Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:52:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 344 345 346 347 348 349 350 [351] 352 353 354 355 356 357 358 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684057 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17500 Dátum: 2012.04.21 szombat, 15:29:19 »

A lényeget meg nem mondtam!   Ervin jóvoltából fent a másik turbó. worship worship És végre jó is!  Ekkorát még nem szívtam de Ő se.....   4 le fel szerelés volt, 1 pest oda vissza, meg 2 nap teljes szívás és ideg...  Pedig csak takarításra mentem...   De most meg van vadulva a kocsi.   Füst eltűnt, erő jött bőven, fogyasztás megy le. Nem gondoltam, h ez így tud menni ez nagy autó.  Meg most látom milyen rossz volt eddig. Pedig jól ment mindenki szerint.    Úgyhogy takarítassa ki mindenki Ervinnel akinek még nem volt  waveeplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #17501 Dátum: 2012.04.21 szombat, 17:26:49 »

A lényeget meg nem mondtam!   Ervin jóvoltából fent a másik turbó. worship worship És végre jó is!  Ekkorát még nem szívtam de Ő se.....   4 le fel szerelés volt, 1 pest oda vissza, meg 2 nap teljes szívás és ideg...  Pedig csak takarításra mentem...   De most meg van vadulva a kocsi.   Füst eltűnt, erő jött bőven, fogyasztás megy le. Nem gondoltam, h ez így tud menni ez nagy autó.  Meg most látom milyen rossz volt eddig. Pedig jól ment mindenki szerint.    Úgyhogy takarítassa ki mindenki Ervinnel akinek még nem volt  waveeplus2
szia

megkérdezhetném, pontosan mi lett takarítva? a turbó? vagy szívósor? csak azért kérdezem, mert lassubbnak érzem én is az autóm, most volt injektor csere, mind a 4 uj, fogyasztásom 1 literrel emelkedett, se hibakód se semmi, turbócvdsöveket átnéztem, egr dugózva, légtömegmérő takrítva, minden átnézve,,, az  érzésem és emlkeim szerint 2-3-ban is jobban huzott régen az autó, most odalépek, gondolkozik, és lassan felkuszik 2300 fordulatig, ott meg mint akit picsán rugtak... egyedül a szívósorom nem volt mostanában takarítva az okozhat ilyet???
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17502 Dátum: 2012.04.21 szombat, 17:43:45 »

szia

megkérdezhetném, pontosan mi lett takarítva? a turbó? vagy szívósor? csak azért kérdezem, mert lassubbnak érzem én is az autóm, most volt injektor csere, mind a 4 uj, fogyasztásom 1 literrel emelkedett, se hibakód se semmi, turbócvdsöveket átnéztem, egr dugózva, légtömegmérő takrítva, minden átnézve,,, az  érzésem és emlkeim szerint 2-3-ban is jobban huzott régen az autó, most odalépek, gondolkozik, és lassan felkuszik 2300 fordulatig, ott meg mint akit picsán rugtak... egyedül a szívósorom nem volt mostanában takarítva az okozhat ilyet???

Mi az a mostanában?Nekem használt úgy vettem észre.Jóval könnyebb lesz a levegőáramlás.
Naplózva
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #17503 Dátum: 2012.04.21 szombat, 17:53:23 »

Mi az a mostanában?Nekem használt úgy vettem észre.Jóval könnyebb lesz a levegőáramlás.

a mostanában azt jelenti, kb 100 ezret mentem vele azóta...
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17504 Dátum: 2012.04.21 szombat, 17:56:32 »

szia

megkérdezhetném, pontosan mi lett takarítva? a turbó? vagy szívósor? csak azért kérdezem, mert lassubbnak érzem én is az autóm, most volt injektor csere, mind a 4 uj, fogyasztásom 1 literrel emelkedett, se hibakód se semmi, turbócvdsöveket átnéztem, egr dugózva, légtömegmérő takrítva, minden átnézve,,, az  érzésem és emlkeim szerint 2-3-ban is jobban huzott régen az autó, most odalépek, gondolkozik, és lassan felkuszik 2300 fordulatig, ott meg mint akit picsán rugtak... egyedül a szívósorom nem volt mostanában takarítva az okozhat ilyet???

