Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:08:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 343 344 345 346 347 348 349 [350] 351 352 353 354 355 356 357 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14639460 alkalommal)
0 Felhasználó és 168 vendég van a témában
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17450 Dátum: 2012.04.18 szerda, 12:06:49 »

Tudj' fene. Hétvégén megnézem, ott a régi feszítő, anyukám most vette meg nekem a csapágyat, majd rápróbálom.

Ha passzos, kapásból még háromra vevő leszek.

Kezdjük akkor írni a listát...? Smiley

AndyA

De te az előbb a szervo csapágyról akartál listát írni, azt a csapágyat próbálod fel a generátoroldalira?
Szerintem az oda vékony lesz.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17451 Dátum: 2012.04.18 szerda, 13:47:54 »

De te az előbb a szervo csapágyról akartál listát írni, azt a csapágyat próbálod fel a generátoroldalira?
Szerintem az oda vékony lesz.

Szerintem gyártanak szélesebbet is. Smiley

Az SKF-nek meg alighanem mindegy az árengedmény végett, hogy 10 darab egyféle, vagy 5+5 kétféle csapágyat kérünk csendes halomba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17452 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:21:21 »

Szerintem gyártanak szélesebbet is. Smiley

Az SKF-nek meg alighanem mindegy az árengedmény végett, hogy 10 darab egyféle, vagy 5+5 kétféle csapágyat kérünk csendes halomba.

AndyA

ez igaz.
ha lesz, a generátoroldali érdekelni fog, felírhatsz. (a szervőoldalit 1 éve cseréltem csapágyra)
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17453 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:25:25 »

ez igaz.
ha lesz, a generátoroldali érdekelni fog, felírhatsz. (a szervőoldalit 1 éve cseréltem csapágyra)

Majd csinálunk rá közös beszerzőlistát. Egyelőre hétvégén kapom meg, addig helybetopi.

Ez csak a TDCi-nél jó, vagy más motorokhoz is használatos ugyanez a két feszítő?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17454 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:35:51 »

Majd csinálunk rá közös beszerzőlistát. Egyelőre hétvégén kapom meg, addig helybetopi.

Ez csak a TDCi-nél jó, vagy más motorokhoz is használatos ugyanez a két feszítő?

AndyA

http://www.cromax.hu/index.php?katid=51461493&termek_al_id=10247&katnev=2000.10.15-2007.03.19.

ez alapjánt úgy tűnik a benzinesnél egy kicsit más rendszer van.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17455 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:42:56 »

Majd csinálunk rá közös beszerzőlistát. Egyelőre hétvégén kapom meg, addig helybetopi.

Ez csak a TDCi-nél jó, vagy más motorokhoz is használatos ugyanez a két feszítő?

AndyA
tddi-hez elvileg jó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17456 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:43:55 »

tddi-hez elvileg jó

Majd oda is átlinkeljük. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17457 Dátum: 2012.04.18 szerda, 14:47:02 »

Majd oda is átlinkeljük. Smiley

AndyA
lehet én is kezdenék vele valamit, a szíjakon kívül még gyári vigyor3 9,5év/200ekm Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17458 Dátum: 2012.04.18 szerda, 19:03:26 »

Csak én képzelgek, vagy tényleg elképzelhető az, hogy jobban, fürgébben megy az autó, miután kivittem Budapestről és 1000km-t mentem vele szinte csak autópályán? Lehetséges ilyen?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17459 Dátum: 2012.04.18 szerda, 19:07:52 »

Csak én képzelgek, vagy tényleg elképzelhető az, hogy jobban, fürgébben megy az autó, miután kivittem Budapestről és 1000km-t mentem vele szinte csak autópályán? Lehetséges ilyen?

Hát ha előtte csak tötymörgés volt akkor most lehet kikormolódott.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17460 Dátum: 2012.04.18 szerda, 19:24:11 »

Csak én képzelgek, vagy tényleg elképzelhető az, hogy jobban, fürgébben megy az autó, miután kivittem Budapestről és 1000km-t mentem vele szinte csak autópályán? Lehetséges ilyen?

Kidugítottad az elkormolt katalizátort.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17461 Dátum: 2012.04.18 szerda, 20:28:02 »

Kidugítottad az elkormolt katalizátort.

