Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:45:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
399
400
401
402
403
404
405
[
406
]
407
408
409
410
411
412
413
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654192 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20250 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 12:15:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.01 hétfő, 12:13:52
Beütöttem a GOOGLE-ba,hogy Ford motorkódok és ezt dobta ki.Én is csodálkozok de ha ezt kiadta akkor Te is és bárki megtudja találni
mondjuk én annyit írtam be, hogy ford N7BB és semmi értelmeset nem dobott rá
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20251 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 12:16:27 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 12:01:13
Kíváncsi vagyok az összes fél reakciójára...
Az n7bb nem mk3 motor és nem is ford, hanem psa, szóval a hasonlóságok listája rövidebb, mint a különbségeké.
ha nem mk3, akkor mit keres az mk3 mondimban?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20252 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 12:25:29 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 12:15:53
mondjuk én annyit írtam be, hogy ford N7BB és semmi értelmeset nem dobott rá
Na vissza kerestem itt már volt előtted is kérdés.Bunyek-Alf-Lászó-Dentcraft beszélgetéséből kiderült,hogy annyi a különbség,hogy az összefügg az évjárattal.Tehát gyártották a motor 3 évig ezért kapott A-B-C jelölést.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20253 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 12:26:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.01 hétfő, 12:13:52
Beütöttem a GOOGLE-ba,hogy Ford motorkódok és ezt dobta ki.Én is csodálkozok de ha ezt kiadta akkor Te is és bárki megtudja találni
Akkor inkább a gugli linket tedd be szerintem.
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 12:16:27
ha nem mk3, akkor mit keres az mk3 mondimban?
Hát azt találták éppen a gyárban
De lehet hogy mk3 motort is hívtak így, akkor viszont nem tudom a különbséget
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20254 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 12:27:05 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 12:16:27
ha nem mk3, akkor mit keres az mk3 mondimban?
Amúgy a TDDI topic 161 oldalán az alja felé részletessen megtalálod ezt olvasd el és megkapod rá a választ.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20255 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 12:28:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 12:26:24
Akkor inkább a gugli linket tedd be szerintem.
Hát azt találták éppen a gyárban
De lehet hogy mk3 motort is hívtak így, akkor viszont nem tudom a különbséget
Ott a link amikor kérdezted,hogy Legális ez????Fölötte lévő írásban van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20256 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 12:29:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.01 hétfő, 12:13:52
Beütöttem a GOOGLE-ba,hogy Ford motorkódok és ezt dobta ki.Én is csodálkozok de ha ezt kiadta akkor Te is és bárki megtudja találni
Olvasd el a főoldalon a felhívást. Pont ez volt a kérés, hogy hiába első helyen dobja ki a google, akkor se idézd be a linket.
Azt leírhatod, hogy milyen kifejezésre jött elő gugliból.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20257 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 13:10:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.01 hétfő, 12:27:05
Amúgy a TDDI topic 161 oldalán az alja felé részletessen megtalálod ezt olvasd el és megkapod rá a választ.
Hát igazából ennyit eddig is tudtam, hogy elvileg MKIV-ben volt ilyen, de hogy mit keres 2006-os MKIII-ban és hogy mi a különbség, nem tudom.
Az tuti, hogy az N7BA olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő az kopt jó bele, még gyertyát akarok cserélni, de hogy mi a különbség még nem tudom, meg találtam egy kis gumicsövet, ami az itteni képek alapján elvileg az EGR-be menne, de kellene aki rendesen ért hozzá és megnézetni...
Naplózva
Lacko86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20258 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 14:06:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.01 hétfő, 11:57:17
Akkor kód sincs mi?
Sajnos nincs.
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 12:01:13
Kíváncsi vagyok az összes fél reakciójára...
Szerintem a soproniak nem válaszolnak, a Ford Mo pedig örülni fog, hogy úgy ugrálnak, ahogy ők tapsolnak.
Ha az Auto Fortnak van egy kis esze, akkor kezd valamit a témával, mert szerintem erőteljesen kimeríti a jó hírnév megsértését ha az ügyfél előtt kifogásolják a munkájukat, ráadásul jogtalanul.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20259 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 14:22:12 »
Idézetet írta: Lacko86 - 2012.10.01 hétfő, 14:06:58
Sajnos nincs.
Szerintem a soproniak nem válaszolnak, a Ford Mo pedig örülni fog, hogy úgy ugrálnak, ahogy ők tapsolnak.
Ha az Auto Fortnak van egy kis esze, akkor kezd valamit a témával, mert szerintem erőteljesen kimeríti a jó hírnév megsértését ha az ügyfél előtt kifogásolják a munkájukat, ráadásul jogtalanul.
