Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:07:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 392 393 394 395 396 397 398 [399] 400 401 402 403 404 405 406 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14659225 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19900 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:37:21 »

Így már érthető  worship
Miért nő meg tőle a kartergáz?
egyrészt mert fusttel telített levegőt szív a motor,másrészt alapjaraton vissza tud menni a turbocsoveken keresztül a füst a szelepdeklibe is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19901 Dátum: 2012.09.12 szerda, 21:45:26 »

Így van, az olajbeöntőnél füstöl, mint állat... Csak kiváncsiságból megnéztem a videó láttán.
Kopott gyűrű miatt pipál nagyon, de ha indul hidegen könnyen és nem zabálja az olajat, ne foglalkozz vele..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #19902 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 10:09:49 »

meg tudja mondani nekem valaki hogy otthon mennyibe kerul a Forge silicon cso szett FMBA tdci motorhoz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19903 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 11:27:09 »

meg tudja mondani nekem valaki hogy otthon mennyibe kerul a Forge silicon cso szett FMBA tdci motorhoz?
Relhist!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19904 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 12:41:21 »

kb 100 euro lehet.

Relhist!
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19905 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 12:43:22 »

Hú a youtube-n is van egy ilyen video.

Csak nem találom..

Kopott gyűrű miatt pipál nagyon, de ha indul hidegen könnyen és nem zabálja az olajat, ne foglalkozz vele..
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19906 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 13:40:32 »

meg tudja mondani nekem valaki hogy otthon mennyibe kerul a Forge silicon cso szett FMBA tdci motorhoz?
a postával többe, mint Angliában.  wave
189GBP+ 22,79 gbp a bilincsekért
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.13 csütörtök, 13:45:35 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19907 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 18:44:50 »

Sziasztok! Megvan a hibakód olvasás , sorolom a kódokat: -P1211-(PCM) - Szakadt (TP) érzékelő áramkőr/ -P0251- (PCM - Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működés Opcionális illesztő modulok / HIBÁS- (CDP) /HIBÁS-(FFH)/ HIBÁS-(GDM)/ HIBÁS-(LHID)/ HIBÁS-(NAV)/ HIBÁS-(RETM)/ HIBÁS-(RHID) HIBÁS-(SRM)/ HIBÁS-(TCM). A porlasztókat poharazták 3 csúcs 1 perc alatt töltötte meg a poharat a 4. kicsit töltött bele és a poharakban lévő  gázolajat megnézték vasreszelékre, azt mondták van benne reszelék én ebből nem láttam semmit mert nem engedtek be a műhelybe és porlasztó csúcs cserét és üzemanyag szivattyú cserét javasoltak. Az autó jól húz gyengén füstöl 3000 környékén bevillan az izzítás jelző. Szeretném kikérni a véleményeteket mert a Ford szervizé elég borsos árú. Előre is köszönöm szgabi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19908 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 18:56:33 »

Sziasztok! Megvan a hibakód olvasás , sorolom a kódokat: -P1211-(PCM) - Szakadt (TP) érzékelő áramkőr/ -P0251- (PCM - Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működés Opcionális illesztő modulok / HIBÁS- (CDP) /HIBÁS-(FFH)/ HIBÁS-(GDM)/ HIBÁS-(LHID)/ HIBÁS-(NAV)/ HIBÁS-(RETM)/ HIBÁS-(RHID) HIBÁS-(SRM)/ HIBÁS-(TCM). A porlasztókat poharazták 3 csúcs 1 perc alatt töltötte meg a poharat a 4. kicsit töltött bele és a poharakban lévő  gázolajat megnézték vasreszelékre, azt mondták van benne reszelék én ebből nem láttam semmit mert nem engedtek be a műhelybe és porlasztó csúcs cserét és üzemanyag szivattyú cserét javasoltak. Az autó jól húz gyengén füstöl 3000 környékén bevillan az izzítás jelző. Szeretném kikérni a véleményeteket mert a Ford szervizé elég borsos árú. Előre is köszönöm szgabi.
mennyi km van az autódban?
ez bizony innen is csúcs és szivattyúcserének tűnik.....a csúcs csere valószínű,a szivattyút meg a vasreszelék miatt kell cserélni.
sajnálom. szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19909 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 19:08:47 »

