Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:39:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 328 329 330 331 332 333 334 [335] 336 337 338 339 340 341 342 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14666836 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16700 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:30:21 »

Megvan a probléma.
Le sem merem írni.
Mivel a légszűrő cserénél a légszűrőház nagyon koszos volt, és porszívóm nem volt csak kompresszorom, ezért a kifújásnál beledugtam a turbó szívócsőbe egy papírtörlő galacsint, hogy ne fújjam bele a turbóba a koszt.
Na azt szépen benne hagytam.
Hát ez van. Ekkora barom vagyok.
Remélem hazavágtam a turbót azon a 30 km-en amin így mentem vele.
Nyilván ment át azért levegő, de  turbó hűtés az nem sok lehetett.

Most próbáltam meghallgatni, és a kb 30 ezer km óta fennálló sípolásom is a turbóból jön, és leállításkor hallani ahogy a turbó még leáll, de annak is elég fémes hangja van.
Valószínűleg előbb utóbb turbó felújítás vagy csere lesz belőle.
Ha egyben kijött a papírdugó, nagy baja nem lehet a turbódnak tőle. Hűtést a töltőlevegő nem igazán végez rajta (gondold el, a turbinakerék közvetlenül a forró kipufogógázzal találkozik).
Én inkább azon gondolkodnék, hogy miért nem rántotta be a tömést a turbó, merthogy azért az szívna rendesen. Nincs kilyukadva a szívócső? Mert akkor lehet, hogy a szűretlen levegő miatt el van koszolódva a kompresszor oldal.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16701 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:31:26 »

Érdekes a fémes hang.
Mert a tengelynek nincsen lógása, semennyi.

pedig kellene lenni sugárirányban max 1mm.nek... koszos lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16702 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:32:18 »

A papírdugó egyben kijött. És már 2.5 órája azon gondolkozok, hogy miért nem szívta be.
Szerintem a kartergázcsövön kapott egy kis gázt, meg a galacsin is engedett át kicsit.
A kocsi megindult, gyorsult. De nem lett elég nyomás, így 2 sec után leszabályozott a map vagy maf miatt.

Ha egyben kijött a papírdugó, nagy baja nem lehet a turbódnak tőle. Hűtést a töltőlevegő nem igazán végez rajta (gondold el, a turbinakerék közvetlenül a forró kipufogógázzal találkozik).
Én inkább azon gondolkodnék, hogy miért nem rántotta be a tömést a turbó, merthogy azért az szívna rendesen. Nincs kilyukadva a szívócső? Mert akkor lehet, hogy a szűretlen levegő miatt el van koszolódva a kompresszor oldal.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.17 szombat, 18:36:02 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16703 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:33:48 »

Jó-jó. Van kb 0.5 mm minden irányban.
De az kézzel már nem is érezhető.
Úgy értettem nincsen rendellenes lógása kicsit sem.

pedig kellene lenni sugárirányban max 1mm.nek... koszos lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.17 szombat, 18:35:38 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16704 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:39:57 »

Jó-jó. Van kb 0.5 mm minden irányban.
De az kézzel már nem is érezhető.
Úgy értettem nincsen rendellenes lógása kicsit sem.

akkor az nem is érhet bele a házba.hacsak nem a kipuffoldalon lóg.csak ott meg nem tudod ellenőrizni.
a turbós céggel csak az a baj,hogy leszedve kell mindegyiknek odavinni,és minimum 2-3 napig ülnek rajta.Csak egy sima tisztítás is 50körül van,viszont megmondják,hogy felkéne újítani kb 110ért(merthogy új már sosem lesz).50-80körül tudsz venni bontottat ha megadja magát....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16705 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:43:06 »

Köszönöm a megnyugtatásokat.
Majd kiderül mi lesz.
Érzésre nem rosszabb mint volt. Megy mint a golyó.

A sípolás forrása is megvan. Lehet akár normális is. Bár egy kicsit hangosnak tűnik. Lement már így 30-50 ezret. Ha kibír még annyit akkor belenyugszok a cserébe.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16706 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:43:28 »

A papírdugó egyben kijött. És már 2.5 órája azon gondolkozok, hogy miért nem szívta be.
Szerintem a kartergázcsövön kapott egy kis gázt, meg a galacsin is engedett át kicsit.
A kocsi megindult, gyorsult. De nem lett elég nyomás, így 2 sec után leszabályozott a map vagy maf miatt.

