto kodokat, csak beirni lehet oket! Ugyhogy ha azt probalta ellenorizni, hogy a kiolvasott kod azonos-e azzal, ami a blokk oldalan van, akkor ez egy Mc Mester. Tobbe ne vidd oda az autodat, lathatoan nem ertenek hozza...
AndyA
ahhaaaaa, nagyjából értem.
ha egy mód van rá, akk többet nem viszem oda, pedig őket is ajánlották itt sokan
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14623 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 17:00:03 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.02 hétfő, 16:45:01
ahhaaaaa, nagyjából értem.
ha egy mód van rá, akk többet nem viszem oda, pedig őket is ajánlották itt sokan
Ha valamioknál újra programozzák a csúcsot akkor is a poharazás legyen.Neharagudj de nemvoltál határozott.Gyáridiag és utána gyere eszmecserére!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14624 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 17:42:01 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.02 hétfő, 17:00:03
Ha valamioknál újra programozzák a csúcsot akkor is a poharazás legyen.Neharagudj de nemvoltál határozott.Gyáridiag és utána gyere eszmecserére!!!!
értettem. legközelebb már okosabb leszek remélhetőleg. de még jobban remélem, hogy nem lesz legközelebb.
ez a gyári diag mit takar? fordhoz el és ezt mondjam, hogy gyári diagnosztikára hoztam?
ha igen, anyagilag mennyit takar kb.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14625 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 18:12:33 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.02 hétfő, 17:42:01
értettem. legközelebb már okosabb leszek remélhetőleg. de még jobban remélem, hogy nem lesz legközelebb.
ez a gyári diag mit takar? fordhoz el és ezt mondjam, hogy gyári diagnosztikára hoztam?
ha igen, anyagilag mennyit takar kb.
Azért kell a gyári diag mert ez az évjáratu kocsik ilyen az enyém is ezzel komunikál csak úgy,hogyí mindent kilehessen olvasni.Ezzel letesztelik a szivattyút mindegyik érzékelőt illetve van-e tárolt hibakód és azok pontossan mik.Nekünk még külön van a diesel vezérlő elektronikánk a PCM-től és ezért tud csak mindent a gyárival komunikálni.Szerintem 10eft körül kijön.Nézd végig ha lehet érdekes nekem tetszett.Lehet amit kidob az nem.Minden hibakódot írj le és gyere vissza és kielemezzük.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14626 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 23:15:08 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.02 hétfő, 15:10:55
szinte a semmi alapján. rádugta laptopot bediktáltatta a porlasztó számot ami a motorra volt írva, és ezután mondta. mondtam h biztonság kedvéért ha már itt vagyok nem nézik meg a porlasztási értéket?
erre válasz: felesleges.
nem tudom, hogy ennyire biztos lenne a dolgában, vagy tipikus lustasági bizonyítvány.
vicces.
A facelift előtti TDCi-knél még IDM egység vezérli a porlasztókat (bal első kerékjárati ív mögött van). Erre az a jellemző, hogy nem lehet belőle kiolvasni a kalibrációs kódokat (ezt írta AndyA is).
Továbbá, ha nyomásprobléma van az üa. rendszerrel valamelyik porlasztó miatt, eldobja a kalibrációs kódot és egy idő után nem indul az autó.
továbbá2, a Ford szerint lehet probléma földelésével, ami az akksi alatti földelésre van kötve, ami okozhat menet közbeni problémákat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
lorkosz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14627 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 23:37:40 »
Kedves klub tagok!
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14628 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 23:39:46 »
Idézetet írta: polgab - 2012.01.02 hétfő, 12:26:25
Sziasztok,
egy ideje érlelődik bennem ez a kérdés, van ugyanis, hogyha nagyon odalépek neki (padló), akkor ahogy megy fel a fordulat hirtelen megjelenik egy kávédaráló szerű hang, amint visszaengedem a gázt megszűnik. Van ilyen tapasztalás? Lánc? Turbó?
BUÉK.
