Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 14:22:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 348 349 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14384505 alkalommal)
0 Felhasználó és 212 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17050 Dátum: 2012.04.03 kedd, 20:17:27 »

hali.meg tudnátok mondani a turbo és a légtömegmérö vagy szüröház közti gumicsö méretét?hossz,belsö átmérö érdekelne...
elöre is köszi...

Le akarod gyártatni? Tudod, abban van még egy elágazás a szelepfedélre is. Nem lesz egyszerű...
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #17051 Dátum: 2012.04.03 kedd, 20:32:05 »

Le akarod gyártatni? Tudod, abban van még egy elágazás a szelepfedélre is. Nem lesz egyszerű...

üdv.tudom hogy van benne elágazás.elméletileg samco-bol legyártják nekem...csak a méretek kellenének.. Smiley mert ahogy látom a turbon lévö fele az szükebb...
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17052 Dátum: 2012.04.03 kedd, 23:48:46 »

Sziasztok!

Ezúton tájékoztatlak benneteket, hogy Ervinnel beszereltük a kocsimba a Hidrogén Generátort. Képek itt tekinthetőek meg, ha esetleg valakinek kell nagyban, akkor PÜ. Ezúton is köszi Ervin, és az arany galuskát is, külön köszönet feleségednek!!!

http://www.meszike.hu/hidrogengenerator/
Ervin már nagyon tapasztalt e téren, alig várja a jelentkezéseket a beszerelésre. :-)

Egyenlőre annyi a tapasztalatom, hogy a kocsim úgy megy, mint ha chip tuningot kapott volna, de fogyasztási értékekkel majd később tudok szolgálni, ha majd elfogy egy tank üzemagyag. A gyártó szerint 20 % megtakarítást hoz a szett.

Meszi
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.04 szerda, 00:14:01 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17053 Dátum: 2012.04.04 szerda, 00:02:04 »

Sziasztok!

Ezúton tájékoztatlak benneteket, hogy Ervinnel beszereltük a kocsimba a Hidrogén Generátort. Képek itt tekinthetőek meg, ha esetleg valakinek kell nagyban, akkor PÜ. Ezúton is köszi Ervin, és az arany galuskát is, külön köszönet feleségednek!!!

http://www.meszike.hu/hidrogengenerator/
Ervin már nagyon tapasztalt e téren, alig várja a jelentkezéseket a beszerelésre. :-)

Egyenlőre annyi a tapasztalatom, hogy a kocsim úgy megy, mint ha chip tuningot kapott volna, de fogyasztási értékekkel majd később tudok szolgálni, ha majd elfogy egy tank üzemagyag.

Meszi
wow1 eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17054 Dátum: 2012.04.04 szerda, 00:10:26 »

Ja, ott figyel Ervin kutyusa, az hiszem Manó a neve, néha néha belesett, hogy mit is csinálunk.

wow1 eljen
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17055 Dátum: 2012.04.04 szerda, 00:15:13 »

Ja, ott figyel Ervin kutyusa, az hiszem Manó a neve, néha néha belesett, hogy mit is csinálunk.

kíváncsi leszek a tapasztalokra eljen teljesítménymérés lenne érdekes, vagy egy 80-120 80-140 4-ben és 5-ben hidrogénnel és nélküle eljen

honnan szerezted be a szettet??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17056 Dátum: 2012.04.04 szerda, 00:45:13 »

Sziasztok!

Ezúton tájékoztatlak benneteket, hogy Ervinnel beszereltük a kocsimba a Hidrogén Generátort.

Majd számolj be időnként a tapasztalatokról.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17057 Dátum: 2012.04.04 szerda, 08:34:14 »

Szia!

http://www.hidrohybrid.hu/

Nekem 138e volt postával, TDCI elektronikával.
Hú, iyet nem mértem, de azt vettem észre, hogy sokkal jobb a gyorsulásom, de ezeket még ezelőtt sem mértem, ha és nem füstöl az autó, nem kormol. akárhogy taposom neki, pedig azért szokott..

Na ha egyszer lesz ennyi időm, ezeket lemérem..


kíváncsi leszek a tapasztalokra eljen teljesítménymérés lenne érdekes, vagy egy 80-120 80-140 4-ben és 5-ben hidrogénnel és nélküle eljen

honnan szerezted be a szettet??
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17058 Dátum: 2012.04.04 szerda, 11:46:43 »

üdv.tudom hogy van benne elágazás.elméletileg samco-bol legyártják nekem...csak a méretek kellenének.. Smiley mert ahogy látom a turbon lévö fele az szükebb...
lehet venni ilyet kb 70fontért, samco vagy forge, mind1.
http://www.ebay.co.uk/itm/SAMCO-SILICONE-INDUCTION-INTAKE-HOSE-FORD-MONDEO-TDCi-/280642244264?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item415794cea8
http://www.ebay.co.uk/itm/FORGE-SILICONE-INTAKE-INLET-HOSE-FORD-MONDEO-TDCi-/130479927159?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6135af77
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #17059 Dátum: 2012.04.04 szerda, 11:54:05 »

Sziasztok!

Ezúton tájékoztatlak benneteket, hogy Ervinnel beszereltük a kocsimba a Hidrogén Generátort. Képek itt tekinthetőek meg, ha esetleg valakinek kell nagyban, akkor PÜ. Ezúton is köszi Ervin, és az arany galuskát is, külön köszönet feleségednek!!!

http://www.meszike.hu/hidrogengenerator/
Ervin már nagyon tapasztalt e téren, alig várja a jelentkezéseket a beszerelésre. :-)

Egyenlőre annyi a tapasztalatom, hogy a kocsim úgy megy, mint ha chip tuningot kapott volna, de fogyasztási értékekkel majd később tudok szolgálni, ha majd elfogy egy tank üzemagyag. A gyártó szerint 20 % megtakarítást hoz a szett.

Meszi

Húúú, erre Én is kíváncsi leszek.  Wink
Kolléga akart szereltetni valami ilyesmit a Touaregjébe, de nem talált róla megbízható forrásból gyakorlati tapasztalatot, így nem merte.
Várom a tapasztalatokat, fogyasztásról ,teljesítményről, megbízhatóságról!