örülhetsz, hogy nem pörgette szét a turbót a vezérlés a nyomás elérése miatt. Check engine nem volt? A MAF jel tűrésen kívüli értéke miatt lennie kellene.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16707 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:45:52 »

Köszönöm a megnyugtatásokat.
Majd kiderül mi lesz.
Érzésre nem rosszabb mint volt. Megy mint a golyó.

A sípolás forrása is megvan. Lehet akár normális is. Bár egy kicsit hangosnak tűnik. Lement már így 30-50 ezret. Ha kibír még annyit akkor belenyugszok a cserébe.
mondtam volna,hogy nyugi,sosem fog tönkre menni?!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16708 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:46:01 »

Nem. Semmi hibajel nem volt. Fura.
És mondom. Pillanatra el is indult, aztán fogyott csak el a szufla 2-3 sec után.
Biztos engedett át a galacsin. Vékony papírtörlőből volt gyúrva.
Dupla szűrés.  Huh?

örülhetsz, hogy nem pörgette szét a turbót a vezérlés a nyomás elérése miatt. Check engine nem volt? A MAF jel tűrésen kívüli értéke miatt lennie kellene.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16709 Dátum: 2012.03.17 szombat, 18:49:18 »

Csak ne 20 ezren belül. Most nincs erre keret.
A feleségem verdáját kell most már rendbe tetetni, mert mindig az enyémre költünk csak. Az van tutujgatva.

Minden szentnek magafelé hajlik a keze. Nemde?  nyes
A feleségem úgysem szerelmes a kocsijába, de én igen. Wink

mondtam volna,hogy nyugi,sosem fog tönkre menni?!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16710 Dátum: 2012.03.17 szombat, 20:17:50 »

Megvan a probléma.
Le sem merem írni.
Mivel a légszűrő cserénél a légszűrőház nagyon koszos volt, és porszívóm nem volt csak kompresszorom, ezért a kifújásnál beledugtam a turbó szívócsőbe egy papírtörlő galacsint, hogy ne fújjam bele a turbóba a koszt.
Na azt szépen benne hagytam.
Hát ez van. Ekkora barom vagyok.
Remélem hazavágtam a turbót azon a 30 km-en amin így mentem vele.
Nyilván ment át azért levegő, de  turbó hűtés az nem sok lehetett.

Most próbáltam meghallgatni, és a kb 30 ezer km óta fennálló sípolásom is a turbóból jön, és leállításkor hallani ahogy a turbó még leáll, de annak is elég fémes hangja van.
Valószínűleg előbb utóbb turbó felújítás vagy csere lesz belőle.
Ezért írtam azért egy kösz jól esett volna.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16711 Dátum: 2012.03.17 szombat, 20:19:54 »

Ne haragudj.
Olvastam amit írtál.
Úgy emlékeztem, hogy válaszoltam.

Szóval kösz, tényleg.

Ezért írtam azért egy kösz jól esett volna.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16712 Dátum: 2012.03.17 szombat, 20:22:29 »

Ne haragudj.
Olvastam amit írtál.
Úgy emlékeztem, hogy válaszoltam.

Szóval kösz, tényleg.

Nem azért írtam ezt  inkább örülök,hogy segíthettem.Off autóval jártam így.Az ember mindig úgy jár ahogy még nem.Mégegyszer örülök és remélem a turbód nem kapott. eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16713 Dátum: 2012.03.17 szombat, 20:23:04 »

Én is remélem.

Nem azért írtam ezt  inkább örülök,hogy segíthettem.Off autóval jártam így.Az ember mindig úgy jár ahogy még nem.Mégegyszer örülök és remélem a turbód nem kapott. eljen
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16714 Dátum: 2012.03.17 szombat, 20:52:10 »

Az ember hibázik. Te megtaláltad a hibát, ettől kezdve nincs gond. A turbót valószínűleg nem vágtad haza.
De az a fémes hang... hát az nem hangzik túl jól. Én biz megmutatnám egy turbójavítósnak.
Meg, ha jól értem, elég sok bontott turbó van errefelé. Ha jó állapotú, akár a bontott is jó lehet.
jó ajánlat esetén nekem is van egy 130ekm-t futott hibátlan turbom eladó eplus2 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16715 Dátum: 2012.03.17 szombat, 20:54:23 »