mennyi km van az autódban?
ez bizony innen is csúcs és szivattyúcserének tűnik.....a csúcs csere valószínű,a szivattyút meg a vasreszelék miatt kell cserélni.
sajnálom. szomoru1
[/quo
Köszönöm!216000 km van benne.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19910 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 20:04:30 »

Sziasztok! Megvan a hibakód olvasás , sorolom a kódokat: -P1211-(PCM) - Szakadt (TP) érzékelő áramkőr/ -P0251- (PCM - Befecskendező szivattyú tüzelőanyag adagolás vezérlés hibás működés Opcionális illesztő modulok / HIBÁS- (CDP) /HIBÁS-(FFH)/ HIBÁS-(GDM)/ HIBÁS-(LHID)/ HIBÁS-(NAV)/ HIBÁS-(RETM)/ HIBÁS-(RHID) HIBÁS-(SRM)/ HIBÁS-(TCM). A porlasztókat poharazták 3 csúcs 1 perc alatt töltötte meg a poharat a 4. kicsit töltött bele és a poharakban lévő  gázolajat megnézték vasreszelékre, azt mondták van benne reszelék én ebből nem láttam semmit mert nem engedtek be a műhelybe és porlasztó csúcs cserét és üzemanyag szivattyú cserét javasoltak. Az autó jól húz gyengén füstöl 3000 környékén bevillan az izzítás jelző. Szeretném kikérni a véleményeteket mert a Ford szervizé elég borsos árú. Előre is köszönöm szgabi.
én p0251 és p1211 kódokra nem cserélnék sem szivattyút, sem porlasztókat.
a poharazás milyen fordulaton történt?
miért a porlasztóból visszatérő üzemanyagot nézték reszelékre?
A p0251 kódot (ami azt jelenti, hogy a működési állapothoz szükséges üzemanyag rendszeri nyomást a szivattyú nem tudta előállítani a szabályozó szelep meghatározott beállítása mellett) sok minden okozhatja, a p1211 azért van, mert a p0251 többször előkerült már.
Először arról kell meggyőződni, hogy stabilan rendelkezésre áll a szivattyú előtt a 3 bar üzemanyag nyomás (nincs szivárgás, levegősödés, eltömődés)
ha ez megvan, akkor még mindig lehet magas nyomású szakaszon folyás (pl. a poharazásnál lassabban töltő injektor visszafolyó ágában) is akár.
ha ez is kizárva, akkor érdemes porlasztó és szivattyú cserén gondolkodni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19911 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 20:14:13 »

...a szivattyú előtt a 3 bar üzemanyag nyomás...

Nyomás? Nem szívja az üzemanyagot?

Más. Ha vasreszelég van, az nem jó ómen, akárhonnan is jött... nem?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19912 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 20:23:28 »

Nyomás? Nem szívja az üzemanyagot?

Más. Ha vasreszelég van, az nem jó ómen, akárhonnan is jött... nem?
Ok, nem volt pontos, amit írtam. A szivattyú belső szállítási nyomása a 3 bar, ehhez elegendő üa. biztosítása szükséges az alacsony nyomású szakaszon.
de persze. Tekintve a porlasztók illesztését, eléggé finom reszelék lehet, ami onnét visszajön....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19913 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 20:27:51 »