AndyA

Ezt de szépen megfogalmaztad.... eljen
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17462 Dátum: 2012.04.18 szerda, 20:46:10 »

Ezt de szépen megfogalmaztad.... eljen

Fogalmazás gátlót szed nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #17463 Dátum: 2012.04.18 szerda, 21:17:17 »

Ki takarítottak rendesen,Nekem is ez volt a hiba második fele,az elsö pcs  Fehérváron (Filep dízel)csinálták meg, igaz kényszerböl,a turbót Ervin rakta rendbe,+egr dugó +szívósor csere,azóta semmi gondom vele,télen is indult a nagy hidegekbe gond nélkül sima üzemanyaggal
Ui keresd Ervint itt a fórumon nem lakik messze 45-50km +megcsinálja normálisan korrekt áron.
Köszi, megfogadtam a tanácsodat, elvittem Ervinhez aki nagyon lelkiismeretesen ledugózta kipucolta az EGR-t meg a szivósort
Azóta nem füstöl és megy mint a rakéta,
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17464 Dátum: 2012.04.18 szerda, 21:26:43 »

Köszi, megfogadtam a tanácsodat, elvittem Ervinhez aki nagyon lelkiismeretesen ledugózta kipucolta az EGR-t meg a szivósort
Azóta nem füstöl és megy mint a rakéta,
eljen
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17465 Dátum: 2012.04.18 szerda, 23:57:32 »

Szervószíjfeszítő gyakran eldöglő görgője helyett csapágyat néztem. Az Üllői úti SKF boltban a listaára 7700+ÁFA, de azt mondják, hogy Mondeo Club méretű rendelésnél - 10-15 darab - bruttó 6000 körül tudnák adni.
.....

Mond meg a boltosoknak, hogy Club méretű rendelésnél, nem illik bruttó árról beszélni!  Wink Capisce? hawaii violent guluszem1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17466 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 07:22:22 »

Mond meg a boltosoknak, hogy Club méretű rendelésnél, nem illik bruttó árról beszélni!  Wink Capisce? hawaii violent guluszem1

Magyarországon hivatalosan bármi másról tilos. Nem tudom őket hibáztatni ezért...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #17467 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 08:36:13 »

Mond meg a boltosoknak, hogy Club méretű rendelésnél, nem illik bruttó árról beszélni!  Wink Capisce? hawaii violent guluszem1

Gondolom Ő is kifizette az Áfa-t, mikor beszerezte a beszállítójától...
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #17468 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 10:52:16 »

ez 100%?

a generatortol.

Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17469 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 12:27:10 »

Sziasztok az én mondeom egy 130 le tdci és mostanában elment az ereje nem húz csak lomháskodik 303000 km van benne.
A műszerfalon semmi jelzés .csak néha mikor letilt induláskor és nem indul csak a második indításra
 a turbót nem hallom hogy (fütyülne) de mikor megvettem akkor sem hallottam  viszont  ment rendesen azt hiszem
Szerintetek mi lehet a gond talán a turbó?

Pont így jártam kijöttem a németekhez,és 2700nál kezdett húzni,elkeseredtem,hogy túrbó baj.
Elvittem itt egy szerelőhöz,2 napig keresték a hibát mire a harmadik nap reggel hívtak hogy megvan a baj.
Egy vékony vákum cső meg volt repedve amit szinte nem is lehetett észrevenni.Ja és nekem is nagyon nehezen indult.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17470 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 12:35:14 »

Pont így jártam kijöttem a németekhez,és 2700nál kezdett húzni,elkeseredtem,hogy túrbó baj.
Elvittem itt egy szerelőhöz,2 napig keresték a hibát mire a harmadik nap reggel hívtak hogy megvan a baj.
Egy vékony vákum cső meg volt repedve amit szinte nem is lehetett észrevenni.Ja és nekem is nagyon nehezen indult.
Megjegyezted melyik volt???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #17471 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 12:44:55 »

Megjegyezted melyik volt???
Meg igen majd délután leirom mert akkor leszek a kocsinál és most fejből nem tudom pontosan.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17472 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 15:39:05 »

Meg igen majd délután leirom mert akkor leszek a kocsinál és most fejből nem tudom pontosan.
ok
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



OMG
« Új hozzászólás #17473 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 19:49:21 »

Bocs az OFF-ért, de ha már turbó:

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1575817

Nem szarral gurigázik a bácsi  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17474 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 20:17:57 »

ez 100%?

a monitor mögül igen! vigyor3
Amúgy meg ellenőrizni kell néhány dolgot.Töltőfeszt,stb....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zafira67
Vendég
« Új hozzászólás #17475 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 21:47:44 »

Sziasztok! Sajnos megadta magát a gépem. A szervízben azt mondták a porlasztók bevizsgálása után, hogy mind a négy csúcsot ki kell cserélni a magasnyomású szivattyúval együtt. Van aki tudna segíteni, hogy ne kerüljön félmillába a dolog?