Ja, és Gratulálok hozzá, sok hibamentes kilométert kívánok!  worship taps eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17060 Dátum: 2012.04.04 szerda, 11:54:47 »

Szia!
Nekem 138e volt postával, TDCI elektronikával.

Kissé szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatosan.

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/20/sufnituning_hidrogenhajtas_higgyunk_benne/

Miért nem működhet?
Azt a fontos paramétert, hogy a valóságban mennyi durranógázt állítunk elő, sajnos nem tudtuk pontosan megmérni. Ezen a ponton becslésekre kell hagyatkoznunk. De a számítás végére kiderül, hogy ennek ismerete nélkül is nagy biztonsággal állíthatjuk: sem az energiamegmaradás törvénye, sem a józan paraszti ész alapján nem hozhat hasznot a vízbontás.

Nehéz ugyan egzakt számokra támaszkodni a számításnál, de bizonytalanság esetén mindig jóindulatúan a hidrogénisták legvadabb mondásait vettük alapul, vagyis ha tévedünk, a vízbontás javára tesszük.

Találtam egy elméleti értéket egy hidrogénes oldalon, hogy egy amperrel százszázalékos hatásfokkal 0,0062 liter tiszta hidrogéngázt (nem durranógázt!) lehet termelni percenként. Ez alapján a mi 25 amperünkkel óránként 9,3 litert állíthatunk elő, amiből a hidrogén 3,25 kWh/m³ fűtőértékével számolva mintegy 0,03 kWh energia nyerhető ki. Ha minden egyes folyamatnál, vagyis a vízbontásnál és a későbbi elégetésnél is százszázalékos a hatásfok.

Másfelől közelítve, ha a HHO-generátorok gyártóinak állításait vesszük alapul, egy igen fasza szárazcellás cucc akár 4 liter durranógázt is képes előállítani. Ez ugye a 2 H2O -> 2 H2 + O2 folyamatra vonatkozik, vagyis két vízmolekulából két H2 molekulát és egy O2 molekulát gyártunk. A durranógáz összetétele kétharmad hidrogén, egyharmad oxigén, azaz a mondás szerint óránként mintegy 160 liter hidrogéngázt termelünk, ami többszöröse az előbb említett, elméletileg elérhető optimumnak. De ha ennyit égetnénk el, akkor is csak 0,52 kWh-t kapnánk tökéletes égés esetén, veszteségek nélkül, ami ugye nem mondható el egy benzinmotorról.

Ehhez képest a szegény generátorunkból kiszipkázott 25 amper még a névleges 12 voltos feszültséggel számolva is 0,3 kWh-t jelent egy óra alatt, ráadásul egy meglehetősen rossz hatásfokkal működő belső égésű motorral tekerjük. Tehát a végén még a legvadabb adatokkal számolva is kevesebb energiát kapunk, mint amennyit befektettünk a vízbontásba.

És ha azt nézzük, hogy egy átlagos benzinmotor alapjáraton, vagyis anélkül, hogy egy métert megtenne, egy liter benzint fogyaszt, ami a benzin fűtőértékével beszorozva mintegy 9,5 kWh energiát jelent, láthatjuk, hogy majd' két nagyságrenddel kisebb az eközben termelt hidrogéngáz energiatartalma. Ha meg nyomunk egy gázfröccsöt, és netán közlekedni is szeretnénk, még sokkal rosszabb lesz az arány, mivel a HHO-termelésünk független a motor terhelésétől.

Ez azt jelenti, hogy a benzin mellé annál több mint egy nagyságrenddel kisebb energiatartalmú durranógázt juttatunk a motorba, és ezzel akarunk 15-50 százalékos fogyasztáscsökkenést elérni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17061 Dátum: 2012.04.04 szerda, 12:22:06 »

Kissé szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatosan.

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/20/sufnituning_hidrogenhajtas_higgyunk_benne/

Miért nem működhet?
Azt a fontos paramétert, hogy a valóságban mennyi durranógázt állítunk elő, sajnos nem tudtuk pontosan megmérni. Ezen a ponton becslésekre kell hagyatkoznunk. De a számítás végére kiderül, hogy ennek ismerete nélkül is nagy biztonsággal állíthatjuk: sem az energiamegmaradás törvénye, sem a józan paraszti ész alapján nem hozhat hasznot a vízbontás.

Mindenfélét ki lehet számítani, ezzel nincs gond.
Én is a szkeptikusok táborát erősítem, keverve egy kis nézzük-meg-mi-lesz-belőle hozzáállással.
Ugyan a weboldal  vigyor3 ír ezt-azt, ami egy kicsit a komolyságot csökkenti:
A jármű garanciáját befolyásolja-e? Az ő válaszuk, bla-bla-blabla... a helyes válasz: igen, mivel mind az elektronikába, mind mechanikusan beavatkoznak, a gari ugrott is.
Hogyan nyerhetünk több energiát, mint amennyit befektettünk? Az ő válaszuk: a két tompított kb 10 ampert vesz fel, így nem terheljük túl a generátort. Jelentős többletüzemanyagot hasznosít, az energiamérleg pozitív lesz. Erre az én válaszom: sehogy. Ha nekik sikerült többlet energiát előállítani, akkor tessék jelentkezni a nobel-díjért. Nincs többletenergia... azaz, mégis? Pl a klíma, amire 2kW-ot írnak, mennyi energiát vesz fel? Kb 1kW-ot... hogy állíthat elő kétszeres energiát? Nyilván sehogy, nem állítja elő, hanem csak szállítja a hideget v meleget, ha benn hidegebb lesz, kinn meg melegebb. Ezt használják is épületfűtésre-hűtésre, ez a hőszivattyú.
Tehát akkor mi van ezzel a rendszerrel? Hát úgy biztos, hogy nem lesz energiatöbblet. A motor 2 fordulat alatt beszív 2 litert, azaz fordulatonként 1 litert.
3000-es fordulaton 3000 litert percenként. Ez 3 köbméter... és nem vettem figyelembe a turbónyomást (mondjuk 1,5-tel kellene szoroznunk).
Ha ezt összevetjük azzal, hogy mekkora mennyiségben állítja elő a hidrogén gázt, rögtön látszik, hogy ez nudli. Jópár nagyságrenddel alatta van, és azt se feledjük, az áramot a motor állítja elő, azaz, ha 20 amperrel pluszba megterheljük, akkor valamicskével többet fog fogyasztani.
Ha ezen az úton indulunk el, és pont 100%-os hatásfokot feltételezünk (na ilyen nincs), akkor pontosan annyi energiát fogunk nyerni, mint amennyit elveszítünk.
Tehát az energiaegyenlegünk pont 0. De a valóságban egyik rendszer sem 100%-os hatásfokú, így biztos, hogy az energiamérlegünk negatív.
Ezen a vonalon kizárt, hogy nőjön a motor hatásfoka, sőt, csökkenni fog.

