Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:49:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
291
292
293
294
295
296
297
[
298
]
299
300
301
302
303
304
305
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14662540 alkalommal)
0 Felhasználó és 204 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14850 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:51:20 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.08 vasárnap, 22:39:49
p0401-et se hozza? dugózásnál se lökött semmit?
kódot nem tom...
egy próbát megér, nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14851 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 22:51:36 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.08 vasárnap, 22:30:45
hát akkor komoly gondok vannak! Forduljon kezelőorvosához, gyógyszerészéhez
jó az így
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14852 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 23:41:20 »
Idézetet írta: netcore - 2012.01.08 vasárnap, 21:13:05
miért is nem jó ötlet a féktisztító? jobba hidegindító? mert pont ugyanaz a kettő kb.
autószerelő csinálta gondolom nem az elsőt...
kb annyi egy bontott motor mint egy törött külföldi autó
és az is vagy vagy kitudja milyen ?
am a használtautó garancia hogy működik? meddig érvényes ?
azért mert nem tudod szabályozni, hogy mennyi hajtóanyagot kapjon az adott henger. A CR dízelben nagy a kompresszió, és nem elképzelhetetlen, hogy a hajtókar törése az égéstér túltöltése miatt jött létre, vagy a túltöltés miatt átugró vezérlés miatt törött el.
A CR dízeleknél pont azért elsődleges a befecskendezés ideje és minősége, mert ha össze-vissza kapja a naftát, még kárt tesz magában.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14853 Dátum:
2012.01.08 vasárnap, 23:42:25 »
Idézetet írta: netcore - 2012.01.08 vasárnap, 21:13:05
miért is nem jó ötlet a féktisztító? jobba hidegindító? mert pont ugyanaz a kettő kb.
autószerelő csinálta gondolom nem az elsőt...
kb annyi egy bontott motor mint egy törött külföldi autó
és az is vagy vagy kitudja milyen ?
am a használtautó garancia hogy működik? meddig érvényes ?
Ha jól emlékszem, valami olyasmit mondtál, hogy törött/javított volt a kocsi eleje, de jól megcsinálták. Hát ezek szerint jól belenyúltál...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14854 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 08:06:26 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.08 vasárnap, 21:38:49
mai karbantartás:
-szervóolajcsere: grafit szürke régi helyett szép zöld lötty.
-termosztátház tömítés csere (csepegett kiadósan)
-szívósortömítés csere.
utóbbinál felmerült egy probléma. izzítógyertyához csatlakozó kábelvégen lévő csavaros megoldás megbukott a vizsgán. ugyanis megszakadt a menet, így eltértem a gyári megoldástól és kapott egy szép magyar sorkapcsot(csokit).
na ez csepegett:
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14855 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 13:56:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.08 vasárnap, 23:41:20
azért mert nem tudod szabályozni, hogy mennyi hajtóanyagot kapjon az adott henger. A CR dízelben nagy a kompresszió, és nem elképzelhetetlen, hogy a hajtókar törése az égéstér túltöltése miatt jött létre, vagy a túltöltés miatt átugró vezérlés miatt törött el.
A CR dízeleknél pont azért elsődleges a befecskendezés ideje és minősége, mert ha össze-vissza kapja a naftát, még kárt tesz magában.
Hát ez azért annyira nem igaz...tudod mennyi autót féktisztitóznak naponta autószerelők....elég sokat......és semmi bajuk.
Nem kell egy flakont belenyomni....
Égés miatt szerintem hajtókat nem tud eltörni max elolvad a dugattyú,túl nagy nyomás miatt viszont igen...átugrik a vezérlés akkor is előbb száll szét a himbasor,hengerfej mert az a leggyengébb láncszem, mint a hajtókat szerintem...legalábbis én még olyanról nem hallottam hogy ami átfordult törött volna a hajtókat....és láttam pár átfordultat....de vannak kivételes estek nyilván,meg anyagfáradás,gyártási hiba,stb,stb...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14856 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 15:20:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.09 hétfő, 13:56:33
Hát ez azért annyira nem igaz...tudod mennyi autót féktisztitóznak naponta autószerelők....elég sokat......és semmi bajuk.
Nem kell egy flakont belenyomni....