Ha előtte jó volt akkor csak a porlasztók körül kellene keresni a hibát nem? A légtömegmérő volt takarítva? Füst van?
Most a turbó. A szívó sort+tömítéscserét már én megcsináltam.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #17505 Dátum: 2012.04.21 szombat, 18:03:47 »

Ha előtte jó volt akkor csak a porlasztók körül kellene keresni a hibát nem? A légtömegmérő volt takarítva? Füst van?
Most a turbó. A szívó sort+tömítéscserét már én megcsináltam.

igen a csúcsnál kellene keresni, de  4 uj csucs ilyen hibát csinál hogy hibakód nélkül megy az autó???, olyan a motorhang mintha uj lkenne a kocsi,, stb..
turbóra azért gyanakszom, mert az előtte lévő csövet nemrég cseréltem, és nagyon nagyon olajos volt a cső belül, és azt gondoltam, beszívta a turbó felé.. ha lehet takarítani, lehet az a baj nem?illetve ha magasabb fordulaton érzem a turbó hatását, akkor csak azzal lesz valami,, legalábbis a saját eszme futtatásom alapján, laikus vagyok megjegyzem, ezért írányult a kérdésem feléd,, én is kitakaríttatom, hátha ez a hiba..köszi ja és igen, a légtömegmérő volt takaríitva azt irtam az előbb..és füst sincs, csak a normális mennyiség ha padlózom,,
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 szombat, 18:09:13 írta korponisz » Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17506 Dátum: 2012.04.21 szombat, 18:11:16 »

igen a csúcsnál kellene keresni, de  4 uj csucs ilyen hibát csinál hogy hibakód nélkül megy az autó, olyan a motorhang mintha uj lkenne a kocsi,, stb..
turbóra azért gyanakszom, mert az előtte lévő csövet nemrég cseréltem, és nagyon nagyon olajos volt a cső belül, és azt gondoltam, beszívta a turbó felé.. ha lehet takarítani, lehet az a baj nem?illetve ha magasabb fordulaton érzem a turbó hatását, akkor csak azzal lesz valami,, legalábbis a saját eszme futtatásom alapján, laikus vagyok megjegyzem, ezért írányult a kérdésem feléd,, én is kitakaríttatom, hátha ez a hiba..köszi ja és igen, a légtömegmérő volt takaríitva azt irtam az előbb..és füst sincs, csak a normális mennyiség ha padlózom,,

Saját bőrömön tapasztaltam,hogy semmi hibát nem dobott a csúcsokra a diag sőt egyszer se tiltott le pedig padlóztam neki rendesen,
és mégis teljesen gajjon volt 2porlasztó is.Tehát ha még nincs abba a stádiumban akkor nem fog jelezni semmi,legalább is én ezt tapasztaltam.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17507 Dátum: 2012.04.21 szombat, 18:14:11 »

igen a csúcsnál kellene keresni, de  4 uj csucs ilyen hibát csinál hogy hibakód nélkül megy az autó, olyan a motorhang mintha uj lkenne a kocsi,, stb..
turbóra azért gyanakszom, mert az előtte lévő csövet nemrég cseréltem, és nagyon nagyon olajos volt a cső belül, és azt gondoltam, beszívta a turbó felé.. ha lehet takarítani, lehet az a baj nem?illetve ha magasabb fordulaton érzem a turbó hatását, akkor csak azzal lesz valami,, legalábbis a saját eszme futtatásom alapján, laikus vagyok megjegyzem, ezért írányult a kérdésem feléd,, én is kitakaríttatom, hátha ez a hiba..köszi ja és igen, a légtömegmérő volt takaríitva azt irtam az előbb..és füst sincs, csak a normális mennyiség ha padlózom,,

A turbó előtti csőbe a kartergáz van belevezetve és attól olajos.  A turbó a koromtól koszolódik el, bár a sok olaj se kell oda. 2 dolgot nézz meg.   1. Van 2   8-as fejű csavar, a turbó tetején lévő "vákumlabdát" tartja. Azokat vedd ki és próbáld meg előre-hátra mozgatni. Ha könnyen tudod mozgatni kb 2-3 centit akkor jó. Ha nem mozog akkor takarítás mielőbb mert megakadt a koromtól. 2. vedd le a csövet ami a légszűrőről megy, és mozgasd meg a turbó tengelyét ki-be, és könnyen forog e. Ha nagyon picit mozog akkor jó. Nézz bele lámpával milyenek a lapátok.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 szombat, 18:19:13 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #17508 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 18:31:23 »

kedves fiatalsag!

2004 tdci 130 le mondeonal szeretnem az ekszijat az osszes tarcsaval egyutt kicserelni mert csorgedeznek mar rendesen. valaki csinalta e mar? mire figyeljek oda?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17509 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 18:57:44 »

kedves fiatalsag!

