Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 08:15:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 358 359 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14379842 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17550 Dátum: 2012.04.24 kedd, 11:13:39 »

nem dpf-es és az egr is le van dugozva
likas turbócső is csinálja a fenti jelenséget.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #17551 Dátum: 2012.04.24 kedd, 11:41:56 »

likas turbócső is csinálja a fenti jelenséget.

Engem inkább a fixen 2000-2200 körül jelentkező pillanatnyi megtorpanás izgat, leginkább erős gyorsításnál. Azt aligha okozhatja lyukas turbócső - de ha az nem, akkor mi?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17552 Dátum: 2012.04.24 kedd, 11:58:22 »

Engem inkább a fixen 2000-2200 körül jelentkező pillanatnyi megtorpanás izgat, leginkább erős gyorsításnál. Azt aligha okozhatja lyukas turbócső - de ha az nem, akkor mi?

AndyA
nem emiatt keresgéltél a gázpedál jeladónál? ha igen, jutottál valamire? tudom, ez nem fordulatszám függő, de hátha pont egybeesik a pedál állásával.
Akadó turbó geo??
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #17553 Dátum: 2012.04.24 kedd, 12:20:35 »

likas turbócső is csinálja a fenti jelenséget.
nekem ez volt, hullámzással is járt, mintha szél lökdösné a kocsit, majd eldobta a tempomatot.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17554 Dátum: 2012.04.24 kedd, 12:33:00 »

Engem inkább a fixen 2000-2200 körül jelentkező pillanatnyi megtorpanás izgat, leginkább erős gyorsításnál. Azt aligha okozhatja lyukas turbócső - de ha az nem, akkor mi?

AndyA

Turbót nézd meg.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #17555 Dátum: 2012.04.24 kedd, 15:07:50 »

nem emiatt keresgéltél a gázpedál jeladónál? ha igen, jutottál valamire? tudom, ez nem fordulatszám függő, de hátha pont egybeesik a pedál állásával.
Akadó turbó geo??

Még nem néztem meg a jeladót, nem jutottam hozzá. Azt egyébként az alapjáratnál picivel magasabb fordulaton egyenetlen járás miatt néztem.

Turbot hol és hogyan kell megnézni? Lehet amúgy, hiszen akkortájt, 2000 körül kell "magasabb fokozatba" kapcsoljon, ha erőteljesebben nyomom a gázpedált.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17556 Dátum: 2012.04.24 kedd, 15:11:32 »

Még nem néztem meg a jeladót, nem jutottam hozzá. Azt egyébként az alapjáratnál picivel magasabb fordulaton egyenetlen járás miatt néztem.

Turbot hol és hogyan kell megnézni? Lehet amúgy, hiszen akkortájt, 2000 körül kell "magasabb fokozatba" kapcsoljon, ha erőteljesebben nyomom a gázpedált.

AndyA
a labda tartót oldalról fogja 2db 8-as fejű csavar. azt kitekered, a fekete rúd végén van egy zéger gyűrű, azt leveszed és leakasztod a kart. a fekete tekerőset még csak véletlenül se tekerd el!!!!

utána a geometria állító kart nézd meg, hogy egyenletesen, könnyen mozog-e. ha nem, akkor takarítás.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17557 Dátum: 2012.04.24 kedd, 15:20:19 »

a labda tartót oldalról fogja 2db 8-as fejű csavar. azt kitekered, a fekete rúd végén van egy zéger gyűrű, azt leveszed és leakasztod a kart. a fekete tekerőset még csak véletlenül se tekerd el!!!!

utána a geometria állító kart nézd meg, hogy egyenletesen, könnyen mozog-e. ha nem, akkor takarítás.
elektronyos turbinyeknél is ez az eljárás?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17558 Dátum: 2012.04.24 kedd, 15:47:09 »

elektronyos turbinyeknél is ez az eljárás?
ott asszem hozzá lehet férni nagyobb bontás nélkül is, tehát ott csak a kart kell leakasztani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17559 Dátum: 2012.04.24 kedd, 15:50:00 »

ott asszem hozzá lehet férni nagyobb bontás nélkül is, tehát ott csak a kart kell leakasztani
köszi, én is így gondoltam.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17560 Dátum: 2012.04.24 kedd, 19:32:00 »