Gábor
Ha 2200 1/min-nél jelenik meg, akkor ott változtat valamit a motorelektronika az előtöltésen, attól van egy pillanatra kávédaráló hangja. Ennek a hangnak meg is kell szűnnie úgy 2400 1/min-nél. Ha így van, akkor aggodalomra semmi ok, ez normális.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14629 Dátum:
2012.01.02 hétfő, 23:40:08 »
Idézetet írta: lorkosz - 2012.01.02 hétfő, 23:37:40
Kedves klub tagok!
Üdv a klubban!Kérdezz!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
lorkosz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14630 Dátum:
2012.01.03 kedd, 00:03:33 »
Kedves Klub Tagok,
2 éve van egy III-as 2.0 literes TDCI mondeóm. Használtan nem hozzáértőként vettem, igaz egy mondeós barátom segítségével. Beleválasztottam egy német szériába, ami eddig igen sok pénzembe került.
Miért? Azért, mert igen sűrűn kellett olajat cserélnem benne, mivel rendre felnyomta az olajszintet a motorban az autó. Igen, a DPF-nek köszönhetően. Hosszú lenne a történet a lényeg az, hogy mire erre rájöttem, illetve arra hogy mit is tegyek vele addigra egy halom pénzt ráköltöttem. Jelen állás az, hogy nincsen már benne DPF, és kapott az autó egy vezérlő programot, amivel megy rendesen, igaz még tesztelésem alatt áll, mert csak akkor jelenthetem ki hogy rendben van a dolog, ha legalább 5-6000 km-t mentem vele, mivel eddig 2-3-4000 km-ként emelte meg az olajszintet.
A gondom "csak" az hogy ebben a német szériás autóban -2006-os évjárat- elektomos EGR szelep is van, ami az itthon forgalomba hozott hasonló mondeókra nem -volt- jellemző, és ez nekem azért baj, mert nem találtam hozzá olyan programot, ami gyárilag: 2.0 literes TDCI motorhoz, elektromos EGR szeleppel, és gyárilag DPF nélküli. Akkor a kérdés ugye az, hogy mi hajtja jelenleg az autómat? Egy 2.2 literes autó programja. Ennek megfelelően sajnos az átlag fogyasztásom is 1.5-2 literrel emelkedett. Szóval ez az én problémám.
Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy amennyiben Nektek, vagy ismerősötöknek van olyan III-as 2.0 literes mondeója, amelyik elektromos EGR szelepes, és gyárilag DPF nélküli, akkor nagyon hálás lennék ha ezt jeleznétek felém, ugyanis az megoldás lenne az én problémámra.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14631 Dátum:
2012.01.03 kedd, 00:12:33 »
Idézetet írta: lorkosz - 2012.01.03 kedd, 00:03:33
Kedves Klub Tagok,
2 éve van egy III-as 2.0 literes TDCI mondeóm. Használtan nem hozzáértőként vettem, igaz egy mondeós barátom segítségével. Beleválasztottam egy német szériába, ami eddig igen sok pénzembe került.
Miért? Azért, mert igen sűrűn kellett olajat cserélnem benne, mivel rendre felnyomta az olajszintet a motorban az autó. Igen, a DPF-nek köszönhetően. Hosszú lenne a történet a lényeg az, hogy mire erre rájöttem, illetve arra hogy mit is tegyek vele addigra egy halom pénzt ráköltöttem. Jelen állás az, hogy nincsen már benne DPF, és kapott az autó egy vezérlő programot, amivel megy rendesen, igaz még tesztelésem alatt áll, mert csak akkor jelenthetem ki hogy rendben van a dolog, ha legalább 5-6000 km-t mentem vele, mivel eddig 2-3-4000 km-ként emelte meg az olajszintet.
A gondom "csak" az hogy ebben a német szériás autóban -2006-os évjárat- elektomos EGR szelep is van, ami az itthon forgalomba hozott hasonló mondeókra nem -volt- jellemző, és ez nekem azért baj, mert nem találtam hozzá olyan programot, ami gyárilag: 2.0 literes TDCI motorhoz, elektromos EGR szeleppel, és gyárilag DPF nélküli. Akkor a kérdés ugye az, hogy mi hajtja jelenleg az autómat? Egy 2.2 literes autó programja. Ennek megfelelően sajnos az átlag fogyasztásom is 1.5-2 literrel emelkedett. Szóval ez az én problémám.
Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy amennyiben Nektek, vagy ismerősötöknek van olyan III-as 2.0 literes mondeója, amelyik elektromos EGR szelepes, és gyárilag DPF nélküli, akkor nagyon hálás lennék ha ezt jeleznétek felém, ugyanis az megoldás lenne az én problémámra.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Ha jól értelmezem itt soknak van elektromos EGR szeleppel DPF nélküli.Ugyan is a faceliftesek mind ilyenek.2003.07-től már a mondik ilyenek voltak.A DPF meg 2005-től voltak és német piacosok.Én a 2.2 -es programot furcsállom.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14632 Dátum:
2012.01.03 kedd, 00:14:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.03 kedd, 00:12:33
Ha jól értelmezem itt soknak van elektromos EGR szeleppel DPF nélküli.Ugyan is a faceliftesek mind ilyenek.2003.07-től már a mondik ilyenek voltak.A DPF meg 2005-től voltak és német piacosok.Én a 2.2 -es programot furcsállom.
Én se értem,hogy miért nem találtak DPF nélküli progit...A mi fiatalabb Mondink tuti elektromos EGR-es,és DPF sincs benne...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14633 Dátum:
2012.01.03 kedd, 00:18:24 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.01.03 kedd, 00:14:04
Én se értem,hogy miért nem találtak DPF nélküli progit...A mi fiatalabb Mondink tuti elektromos EGR-es,és DPF sincs benne...
Vagy rosszul van leírva a történet.ami furcsa a 2.2-es program hogy tudja vinni 2.0 TDCI-t mikor ott minden más és a vezérlés sem megfelelő a miénkre.!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14634 Dátum:
2012.01.03 kedd, 07:32:32 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.03 kedd, 00:12:33
Ha jól értelmezem itt soknak van elektromos EGR szeleppel DPF nélküli.Ugyan is a faceliftesek mind ilyenek.2003.07-től már a mondik ilyenek voltak.
Nem... az enyém 2003 okt, és eu3, no dpf, no el egr.
Válasz
A DPF meg 2005-től voltak és német piacosok.Én a 2.2 -es programot furcsállom.
A dpf-et bárhol lehetett rendelni, és nem volt kötelező (mint egy extra).
A 2,2-es progit rá lehet húzni, kb mint egy chiptuning.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14635 Dátum:
2012.01.03 kedd, 08:21:39 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.03 kedd, 07:32:32
Nem... az enyém 2003 okt, és eu3, no dpf, no el egr.
A dpf-et bárhol lehetett rendelni, és nem volt kötelező (mint egy extra).
A 2,2-es progit rá lehet húzni, kb mint egy chiptuning.
Helyesbítek a javarésze már ilyen.De ott valami akkor sem jó ha ennyire nőtt a fogyasztás.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14636 Dátum:
2012.01.03 kedd, 12:22:37 »
Idézetet írta: gabe - 2012.01.02 hétfő, 23:39:46
Ha 2200 1/min-nél jelenik meg, akkor ott változtat valamit a motorelektronika az előtöltésen, attól van egy pillanatra kávédaráló hangja. Ennek a hangnak meg is kell szűnnie úgy 2400 1/min-nél. Ha így van, akkor aggodalomra semmi ok, ez normális.
Ez lehet az, köszönöm!
Üdv.
Gábor
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14637 Dátum:
2012.01.03 kedd, 13:43:07 »
egr-t eléggé keveritek. 3 fajta volt az elöl egr szelepes szívósorral.
1. vákumos
2. elektro-vákumos
3. elektromos:
nálam a 2002/12-es tddi-n a 2. fajta van. de láttam már 2.2-es ST-t is az 1. fajtával
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14638 Dátum:
2012.01.03 kedd, 14:15:02 »
Sziasztok!
Reggel ha beinditom akkor dob egy adag füstöt ami fehéres(talán kékes egy kicsit)...
minden müxik rendesen....
Ez a füst kb pár 2mp-ig jön és már ott sincs...csak az elsö reggeli beinditásnál van a jelenség
Üdv
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.03 kedd, 23:32:10 írta balko
»
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14639 Dátum:
2012.01.03 kedd, 14:33:59 »
Idézetet írta: balko - 2012.01.03 kedd, 14:15:02
Sziasztok!