Akkor miért működhet a rendszer? Mert a hidrogént mint gyújtógyertyát használják, és ennek köszönhetően jobban elég az üzemanyag. Lecsökken a korom, és így tovább.
Írja is, hogy benzinesnél előjöhet az a gond, hogy túl jó a lambda érték, és elkezd dúsítani. Ezen a vonalon akár lehet is igazság.
Ha belegondolunk, a CR jóval alacsonyabb fogyit hozott, hiszen jobban porlaszt, az üzemanyag nagyobb része ég el, kevesebb a korom.
Ha ezt javítja a HHO, azaz még több ég el, bizony javulhat a hatásfok. Szerintem is van még bőven tartalék a motorokban.

Szerintem meg várjuk meg a tapasztalatokat. Nyilván tudja, mennyit evett előtte az autója. Kiderül, mennyit fog most enni. Ha eddig 6,3 volt, most meg 6,2 lesz, az semmi. Ha 10%-ok csökken a fogyi, az 5,7-es fogyit jelentene, ha 20%-ot, akkor meg 5. Ezt azért észre lehet venni. Ha a 20% valósul meg, akkor 23e kilométer után visszajön az ára. Ez azért nem egy bazihosszú megtérülési ciklus. Van, akinek ez fél év alatt összejön.
(Arról nem is beszélve, hogy ha a motor tisztább, az csak jó nekünk.)

Ez egy kicsit off, van a témának saját topicja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #17062 Dátum: 2012.04.04 szerda, 12:58:53 »

Üdv mindenkinek!

Eddíg faszán meg voltam elégedve a mondival, de most reggel óta szivat engem!!
Indításnál alig akar elindulni, majd mikor adok neki egy kis gázt elindul és egyből ***án jár.
Megáltam a SPÁRba vásárolni és megint nehéz indítás, de most elkapja magától.
Izzító gyertyáim 1 évesek az nem lehet rossz!!
Mi lehet a probléma? Max annyit tudok hogy kicserélem a gázolaj szűrőt.
De az sincs 1 éves. Csak nem tankoltam valami szart a kocsiba.
Mondjuk akkor előbb jelentkezett volna a probléma, mert már csak negyednél áll a mutató.
Ja és semmi hibaüzenet nincsen.
Nem tudom mit tegyek lehet szerelő lesz belőle.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.04 szerda, 13:26:56 írta KPicur » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17063 Dátum: 2012.04.04 szerda, 13:59:17 »

Sziasztok!

Ezúton tájékoztatlak benneteket, hogy Ervinnel beszereltük a kocsimba a Hidrogén Generátort. Képek itt tekinthetőek meg, ha esetleg valakinek kell nagyban, akkor PÜ. Ezúton is köszi Ervin, és az arany galuskát is, külön köszönet feleségednek!!!

http://www.meszike.hu/hidrogengenerator/
Ervin már nagyon tapasztalt e téren, alig várja a jelentkezéseket a beszerelésre. :-)

Egyenlőre annyi a tapasztalatom, hogy a kocsim úgy megy, mint ha chip tuningot kapott volna, de fogyasztási értékekkel majd később tudok szolgálni, ha majd elfogy egy tank üzemagyag. A gyártó szerint 20 % megtakarítást hoz a szett.

Meszi
hajrá, grat.

Ha magasabb égési hatékonyságot akarunk, akkor akár natív hidrogént vagy akár dízel hidegindítót is nyomhatnánk folyamatosan a töltőlevegőbe. Van is rá javaslatom: fogunk egy brise időzítős WC illatosító pumptát, ráeszkábáljuk a dízel hideginditó spray palackját, a pumpa vezérlését összehozzuk a CMP-vel, majd az egészet bekötjük a töltőlevegő rendszebe. Ennek az lesz az eredménye, hogy megfelelő vezérmű állás mellett benyomunk a töltőlevegőbe egy kis hidegindítót (vagy hidrogént), amitől jobb lesz az égés, nagyobb a teljesítmény és tisztább a motor. na?  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17064 Dátum: 2012.04.04 szerda, 14:00:06 »

Üdv mindenkinek!

Eddíg ***án meg voltam elégedve a mondival, de most reggel óta szivat engem!!
Indításnál alig akar elindulni, majd mikor adok neki egy kis gázt elindul és egyből ***án jár.
Megáltam a SPÁRba vásárolni és megint nehéz indítás, de most elkapja magától.
Izzító gyertyáim 1 évesek az nem lehet rossz!!
Mi lehet a probléma? Max annyit tudok hogy kicserélem a gázolaj szűrőt.
De az sincs 1 éves. Csak nem tankoltam valami szart a kocsiba.
Mondjuk akkor előbb jelentkezett volna a probléma, mert már csak negyednél áll a mutató.
Ja és semmi hibaüzenet nincsen.
Nem tudom mit tegyek lehet szerelő lesz belőle.
nézd meg az akksit, alacsony vezérlő fesz. okozhat ilyet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #17065 Dátum: 2012.04.04 szerda, 14:07:13 »

nézd meg az akksit, alacsony vezérlő fesz. okozhat ilyet.

Kösz. De akkor nem kellene világítania a töltésjelzőnek is?
Otthon majd rámérek.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #17066 Dátum: 2012.04.04 szerda, 19:44:09 »

Kösz. De akkor nem kellene világítania a töltésjelzőnek is?
Otthon majd rámérek.