én p0251 és p1211 kódokra nem cserélnék sem szivattyút, sem porlasztókat.
a poharazás milyen fordulaton történt?
miért a porlasztóból visszatérő üzemanyagot nézték reszelékre?
A p0251 kódot (ami azt jelenti, hogy a működési állapothoz szükséges üzemanyag rendszeri nyomást a szivattyú nem tudta előállítani a szabályozó szelep meghatározott beállítása mellett) sok minden okozhatja, a p1211 azért van, mert a p0251 többször előkerült már.
Először arról kell meggyőződni, hogy stabilan rendelkezésre áll a szivattyú előtt a 3 bar üzemanyag nyomás (nincs szivárgás, levegősödés, eltömődés)
ha ez megvan, akkor még mindig lehet magas nyomású szakaszon folyás (pl. a poharazásnál lassabban töltő injektor visszafolyó ágában) is akár.
ha ez is kizárva, akkor érdemes porlasztó és szivattyú cserén gondolkodni.
Köszönöm hozzászólást ha jól értem akkor az üzemanyagszűrők körül kezdjem a vizsgálódást? Az igazsághoz hozzá tartozik,hogy a gázolajszűrőbe ami a motortérbe van 5000 km van , de volt rossz minőségű gázolaj tankolás ami eltömíthette a szűrőket.
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19914 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 20:30:59 »

én p0251 és p1211 kódokra nem cserélnék sem szivattyút, sem porlasztókat.
a poharazás milyen fordulaton történt?
miért a porlasztóból visszatérő üzemanyagot nézték reszelékre?
A p0251 kódot (ami azt jelenti, hogy a működési állapothoz szükséges üzemanyag rendszeri nyomást a szivattyú nem tudta előállítani a szabályozó szelep meghatározott beállítása mellett) sok minden okozhatja, a p1211 azért van, mert a p0251 többször előkerült már.
Először arról kell meggyőződni, hogy stabilan rendelkezésre áll a szivattyú előtt a 3 bar üzemanyag nyomás (nincs szivárgás, levegősödés, eltömődés)
ha ez megvan, akkor még mindig lehet magas nyomású szakaszon folyás (pl. a poharazásnál lassabban töltő injektor visszafolyó ágában) is akár.
ha ez is kizárva, akkor érdemes porlasztó és szivattyú cserén gondolkodni.
Nem tudom milyen fordulaton történt a poharazás, azt sem tudom miért a visszatérőt nézték. Mint írtam nem engedtek be a műhelybe. Ablakon keresztül láttam a autó hangjából ítélve alacsony fordulat volt de hogy mennyi  nem tudom.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19915 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 20:34:41 »

Köszönöm hozzászólást ha jól értem akkor az üzemanyagszűrők körül kezdjem a vizsgálódást? Az igazsághoz hozzá tartozik,hogy a gázolajszűrőbe ami a motortérbe van 5000 km van , de volt rossz minőségű gázolaj tankolás ami eltömíthette a szűrőket.

Szerintem Relhist jól leírta, ilyenkor hogy kell vizsgálni... lehet eldugult szűrő miatt gond, de itt nem ez a fő probléma.
persze ha vasreszelék van, az nem jót jelent, vagyis kopik a szivattyú, arról jön le a fémreszelék, az szépen eltömíti a pcsúcsot.
Ilyenkor, ha új csúcsot veszel, azt is ki fogja nyírni. Sőt, tán érdemes lenne a közös nyomócsövet is cserélni, de legalábbis jól tisztítani.
Sőt, én egy tanktisztítást, alacsony nyomású csőtisztítást is megejtenék.
Én a helyedben felkeresném Vic cimboránkat. Ért hozzá fenemód.
És arról is jól meggyőződnék, hogy tényleg van vasreszelék. Mondtak már mindenfélét... meg láttunk már karón varnyút.
Szóval egy másik szerelő véleménye mindenképpen jó lenne. Olvasd el még egyszer, amit R írt: az is lehet, hogy csak egy sima tömítetlenség okozza az egészet, a vasreszeléket meg csak hozzámondják... nem voltál benn, érted... az ember gyanakvó. Sokszor okkal.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.13 csütörtök, 20:37:20 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19916 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 20:50:07 »

