Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 19:43:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 396 397 398 399 400 401 402 [403] 404 405 406 407 408 409 410 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14388819 alkalommal)
panses és 156 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20100 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 12:37:15 »

Aha..szóval nem olvasod alaposan a fórumot.. eplus2
Egy tuning emberkével összeálltam és lett gyártatva nagyobb porlasztócsúcs DI-be....beis lett rakva, de valami kosz mehetett bele az összerakásnál, kapkodtunk is...és az egyik csúcs megragadt....kilessz ultrahangozva de vettem 4 másik porlasztót amibe beleakarom rakni de még nem jött meg és úgy megy a kocsiba vissza....elég durván ment meg kokszolt mikor bennt volt amugy... eplus2
ennyi röviden.
aham  vigyor3 Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20101 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 12:50:03 »

aham  vigyor3 Wink

Azóta Pécsen folyamatosan szmogriadó van,mióta a nagyobb csúcsok bent vannak... eplus2 eplus2
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #20102 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 14:04:23 »

Ha valakit érdekel még rajtam kívül a turbócsövek metálosítása  eplus2 és valakinek van erre szakosodott és hajlamos ismerőse, akkor ebből szívesen benne lennék egy tömeggyártatásba. Csak én ugye laikus kismiska, nem tudom milyen cső milyen fok hány mm-s ez meg az a vég...  Roll Eyes

Másik dolog, ostoba kérdésnek fogjátok tartani, de nagyon nem vagyok tisztában ezzel a karter gáz dologgal.
Ha teszem azt, én is beruháznék a Bunyek fórumtársféle szerkezetre, és bármi adódik, vagy nem tetszik az autónak, vagy én nem akarom használni a későbbiekben, és kiveszem. Akkor annak fog maradni valamilyen nyoma a motorban. Gondolok itt pl.: fúrásnyomokra, lyukakra, stb stb.

Köszönöm.  integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20103 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 15:41:44 »

Ha valakit érdekel még rajtam kívül a turbócsövek metálosítása  eplus2 és valakinek van erre szakosodott és hajlamos ismerőse, akkor ebből szívesen benne lennék egy tömeggyártatásba. Csak én ugye laikus kismiska, nem tudom milyen cső milyen fok hány mm-s ez meg az a vég...  Roll Eyes

Másik dolog, ostoba kérdésnek fogjátok tartani, de nagyon nem vagyok tisztában ezzel a karter gáz dologgal.
Ha teszem azt, én is beruháznék a Bunyek fórumtársféle szerkezetre, és bármi adódik, vagy nem tetszik az autónak, vagy én nem akarom használni a későbbiekben, és kiveszem. Akkor annak fog maradni valamilyen nyoma a motorban. Gondolok itt pl.: fúrásnyomokra, lyukakra, stb stb.

Köszönöm.  integet2
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt bármit teszel turbócső ügyben, olvasd el a Wiki topikban a turbórendszer átalakitása I-II cikket. Hátha megtetszik az egyébbként nem drága és jól működő megoldás. A savállócső gyártással kapcsolatban ezen az oldalon nyilatkozott Bunyek Fórumtárs, hogy neki van erre kompetenciája. Vedd fel vele privátban a kapcsolatot.
A kartergáz olaj leválasztóval kapcsolatban, semmi nyoma nem marad ha kiszereled. Ha jobban megnézed a fotókat, a menet irány szerinti bal tornyon az eredetileg már meglévő furatot használja fel a leválasztó felerősitéséhez. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Pocok0011
Vendég
« Új hozzászólás #20104 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 19:08:50 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném:

2.0 TDCI 2006-os,nem dolgozik a turbó,füstöl rendesen,úgy gyorsul mint egy szívó...Korábban volt egy turbócső-repedésem,hibakódot nem írt ki,de akkor a fogyasztás is megnőtt,de most nem-most is 5,2-t ír ki.Amennyire tudtam átnéztem,nem találtam hasonló repedést sehol sem.MIt kellene megnézni?megnézetni?lszíves aki szakértő az ügyben írjon!

Köszi,

Pocok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20105 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 19:18:19 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném:

2.0 TDCI 2006-os,nem dolgozik a turbó,füstöl rendesen,úgy gyorsul mint egy szívó...Korábban volt egy turbócső-repedésem,hibakódot nem írt ki,de akkor a fogyasztás is megnőtt,de most nem-most is 5,2-t ír ki.Amennyire tudtam átnéztem,nem találtam hasonló repedést sehol sem.MIt kellene megnézni?megnézetni?lszíves aki szakértő az ügyben írjon!