Kösz előre is.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17476 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 22:09:50 »

Sziasztok! Sajnos megadta magát a gépem. A szervízben azt mondták a porlasztók bevizsgálása után, hogy mind a négy csúcsot ki kell cserélni a magasnyomású szivattyúval együtt. Van aki tudna segíteni, hogy ne kerüljön félmillába a dolog?

Kösz előre is.
Először is mivolt a jelenség amire ezt mondták hibakód volt- és mi?A másik ha felújítattod akkor is számolhatsz 400e ft-ot.Sajnos nem lesz olcsóbb.Nekem is ennyi volt /542e ft./
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17477 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 22:13:23 »

Sziasztok! Sajnos megadta magát a gépem. A szervízben azt mondták a porlasztók bevizsgálása után, hogy mind a négy csúcsot ki kell cserélni a magasnyomású szivattyúval együtt. Van aki tudna segíteni, hogy ne kerüljön félmillába a dolog?

Kösz előre is.
Filep dízel...másokra nem bíznám.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zafira67
Vendég
« Új hozzászólás #17478 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 22:36:47 »

Köszönöm, holnap kikérdezem őket.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17479 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 22:37:37 »

Sziasztok! Sajnos megadta magát a gépem. A szervízben azt mondták a porlasztók bevizsgálása után, hogy mind a négy csúcsot ki kell cserélni a magasnyomású szivattyúval együtt. Van aki tudna segíteni, hogy ne kerüljön félmillába a dolog?

Kösz előre is.

A szervízben mindig porlasztó csere a megoldás... De a valóságban nem. Mik a tünetek?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #17480 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 23:37:59 »

Üdv!
hogy tudhatom meg, hogy az én autómban milyen porlasztó van? mert szoktam látni, hogy 101z meg 301z és hasonlók kerülnek megemlítésre.
ha más nincs akkor nekem jó a 350z is, de az csak nissanból.  eplus2 eplus2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17481 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 23:39:55 »

Üdv!
hogy tudhatom meg, hogy az én autómban milyen porlasztó van? mert szoktam látni, hogy 101z meg 301z és hasonlók kerülnek megemlítésre.
ha más nincs akkor nekem jó a 350z is, de az csak nissanból.  eplus2 eplus2
le kell olvasni a csúcsodról. meg a szelepfedelen is kéne lennie egy olyan matricának. de inkább ne kelljen nézegetned Wink

kívülről sikerült letakarítani a sérülést?? Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #17482 Dátum: 2012.04.20 péntek, 01:06:35 »

le kell olvasni a csúcsodról. meg a szelepfedelen is kéne lennie egy olyan matricának. de inkább ne kelljen nézegetned Wink

kívülről sikerült letakarítani a sérülést?? Undecided
köszi a választ. Smiley  worship
sikerült nagyjából.
de a gondok csőstől jönnek. elkezdett villogni az izzítás jelző. Smiley diag> 3as pcsúcs... a srác holnap küldi el beméretni vagy résolajoztatni egy adagolóshoz. mert hiába dolgozik a ford-carmoban nem bízik a saját munkatársaiban. xD
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
zafira67
Vendég
« Új hozzászólás #17483 Dátum: 2012.04.20 péntek, 06:34:42 »

A szervízben mindig porlasztó csere a megoldás... De a valóságban nem. Mik a tünetek?

A történet a következő volt: Teletankoltam, és kb 100 km múlva gyorsításnál elkezdte tolni a füstöt. Még kb 250 km után elkezdett rángatni, mintha kifogyott volna a gázolaj, elkezdett villogni az izzításjelző, és abban a pillanatban letiltott a computer. Mindez a rángatástól kezdve a leállásig nem volt több 10 másodpercnél. Elektromosan jó, forgatja a motort, csak nem indul be. Van már egy mérési jegyzőkönyvem a porlasztókról, de nem sikerült beszúrnom ide.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17484 Dátum: 2012.04.20 péntek, 07:01:47 »

A történet a következő volt: Teletankoltam, és kb 100 km múlva gyorsításnál elkezdte tolni a füstöt. Még kb 250 km után elkezdett rángatni, mintha kifogyott volna a gázolaj, elkezdett villogni az izzításjelző, és abban a pillanatban letiltott a computer. Mindez a rángatástól kezdve a leállásig nem volt több 10 másodpercnél. Elektromosan jó, forgatja a motort, csak nem indul be. Van már egy mérési jegyzőkönyvem a porlasztókról, de nem sikerült beszúrnom ide.
Ez lehet egr szelep hiba
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17485 Dátum: 2012.04.20 péntek, 07:04:08 »