Szerintem Relhist jól leírta, ilyenkor hogy kell vizsgálni... lehet eldugult szűrő miatt gond, de itt nem ez a fő probléma.
persze ha vasreszelék van, az nem jót jelent, vagyis kopik a szivattyú, arról jön le a fémreszelék, az szépen eltömíti a pcsúcsot.
Ilyenkor, ha új csúcsot veszel, azt is ki fogja nyírni. Sőt, tán érdemes lenne a közös nyomócsövet is cserélni, de legalábbis jól tisztítani.
Sőt, én egy tanktisztítást, alacsony nyomású csőtisztítást is megejtenék.
Én a helyedben felkeresném Vic cimboránkat. Ért hozzá fenemód.
És arról is jól meggyőződnék, hogy tényleg van vasreszelék. Mondtak már mindenfélét... meg láttunk már karón varnyút.
Szóval egy másik szerelő véleménye mindenképpen jó lenne. Olvasd el még egyszer, amit R írt: az is lehet, hogy csak egy sima tömítetlenség okozza az egészet, a vasreszeléket meg csak hozzámondják... nem voltál benn, érted... az ember gyanakvó. Sokszor okkal.
Köszönöm a hozzászólást. Akkor holnap reggel megnézem a tankot azt megtudnátok nézni hány db szűrő van az üzemanyag rendszerben kivéve a amit a motor térben látok bal oldalt fent és a levegősödést hogy tudom ellenőrizni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19917 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 21:05:23 »

Köszönöm a hozzászólást. Akkor holnap reggel megnézem a tankot azt megtudnátok nézni hány db szűrő van az üzemanyag rendszerben kivéve a amit a motor térben látok bal oldalt fent és a levegősödést hogy tudom ellenőrizni.
az az 1szuro van a rendszerben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19918 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 21:07:44 »

Köszönöm a hozzászólást. Akkor holnap reggel megnézem a tankot azt megtudnátok nézni hány db szűrő van az üzemanyag rendszerben kivéve a amit a motor térben látok bal oldalt fent és a levegősödést hogy tudom ellenőrizni.

Ez egyedül nem fog menni... ehhez szaki kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19919 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 21:11:43 »

Köszönöm a hozzászólást. Akkor holnap reggel megnézem a tankot azt megtudnátok nézni hány db szűrő van az üzemanyag rendszerben kivéve a amit a motor térben látok bal oldalt fent és a levegősödést hogy tudom ellenőrizni.

Miaz hogy nem engedtek oda a kocsidhoz? és miaz hogy nem mutatják meg hogy fémreszelék van benne ha kéred,de odaböfögnek egy fél millás számlát?
Ilyenkor előveszel egy pár 10-20 ezrest és elkezded pörgetni és visszaböfögöd hogy áháááá ez az amit nem fogok itthagyni... eplus2 eljen
És Keresel egy normálisabb helyet, de irtak már nevet is.... wave
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19920 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 21:17:48 »

Ez egyedül nem fog menni... ehhez szaki kell.
Rendben megoldom.Mégegyszer köszönöm majd megirom hogy alakul.
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19921 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 21:27:03 »

Miaz hogy nem engedtek oda a kocsidhoz? és miaz hogy nem mutatják meg hogy fémreszelék van benne ha kéred,de odaböfögnek egy fél millás számlát?
Ilyenkor előveszel egy pár 10-20 ezrest és elkezded pörgetni és visszaböfögöd hogy áháááá ez az amit nem fogok itthagyni... eplus2 eljen
És Keresel egy normálisabb helyet, de irtak már nevet is.... wave
[/quo
A hibakódokról kértem felvilágosítást, úgy néztek rám mint borjú az új kapura, de nagy nehezen átadták.Azt egyből felajánlották hogy megoldják aproblémát.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19922 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 21:45:14 »