A szervó körben hol van szűrő?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #17561 Dátum: 2012.04.24 kedd, 19:43:28 »

A szervó körben hol van szűrő?
a tartályban?!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17562 Dátum: 2012.04.24 kedd, 19:49:23 »

A szivattyúban nincs?
Esetleg a kilépő ág nem szűkül össze nagyon?
Mert most reménykedek, hogy a szivattyúból nem kerültek darabok a kormányműbe.

a tartályban?!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #17563 Dátum: 2012.04.24 kedd, 19:56:58 »

A szivattyúban nincs?
Esetleg a kilépő ág nem szűkül össze nagyon?
Mert most reménykedek, hogy a szivattyúból nem kerültek darabok a kormányműbe.

abban biztosan nincs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17564 Dátum: 2012.04.24 kedd, 20:11:33 »

Sziasztok!

A szíjfeszítő görgő csapágyra váltásán gondolkozom. Ha lenne valakinek elfekvőben otthon egy ilyen görgője,
megadná a külső, belső átmérőt, széllességet vagy esetleg valami programban ha megnézné vki.

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #17565 Dátum: 2012.04.24 kedd, 20:52:39 »

Sziasztok!

A szíjfeszítő görgő csapágyra váltásán gondolkozom. Ha lenne valakinek elfekvőben otthon egy ilyen görgője,
megadná a külső, belső átmérőt, széllességet vagy esetleg valami programban ha megnézné vki.

Köszi!
Melyik szíjfeszítő?A generátor oldali vagy a szervó?
Mert a szervóra már van doksi: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17566 Dátum: 2012.04.24 kedd, 20:54:43 »

Tisztelt Fórumtárs!
A főtengely tárcsa a görgők a hidraulikus rugó és a szabadon futó tárcsa és a szíj kb 65.000 Ft volt 2 éve.
Mindent magam cseréltem, igy nem volt munka díj.
Tisztelettel László!
Köszönöm.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17567 Dátum: 2012.04.24 kedd, 21:00:03 »

Melyik szíjfeszítő?A generátor oldali vagy a szervó?
Mert a szervóra már van doksi: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
A generátoroldali, a másikat már kicseréltem (azóta is szuper)
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #17568 Dátum: 2012.04.24 kedd, 21:17:51 »

A generátoroldali, a másikat már kicseréltem (azóta is szuper)
esélytelen.
A gyárinál sajnos nincs jobb és olcsóbb megoldás.
A gyári speciális,kívül bordázott csapágyból készül,amire rásütik a műanyagot.Így biztosítva,az elfordulás ellen.
Viszonylag olcsó5-6e ft/db.Sosem jön ki ennyiből egy akkora csapágy,mint maga a görgő.Továbbá vannak olyan pontok,ahol a görgő közepe beljebb esik a szélétől,és ezt nem tudod megoldani egy sima csapággyal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17569 Dátum: 2012.04.24 kedd, 21:24:35 »

esélytelen.
A gyárinál sajnos nincs jobb és olcsóbb megoldás.
A gyári speciális,kívül bordázott csapágyból készül,amire rásütik a műanyagot.Így biztosítva,az elfordulás ellen.
Viszonylag olcsó5-6e ft/db.Sosem jön ki ennyiből egy akkora csapágy,mint maga a görgő.Továbbá vannak olyan pontok,ahol a görgő közepe beljebb esik a szélétől,és ezt nem tudod megoldani egy sima csapággyal.