Köszi,

Pocok

Hibakódot kellene olvasni... de lehet, hogy a turbód elektronikája ment tönkre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20106 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 20:19:08 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném:

2.0 TDCI 2006-os,nem dolgozik a turbó,füstöl rendesen,úgy gyorsul mint egy szívó...Korábban volt egy turbócső-repedésem,hibakódot nem írt ki,de akkor a fogyasztás is megnőtt,de most nem-most is 5,2-t ír ki.Amennyire tudtam átnéztem,nem találtam hasonló repedést sehol sem.MIt kellene megnézni?megnézetni?lszíves aki szakértő az ügyben írjon!

Köszi,

Pocok
Keresd Ervint itt a fórumon,nekem is ö csinálta,50 km lakik innen,lehet hogy ragad a geo ,de ö majd megnyomja a tutit(hello csanaki).
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
p.miska
Vendég
« Új hozzászólás #20107 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 20:32:09 »

Sziasztok !
Eladó egy csak kipróbált Delphi porlasztó EJDR005504Z , kipróbálás után le lett ellenőrizve , és újra csomagolva. A motor egy 2.0 literes euró 4-es változó geometriás motorban volt.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #20108 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 21:04:52 »

Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt bármit teszel turbócső ügyben, olvasd el a Wiki topikban a turbórendszer átalakitása I-II cikket. Hátha megtetszik az egyébbként nem drága és jól működő megoldás. A savállócső gyártással kapcsolatban ezen az oldalon nyilatkozott Bunyek Fórumtárs, hogy neki van erre kompetenciája. Vedd fel vele privátban a kapcsolatot.
A kartergáz olaj leválasztóval kapcsolatban, semmi nyoma nem marad ha kiszereled. Ha jobban megnézed a fotókat, a menet irány szerinti bal tornyon az eredetileg már meglévő furatot használja fel a leválasztó felerősitéséhez. wave
Tisztelettel László! worship

Remek. Köszönöm szépen az infókat. Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #20109 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 21:25:30 »

Hibakódot kellene olvasni... de lehet, hogy a turbód elektronikája ment tönkre.

Ha van hibakód én győri vagyok, van elm327-em, ki tudom olvasni...
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20110 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 21:44:17 »

Ha van hibakód én győri vagyok, van elm327-em, ki tudom olvasni...
Én úgytudom ki de ha biztos akarsz lenni akkor gyári diaggal kiolvassák neked 6e ft-ért.Aztán visszajössz és a hibára megkapod az értékes tanácsot.Csak pontossan jegyezd meg a kód számát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20111 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 21:52:19 »

Ha van hibakód én győri vagyok, van elm327-em, ki tudom olvasni...

Jó az...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20112 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 23:06:30 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném:

2.0 TDCI 2006-os,nem dolgozik a turbó,füstöl rendesen,úgy gyorsul mint egy szívó...Korábban volt egy turbócső-repedésem,hibakódot nem írt ki,de akkor a fogyasztás is megnőtt,de most nem-most is 5,2-t ír ki.Amennyire tudtam átnéztem,nem találtam hasonló repedést sehol sem.MIt kellene megnézni?megnézetni?lszíves aki szakértő az ügyben írjon!

Köszi,

Pocok
szakértő nem vagyok, de szerintem megint lyukas/repedt valahol. Csinálj  1 nyomáspróbát, van róla cikk, nem nagy dolog. csavarozd le az elektronikát a turbóról, és mozgasd meg, h könnyen jár e. Vagy leakasztod a kart úgy is jó.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20113 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 13:44:48 »

Csináltatott már valaki vezérműlánc cserét? Ha van valakinek tapasztalata, kérem ossza meg velem!  worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #20114 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 16:16:33 »

nyekereg a kinyomó...óóóóó jeeeeeeeee!

bírni fogja még sokáig?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20115 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 16:18:47 »

nyekereg a kinyomó...óóóóó jeeeeeeeee!

bírni fogja még sokáig?