A történet a következő volt: Teletankoltam, és kb 100 km múlva gyorsításnál elkezdte tolni a füstöt. Még kb 250 km után elkezdett rángatni, mintha kifogyott volna a gázolaj, elkezdett villogni az izzításjelző, és abban a pillanatban letiltott a computer. Mindez a rángatástól kezdve a leállásig nem volt több 10 másodpercnél. Elektromosan jó, forgatja a motort, csak nem indul be. Van már egy mérési jegyzőkönyvem a porlasztókról, de nem sikerült beszúrnom ide.
Hibakód olvasás mert kell lennie föleg ha leállt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17486 Dátum: 2012.04.20 péntek, 12:05:47 »

A történet a következő volt: Teletankoltam, és kb 100 km múlva gyorsításnál elkezdte tolni a füstöt. Még kb 250 km után elkezdett rángatni, mintha kifogyott volna a gázolaj, elkezdett villogni az izzításjelző, és abban a pillanatban letiltott a computer. Mindez a rángatástól kezdve a leállásig nem volt több 10 másodpercnél. Elektromosan jó, forgatja a motort, csak nem indul be. Van már egy mérési jegyzőkönyvem a porlasztókról, de nem sikerült beszúrnom ide.
facliftes a gép?
lehet hogy csak rossz üzemanyagot tankoltál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #17487 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:09:59 »

Üdv!

A szerelősrác kiszedte ma a porlasztókat, elküldte egy cégnek akik felújítják a porlasztókat,meg állapotot mérnek fel.
Jött a délután a telefon, hogy egyik porlasztómnak sincsen semmi baja.
Mégis augusztus óta mióta nálam van, 9e km-t mentem már vele összvissz kb és ez az 5. alkalom, hogy bedobja a hibát. a kedvenc jelenséget: izzítólámpa villogás. Két alkalommal jelezte az 1-est, másik két alkalommal a 4-est, és most először a 3-asra panaszkodott.

Valami elképzelés, hogy mi okozhatja ezt?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17488 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:13:52 »

Üdv!

A szerelősrác kiszedte ma a porlasztókat, elküldte egy cégnek akik felújítják a porlasztókat,meg állapotot mérnek fel.
Jött a délután a telefon, hogy egyik porlasztómnak sincsen semmi baja.
Mégis augusztus óta mióta nálam van, 9e km-t mentem már vele összvissz kb és ez az 5. alkalom, hogy bedobja a hibát. a kedvenc jelenséget: izzítólámpa villogás. Két alkalommal jelezte az 1-est, másik két alkalommal a 4-est, és most először a 3-asra panaszkodott.

Valami elképzelés, hogy mi okozhatja ezt?
hibakódokat írj Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17489 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:24:41 »

Üdv!

A szerelősrác kiszedte ma a porlasztókat, elküldte egy cégnek akik felújítják a porlasztókat,meg állapotot mérnek fel.
Jött a délután a telefon, hogy egyik porlasztómnak sincsen semmi baja.
Mégis augusztus óta mióta nálam van, 9e km-t mentem már vele összvissz kb és ez az 5. alkalom, hogy bedobja a hibát. a kedvenc jelenséget: izzítólámpa villogás. Két alkalommal jelezte az 1-est, másik két alkalommal a 4-est, és most először a 3-asra panaszkodott.

Valami elképzelés, hogy mi okozhatja ezt?
Szivattyú teszt volt mert ha a csúcs jó akkor a szivattyú is okozhatja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #17490 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:35:48 »

Szivattyú teszt volt mert ha a csúcs jó akkor a szivattyú is okozhatja.
nah olyanról nem tudok.

hibakódokat írj Wink
sajnos nem volt lehetőségem megszerezni. mert nővéremnél volt a kocsi a héten, nála is jött elő a probléma és ő is vitte el.  szomoru1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17491 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:54:16 »

nah olyanról nem tudok.
sajnos nem volt lehetőségem megszerezni. mert nővéremnél volt a kocsi a héten, nála is jött elő a probléma és ő is vitte el.  szomoru1
Akkor most te vidd el és olyan helyre vidd ahol gyári diaggal nézzék meg a kocsid és kérj szivattyú tesztet is.Ez az összevissza jelzés a jó csúcsokra szerintem amikor elengedi a nyomást akkor jelez mindig más csúcsra.A kódok meg kellenek de most gyári diaggal nézzétek meg ha eddig nem így volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17492 Dátum: 2012.04.20 péntek, 23:34:50 »