Tudtommal 3 görgő van a generátor oldalon
1 bordás
1 sima
1 a feszítőben
Nem akarok egy komplett feszítőt venni, ezért gondolkodom a csapággyal helyetesítésben
de ha a gyári "sima" görgő" ide is jó akkor nem agyalok tovább...
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #17570 Dátum: 2012.04.24 kedd, 22:29:59 »

Tudtommal 3 görgő van a generátor oldalon
1 bordás
1 sima
1 a feszítőben
Nem akarok egy komplett feszítőt venni, ezért gondolkodom a csapággyal helyetesítésben
de ha a gyári "sima" görgő" ide is jó akkor nem agyalok tovább...
a feszítőre hivatalosan nem árulnak görgőt.Azonban pont ugyan azt a görgőt adják támasztó görgőnek 5-6e ft-ért magában.Tehát nem kell megvenni csak az miatt a komplett feszítőt.
Ami kell:
1bordás,és 2db sima görgő! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17571 Dátum: 2012.04.25 szerda, 06:54:07 »

a tartályban?!

Tisztelt Fórumtárs!
Én, amikor az egész rendszert kitakaritottam és átmostam, a tartályt is leszereltem és kimostam. A tartály legalján vagy egy szürő.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17572 Dátum: 2012.04.25 szerda, 07:03:24 »

esélytelen.
A gyárinál sajnos nincs jobb és olcsóbb megoldás.
A gyári speciális,kívül bordázott csapágyból készül,amire rásütik a műanyagot.Így biztosítva,az elfordulás ellen.
Viszonylag olcsó5-6e ft/db.Sosem jön ki ennyiből egy akkora csapágy,mint maga a görgő.Továbbá vannak olyan pontok,ahol a görgő közepe beljebb esik a szélétől,és ezt nem tudod megoldani egy sima csapággyal.
Keves Alf!
Tökéletesen igazad van, még azzal egésziteném ki, hogy nem létezik ilyen belsö 17mm,  külső 65mm, átmérőlyü és szélességü 26mm csapágy. Amikor a szervó oldali görgőt cseréltem csapágyra ennek is utána jártam. Legolcsóbb megoldás az eredeti.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17573 Dátum: 2012.04.25 szerda, 08:46:06 »

a feszítőre hivatalosan nem árulnak görgőt.Azonban pont ugyan azt a görgőt adják támasztó görgőnek 5-6e ft-ért magában.Tehát nem kell megvenni csak az miatt a komplett feszítőt.
Ami kell:
1bordás,és 2db sima görgő! Wink
Köszi! Smiley))
Ez az amit hallani akartam, de még senki nem mondta ki:)
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #17574 Dátum: 2012.04.25 szerda, 11:46:19 »

Köszi! Smiley))
Ez az amit hallani akartam, de még senki nem mondta ki:)
namost: ki!  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17575 Dátum: 2012.04.25 szerda, 12:03:05 »

namost: ki!  vigyor3
de tényleg ezt még nem írta le így senki (lehet azért mert annyira evidens)
Mindenesetre abból indultam ki, hogy ha szervo feszítőnél nincs külön görgő akkor
itt is logikus lépés, hogy az ügyfél költse a pénzt tehát nem kapható külön görgő.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
lbs
Vendég
« Új hozzászólás #17576 Dátum: 2012.04.25 szerda, 12:11:55 »

Nehezen indul és gyakran csak harmadik negyedik próbálkozásra (sokszor szünetet is kell tartani) a 2.2-es TDCIm (110.000 km). Van, amikor nincs gond, van amikor minden indítás problémás. Kicsit feketés füst jön ilyenkor indításkor, utána ez elmúlik.
Tudnátok ajánlani valakit, aki korrekt és érti az autót?

Olvastam több mindenről, típushibákról, stb, de nagyon nem vagyok autó szaki, így tartok attól, hogy úgy vágnak át a szervizben, ahogy akarnak.

