Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:54:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
396
397
398
399
400
401
402
[
403
]
404
405
406
407
408
409
410
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658813 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20100 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 12:37:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.09.23 vasárnap, 12:27:21
Aha..szóval nem olvasod alaposan a fórumot..
Egy tuning emberkével összeálltam és lett gyártatva nagyobb porlasztócsúcs DI-be....beis lett rakva, de valami kosz mehetett bele az összerakásnál, kapkodtunk is...és az egyik csúcs megragadt....kilessz ultrahangozva de vettem 4 másik porlasztót amibe beleakarom rakni de még nem jött meg és úgy megy a kocsiba vissza....elég durván ment meg kokszolt mikor bennt volt amugy...
ennyi röviden.
aham
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20101 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 12:50:03 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.09.23 vasárnap, 12:37:15
aham
Azóta Pécsen folyamatosan szmogriadó van,mióta a nagyobb csúcsok bent vannak...
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20102 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 14:04:23 »
Ha valakit érdekel még rajtam kívül a turbócsövek metálosítása
és valakinek van erre szakosodott és hajlamos ismerőse, akkor ebből szívesen benne lennék egy tömeggyártatásba. Csak én ugye laikus kismiska, nem tudom milyen cső milyen fok hány mm-s ez meg az a vég...
Másik dolog, ostoba kérdésnek fogjátok tartani, de nagyon nem vagyok tisztában ezzel a karter gáz dologgal.
Ha teszem azt, én is beruháznék a Bunyek fórumtársféle szerkezetre, és bármi adódik, vagy nem tetszik az autónak, vagy én nem akarom használni a későbbiekben, és kiveszem. Akkor annak fog maradni valamilyen nyoma a motorban. Gondolok itt pl.: fúrásnyomokra, lyukakra, stb stb.
Köszönöm.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20103 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 15:41:44 »
Idézetet írta: zolas - 2012.09.23 vasárnap, 14:04:23
Ha valakit érdekel még rajtam kívül a turbócsövek metálosítása
és valakinek van erre szakosodott és hajlamos ismerőse, akkor ebből szívesen benne lennék egy tömeggyártatásba. Csak én ugye laikus kismiska, nem tudom milyen cső milyen fok hány mm-s ez meg az a vég...
Másik dolog, ostoba kérdésnek fogjátok tartani, de nagyon nem vagyok tisztában ezzel a karter gáz dologgal.
Ha teszem azt, én is beruháznék a Bunyek fórumtársféle szerkezetre, és bármi adódik, vagy nem tetszik az autónak, vagy én nem akarom használni a későbbiekben, és kiveszem. Akkor annak fog maradni valamilyen nyoma a motorban. Gondolok itt pl.: fúrásnyomokra, lyukakra, stb stb.
Köszönöm.
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt bármit teszel turbócső ügyben, olvasd el a Wiki topikban a turbórendszer átalakitása I-II cikket. Hátha megtetszik az egyébbként nem drága és jól működő megoldás. A savállócső gyártással kapcsolatban ezen az oldalon nyilatkozott Bunyek Fórumtárs, hogy neki van erre kompetenciája. Vedd fel vele privátban a kapcsolatot.
A kartergáz olaj leválasztóval kapcsolatban, semmi nyoma nem marad ha kiszereled. Ha jobban megnézed a fotókat, a menet irány szerinti bal tornyon az eredetileg már meglévő furatot használja fel a leválasztó felerősitéséhez.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Pocok0011
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20104 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 19:08:50 »
Sziasztok!
A segítségeteket kérném:
2.0 TDCI 2006-os,nem dolgozik a turbó,füstöl rendesen,úgy gyorsul mint egy szívó...Korábban volt egy turbócső-repedésem,hibakódot nem írt ki,de akkor a fogyasztás is megnőtt,de most nem-most is 5,2-t ír ki.Amennyire tudtam átnéztem,nem találtam hasonló repedést sehol sem.MIt kellene megnézni?megnézetni?lszíves aki szakértő az ügyben írjon!