Égés miatt szerintem hajtókat nem tud eltörni max elolvad a dugattyú,túl nagy nyomás miatt viszont igen...átugrik a vezérlés akkor is előbb száll szét a himbasor,hengerfej mert az a leggyengébb láncszem, mint a hajtókat szerintem...legalábbis én még olyanról nem hallottam hogy ami átfordult törött volna a hajtókat....és láttam pár átfordultat....de vannak kivételes estek nyilván,meg anyagfáradás,gyártási hiba,stb,stb...
Nem tudunk pontosat az ok-okozatiról.
Viszont logikailag nem sok értelme van a hidegindítózásnak egy CR dízelnél (másnál lehet értelme). Ha 1-2-3 hengerezés miatt nem indul, akkor egyértelmű a porlasztó hiba. Iyenkor simán túltölthető a működő porlasztó hengere, ami állapottól függően okozhat átugrást, törést, stb.
Ha egyáltalán nem indul, akkor vagy tiltásban van az üa rendszer, vagy rossz a szivattyú, vagy nem kap naftát a szivattyú, de ezek közül egyiken sem változtat a féktisztítózás, azaz hiába fújkálod, nem fog beindulni tőle. Akkor meg minek?
(amúgy meg le is van írva a TIS-ben, hogy nem javasolt)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14857 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 15:40:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.09 hétfő, 15:20:11
Nem tudunk pontosat az ok-okozatiról.
Viszont logikailag nem sok értelme van a hidegindítózásnak egy CR dízelnél (másnál lehet értelme). Ha 1-2-3 hengerezés miatt nem indul, akkor egyértelmű a porlasztó hiba. Iyenkor simán túltölthető a működő porlasztó hengere, ami állapottól függően okozhat átugrást, törést, stb.
Ha egyáltalán nem indul, akkor vagy tiltásban van az üa rendszer, vagy rossz a szivattyú, vagy nem kap naftát a szivattyú, de ezek közül egyiken sem változtat a féktisztítózás, azaz hiába fújkálod, nem fog beindulni tőle. Akkor meg minek?
(amúgy meg le is van írva a TIS-ben, hogy nem javasolt)
Ezer helyen alkalmazzák, hogy beindítsák a motor, így kidolgozza a levegőt és utána már saját erőből jár.
Van ennek normális módja is, csak ez gyorsabb, meg egyszerűbb.
Én inkább feltöltök és kilégtelenítek mindent és úgy pöccre indul, igaz sokkal tovább játszik az ember..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14858 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 16:31:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.09 hétfő, 15:40:20
Ezer helyen alkalmazzák, hogy beindítsák a motor, így kidolgozza a levegőt és utána már saját erőből jár.
Van ennek normális módja is, csak ez gyorsabb, meg egyszerűbb.
Én inkább feltöltök és kilégtelenítek mindent és úgy pöccre indul, igaz sokkal tovább játszik az ember..
és ez persze azért is jó, mert közben a szivattyú kenés nélkül jár....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14859 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 16:46:38 »
Üdv mindenki!
Írtátok ugye múltkor, hogy vigyem el a vasat a porlasztó-vagy nem porlasztó hiba kérdéssel gyári diagra. Meg is történt. Mivel nem adta be a jelet az utolsó kivétel óta hibakódot nem talált a fordos ürge. De mondta, hogy nem is ajánlja fel a gép a szoftver frissítést, szóval tényleg hülyeséget papoltak a Kósa adagolós műhelyben. De nézett résolajat. Elszomorító többrészről is. Ugyanis még rá se tette a célszerszámot, de már kérdezte, hogy kósáéknál ügyködtek neked az 1-es porlasztóval. mondom igen matatott ott valamit a hapi. és rámutat egy elég komoly tócsára a porlasztó körül. Öröm jelenet 1. Csapó.
Öröm Jelenet 2. rádugta a cumót, gyujtás, stopper, 4 perc indít, indítózás. Szépen telnek meg az üvegcsék> Öröm örömhátán. Egyszercsak paff, megáll a motor. Elvileg tiszta levegős az üzemanyagrendszer, kérdem mi lehet az oka. Válasz nem tudni.