2004 tdci 130 le mondeonal szeretnem az ekszijat az osszes tarcsaval egyutt kicserelni mert csorgedeznek mar rendesen. valaki csinalta e mar? mire figyeljek oda?
Hogy mindent cserélj le de akna kell hozzá.A feszítőt szokták alupogácsába tenni a gyári szilentek helyett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #17510 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 19:15:10 »

Hogy mindent cserélj le de akna kell hozzá.A feszítőt szokták alupogácsába tenni a gyári szilentek helyett.

koszi a gyors valaszt. pogacsara gyors magyarazat esetleg? aknam nincs allvany van illetve szijfeszito kulcs van. valaki irt egyszer olyat hogy meg kell emelni a blokkot. Huh? szetinted?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #17511 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 19:23:23 »

koszi a gyors valaszt. pogacsara gyors magyarazat esetleg? aknam nincs allvany van illetve szijfeszito kulcs van. valaki irt egyszer olyat hogy meg kell emelni a blokkot. Huh? szetinted?
Szíjfeszítő pogizás:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s

Relhist-et keresd itt a fórumon, van neki még szabadonfutója, azt meg a generátorra kell felrakni:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre

Utána lehet, hogy csak szíjat kell cserélned a vezérlésben, 2 évente, vagy azt se.....
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.22 vasárnap, 19:24:55 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
zafira67
Vendég
« Új hozzászólás #17512 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 21:15:26 »

facliftes a gép?
lehet hogy csak rossz üzemanyagot tankoltál.

Heló! Ne haragudj, bevallom nem tudom, hogy mitől facelift vagy nem. Ez az első mondeom és még nem jöttem rá mi az. Valóban lehet a rossz üzemanyag, mert mindig a mol-nál tankoltam, de most dunaújvárosból elmentem szentesre a gyerekemnek venni egy kicsikocsit. Ott az üres kocsit a shellnél tankoltam meg. 145 km volt az út vissza, és onnan kezdve kezdődtek a bajok. De ez lehet véletlen egybeesés is.
Naplózva
zafira67
Vendég
« Új hozzászólás #17513 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 21:52:15 »


Nekem még mindig hihetetlen, h ebbe ...............és............... országba 1 szervizbe sem értenek ezekhez a tizen nemtudom hány éves tdcik-hez a Vik-en kívűl!   Valami gond van akkor pcs csere meg bemérés meg ilyen baromságok.  EGR szelep milyen, le van dugózva?  Simán csinálhat ilyet és Te ott hon megjavítod ingyen. Ezek meg megindobálóznak a százezrekkel.... A kút jó ahol tankoltál, oda jársz mindig?

Heló! Szerintem nincs ledugózva EGR szelep, mikor megvettem januárban még az ékszíjak is eredetiek voltak, valószínűleg nem nyúlt hozzá senki, csak taposták, nálam meg előjött a hiba. Valóban, mindenki csak dobálózik a százezrekkel, de az itteni (dunaújvárosi) mazda szervíz nevezte ki magát általános - minden tipusra kiterjedő - szakszervízzé, és azt hajtogatják, hogy a ford előírásainak megfelelően mindent ki kell cserélni, - porlasztók, magasnyomású - mindent le kell szerelni, tankot kimosni, ultrahanggal tisztítani a csöveket. Mindezt horribilis óránkénti javítási költségért, és nem segítenek abban, hogy legalább kizárjuk sorban a lehetséges hibaokokat, mert nincs felszerelésük a méricskéléshez, mert abba be kellene ruházni lehet milkákat. Csak "villáskulcsot" vesznek, kevesebb a beruházás, és mert cserélni könnyebb. A tulaj meg majd fizet. Na jól kipanaszkodtam magam. Találtam egy szakit Kecelen, aki ki tudja mérni a gépet, van tartalék pcs és ha már jár a motor, ki tudja zárni a többi okot is ami előfordulhat. Olyat is mondott lehetséges oknak, hogy levegős a rendszer, rossz minőségű az üzemanyag. A kút ahol tankoltam a szentesi shell kút az ottani tesconál. Nem szoktam a shellnél tankolni. Ez egyedi eset volt, mert a gyerekemnek mentünk venni oda egy kicsikocsit, és ott volt üres a mondeo tankja, az volt a legközelebbi kút. Általában a molnál tankolok. Hétfőn vitetem a keceli szakihoz a gépet, és majd beszámolk a hozzáállásárol, megy egyebekről.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17514 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 21:54:43 »

Kigyulladt a szerviz lámpám sárga olajkanna és kulcs, kb 8 ezer km ez előtt mikor vettem az autót azonnal olaj csere, go szűrő csere levegőszűrő csere  stb
a bringa óra állása 107000km mi lehet ez  minden működik rendesen ? wow1
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17515 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 22:35:04 »

Kigyulladt a szerviz lámpám sárga olajkanna és kulcs, kb 8 ezer km ez előtt mikor vettem az autót azonnal olaj csere, go szűrő csere levegőszűrő csere  stb
a bringa óra állása 107000km mi lehet ez  minden működik rendesen ? wow1
Neked van benne részecskeszürő mert ha igen akkor azt hiszem azzal függ össze.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17516 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 22:37:27 »