Köszi,
Pocok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20105 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 19:18:19 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.09.23 vasárnap, 19:08:50
Sziasztok!
A segítségeteket kérném:
2.0 TDCI 2006-os,nem dolgozik a turbó,füstöl rendesen,úgy gyorsul mint egy szívó...Korábban volt egy turbócső-repedésem,hibakódot nem írt ki,de akkor a fogyasztás is megnőtt,de most nem-most is 5,2-t ír ki.Amennyire tudtam átnéztem,nem találtam hasonló repedést sehol sem.MIt kellene megnézni?megnézetni?lszíves aki szakértő az ügyben írjon!
Köszi,
Pocok
Hibakódot kellene olvasni... de lehet, hogy a turbód elektronikája ment tönkre.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20106 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 20:19:08 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.09.23 vasárnap, 19:08:50
Sziasztok!
A segítségeteket kérném:
2.0 TDCI 2006-os,nem dolgozik a turbó,füstöl rendesen,úgy gyorsul mint egy szívó...Korábban volt egy turbócső-repedésem,hibakódot nem írt ki,de akkor a fogyasztás is megnőtt,de most nem-most is 5,2-t ír ki.Amennyire tudtam átnéztem,nem találtam hasonló repedést sehol sem.MIt kellene megnézni?megnézetni?lszíves aki szakértő az ügyben írjon!
Köszi,
Pocok
Keresd Ervint itt a fórumon,nekem is ö csinálta,50 km lakik innen,lehet hogy ragad a geo ,de ö majd megnyomja a tutit(hello csanaki).
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
p.miska
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20107 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 20:32:09 »
Sziasztok !
Eladó egy csak kipróbált Delphi porlasztó EJDR005504Z , kipróbálás után le lett ellenőrizve , és újra csomagolva. A motor egy 2.0 literes euró 4-es változó geometriás motorban volt.
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20108 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 21:04:52 »
Idézetet írta: László - 2012.09.23 vasárnap, 15:41:44
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt bármit teszel turbócső ügyben, olvasd el a Wiki topikban a turbórendszer átalakitása I-II cikket. Hátha megtetszik az egyébbként nem drága és jól működő megoldás. A savállócső gyártással kapcsolatban ezen az oldalon nyilatkozott Bunyek Fórumtárs, hogy neki van erre kompetenciája. Vedd fel vele privátban a kapcsolatot.
A kartergáz olaj leválasztóval kapcsolatban, semmi nyoma nem marad ha kiszereled. Ha jobban megnézed a fotókat, a menet irány szerinti bal tornyon az eredetileg már meglévő furatot használja fel a leválasztó felerősitéséhez.
Tisztelettel László!
Remek. Köszönöm szépen az infókat.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20109 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 21:25:30 »
Idézetet írta: Angel - 2012.09.23 vasárnap, 19:18:19
Hibakódot kellene olvasni... de lehet, hogy a turbód elektronikája ment tönkre.
Ha van hibakód én győri vagyok, van elm327-em, ki tudom olvasni...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20110 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 21:44:17 »
Idézetet írta: Doby - 2012.09.23 vasárnap, 21:25:30
Ha van hibakód én győri vagyok, van elm327-em, ki tudom olvasni...
Én úgytudom ki de ha biztos akarsz lenni akkor gyári diaggal kiolvassák neked 6e ft-ért.Aztán visszajössz és a hibára megkapod az értékes tanácsot.Csak pontossan jegyezd meg a kód számát.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20111 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 21:52:19 »
Idézetet írta: Doby - 2012.09.23 vasárnap, 21:25:30
Ha van hibakód én győri vagyok, van elm327-em, ki tudom olvasni...
Jó az...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20112 Dátum:
2012.09.23 vasárnap, 23:06:30 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.09.23 vasárnap, 19:08:50
Sziasztok!