Lehet hogy kapásból auto fortnál kellett volna kezdeni. Amúgy merre vagytok? Lehet van a közeletekbe klubtag aki tud kódot kiolvasni.
Naplózva
Lacko86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20260 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 14:27:57 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 14:22:12
Lehet hogy kapásból auto fortnál kellett volna kezdeni. Amúgy merre vagytok? Lehet van a közeletekbe klubtag aki tud kódot kiolvasni.
Mármint hogy az Auto Forthoz vinni kapásból? Vittük volna szívesen (annál is inkább, mert a Soproniakkal eddig sem volt jó a tapasztalatunk és tavaly egészen kedvesnek találtam az Auto Fortosokat), de az autó apámék soproni garázsában állt és indíthatatlan volt. Így került a For-top-hoz. Ebből már ki is derül, hogy az ősök Sopronban élnek, én pedig Budapesten.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20261 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 19:59:25 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 13:10:13
Hát igazából ennyit eddig is tudtam, hogy elvileg MKIV-ben volt ilyen, de hogy mit keres 2006-os MKIII-ban és hogy mi a különbség, nem tudom.
Az tuti, hogy az N7BA olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő az kopt jó bele, még gyertyát akarok cserélni, de hogy mi a különbség még nem tudom, meg találtam egy kis gumicsövet, ami az itteni képek alapján elvileg az EGR-be menne, de kellene aki rendesen ért hozzá és megnézetni...
srácok!
Az etis mindig frankó információt hoz le?
Mert aszerint 125 lovas HPCR motorom van...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20262 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:07:15 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 19:59:25
srácok!
Az etis mindig frankó információt hoz le?
Mert aszerint 125 lovas HPCR motorom van...
előfordul mert volt a te évjáratodban LE csökkenés úgy tudom.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20263 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:08:22 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 19:59:25
srácok!
Az etis mindig frankó információt hoz le?
Mert aszerint 125 lovas HPCR motorom van...
bizony-bizony
akkor az van valoságban is.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20264 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:10:00 »
Idézetet írta: coboy - 2012.10.01 hétfő, 20:08:22
bizony-bizony
akkor az van valoságban is.
Aha, és akkor a forgalmiba hogy került egy N7BB motorkód?
Elnézték a HPCR betűket?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20265 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:11:31 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 20:10:00
Aha, és akkor a forgalmiba hogy került egy N7BB motorkód?
Elnézték a HPCR betűket?
Jó pénzért sokmindent elnéztek már...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20266 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:12:04 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.10.01 hétfő, 20:11:31
Jó pénzért sokmindent elnéztek már...
Oké, akkor hova van írva a motorkód?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20267 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:20:13 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 19:59:25
srácok!
Az etis mindig frankó információt hoz le?
Mert aszerint 125 lovas HPCR motorom van...
HPCR: High Pressure Common Rail (nagynyomású közös-csöves)
125 lovas pedig N7BA (vagy nálad ezek szerint N7BB), EU4-es motor elektronyos turbóval és EGR-rel.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20268 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:21:34 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 20:12:04
Oké, akkor hova van írva a motorkód?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5305.0
lapozz lefelé
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20269 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:21:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 20:20:13
HPCR: High Pressure Common Rail (nagynyomású közös-csöves)
125 lovas pedig N7BA (vagy nálad ezek szerint N7BB), EU4-es motor elektronyos turbóval és EGR-rel.
Aha, de ezek mintha 130 lovasok lennének...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20270 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:24:46 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 20:21:56
Aha, de ezek mintha 130 lovasok lennének...
Pedig nem. Az EU4-es 2.0 TDCi-k mind 125lóerősek (már ami nem 115). Ahogy az EU4 2.2 pedig 150 a 155 helyett.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20271 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:27:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 20:24:46
Pedig nem. Az EU4-es 2.0 TDCi-k mind 125lóerősek (már ami nem 115). Ahogy az EU4 2.2 pedig 150 a 155 helyett.
igy van ez is a terv része a károsanyag csökkentésének
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20272 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:33:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 20:20:13
HPCR: High Pressure Common Rail (nagynyomású közös-csöves)
125 lovas pedig N7BA (vagy nálad ezek szerint N7BB), EU4-es motor elektronyos turbóval és EGR-rel.