Heló! Ne haragudj, bevallom nem tudom, hogy mitől facelift vagy nem. Ez az első mondeom és még nem jöttem rá mi az. Valóban lehet a rossz üzemanyag, mert mindig a mol-nál tankoltam, de most dunaújvárosból elmentem szentesre a gyerekemnek venni egy kicsikocsit. Ott az üres kocsit a shellnél tankoltam meg. 145 km volt az út vissza, és onnan kezdve kezdődtek a bajok. De ez lehet véletlen egybeesés is.
Az évjárat szerint ami neked van az igen faceliftes.A ködlámpa ztapéz alakú nem kör belül más a műszerfalban egy két dolog meg a középkonzol más.Ezek a dolgok a különbségek meg a tükör.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17517 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 23:10:44 »

Heló! Szerintem nincs ledugózva EGR szelep, mikor megvettem januárban még az ékszíjak is eredetiek voltak, valószínűleg nem nyúlt hozzá senki, csak taposták, nálam meg előjött a hiba. Valóban, mindenki csak dobálózik a százezrekkel, de az itteni (dunaújvárosi) mazda szervíz nevezte ki magát általános - minden tipusra kiterjedő - szakszervízzé, és azt hajtogatják, hogy a ford előírásainak megfelelően mindent ki kell cserélni, - porlasztók, magasnyomású - mindent le kell szerelni, tankot kimosni, ultrahanggal tisztítani a csöveket. Mindezt horribilis óránkénti javítási költségért, és nem segítenek abban, hogy legalább kizárjuk sorban a lehetséges hibaokokat, mert nincs felszerelésük a méricskéléshez, mert abba be kellene ruházni lehet milkákat. Csak "villáskulcsot" vesznek, kevesebb a beruházás, és mert cserélni könnyebb. A tulaj meg majd fizet. Na jól kipanaszkodtam magam. Találtam egy szakit Kecelen, aki ki tudja mérni a gépet, van tartalék pcs és ha már jár a motor, ki tudja zárni a többi okot is ami előfordulhat. Olyat is mondott lehetséges oknak, hogy levegős a rendszer, rossz minőségű az üzemanyag. A kút ahol tankoltam a szentesi shell kút az ottani tesconál. Nem szoktam a shellnél tankolni. Ez egyedi eset volt, mert a gyerekemnek mentünk venni oda egy kicsikocsit, és ott volt üres a mondeo tankja, az volt a legközelebbi kút. Általában a molnál tankolok. Hétfőn vitetem a keceli szakihoz a gépet, és majd beszámolk a hozzáállásárol, megy egyebekről.

De ugye nem a Benedeckihez mész a bosch szervízbe???    Semmi gyári diag, mindjárt pcs csere? Te tudod.  Ha gondolod megnézhetjük az egért, én kőrösön vagyok. Van is vágva lemezem amivel le lehet dugózni.  Privátba elküldtem a számom.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.22 vasárnap, 23:16:39 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #17518 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 01:25:41 »

Szíjfeszítő pogizás:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s

Relhist-et keresd itt a fórumon, van neki még szabadonfutója, azt meg a generátorra kell felrakni:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre

Utána lehet, hogy csak szíjat kell cserélned a vezérlésben, 2 évente, vagy azt se.....

Ennel ne legyen nehezebb dolgom soha sem Smiley felveszem a kapcsolatot a sraccal amint rajovok, hogy hogyan kell Smiley koszi a segitseget! Megirom mire jutottam majd...
Naplózva
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #17519 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 17:39:00 »

Ez sosem volt kérdés!
A vita onnan indul,hogy a teljes szíjrendszer csere is elkezd berregni,akár  10e km után.Az kerül 100e-be.Ha veszel 1 szabadonfutót,akkor már a csend miatt érdemes volt a beruházás!És kíméli az összes többi alkatrészt a szíjrendszerben.És mivan ha tönkre megy?Semmi.Veszel egy másikat 10enezerért vagy 20ért,és kicserélteted.A csend sokat megér.
Ja,és nem rólad van szó,hanem arról,aki hónapokat vagy éveket szenvedett a berregő szíjrendszerrel,és kifizetett addig egy valag pénzt.
Addig örülj,amíg semmi gond nincs a verdáddal.Ha majd elkezdődik a leépülés,akkor bizony arra is kell majd költeni.De az még messze van-remélhetőleg.

A temaval kapcsolatosan szeretnek informaciot gyujteni illetve egy kerdest megvitatni.

Ez a gyorsan kiberrego szij gond a javitott tdci nel is elo jon ugyanazzal a gyakorisaggal, vagy inkabb a 2004 elottieknel jellemzo? Aki cserelteti a komplett szettet olcso utangyartottat ker bele, vagy mondjuk egy SKF (asszem ez a neve) rendszert?
En azt ertem, hogy a szij fol-le mozgasa a fotengely tarcsa egyenetlen mozgasanak illetve a generator egyenletes mozgasanak a kulombsegebol adodik. De ha a szabadonfuto atengedi az egyenetlen hossziranyu szijmozgast a szervonak, az idovel nem fog tonkre menni?