Meddig kéne bírnia?  eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #20116 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 16:20:27 »

Meddig kéne bírnia?  eplus2
hát úgy kb. még 100ezer km-t, utána felgyújtanám  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20117 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 23:09:20 »

hát úgy kb. még 100ezer km-t, utána felgyújtanám  vigyor3
Hát ha egyre jobban nyekereg annak csere de akkor a többit is.Tizedét ha kibírja innen szerintem tedd össze a 2 kezed.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20118 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 23:38:52 »

hát úgy kb. még 100ezer km-t, utána felgyújtanám  vigyor3

Vegyé bele bontottat mk2-től  eplus2
Naplózva
Pocok0011
Vendég
« Új hozzászólás #20119 Dátum: 2012.09.25 kedd, 07:04:28 »

Sziasztok!

Fejlemény :(vagy nem)Voltam a ford szervízben,teszterezték,hibátlan az elektronika,a turbó működik,hibatár üres....utána nyomáspróbát csináltunk,nincs repedés a gumicsöveken....

Egyéb más ötlet?Keresem Ervin-t,

üdv.:

Pocok (a csanaki)
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20120 Dátum: 2012.09.25 kedd, 08:43:44 »

nyekereg a kinyomó...óóóóó jeeeeeeeee!

bírni fogja még sokáig?
hehe, én már betáraztam, van egy lendkerekem, kinyomócsapágyam és kuplungszettem a polcon. Smiley ja és van egy turbóm is tartalékba.
 Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20121 Dátum: 2012.09.25 kedd, 09:04:49 »

hehe, én már betáraztam, van egy lendkerekem, kinyomócsapágyam és kuplungszettem a polcon. Smiley ja és van egy turbóm is tartalékba.
 Grin

feel the difference... eplus2
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #20122 Dátum: 2012.09.25 kedd, 09:18:56 »

hehe, én már betáraztam, van egy lendkerekem, kinyomócsapágyam és kuplungszettem a polcon. Smiley ja és van egy turbóm is tartalékba.
 Grin

Én is azon agyalok, hogy most mikor esetleg van pénzem veszek tartalék alkatrészeket  vigyor3
Aztán elállnak a szekrényben, és később már nem kell rá költeni csak a munkadíjra  nyes
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #20123 Dátum: 2012.09.25 kedd, 09:25:21 »

Hát ha egyre jobban nyekereg annak csere de akkor a többit is.Tizedét ha kibírja innen szerintem tedd össze a 2 kezed.
Ooo hat akkor majd figyelek szegenyre! Bar a felsobb rendelkezesek azt mondtak hogy sokat nem koltunk ra hanem eladjuk:(
Mondjuk meg csak annyira cincog hogy a motorzaj mellol epp kihallatszik!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #20124 Dátum: 2012.09.25 kedd, 09:28:42 »

hehe, én már betáraztam, van egy lendkerekem, kinyomócsapágyam és kuplungszettem a polcon. Smiley ja és van egy turbóm is tartalékba.
 Grin
Haaat ez durva! Bar lehet folosleges a turbi pl.
Az en kocsimban ha megmarad addig jovo majusra kb. 200ezerrel lesz tobb mint ami a tiedben van az alairasod szerint es azert ilyen drasztikus alkatresz cserere nem volt meg szukseg Cheesy

Mist szuksegem lenne 4fektarcsara meg a jelek szerint egy kinyomora, azon kivul ugyan olyan gyarkemeny mint volt Cheesy 225.000km-el! Mert most szervizeltem
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20125 Dátum: 2012.09.25 kedd, 10:32:12 »

Haaat ez durva! Bar lehet folosleges a turbi pl.
Az en kocsimban ha megmarad addig jovo majusra kb. 200ezerrel lesz tobb mint ami a tiedben van az alairasod szerint es azert ilyen drasztikus alkatresz cserere nem volt meg szukseg Cheesy

Mist szuksegem lenne 4fektarcsara meg a jelek szerint egy kinyomora, azon kivul ugyan olyan gyarkemeny mint volt Cheesy 225.000km-el! Mert most szervizeltem
nekem flottás volt eredetileg és leszarták kímélni - hidegen - a verdát. leellenőrizte Ervin is a turbót, pucolva is volt. még van benne párezer km tartalék, de már lóg a csapágya kissé..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20126 Dátum: 2012.09.25 kedd, 19:15:03 »

Sziasztok!