Köszi
Coboy-nak is:)
Akkor lógnak nekem egy új forgalmival... meg pénzzel az átíráshoz
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.01 hétfő, 20:35:14 írta ChPh
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20273 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:39:46 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 20:33:15
Köszi
Coboy-nak is:)
Akkor lógnak nekem egy új forgalmival... meg pénzzel az átíráshoz
Kérd vissza az adótöbbletet, ami befizettél a magasabb bejegyzett teljesítmény miatt
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20274 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:43:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 20:39:46
Kérd vissza az adótöbbletet, ami befizettél a magasabb bejegyzett teljesítmény miatt
kénytelen leszek tuningolni
Naplózva
Kberegi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20275 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:49:46 »
Sziasztok!
A végén majd tanácsot fogok kérni, addig meg leírom mi a problémám.
(TDCI, 130LE, 2006)
Történt az valamikor augusztus elején, hogy elmentünk Horvátországba. Ha már ott voltunk, a tengerhez érkezés örömére szétrepedt az EGR előtti turbócsövem...
Mivel nem találtam értelmes szervizt a közelben, úgy döntöttem, hogy ha 50km-enként megállok hazafele olajszintet ellenőrizni, és nem megyek 100-nál gyorsabban, csak nem lesz nagy baj, majd itthon kicserélem a szétszakadt csövet. Kb 600km volt az út hazáig.
Így is lett, rendben hazaértünk, kicseréltem a csövet, majd elmentem próbaútra. Azt tapasztaltam, hogy valahogy nem úgy megy a kocsi, mint előtte.. Kb 1800-2000 körül kezd rendesen húzni, előtte pedig 1500-nál már igencsak érezhető volt, hogy megy a turbó... most meg oda lettek a lovak...
A turbo hangja gyorsításkor most is szép, korrektül fütyül. Átnéztem a csöveket, nem találtam más repedést. Kifújó hangot sem hallok, a tengernél pedig előbb vettem ezt észre, mint az erőtlenséget... A kocsi fogyasztása nem, vagy csak egészen minimálisan nőtt meg. Hibakódott nem dobott. A MAF szenzor tisztának tűnik, bár nem tudom milyennek kell lennie. Az egyetlen ami gyanús az az, hogy levettem a turbo elektronikáról a seeger gyűrűt, és kézzel mozgatva a rudazatot olyan, mintha semmit sem mozgatnék, mintha nem lenne semmi a turbon belül a rudazat végén. Ennek ilyennek kell lennie szerintetek? Vagy valami minimális ellenállást azért kell éreznem akkor is, ha nincs semmi eltömődve?
Mit gondoltok, mi lehet ez? Meghalt a turbo? Vagy csak a változógeometriás része? Vagy valamelyik szenzor?
Mit nézzek még meg szerintetek?
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20276 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:52:29 »
Szia!
Nekem akkor volt ilyen mikor elfelejtettem visszadugni a MAP (nem MAF) szenzorra a csatlakozót.
Idézetet írta: Kberegi - 2012.10.01 hétfő, 20:49:46
Sziasztok!
A végén majd tanácsot fogok kérni, addig meg leírom mi a problémám.
(TDCI, 130LE, 2006)
Történt az valamikor augusztus elején, hogy elmentünk Horvátországba. Ha már ott voltunk, a tengerhez érkezés örömére szétrepedt az EGR előtti turbócsövem...
Mivel nem találtam értelmes szervizt a közelben, úgy döntöttem, hogy ha 50km-enként megállok hazafele olajszintet ellenőrizni, és nem megyek 100-nál gyorsabban, csak nem lesz nagy baj, majd itthon kicserélem a szétszakadt csövet. Kb 600km volt az út hazáig.
Így is lett, rendben hazaértünk, kicseréltem a csövet, majd elmentem próbaútra. Azt tapasztaltam, hogy valahogy nem úgy megy a kocsi, mint előtte.. Kb 1800-2000 körül kezd rendesen húzni, előtte pedig 1500-nál már igencsak érezhető volt, hogy megy a turbó... most meg oda lettek a lovak...
A turbo hangja gyorsításkor most is szép, korrektül fütyül. Átnéztem a csöveket, nem találtam más repedést. Kifújó hangot sem hallok, a tengernél pedig előbb vettem ezt észre, mint az erőtlenséget... A kocsi fogyasztása nem, vagy csak egészen minimálisan nőtt meg. Hibakódott nem dobott. A MAF szenzor tisztának tűnik, bár nem tudom milyennek kell lennie. Az egyetlen ami gyanús az az, hogy levettem a turbo elektronikáról a seeger gyűrűt, és kézzel mozgatva a rudazatot olyan, mintha semmit sem mozgatnék, mintha nem lenne semmi a turbon belül a rudazat végén. Ennek ilyennek kell lennie szerintetek? Vagy valami minimális ellenállást azért kell éreznem akkor is, ha nincs semmi eltömődve?