Remélem nem lesz rá szükség. De azért tedd meg a jó ajánlatodat p.ü.-ben.
Most tuti marad ami benne van, mert megy szépen. De csak hogy tudjam, az árakat.
Meglepne ha nem menne el még 30 ezret ami benne van.

jó ajánlat esetén nekem is van egy 130ekm-t futott hibátlan turbom eladó eplus2 eplus2
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16716 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:05:56 »

Megvan a probléma.
Le sem merem írni.
Mivel a légszűrő cserénél a légszűrőház nagyon koszos volt, és porszívóm nem volt csak kompresszorom, ezért a kifújásnál beledugtam a turbó szívócsőbe egy papírtörlő galacsint, hogy ne fújjam bele a turbóba a koszt.
Na azt szépen benne hagytam.
Hát ez van. Ekkora barom vagyok.
Remélem hazavágtam a turbót azon a 30 km-en amin így mentem vele.
Nyilván ment át azért levegő, de  turbó hűtés az nem sok lehetett.

Most próbáltam meghallgatni, és a kb 30 ezer km óta fennálló sípolásom is a turbóból jön, és leállításkor hallani ahogy a turbó még leáll, de annak is elég fémes hangja van.
Valószínűleg előbb utóbb turbó felújítás vagy csere lesz belőle.

Ez olyan volt mint az én map szenzor takarításom a múltkor..... wave  Mindig olyan eccerű a megoldás, h nem is gondolnánk.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #16717 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 11:34:43 »

Nekem meg pont azóta, hogy szétborítottam az egész elejét a töltőlevegő rendszer ellenőrzéséhez, úgy húz az autó, mint a pajtás gilette  hehe

Féltem is, hogy nem rakok vissza mindent úgy, ahogy kell, de úgy tűnik sikerült. Pedig repültek a vákuumcsövek, légszűrőház, akksi tálcástól, MAF, szétszedtem pár turbócsövet is... Most még a haverom sem mer kiállni a 140lovas R5 tdi-vel sem eplus2

A süvítő hang viszont maradt, ahogy már kitárgyaltuk, de nem ilyen turbó hang, inkább levegő hang.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16718 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 11:46:10 »

Az enyém sem turbó hang. Levegő hang. Mint a porszívó. Nem a porszívó motor, hanem a cső ahogy szív.
De a turbó felől jön. mondom. Lehet, hogy normális.

Nekem meg pont azóta, hogy szétborítottam az egész elejét a töltőlevegő rendszer ellenőrzéséhez, úgy húz az autó, mint a pajtás gilette  hehe

Féltem is, hogy nem rakok vissza mindent úgy, ahogy kell, de úgy tűnik sikerült. Pedig repültek a vákuumcsövek, légszűrőház, akksi tálcástól, MAF, szétszedtem pár turbócsövet is... Most még a haverom sem mer kiállni a 140lovas R5 tdi-vel sem eplus2

A süvítő hang viszont maradt, ahogy már kitárgyaltuk, de nem ilyen turbó hang, inkább levegő hang.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16719 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 13:17:39 »

Az enyém sem turbó hang. Levegő hang. Mint a porszívó. Nem a porszívó motor, hanem a cső ahogy szív.
De a turbó felől jön. mondom. Lehet, hogy normális.

Nálam is van turbó hang, azaz inkább a levegő, ahogy süvít.
Újkora óta csinálja. Szerintem ez a hang ott keletkezik, ahol a levegő belép.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16720 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 13:27:35 »

Lehet.
Évek óta hallom. De előtte mintha nem lett volna. Ki tudja ezt már ennyi idő távlatából.

Nálam is van turbó hang, azaz inkább a levegő, ahogy süvít.
Újkora óta csinálja. Szerintem ez a hang ott keletkezik, ahol a levegő belép.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #16721 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 17:08:32 »

Sziasztok skacok!

Megjött a jóidő és egyből milyen nagy a csend a TDCi topicban. Gondolom mindenki takarít, TMK-zik a mondiján taps

Azért feldobok egy kérdést, hátha olvassa valaki: a kocsi jól kihúzatva elég jól füstöl és az alsó ford.szám tartományokban mintha régebben jobban húzott volna. Fent (pl 2000 környékétől) nem vettem észre teljesítménycsökkenést. Légszűrő csere kb 2 hónapja volt, de a szívósor már kb 3,5 éve nem volt tisztítva (EGR (még) van benne).