Öröm Jelenet 3. Eddig ugye a vas két esetben panaszkodott az 1-es csúcsra és egyszer a 4-esre. Nah most a 3-as csúcs totál ratyi, majdnem tele lett a 60 ml-s tartály (elvileg 16-17 ml az az érték amitől már csere ajánlatos
)[ez azért érdekes mert egyszer nem panaszkodott rá az elektronika] az 1-es és 4-es kb pont ezen érték körül lehetett volna, ha nem fullad le az autó az utolsó 1 percben.
a 2-es csúcs pedig a legjobb-ha lehet így fogalmazni- ha nem is most egy év múlva az is cserés lesz.
Holnap du 6-ra viszem egy fordoshoz, azzal a feltétellel, hogy ott a kocsi szedje ki a porlasztót csináljon állapotfelismerést meg amit akar, csak tegyünk már pontot ennek az egésznek a végére.
Valami tanács esetleg mi tévő legyek? vagy mit kérjek a szerelőtől mit csináljon?
Előre is köszönöm, hogy időt szántok az elolvasásra, és a válaszra.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14860 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 17:22:08 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.09 hétfő, 16:46:38
Valami tanács esetleg mi tévő legyek? vagy mit kérjek a szerelőtől mit csináljon?
Előre is köszönöm, hogy időt szántok az elolvasásra, és a válaszra.
a legrosszabb lépés, ha most egy spontán ajánlatra (ami nem lesz a legkedvezőbb) ráugrasz. Megfontoltan kell most cselekedni, kivárni, mert ilyenkor húznak be a csőbe a gyors döntéskényszerrel. Utána kell kérdezni különféle forrásoknak (pl. fórumon is!), felújítottnak is, újnak is, gyári felújítottnak is.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14861 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 17:25:49 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.09 hétfő, 17:22:08
a legrosszabb lépés, ha most egy spontán ajánlatra (ami nem lesz a legkedvezőbb) ráugrasz. Megfontoltan kell most cselekedni, kivárni, mert ilyenkor húznak be a csőbe a gyors döntéskényszerrel. Utána kell kérdezni különféle forrásoknak (pl. fórumon is!), felújítottnak is, újnak is, gyári felújítottnak is.
teljesen jogos. főleg én hajlamos vagyok első adandó alkalomra igent mondani. kösz a tippet, remélem észben tartom.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14862 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 17:36:33 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.09 hétfő, 08:06:26
na ez csepegett:
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/120109/termosz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Szia!
miként kell megejtenem a szervóolaj szerét???Mennyi idö???
Költségek?
Már szürkés nekem is.....
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.09 hétfő, 20:56:20 írta AndyA
»
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14863 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 17:50:26 »
Idézetet írta: balko - 2012.01.09 hétfő, 17:36:33
Szia!
miként kell megejtenem a szervóolaj szerét???Mennyi idö???
Költségek?
Már szürkés nekem is.....
A faq-ban szép cikk van róla. köszönet a fórumtársaknak érte.
De ha nem akarsz komoly munkát végezni (inkább ne hallgass rám), végy hozzá két liter löttyöt, szerezz be nagy fecskendőt és a tartályból kiszipókázod a fáradt lötyit. majd lekötöd a csöveket a tartályról és azt is kicsorgatod. ha a kormányt kitekered, még jönni fog belőle több is. tartályt ki kell mosni mondjuk féktisztítóval
Aztán visszarakod a csöveket és a tartály egyetlen csavarját, majd feltöltöd frissel. megjáratod a verdát, kormányt tekergeted mindkét végállásig és megnézed a lötty színét. ekkor még kiszipókázhatod a tartály tartalmát, majd mehet bele ismét friss. aztán járatod megint és ismétled ezt addig, míg totál kitisztul a trutyi.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14864 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 18:14:55 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.09 hétfő, 17:25:49
teljesen jogos. főleg én hajlamos vagyok első adandó alkalomra igent mondani. kösz a tippet, remélem észben tartom.
Csak azért arra vigyázz ha Te viszed a csúcsokat arra nembiztos,hogy a szerelő vállal garanciát a berakás után.Énnekem a szerelőm rendelte a FORD-tól és garanciássam lett berakva.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14865 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 18:31:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.09 hétfő, 18:14:55
Csak azért arra vigyázz ha Te viszed a csúcsokat arra nembiztos,hogy a szerelő vállal garanciát a berakás után.Énnekem a szerelőm rendelte a FORD-tól és garanciássam lett berakva.
ha szivattyút is kell cserélnie, akkor már célszerű fordosan intézni, ha van annyi lóvéja, mert kap rá garit.
de annyiból lehet másik autót is kapni már...
