Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:08:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
343
344
345
346
347
348
349
[
350
]
351
352
353
354
355
356
357
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639460 alkalommal)
0 Felhasználó és 168 vendég van a témában
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17450 Dátum:
2012.04.18 szerda, 12:06:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 11:56:41
Tudj' fene. Hétvégén megnézem, ott a régi feszítő, anyukám most vette meg nekem a csapágyat, majd rápróbálom.
Ha passzos, kapásból még háromra vevő leszek.
Kezdjük akkor írni a listát...?
AndyA
De te az előbb a szervo csapágyról akartál listát írni, azt a csapágyat próbálod fel a generátoroldalira?
Szerintem az oda vékony lesz.
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17451 Dátum:
2012.04.18 szerda, 13:47:54 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.18 szerda, 12:06:49
De te az előbb a szervo csapágyról akartál listát írni, azt a csapágyat próbálod fel a generátoroldalira?
Szerintem az oda vékony lesz.
Szerintem gyártanak szélesebbet is.
Az SKF-nek meg alighanem mindegy az árengedmény végett, hogy 10 darab egyféle, vagy 5+5 kétféle csapágyat kérünk csendes halomba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17452 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:21:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 13:47:54
Szerintem gyártanak szélesebbet is.
Az SKF-nek meg alighanem mindegy az árengedmény végett, hogy 10 darab egyféle, vagy 5+5 kétféle csapágyat kérünk csendes halomba.
AndyA
ez igaz.
ha lesz, a generátoroldali érdekelni fog, felírhatsz. (a szervőoldalit 1 éve cseréltem csapágyra)
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17453 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:25:25 »
Idézetet írta: dfeco - 2012.04.18 szerda, 14:21:21
ez igaz.
ha lesz, a generátoroldali érdekelni fog, felírhatsz. (a szervőoldalit 1 éve cseréltem csapágyra)
Majd csinálunk rá közös beszerzőlistát. Egyelőre hétvégén kapom meg, addig helybetopi.
Ez csak a TDCi-nél jó, vagy más motorokhoz is használatos ugyanez a két feszítő?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17454 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:35:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 14:25:25
Majd csinálunk rá közös beszerzőlistát. Egyelőre hétvégén kapom meg, addig helybetopi.
Ez csak a TDCi-nél jó, vagy más motorokhoz is használatos ugyanez a két feszítő?
AndyA
http://www.cromax.hu/index.php?katid=51461493&termek_al_id=10247&katnev=2000.10.15-2007.03.19
.
ez alapjánt úgy tűnik a benzinesnél egy kicsit más rendszer van.
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17455 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:42:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 14:25:25
Majd csinálunk rá közös beszerzőlistát. Egyelőre hétvégén kapom meg, addig helybetopi.
Ez csak a TDCi-nél jó, vagy más motorokhoz is használatos ugyanez a két feszítő?
AndyA
tddi-hez elvileg jó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17456 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:43:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.18 szerda, 14:42:56
tddi-hez elvileg jó
Majd oda is átlinkeljük.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17457 Dátum:
2012.04.18 szerda, 14:47:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 14:43:55
Majd oda is átlinkeljük.
AndyA
lehet én is kezdenék vele valamit, a szíjakon kívül még gyári
9,5év/200ekm
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17458 Dátum:
2012.04.18 szerda, 19:03:26 »
Csak én képzelgek, vagy tényleg elképzelhető az, hogy jobban, fürgébben megy az autó, miután kivittem Budapestről és 1000km-t mentem vele szinte csak autópályán? Lehetséges ilyen?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17459 Dátum:
2012.04.18 szerda, 19:07:52 »
Idézetet írta: Shad - 2012.04.18 szerda, 19:03:26
Csak én képzelgek, vagy tényleg elképzelhető az, hogy jobban, fürgébben megy az autó, miután kivittem Budapestről és 1000km-t mentem vele szinte csak autópályán? Lehetséges ilyen?
Hát ha előtte csak tötymörgés volt akkor most lehet kikormolódott.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17460 Dátum:
2012.04.18 szerda, 19:24:11 »
Idézetet írta: Shad - 2012.04.18 szerda, 19:03:26
Csak én képzelgek, vagy tényleg elképzelhető az, hogy jobban, fürgébben megy az autó, miután kivittem Budapestről és 1000km-t mentem vele szinte csak autópályán? Lehetséges ilyen?