A segítségeteket kérném:
2.0 TDCI 2006-os,nem dolgozik a turbó,füstöl rendesen,úgy gyorsul mint egy szívó...Korábban volt egy turbócső-repedésem,hibakódot nem írt ki,de akkor a fogyasztás is megnőtt,de most nem-most is 5,2-t ír ki.Amennyire tudtam átnéztem,nem találtam hasonló repedést sehol sem.MIt kellene megnézni?megnézetni?lszíves aki szakértő az ügyben írjon!
Köszi,
Pocok
szakértő nem vagyok, de szerintem megint lyukas/repedt valahol. Csinálj 1 nyomáspróbát, van róla cikk, nem nagy dolog. csavarozd le az elektronikát a turbóról, és mozgasd meg, h könnyen jár e. Vagy leakasztod a kart úgy is jó.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20113 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 13:44:48 »
Csináltatott már valaki vezérműlánc cserét? Ha van valakinek tapasztalata, kérem ossza meg velem!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20114 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 16:16:33 »
nyekereg a kinyomó...óóóóó jeeeeeeeee!
bírni fogja még sokáig?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20115 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 16:18:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.09.24 hétfő, 16:16:33
nyekereg a kinyomó...óóóóó jeeeeeeeee!
bírni fogja még sokáig?
Meddig kéne bírnia?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20116 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 16:20:27 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.09.24 hétfő, 16:18:47
Meddig kéne bírnia?
hát úgy kb. még 100ezer km-t, utána felgyújtanám
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20117 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 23:09:20 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.09.24 hétfő, 16:20:27
hát úgy kb. még 100ezer km-t, utána felgyújtanám
Hát ha egyre jobban nyekereg annak csere de akkor a többit is.Tizedét ha kibírja innen szerintem tedd össze a 2 kezed.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20118 Dátum:
2012.09.24 hétfő, 23:38:52 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.09.24 hétfő, 16:20:27
hát úgy kb. még 100ezer km-t, utána felgyújtanám
Vegyé bele bontottat mk2-től
Naplózva
Pocok0011
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20119 Dátum:
2012.09.25 kedd, 07:04:28 »
Sziasztok!
Fejlemény :(vagy nem)Voltam a ford szervízben,teszterezték,hibátlan az elektronika,a turbó működik,hibatár üres....utána nyomáspróbát csináltunk,nincs repedés a gumicsöveken....
Egyéb más ötlet?Keresem Ervin-t,
üdv.:
Pocok (a csanaki)
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20120 Dátum:
2012.09.25 kedd, 08:43:44 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.09.24 hétfő, 16:16:33
nyekereg a kinyomó...óóóóó jeeeeeeeee!
bírni fogja még sokáig?
hehe, én már betáraztam, van egy lendkerekem, kinyomócsapágyam és kuplungszettem a polcon.
ja és van egy turbóm is tartalékba.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20121 Dátum:
2012.09.25 kedd, 09:04:49 »
Idézetet írta: GiN - 2012.09.25 kedd, 08:43:44
hehe, én már betáraztam, van egy lendkerekem, kinyomócsapágyam és kuplungszettem a polcon.
ja és van egy turbóm is tartalékba.
feel the difference...
Naplózva
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20122 Dátum:
2012.09.25 kedd, 09:18:56 »
Idézetet írta: GiN - 2012.09.25 kedd, 08:43:44
hehe, én már betáraztam, van egy lendkerekem, kinyomócsapágyam és kuplungszettem a polcon.
ja és van egy turbóm is tartalékba.
Én is azon agyalok, hogy most mikor esetleg van pénzem veszek tartalék alkatrészeket
Aztán elállnak a szekrényben, és később már nem kell rá költeni csak a munkadíjra
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20123 Dátum:
2012.09.25 kedd, 09:25:21 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.09.24 hétfő, 23:09:20
Hát ha egyre jobban nyekereg annak csere de akkor a többit is.Tizedét ha kibírja innen szerintem tedd össze a 2 kezed.
