Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:09:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
290
291
292
293
294
295
296
[
297
]
298
299
300
301
302
303
304
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14663191 alkalommal)
0 Felhasználó és 165 vendég van a témában
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14800 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 07:25:44 »
Idézetet írta: akela - 2012.01.07 szombat, 20:14:50
egy külföldi oldalon láttam,hogy az egr szelep vákuumcsövébe belenyomtak egy csapágygolyót,blokkolás cimen.
Ez miben külömbözik az itt széles körben alkalmazott un.ledugózástól?
Tisztelet Fórumtárs!
Az EGR szelep feledata a kipufogógáz recirkulációjának megvalósitása. Magyarul a kipufogógáz egy részének vissza vezetése a szivotorokba. Az EGR szelep vezérlése történhet pneumatikus, elektromos úton, vagy mindkettő együttes alkalmazásával. Az EGR szelep vákumvezérlésének megszüntetése csak félmegoldás.( csapágygolyó a vákumvezetékben) Az EGR szelep meghibásodása esetén, hiába szüntetem meg a vákumvezérlést, attól még teljesen nyitva vagy jobb esetben zárva marad a szelep. A teljes ledugózás ezen hiányosságot hivatot megvalósitani, és bisztositja a szivótorokba a folyamatos tiszta levegő beáramlását, kiküszöbölve a korom által okozott szivotorok eltömődést.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14801 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 10:21:24 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.08 vasárnap, 00:11:15
A turbo utáni gumicsöveket végignéztem egyiken sincs repedés sehol. A turbo légbeömlőjét is leszedtem, és megforgattam kézzel a lapátokat: hangot nem adott. Valószínű tehát, hogy nem turbo problémám van.
Az ecu szoftverfrissítést ki tudja megcsinálni, és ez mit jelent pontosan? Ugyanis a "kávédaráló hang" problémával már voltam a veszprémi Fordnál. Ott a szervizes srác azt mondta, hogy kiadtak az elektromos vezérlésű változógeometriás turbóval rendelkezőkhöz egy frissebb szoftvert, és rá is tette a kocsira. Akkor most ő az ecu-t frissítette vagy nem?
Jobb nem lett az autó tőle, legalábbis ez a hang nem múlt el.
Nem tudom mi tévő legyek???
igen,sw frissítés volt.kéne mérni rajta menet közbeni terheléses turbónyomást,mert az nem elég,hogy átnézted a csöveket.
Az esetleges rezonanciákat is meg kell szüntetni!A turbócső cooler előtti és utáni fémcső szakaszán a rögzítő szilenteket kikell dobni és fixre csavarozni a segédvázhoz.Lelehet ellenőrizni a generátorszíjnál is a csapágyakat-csak lekell dobni a szíjat,és lecsekkolni őket.Továbbá a főtengelyszíjtárcsát is,mert ha az szét van hullva,az is zajonghat.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.08 vasárnap, 10:25:26 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14802 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 11:58:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 01:30:27
a távirányítású szeleppel arra gondolsz, ami beiktat egy dobot hogy ne zörögjön annyira amikor nem akarod?
igen.
vagy a dobokba engedi a füstöt, vagy ki a szabadba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14803 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 12:01:02 »
Idézetet írta: László - 2012.01.08 vasárnap, 07:25:44
Tisztelet Fórumtárs!
Az EGR szelep feledata a kipufogógáz recirkulációjának megvalósitása. Magyarul a kipufogógáz egy részének vissza vezetése a szivotorokba. Az EGR szelep vezérlése történhet pneumatikus, elektromos úton, vagy mindkettő együttes alkalmazásával. Az EGR szelep vákumvezérlésének megszüntetése csak félmegoldás.( csapágygolyó a vákumvezetékben) Az EGR szelep meghibásodása esetén, hiába szüntetem meg a vákumvezérlést, attól még teljesen nyitva vagy jobb esetben zárva marad a szelep. A teljes ledugózás ezen hiányosságot hivatot megvalósitani, és bisztositja a szivótorokba a folyamatos tiszta levegő beáramlását, kiküszöbölve a korom által okozott szivotorok eltömődést.