Barkinek a hozzaszolasat szivesen olvasnam! Koszonet...
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #17520 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 17:46:21 »

A temaval kapcsolatosan szeretnek informaciot gyujteni illetve egy kerdest megvitatni.

Ez a gyorsan kiberrego szij gond a javitott tdci nel is elo jon ugyanazzal a gyakorisaggal, vagy inkabb a 2004 elottieknel jellemzo? Aki cserelteti a komplett szettet olcso utangyartottat ker bele, vagy mondjuk egy SKF (asszem ez a neve) rendszert?
En azt ertem, hogy a szij fol-le mozgasa a fotengely tarcsa egyenetlen mozgasanak illetve a generator egyenletes mozgasanak a kulombsegebol adodik. De ha a szabadonfuto atengedi az egyenetlen hossziranyu szijmozgast a szervonak, az idovel nem fog tonkre menni?

Barkinek a hozzaszolasat szivesen olvasnam! Koszonet...
Szia!  A szervo a másik szíj rendszerben van. A szabadonfutó nem átadja a szíj rángásait, hanem elnyeli.
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #17521 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 17:58:30 »

Szia!  A szervo a másik szíj rendszerben van. A szabadonfutó nem átadja a szíj rángásait, hanem elnyeli.
akkor lehet hogy keverem a legkondi tarcsajaval. a videot lattam es a fel-le mozgast igen elnyeli de kerdes hogy mi ujsag a hossz iranyu ingadozassal ami az egesz problema eredete? koszi a valaszt
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #17522 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 19:21:22 »

Csak úgy menj el, h viszel magaddal valakit aki ért is hozzá!!!  A swifthez képest fényévnyi a különbség, az autóban, és a számokban is!

Aki ért is hozzá?Amiért swiftem van,nem csak addig látok ám el.Persze azért viszek magammal 1 hozzám hasonló autószerelő egyedet Cheesy
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #17523 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 20:43:06 »

A temaval kapcsolatosan szeretnek informaciot gyujteni illetve egy kerdest megvitatni.

Ez a gyorsan kiberrego szij gond a javitott tdci nel is elo jon ugyanazzal a gyakorisaggal, vagy inkabb a 2004 elottieknel jellemzo? Aki cserelteti a komplett szettet olcso utangyartottat ker bele, vagy mondjuk egy SKF (asszem ez a neve) rendszert?
En azt ertem, hogy a szij fol-le mozgasa a fotengely tarcsa egyenetlen mozgasanak illetve a generator egyenletes mozgasanak a kulombsegebol adodik. De ha a szabadonfuto atengedi az egyenetlen hossziranyu szijmozgast a szervonak, az idovel nem fog tonkre menni?

Barkinek a hozzaszolasat szivesen olvasnam! Koszonet...
Szevasz
Csak annyit szolnék hozzá hogy kb 60ezer km tettem meg a szabadonfutóval és utánna megadta magát de fötengely tárcsát még nem cseréltem mióta nállam van az autó ami 2.5 éve
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17524 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 20:53:20 »

Neked van benne részecskeszürő mert ha igen akkor azt hiszem azzal függ össze.
Igen van van részecskeszűrő. Most meg kialudt,lehet hogy éppen tisztította magát? Roll Eyes(az egr-nek mi a Hibakódja, meg akarom nézetni diaggal)
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17525 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 21:12:13 »

Igen van van részecskeszűrő. Most meg kialudt,lehet hogy éppen tisztította magát? Roll Eyes(az egr-nek mi a Hibakódja, meg akarom nézetni diaggal)
p401
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17526 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 21:26:16 »

p401
Köszi worship Tied az nem DPF-es
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17527 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 21:29:51 »

Köszi worship Tied az nem DPF-es
eu4 dpf nélkül
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17528 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 21:38:24 »

eu4 dpf nélkül
Akkor marad a diag biztos ami biztos,hátha okosabb leszek, megy rendesen a gép fogyi is jó,csak gondolom nem véletlenül gyulladt ki a lámpa
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17529 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 21:54:30 »

A temaval kapcsolatosan szeretnek informaciot gyujteni illetve egy kerdest megvitatni.