Ooo hat akkor majd figyelek szegenyre! Bar a felsobb rendelkezesek azt mondtak hogy sokat nem koltunk ra hanem eladjuk:(
Mondjuk meg csak annyira cincog hogy a motorzaj mellol epp kihallatszik!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20124 Dátum:
2012.09.25 kedd, 09:28:42 »
Idézetet írta: GiN - 2012.09.25 kedd, 08:43:44
hehe, én már betáraztam, van egy lendkerekem, kinyomócsapágyam és kuplungszettem a polcon.
ja és van egy turbóm is tartalékba.
Haaat ez durva! Bar lehet folosleges a turbi pl.
Az en kocsimban ha megmarad addig jovo majusra kb. 200ezerrel lesz tobb mint ami a tiedben van az alairasod szerint es azert ilyen drasztikus alkatresz cserere nem volt meg szukseg
Mist szuksegem lenne 4fektarcsara meg a jelek szerint egy kinyomora, azon kivul ugyan olyan gyarkemeny mint volt
225.000km-el! Mert most szervizeltem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20125 Dátum:
2012.09.25 kedd, 10:32:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.09.25 kedd, 09:28:42
Haaat ez durva! Bar lehet folosleges a turbi pl.
Az en kocsimban ha megmarad addig jovo majusra kb. 200ezerrel lesz tobb mint ami a tiedben van az alairasod szerint es azert ilyen drasztikus alkatresz cserere nem volt meg szukseg
Mist szuksegem lenne 4fektarcsara meg a jelek szerint egy kinyomora, azon kivul ugyan olyan gyarkemeny mint volt
225.000km-el! Mert most szervizeltem
nekem flottás volt eredetileg és leszarták kímélni - hidegen - a verdát. leellenőrizte Ervin is a turbót, pucolva is volt. még van benne párezer km tartalék, de már lóg a csapágya kissé..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20126 Dátum:
2012.09.25 kedd, 19:15:03 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.09.25 kedd, 07:04:28
Sziasztok!
Fejlemény :(vagy nem)Voltam a ford szervízben,teszterezték,hibátlan az elektronika,a turbó működik,hibatár üres....utána nyomáspróbát csináltunk,nincs repedés a gumicsöveken....
Egyéb más ötlet?Keresem Ervin-t,
üdv.:
Pocok (a csanaki)
és a márkajelzést nem cseréltetted ki ?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20127 Dátum:
2012.09.25 kedd, 20:07:35 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.09.25 kedd, 07:04:28
Sziasztok!
Fejlemény :(vagy nem)Voltam a ford szervízben,teszterezték,hibátlan az elektronika,a turbó működik,hibatár üres....utána nyomáspróbát csináltunk,nincs repedés a gumicsöveken....
Egyéb más ötlet?Keresem Ervin-t,
üdv.:
Pocok (a csanaki)
levegőszűrő mikor volt cserélve?Látom a go szűrőt nemrég cserélted.Szivárgás nincs sehol a csúcsok körül?
A ford szervízben nem mondtak semmit?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20128 Dátum:
2012.09.25 kedd, 21:31:17 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.09.25 kedd, 07:04:28
Sziasztok!
Fejlemény :(vagy nem)Voltam a ford szervízben,teszterezték,hibátlan az elektronika,a turbó működik,hibatár üres....utána nyomáspróbát csináltunk,nincs repedés a gumicsöveken....