Tudnátok valami tanácsot adni? integet2
Szevasz
Érdeklődnék hogy jutottál valamire a problémával mert nekem is ilyen gondom van és még a fogyasztásom is megnött
 
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
teo
Vendég
« Új hozzászólás #16722 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 17:09:47 »

Euro 4-es elektromos egér ledugózva. Itt a jó idő, és 80 km-re visszagyújtja a mil lámpát. No, ennek nem örülök. A telet jól bírta, 1x sem csinálta.  Undecided
Naplózva
dnske
Vendég
« Új hozzászólás #16723 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 18:54:30 »

Sziasztok!

A következő történt a 2.0 115LE TDCi Mondeómmal. Kb. 100Km után megálltam 5 percre, meleg motort beindítom izzítás jelző lámpa villog, biztonsági mód... mivel család bepakolva elporoszkáltam apósomékhoz még 40 Km-t 80-90 Km/h el. Másnapra sikerült lebeszélnem a 10. helyi szerelővel, hogy ránéz (márc. 16-án). Másnap indítom, pöcre indul semmi nyoma a hibának. Odaérek a szerelőhöz, még mindig sehol semmi hiba. Rádugja hibakód kiolvasót, aktív hiba nincs, függőben lévő hiba nincs, eltárolva P0022, azt mondta vezérműtengely pozíció jeladó, valószínű elő fog jönni megint. Ezután 3x - 4x indított semmi hiba továbbra se. Irány apósomékhoz, megállok az utcán, motor leállít, kapu kinyit, motor indít hiba visszatért... Szerelő felhív, mondja valószínűleg a régi hibakódom tért vissza, menjek haza vele óvatosan és ott vigyem el szerelőhöz, addig ne nagyon használjam. Ezt követően egyszer még elindítottam a nap folyamán melegen, akkor a villogó izzításjelző mellé kigyújtotta a motor lámpácskát is. Ma reggel kocsi normál módban indult (izzításjelző nem villog) viszont a motor lámpa égve maradt.  Hazaporoszkáltunk, nem toltam neki, de engedte volna, volt egy 5 perces megállás járó motorral, indulás után izzítólámpa villog,  az utolsó km-eket megint biztonsági módban tettük meg.

Mire számíthatok? Járt már valaki így?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16724 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 19:00:51 »

Sziasztok!

A következő történt a 2.0 115LE TDCi Mondeómmal. Kb. 100Km után megálltam 5 percre, meleg motort beindítom izzítás jelző lámpa villog, biztonsági mód... mivel család bepakolva elporoszkáltam apósomékhoz még 40 Km-t 80-90 Km/h el. Másnapra sikerült lebeszélnem a 10. helyi szerelővel, hogy ránéz (márc. 16-án). Másnap indítom, pöcre indul semmi nyoma a hibának. Odaérek a szerelőhöz, még mindig sehol semmi hiba. Rádugja hibakód kiolvasót, aktív hiba nincs, függőben lévő hiba nincs, eltárolva P0022, azt mondta vezérműtengely pozíció jeladó, valószínű elő fog jönni megint. Ezután 3x - 4x indított semmi hiba továbbra se. Irány apósomékhoz, megállok az utcán, motor leállít, kapu kinyit, motor indít hiba visszatért... Szerelő felhív, mondja valószínűleg a régi hibakódom tért vissza, menjek haza vele óvatosan és ott vigyem el szerelőhöz, addig ne nagyon használjam. Ezt követően egyszer még elindítottam a nap folyamán melegen, akkor a villogó izzításjelző mellé kigyújtotta a motor lámpácskát is. Ma reggel kocsi normál módban indult (izzításjelző nem villog) viszont a motor lámpa égve maradt.  Hazaporoszkáltunk, nem toltam neki, de engedte volna, volt egy 5 perces megállás járó motorral, indulás után izzítólámpa villog,  az utolsó km-eket megint biztonsági módban tettük meg.

Mire számíthatok? Járt már valaki így?
Nincs "komoly" baj......
CMP vezérmű tengely pozíció érzékelő csere!Kb 8e ft,és egy 8as kulccsal kitudod cserélni.Ott van szemből a hengerfejben középen elölről a nagynyomású csövek mögött van a csatija.
A motorkontroll lámpa valszeg más miatt gyulladt ki,azt egy sima hibakódolvasással meg lehet nézni,mi volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16725 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 20:20:31 »

Sziasztok!