Ez a gyorsan kiberrego szij gond a javitott tdci nel is elo jon ugyanazzal a gyakorisaggal, vagy inkabb a 2004 elottieknel jellemzo? Aki cserelteti a komplett szettet olcso utangyartottat ker bele, vagy mondjuk egy SKF (asszem ez a neve) rendszert?
En azt ertem, hogy a szij fol-le mozgasa a fotengely tarcsa egyenetlen mozgasanak illetve a generator egyenletes mozgasanak a kulombsegebol adodik. De ha a szabadonfuto atengedi az egyenetlen hossziranyu szijmozgast a szervonak, az idovel nem fog tonkre menni?

Barkinek a hozzaszolasat szivesen olvasnam! Koszonet...
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor szij belengésének oka a következő: a generátor kb négyszer annyit forog mint a motor főtengelye és kb 1.5 kg a tömege. Gyorsitáskor a főtengely és a generátor fordulatszáma egyenletesen nő, ha leveszed a lábad a gázról a motor fordulat azonnal lecsökken alapra, a generátor viszont a magas fordulatából és a tömegéből adódóan, nagy mozgási energiával forogna tovább és jelentős erővel elkezdi nyujtani a generátor szijat amit az autómatikus szij feszitő nem tud kiegyenliteni és ezért a szij megnyúlik és beleng. A megoldás, egyszerre kell a generátor oldalon a főtengelytárcsát a görgőkkel és az alu pogácsázottra átalakitott, hidraulikus rugóval együtt cserélni. Plusz a generátora felszerelni a szabadon futó tárcsát. Én mindezt egyszerre megcsináltam. Már több mint 65.000 km benne van a rendszerben és minden alkatrész kifogástalanul teszi a dolgát.
 Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17530 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 22:06:33 »

Tisztelt Fórumtárs!
A generátor szij belengésének oka a következő: a generátor kb négyszer annyit forog mint a motor főtengelye és kb 1.5 kg a tömege. Gyorsitáskor a főtengely és a generátor fordulatszáma egyenletesen nő, ha leveszed a lábad a gázról a motor fordulat azonnal lecsökken alapra, a generátor viszont a magas fordulatából és a tömegéből adódóan, nagy mozgási energiával forogna tovább és jelentős erővel elkezdi nyujtani a generátor szijat amit az autómatikus szij feszitő nem tud kiegyenliteni és ezért a szij megnyúlik és beleng. A megoldás, egyszerre kell a generátor oldalon a főtengelytárcsát a görgőkkel és az alu pogácsázottra átalakitott, hidraulikus rugóval együtt cserélni. Plusz a generátora felszerelni a szabadon futó tárcsát. Én mindezt egyszerre megcsináltam. Már több mint 65.000 km benne van a rendszerben és minden alkatrész kifogástalanul teszi a dolgát.
 Tisztelettel László!
Ez a hadművelet kb. menyibe kerül ?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17531 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 22:07:51 »

Akkor marad a diag biztos ami biztos,hátha okosabb leszek, megy rendesen a gép fogyi is jó,csak gondolom nem véletlenül gyulladt ki a lámpa
Ha jól emlékszem itt a fórumon volt egy srác kinek folyamatosasan kigyulladt a kanna jel de még nem kellett volna.Neki mint kiderült a DPF-el volt a gond.De ki volt nem tudom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17532 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 22:10:32 »

Ha jól emlékszem itt a fórumon volt egy srác kinek folyamatosasan kigyulladt a kanna jel de még nem kellett volna.Neki mint kiderült a DPF-el volt a gond.De ki volt nem tudom.
Gondolom a DPF-nek van saját hiba kódja?teljesítménybe okozhat zavart?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17533 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 22:26:45 »

Aki ért is hozzá?Amiért swiftem van,nem csak addig látok ám el.Persze azért viszek magammal 1 hozzám hasonló autószerelő egyedet Cheesy

Úgylegyen!  Csak jó tanácsként mondtam. Én is azt hitten, h megtudom nézni jó e de tévedtem....  Most meg ide 40,  oda 100-  stb.  Minden legalább a duplája mint 1 egyszerű kocsin, + van 1 csomó dolog ami azon nincs ezen meg van.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.24 kedd, 12:31:16 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #17534 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 22:52:51 »

Szevasz
Csak annyit szolnék hozzá hogy kb 60ezer km tettem meg a szabadonfutóval és utánna megadta magát de fötengely tárcsát még nem cseréltem mióta nállam van az autó ami 2.5 éve

milyen evjaratu az autod? A kerek vagy a szogletes kodlampas? Koszonom a valaszt!
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #17535 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 22:55:19 »

Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek mégpedig a felől hogy pályán mentem a kocsival tempomattal kb140km/h és egyszer csak azt éreztem mindha kikpcsolt volna én nem is huzott a kocsi de ez nem sok idö volt utánna ment normálisan és nem csinált ilyet ?Szerintetek mi lehetett a gond? worship
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #17536 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 22:56:14 »

milyen evjaratu az autod? A kerek vagy a szogletes kodlampas? Koszonom a valaszt!
[/quote
Nekem a szögletes van 2004 decenberi
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #17537 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 22:56:47 »