Fejlemény :(vagy nem)Voltam a ford szervízben,teszterezték,hibátlan az elektronika,a turbó működik,hibatár üres....utána nyomáspróbát csináltunk,nincs repedés a gumicsöveken....

Egyéb más ötlet?Keresem Ervin-t,

üdv.:

Pocok (a csanaki)
és a márkajelzést nem cseréltetted ki ?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20127 Dátum: 2012.09.25 kedd, 20:07:35 »

Sziasztok!

Fejlemény :(vagy nem)Voltam a ford szervízben,teszterezték,hibátlan az elektronika,a turbó működik,hibatár üres....utána nyomáspróbát csináltunk,nincs repedés a gumicsöveken....

Egyéb más ötlet?Keresem Ervin-t,

üdv.:

Pocok (a csanaki)
levegőszűrő mikor volt cserélve?Látom a go szűrőt nemrég cserélted.Szivárgás nincs sehol a csúcsok körül?

A ford szervízben nem mondtak semmit?  Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20128 Dátum: 2012.09.25 kedd, 21:31:17 »

Sziasztok!

Fejlemény :(vagy nem)Voltam a ford szervízben,teszterezték,hibátlan az elektronika,a turbó működik,hibatár üres....utána nyomáspróbát csináltunk,nincs repedés a gumicsöveken....

Egyéb más ötlet?Keresem Ervin-t,

üdv.:

Pocok (a csanaki)
Melyik Ford-ba voltál,tán a győri ???szerintem nagyon sok időt+mérget,zsetont megtakarítasz,ha egy hozzáértővel(Ervin)megnézeted,csak egy javaslat ezt már én is lezongoráztam,de a döntés a tied,de azért ird vissza mire jutottál
üdv Balu
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #20129 Dátum: 2012.09.25 kedd, 21:33:58 »

Melyik Ford-ba voltál,tán a győri ???szerintem nagyon sok időt+mérget,zsetont megtakarítasz,ha egy hozzáértővel(Ervin)megnézeted,csak egy javaslat ezt már én is lezongoráztam,de a döntés a tied,de azért ird vissza mire jutottál
üdv Balu
Nem tudom itt milyenek a szervizesek, ezt a környéket nem ismerem én sem még, de már a győri szekcióhoz tartozom, asszem körbe kell néznem itt szerelő terén, mert kicsit luxus lenne lemenni haverhoz 100km-ert habár ott csak alkatrész árat fizetek Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20130 Dátum: 2012.09.25 kedd, 22:22:34 »

Nem tudom itt milyenek a szervizesek, ezt a környéket nem ismerem én sem még, de már a győri szekcióhoz tartozom, asszem körbe kell néznem itt szerelő terén, mert kicsit luxus lenne lemenni haverhoz 100km-ert habár ott csak alkatrész árat fizetek Cheesy
nekem erre az a javaslatom,ha sos a dolog akkor marad a környék ahol laksz,de ha ütemezett a javítás,vagy kibírja addig ahol a haver lakik akkor csak maradnák a luxusnál mert az tuti!!!!!!!!!!!CSak ha akkora gond van itt esetleg az embereknek nézd csak meg kit ajánlunk és hol lakik,hol dolgozik/VIK/Az előző tulaj is volt nála akitől én vettem a kocsit pedig ő Nagykanizsai lakos. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.25 kedd, 22:31:23 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20131 Dátum: 2012.09.25 kedd, 23:08:33 »

Jaja, Ervin a nyerő, azóta jobb az autóm mióta megvettem, szóval Ervin Forever!!!!
Én is ha kell lejárok hozzá, sőt Tesóm is. Smiley Meg már egy haver is, meg majd még egy.
Ja, és isteni almapálinkát csináltam a tőle kapott almából. Smiley


nekem erre az a javaslatom,ha sos a dolog akkor marad a környék ahol laksz,de ha ütemezett a javítás,vagy kibírja addig ahol a haver lakik akkor csak maradnák a luxusnál mert az tuti!!!!!!!!!!!CSak ha akkora gond van itt esetleg az embereknek nézd csak meg kit ajánlunk és hol lakik,hol dolgozik/VIK/Az előző tulaj is volt nála akitől én vettem a kocsit pedig ő Nagykanizsai lakos. eljen
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
bogyo70
Vendég
« Új hozzászólás #20132 Dátum: 2012.09.26 szerda, 12:04:52 »