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14866 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 18:34:13 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.09 hétfő, 18:31:06
ha szivattyút is kell cserélnie, akkor már célszerű fordosan intézni, ha van annyi lóvéja, mert kap rá garit.
de annyiból lehet másik autót is kapni már...
nekem az is volt a csúcsokkal együtt.Minden egyszerre.És a FORD-tól minden!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14867 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 20:22:45 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.09 hétfő, 16:46:38
Üdv mindenki!
Írtátok ugye múltkor, hogy vigyem el a vasat a porlasztó-vagy nem porlasztó hiba kérdéssel gyári diagra. Meg is történt. Mivel nem adta be a jelet az utolsó kivétel óta hibakódot nem talált a fordos ürge. De mondta, hogy nem is ajánlja fel a gép a szoftver frissítést, szóval tényleg hülyeséget papoltak a Kósa adagolós műhelyben. De nézett résolajat. Elszomorító többrészről is. Ugyanis még rá se tette a célszerszámot, de már kérdezte, hogy kósáéknál ügyködtek neked az 1-es porlasztóval. mondom igen matatott ott valamit a hapi. és rámutat egy elég komoly tócsára a porlasztó körül. Öröm jelenet 1. Csapó.
Öröm Jelenet 2. rádugta a cumót, gyujtás, stopper, 4 perc indít, indítózás. Szépen telnek meg az üvegcsék> Öröm örömhátán. Egyszercsak paff, megáll a motor. Elvileg tiszta levegős az üzemanyagrendszer, kérdem mi lehet az oka. Válasz nem tudni.
Öröm Jelenet 3. Eddig ugye a vas két esetben panaszkodott az 1-es csúcsra és egyszer a 4-esre. Nah most a 3-as csúcs totál ratyi, majdnem tele lett a 60 ml-s tartály (elvileg 16-17 ml az az érték amitől már csere ajánlatos
)[ez azért érdekes mert egyszer nem panaszkodott rá az elektronika] az 1-es és 4-es kb pont ezen érték körül lehetett volna, ha nem fullad le az autó az utolsó 1 percben.
a 2-es csúcs pedig a legjobb-ha lehet így fogalmazni- ha nem is most egy év múlva az is cserés lesz.
Holnap du 6-ra viszem egy fordoshoz, azzal a feltétellel, hogy ott a kocsi szedje ki a porlasztót csináljon állapotfelismerést meg amit akar, csak tegyünk már pontot ennek az egésznek a végére.
Valami tanács esetleg mi tévő legyek? vagy mit kérjek a szerelőtől mit csináljon?
Előre is köszönöm, hogy időt szántok az elolvasásra, és a válaszra.
Elmondom mit csinálnék....gázolajszürő tetejét leszedném(nem vágom szét hanem széthajtom a peremet) ha van benne fémreszelék akkor iszonyat durva káromkodások mellett elküdenék mindent és mindenkit az anyjába és otthagynám a p@csába, majd elmennék komplett rendszer csere ár után kérdezősködni hol a legolcsobb...
Ha nincs fémreszelék akkor fognék egy 20L-es kannát gázolajjal és a szürőről a nyomó és visszatérő csöveket beleraknám hogy kajak beleérjen és véletlenül se legyen levegős és járatnám kb 15 percig, meg pörgetném is rendesen.
Ha nem rohad le akkor a szűrő felöl levegősödik, ha meg lerohad akkor 4 porlasztó ki azt vinném beméretni...
Na kb ezt csinálnák máshol is csak nem ennyiért....sok sikert.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14868 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 20:58:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.01.09 hétfő, 20:22:45
Elmondom mit csinálnék....gázolajszürő tetejét leszedném(nem vágom szét hanem széthajtom a peremet) ha van benne fémreszelék akkor iszonyat durva káromkodások mellett elküdenék mindent és mindenkit az anyjába és otthagynám a p@csába, majd elmennék komplett rendszer csere ár után kérdezősködni hol a legolcsobb...
Ha nincs fémreszelék akkor fognék egy 20L-es kannát gázolajjal és a szürőről a nyomó és visszatérő csöveket beleraknám hogy kajak beleérjen és véletlenül se legyen levegős és járatnám kb 15 percig, meg pörgetném is rendesen.