Kinél tudok kompressziót méretni???
Mibe kerül?
Reggel ha beinditom akkor dob egy adag füstöt ami fehéres(talán kékes egy kicsit)...
minden müxik rendesen....
Ez a füst kb pár 2mp-ig jön és már ott sincs...csak az elsö reggeli beinditásnál van a jelenség
Üdv
Izzitogyertyak rendben? Ha igen, hagyd egy picit tovabb izzitani, ne csak a lampa elalvasaig, hanem vagy 6-8 masodpercet meg tovabb.
A masik lehetoseg, hogy levegosodik az uzemanyagrendszer, amit reggel elsore ki kell dolgozzon magabol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14640 Dátum:
2012.01.03 kedd, 18:16:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.03 kedd, 14:33:59
Izzitogyertyak rendben? Ha igen, hagyd egy picit tovabb izzitani, ne csak a lampa elalvasaig, hanem vagy 6-8 masodpercet meg tovabb.
A masik lehetoseg, hogy levegosodik az uzemanyagrendszer, amit reggel elsore ki kell dolgozzon magabol.
AndyA
Köszi!!
Mi okozza a levegösödést???
Izzitógyertya csere megoldhatja a gondot?
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14641 Dátum:
2012.01.03 kedd, 19:27:59 »
Idézetet írta: lorkosz - 2012.01.03 kedd, 00:03:33
Kedves Klub Tagok,
2tipp!
Rakasd rá a sima 2.0ás eu4es mocinak a sw-jét szakszervízben!Amiben nincs benne a DPF a rendszerben.
Aztán irass rá egy jó csipptuningot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lorkosz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14642 Dátum:
2012.01.03 kedd, 20:51:34 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.03 kedd, 19:27:59
2tipp!
Rakasd rá a sima 2.0ás eu4es mocinak a sw-jét szakszervízben!Amiben nincs benne a DPF a rendszerben.
Aztán irass rá egy jó csipptuningot.
Szia ALF,
kifejted kicsit bővebben? Nem értem mi az az eu4-es moci, és annak az sw-je az mi? Amúgy gondolod, hogy az én autómra ez ráhúzható?, és működne is vele? (a 2.0-ás autó ok, de kell legyen benne el.EGR szelep, és ahogy írtad, DPF az NE!)
köszi.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14643 Dátum:
2012.01.03 kedd, 20:55:31 »
Idézetet írta: lorkosz - 2012.01.03 kedd, 20:51:34
Szia ALF,
kifejted kicsit bővebben? Nem értem mi az az eu4-es moci, és annak az sw-je az mi? Amúgy gondolod, hogy az én autómra ez ráhúzható?, és működne is vele? (a 2.0-ás autó ok, de kell legyen benne el.EGR szelep, és ahogy írtad, DPF az NE!)
köszi.
Az sw az a motor szoftvere. Biztosan kell lennie ilyen GYÁRI szoftvernek,menj be egy szervizbe,és kérd meg őket rakják rá. Az EU4-es motor az a körny.védelmi besorolást jelenti,a régebbi Ci-k Eu3-asok,az újabbak EU4-esek.
Amúgy biztos működnie kell,mert nekünk is EU4-esünk van és nincs benne DPF...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14644 Dátum:
2012.01.03 kedd, 21:23:23 »
Idézetet írta: lorkosz - 2012.01.03 kedd, 00:03:33
Kedves Klub Tagok,
2 éve van egy III-as 2.0 literes TDCI mondeóm. Használtan nem hozzáértőként vettem, igaz egy mondeós barátom segítségével. Beleválasztottam egy német szériába, ami eddig igen sok pénzembe került.
Miért? Azért, mert igen sűrűn kellett olajat cserélnem benne, mivel rendre felnyomta az olajszintet a motorban az autó. Igen, a DPF-nek köszönhetően. Hosszú lenne a történet a lényeg az, hogy mire erre rájöttem, illetve arra hogy mit is tegyek vele addigra egy halom pénzt ráköltöttem. Jelen állás az, hogy nincsen már benne DPF, és kapott az autó egy vezérlő programot, amivel megy rendesen, igaz még tesztelésem alatt áll, mert csak akkor jelenthetem ki hogy rendben van a dolog, ha legalább 5-6000 km-t mentem vele, mivel eddig 2-3-4000 km-ként emelte meg az olajszintet.