A hibakódokról kértem felvilágosítást, úgy néztek rám mint borjú az új kapura, de nagy nehezen átadták.Azt egyből felajánlották hogy megoldják aproblémát.
idézem Lafy fórumtárs hirdetését egy IMV (nagynyomású szelep) egységről:
... Igazság szerint elvittem a  kocsit szerelőhöz és azt mondta hogy ez a baja a kocsinak. Rendeltetett velem egy másikat 58 e  Ftért és persze nem ez volt a baja hanem porlaszős volt a járgány na mindegy is az a lényeg hogy most nekem két szelepem van így az egyik eladó .... be is lett mérve tökéletesen jóóó ...
ez megint a próba-szerencse megoldásmód eredménye.
Amúgy az IMV hibájára van külön hibakód (p2288, P2291), így nem lett volna muszáj a kísérletezés.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.13 csütörtök, 21:48:21 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19923 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 22:10:09 »

Szerintem Relhist jól leírta, ilyenkor hogy kell vizsgálni... lehet eldugult szűrő miatt gond, de itt nem ez a fő probléma.
persze ha vasreszelék van, az nem jót jelent, vagyis kopik a szivattyú, arról jön le a fémreszelék, az szépen eltömíti a pcsúcsot.
Ilyenkor, ha új csúcsot veszel, azt is ki fogja nyírni. Sőt, tán érdemes lenne a közös nyomócsövet is cserélni, de legalábbis jól tisztítani.
Sőt, én egy tanktisztítást, alacsony nyomású csőtisztítást is megejtenék.
Én a helyedben felkeresném Vic cimboránkat. Ért hozzá fenemód.
És arról is jól meggyőződnék, hogy tényleg van vasreszelék. Mondtak már mindenfélét... meg láttunk már karón varnyút.
Szóval egy másik szerelő véleménye mindenképpen jó lenne. Olvasd el még egyszer, amit R írt: az is lehet, hogy csak egy sima tömítetlenség okozza az egészet, a vasreszeléket meg csak hozzámondják... nem voltál benn, érted... az ember gyanakvó. Sokszor okkal.
olvasnivaló a témában:
TDCi hibakeresés by DELPHI

és a P0251-hez:
If the rail pressure feedback becomes lower than the demand, the controller tries to open the IMV by reducing the current
across the solenoid. As soon as the IMV current trim becomes lower than a calibratable threshold, the fault «Rail pressure
control trim fault» is raised.
If the rail pressure feedback becomes higher than the demand, the controller tries to open the IMV by increasing the current
across the solenoid. As soon as the IMV current trim becomes higher than a calibratable threshold, the fault «Rail pressure
control trim fault» is raised.
The calibratible threshold depends on the fuel delivery.
If the fuel delivery is higher than 0,5 mg/str, and if the difference between the rail pressure demand and the rail pressure
feedback is higher than 50 bars, then, providing the condition lasts for longer than 8 seconds, the fault «Rail pressure control
error fault» is raised.
The fuel delivery condition is necessary to avoid wrong diagnosis in the case of pedal release, where a rail pressure error
higher than 50 bars can be accepted.

Forrás
vagy:
delphi HPCR

 wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19924 Dátum: 2012.09.14 péntek, 08:00:24 »

én p0251 és p1211 kódokra nem cserélnék sem szivattyút, sem porlasztókat.
a poharazás milyen fordulaton történt?
miért a porlasztóból visszatérő üzemanyagot nézték reszelékre?

Hol kellene? Vagy inkább: hol máshol lehetne? A GO-szűrő után nincs reszelék, ez biztos. A nagynyomású szivattyú után lehet, de 1200 bart nem bontogatnék házilag. Utána legközelebb a csúcsokból visszatérő résolaj olyan, ahol meg lehet nézni, onnan meg megint a GO-szűrő jön. Vagy valamit rosszul tudok?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19925 Dátum: 2012.09.14 péntek, 08:01:23 »

Nyomás? Nem szívja az üzemanyagot?