Ha nem rohad le akkor a szűrő felöl levegősödik, ha meg lerohad akkor 4 porlasztó ki azt vinném beméretni...
Na kb ezt csinálnák máshol is csak nem ennyiért....sok sikert.
Első körben az sem rossz, ha a GO-szűrőből tejfölöspohárba ki a GO, és alá egy mágnes. Ha szaladgál az apraja a mágnes után, abbiz' fémreszelék...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14869 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 22:58:29 »
értem. köszönöm szépen a tippeket. így legalább nem hülyén megyek a szerelőhöz.
és ha fémreszelékes, akkor mire számíthatok? csupa rossz(abb) hír(ek)re gondolom.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14870 Dátum:
2012.01.09 hétfő, 23:00:59 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.09 hétfő, 22:58:29
értem. köszönöm szépen a tippeket. így legalább nem hülyén megyek a szerelőhöz.
és ha fémreszelékes, akkor mire számíthatok? csupa rossz(abb) hír(ek)re gondolom.
Egx új szivattyú ami nekem is 230eft volt.Vagy felújítatod 100e ft-ért.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14871 Dátum:
2012.01.10 kedd, 07:55:03 »
Hol és milyet érdemes venni a generátor oldali komplett cseréhez? szíj, feszítő, vezető görgő, főtengely ékszíjtárcsa. Kell még más is? Nem kell gyári, mert az is gagyi.
Köszi.
Valamikor láttam itt belinkelve egy szettet kompletten, de nem találom most sehol...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14872 Dátum:
2012.01.10 kedd, 08:59:06 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.09 hétfő, 22:58:29
értem. köszönöm szépen a tippeket. így legalább nem hülyén megyek a szerelőhöz.
és ha fémreszelékes, akkor mire számíthatok? csupa rossz(abb) hír(ek)re gondolom.
Egy bizonyos fokig normális, ez sajnos gyerekbetegsége a Delphi TDCi-nek, amit sosem gyógyítottak meg. Amíg nincs sok belőle, addig kimossa a GO a PCS-ből és a szűrő megfogja. Azután már nem, és akkor mennek a PCS-k is a kukába... Ellenben azt, hogy mikor kell a szivattyút kicserélni, amikor már gázos, de még nem nyírta ki a PCS-ket, azt a jó istenen kívül senki meg nem mondja neked.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
xhtml
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14873 Dátum:
2012.01.10 kedd, 12:01:43 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy 2005-ös vagy a már facelift-es 2.0 kombi dízel mondeoknál milyen gyakran mennek tönkre a porlasztócsúcsok?? És a műszertesztnél a hibakódok pontos leírása megvan-e valakinek??
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14874 Dátum:
2012.01.10 kedd, 12:23:16 »
Idézetet írta: xhtml - 2012.01.10 kedd, 12:01:43
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy 2005-ös vagy a már facelift-es 2.0 kombi dízel mondeoknál milyen gyakran mennek tönkre a porlasztócsúcsok?? És a műszertesztnél a hibakódok pontos leírása megvan-e valakinek??
Lutri. Hol és milyen GO-t tankoltak az autóba? Itt is van, aki 300 ezer körül jár a gyári csúcsokkal, és van, aki 80 után már cserélte. Átlagnak a 150 ezer körülit szokás mondani a magyar üzemanyagokkal. Külhonban jellemzően azért egy picit tovább szokták bírni, valami megfoghatatlan isteni kegyelem míján...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14875 Dátum:
2012.01.10 kedd, 12:32:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.09 hétfő, 23:00:59
Egx új szivattyú ami nekem is 230eft volt.Vagy felújítatod 100e ft-ért.
zsíír. 200k-tól most sokkal többet nem szeretnék rákölteni. szóval remélem,h vagy az egyik vagy a másik.
köszi a segítséget.
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.10 kedd, 08:59:06
Egy bizonyos fokig normális, ez sajnos gyerekbetegsége a Delphi TDCi-nek, amit sosem gyógyítottak meg. Amíg nincs sok belőle, addig kimossa a GO a PCS-ből és a szűrő megfogja. Azután már nem, és akkor mennek a PCS-k is a kukába... Ellenben azt, hogy mikor kell a szivattyút kicserélni, amikor már gázos, de még nem nyírta ki a PCS-ket, azt a jó istenen kívül senki meg nem mondja neked.