Tisztelt Fórumtárs!
A generátor szij belengésének oka a következő: a generátor kb négyszer annyit forog mint a motor főtengelye és kb 1.5 kg a tömege. Gyorsitáskor a főtengely és a generátor fordulatszáma egyenletesen nő, ha leveszed a lábad a gázról a motor fordulat azonnal lecsökken alapra, a generátor viszont a magas fordulatából és a tömegéből adódóan, nagy mozgási energiával forogna tovább és jelentős erővel elkezdi nyujtani a generátor szijat amit az autómatikus szij feszitő nem tud kiegyenliteni és ezért a szij megnyúlik és beleng. A megoldás, egyszerre kell a generátor oldalon a főtengelytárcsát a görgőkkel és az alu pogácsázottra átalakitott, hidraulikus rugóval együtt cserélni. Plusz a generátora felszerelni a szabadon futó tárcsát. Én mindezt egyszerre megcsináltam. Már több mint 65.000 km benne van a rendszerben és minden alkatrész kifogástalanul teszi a dolgát.
 Tisztelettel László!
Koszonom az ertekes valaszt! Toled is megkerdeznem, hogy milyen evjaratu az autod? Szogletes vagy kerek kodlampad van? Tobbnyire varos, vagy palya a 65 ezer? Meg egyszer koszonom!
Naplózva
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #17538 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 23:00:57 »

milyen evjaratu az autod? A kerek vagy a szogletes kodlampas? Koszonom a valaszt!
[/quote
Nekem a szögletes van 2004 decenberi


ugy tunik akkor ennek a hibanak nem sok koze van a kiadashoz, mondhatjuk, hogy mindegyiknel egyarant jelen van... ajanlatot kaptam mar a szabadonfutora, viszont pogacsazast nem tudom ki vallalna. Otlete lenne ra valakinek? Ti hol csinaltattatok? Egyelore nalam meg nem jelentos a zaj es csak gyorsitaskor hallok nemi csorgedezest ami az en esetemben meg csak a szij megnyulasat sejtteti...
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17539 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 23:07:40 »

Koszonom az ertekes valaszt! Toled is megkerdeznem, hogy milyen evjaratu az autod? Szogletes vagy kerek kodlampad van? Tobbnyire varos, vagy palya a 65 ezer? Meg egyszer koszonom!
Tisztelt Fórumtárs!
Az én autóm 2005-ös kiadásu 2.0 TDCI öt ajtós ferde hátu. Szögletes (trapéz) ködlámpás ahogy irod. A megtett kilométerek. 50-50 % város és pálya.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17540 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 23:15:38 »

Ez a hadművelet kb. menyibe kerül ?
Tisztelt Fórumtárs!
A főtengely tárcsa a görgők a hidraulikus rugó és a szabadon futó tárcsa és a szíj kb 65.000 Ft volt 2 éve.
Mindent magam cseréltem, igy nem volt munka díj.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.23 hétfő, 23:17:44 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #17541 Dátum: 2012.04.24 kedd, 00:00:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
A főtengely tárcsa a görgők a hidraulikus rugó és a szabadon futó tárcsa és a szíj kb 65.000 Ft volt 2 éve.
Mindent magam cseréltem, igy nem volt munka díj.
Tisztelettel László!

Tisztelt Laszlo! (bocsanat az ekezetert)

a cserevel kapcsolatosan lennenek kerdeseim. Kellett-e billenteni a blokkot fel vagy lefele, hogy hozza ferj a csavarokhoz, volt-e buktatoja, kell-e odafigyelnem valamire mikor en is neki esek majd? Beneztem ma a motor melle es mersekelten fejvakargatosnak tunt a feladat. Van-e valahol esetleg leiras hozza? A szabadonfuto a Zen fele?

Csaba
Naplózva
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #17542 Dátum: 2012.04.24 kedd, 00:02:38 »

milyen evjaratu az autod? A kerek vagy a szogletes kodlampas? Koszonom a valaszt!
[/quote
Nekem a szögletes van 2004 decenberi

a Zen tipusu szabadonfutot kaptad? (ha jol emlekszem ez a gyarto)
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17543 Dátum: 2012.04.24 kedd, 08:06:59 »

Tisztelt Laszlo! (bocsanat az ekezetert)

a cserevel kapcsolatosan lennenek kerdeseim. Kellett-e billenteni a blokkot fel vagy lefele, hogy hozza ferj a csavarokhoz, volt-e buktatoja, kell-e odafigyelnem valamire mikor en is neki esek majd? Beneztem ma a motor melle es mersekelten fejvakargatosnak tunt a feladat. Van-e valahol esetleg leiras hozza? A szabadonfuto a Zen fele?