Egyéb más ötlet?Keresem Ervin-t,
üdv.:
Pocok (a csanaki)
Melyik Ford-ba voltál,tán a győri ???szerintem nagyon sok időt+mérget,zsetont megtakarítasz,ha egy hozzáértővel(Ervin)megnézeted,csak egy javaslat ezt már én is lezongoráztam,de a döntés a tied,de azért ird vissza mire jutottál
üdv Balu
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20129 Dátum:
2012.09.25 kedd, 21:33:58 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.09.25 kedd, 21:31:17
Melyik Ford-ba voltál,tán a győri ???szerintem nagyon sok időt+mérget,zsetont megtakarítasz,ha egy hozzáértővel(Ervin)megnézeted,csak egy javaslat ezt már én is lezongoráztam,de a döntés a tied,de azért ird vissza mire jutottál
üdv Balu
Nem tudom itt milyenek a szervizesek, ezt a környéket nem ismerem én sem még, de már a győri szekcióhoz tartozom, asszem körbe kell néznem itt szerelő terén, mert kicsit luxus lenne lemenni haverhoz 100km-ert habár ott csak alkatrész árat fizetek
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20130 Dátum:
2012.09.25 kedd, 22:22:34 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.09.25 kedd, 21:33:58
Nem tudom itt milyenek a szervizesek, ezt a környéket nem ismerem én sem még, de már a győri szekcióhoz tartozom, asszem körbe kell néznem itt szerelő terén, mert kicsit luxus lenne lemenni haverhoz 100km-ert habár ott csak alkatrész árat fizetek
nekem erre az a javaslatom,ha sos a dolog akkor marad a környék ahol laksz,de ha ütemezett a javítás,vagy kibírja addig ahol a haver lakik akkor csak maradnák a luxusnál mert az tuti!!!!!!!!!!!CSak ha akkora gond van itt esetleg az embereknek nézd csak meg kit ajánlunk és hol lakik,hol dolgozik/VIK/Az előző tulaj is volt nála akitől én vettem a kocsit pedig ő Nagykanizsai lakos.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.25 kedd, 22:31:23 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20131 Dátum:
2012.09.25 kedd, 23:08:33 »
Jaja, Ervin a nyerő, azóta jobb az autóm mióta megvettem, szóval Ervin Forever!!!!
Én is ha kell lejárok hozzá, sőt Tesóm is.
Meg már egy haver is, meg majd még egy.
Ja, és isteni almapálinkát csináltam a tőle kapott almából.
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.09.25 kedd, 22:22:34
nekem erre az a javaslatom,ha sos a dolog akkor marad a környék ahol laksz,de ha ütemezett a javítás,vagy kibírja addig ahol a haver lakik akkor csak maradnák a luxusnál mert az tuti!!!!!!!!!!!CSak ha akkora gond van itt esetleg az embereknek nézd csak meg kit ajánlunk és hol lakik,hol dolgozik/VIK/Az előző tulaj is volt nála akitől én vettem a kocsit pedig ő Nagykanizsai lakos.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
bogyo70
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20132 Dátum:
2012.09.26 szerda, 12:04:52 »
Megnéztünk mindent! EGR off, szívórész kitisztítva, csak a p.csúcs kopog.
Kitől lehetne venni? Van ötletetek?
2004 MK3 kombi, 136LE
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20133 Dátum:
2012.09.26 szerda, 12:25:12 »
Idézetet írta: bogyo70 - 2012.09.26 szerda, 12:04:52
Megnéztünk mindent! EGR off, szívórész kitisztítva, csak a p.csúcs kopog.
Kitől lehetne venni? Van ötletetek?
2004 MK3 kombi, 136LE
Azt Fordéktól szokás az újat.
Vagy fel is újíttathatod.
136 LE? Azt hogy?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20134 Dátum:
2012.09.26 szerda, 17:23:21 »
Idézetet írta: zolas - 2012.09.26 szerda, 12:25:12
Azt Fordéktól szokás az újat.
Vagy fel is újíttathatod.
136 LE? Azt hogy?
Valószínűsíthető, h utána kötött még párat, de minek
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20135 Dátum:
2012.09.26 szerda, 17:43:22 »
Sziasztok.Teljesen új vagyok itt a club-ba.Gondom akadt a mondeommal... 2 évvel ezelőtt átesett egy porlasztó felújításon amibe új csúcsok lettek véve,ezzel az akkori problémánk meg is oldódott.Viszont most megint kezdi a hülyeséget a gép
rettegek nehogy megint a porlasztók adták volna fel mert megint nincs közel 200 ezrem a kocsira.Tünetek:Nehezen indul,ha van kedve pöccröff ha nincs akk csak sokadjára,ha olyanja van beindul azonnal de ki is gyullad az izzításjelző lámpa,máskor meg semmi gond indul és se lámpa semmi, a legújabb tünet pedig az h leáll ha olyanja van megyek vele gondol egyet és leáll...