AndyA
ahhaaa, így már értem az egész folyamatot. kösz szépen
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
KimY
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14876 Dátum:
2012.01.10 kedd, 16:43:00 »
Sziasztok!
Olyan problémám adódott a Mondeommal (2003-as 2.0 TDCi 132LE) hogy a 2. porlasztó eldugult.
Mi okozhatta a dugulást?
Ha most ki lesz tisztítva akkor újra előfordulhat ez a probléma ha igen akkor mennyi időn belül.
És milyen egyéb problémák következhetnek be ezzel kapcsolatosan?
Miként előzhetőek meg?
Üdv: Fecó
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14877 Dátum:
2012.01.10 kedd, 19:33:56 »
Idézetet írta: KimY - 2012.01.10 kedd, 16:43:00
Sziasztok!
Olyan problémám adódott a Mondeommal (2003-as 2.0 TDCi 132LE) hogy a 2. porlasztó eldugult.
Mi okozhatta a dugulást?
Ha most ki lesz tisztítva akkor újra előfordulhat ez a probléma ha igen akkor mennyi időn belül.
És milyen egyéb problémák következhetnek be ezzel kapcsolatosan?
Miként előzhetőek meg?
Üdv: Fecó
Ilyen nincs.lerakódások lehetnek,de teljesen eldugulni nem tud.max a porlasztási képe lesz vacak.1600bar maximális nyomás azé a nagyját kiviszi.Persze szoktak olyat csinálni,hogy szétszedik,és ultrahangos mosóban kimossák,de attól nagyon jobb nem lesz egy kopott csúcs.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14878 Dátum:
2012.01.10 kedd, 21:13:49 »
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor
Idézetet írta: Koniman - 2012.01.10 kedd, 07:55:03
Hol és milyet érdemes venni a generátor oldali komplett cseréhez? szíj, feszítő, vezető görgő, főtengely ékszíjtárcsa. Kell még más is? Nem kell gyári, mert az is gagyi.
Köszi.
Valamikor láttam itt belinkelve egy szettet kompletten, de nem találom most sehol...
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14879 Dátum:
2012.01.10 kedd, 21:27:03 »
Tudtátok,hogy a gyári üzemanyag szűrők is csak 5mikronosak?Azt hittem 2mikronos.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14880 Dátum:
2012.01.10 kedd, 22:19:37 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.01.10 kedd, 21:13:49
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor
Az árak jók!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14881 Dátum:
2012.01.10 kedd, 22:21:45 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.01.10 kedd, 21:27:03
Tudtátok,hogy a gyári üzemanyag szűrők is csak 5mikronosak?Azt hittem 2mikronos.
miért is?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14882 Dátum:
2012.01.10 kedd, 22:34:37 »
Idézetet írta: KimY - 2012.01.10 kedd, 16:43:00
Sziasztok!
Olyan problémám adódott a Mondeommal (2003-as 2.0 TDCi 132LE) hogy a 2. porlasztó eldugult.
Mi okozhatta a dugulást?
Ha most ki lesz tisztítva akkor újra előfordulhat ez a probléma ha igen akkor mennyi időn belül.
És milyen egyéb problémák következhetnek be ezzel kapcsolatosan?
Miként előzhetőek meg?
Üdv: Fecó
Mit jelent neked ,hogy eldugult.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14883 Dátum:
2012.01.10 kedd, 22:39:55 »
Idézetet írta: xhtml - 2012.01.10 kedd, 12:01:43
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy 2005-ös vagy a már facelift-es 2.0 kombi dízel mondeoknál milyen gyakran mennek tönkre a porlasztócsúcsok?? És a műszertesztnél a hibakódok pontos leírása megvan-e valakinek??
A hibakódokat megtalálod a főoldalon a WIKI-ben majd rá kattintasz a mondeoIII-ra és ott h betúnél megtalálod.A fordításhoz keress egy fordító programot.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14884 Dátum:
2012.01.11 szerda, 05:50:50 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.01.10 kedd, 21:13:49
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=04&balkatm=Motor
Köszi!
Szerintem is jó árak le is nyúlok egyet keszletet tőlük.