Tisztelettel László!
pontosan
annyival egészíteném még ki, hogy ha a tányéron van egykis korom réteg, akkor sem fog rendesen zárni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14804 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 12:18:11 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.08 vasárnap, 00:11:15
A turbo utáni gumicsöveket végignéztem egyiken sincs repedés sehol. A turbo légbeömlőjét is leszedtem, és megforgattam kézzel a lapátokat: hangot nem adott. Valószínű tehát, hogy nem turbo problémám van.
Az ecu szoftverfrissítést ki tudja megcsinálni, és ez mit jelent pontosan? Ugyanis a "kávédaráló hang" problémával már voltam a veszprémi Fordnál. Ott a szervizes srác azt mondta, hogy kiadtak az elektromos vezérlésű változógeometriás turbóval rendelkezőkhöz egy frissebb szoftvert, és rá is tette a kocsira. Akkor most ő az ecu-t frissítette vagy nem?
Jobb nem lett az autó tőle, legalábbis ez a hang nem múlt el.
Nem tudom mi tévő legyek???
Ez volt a SW frissités.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14805 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 14:07:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.08 vasárnap, 00:33:55
480Nm/204le
biger injectors/big IC/hybrid turbo gt2056s
http://www.youtube.com/watch?v=zC4RBudshUI&feature=related
ahoz képest elég szharul húz
50-ben 2000-ről. pedig turbonyomása van
ez egy barom, azt se tudja mi van...az az óra is sz@rul mér azis biztos...de látod kérdeztem tőle azt aztse tudta mit akarok szerintem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14806 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 14:13:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.08 vasárnap, 14:07:44
ez egy barom, azt se tudja mi van...az az óra is sz@rul mér azis biztos...de látod kérdeztem tőle azt aztse tudta mit akarok szerintem.
azt nem is néztem
250le-t akar
bazd, ahogy ez gyorsul 5-ben 1800-2000-ről még 130le sincs. pedig padlózza, az látszik a nyomásmérőből
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14807 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 14:14:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.08 vasárnap, 14:13:24
azt nem is néztem
250le-t akar
bazd, ahogy ez gyorsul 5-ben 1800-2000-ről még 130le sincs. pedig padlózza, az látszik a nyomásmérőből
egyébként az a di a másik topicban sokkal jobban megy
ma énis videózok
sikerült beszorítanom a kormányba a kamerát
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14808 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 14:19:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 00:59:40
Hát ez nagyon király
csak nemtudom el lehetne-e viselni a hangját hosszabb távon is
Siman. Magasabb fordulaton elhallgat. A haverom pdtdi paszujban alkalmazza ezt. kb 2,5K RPM-ig "brummogós/fütyülős", felette halk.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14809 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 16:18:59 »
Idézetet írta: netcore - 2012.01.07 szombat, 22:55:17
mit néznek meg a szivattyún?meg hogy?
Nézd meg ezt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg618616#msg618616
ebben:
- álló motornál 4-10bár (400-1000kPa)
- indítózáskor 300 bar ± 50 bar
- alapjáraton 250 bar ± 40 bar
a célérték.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14810 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 16:24:32 »
Idézetet írta: netcore - 2012.01.07 szombat, 23:02:20
diag van , de be se indul...
Az IDM-es gépek szeretnek nem beindulni, ha eldobták a kalibrációs kódokat. Ha otthon csinálod, esetleg tudok kölcsönözni egy f-supert (mOBydic 2610 klónt) amivel formidable-val lehet kódolni (talán).
Ha nincs kalibrációs kód, és van hibakód, nem fog beindulni a P2336, P2337, P2338, P2339 hibakódok miatt. Ezeket viszont csak IDS műszerrel lehet törölni.
Néhány infó a témában itt:
http://www.talkford.com/topic/127536-problems-recoding-your-injectors-with-formidable/
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
akela
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14811 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 16:29:35 »
Idézetet írta: László - 2012.01.08 vasárnap, 07:25:44
Tisztelet Fórumtárs!