A gondom "csak" az hogy ebben a német szériás autóban -2006-os évjárat- elektomos EGR szelep is van, ami az itthon forgalomba hozott hasonló mondeókra nem -volt- jellemző, és ez nekem azért baj, mert nem találtam hozzá olyan programot, ami gyárilag: 2.0 literes TDCI motorhoz, elektromos EGR szeleppel, és gyárilag DPF nélküli. Akkor a kérdés ugye az, hogy mi hajtja jelenleg az autómat? Egy 2.2 literes autó programja. Ennek megfelelően sajnos az átlag fogyasztásom is 1.5-2 literrel emelkedett. Szóval ez az én problémám.
Azzal a kéréssel fordulok hozzátok, hogy amennyiben Nektek, vagy ismerősötöknek van olyan III-as 2.0 literes mondeója, amelyik elektromos EGR szelepes, és gyárilag DPF nélküli, akkor nagyon hálás lennék ha ezt jeleznétek felém, ugyanis az megoldás lenne az én problémámra.
Segítségeteket előre is köszönöm!
szerintem is az lenne a legegyszerűbb amit alf mondott! Azt nemtom hogyan működik az az elektromos egr, meg hogy mitől jobb az!
Lényeg, hogy kell rá egy sima gyári DPF nélküli szoftver! Szerintem tökmindegy milyen EGR-hez való mert azt meg dugózd le és nincs rá gond sose többet! Lesz hibakódod, de az éppen csak a szemedet fogja bántani mert világít majd a motorlámpa!
meg egyébként ha 2.0-es a verda és 2.2-es sw van rajta akkor az annyira nem nyerő a motornak szerintem! Múltkor volt erről szó és akkor megvitatták hogy nemlehet!
szerk.:
ja meg az se király ha csak úgy mindenféle szoftvert rárakosgatnak!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14645 Dátum:
2012.01.03 kedd, 21:58:39 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.01.03 kedd, 20:55:31
Az sw az a motor szoftvere. Biztosan kell lennie ilyen GYÁRI szoftvernek,menj be egy szervizbe,és kérd meg őket rakják rá. Az EU4-es motor az a körny.védelmi besorolást jelenti,a régebbi Ci-k Eu3-asok,az újabbak EU4-esek.
Amúgy biztos működnie kell,mert nekünk is EU4-esünk van és nincs benne DPF...
Tudod miérdekelne,hogy ezt a nemrávaló sw-t kirakta rá???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14646 Dátum:
2012.01.03 kedd, 22:00:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.03 kedd, 21:58:39
Tudod miérdekelne,hogy ezt a nemrávaló sw-t kirakta rá???
Hát,valaki aki nem teljesen 100as,legalábbis szerintem...2.2es szoftver nem öli meg a 2.0-s blokkot?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14647 Dátum:
2012.01.03 kedd, 22:07:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.01.03 kedd, 22:00:04
Hát,valaki aki nem teljesen 100as,legalábbis szerintem...2.2es szoftver nem öli meg a 2.0-s blokkot?
Nem... a szegény emberek chiptuningja. Az egyik ismerős szintén rárakta. Az első 5 percben a motor úgy ment, mind valami részeg tarzan. Majd szépen hozzáhangolta magát a motorhoz, és szépen helyreállt a rend. Jól ment.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14648 Dátum:
2012.01.03 kedd, 22:08:36 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.03 kedd, 22:07:08
Nem... a szegény emberek chiptuningja. Az egyik ismerős szintén rárakta. Az első 5 percben a motor úgy ment, mind valami részeg tarzan. Majd szépen hozzáhangolta magát a motorhoz, és szépen helyreállt a rend. Jól ment.
És neki is megnőtt a fogyija?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14649 Dátum:
2012.01.03 kedd, 22:18:36 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.01.03 kedd, 22:08:36
És neki is megnőtt a fogyija?
Eleinte neki is durva volt, majd elkezdett csökkenni. De ők végül visszarakták az eredetit, mert eladta az autót.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
286
287
288
289
290
291
292
[
293
]
294
295
296
297
298
299
300
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