Mást érdemes még megnézni a motor ezen
oldalán ami el szokott szállni?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
hun507@vipmail.hu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14885 Dátum:
2012.01.11 szerda, 12:48:44 »
Sziasztok! Tud valaki jó dieselest Veszprém környékén? Olvasom itt a napokban ezt a porlasztócsúcsos sztorit és kicsit aggódok énis, meg kéne nézetnem. (gyengélkedik néha az autó, jobban füstöl stb..) köszi
Naplózva
KimY
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14886 Dátum:
2012.01.11 szerda, 15:03:24 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.10 kedd, 19:33:56
Ilyen nincs.lerakódások lehetnek,de teljesen eldugulni nem tud.max a porlasztási képe lesz vacak.1600bar maximális nyomás azé a nagyját kiviszi.Persze szoktak olyat csinálni,hogy szétszedik,és ultrahangos mosóban kimossák,de attól nagyon jobb nem lesz egy kopott csúcs.
Érdemes megcsináltatni az ultrahangos mosást a csúcsok kicserélése után?
Az lehetséges hogy a gázolajszivattyúból válik le mikron nagyságú fémforgács és attól nem működött normálisan?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14887 Dátum:
2012.01.11 szerda, 15:06:48 »
Idézetet írta: KimY - 2012.01.11 szerda, 15:03:24
Érdemes megcsináltatni az ultrahangos mosást a csúcsok kicserélése után?
Az lehetséges hogy a gázolajszivattyúból válik le mikron nagyságú fémforgács és attól nem működött normálisan?
Utóbbi felvetésed a tdci körökben elterjedt rémálom forrása. De attól nem eltömődik, hanem elkopik.
Mennyiért mossák ki?
Csak mert van 3 pénzért többféle injektortisztító lötty, ami elég alaposan takarít, viszont attól a kopott csúcs még vacakabb lesz.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
KimY
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14888 Dátum:
2012.01.11 szerda, 15:21:53 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.11 szerda, 15:06:48
Utóbbi felvetésed a tdci körökben elterjedt rémálom forrása. De attól nem eltömődik, hanem elkopik.
Mennyiért mossák ki?
Csak mert van 3 pénzért többféle injektortisztító lötty, ami elég alaposan takarít, viszont attól a kopott csúcs még vacakabb lesz.
46000 Ft körül van 1 porlasztónak a "rendberakása" felénk.
Mert azt javasolták hogy cseréljük az összes porlasztót + gázolajszivattyút + csövek ultrahangos tisztítása is jó lenne.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14889 Dátum:
2012.01.11 szerda, 18:52:55 »
Idézetet írta: KimY - 2012.01.11 szerda, 15:21:53
46000 Ft körül van 1 porlasztónak a "rendberakása" felénk.
Mert azt javasolták hogy cseréljük az összes porlasztót + gázolajszivattyút + csövek ultrahangos tisztítása is jó lenne.
És a szivattyút mennyiért újítják fel?Ők is szerelik ki-be?És van rá garancia ugye?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
KimY
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14890 Dátum:
2012.01.11 szerda, 19:32:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.11 szerda, 18:52:55
És a szivattyút mennyiért újítják fel?Ők is szerelik ki-be?És van rá garancia ugye?
Újat javasoltak mindenből. 500.000 Ft körülre mondták mindennel együtt (alkatrész+munkadíj). Garancia van az új cuccokra.
Ebben az esetben ami nálam áll fent mindent kell cserélni vagy elég ha csak a porlasztók vannak cserélve?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14891 Dátum:
2012.01.11 szerda, 19:37:30 »
Idézetet írta: KimY - 2012.01.11 szerda, 19:32:22
Újat javasoltak mindenből. 500.000 Ft körülre mondták mindennel együtt (alkatrész+munkadíj). Garancia van az új cuccokra.
Ebben az esetben ami nálam áll fent mindent kell cserélni vagy elég ha csak a porlasztók vannak cserélve?
Na csak azért kérdeztem mert Én a Fordtól rendelve kis kedvezménnyel munkadíjjal 512e ft-volt.Ha a 4 csúcs rossz és a GO szürőben találtok fémreszeléket akkor szivattyú is csere mert a rossz szivattyú újra tönkre teszi a csúcsokat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
KimY
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14892 Dátum:
2012.01.11 szerda, 19:42:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.11 szerda, 19:37:30
Na csak azért kérdeztem mert Én a Fordtól rendelve kis kedvezménnyel munkadíjjal 512e ft-volt.Ha a 4 csúcs rossz és a GO szürőben találtok fémreszeléket akkor szivattyú is csere mert a rossz szivattyú újra tönkre teszi a csúcsokat.