Előre is köszönettel!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17577 Dátum: 2012.04.25 szerda, 12:12:57 »

de tényleg ezt még nem írta le így senki (lehet azért mert annyira evidens)
Mindenesetre abból indultam ki, hogy ha szervo feszítőnél nincs külön görgő akkor
itt is logikus lépés, hogy az ügyfél költse a pénzt tehát nem kapható külön görgő.
Kedves Fórumtárs!
A külön görgő vásárlással csak óvatosan! 2 fajta nyomó görgőt árulnak. Az egyik sima görgő ami kb 6000-6500 Ft, a másik ugyanilyen görgő, avval a különbséggel hogy van a csapágyban egy darab fém távtartó és mindjárt 8000Ft-on felül van az ára. A sima görgöt kell megvenni mind a két helyre, és a régi csapágyból a távtartót átteni az újba ami soha nem megy tönkre.(az egyik nyomó görgö a fesztő szerkezeten van a másik külön a motor tartó baknál)
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.25 szerda, 12:17:19 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #17578 Dátum: 2012.04.25 szerda, 12:27:32 »

Kedves Fórumtárs!
A külön görgő vásárlással csak óvatosan! 2 fajta nyomó görgőt árulnak. Az egyik sima görgő ami kb 6000-6500 Ft, a másik ugyanilyen görgő, avval a különbséggel hogy van a csapágyban egy darab fém távtartó és mindjárt 8000Ft-on felül van az ára. A sima görgöt kell megvenni mind a két helyre, és a régi csapágyból a távtartót átteni az újba ami soha nem megy tönkre.(az egyik nyomó görgö a fesztő szerkezeten van a másik külön a motor tartó baknál)
Tisztelettel László!
Köszönöm a tippet, javaslom, hogy a FAQ-ban valahogy össze kellene foglalni a generátoroldal problémáit a szíjfeszítő szilentcsere, a szabadonfutó generátorszíjtárcsa, generátor szénkefe csere ügyben tudunk tájékozódni de valahogy jó lenne ezt egyszerre átlátni.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17579 Dátum: 2012.04.25 szerda, 13:05:10 »

Nehezen indul és gyakran csak harmadik negyedik próbálkozásra (sokszor szünetet is kell tartani) a 2.2-es TDCIm (110.000 km). Van, amikor nincs gond, van amikor minden indítás problémás. Kicsit feketés füst jön ilyenkor indításkor, utána ez elmúlik.
Tudnátok ajánlani valakit, aki korrekt és érti az autót?

Olvastam több mindenről, típushibákról, stb, de nagyon nem vagyok autó szaki, így tartok attól, hogy úgy vágnak át a szervizben, ahogy akarnak.

Előre is köszönettel!

Ha pest közelben vagy akkor Német Viktor   Ford top a neve a szerviznek ha jól tudom a lurdival szemben.
Ha nem pestközeli vagy , akkor is ő mert máshol nemértenek hozzá, és ő nem húz le, és az utazás olcsóbb mint a sok potyára kifizetett péz nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #17580 Dátum: 2012.04.25 szerda, 15:11:32 »

Nehezen indul és gyakran csak harmadik negyedik próbálkozásra (sokszor szünetet is kell tartani) a 2.2-es TDCIm (110.000 km). Van, amikor nincs gond, van amikor minden indítás problémás. Kicsit feketés füst jön ilyenkor indításkor, utána ez elmúlik.
Tudnátok ajánlani valakit, aki korrekt és érti az autót?

Olvastam több mindenről, típushibákról, stb, de nagyon nem vagyok autó szaki, így tartok attól, hogy úgy vágnak át a szervizben, ahogy akarnak.

Előre is köszönettel!

CMP jeladó?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17581 Dátum: 2012.04.25 szerda, 15:17:54 »

CMP jeladó?

AndyA

Biztos fogja tudni mi az
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #17582 Dátum: 2012.04.25 szerda, 15:23:57 »

Sziasztok!

Két témában kérném a véleményeteket:

1. A katalizátor kiiktatása mennyiben befolyásolja a műszaki vizsga sikerét?
Emissziós értékeket nem vágja tönkre? Van valami hibakód utána?