Más. Ha vasreszelég van, az nem jó ómen, akárhonnan is jött... nem?

Hozzáértők szerint kétféle TDCi Mondeo van: amelyik spénes, és amelyik még nem az. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19926 Dátum: 2012.09.14 péntek, 08:03:23 »

Köszönöm a hozzászólást. Akkor holnap reggel megnézem a tankot azt megtudnátok nézni hány db szűrő van az üzemanyag rendszerben kivéve a amit a motor térben látok bal oldalt fent és a levegősödést hogy tudom ellenőrizni.

Ha leszeded a GO-szűrőt, önts ki belőle egy kis olajat egy tejfölöspohárba vagy hasonlóba, hogy tisztán lásd a kiszűrt apró szutykokat, azután mágnesre fel. Ha szaladgálnak a mágnes után, ahogy húzogatod a pohár alatt, akkor az vasreszelék.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19927 Dátum: 2012.09.14 péntek, 08:41:16 »

Ha leszeded a GO-szűrőt, önts ki belőle egy kis olajat egy tejfölöspohárba vagy hasonlóba, hogy tisztán lásd a kiszűrt apró szutykokat, azután mágnesre fel. Ha szaladgálnak a mágnes után, ahogy húzogatod a pohár alatt, akkor az vasreszelék.

AndyA
[uote]
Sziasztok!A mai nap folyamán megnézem
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19928 Dátum: 2012.09.14 péntek, 13:50:07 »

Ha leszeded a GO-szűrőt, önts ki belőle egy kis olajat egy tejfölöspohárba vagy hasonlóba, hogy tisztán lásd a kiszűrt apró szutykokat, azután mágnesre fel. Ha szaladgálnak a mágnes után, ahogy húzogatod a pohár alatt, akkor az vasreszelék.

AndyA
Kiszedtem a gázolajszűrőt kiöntöttem az olajat vasreszeléket  nem láttam egy kevéske mocsok az volt.Úgy gondolom ha a porlasztócsúcsoknál volt vas reszelék a szerviz szerint akkor kéne lenni a szűrőben is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19929 Dátum: 2012.09.14 péntek, 13:52:47 »

Kiszedtem a gázolajszűrőt kiöntöttem az olajat vasreszeléket  nem láttam egy kevéske mocsok az volt.Úgy gondolom ha a porlasztócsúcsoknál volt vas reszelék a szerviz szerint akkor kéne lenni a szűrőben is.

Mágnest húzgáltad alatta és nem történt semmi?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19930 Dátum: 2012.09.14 péntek, 14:09:46 »

Hol kellene? Vagy inkább: hol máshol lehetne? A GO-szűrő után nincs reszelék, ez biztos. A nagynyomású szivattyú után lehet, de 1200 bart nem bontogatnék házilag. Utána legközelebb a csúcsokból visszatérő résolaj olyan, ahol meg lehet nézni, onnan meg megint a GO-szűrő jön. Vagy valamit rosszul tudok?

AndyA
Neked van igazad (eddig kb. 100x olvastam már...  falbav )
"Check a sample of fuel from the FIP return for black metallic swarf".
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19931 Dátum: 2012.09.14 péntek, 14:26:14 »

Mágnest húzgáltad alatta és nem történt semmi?

AndyA
Semmiféle vasreszeléket nincs.Arra gondoltam cserélek egy go szűrőt. A csúcsoknál én is megtudnám nézni a gázolajat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19932 Dátum: 2012.09.14 péntek, 19:24:18 »

Semmiféle vasreszeléket nincs.Arra gondoltam cserélek egy go szűrőt. A csúcsoknál én is megtudnám nézni a gázolajat?
a go szűrőt konzervnyitóval kikellene nyiltni,mert a szenny így nem jön ki belőle.Ha felnyitottad és kiönötted a tartalmát,abban ellenőrizd a fémrszeléket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19933 Dátum: 2012.09.14 péntek, 20:21:25 »

a go szűrőt konzervnyitóval kikellene nyiltni,mert a szenny így nem jön ki belőle.Ha felnyitottad és kiönötted a tartalmát,abban ellenőrizd a fémrszeléket.