Nem. Az akkor világít, ha nincs töltés a generátorról.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17067 Dátum: 2012.04.04 szerda, 19:46:28 »

sziasztok,

ki lett cserelve a generator!!! a bordas feszito gorgo es a fotengely szij hajto gorgo..

szepen jar a motor! csendes-meg vagyok elegedve!

Viszont a problema az hogy nagyon nagyon dadogosan indul 3-6.ikra.
Ez ugy nez ki hogy inditozok berofog es kb 4-600-as fordulaton kapallodzik. -ilyenkor vagy elkapja es ingadozassal be all a fordulat / vagy leall..6-bol 5szor leall...
ha be indult a motor es alapjarot potyog akkor is enyhen ingadozik az alapjarat(nem durvan de lathato az oran..)

na ez mi lehet???
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17068 Dátum: 2012.04.04 szerda, 19:47:15 »

lehet az aksim nekem is Huh??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17069 Dátum: 2012.04.04 szerda, 21:17:38 »

Szia!

http://www.hidrohybrid.hu/

Nekem 138e volt postával, TDCI elektronikával.
Hú, iyet nem mértem, de azt vettem észre, hogy sokkal jobb a gyorsulásom, de ezeket még ezelőtt sem mértem, ha és nem füstöl az autó, nem kormol. akárhogy taposom neki, pedig azért szokott..

Na ha egyszer lesz ennyi időm, ezeket lemérem..


Ervin ügyes gyerek ezt mindenki tudja...Engem mindenképp érdekelnek az eredmények,ird meg...láttam már pár autóba van ilyen cég ügyfelünk is de csak tranzitba láttam ilyet eddig mondiba még nem.....neked lessz tapasztalatod az érdekel az okoskodások meg nem....hajrá...ha jó énis rakok be.
Az ára viszont kicsit soknak tűnik nekem, ennyiért teszik be itt szereléssel együtt és 1 év garival.(azt nem tudom mire van)
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17070 Dátum: 2012.04.04 szerda, 22:01:59 »

Ulj bele a kocsimba, nyomj egy padlogazt, es maris nem leszel szkeptikus. En is az voltam kicsit, epp itt volt az ido kiprobalni$

Kissé szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatosan.

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/20/sufnituning_hidrogenhajtas_higgyunk_benne/

Miért nem működhet?
Azt a fontos paramétert, hogy a valóságban mennyi durranógázt állítunk elő, sajnos nem tudtuk pontosan megmérni. Ezen a ponton becslésekre kell hagyatkoznunk. De a számítás végére kiderül, hogy ennek ismerete nélkül is nagy biztonsággal állíthatjuk: sem az energiamegmaradás törvénye, sem a józan paraszti ész alapján nem hozhat hasznot a vízbontás.

Nehéz ugyan egzakt számokra támaszkodni a számításnál, de bizonytalanság esetén mindig jóindulatúan a hidrogénisták legvadabb mondásait vettük alapul, vagyis ha tévedünk, a vízbontás javára tesszük.

Találtam egy elméleti értéket egy hidrogénes oldalon, hogy egy amperrel százszázalékos hatásfokkal 0,0062 liter tiszta hidrogéngázt (nem durranógázt!) lehet termelni percenként. Ez alapján a mi 25 amperünkkel óránként 9,3 litert állíthatunk elő, amiből a hidrogén 3,25 kWh/m³ fűtőértékével számolva mintegy 0,03 kWh energia nyerhető ki. Ha minden egyes folyamatnál, vagyis a vízbontásnál és a későbbi elégetésnél is százszázalékos a hatásfok.

Másfelől közelítve, ha a HHO-generátorok gyártóinak állításait vesszük alapul, egy igen fasza szárazcellás cucc akár 4 liter durranógázt is képes előállítani. Ez ugye a 2 H2O -> 2 H2 + O2 folyamatra vonatkozik, vagyis két vízmolekulából két H2 molekulát és egy O2 molekulát gyártunk. A durranógáz összetétele kétharmad hidrogén, egyharmad oxigén, azaz a mondás szerint óránként mintegy 160 liter hidrogéngázt termelünk, ami többszöröse az előbb említett, elméletileg elérhető optimumnak. De ha ennyit égetnénk el, akkor is csak 0,52 kWh-t kapnánk tökéletes égés esetén, veszteségek nélkül, ami ugye nem mondható el egy benzinmotorról.

Ehhez képest a szegény generátorunkból kiszipkázott 25 amper még a névleges 12 voltos feszültséggel számolva is 0,3 kWh-t jelent egy óra alatt, ráadásul egy meglehetősen rossz hatásfokkal működő belső égésű motorral tekerjük. Tehát a végén még a legvadabb adatokkal számolva is kevesebb energiát kapunk, mint amennyit befektettünk a vízbontásba.

És ha azt nézzük, hogy egy átlagos benzinmotor alapjáraton, vagyis anélkül, hogy egy métert megtenne, egy liter benzint fogyaszt, ami a benzin fűtőértékével beszorozva mintegy 9,5 kWh energiát jelent, láthatjuk, hogy majd' két nagyságrenddel kisebb az eközben termelt hidrogéngáz energiatartalma. Ha meg nyomunk egy gázfröccsöt, és netán közlekedni is szeretnénk, még sokkal rosszabb lesz az arány, mivel a HHO-termelésünk független a motor terhelésétől.

Ez azt jelenti, hogy a benzin mellé annál több mint egy nagyságrenddel kisebb energiatartalmú durranógázt juttatunk a motorba, és ezzel akarunk 15-50 százalékos fogyasztáscsökkenést elérni.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17071 Dátum: 2012.04.04 szerda, 22:05:05 »

Ezt a szettet kinaljak 300 ert is, erre 2 ev gari van, koszi a biztatast. Elment a magyar klaviaturam a francba.