Ha valakinek volt hasonló baja vagy tudja valaki mi lehet a bibi segítsen!!!
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20136 Dátum:
2012.09.26 szerda, 17:49:59 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.09.26 szerda, 17:43:22
Sziasztok.Teljesen új vagyok itt a club-ba.Gondom akadt a mondeommal... 2 évvel ezelőtt átesett egy porlasztó felújításon amibe új csúcsok lettek véve,ezzel az akkori problémánk meg is oldódott.Viszont most megint kezdi a hülyeséget a gép
rettegek nehogy megint a porlasztók adták volna fel mert megint nincs közel 200 ezrem a kocsira.Tünetek:Nehezen indul,ha van kedve pöccröff ha nincs akk csak sokadjára,ha olyanja van beindul azonnal de ki is gyullad az izzításjelző lámpa,máskor meg semmi gond indul és se lámpa semmi, a legújabb tünet pedig az h leáll ha olyanja van megyek vele gondol egyet és leáll...
Ha valakinek volt hasonló baja vagy tudja valaki mi lehet a bibi segítsen!!!
Isten hozott a clubban, legelőször is írd le, h mikori a kocsid, milyen mekkora motor van benne, alulra h könnyebb legyen a válaszadás a többieknek, a naagyoknak
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20137 Dátum:
2012.09.26 szerda, 18:00:08 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.09.26 szerda, 17:49:59
Isten hozott a clubban, legelőször is írd le, h mikori a kocsid, milyen mekkora motor van benne, alulra h könnyebb legyen a válaszadás a többieknek, a naagyoknak
Köszike
Persze bocsesz
2002 júniusi, 2000-es tdci de azt nem tom h ghia vagy turnier... de a "nagyok" biztosan tudják az előbb emlitett adatokból.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20138 Dátum:
2012.09.26 szerda, 18:10:18 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.09.26 szerda, 18:00:08
Köszike
Persze bocsesz
2002 júniusi, 2000-es tdci de azt nem tom h ghia vagy turnier... de a "nagyok" biztosan tudják az előbb emlitett adatokból.
A Ghia az felszereltségi szint a Turnier meg hogy kombi
CMP jeladó hiba-gyanús szerintem. Menet közben izzításjelző villog és paff leáll? A porlasztócserekor a nagynyomásút is ellenőrizték?
Naplózva
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20139 Dátum:
2012.09.26 szerda, 18:17:02 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.09.26 szerda, 18:10:18
A Ghia az felszereltségi szint a Turnier meg hogy kombi
CMP jeladó hiba-gyanús szerintem. Menet közben izzításjelző villog és paff leáll? A porlasztócserekor a nagynyomásút is ellenőrizték?
Akkor turnier mert kombi
Nem menet közben kezd el villogni hanem indításkor,de azt sem mindig teszi.Ha beindul és villog akkor leállítom és újrainditom,addig játszok így vele amíg normálisan nem csinálja a dolgát.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20140 Dátum:
2012.09.26 szerda, 18:19:24 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.09.26 szerda, 18:17:02
Akkor turnier mert kombi
Nem menet közben kezd el villogni hanem indításkor,de azt sem mindig teszi.Ha beindul és villog akkor leállítom és újrainditom,addig játszok így vele amíg normálisan nem csinálja a dolgát.
Elkéne vinned egy hibakódolvasásra
Utána tudnának itt többen okosat mondani. Merrefelé laksz(csak azért kérdezem,mert hátha van vki Mondis a közeledben,aki tudna egy hibakódot olvasni neked
) ?