Megnéztünk mindent! EGR off, szívórész kitisztítva, csak a p.csúcs kopog.
Kitől lehetne venni? Van ötletetek?
2004 MK3 kombi, 136LE
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #20133 Dátum: 2012.09.26 szerda, 12:25:12 »

Megnéztünk mindent! EGR off, szívórész kitisztítva, csak a p.csúcs kopog.
Kitől lehetne venni? Van ötletetek?
2004 MK3 kombi, 136LE
Azt Fordéktól szokás az újat.
Vagy fel is újíttathatod.
136 LE? Azt hogy?  Shocked
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #20134 Dátum: 2012.09.26 szerda, 17:23:21 »

Azt Fordéktól szokás az újat.
Vagy fel is újíttathatod.
136 LE? Azt hogy?  Shocked
Valószínűsíthető, h utána kötött még párat, de minek Cheesy  eplus2 eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20135 Dátum: 2012.09.26 szerda, 17:43:22 »

Sziasztok.Teljesen új vagyok itt a club-ba.Gondom akadt a mondeommal... 2 évvel ezelőtt átesett egy porlasztó felújításon amibe új csúcsok lettek véve,ezzel az akkori problémánk meg is oldódott.Viszont most megint kezdi a hülyeséget a gép  falbav  rettegek nehogy megint a porlasztók adták volna fel mert megint nincs közel 200 ezrem a kocsira.Tünetek:Nehezen indul,ha van kedve pöccröff ha nincs akk csak sokadjára,ha olyanja van beindul azonnal de ki is gyullad az izzításjelző lámpa,máskor meg semmi gond indul és se lámpa semmi, a legújabb tünet pedig az h leáll ha olyanja van megyek vele gondol egyet és leáll... szomoru1  Sad Ha valakinek volt hasonló baja vagy tudja valaki mi lehet a bibi segítsen!!! help
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #20136 Dátum: 2012.09.26 szerda, 17:49:59 »

Sziasztok.Teljesen új vagyok itt a club-ba.Gondom akadt a mondeommal... 2 évvel ezelőtt átesett egy porlasztó felújításon amibe új csúcsok lettek véve,ezzel az akkori problémánk meg is oldódott.Viszont most megint kezdi a hülyeséget a gép  falbav  rettegek nehogy megint a porlasztók adták volna fel mert megint nincs közel 200 ezrem a kocsira.Tünetek:Nehezen indul,ha van kedve pöccröff ha nincs akk csak sokadjára,ha olyanja van beindul azonnal de ki is gyullad az izzításjelző lámpa,máskor meg semmi gond indul és se lámpa semmi, a legújabb tünet pedig az h leáll ha olyanja van megyek vele gondol egyet és leáll... szomoru1  Sad Ha valakinek volt hasonló baja vagy tudja valaki mi lehet a bibi segítsen!!! help
Isten hozott a clubban, legelőször is írd le, h mikori a kocsid, milyen mekkora motor van benne, alulra h könnyebb legyen a válaszadás a többieknek, a naagyoknak Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20137 Dátum: 2012.09.26 szerda, 18:00:08 »

Isten hozott a clubban, legelőször is írd le, h mikori a kocsid, milyen mekkora motor van benne, alulra h könnyebb legyen a válaszadás a többieknek, a naagyoknak Cheesy
Köszike Smiley Persze bocsesz  Embarrassed 2002 júniusi, 2000-es tdci de azt nem tom h ghia vagy turnier... de a "nagyok" biztosan tudják az előbb emlitett adatokból.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20138 Dátum: 2012.09.26 szerda, 18:10:18 »

Köszike Smiley Persze bocsesz  Embarrassed 2002 júniusi, 2000-es tdci de azt nem tom h ghia vagy turnier... de a "nagyok" biztosan tudják az előbb emlitett adatokból.