Csaba
Kedves Csaba!
A generátor szabadonfutó tárcsám ZEN márkáju Brazil gyártmány. Beszerzésével kapcsolatban fordulj bizalommal Relhist Fórumtárshoz. Nekem is ő szerezte be, korrekt módon és áron. A generátor oldali szij és görgő cserével kapcsolatban pü-ben megkereslek. Addig is nézd át a Wiki és a FAQ topikot és keress rá a témára a keresőben. Több szem többet lát.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.24 kedd, 08:08:30 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #17544 Dátum: 2012.04.24 kedd, 08:31:55 »

Üdv!
Múltkor ugye említettem, hogy újfent izzító villogás jel adódott.
Hibajellel együtt elkerült az autó egy a Ford-Carmoban dolgozó sráchoz, maszekba Nyíregyázán. A porlasztókat elküldte, letesztelték. Elvileg semmi bajuk (hál istennek), és kiderült, hogy 2 gyári csúcs, 2 pedig már cserélve volt. És elképzelhető, hogy ezért nem tetszik a computernek a rendszer.
Szóval a srác annyit mondott, hogy nem biztos, hogy ez lefutott kör. És elképzelhető, hogy ha legközelebb is beadja a jelet, akkor mind a 4-et fel kell újíttatni vagy kicserélni, hiába jók a csúcsok.
Vélemény?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17545 Dátum: 2012.04.24 kedd, 09:30:30 »

Üdv!
Múltkor ugye említettem, hogy újfent izzító villogás jel adódott.
Hibajellel együtt elkerült az autó egy a Ford-Carmoban dolgozó sráchoz, maszekba Nyíregyázán. A porlasztókat elküldte, letesztelték. Elvileg semmi bajuk (hál istennek), és kiderült, hogy 2 gyári csúcs, 2 pedig már cserélve volt. És elképzelhető, hogy ezért nem tetszik a computernek a rendszer.
Szóval a srác annyit mondott, hogy nem biztos, hogy ez lefutott kör. És elképzelhető, hogy ha legközelebb is beadja a jelet, akkor mind a 4-et fel kell újíttatni vagy kicserélni, hiába jók a csúcsok.
Vélemény?
első blikkre hülyeség. Hacsak nem a 2x2db közül valamely kettő nem passzol a motorhoz.
Az üa. rendszer vezérlés csak a nyomásra érzékeny. Ha próbapadon jók a porlasztók, akkor beszerelve is jók. (kiv, ha rosszul/nem tesztelték őket)
Sokkal inkább lehet pumpa, szűrő, levegősödés, stb gond.
Mi volt a hibakód?
 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #17546 Dátum: 2012.04.24 kedd, 09:52:42 »

első blikkre hülyeség. Hacsak nem a 2x2db közül valamely kettő nem passzol a motorhoz.
Az üa. rendszer vezérlés csak a nyomásra érzékeny. Ha próbapadon jók a porlasztók, akkor beszerelve is jók. (kiv, ha rosszul/nem tesztelték őket)
Sokkal inkább lehet pumpa, szűrő, levegősödés, stb gond.
Mi volt a hibakód?
 

Meg ha nem írták be rendesen a csúcsok kódjait az autóba. De ha szabályszerűen voltak cserélve, akkor a fentebb leírtak a netto hülyeség kategóriába tartoznak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17547 Dátum: 2012.04.24 kedd, 10:13:08 »

Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek mégpedig a felől hogy pályán mentem a kocsival tempomattal kb140km/h és egyszer csak azt éreztem mindha kikpcsolt volna én nem is huzott a kocsi de ez nem sok idö volt utánna ment normálisan és nem csinált ilyet ?Szerintetek mi lehetett a gond? worship

Jött a lejtő.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17548 Dátum: 2012.04.24 kedd, 10:34:50 »

Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek mégpedig a felől hogy pályán mentem a kocsival tempomattal kb140km/h és egyszer csak azt éreztem mindha kikpcsolt volna én nem is huzott a kocsi de ez nem sok idö volt utánna ment normálisan és nem csinált ilyet ?Szerintetek mi lehetett a gond? worship
nem dpf-es az autó?
Egyébként több beszámoló szólt már arról, hogy rossz/koszos EGR szelep okoz pályázásnál egyenetlenséget tempomattal.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #17549 Dátum: 2012.04.24 kedd, 11:09:20 »

nem dpf-es az autó?
Egyébként több beszámoló szólt már arról, hogy rossz/koszos EGR szelep okoz pályázásnál egyenetlenséget tempomattal.
nem dpf-es és az egr is le van dugozva
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Oldalak: 1 ... 344 345 346 347 348 349 350 [351] 352 353 354 355 356 357 358 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.