Ha a szűrőben nincs fémreszelék akkor nem muszáj cserélni a szivattyút, lehet hogy csak a csúcsok rosszak?
Mert most van benne 151000 km.
Valószínűleg elérte őket a vég?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14893 Dátum:
2012.01.11 szerda, 19:52:12 »
Idézetet írta: KimY - 2012.01.11 szerda, 19:42:33
Ha a szűrőben nincs fémreszelék akkor nem muszáj cserélni a szivattyút, lehet hogy csak a csúcsok rosszak?
Mert most van benne 151000 km.
Valószínűleg elérte őket a vég?
Nemtudom milyen tipusu a kocsid tedd ki aláírásba.Azért vidd el egy gyári diagra ott lelehet tesztelni a szivattyút.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14894 Dátum:
2012.01.11 szerda, 19:54:17 »
Idézetet írta: KimY - 2012.01.11 szerda, 15:03:24
Érdemes megcsináltatni az ultrahangos mosást a csúcsok kicserélése után?
Az lehetséges hogy a gázolajszivattyúból válik le mikron nagyságú fémforgács és attól nem működött normálisan?
Ha a szivattyúból válik le a fémforgács,akkor a csúcsoknak reszeltek,mert elkoptatja őket.
Ha mindent cseréltetsz,akkor utána semmi értelme az ultrahangos mosásnak.Annak csak akkor,ha a csúcsok jók,csak szennnyezettek,illetve javíthatóak,mert a javítás során úgy is azzal kezdik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14895 Dátum:
2012.01.11 szerda, 19:57:09 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.01.10 kedd, 21:27:03
Tudtátok,hogy a gyári üzemanyag szűrők is csak 5mikronosak?Azt hittem 2mikronos.
Pedig jól hitted!Ne hagyd magad meggyőzni másról!
"A common rail tüzelőanyag-rendszerben található tüzelőanyagszűrő-betétet úgy tervezték, hogy a tüzelőanyag-ellátás során sokkal kisebb részecskéket is ki tud szűrni mint a hagyományos tüzelőanyagszűrők.
A legnagyobb szemcse méret 2mikron.
"
forrás:tis
http://mondeo.hu/index.php?topic=5048.msg539931#msg539931
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KimY
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14896 Dátum:
2012.01.11 szerda, 19:57:43 »
Idézetet írta: alf - 2012.01.11 szerda, 19:54:17
Ha a szivattyúból válik le a fémforgács,akkor a csúcsoknak reszeltek,mert elkoptatja őket.
Ha mindent cseréltetsz,akkor utána semmi értelme az ultrahangos mosásnak.Annak csak akkor,ha a csúcsok jók,csak szennnyezettek,illetve javíthatóak,mert a javítás során úgy is azzal kezdik.
Csak akkor cserélek szivattyút ha nagyon muszáj egyébként csak porlasztók lesznek cserélve.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14897 Dátum:
2012.01.11 szerda, 19:58:34 »
Idézetet írta: KimY - 2012.01.11 szerda, 19:57:43
Csak akkor cserélek szivattyút ha nagyon muszáj egyébként csak porlasztók lesznek cserélve.
Csak okossan!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14898 Dátum:
2012.01.11 szerda, 19:59:05 »
Idézetet írta: KimY - 2012.01.11 szerda, 19:57:43
Csak akkor cserélek szivattyút ha nagyon muszáj egyébként csak porlasztók lesznek cserélve.
Akkor nem lesz mit kimosni a mosóval,mert ilyenkor a résolajcsöveket is cserélik(általában),és mindenből "tiszta"újat kap az autó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14899 Dátum:
2012.01.11 szerda, 21:11:19 »
Idézetet írta: KimY - 2012.01.11 szerda, 15:03:24
Érdemes megcsináltatni az ultrahangos mosást a csúcsok kicserélése után?
Az lehetséges hogy a gázolajszivattyúból válik le mikron nagyságú fémforgács és attól nem működött normálisan?
Esetleg a tankot és a csöveket a szivattyúig kitakarítani, mert a fémreszelék ott is tanyázhat.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Oldalak:
1
...
291
292
293
294
295
296
297
[
298
]
299
300
301
302
303
304
305
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