Naplózva
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20141 Dátum:
2012.09.26 szerda, 18:22:21 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.09.26 szerda, 18:19:24
Elkéne vinned egy hibakódolvasásra
Utána tudnának itt többen okosat mondani. Merrefelé laksz(csak azért kérdezem,mert hátha van vki Mondis a közeledben,aki tudna egy hibakódot olvasni neked
) ?
Tegnap elvittem,de nem lettem okosabb,mindenféle bajt kimutatott,4 porlasztó + nagynyomású szívattyú.Tudni kell a gépről hogy rég volt benne üzemanyagszűrő cserélve. Az ma ki lesz benne,a szervizbe azt mondták,hogy cseréljük ki és utána meglátjuk mit produkál az autó.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20142 Dátum:
2012.09.26 szerda, 18:23:50 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.09.26 szerda, 18:22:21
Tegnap elvittem,de nem lettem okosabb,mindenféle bajt kimutatott,4 porlasztó + nagynyomású szívattyú.Tudni kell a gépről hogy rég volt benne üzemanyagszűrő cserélve. Az ma ki lesz benne,a szervizbe azt mondták,hogy cseréljük ki és utána meglátjuk mit produkál az autó.
És olajszűrő mikor volt cserélve rajta? Mennyi km-enként cseréled az olajat benne? És az üzemanyagszűrőt? Nézzétek majd meg,hogy van-e a szűrőben fémreszelék.
Naplózva
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20143 Dátum:
2012.09.26 szerda, 18:30:51 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.09.26 szerda, 18:23:50
És olajszűrő mikor volt cserélve rajta? Mennyi km-enként cseréled az olajat benne? És az üzemanyagszűrőt? Nézzétek majd meg,hogy van-e a szűrőben fémreszelék.
10000 km-ént szoktuk az olajat cserélni benne,de most picit túl léptük (anyagiak miatt) az üzemanyagszűrő sem az idén volt,viszont jó hír h a párom most cseréli
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20144 Dátum:
2012.09.26 szerda, 18:40:53 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.09.26 szerda, 17:43:22
Sziasztok.Teljesen új vagyok itt a club-ba.Gondom akadt a mondeommal... 2 évvel ezelőtt átesett egy porlasztó felújításon amibe új csúcsok lettek véve,ezzel az akkori problémánk meg is oldódott.Viszont most megint kezdi a hülyeséget a gép
rettegek nehogy megint a porlasztók adták volna fel mert megint nincs közel 200 ezrem a kocsira.Tünetek:Nehezen indul,ha van kedve pöccröff ha nincs akk csak sokadjára,ha olyanja van beindul azonnal de ki is gyullad az izzításjelző lámpa,máskor meg semmi gond indul és se lámpa semmi, a legújabb tünet pedig az h leáll ha olyanja van megyek vele gondol egyet és leáll...
Ha valakinek volt hasonló baja vagy tudja valaki mi lehet a bibi segítsen!!!
cmp jeladót kellene cserélni valószínűleg.Viszont amikor villog az izzításjelző,akkor kéne gyári diaggal hibakódot olvastatni,mert akkor kiugrana a szög a zsákból,de egyébként tipikus cmp hibajelenség.
A cmp jeladó a hengerfejbe van szerelve elölról a nagynyomású csövek között van középen szemben a szívósor felett.El sem lehet téveszteni,mert pont szinte középen van,megy rá egy elektromos kábel csatival,Asszem talán 1 db 8as kulccsal kell kivenni azt az 1 csavart ami rögzíti.Kb 8e ft lehet mostanság.Ezt otthon is kilehet cserélni,és jó eséllyel megszűnik az összes bosszantó hiba.ha mégsem,akkor írd a számlámra a rossz javaslatot...
A többi lehetőség viszont sokkal költségesebb,bonyolultabb,és otthon nem javítható.ez a cmp jeladó jellemzően előforduló hiba!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20145 Dátum:
2012.09.26 szerda, 18:43:03 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.26 szerda, 18:40:53
cmp jeladót kellene cserélni valószínűleg.Viszont amikor villog az izzításjelző,akkor kéne gyári diaggal hibakódot olvastatni,mert akkor kiugrana a szög a zsákból,de egyébként tipikus cmp hibajelenség.