Ervin ügyes gyerek ezt mindenki tudja...Engem mindenképp érdekelnek az eredmények,ird meg...láttam már pár autóba van ilyen cég ügyfelünk is de csak tranzitba láttam ilyet eddig mondiba még nem.....neked lessz tapasztalatod az érdekel az okoskodások meg nem....hajrá...ha jó énis rakok be.
Az ára viszont kicsit soknak tűnik nekem, ennyiért teszik be itt szereléssel együtt és 1 év garival.(azt nem tudom mire van)
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17072 Dátum: 2012.04.04 szerda, 23:24:25 »

Ezt a szettet kinaljak 300 ert is, erre 2 ev gari van, koszi a biztatast. Elment a magyar klaviaturam a francba.


annyit tuti nem ér....de a 130-at is visszakell termelni..vagy bukta.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17073 Dátum: 2012.04.04 szerda, 23:32:02 »

Ulj bele a kocsimba, nyomj egy padlogazt, es maris nem leszel szkeptikus. En is az voltam kicsit, epp itt volt az ido kiprobalni$

Egyrészt nem ültem benne előtte, így nincs viszonyítási alapom. Másrészt pedig a fogyasztáscsökkenés jobban érdekelne. Viszont ez utóbbi a fizika miatt nem működhet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #17074 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 08:02:52 »

Egyrészt nem ültem benne előtte, így nincs viszonyítási alapom. Másrészt pedig a fogyasztáscsökkenés jobban érdekelne. Viszont ez utóbbi a fizika miatt nem működhet.

Nagyon, nagyon határesetben (éppen a felhasznált anyagok mennyisége, ill. azok egymáshoz viszonyított aránya miatt, kis jóakarattal és sok szódával) elvileg el tudnám képzelni, hogy a hozzáadott hidrogén olyan módon javítja az égést, hogy az eddig mondjuk 40%-os hatásfokból a motorban lesz pl. 50%. Ez azt jelenti, hogy azonos meghajtóerőhöz visszafelé számolva a százalékot már 80% (!!!) üzemanyagfelhasználás is elegendő, azaz 10% hatásfoknövelés egyből 20% üzemanyagmegtakarítást jelent. De hogy 50% megtakarítás hogyan lehet ebből, azt nem tudom.

Ennek azért szívesen látnám gyakorlati igazolását is. A katalizátorok ugyanis működő dolgok, ez kétségtelen, de ha ez a dolog ennyire egyszerű lenne, az összes autógyár réges-régen minden egyes modelljében használná. Arról nem is beszélve, hogy ez per def nem katalizátor, mert arról azt tanultuk, hogy segíti a folyamatot, de nem vesz részt benne, változatlan állapotban megmarad. Ez meg itt ugye messze nem igaz.

Amúgy igen egyszerű a műtét: be kell ültetni valakit az autóba, aki nem tudja, aktív-e éppen a hidrogénrendszer, azután menjen vele egy kört. Ezt meg kell csinálni tízszer egymás után úgy, hogy közben véletlenszerűen be- ill. kikapcsolják alatta a rendszert. Ha utána mondjuk max. 2 tévesztéssel meg tudja mondani, mikor volt aktív a rendszer és mikor nem, akkor érdemes elővenni a stoppert is és gyorsulást mérni. Ha nem sikerült neki, akkor nincs miről tovább beszélni.  smile

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #17075 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 08:15:21 »

Sziasztok,

Mai nap reggel munkába jövet egy kereszteződéből való kifordulás után gázt adtam, ekkor olyan érzés volt, mintha motorilag csúszott volna az autó, aztán az izzítást jelző lámpa villogni kezdett, és addig villogott is, amíg meg nem álltam és le nem vettem a gyújtást. újraindítás után már nem csinálta.
Tapasztalt valaki ilyet? Mi lehet a gond? És úgy tűnt, hogy újraindítás után az izzítás jelző azonnal ki aludt a többi visszajelzővel együtt, ez eddig is így lehetett?
Tud vki segíteni?
Ja, az autó 2005 TDCI MK3.

Köszi B.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #17076 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 08:54:20 »

Ulj bele a kocsimba, nyomj egy padlogazt, es maris nem leszel szkeptikus. En is az voltam kicsit, epp itt volt az ido kiprobalni$

Tudományosan bizonyított, hogy egy ilyen beruházás után jobban fog menni az autó. Csak sajnos ez a tudományág nem a fizika, hanem a pszichológia.

Tessék egzakt és nem részrehajló mérési eredményeket bemutatni. Gyorsulás 80-ról 120-ra ki és bekapcsolt generátorral. Lehetőség szerint többször megismételve valami okostelefonos alkalmazással, hogy minden emberi tényezőt kiiktassunk.

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17077 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:13:35 »

Majd elküldöm neked a tegnapi, meg a következő tankolásról a blokkot és lefotózom neked a kilométer órát aztán jöhetsz nekem a pszichológiával...
Itt úgy is a tények beszélnek, majd kiderül, másrészt gondolom mindenkinek maga döntése hogy mit rak bele a kocsiba nem..?

Kell még 2 hét mire elautózok egy tank üzemanyagot, addig türelem, elmélkedjetek.
Smiley


Tudományosan bizonyított, hogy egy ilyen beruházás után jobban fog menni az autó. Csak sajnos ez a tudományág nem a fizika, hanem a pszichológia.

Tessék egzakt és nem részrehajló mérési eredményeket bemutatni. Gyorsulás 80-ról 120-ra ki és bekapcsolt generátorral. Lehetőség szerint többször megismételve valami okostelefonos alkalmazással, hogy minden emberi tényezőt kiiktassunk.


Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17078 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:17:00 »

Nekem a 130 ezer egy év alatt visszajön, és nem is zámoltam bele a nyári 500 huf-os üzemanyagot...

annyit tuti nem ér....de a 130-at is visszakell termelni..vagy bukta.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17079 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:19:45 »

sziasztok,

ki lett cserelve a generator!!! a bordas feszito gorgo es a fotengely szij hajto gorgo..

szepen jar a motor! csendes-meg vagyok elegedve!