Mit gondoltok, mi lehet ez? Meghalt a turbo? Vagy csak a változógeometriás része? Vagy valamelyik szenzor?
Mit nézzek még meg szerintetek?
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20277 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 20:56:11 »
"A turbo hangja gyorsításkor korrektül fütyül"
na én ezt sosem hallom.hallottam még.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20278 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:00:03 »
Idézetet írta: coboy - 2012.10.01 hétfő, 20:56:11
"A turbo hangja gyorsításkor korrektül fütyül"
na én ezt sosem hallom.hallottam még.
Ne vegyél drága Hi-Fit, felesleges...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20279 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:02:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.01 hétfő, 21:00:03
Ne vegyél drága Hi-Fit, felesleges...
AndyA
azért ha már fütyül az nem túl jó, nem?
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20280 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:03:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.01 hétfő, 21:00:03
Ne vegyél drága Hi-Fit, felesleges...
AndyA
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20281 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:04:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.01 hétfő, 21:00:03
Ne vegyél drága Hi-Fit, felesleges...
AndyA
ezek szerin te is hallasz hangokat
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20282 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:05:53 »
Idézetet írta: Kberegi - 2012.10.01 hétfő, 20:49:46
Sziasztok!
Bilincseket is nézd át, hogy meg vannak-e rendesen húzva, és nem nyalódott-e el a fogazásuk. Valóban illene 1500-1600 környékén már húznia. A geometriát én is pár napja néztem, és nekem is nagyon-nagyon könnyen mozgott, szerintem így normális.
Idézetet írta: coboy - 2012.10.01 hétfő, 20:56:11
"A turbo hangja gyorsításkor korrektül fütyül"
na én ezt sosem hallom.hallottam még.
Én ha figyelek mindig ki tudom hallani, pedig nem lóg a csapágy, meg a kompresszor-lapátok sincsenek szétmenve
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20283 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:09:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 21:05:53
Én ha figyelek mindig ki tudom hallani, pedig nem lóg a csapágy, meg a kompresszor-lapátok sincsenek szétmenve
ha szét hegyezed a füled
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20284 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:12:44 »
Idézetet írta: coboy - 2012.10.01 hétfő, 21:09:49
ha szét hegyezed a füled
Na ja, aztán a szembe jövő mindig durcáskodik, mert a turbót hallgatom ahelyett, hogy a sávomban maradnék
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20285 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:20:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 20:39:46
Kérd vissza az adótöbbletet, ami befizettél a magasabb bejegyzett teljesítmény miatt
96 kw van írva nekem is mindenhol ,vámpapir kpmlap stb akkor hogy van ez,meg keresem a német forgalmit kiváncsi vagyok
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Kberegi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20286 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:20:28 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.10.01 hétfő, 20:52:29
Szia!
Nekem akkor volt ilyen mikor elfelejtettem visszadugni a MAP (nem MAF) szenzorra a csatlakozót.
Nem, nem felejtettem el. Sőt, le se húztam addig míg nem kerestem a hibát.
Naplózva
Kberegi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20287 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:21:49 »
Idézetet írta: coboy - 2012.10.01 hétfő, 20:56:11
"A turbo hangja gyorsításkor korrektül fütyül"
na én ezt sosem hallom.hallottam még.
Lehúzott ablaknál, távol a város zajától szerintem jól lehet hallani.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20288 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:23:15 »
Idézetet írta: coboy - 2012.10.01 hétfő, 21:04:09
ezek szerin te is hallasz hangokat
A turbót feltétlenül. Élvezettel hallgatom, ahogyan muzsikál.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kberegi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20289 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:24:10 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 21:05:53
Bilincseket is nézd át, hogy meg vannak-e rendesen húzva, és nem nyalódott-e el a fogazásuk. Valóban illene 1500-1600 környékén már húznia. A geometriát én is pár napja néztem, és nekem is nagyon-nagyon könnyen mozgott, szerintem így normális.
Én ha figyelek mindig ki tudom hallani, pedig nem lóg a csapágy, meg a kompresszor-lapátok sincsenek szétmenve
Igen, köszi, ezeket is néztem csak elfelejtettem írni. Az új csövet új bilincsekkel raktam fel, illetve a régieket is átnéztem már. Mindegyik rendben volt..
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20290 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:29:55 »
Idézetet írta: Kberegi - 2012.10.01 hétfő, 21:24:10
Igen, köszi, ezeket is néztem csak elfelejtettem írni. Az új csövet új bilincsekkel raktam fel, illetve a régieket is átnéztem már. Mindegyik rendben volt..