A cmp jeladó a hengerfejbe van szerelve elölról a nagynyomású csövek között van középen szemben a szívósor felett.El sem lehet téveszteni,mert pont szinte középen van,megy rá egy elektromos kábel csatival,Asszem talán 1 db 8as kulccsal kell kivenni azt az 1 csavart ami rögzíti.Kb 8e ft lehet mostanság.Ezt otthon is kilehet cserélni,és jó eséllyel megszűnik az összes bosszantó hiba.ha mégsem,akkor írd a számlámra a rossz javaslatot...
A többi lehetőség viszont sokkal költségesebb,bonyolultabb,és otthon nem javítható.ez a cmp jeladó jellemzően előforduló hiba!
Na akkor nem is mondtam hülyeséget,kezdek beletanulni
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20146 Dátum:
2012.09.26 szerda, 19:14:14 »
Sziasztok!
Azt meg tudja valaki mondani, hogy az N7BB és az N7BA motorok közt mi a különbség?
Köszi
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20147 Dátum:
2012.09.26 szerda, 19:21:59 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.09.26 szerda, 19:14:14
Sziasztok!
Azt meg tudja valaki mondani, hogy az N7BB és az N7BA motorok közt mi a különbség?
Köszi
Ha jól vagyok értesülve az N7BB az a PUG motor,az N7BA meg még Ford motor
De ha tévedek,majd az okosak kijavítanak
Mind a kettő amúgy 2.0 tdci és 130 lovas.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20148 Dátum:
2012.09.26 szerda, 19:26:10 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.09.26 szerda, 19:21:59
Ha jól vagyok értesülve az N7BB az a PUG motor,az N7BA meg még Ford motor
De ha tévedek,majd az okosak kijavítanak
Mind a kettő amúgy 2.0 tdci és 130 lovas.
Mármint Pug gyártotta N7BA,vagy teljesen más?
Csak mert kellett olaj, szűrők stb, de mindenhol csak N7BA-t ismerték, remélem nem vásároltam be feleslegesen...
Naplózva
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20149 Dátum:
2012.09.26 szerda, 19:28:06 »
Idézetet írta: alf - 2012.09.26 szerda, 18:40:53
cmp jeladót kellene cserélni valószínűleg.Viszont amikor villog az izzításjelző,akkor kéne gyári diaggal hibakódot olvastatni,mert akkor kiugrana a szög a zsákból,de egyébként tipikus cmp hibajelenség.
A cmp jeladó a hengerfejbe van szerelve elölról a nagynyomású csövek között van középen szemben a szívósor felett.El sem lehet téveszteni,mert pont szinte középen van,megy rá egy elektromos kábel csatival,Asszem talán 1 db 8as kulccsal kell kivenni azt az 1 csavart ami rögzíti.Kb 8e ft lehet mostanság.Ezt otthon is kilehet cserélni,és jó eséllyel megszűnik az összes bosszantó hiba.ha mégsem,akkor írd a számlámra a rossz javaslatot...
A többi lehetőség viszont sokkal költségesebb,bonyolultabb,és otthon nem javítható.ez a cmp jeladó jellemzően előforduló hiba!
Nos kicseréltük az üzemanyagszűrőt jól megjárattam a motort párszor indítoztam beindult,aztán kezdte megint a hülyeséget,nem indult... tekertettem lámpa kigyulladt...
ugyan azok a tünetek továbbra is.Tegnap megnézettem diaggal...de mint már írtam az azt jelezte h 4 porlasztó + nagynyomású szivattyú baj van. Nem tudom,h ford márkaszervizbe mennyivel mondanak pontosabb diagot.
Naplózva
Oldalak:
1
...
396
397
398
399
400
401
402
[
403
]
404
405
406
407
408
409
410
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