Az EGR szelep feledata a kipufogógáz recirkulációjának megvalósitása. Magyarul a kipufogógáz egy részének vissza vezetése a szivotorokba. Az EGR szelep vezérlése történhet pneumatikus, elektromos úton, vagy mindkettő együttes alkalmazásával. Az EGR szelep vákumvezérlésének megszüntetése csak félmegoldás.( csapágygolyó a vákumvezetékben) Az EGR szelep meghibásodása esetén, hiába szüntetem meg a vákumvezérlést, attól még teljesen nyitva vagy jobb esetben zárva marad a szelep. A teljes ledugózás ezen hiányosságot hivatot megvalósitani, és bisztositja a szivótorokba a folyamatos tiszta levegő beáramlását, kiküszöbölve a korom által okozott szivotorok eltömődést.
Tisztelettel László!
Tehát,ha a vákuumcsövet zárom le,és mondjuk el is romlott a szelep,és épp nyitott pozicióban ragadt meg,akkor semmit nem ér a golyó.Ill.,a talpnál történő lezárás feleslegessé teszi a golyózást,és nyilván teljesen zárja a kormos levegő útját.
Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14812 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 17:26:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.08 vasárnap, 16:24:32
Az IDM-es gépek szeretnek nem beindulni, ha eldobták a kalibrációs kódokat. Ha otthon csinálod, esetleg tudok kölcsönözni egy f-supert (mOBydic 2610 klónt) amivel formidable-val lehet kódolni (talán).
Ha nincs kalibrációs kód, és van hibakód, nem fog beindulni a P2336, P2337, P2338, P2339 hibakódok miatt. Ezeket viszont csak IDS műszerrel lehet törölni.
Néhány infó a témában itt:
http://www.talkford.com/topic/127536-problems-recoding-your-injectors-with-formidable/
van neki diagcucca,amivel feltudja progizni a csúcsait.Biztosan emlékszel rá,neki diagoltuk a lurdy parkolójában az autóját,és nem sikerült a sima elm-el csatlakozni.akkor volt ott a helid,amivel a füvet vagy a fákat nyírtad......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14813 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 17:48:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.08 vasárnap, 17:26:23
van neki diagcucca,amivel feltudja progizni a csúcsait.Biztosan emlékszel rá,neki diagoltuk a lurdy parkolójában az autóját,és nem sikerült a sima elm-el csatlakozni.akkor volt ott a helid,amivel a füvet vagy a fákat nyírtad......
tudom, emlékszem. Azt viszont nem tudtam, hogy fsuper is van neki.
(A heli azóta jól van.
)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14814 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 17:57:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.08 vasárnap, 01:00:10
hátul van rajta 2 is
ja, de gondolom üres. Akkor meg minek
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14815 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 18:01:07 »
felrpigizni is tudtam , beindult egy kis féktisztító ráhatással , füstölt de ment ,majd kocsikáztam füst elmaradt majd az utolsó próbakörön csatt leáll és be sem indul , = 1es hengerben eltört a hajtókar
úgyhogy mondeo pihen , sajnos escort is mert összetört
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14816 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 19:05:11 »
Idézetet írta: netcore - 2012.01.08 vasárnap, 18:01:07
felrpigizni is tudtam , beindult egy kis féktisztító ráhatással , füstölt de ment ,majd kocsikáztam füst elmaradt majd az utolsó próbakörön csatt leáll és be sem indul , = 1es hengerben eltört a hajtókar
úgyhogy mondeo pihen , sajnos escort is mert összetört
ebből új-másik moci lesz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14817 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 19:06:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.08 vasárnap, 17:48:51
tudom, emlékszem. Azt viszont nem tudtam, hogy fsuper is van neki.
(A heli azóta jól van.
)
ja,később egy arénás talira elhozta a cuccát,ott mutatta.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14818 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 20:20:28 »
most még fordítva van, de később nem lesz
ja és 0:40-től kezdődik APA
http://www.youtube.com/watch?v=s0S7iy2QTSo
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14819 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 20:23:39 »
Idézetet írta: netcore - 2012.01.08 vasárnap, 18:01:07
felrpigizni is tudtam , beindult egy kis féktisztító ráhatással , füstölt de ment ,majd kocsikáztam füst elmaradt majd az utolsó próbakörön csatt leáll és be sem indul , = 1es hengerben eltört a hajtókar
úgyhogy mondeo pihen , sajnos escort is mert összetört
és nem volt átugorva a vezérlés rajta? mondjuk a féktisztítós indítás simán csinálhat ilyet....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14820 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 20:26:06 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 20:20:28
most még fordítva van, de később nem lesz
ja és 0:40-től kezdődik APA
http://www.youtube.com/watch?v=s0S7iy2QTSo
f@sz@ gratula szépne pörög
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14821 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 20:41:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 20:20:28
most még fordítva van, de később nem lesz
ja és 0:40-től kezdődik APA
http://www.youtube.com/watch?v=s0S7iy2QTSo
Miért világit a MIL lámpa?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14822 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 20:44:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.08 vasárnap, 20:41:51
Miért világit a MIL lámpa?