Viszont a problema az hogy nagyon nagyon dadogosan indul 3-6.ikra.
Ez ugy nez ki hogy inditozok berofog es kb 4-600-as fordulaton kapallodzik. -ilyenkor vagy elkapja es ingadozassal be all a fordulat / vagy leall..6-bol 5szor leall...
ha be indult a motor es alapjarot potyog akkor is enyhen ingadozik az alapjarat(nem durvan de lathato az oran..)

na ez mi lehet???
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #17080 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:22:05 »

Sziasztok,

Mai nap reggel munkába jövet egy kereszteződéből való kifordulás után gázt adtam, ekkor olyan érzés volt, mintha motorilag csúszott volna az autó, aztán az izzítást jelző lámpa villogni kezdett, és addig villogott is, amíg meg nem álltam és le nem vettem a gyújtást. újraindítás után már nem csinálta.
Tapasztalt valaki ilyet? Mi lehet a gond? És úgy tűnt, hogy újraindítás után az izzítás jelző azonnal ki aludt a többi visszajelzővel együtt, ez eddig is így lehetett?
Tud vki segíteni?
Ja, az autó 2005 TDCI MK3.

Köszi B.


szia

ez szokvanyos a mondeoknal!
ha erezted hogy az ero eltunt belole es lomha lett mikor kivillant a gyujtas jel az tobb mint valoszinu hogy uzemanyag kori problema.
Sokan egybol az injektorra gyanakodnak!
csinaltass egy diagnosztikat, poharaztasd meg!

ha injektor lessz akkor azt teszteld le ugy hogy emelkedon, dombon felfele probald huzatni kicsit. ha le tilt akkor valoszinu injektor!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17081 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:25:44 »

Majd elküldöm neked a tegnapi, meg a következő tankolásról a blokkot és lefotózom neked a kilométer órát aztán jöhetsz nekem a pszichológiával...
Itt úgy is a tények beszélnek, majd kiderül, másrészt gondolom mindenkinek maga döntése hogy mit rak bele a kocsiba nem..?

Kell még 2 hét mire elautózok egy tank üzemanyagot, addig türelem, elmélkedjetek.
Smiley


Nekem elegendő lenne egy emelt alapjáratos 5 perces menet a dynopadon.
Télen nekem is 1-2 literrel többet eszik a kocsim.
Tényleg, télen nem fagy bele a víz?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17082 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:47:37 »

Na látod, nem tudom, hogy nekem erre mikor lesz energiám, hogy ilyet csináljak.
Télen nem fagy be, mert alkoholt keverünk a vízhez.

Nekem elegendő lenne egy emelt alapjáratos 5 perces menet a dynopadon.
Télen nekem is 1-2 literrel többet eszik a kocsim.
Tényleg, télen nem fagy bele a víz?

« Utoljára szerkesztve: 2012.04.05 csütörtök, 09:49:25 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17083 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 10:42:54 »

sziasztok,

ki lett cserelve a generator!!! a bordas feszito gorgo es a fotengely szij hajto gorgo..

szepen jar a motor! csendes-meg vagyok elegedve!

Viszont a problema az hogy nagyon nagyon dadogosan indul 3-6.ikra.
Ez ugy nez ki hogy inditozok berofog es kb 4-600-as fordulaton kapallodzik. -ilyenkor vagy elkapja es ingadozassal be all a fordulat / vagy leall..6-bol 5szor leall...
ha be indult a motor es alapjarot potyog akkor is enyhen ingadozik az alapjarat(nem durvan de lathato az oran..)

na ez mi lehet???
akksi ellenőrzés->ecu szoftver frissítés-> porlasztó vizsgálat a hibakeresési sorrend.

Az indítás után jelentkező alacsony, alapjárat alatti fordulatszám az elégtelen indítási üzemanyag nyomás miatt van. ez lehet vezérlési gond (nincs meg a vezérlőegységnek a kellő feszültség és emiatt nem megy), lehet szoftveres gond (az újabb ECU szoftver verziók már magasabb indítási nyomást használnak), és lehet porlasztó gond.
Ha nem elektromos gond, akkor alapvetően a porlasztók kopása miatt jelentkezik a dolog, az indításhoz használt nyomás nem elegendő egy v több porlasztó nyitásához (letapadnak), így a motor 2-3 hengerrel jár. Ilyenkor a gázpedál tiltásban van, mert amíg nincs alapjárat (750 v. 900 1/min), addig nincs normál vezérlés sem az üzemanyag rendszeren (pl. ezért nincs ilyenkor hibakód sem, pedig normál működés során, hasonló esetben, mikor a nem nyitó porlasztók miatt nagy lesz a visszafolyás, p0251-es DTC-t generál az ecu)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17084 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 10:50:00 »

Sziasztok,

Mai nap reggel munkába jövet egy kereszteződéből való kifordulás után gázt adtam, ekkor olyan érzés volt, mintha motorilag csúszott volna az autó, aztán az izzítást jelző lámpa villogni kezdett, és addig villogott is, amíg meg nem álltam és le nem vettem a gyújtást. újraindítás után már nem csinálta.
Tapasztalt valaki ilyet? Mi lehet a gond? És úgy tűnt, hogy újraindítás után az izzítás jelző azonnal ki aludt a többi visszajelzővel együtt, ez eddig is így lehetett?
Tud vki segíteni?
Ja, az autó 2005 TDCI MK3.

Köszi B.
Akkor érdemes vele foglalkozni, ha stabilan tudod produkálni a hibát. Ha újraindítás után nincs izzítójelzés, azt jelenti, hogy a hiba oka nem áll fenn, és az ECU törli a hibakódot. Ha igy viszed el szervizbe, nem fognak tudni segíteni.
Nagy valószínűséggel P0251.es hibát jelzett az ECU, ami azt jelenti, hogy az adott körülmények között érvényes elvárásoknak nem megfelelő üzemanyag nyomás volt a motorban. Ez sok minden miatt lehetett: levegősödés, szűrő hiba, szivattyú porbléma, rossz üzemanyag, IMV szelep hiba, koszos tank, eltömődött csövek a tank és szűrő között, porlasztó hiba.