Veszek egy szűrőt, a régit szétnyitom és ha akkor se találok vasreszeléket akkor mit csináljak vele ?
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #19934 Dátum: 2012.09.14 péntek, 20:25:44 »

Akkor!!Nyugodj meg.

Veszek egy szűrőt, a régit szétnyitom és ha akkor se találok vasreszeléket akkor mit csináljak vele ?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19935 Dátum: 2012.09.14 péntek, 20:27:26 »

Veszek egy szűrőt, a régit szétnyitom és ha akkor se találok vasreszeléket akkor mit csináljak vele ?
akkor nem kell tovább parázni.valahol levegősödik a renszer.....
nem olajos valahol a csúcsok körül a moci?Vagy a résolajcsöveknél a porlasztóknál?A szűrő csatlakozásoknál?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19936 Dátum: 2012.09.14 péntek, 20:59:16 »

Akkor!!Nyugodj meg.

Nyugodt vagyok, csak nem értem ezt az egészet minden jó és mégse jó
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19937 Dátum: 2012.09.14 péntek, 21:02:00 »

Veszek egy szűrőt, a régit szétnyitom és ha akkor se találok vasreszeléket akkor mit csináljak vele ?

Lemezollóval nyisd ki (fűrész nem jó!). Ha abban sincs, azon azért csodálkoznék, de nem mindegy, mennyi. És persze, hogy mi más lakik még benne, az is megér egy misét.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19938 Dátum: 2012.09.14 péntek, 21:09:31 »

akkor nem kell tovább parázni.valahol levegősödik a renszer.....
nem olajos valahol a csúcsok körül a moci?Vagy a résolajcsöveknél a porlasztóknál?A szűrő csatlakozásoknál?
Köszönöm megnézem ezeket is.Szeretnék minden problémát kizárni a csúcsok és a szivattyú csere előtt
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19939 Dátum: 2012.09.14 péntek, 21:13:23 »

Lemezollóval nyisd ki (fűrész nem jó!). Ha abban sincs, azon azért csodálkoznék, de nem mindegy, mennyi. És persze, hogy mi más lakik még benne, az is megér egy misét.

AndyA
Az lehetséges, hogy a szűrö dugulása miatt is lökhet ilyen hibakódot
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19940 Dátum: 2012.09.14 péntek, 22:01:56 »

Az lehetséges, hogy a szűrö dugulása miatt is lökhet ilyen hibakódot
Lehet egy tank pucolás sem fog ártani neked.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19941 Dátum: 2012.09.15 szombat, 11:08:04 »

Az lehetséges, hogy a szűrö dugulása miatt is lökhet ilyen hibakódot
igen.
A P0251-es kód bármi lehet.
*Nem kap elég gázolajat a szivattyú a szűrő felől,
*nem tudja a kívánt nyomást előállítani, mert valami gond van a nagynyomású részen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19942 Dátum: 2012.09.15 szombat, 20:39:52 »

igen.
A P0251-es kód bármi lehet.
*Nem kap elég gázolajat a szivattyú a szűrő felől,
*nem tudja a kívánt nyomást előállítani, mert valami gond van a nagynyomású részen.
Megtaláltam a vasreszeléket az üzemanyagrendszerben.A szűrőnél leszedtem a visszatérőágat és egy tejfölőspohárba engedtem a gázolajat járó motornál.Ezután a poharat egy erősen világító elemlámpa fényére helyeztem és elkezdtem a mágnest mozgatni a pohár oldalán.Hát igen, azt láttam amit nem szerettem volna,azokat a rohadék reszelékeket.Ezután megnéztem a tegnapi mintát, amit a szűrőből vettem ,ezt is alulról világítottam meg itt is találtam igaz csak egyet láttam,de volt.Tehát szerintem jobb alulról világítani mint felülről .Köszönöm mindenkinek a  hozzászólásokat ,javaslatokat.A jövőhéten pedig nekiállunk a nagymelónak.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19943 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 13:02:11 »