Kidugítottad az elkormolt katalizátort.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17461 Dátum:
2012.04.18 szerda, 20:28:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 19:24:11
Kidugítottad az elkormolt katalizátort.
AndyA
Ezt de szépen megfogalmaztad....
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17462 Dátum:
2012.04.18 szerda, 20:46:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.18 szerda, 20:28:02
Ezt de szépen megfogalmaztad....
Fogalmazás gátlót szed
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17463 Dátum:
2012.04.18 szerda, 21:17:17 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.04.14 szombat, 21:07:49
Ki takarítottak rendesen,Nekem is ez volt a hiba második fele,az elsö pcs Fehérváron (Filep dízel)csinálták meg, igaz kényszerböl,a turbót Ervin rakta rendbe,+egr dugó +szívósor csere,azóta semmi gondom vele,télen is indult a nagy hidegekbe gond nélkül sima üzemanyaggal
Ui keresd Ervint itt a fórumon nem lakik messze 45-50km +megcsinálja normálisan korrekt áron.
Köszi, megfogadtam a tanácsodat, elvittem Ervinhez aki nagyon lelkiismeretesen ledugózta kipucolta az EGR-t meg a szivósort
Azóta nem füstöl és megy mint a rakéta,
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17464 Dátum:
2012.04.18 szerda, 21:26:43 »
Idézetet írta: hiba - 2012.04.18 szerda, 21:17:17
Köszi, megfogadtam a tanácsodat, elvittem Ervinhez aki nagyon lelkiismeretesen ledugózta kipucolta az EGR-t meg a szivósort
Azóta nem füstöl és megy mint a rakéta,
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17465 Dátum:
2012.04.18 szerda, 23:57:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.18 szerda, 09:44:33
Szervószíjfeszítő gyakran eldöglő görgője helyett csapágyat néztem. Az Üllői úti SKF boltban a listaára 7700+ÁFA, de azt mondják, hogy Mondeo Club méretű rendelésnél - 10-15 darab - bruttó 6000 körül tudnák adni.
.....
Mond meg a boltosoknak, hogy Club méretű rendelésnél, nem illik
bruttó
árról beszélni!
Capisce?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17466 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 07:22:22 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.04.18 szerda, 23:57:32
Mond meg a boltosoknak, hogy Club méretű rendelésnél, nem illik
bruttó
árról beszélni!
Capisce?
Magyarországon hivatalosan bármi másról tilos. Nem tudom őket hibáztatni ezért...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17467 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 08:36:13 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.04.18 szerda, 23:57:32
Mond meg a boltosoknak, hogy Club méretű rendelésnél, nem illik
bruttó
árról beszélni!
Capisce?
Gondolom Ő is kifizette az Áfa-t, mikor beszerezte a beszállítójától...
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17468 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 10:52:16 »
ez 100%?
Idézetet írta: alf - 2012.04.13 péntek, 11:03:29
a generatortol.
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17469 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 12:27:10 »
Idézetet írta: Imre - 2012.04.17 kedd, 22:06:19
Sziasztok az én mondeom egy 130 le tdci és mostanában elment az ereje nem húz csak lomháskodik 303000 km van benne.
A műszerfalon semmi jelzés .csak néha mikor letilt induláskor és nem indul csak a második indításra
a turbót nem hallom hogy (fütyülne) de mikor megvettem akkor sem hallottam viszont ment rendesen azt hiszem
Szerintetek mi lehet a gond talán a turbó?
Pont így jártam kijöttem a németekhez,és 2700nál kezdett húzni,elkeseredtem,hogy túrbó baj.
Elvittem itt egy szerelőhöz,2 napig keresték a hibát mire a harmadik nap reggel hívtak hogy megvan a baj.
Egy vékony vákum cső meg volt repedve amit szinte nem is lehetett észrevenni.Ja és nekem is nagyon nehezen indult.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17470 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 12:35:14 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.04.19 csütörtök, 12:27:10
Pont így jártam kijöttem a németekhez,és 2700nál kezdett húzni,elkeseredtem,hogy túrbó baj.