Akkor keress egy olyan szervizt, ahol rá tudnak csatlakozni a csőrendszerre, fel tudják fújni, és tudják nézni, hogy veszíti-e a nyomást.
Meg csinálj egy PCM-resetet (csak legyen meg előtte a rádió-kód), az ingyen van, és hátha segít.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20291 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:38:57 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.10.01 hétfő, 21:20:01
96 kw van írva nekem is mindenhol ,vámpapir kpmlap stb akkor hogy van ez,meg keresem a német forgalmit kiváncsi vagyok
nekem is dajcslandbóljött 2009-ben
nekemis 96 KW
Még azon agyalok, hogy az N7BB mégis 130 lovas
Ha már szóba került itt a turbó, akkor egy kérdés/frage/question:D
2000-nél 0,1 bar-t tölt, úgy 2500-nál 1,1-et, padlógáznál 1,3-at 2500 fölött, azok jó értékek?
Köszi/Danke/Thank you
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20292 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:49:54 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 21:38:57
nekem is dajcslandbóljött 2009-ben
nekemis 96 KW
Még azon agyalok, hogy az N7BB mégis 130 lovas
Ha már szóba került itt a turbó, akkor egy kérdés/frage/question:D
2000-nél 0,1 bar-t tölt, úgy 2500-nál 1,1-et, padlógáznál 1,3-at 2500 fölött, azok jó értékek?
Köszi/Danke/Thank you
2000nél 0,1 bar?
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20293 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:51:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.10.01 hétfő, 21:49:54
2000nél 0,1 bar?
jó, lehet kicsit alatta, de kb onnan indul a töltés...
ezért kérdezem...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20294 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:51:17 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 21:38:57
nekem is dajcslandbóljött 2009-ben
nekemis 96 KW
Még azon agyalok, hogy az N7BB mégis 130 lovas
Ha már szóba került itt a turbó, akkor egy kérdés/frage/question:D
2000-nél 0,1 bar-t tölt, úgy 2500-nál 1,1-et, padlógáznál 1,3-at 2500 fölött, azok jó értékek?
Köszi/Danke/Thank you
Ez ennyire sosem fix. Ha gyorsítok, többet tölt. Ha 2300-nál 130-cal vitorlázom a pályán, akkor nemhogy nem tölt, de akár még vákuum is lehet a pillanatnyi érték.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20295 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:53:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.01 hétfő, 21:51:17
Ez ennyire sosem fix. Ha gyorsítok, többet tölt. Ha 2300-nál 130-cal vitorlázom a pályán, akkor nemhogy nem tölt, de akár még vákuum is lehet a pillanatnyi érték.
AndyA
Igaz is, szóval fokozatos gyorsításnál szép egyenletesen épül fel a nyomás, vehemensebben 1,1, padlónál 1,3 de 2000 alatt hiába padlózom, ott úgy sem tud ekkora nyomás felépülni
kb.-re értettem az értékeket
De nyilván rosszul fogalmaztam
Elnézést. A jövőbeni hülyeségekért is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20296 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 21:57:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.01 hétfő, 21:51:17
Ez ennyire sosem fix. Ha gyorsítok, többet tölt. Ha 2300-nál 130-cal vitorlázom a pályán, akkor nemhogy nem tölt, de akár még vákuum is lehet a pillanatnyi érték.
Biztosan így van ez? Az 1,1-es érték, az a légköri nyomás felett van, nem? Vagyis valójában 2,1.
Ebben nincs pillangószelep, hogy tudna vákuumot csinálni? Jó, a szűrőn át kell húzni, meg a turbó lapátján is, de ott valami nagy vákuumra ne számítsunk.
Hogy 130-at nem megy nyomás nélkül, az szinte biztos. Vákuummal meg aztán végképp nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20297 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 22:00:06 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 21:38:57
nekem is dajcslandbóljött 2009-ben
nekemis 96 KW
Még azon agyalok, hogy az N7BB mégis 130 lovas
Asszem a másik gépen van a német forg majd holnap megnézem
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20298 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 22:02:20 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.10.01 hétfő, 22:00:06
Asszem a másik gépen van a német forg majd holnap megnézem
Köszi szépen, neked mi a motorkódod?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20299 Dátum:
2012.10.01 hétfő, 22:05:49 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.10.01 hétfő, 22:02:20
Köszi szépen, neked mi a motorkódod?
N7BB
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Oldalak:
1
...
399
400
401
402
403
404
405
[
406
]
407
408
409
410
411
412
413
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