A következő történt a 2.0 115LE TDCi Mondeómmal. Kb. 100Km után megálltam 5 percre, meleg motort beindítom izzítás jelző lámpa villog, biztonsági mód... mivel család bepakolva elporoszkáltam apósomékhoz még 40 Km-t 80-90 Km/h el. Másnapra sikerült lebeszélnem a 10. helyi szerelővel, hogy ránéz (márc. 16-án). Másnap indítom, pöcre indul semmi nyoma a hibának. Odaérek a szerelőhöz, még mindig sehol semmi hiba. Rádugja hibakód kiolvasót, aktív hiba nincs, függőben lévő hiba nincs, eltárolva P0022, azt mondta vezérműtengely pozíció jeladó, valószínű elő fog jönni megint. Ezután 3x - 4x indított semmi hiba továbbra se. Irány apósomékhoz, megállok az utcán, motor leállít, kapu kinyit, motor indít hiba visszatért... Szerelő felhív, mondja valószínűleg a régi hibakódom tért vissza, menjek haza vele óvatosan és ott vigyem el szerelőhöz, addig ne nagyon használjam. Ezt követően egyszer még elindítottam a nap folyamán melegen, akkor a villogó izzításjelző mellé kigyújtotta a motor lámpácskát is. Ma reggel kocsi normál módban indult (izzításjelző nem villog) viszont a motor lámpa égve maradt.  Hazaporoszkáltunk, nem toltam neki, de engedte volna, volt egy 5 perces megállás járó motorral, indulás után izzítólámpa villog,  az utolsó km-eket megint biztonsági módban tettük meg.

Mire számíthatok? Járt már valaki így?
Ez a hiba kód nem létezik nemlehet valamit rosszul jegyeztél meg.P100-tól kezdődik a hiba kód.!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16726 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 20:28:43 »

Ez a hiba kód nem létezik nemlehet valamit rosszul jegyeztél meg.P100-tól kezdődik a hiba kód.!!!!
általános hibakód,nem ford specifikus,hanem obd.  smile
P0022 OBD Trouble Code

1 result found
P0022 - Generic Type    Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description          "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded
Location           Bank 2
Notes           The "A" camshaft shall be either the "intake," "left," or "front" camshaft. Left/Right and Front/Rear are determined as if viewed from        the driver's seating position. Bank 1 contains cylinder number one, Bank 2 is the opposite bank.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #16727 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 21:27:05 »

Tank kimosással kapcsolatban lenne egy kérdésem, milyen szerrel érdemes kimosni?

Válaszotokat előre is kösz!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16728 Dátum: 2012.03.18 vasárnap, 21:36:50 »

általános hibakód,nem ford specifikus,hanem obd.  smile
P0022 OBD Trouble Code

1 result found
P0022 - Generic Type    Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description          "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded
Location           Bank 2
Notes           The "A" camshaft shall be either the "intake," "left," or "front" camshaft. Left/Right and Front/Rear are determined as if viewed from        the driver's seating position. Bank 1 contains cylinder number one, Bank 2 is the opposite bank.
Ja az más bocs!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16729 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 07:53:54 »

Tank kimosással kapcsolatban lenne egy kérdésem, milyen szerrel érdemes kimosni?

Válaszotokat előre is kösz!
ezsolt mintha próbálkozott volna azzal.. kérdezd meg tőle.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16730 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 11:40:16 »

Tank kimosással kapcsolatban lenne egy kérdésem, milyen szerrel érdemes kimosni?

Válaszotokat előre is kösz!
én kidobtam a régit és óccón vettem egy tiszta tankot egy angol bontott kocsiból Wink

és legalább nem leszel nyakig gázolajos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16731 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 17:55:25 »

Sziasztok.Ma meg történt amire számítottam el kezdett villogni az izzítás lámpám.Mind ez nem is lenne nagy baj csak ne az osztrákoknál lenék. Az új csúcsaim meg otthol röhögnek a garázsban.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16732 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 18:36:41 »