2. Alacsony fordulatnál (1000-1500 között) , enyhe terhelés mellett (épphogy gyorsul, vagy akár a sebességet tartom) elég transitos (csettegő) hangja lett a motornak.
a, Ez csak a mostani keményebb tél után jött elő, február közepén... de azóta is megmaradt. Hibakód nincs, továbbra is megy mint a meszes.
b, Ami érdekes, hogy ez a probléma csak meleg motornál fordul elő, hidegen nem produkálja ezt a kerregést. Erősebb gyorsításnál, vagy magasabb fordulaton sem hallom.
c, szűrők, olaj, feszítőszett most lettek cserélve, ZEN beépítve
d, 100K van az autóban
A porlasztókat ne is említsétek Smiley Van esetleg más, olcsóbb megoldása a zajcsökkentésnek?

Köszönöm,
Viktor
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #17583 Dátum: 2012.04.25 szerda, 15:27:00 »

Sziasztok!

Két témában kérném a véleményeteket:

1. A katalizátor kiiktatása mennyiben befolyásolja a műszaki vizsga sikerét?
Emissziós értékeket nem vágja tönkre? Van valami hibakód utána?

2. Alacsony fordulatnál (1000-1500 között) , enyhe terhelés mellett (épphogy gyorsul, vagy akár a sebességet tartom) elég transitos (csettegő) hangja lett a motornak.
a, Ez csak a mostani keményebb tél után jött elő, február közepén... de azóta is megmaradt. Hibakód nincs, továbbra is megy mint a meszes.
b, Ami érdekes, hogy ez a probléma csak meleg motornál fordul elő, hidegen nem produkálja ezt a kerregést. Erősebb gyorsításnál, vagy magasabb fordulaton sem hallom.
c, szűrők, olaj, feszítőszett most lettek cserélve, ZEN beépítve
d, 100K van az autóban
A porlasztókat ne is említsétek Smiley Van esetleg más, olcsóbb megoldása a zajcsökkentésnek?

Köszönöm,
Viktor

szivósor, egr pucolás segithet, érdemes túlesni rajta, ha még nem volt
Naplózva
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #17584 Dátum: 2012.04.25 szerda, 20:19:34 »

Sziasztok lenne egy kérdésem, ma hallotam olyat hogy szokott bizonyos tdci motoroknál lenni a turbó nyomó oldali olajcsövében egy szürő, ilyen van a 2000-es tdci-ben is, az enyémbe lehet ilyen?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17585 Dátum: 2012.04.25 szerda, 22:25:42 »

Ha pest közelben vagy akkor Német Viktor   Ford top a neve a szerviznek ha jól tudom a lurdival szemben.
Ha nem pestközeli vagy , akkor is ő mert máshol nemértenek hozzá, és ő nem húz le, és az utazás olcsóbb mint a sok potyára kifizetett péz nyes
csak apró helyesbítés: FORD-FORT Könyves Kálmán KRT Lurdy házzal szemben.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.25 szerda, 22:30:56 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17586 Dátum: 2012.04.25 szerda, 22:32:16 »

csak apró helyesbítés: FORD-FORT Könyves Kálmán KRT Lurdy házzal szemben.
Így igaz FOR TOP Győr Móvár Tatabánya Sopron  de inkább hagyjuk őket.(mármint a Győrit tapasztalat)
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.25 szerda, 22:36:04 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17587 Dátum: 2012.04.25 szerda, 22:40:53 »

Így igaz FOR TOP Győr Móvár Tatabánya Sopron  de inkább hagyjuk őket.(mármint a Győrit tapasztalat)
Melyikre írtad,hogy így igaz ,enyémre?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17588 Dátum: 2012.04.25 szerda, 22:48:42 »

Melyikre írtad,hogy így igaz ,enyémre?
A tiedre, két külön banda de úgy néz ki hogy a pesti lényegesen jobb.a hsz-ek alapján (gondolom én)
Amúgy már nem ég a sárga kanna lámpa,pedig nem csináltunk vele semmit.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17589 Dátum: 2012.04.25 szerda, 22:55:39 »

A tiedre, két külön banda de úgy néz ki hogy a pesti lényegesen jobb.a hsz-ek alapján (gondolom én)
Amúgy már nem ég a sárga kanna lámpa,pedig nem csináltunk vele semmit.
Jó mert én meg a másikat nem ismertem és a Vik munkahelyét írtam le pontosítva. taps taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #17590 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 00:24:01 »

Üdv mindenkinek!