Annyit érdemes megtenni, hogy átnézed az üzemanyag rendszer vezetékeit gázolaj nyomok után kutatva. Ezt főleg az után érdemes, amikor vészüzemre vált és izzítót villogtat a kocsi.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17085 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 10:57:02 »

Nagyon, nagyon határesetben (éppen a felhasznált anyagok mennyisége, ill. azok egymáshoz viszonyított aránya miatt, kis jóakarattal és sok szódával) elvileg el tudnám képzelni, hogy a hozzáadott hidrogén olyan módon javítja az égést, hogy az eddig mondjuk 40%-os hatásfokból a motorban lesz pl. 50%. Ez azt jelenti, hogy azonos meghajtóerőhöz visszafelé számolva a százalékot már 80% (!!!) üzemanyagfelhasználás is elegendő, azaz 10% hatásfoknövelés egyből 20% üzemanyagmegtakarítást jelent. De hogy 50% megtakarítás hogyan lehet ebből, azt nem tudom.

Ennek azért szívesen látnám gyakorlati igazolását is. A katalizátorok ugyanis működő dolgok, ez kétségtelen, de ha ez a dolog ennyire egyszerű lenne, az összes autógyár réges-régen minden egyes modelljében használná. Arról nem is beszélve, hogy ez per def nem katalizátor, mert arról azt tanultuk, hogy segíti a folyamatot, de nem vesz részt benne, változatlan állapotban megmarad. Ez meg itt ugye messze nem igaz.

Amúgy igen egyszerű a műtét: be kell ültetni valakit az autóba, aki nem tudja, aktív-e éppen a hidrogénrendszer, azután menjen vele egy kört. Ezt meg kell csinálni tízszer egymás után úgy, hogy közben véletlenszerűen be- ill. kikapcsolják alatta a rendszert. Ha utána mondjuk max. 2 tévesztéssel meg tudja mondani, mikor volt aktív a rendszer és mikor nem, akkor érdemes elővenni a stoppert is és gyorsulást mérni. Ha nem sikerült neki, akkor nincs miről tovább beszélni.  smile

AndyA
szerintem egyértelmű, hogyha olyan dolgot keverünk a töltőlevegőhöz, ami segíti az égést, jobb lesz az égési hatásfok, és ha ez az anyag termodinamikai tulajdonságában hasonlít a gázolajhoz, akkor s fogyasztást is csökkenti.
Én azt nem értem a HHO-val kapcsolatban, hogy minek ez a bohócokás a vízbontással. Tegyünk bele 1 palack hidrogént, arról tápláljuk a mellékeverést. Ha kifogy, csere v. töltés.
SZVSZ a vízbontó kütyü a dolog parasztvakító része, ahhoz kell, hogy tudományosabbnak hasson, mellesleg az alacsony hatásfok miatt agyonvágja a dolgot.
(ha lehetne jó hatásfokkal vizet bontani, elterjedt lenne hidrogénes autó)
A palackos megoldást már régen kitaláltók, úgy hívják, hogy NOx, és nem hidrogénnel megy. Cheesy  Vagy ha nagyon akarom, van gázrendszer dízelekhez is, az is úgy működik, hogy az LPG-t a töltőlevegőbe keverik bele. Ez meg visszavezet minket a dízel hidegindítóhoz. Cheesy

Számomra a megnövekedett égési hatásfok felveti a megnövekedett hőterhelés és kompresszióviszony kérdését, ami a motor strukturális károsodásához vezethet. Erre van garancia?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #17086 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 11:03:10 »

Majd elküldöm neked a tegnapi, meg a következő tankolásról a blokkot és lefotózom neked a kilométer órát aztán jöhetsz nekem a pszichológiával...
Itt úgy is a tények beszélnek, majd kiderül, másrészt gondolom mindenkinek maga döntése hogy mit rak bele a kocsiba nem..?

Kell még 2 hét mire elautózok egy tank üzemanyagot, addig türelem, elmélkedjetek.
Smiley


Engem is pont a tények érdekelnének, nem a tankolási számlák. Számlám nekem is van, akár jelentős különbségekkel két egymást követő átlagfogyasztás érték között, még akkor is ha ugyanúgy használom az autót.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #17087 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 11:14:18 »

Akkor érdemes vele foglalkozni, ha stabilan tudod produkálni a hibát. Ha újraindítás után nincs izzítójelzés, azt jelenti, hogy a hiba oka nem áll fenn, és az ECU törli a hibakódot. Ha igy viszed el szervizbe, nem fognak tudni segíteni.
Nagy valószínűséggel P0251.es hibát jelzett az ECU, ami azt jelenti, hogy az adott körülmények között érvényes elvárásoknak nem megfelelő üzemanyag nyomás volt a motorban. Ez sok minden miatt lehetett: levegősödés, szűrő hiba, szivattyú porbléma, rossz üzemanyag, IMV szelep hiba, koszos tank, eltömődött csövek a tank és szűrő között, porlasztó hiba.

Annyit érdemes megtenni, hogy átnézed az üzemanyag rendszer vezetékeit gázolaj nyomok után kutatva. Ezt főleg az után érdemes, amikor vészüzemre vált és izzítót villogtat a kocsi.


Elmentem egy körre megint! Miután szépen felmelegedett a víz, padlógáz! Emelkedők, minden, de semmi! Nem tudtam újra produkálni a hibát! Remélem az életben nem jön elő többet! egyébként tegnap tankoltam pont, de a szokott helyen! Bár a kutast utálom...


Remélem nem megy tönkre a kocsim! Marhára szeretem, el nem cserélném semmire!















Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17088 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 11:39:17 »

Elmentem egy körre megint! Miután szépen felmelegedett a víz, padlógáz! Emelkedők, minden, de semmi! Nem tudtam újra produkálni a hibát! Remélem az életben nem jön elő többet! egyébként tegnap tankoltam pont, de a szokott helyen! Bár a kutast utálom...

Remélem nem megy tönkre a kocsim! Marhára szeretem, el nem cserélném semmire!
A tapasztalat az, hogy ha egyszer volt, lesz többször is.
Érdemes hidegen (kevésbé brutálisan) és félmeleg motornál is kipróbálni. A levegősödések, szivárgások hőmérséklet függők tudnak lenni, így lehet, hogy csak hidegen v. félmeleg motornál jelentkezik.

Nézd meg, nem látsz-e gázolajfoltot az injektorok körül
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #17089 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 11:46:23 »

A tapasztalat az, hogy ha egyszer volt, lesz többször is.
Érdemes hidegen (kevésbé brutálisan) és félmeleg motornál is kipróbálni. A levegősödések, szivárgások hőmérséklet függők tudnak lenni, így lehet, hogy csak hidegen v. félmeleg motornál jelentkezik.