Sziasztok.Ma meg történt amire számítottam el kezdett villogni az izzítás lámpám.Mind ez nem is lenne nagy baj csak ne az osztrákoknál lenék. Az új csúcsaim meg otthol röhögnek a garázsban.
fejvakaras  szaladjak el értük? Cheesy
Számítottál már rá,gondolom azért vetted meg az újakat.A 2.2es adta meg magát?Mennyi km van benne?
De gondolom még ha leveszed a gyújtást,és újraindítod,akkor elalszik még a lámpa,nem?Vagy végképp vészüzem?Mert akkor nem soká már be sem fog indulni..... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16733 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 19:41:35 »

Ja számítottam rá és igen a 2,2es.A km?112000.de szerintem?Van szerviz könyve de az mindegy.Még nem próbáltam beindítani mert nem merem.Csak azt nem tudom,hogy 10km-re van ide egy fordos oda el tudok e még menni vele?Ma reggel elkezdett villogni és kb 20km-ert mentem vele szép lassan pörgött nem nyomtam neki csak sokkal jobban kopogott mint szokott.


fejvakaras  szaladjak el értük? Cheesy
Számítottál már rá,gondolom azért vetted meg az újakat.A 2.2es adta meg magát?Mennyi km van benne?
De gondolom még ha leveszed a gyújtást,és újraindítod,akkor elalszik még a lámpa,nem?Vagy végképp vészüzem?Mert akkor nem soká már be sem fog indulni..... szomoru1
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16734 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 19:46:50 »

Ja számítottam rá és igen a 2,2es.A km?112000.de szerintem?Van szerviz könyve de az mindegy.Még nem próbáltam beindítani mert nem merem.Csak azt nem tudom,hogy 10km-re van ide egy fordos oda el tudok e még menni vele?Ma reggel elkezdett villogni és kb 20km-ert mentem vele szép lassan pörgött nem nyomtam neki csak sokkal jobban kopogott mint szokott.


Ha nem indításkor kezdett villogni,akkor lehet,hogy még csak terhelésnél lép ki a nyomáshatárokból az üzemanyagrendszer.Simán újraindítás után nem fog előjönni,csak ha lepadlózod.
Szerintem a vészüzemmel is eltudsz menni pár tíz km-t,éppen csak turbó nincs,meg egy alacsonyabb nyomáson üzemel a gép.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16735 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 19:53:51 »

Köszi.Én fel hívtam az Egri fordot ma azt mondták,hogy nehogy menyek az autóval mert ha csak be hugyozza (így mondták)az uzem anygot meg telik a henger és el törik a hajtókar. Huh? Huh? Huh?


Ha nem indításkor kezdett villogni,akkor lehet,hogy még csak terhelésnél lép ki a nyomáshatárokból az üzemanyagrendszer.Simán újraindítás után nem fog előjönni,csak ha lepadlózod.
Szerintem a vészüzemmel is eltudsz menni pár tíz km-t,éppen csak turbó nincs,meg egy alacsonyabb nyomáson üzemel a gép.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16736 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 19:56:17 »

Köszi.Én fel hívtam az Egri fordot ma azt mondták,hogy nehogy menyek az autóval mert ha csak be hugyozza (így mondták)az uzem anygot meg telik a henger és el törik a hajtókar. Huh? Huh? Huh?


Hááát,bizony ez lehetséges.Pont egyik társunk járt így 1-2hónapja.Azóta motort keres.
Húzatni nem tudod?Vagy marad a tréler... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16737 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 20:09:41 »

De el fogjuk húzni.De először beszélnem kell velük.De ez már majd megoldódik a héten.Csak a munkadíj na az biztos horibilis.Hát így jártam.Nem értem a hülye fejemet miért nem cseréltettem már ki előbb.Már amióta meg vettem az autót kb 6 hónapja az első indítás mindig elég nagy füstel történt.Na de ez az én ökörségem.De az új csúcsok mindig nálam voltak csak most a hétvégén ki raktam de már vissza nem ment a csomagtartóba.


Hááát,bizony ez lehetséges.Pont egyik társunk járt így 1-2hónapja.Azóta motort keres.
Húzatni nem tudod?Vagy marad a tréler... szomoru1
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16738 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 20:15:11 »

De el fogjuk húzni.De először beszélnem kell velük.De ez már majd megoldódik a héten.Csak a munkadíj na az biztos horibilis.Hát így jártam.Nem értem a hülye fejemet miért nem cseréltettem már ki előbb.Már amióta meg vettem az autót kb 6 hónapja az első indítás mindig elég nagy füstel történt.Na de ez az én ökörségem.De az új csúcsok mindig nálam voltak csak most a hétvégén ki raktam de már vissza nem ment a csomagtartóba.