Elvittem itt egy szerelőhöz,2 napig keresték a hibát mire a harmadik nap reggel hívtak hogy megvan a baj.
Egy vékony vákum cső meg volt repedve amit szinte nem is lehetett észrevenni.Ja és nekem is nagyon nehezen indult.
Megjegyezted melyik volt???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17471 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 12:44:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.19 csütörtök, 12:35:14
Megjegyezted melyik volt???
Meg igen majd délután leirom mert akkor leszek a kocsinál és most fejből nem tudom pontosan.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17472 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 15:39:05 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.04.19 csütörtök, 12:44:55
Meg igen majd délután leirom mert akkor leszek a kocsinál és most fejből nem tudom pontosan.
ok
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
OMG
«
Új hozzászólás #17473 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 19:49:21 »
Bocs az OFF-ért, de ha már turbó:
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1575817
Nem szarral gurigázik a bácsi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17474 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 20:17:57 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2012.04.19 csütörtök, 10:52:16
ez 100%?
a monitor mögül igen!
Amúgy meg ellenőrizni kell néhány dolgot.Töltőfeszt,stb....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zafira67
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17475 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 21:47:44 »
Sziasztok! Sajnos megadta magát a gépem. A szervízben azt mondták a porlasztók bevizsgálása után, hogy mind a négy csúcsot ki kell cserélni a magasnyomású szivattyúval együtt. Van aki tudna segíteni, hogy ne kerüljön félmillába a dolog?
Kösz előre is.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17476 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 22:09:50 »
Idézetet írta: zafira67 - 2012.04.19 csütörtök, 21:47:44
Sziasztok! Sajnos megadta magát a gépem. A szervízben azt mondták a porlasztók bevizsgálása után, hogy mind a négy csúcsot ki kell cserélni a magasnyomású szivattyúval együtt. Van aki tudna segíteni, hogy ne kerüljön félmillába a dolog?
Kösz előre is.
Először is mivolt a jelenség amire ezt mondták hibakód volt- és mi?A másik ha felújítattod akkor is számolhatsz 400e ft-ot.Sajnos nem lesz olcsóbb.Nekem is ennyi volt /542e ft./
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17477 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 22:13:23 »
Idézetet írta: zafira67 - 2012.04.19 csütörtök, 21:47:44
Sziasztok! Sajnos megadta magát a gépem. A szervízben azt mondták a porlasztók bevizsgálása után, hogy mind a négy csúcsot ki kell cserélni a magasnyomású szivattyúval együtt. Van aki tudna segíteni, hogy ne kerüljön félmillába a dolog?
Kösz előre is.
Filep dízel...másokra nem bíznám.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zafira67
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17478 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 22:36:47 »
Köszönöm, holnap kikérdezem őket.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17479 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 22:37:37 »
Idézetet írta: zafira67 - 2012.04.19 csütörtök, 21:47:44
Sziasztok! Sajnos megadta magát a gépem. A szervízben azt mondták a porlasztók bevizsgálása után, hogy mind a négy csúcsot ki kell cserélni a magasnyomású szivattyúval együtt. Van aki tudna segíteni, hogy ne kerüljön félmillába a dolog?
Kösz előre is.
A szervízben mindig porlasztó csere a megoldás... De a valóságban nem. Mik a tünetek?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17480 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 23:37:59 »
Üdv!
hogy tudhatom meg, hogy az én autómban milyen porlasztó van? mert szoktam látni, hogy 101z meg 301z és hasonlók kerülnek megemlítésre.
ha más nincs akkor nekem jó a 350z is, de az csak nissanból.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17481 Dátum:
2012.04.19 csütörtök, 23:39:55 »
Idézetet írta: zolas - 2012.04.19 csütörtök, 23:37:59
Üdv!
hogy tudhatom meg, hogy az én autómban milyen porlasztó van? mert szoktam látni, hogy 101z meg 301z és hasonlók kerülnek megemlítésre.
ha más nincs akkor nekem jó a 350z is, de az csak nissanból.