A Ghia az felszereltségi szint a Turnier meg hogy kombi Smiley

CMP jeladó hiba-gyanús szerintem. Menet közben izzításjelző villog és paff leáll? A porlasztócserekor a nagynyomásút is ellenőrizték?
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20139 Dátum: 2012.09.26 szerda, 18:17:02 »

A Ghia az felszereltségi szint a Turnier meg hogy kombi Smiley

CMP jeladó hiba-gyanús szerintem. Menet közben izzításjelző villog és paff leáll? A porlasztócserekor a nagynyomásút is ellenőrizték?
Akkor turnier mert kombi Smiley Nem menet közben kezd el villogni hanem indításkor,de azt sem mindig teszi.Ha beindul és villog akkor leállítom és újrainditom,addig játszok így vele amíg normálisan nem csinálja a dolgát.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20140 Dátum: 2012.09.26 szerda, 18:19:24 »

Akkor turnier mert kombi Smiley Nem menet közben kezd el villogni hanem indításkor,de azt sem mindig teszi.Ha beindul és villog akkor leállítom és újrainditom,addig játszok így vele amíg normálisan nem csinálja a dolgát.

Elkéne vinned egy hibakódolvasásra Smiley Utána tudnának itt többen okosat mondani. Merrefelé laksz(csak azért kérdezem,mert hátha van vki Mondis a közeledben,aki tudna egy hibakódot olvasni neked Smiley ) ?
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20141 Dátum: 2012.09.26 szerda, 18:22:21 »

Elkéne vinned egy hibakódolvasásra Smiley Utána tudnának itt többen okosat mondani. Merrefelé laksz(csak azért kérdezem,mert hátha van vki Mondis a közeledben,aki tudna egy hibakódot olvasni neked Smiley ) ?
Tegnap elvittem,de nem lettem okosabb,mindenféle bajt kimutatott,4 porlasztó + nagynyomású szívattyú.Tudni kell a gépről hogy rég volt benne üzemanyagszűrő cserélve. Az ma ki lesz benne,a szervizbe azt mondták,hogy cseréljük ki és utána meglátjuk mit produkál az autó.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20142 Dátum: 2012.09.26 szerda, 18:23:50 »

Tegnap elvittem,de nem lettem okosabb,mindenféle bajt kimutatott,4 porlasztó + nagynyomású szívattyú.Tudni kell a gépről hogy rég volt benne üzemanyagszűrő cserélve. Az ma ki lesz benne,a szervizbe azt mondták,hogy cseréljük ki és utána meglátjuk mit produkál az autó.

És olajszűrő mikor volt cserélve rajta? Mennyi km-enként cseréled az olajat benne? És az üzemanyagszűrőt? Nézzétek majd meg,hogy van-e a szűrőben fémreszelék.
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20143 Dátum: 2012.09.26 szerda, 18:30:51 »

És olajszűrő mikor volt cserélve rajta? Mennyi km-enként cseréled az olajat benne? És az üzemanyagszűrőt? Nézzétek majd meg,hogy van-e a szűrőben fémreszelék.
10000 km-ént szoktuk az olajat cserélni benne,de most picit túl léptük (anyagiak miatt) az üzemanyagszűrő sem az idén volt,viszont jó hír h a párom most cseréli Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20144 Dátum: 2012.09.26 szerda, 18:40:53 »

Sziasztok.Teljesen új vagyok itt a club-ba.Gondom akadt a mondeommal... 2 évvel ezelőtt átesett egy porlasztó felújításon amibe új csúcsok lettek véve,ezzel az akkori problémánk meg is oldódott.Viszont most megint kezdi a hülyeséget a gép  falbav  rettegek nehogy megint a porlasztók adták volna fel mert megint nincs közel 200 ezrem a kocsira.Tünetek:Nehezen indul,ha van kedve pöccröff ha nincs akk csak sokadjára,ha olyanja van beindul azonnal de ki is gyullad az izzításjelző lámpa,máskor meg semmi gond indul és se lámpa semmi, a legújabb tünet pedig az h leáll ha olyanja van megyek vele gondol egyet és leáll... szomoru1  Sad Ha valakinek volt hasonló baja vagy tudja valaki mi lehet a bibi segítsen!!! help
cmp jeladót kellene cserélni valószínűleg.Viszont amikor villog az izzításjelző,akkor kéne gyári diaggal hibakódot olvastatni,mert akkor kiugrana a szög a zsákból,de egyébként tipikus cmp hibajelenség.
A cmp jeladó a hengerfejbe van szerelve elölról a nagynyomású csövek között van középen szemben a szívósor felett.El sem lehet téveszteni,mert pont szinte középen van,megy rá egy elektromos kábel csatival,Asszem talán 1 db 8as kulccsal kell kivenni azt az 1 csavart ami rögzíti.Kb 8e ft lehet mostanság.Ezt otthon is kilehet cserélni,és jó eséllyel megszűnik az összes bosszantó hiba.ha mégsem,akkor írd a számlámra a rossz javaslatot...
A többi lehetőség viszont sokkal költségesebb,bonyolultabb,és otthon nem javítható.ez a cmp jeladó jellemzően előforduló hiba!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20145 Dátum: 2012.09.26 szerda, 18:43:03 »