Netcore járt így,csak ő bontott cuccal kísérletezett,és akkor tört el a hajtókar,amikor bebrunyált a xar csúcs.
Amúgy egy jó diagnosztika nem ártana neki,mert lehet,hogy nem is az üzarendszer miatt van vészüzem...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16739 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 20:22:46 »

Itt meg fogják csinálni a diagot az tuti.De tudom mi a sz.ar a 3mas henger befecskendező.Már meg lett poharazva.Csak nekem azt mondták az előbb említett hazai szervizben,hogy még mehetek vele.Kértem tőlük diagot is de azt nem csinálták meg mert nem tudom már miért nem pedig már 2x voltam bent náluk ezzel a problémámmal.


Netcore járt így,csak ő bontott cuccal kísérletezett,és akkor tört el a hajtókar,amikor bebrunyált a xar csúcs.
Amúgy egy jó diagnosztika nem ártana neki,mert lehet,hogy nem is az üzarendszer miatt van vészüzem...... Roll Eyes
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16740 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 20:25:00 »

Itt meg fogják csinálni a diagot az tuti.De tudom mi a sz.ar a 3mas henger befecskendező.Már meg lett poharazva.Csak nekem azt mondták az előbb említett hazai szervizben,hogy még mehetek vele.Kértem tőlük diagot is de azt nem csinálták meg mert nem tudom már miért nem pedig már 2x voltam bent náluk ezzel a problémámmal.


Lehet,hogy a csúcs ratyi,de a poharazás csak a résolajveszteséget mutatja.Attól még üzemelhet jól a porlasztása.....
A diagot erőltesd!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16741 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 20:31:18 »

Oké.Köszönöm worship worship worship
Meg fogom írni,hogy mi történt vele. Undecided Undecided


Lehet,hogy a csúcs ratyi,de a poharazás csak a résolajveszteséget mutatja.Attól még üzemelhet jól a porlasztása.....
A diagot erőltesd!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
fercsi
Vendég
« Új hozzászólás #16742 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 21:46:06 »

sziasztok!tudna nekem valaki ajánlani szerelöt utolagos tempomat beszereléséhez?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16743 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 21:48:35 »

sziasztok!tudna nekem valaki ajánlani szerelöt utolagos tempomat beszereléséhez?
VIK Pesten a Könyves Kálmán KRT Ford-Fort-nál
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
SzabiV8
Vendég
« Új hozzászólás #16744 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 22:23:14 »

Szevasz
Érdeklődnék hogy jutottál valamire a problémával mert nekem is ilyen gondom van és még a fogyasztásom is megnött
 

Nekünk akkor csinált ilyet mikor elrepedt a turbó cső.
Naplózva
NyulasM
Vendég
« Új hozzászólás #16745 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 22:31:05 »

Változó geometriás turbók elektronikájának javítása, garanciával!
(Ford, Bmw,Mercedes, Stb...)
Munka idő: ha reggel oda adják , még aznap kész
árat a helyszínen, mérés után tudok mondani, állapot függő!
Fél, illetve egy év garancia!

Tel:0670-389-6888, 0670-615-5666
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16746 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 22:37:38 »

+quote author=NyulasM link=topic=1456.msg646566#msg646566 date=1332192665]
Változó geometriás turbók elektronikájának javítása, garanciával!
(Ford, Bmw,Mercedes, Stb...)
Munka idő: ha reggel oda adják , még aznap kész
árat a helyszínen, mérés után tudok mondani, állapot függő!
Fél, illetve egy év garancia!

Tel:0670-389-6888, 0670-615-5666
[/quote]?Meg VESZPRÉM  +36305028382. Azt hiszem kb 40e ft.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16747 Dátum: 2012.03.20 kedd, 15:07:35 »

Melyik Protec kell a TDCi-be?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16748 Dátum: 2012.03.20 kedd, 15:11:51 »

Melyik Protec kell a TDCi-be?

AndyA
piros? vagy színre szín. ha kék a kocsid, akkor kék  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16749 Dátum: 2012.03.20 kedd, 15:15:30 »

piros? vagy színre szín. ha kék a kocsid, akkor kék  taps
pedig kék az.. nem piros
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=rxfwvhstr5m2qpfu&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 328 329 330 331 332 333 334 [335] 336 337 338 339 340 341 342 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.