le kell olvasni a csúcsodról. meg a szelepfedelen is kéne lennie egy olyan matricának. de inkább ne kelljen nézegetned
kívülről sikerült letakarítani a sérülést??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17482 Dátum:
2012.04.20 péntek, 01:06:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.19 csütörtök, 23:39:55
le kell olvasni a csúcsodról. meg a szelepfedelen is kéne lennie egy olyan matricának. de inkább ne kelljen nézegetned
kívülről sikerült letakarítani a sérülést??
köszi a választ.
sikerült nagyjából.
de a gondok csőstől jönnek. elkezdett villogni az izzítás jelző.
diag> 3as pcsúcs... a srác holnap küldi el beméretni vagy résolajoztatni egy adagolóshoz. mert hiába dolgozik a ford-carmoban nem bízik a saját munkatársaiban. xD
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
zafira67
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17483 Dátum:
2012.04.20 péntek, 06:34:42 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.04.19 csütörtök, 22:37:37
A szervízben mindig porlasztó csere a megoldás... De a valóságban nem. Mik a tünetek?
A történet a következő volt: Teletankoltam, és kb 100 km múlva gyorsításnál elkezdte tolni a füstöt. Még kb 250 km után elkezdett rángatni, mintha kifogyott volna a gázolaj, elkezdett villogni az izzításjelző, és abban a pillanatban letiltott a computer. Mindez a rángatástól kezdve a leállásig nem volt több 10 másodpercnél. Elektromosan jó, forgatja a motort, csak nem indul be. Van már egy mérési jegyzőkönyvem a porlasztókról, de nem sikerült beszúrnom ide.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17484 Dátum:
2012.04.20 péntek, 07:01:47 »
Idézetet írta: zafira67 - 2012.04.20 péntek, 06:34:42
A történet a következő volt: Teletankoltam, és kb 100 km múlva gyorsításnál elkezdte tolni a füstöt. Még kb 250 km után elkezdett rángatni, mintha kifogyott volna a gázolaj, elkezdett villogni az izzításjelző, és abban a pillanatban letiltott a computer. Mindez a rángatástól kezdve a leállásig nem volt több 10 másodpercnél. Elektromosan jó, forgatja a motort, csak nem indul be. Van már egy mérési jegyzőkönyvem a porlasztókról, de nem sikerült beszúrnom ide.
Ez lehet egr szelep hiba
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17485 Dátum:
2012.04.20 péntek, 07:04:08 »
Idézetet írta: zafira67 - 2012.04.20 péntek, 06:34:42
A történet a következő volt: Teletankoltam, és kb 100 km múlva gyorsításnál elkezdte tolni a füstöt. Még kb 250 km után elkezdett rángatni, mintha kifogyott volna a gázolaj, elkezdett villogni az izzításjelző, és abban a pillanatban letiltott a computer. Mindez a rángatástól kezdve a leállásig nem volt több 10 másodpercnél. Elektromosan jó, forgatja a motort, csak nem indul be. Van már egy mérési jegyzőkönyvem a porlasztókról, de nem sikerült beszúrnom ide.
Hibakód olvasás mert kell lennie föleg ha leállt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17486 Dátum:
2012.04.20 péntek, 12:05:47 »
Idézetet írta: zafira67 - 2012.04.20 péntek, 06:34:42
A történet a következő volt: Teletankoltam, és kb 100 km múlva gyorsításnál elkezdte tolni a füstöt. Még kb 250 km után elkezdett rángatni, mintha kifogyott volna a gázolaj, elkezdett villogni az izzításjelző, és abban a pillanatban letiltott a computer. Mindez a rángatástól kezdve a leállásig nem volt több 10 másodpercnél. Elektromosan jó, forgatja a motort, csak nem indul be. Van már egy mérési jegyzőkönyvem a porlasztókról, de nem sikerült beszúrnom ide.
facliftes a gép?
lehet hogy csak rossz üzemanyagot tankoltál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17487 Dátum:
2012.04.20 péntek, 19:09:59 »
Üdv!
A szerelősrác kiszedte ma a porlasztókat, elküldte egy cégnek akik felújítják a porlasztókat,meg állapotot mérnek fel.