egr
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14823 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 20:45:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 20:44:04
egr
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14824 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 20:47:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.08 vasárnap, 20:45:51
vagyis elvileg még csak az egr! de nem zavar, majd műszakira kiveszem a dugót és akkor nem világít majd
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14825 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 20:48:36 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 01:18:54
Láttam többször a videóit
Ez a hang nekem nagyon tetszene mondjuk pimpelni a városban
de felkocsikázni pestre lehet már nem lenne annyira nyerő, nem?
amúgy a műszakin ezzel tuti esélytelen
??
Én ültem az autójában, belülről nem annyira vészesen hangos, de hosszútávon én már nem merném bevállalni.
Viszont tényleg nagyon jó hangja van...
Müszakin nem nagyon foglakoznak a kipufogóval, ha nem lukas akkor át megy.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14826 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 20:58:32 »
Idézetet írta: gtuby - 2012.01.08 vasárnap, 20:48:36
Én ültem az autójában, belülről nem annyira vészesen hangos, de hosszútávon én már nem merném bevállalni.
Viszont tényleg nagyon jó hangja van...
Müszakin nem nagyon foglakoznak a kipufogóval, ha nem lukas akkor át megy.
csak az enyém kipuffrendszer nélkül úgy füstölne mint egy gyárkémény
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14827 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 21:03:55 »
új motor az nem hinném hogy lesz
meg ezzel az autóval foglalkozva sem , ki lesz vonva fél évre és majd lehiggadok meglátom miféle sorsa lesz , egyetlen visszatartó dolog h fizetem a részletet rá..
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14828 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 21:11:25 »
Idézetet írta: netcore - 2012.01.08 vasárnap, 18:01:07
felrpigizni is tudtam , beindult egy kis féktisztító ráhatással , füstölt de ment ,majd kocsikáztam füst elmaradt majd az utolsó próbakörön csatt leáll és be sem indul , = 1es hengerben eltört a hajtókar
úgyhogy mondeo pihen , sajnos escort is mert összetört
Hát, ez a féktisztító nem a legjobb ötlet. Sajnálom.
De bontott motort tudsz venni viszonylag olcsón.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14829 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 21:13:05 »
miért is nem jó ötlet a féktisztító? jobba hidegindító? mert pont ugyanaz a kettő kb.
autószerelő csinálta gondolom nem az elsőt...
kb annyi egy bontott motor mint egy törött külföldi autó
és az is vagy vagy kitudja milyen ?
am a használtautó garancia hogy működik? meddig érvényes ?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14830 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 21:31:38 »
Idézetet írta: netcore - 2012.01.08 vasárnap, 21:13:05
miért is nem jó ötlet a féktisztító? jobba hidegindító? mert pont ugyanaz a kettő kb.
autószerelő csinálta gondolom nem az elsőt...
kb annyi egy bontott motor mint egy törött külföldi autó
és az is vagy vagy kitudja milyen ?
am a használtautó garancia hogy működik? meddig érvényes ?
Fél év szavatosság van elvileg. Magánszemély-magánszemély között gyakorlatilag nincs. Furák a jogszabályok.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14831 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 21:38:49 »
mai karbantartás:
-szervóolajcsere: grafit szürke régi helyett szép zöld lötty.
-termosztátház tömítés csere (csepegett kiadósan)
-szívósortömítés csere.
utóbbinál felmerült egy probléma. izzítógyertyához csatlakozó kábelvégen lévő csavaros megoldás megbukott a vizsgán. ugyanis megszakadt a menet, így eltértem a gyári megoldástól és kapott egy szép magyar sorkapcsot(csokit).