Szivattyú teszt volt mert ha a csúcs jó akkor a szivattyú is okozhatja.
az aláírásod szerint 2002-es TDCi, azaz IDM-es verzió. Ezeknél előfordul az IDM testvezeték csatlakozásának korróziója (akksitálca alatti rész), ami okozhat üzemanyag rendszer vezérlési gondot, ami meg izzító villogást.
De simán lehet az is, hogy szivárog valahol (ha eddig nem, akkor majd most, a résolajcsövek megbontása után...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17493 Dátum: 2012.04.20 péntek, 23:44:07 »

az aláírásod szerint 2002-es TDCi, azaz IDM-es verzió. Ezeknél előfordul az IDM testvezeték csatlakozásának korróziója (akksitálca alatti rész), ami okozhat üzemanyag rendszer vezérlési gondot, ami meg izzító villogást.
De simán lehet az is, hogy szivárog valahol (ha eddig nem, akkor majd most, a résolajcsövek megbontása után...)

Ez így igaz ezért néztük mi is annak idején ezt is mikor ha emlékszel az enyém egyszerüen rapszódikusan nem  indult.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #17494 Dátum: 2012.04.20 péntek, 23:49:02 »

köszönöm szépen a segítségeiteket.

amúgy, igen, gyári diaggal nézték. mármint ford szervízben.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17495 Dátum: 2012.04.20 péntek, 23:55:12 »

köszönöm szépen a segítségeiteket.

amúgy, igen, gyári diaggal nézték. mármint ford szervízben.

Akkor is mért nem nézték meg a szivattyút gyári diaggal amikor az enyém rajta volt saját szememmel láttam mikor a szerelőm azt is nézte.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17496 Dátum: 2012.04.21 szombat, 09:12:38 »

A nagynyomású részben a nyomásmérőt lehet tesztelni, hogy rendben működik-e? Gondolom, azért ez nem háztáji műtét... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17497 Dátum: 2012.04.21 szombat, 10:47:25 »

A nagynyomású részben a nyomásmérőt lehet tesztelni, hogy rendben működik-e? Gondolom, azért ez nem háztáji műtét... Smiley

AndyA
az IMV-re gondolsz? vagy a belső szállítási nyomásra? Elvileg ha a porlasztók résolaj vesztesége jó, és nincs folyás a magasnyomású szakaszon, az P0251-es DTC (üa. nyomás nem állítható elő az IVM kellő pozíciója mellett) a szivattyú hibájára utal. Azaz azt jelenti, hogy a rail szenzoron mérhető nyomás nem felel meg az üzemi körülményeknek, és nem is tudja az ECU úgy állítani az IVM-et, hogy megfelelő nyomást hozzon létre. Ez a szivattyú vagy alacsony nyomású szakasz hibájára utal: nem jó a belső szállítási nyomás (<3bar) vagy nem jut elég üzemanyag a szivattyúba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #17498 Dátum: 2012.04.21 szombat, 12:47:11 »

Sziasztok.A jó múltkor írtam,hogy meg állt az autóm az osztrákoknál.Mivel már meg vettem előre az új gyári csúcsokat,ki vittem belerakták és ismét működik.De tegnap ahogy haza értem 4.sebességbe halottam valami csörgés szerűt.Olyat mint amikor vész üzembe kapcsolt.Az autó nem lassult le és mikor odaléptem neki el hallgatott.Ja amikor meg álltam egy lámpánál és kicsit túráztattam az alapjárat 1500körül maradt egy rövid ideig aztán vissza állt. De még csak 3000km-mentem az új csúcsokkal.Ma már nem csinálja.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17499 Dátum: 2012.04.21 szombat, 15:06:11 »

A történet a következő volt: Teletankoltam, és kb 100 km múlva gyorsításnál elkezdte tolni a füstöt. Még kb 250 km után elkezdett rángatni, mintha kifogyott volna a gázolaj, elkezdett villogni az izzításjelző, és abban a pillanatban letiltott a computer. Mindez a rángatástól kezdve a leállásig nem volt több 10 másodpercnél. Elektromosan jó, forgatja a motort, csak nem indul be. Van már egy mérési jegyzőkönyvem a porlasztókról, de nem sikerült beszúrnom ide.


Nekem még mindig hihetetlen, h ebbe ...............és............... országba 1 szervizbe sem értenek ezekhez a tizen nemtudom hány éves tdcik-hez a Vik-en kívűl!   Valami gond van akkor pcs csere meg bemérés meg ilyen baromságok.  EGR szelep milyen, le van dugózva?  Simán csinálhat ilyet és Te ott hon megjavítod ingyen. Ezek meg megindobálóznak a százezrekkel.... A kút jó ahol tankoltál, oda jársz mindig?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 343 344 345 346 347 348 349 [350] 351 352 353 354 355 356 357 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.