Jött a délután a telefon, hogy egyik porlasztómnak sincsen semmi baja.
Mégis augusztus óta mióta nálam van, 9e km-t mentem már vele összvissz kb és ez az 5. alkalom, hogy bedobja a hibát. a kedvenc jelenséget: izzítólámpa villogás. Két alkalommal jelezte az 1-est, másik két alkalommal a 4-est, és most először a 3-asra panaszkodott.
Valami elképzelés, hogy mi okozhatja ezt?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17488 Dátum:
2012.04.20 péntek, 19:13:52 »
Idézetet írta: zolas - 2012.04.20 péntek, 19:09:59
Üdv!
A szerelősrác kiszedte ma a porlasztókat, elküldte egy cégnek akik felújítják a porlasztókat,meg állapotot mérnek fel.
Jött a délután a telefon, hogy egyik porlasztómnak sincsen semmi baja.
Mégis augusztus óta mióta nálam van, 9e km-t mentem már vele összvissz kb és ez az 5. alkalom, hogy bedobja a hibát. a kedvenc jelenséget: izzítólámpa villogás. Két alkalommal jelezte az 1-est, másik két alkalommal a 4-est, és most először a 3-asra panaszkodott.
Valami elképzelés, hogy mi okozhatja ezt?
hibakódokat írj
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17489 Dátum:
2012.04.20 péntek, 19:24:41 »
Idézetet írta: zolas - 2012.04.20 péntek, 19:09:59
Üdv!
A szerelősrác kiszedte ma a porlasztókat, elküldte egy cégnek akik felújítják a porlasztókat,meg állapotot mérnek fel.
Jött a délután a telefon, hogy egyik porlasztómnak sincsen semmi baja.
Mégis augusztus óta mióta nálam van, 9e km-t mentem már vele összvissz kb és ez az 5. alkalom, hogy bedobja a hibát. a kedvenc jelenséget: izzítólámpa villogás. Két alkalommal jelezte az 1-est, másik két alkalommal a 4-est, és most először a 3-asra panaszkodott.
Valami elképzelés, hogy mi okozhatja ezt?
Szivattyú teszt volt mert ha a csúcs jó akkor a szivattyú is okozhatja.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17490 Dátum:
2012.04.20 péntek, 19:35:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.20 péntek, 19:24:41
Szivattyú teszt volt mert ha a csúcs jó akkor a szivattyú is okozhatja.
nah olyanról nem tudok.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.20 péntek, 19:13:52
hibakódokat írj
sajnos nem volt lehetőségem megszerezni. mert nővéremnél volt a kocsi a héten, nála is jött elő a probléma és ő is vitte el.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17491 Dátum:
2012.04.20 péntek, 19:54:16 »
Idézetet írta: zolas - 2012.04.20 péntek, 19:35:48
nah olyanról nem tudok.
sajnos nem volt lehetőségem megszerezni. mert nővéremnél volt a kocsi a héten, nála is jött elő a probléma és ő is vitte el.
Akkor most te vidd el és olyan helyre vidd ahol gyári diaggal nézzék meg a kocsid és kérj szivattyú tesztet is.Ez az összevissza jelzés a jó csúcsokra szerintem amikor elengedi a nyomást akkor jelez mindig más csúcsra.A kódok meg kellenek de most gyári diaggal nézzétek meg ha eddig nem így volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17492 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:34:50 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.20 péntek, 19:24:41
Szivattyú teszt volt mert ha a csúcs jó akkor a szivattyú is okozhatja.
az aláírásod szerint 2002-es TDCi, azaz IDM-es verzió. Ezeknél előfordul az IDM testvezeték csatlakozásának korróziója (akksitálca alatti rész), ami okozhat üzemanyag rendszer vezérlési gondot, ami meg izzító villogást.
De simán lehet az is, hogy szivárog valahol (ha eddig nem, akkor majd most, a résolajcsövek megbontása után...)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17493 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:44:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.20 péntek, 23:34:50
az aláírásod szerint 2002-es TDCi, azaz IDM-es verzió. Ezeknél előfordul az IDM testvezeték csatlakozásának korróziója (akksitálca alatti rész), ami okozhat üzemanyag rendszer vezérlési gondot, ami meg izzító villogást.