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14832 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 21:46:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 20:47:01
vagyis elvileg még csak az egr! de nem zavar, majd műszakira kiveszem a dugót és akkor nem világít majd
TZS sem vette ki hanem közvetlenül előtte kiütötte és beállt vele.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14833 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 21:59:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 20:20:28
most még fordítva van, de később nem lesz
ja és 0:40-től kezdődik APA
http://www.youtube.com/watch?v=s0S7iy2QTSo
az a 90 csodaló
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14834 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:00:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 20:47:01
vagyis elvileg még csak az egr! de nem zavar, majd műszakira kiveszem a dugót és akkor nem világít majd
műszaki előtt lehúzod 30percre az akksisarut és meg van oldva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14835 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:03:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.08 vasárnap, 21:59:04
az a 90 csodaló
check engine
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14836 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:04:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.08 vasárnap, 22:00:47
műszaki előtt lehúzod 30percre az akksisarut és meg van oldva
nekem a cső sincs már bent.. nyavaja se fogja visszaszerelni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14837 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:07:48 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.08 vasárnap, 22:04:41
nekem a cső sincs már bent.. nyavaja se fogja visszaszerelni.
már nekem se
sőt az egr se, pedig ott kéne lennie a szívósor alatt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14838 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:11:57 »
Idézetet írta: netcore - 2012.01.08 vasárnap, 21:13:05
miért is nem jó ötlet a féktisztító? jobba hidegindító? mert pont ugyanaz a kettő kb.
autószerelő csinálta gondolom nem az elsőt...
Egyik sem jó. Én ugyan nem engedném...
Mitől tört el a hajtókar?
Errefelé több tdci-t bontanak... kérdezd meg.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14839 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:13:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.08 vasárnap, 22:07:48
már nekem se
sőt az egr se, pedig ott kéne lennie a szívósor alatt
én még nem teszteltem, hogy mit okoznék vele, ha az elektro-vákuumos egr totál ki lenne iktatva, azaz le lenne húzva a csatlakozó is.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14840 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:17:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.08 vasárnap, 21:59:04
az a 90 csodaló
ugye, aki a kicsit nem becsüli
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14841 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:18:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.08 vasárnap, 21:46:15
TZS sem vette ki hanem közvetlenül előtte kiütötte és beállt vele.
hát messze még a műszaki, nem szoktam előre tervezni egy nappal sem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14842 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:20:12 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.08 vasárnap, 22:13:58
én még nem teszteltem, hogy mit okoznék vele, ha az elektro-vákuumos egr totál ki lenne iktatva, azaz le lenne húzva a csatlakozó is.
szerintem ugyanígy világítana a motorlámpa, csak max nem 1 hanem 2 hibakód miatt
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14843 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:21:37 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.08 vasárnap, 22:13:58
én még nem teszteltem, hogy mit okoznék vele, ha az elektro-vákuumos egr totál ki lenne iktatva, azaz le lenne húzva a csatlakozó is.
nekem is olyan volt, és nem világít a MIL lámpa...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14844 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:22:20 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 22:20:12
szerintem ugyanígy világítana a motorlámpa, csak max nem 1 hanem 2 hibakód miatt
nekem nem
pedig hibakód van rá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14845 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:23:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 22:17:54
ugye, aki a kicsit nem becsüli
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14846 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:27:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.08 vasárnap, 22:22:20
nekem nem
pedig hibakód van rá
kiégett a égő
vagy mér belever az index a katretba
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14847 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:29:18 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 22:27:46
kiégett a égő
vagy mér belever az index a katretba
led van benne és gyűjtás ráadáskor és tesztnél világít, tehát működik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14848 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:30:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.08 vasárnap, 22:29:18
led van benne és gyűjtás ráadáskor és tesztnél világít, tehát működik
hát akkor komoly gondok vannak! Forduljon kezelőorvosához, gyógyszerészéhez
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14849 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:39:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.08 vasárnap, 22:22:20
nekem nem
pedig hibakód van rá
p0401-et se hozza? dugózásnál se lökött semmit?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
290
291
292
293
294
295
296
[
297
]
298
299
300
301
302
303
304
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