Megtaláltam a vasreszeléket az üzemanyagrendszerben.A szűrőnél leszedtem a visszatérőágat és egy tejfölőspohárba engedtem a gázolajat járó motornál.Ezután a poharat egy erősen világító elemlámpa fényére helyeztem és elkezdtem a mágnest mozgatni a pohár oldalán.Hát igen, azt láttam amit nem szerettem volna,azokat a rohadék reszelékeket.Ezután megnéztem a tegnapi mintát, amit a szűrőből vettem ,ezt is alulról világítottam meg itt is találtam igaz csak egyet láttam,de volt.Tehát szerintem jobb alulról világítani mint felülről .Köszönöm mindenkinek a  hozzászólásokat ,javaslatokat.A jövőhéten pedig nekiállunk a nagymelónak.
Akkor most minden csere???Pcsúcs+szivattyú???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19944 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 13:07:36 »

Akkor most minden csere???Pcsúcs+szivattyú???
Igy van sajnos.Mostanában kiürítette a pénztárcát a gép.Remélem meghálálja.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19945 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 13:09:18 »

Igy van sajnos.Mostanában kiürítette a pénztárcát a gép.Remélem meghálálja.
És honnan lesz felújítod a régit vagy a FORD-tól veszed???Én mindent a Ford-tól vettem nincs is vele gond.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19946 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 13:36:17 »

Szia!

Én 2 féle mondeóst ismerek csak, aki még nem cserélt porlasztót, és aki már igen.
Amúgy 130-ért felújjítják a szivattyút is. Nekem azt még nem kellett.

Javaslat: járj a drágább diesellel, (prémium diesel), és nem lesz ilyen bajod 300.000 km-ig, mert az kénmentes, és nekem jobb a fogyim is tőle.
OMV hotline-s vagyok, tényleg jobb a prémium diesel, megkérdeztem a gyártót..

Tisztelettel


Igy van sajnos.Mostanában kiürítette a pénztárcát a gép.Remélem meghálálja.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19947 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 14:16:23 »

És honnan lesz felújítod a régit vagy a FORD-tól veszed???Én mindent a Ford-tól vettem nincs is vele gond.
Hát ez nagy kérdés. A szerviz ajánlata :anyag 700000 plussz munkadíj.Találtam egy céget 235000-ért felújítaná a szivattyút és a csúcsokat.Eszem szerint az első variáció a pénztárca szerint a második
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #19948 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 14:20:32 »

Szia!

Én 2 féle mondeóst ismerek csak, aki még nem cserélt porlasztót, és aki már igen.
Amúgy 130-ért felújjítják a szivattyút is. Nekem azt még nem kellett.

Javaslat: járj a drágább diesellel, (prémium diesel), és nem lesz ilyen bajod 300.000 km-ig, mert az kénmentes, és nekem jobb a fogyim is tőle.
OMV hotline-s vagyok, tényleg jobb a prémium diesel, megkérdeztem a gyártót..

Tisztelettel
Köszönöm az infókat.Remélem nem is lessz több baj vele.

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19949 Dátum: 2012.09.16 vasárnap, 14:30:21 »

Hát ez nagy kérdés. A szerviz ajánlata :anyag 700000 plussz munkadíj.Találtam egy céget 235000-ért felújítaná a szivattyút és a csúcsokat.Eszem szerint az első variáció a pénztárca szerint a második
Akárhogy döntesz mindent csak számlára!!!!mert csak úgy tudsz reklamálni.Most felejtsd el a számla nélküli javítást.Amúgy azóta én is csak prémiummal járok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 392 393 394 395 396 397 398 [399] 400 401 402 403 404 405 406 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.