De simán lehet az is, hogy szivárog valahol (ha eddig nem, akkor majd most, a résolajcsövek megbontása után...)
Ez így igaz ezért néztük mi is annak idején ezt is mikor ha emlékszel az enyém egyszerüen rapszódikusan nem indult.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17494 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:49:02 »
köszönöm szépen a segítségeiteket.
amúgy, igen, gyári diaggal nézték. mármint ford szervízben.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17495 Dátum:
2012.04.20 péntek, 23:55:12 »
Idézetet írta: zolas - 2012.04.20 péntek, 23:49:02
köszönöm szépen a segítségeiteket.
amúgy, igen, gyári diaggal nézték. mármint ford szervízben.
Akkor is mért nem nézték meg a szivattyút gyári diaggal amikor az enyém rajta volt saját szememmel láttam mikor a szerelőm azt is nézte.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17496 Dátum:
2012.04.21 szombat, 09:12:38 »
A nagynyomású részben a nyomásmérőt lehet tesztelni, hogy rendben működik-e? Gondolom, azért ez nem háztáji műtét...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17497 Dátum:
2012.04.21 szombat, 10:47:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.21 szombat, 09:12:38
A nagynyomású részben a nyomásmérőt lehet tesztelni, hogy rendben működik-e? Gondolom, azért ez nem háztáji műtét...
AndyA
az IMV-re gondolsz? vagy a belső szállítási nyomásra? Elvileg ha a porlasztók résolaj vesztesége jó, és nincs folyás a magasnyomású szakaszon, az P0251-es DTC (üa. nyomás nem állítható elő az IVM kellő pozíciója mellett) a szivattyú hibájára utal. Azaz azt jelenti, hogy a rail szenzoron mérhető nyomás nem felel meg az üzemi körülményeknek, és nem is tudja az ECU úgy állítani az IVM-et, hogy megfelelő nyomást hozzon létre. Ez a szivattyú vagy alacsony nyomású szakasz hibájára utal: nem jó a belső szállítási nyomás (<3bar) vagy nem jut elég üzemanyag a szivattyúba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17498 Dátum:
2012.04.21 szombat, 12:47:11 »
Sziasztok.A jó múltkor írtam,hogy meg állt az autóm az osztrákoknál.Mivel már meg vettem előre az új gyári csúcsokat,ki vittem belerakták és ismét működik.De tegnap ahogy haza értem 4.sebességbe halottam valami csörgés szerűt.Olyat mint amikor vész üzembe kapcsolt.Az autó nem lassult le és mikor odaléptem neki el hallgatott.Ja amikor meg álltam egy lámpánál és kicsit túráztattam az alapjárat 1500körül maradt egy rövid ideig aztán vissza állt. De még csak 3000km-mentem az új csúcsokkal.Ma már nem csinálja.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17499 Dátum:
2012.04.21 szombat, 15:06:11 »
Idézetet írta: zafira67 - 2012.04.20 péntek, 06:34:42
A történet a következő volt: Teletankoltam, és kb 100 km múlva gyorsításnál elkezdte tolni a füstöt. Még kb 250 km után elkezdett rángatni, mintha kifogyott volna a gázolaj, elkezdett villogni az izzításjelző, és abban a pillanatban letiltott a computer. Mindez a rángatástól kezdve a leállásig nem volt több 10 másodpercnél. Elektromosan jó, forgatja a motort, csak nem indul be. Van már egy mérési jegyzőkönyvem a porlasztókról, de nem sikerült beszúrnom ide.
Nekem még mindig hihetetlen, h ebbe ...............és............... országba 1 szervizbe sem értenek ezekhez a tizen nemtudom hány éves tdcik-hez a Vik-en kívűl! Valami gond van akkor pcs csere meg bemérés meg ilyen baromságok. EGR szelep milyen, le van dugózva? Simán csinálhat ilyet és Te ott hon megjavítod ingyen. Ezek meg megindobálóznak a százezrekkel.... A kút jó ahol tankoltál, oda jársz mindig?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
343
344
345
346
347
348
349
[
350
]
351
352
353
354
355
356
357
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