cmp jeladót kellene cserélni valószínűleg.Viszont amikor villog az izzításjelző,akkor kéne gyári diaggal hibakódot olvastatni,mert akkor kiugrana a szög a zsákból,de egyébként tipikus cmp hibajelenség.
A cmp jeladó a hengerfejbe van szerelve elölról a nagynyomású csövek között van középen szemben a szívósor felett.El sem lehet téveszteni,mert pont szinte középen van,megy rá egy elektromos kábel csatival,Asszem talán 1 db 8as kulccsal kell kivenni azt az 1 csavart ami rögzíti.Kb 8e ft lehet mostanság.Ezt otthon is kilehet cserélni,és jó eséllyel megszűnik az összes bosszantó hiba.ha mégsem,akkor írd a számlámra a rossz javaslatot...
A többi lehetőség viszont sokkal költségesebb,bonyolultabb,és otthon nem javítható.ez a cmp jeladó jellemzően előforduló hiba!


Na akkor nem is mondtam hülyeséget,kezdek beletanulni  taps
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20146 Dátum: 2012.09.26 szerda, 19:14:14 »

Sziasztok!

Azt meg tudja valaki mondani, hogy az N7BB és az N7BA motorok közt mi a különbség?

Köszi Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20147 Dátum: 2012.09.26 szerda, 19:21:59 »

Sziasztok!

Azt meg tudja valaki mondani, hogy az N7BB és az N7BA motorok közt mi a különbség?

Köszi Smiley

Ha jól vagyok értesülve az N7BB az a PUG motor,az N7BA meg még Ford motor Smiley De ha tévedek,majd az okosak kijavítanak Smiley Mind a kettő amúgy 2.0 tdci és 130 lovas.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20148 Dátum: 2012.09.26 szerda, 19:26:10 »

Ha jól vagyok értesülve az N7BB az a PUG motor,az N7BA meg még Ford motor Smiley De ha tévedek,majd az okosak kijavítanak Smiley Mind a kettő amúgy 2.0 tdci és 130 lovas.
Mármint Pug gyártotta N7BA,vagy teljesen más?
Csak mert kellett olaj, szűrők stb, de mindenhol csak N7BA-t ismerték, remélem nem vásároltam be feleslegesen...
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20149 Dátum: 2012.09.26 szerda, 19:28:06 »

cmp jeladót kellene cserélni valószínűleg.Viszont amikor villog az izzításjelző,akkor kéne gyári diaggal hibakódot olvastatni,mert akkor kiugrana a szög a zsákból,de egyébként tipikus cmp hibajelenség.
A cmp jeladó a hengerfejbe van szerelve elölról a nagynyomású csövek között van középen szemben a szívósor felett.El sem lehet téveszteni,mert pont szinte középen van,megy rá egy elektromos kábel csatival,Asszem talán 1 db 8as kulccsal kell kivenni azt az 1 csavart ami rögzíti.Kb 8e ft lehet mostanság.Ezt otthon is kilehet cserélni,és jó eséllyel megszűnik az összes bosszantó hiba.ha mégsem,akkor írd a számlámra a rossz javaslatot...
A többi lehetőség viszont sokkal költségesebb,bonyolultabb,és otthon nem javítható.ez a cmp jeladó jellemzően előforduló hiba!
Nos kicseréltük az üzemanyagszűrőt jól megjárattam a motort párszor indítoztam beindult,aztán kezdte megint a hülyeséget,nem indult... tekertettem lámpa kigyulladt... falbav ugyan azok a tünetek továbbra is.Tegnap megnézettem diaggal...de mint már írtam az azt jelezte h 4 porlasztó + nagynyomású szivattyú baj van. Nem tudom,h ford márkaszervizbe mennyivel mondanak pontosabb diagot.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 396 397 398 399 400 401 402 [403] 404 405 406 407 408 409 410 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.249 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.