Nézd meg, nem látsz-e gázolajfoltot az injektorok körül

Köszi megnézem! De hol az injektorok? Mert csak eddig még turbócsövet cseréltem. Van róla fénykép, hogy hol kell néznem?

Köszi!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17090 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 11:51:18 »

Ha bevillant az izzításjelző, akkor van kód is nem? Az mit mutat?
Nekem pl a magas nyomású szelepem ment ki anno, kinyírta a tuning box..

Köszi megnézem! De hol az injektorok? Mert csak eddig még turbócsövet cseréltem. Van róla fénykép, hogy hol kell néznem?

Köszi!
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #17091 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 11:54:03 »

Ha bevillant az izzításjelző, akkor van kód is nem? Az mit mutat?
Nekem pl a magas nyomású szelepem ment ki anno, kinyírta a tuning box..


Hol keressek kódot? De most nem villan be, akkor tárolja az utolsó hibát? Vagy nem? Házilag kiolvasható? Vazeg, semmit nem tudok....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17092 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 11:54:47 »

A palackos megoldást már régen kitaláltók, úgy hívják, hogy NOx, és nem hidrogénnel megy. Cheesy  Vagy ha nagyon akarom, van gázrendszer dízelekhez is, az is úgy működik, hogy az LPG-t a töltőlevegőbe keverik bele. Ez meg visszavezet minket a dízel hidegindítóhoz. Cheesy

Hát igen... engem az zavar, hogy annyira kis mennyiségben állítja elő a hidrogént, hogy nehéz elképzelni, ez bármire is elegendő.
Kicsit olyan ez, mint a homeopátiás gyógyítás.

Válasz
Számomra a megnövekedett égési hatásfok felveti a megnövekedett hőterhelés és kompresszióviszony kérdését, ami a motor strukturális károsodásához vezethet. Erre van garancia?

Persze. Azt írja valahol, hogy a hidrogén begyújtja az elegyet. Sokkal gyorsabban ég. Robban, mint a benzin, és nem egy elnyújtott égésről van szó. Jobban igénybe veszi a motort? Hát, ha sok hidrogén lenne, nyilván. Így... na mind1.
Garancia? Anno a tuning boxoknál felmerült a garancia kérdése. Csak arra a kis dobozra vállalnak garanciát. Ha az tönkremegy, javítják/cserélik. Mi van, ha tönkreteszik a motort?
Nagy baj. Tuti, hogy nem fizetnék ki. Egyik esetben sem.

De én azért megvárnám a fogyiadatokat. Ha tényleg van 20% csökkenés, az azért érzékelhető.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
waver
Vendég
« Új hozzászólás #17093 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 11:59:49 »

Szia!

http://www.hidrohybrid.hu/

Nekem 138e volt postával, TDCI elektronikával.
Hú, iyet nem mértem, de azt vettem észre, hogy sokkal jobb a gyorsulásom, de ezeket még ezelőtt sem mértem, ha és nem füstöl az autó, nem kormol. akárhogy taposom neki, pedig azért szokott..

Na ha egyszer lesz ennyi időm, ezeket lemérem..




hy.gyorsulást tudsz mérni egy mo diag programmal is.csak be kell állitani a határokat és megméri az idöt...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17094 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 12:00:29 »

De én azért megvárnám a fogyiadatokat. Ha tényleg van 20% csökkenés, az azért érzékelhető.

Csak a mostani fogyiadatok nem nevezhetőek relevánsnak.
Az lenne a helyes módszer, ha a kocsi le lenne kötve az üzemeanyag tartályról, rá lenne kötve egy mérőedény. Pontosan 1 l benzin bele.
Úgy ketyegtetni hidrogénnel, majd egy másik literrel H2 nélkül.

Ha ténylegesen van csökkenés, akkor H2-vel tovább húzza. Ha parasztvakítás, akkor a H2-ből előbb kifogy a szufla.

Nekem is az a bajom, hogy amennyi hidrogén ott termelődik, az édeskevés bármire is ...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17095 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 12:04:41 »

Ha bevillant az izzításjelző, akkor van kód is nem? Az mit mutat?
Nekem pl a magas nyomású szelepem ment ki anno, kinyírta a tuning box..

Ha már nem villog, csak bizonyos esetekben marad tárolt kód.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17096 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 12:06:14 »

Hol keressek kódot? De most nem villan be, akkor tárolja az utolsó hibát? Vagy nem? Házilag kiolvasható? Vazeg, semmit nem tudok....
Ha nem villog, nem lesz kód (valószínűleg). Diagnosztikai műszerrel lehet kiolvasni, akár otthon is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17097 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 12:08:36 »

De én azért megvárnám a fogyiadatokat. Ha tényleg van 20% csökkenés, az azért érzékelhető.
Persze, de csak fél éves távon lehet ilyenről ítéletet mondani.
Nálam azzal is lehetne ennyit elérni, ha nem nyomnám neki annyira,nem rövid városra használnám. Ez ingyen lenne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #17098 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 12:18:21 »

Halihó, tudnátok segíteni? A diag után a szerelő szerint az üa pumpa szelepét kell cserélni...
Ez kb milyen tétel? Mire kell odafigyelni cserénél? Vmi jó tanács?
 worship Köszönet  worship
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17099 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 12:21:00 »

Majd kiderül, de még egyszer mondom, 2 napja van bent a cucc, majd referálok ah lesz eredményem..
Arra nincs sem időm, sem lehetőségem, hogy gyorsulási adatokkal szolgáljak HHO-val és nélkül, de majd egyszer ha ráérek talán megtesztelem..
egy dolgot boztosan látok, hogy nem füstöl a kocsi ha tolom neki, ezelőtt kormolt ahogy kell.

Persze, de csak fél éves távon lehet ilyenről ítéletet mondani.
Nálam azzal is lehetne ennyit elérni, ha nem nyomnám neki annyira,nem rövid városra használnám. Ez ingyen lenne.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Oldalak: 1 ... 335 336 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 348 349 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.367 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.