Tegnap reggel csinált olyat az autóm, hogy egy komolyabb kigyorsításnál (1-ben is meg 2-ben is majdnem teli gázzal) egyszer csak leállt. Lehúzódtam, és megpróbáltam újra beindítani, de semmi. Az önindító hajt, de egy pillanatra sem indul be. Van-e valakinek valami tippje, hogy mi baja lehet? Jelenleg az autó szerelőnél van, de nem kaptam még választ, hogy mi történt vele, és ideges vagyok, azért írok, hátha van valakinek ötlete.
Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva
lbs
Vendég
« Új hozzászólás #17591 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 00:39:07 »

Jó mert én meg a másikat nem ismertem és a Vik munkahelyét írtam le pontosítva. taps taps

Kedves Tisler19,

Elérhetőséget kérhetnék Privát Üzenetben Vichez?

Üdv,
LBS
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17592 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 07:01:37 »

Üdv mindenkinek!

Tegnap reggel csinált olyat az autóm, hogy egy komolyabb kigyorsításnál (1-ben is meg 2-ben is majdnem teli gázzal) egyszer csak leállt. Lehúzódtam, és megpróbáltam újra beindítani, de semmi. Az önindító hajt, de egy pillanatra sem indul be. Van-e valakinek valami tippje, hogy mi baja lehet? Jelenleg az autó szerelőnél van, de nem kaptam még választ, hogy mi történt vele, és ideges vagyok, azért írok, hátha van valakinek ötlete.
Előre is köszi a válaszokat!
CMP jeladó Egr szelep. Olvasstas hibakódot akkor többet tudunk.Jegyezd meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #17593 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 09:37:37 »

A tiedre, két külön banda de úgy néz ki hogy a pesti lényegesen jobb.a hsz-ek alapján (gondolom én)
Amúgy már nem ég a sárga kanna lámpa,pedig nem csináltunk vele semmit.
érdemes lehet olajszintet figyelni, mert DPFesnél megnőhet, ami nem tesz jót.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17594 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 13:06:06 »

csak apró helyesbítés: FORD-FORT Könyves Kálmán KRT Lurdy házzal szemben.

Ezért írtam ha jól tudom. De nem jól. Kössz!   Az enyém volt a győriben azért keverhettem össze.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17595 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 14:37:43 »

csak apró helyesbítés: FORD-FORT Könyves Kálmán KRT Lurdy házzal szemben.
khm...
Auto-Fort
Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17596 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 14:38:37 »

CMP jeladó Egr szelep. Olvasstas hibakódot akkor többet tudunk.Jegyezd meg.
évjárat (2003) alapján tuti CMP hiba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17597 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 21:45:19 »

érdemes lehet olajszintet figyelni, mert DPFesnél megnőhet, ami nem tesz jót.
Pontosabban mit takar ?+pár kérdés
A DPF hiba sárga kannával jelez a műszerfalra?
DPF-nek Van saját hiba kódja?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #17598 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 21:48:40 »

CMP jeladó Egr szelep. Olvasstas hibakódot akkor többet tudunk.Jegyezd meg.
Üdv.
Amikor az előző üzenetemet küldtem, még a hibakód olvasás előtt voltunk. Azt dobta a gép, hogy a nagy nyomású pumpa nem nyom semmit. A szerelő azt mondta, hogy első körben megpróbál a pumpától elindulni visszafele, nem-e előtte okozza valami a hibát, és nem kap üzemanyagot. 2 éve volt, hogy fel kellett újjíttatnom a pumpát, kicserélni a nyomástartó szelepet és a 4 porlasztót. Teljesen be vagyok sz@rva, hogy megint az lesz a baja.
Naplózva
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #17599 Dátum: 2012.04.26 csütörtök, 22:01:50 »

évjárat (2003) alapján tuti CMP hiba.
Azt már egyszer eljátszottuk szűk két éve, az 520 000 HUF-ban állt meg. Még egyszer nem szeretném.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 358 359 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.248 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.