Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:00:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 399 400 401 402 403 404 405 [406] 407 408 409 410 411 412 413 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14652549 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20250 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 12:15:53 »

Beütöttem a GOOGLE-ba,hogy Ford motorkódok és ezt dobta ki.Én is csodálkozok de ha ezt kiadta akkor Te is és bárki megtudja találni
mondjuk én annyit írtam be, hogy ford N7BB és semmi értelmeset nem dobott rá
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20251 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 12:16:27 »

hehe

Kíváncsi vagyok az összes fél reakciójára...

Az n7bb nem mk3 motor és nem is ford, hanem psa, szóval a hasonlóságok listája rövidebb, mint a különbségeké.

ha nem mk3, akkor mit keres az mk3 mondimban?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20252 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 12:25:29 »

mondjuk én annyit írtam be, hogy ford N7BB és semmi értelmeset nem dobott rá
Na vissza kerestem itt már volt előtted is kérdés.Bunyek-Alf-Lászó-Dentcraft beszélgetéséből kiderült,hogy annyi a különbség,hogy az összefügg az évjárattal.Tehát gyártották a motor 3 évig ezért kapott A-B-C jelölést.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20253 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 12:26:24 »

Beütöttem a GOOGLE-ba,hogy Ford motorkódok és ezt dobta ki.Én is csodálkozok de ha ezt kiadta akkor Te is és bárki megtudja találni

Akkor inkább a gugli linket tedd be szerintem.

ha nem mk3, akkor mit keres az mk3 mondimban?


Hát azt találták éppen a gyárban vigyor3
De lehet hogy mk3 motort is hívtak így, akkor viszont nem tudom a különbséget  Embarrassed
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20254 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 12:27:05 »

ha nem mk3, akkor mit keres az mk3 mondimban?
Amúgy a TDDI topic 161 oldalán az alja felé részletessen megtalálod ezt olvasd el és megkapod rá a választ.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20255 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 12:28:30 »

Akkor inkább a gugli linket tedd be szerintem.
 

Hát azt találták éppen a gyárban vigyor3
De lehet hogy mk3 motort is hívtak így, akkor viszont nem tudom a különbséget  Embarrassed
Ott a link amikor kérdezted,hogy Legális ez????Fölötte lévő írásban van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20256 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 12:29:44 »

Beütöttem a GOOGLE-ba,hogy Ford motorkódok és ezt dobta ki.Én is csodálkozok de ha ezt kiadta akkor Te is és bárki megtudja találni

Olvasd el a főoldalon a felhívást. Pont ez volt a kérés, hogy hiába első helyen dobja ki a google, akkor se idézd be a linket.

Azt leírhatod, hogy milyen kifejezésre jött elő gugliból.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20257 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 13:10:13 »

Amúgy a TDDI topic 161 oldalán az alja felé részletessen megtalálod ezt olvasd el és megkapod rá a választ.
Hát igazából ennyit eddig is tudtam, hogy elvileg MKIV-ben volt ilyen, de hogy mit keres 2006-os MKIII-ban és hogy mi a különbség, nem tudom.
Az tuti, hogy az N7BA olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő az kopt jó bele, még gyertyát akarok cserélni, de hogy mi a különbség még nem tudom, meg találtam egy kis gumicsövet, ami az itteni képek alapján elvileg az EGR-be menne, de kellene aki rendesen ért hozzá és megnézetni...
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20258 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 14:06:58 »

Akkor kód sincs mi?Huh?

Sajnos nincs.


Kíváncsi vagyok az összes fél reakciójára...


Szerintem a soproniak nem válaszolnak, a Ford Mo pedig örülni fog, hogy úgy ugrálnak, ahogy ők tapsolnak.
Ha az Auto Fortnak van egy kis esze, akkor kezd valamit a témával, mert szerintem erőteljesen kimeríti a jó hírnév megsértését ha az ügyfél előtt kifogásolják a munkájukat, ráadásul jogtalanul.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20259 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 14:22:12 »

Sajnos nincs.

Szerintem a soproniak nem válaszolnak, a Ford Mo pedig örülni fog, hogy úgy ugrálnak, ahogy ők tapsolnak.
Ha az Auto Fortnak van egy kis esze, akkor kezd valamit a témával, mert szerintem erőteljesen kimeríti a jó hírnév megsértését ha az ügyfél előtt kifogásolják a munkájukat, ráadásul jogtalanul.

Lehet hogy kapásból auto fortnál kellett volna kezdeni. Amúgy merre vagytok? Lehet van a közeletekbe klubtag aki tud kódot kiolvasni.
Naplózva
Lacko86
Vendég
« Új hozzászólás #20260 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 14:27:57 »

Lehet hogy kapásból auto fortnál kellett volna kezdeni. Amúgy merre vagytok? Lehet van a közeletekbe klubtag aki tud kódot kiolvasni.

Mármint hogy az Auto Forthoz vinni kapásból? Vittük volna szívesen (annál is inkább, mert a Soproniakkal eddig sem volt jó a tapasztalatunk és tavaly egészen kedvesnek találtam az Auto Fortosokat), de az autó apámék soproni garázsában állt és indíthatatlan volt. Így került a For-top-hoz. Ebből már ki is derül, hogy az ősök Sopronban élnek, én pedig Budapesten.
 wave
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20261 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 19:59:25 »

Hát igazából ennyit eddig is tudtam, hogy elvileg MKIV-ben volt ilyen, de hogy mit keres 2006-os MKIII-ban és hogy mi a különbség, nem tudom.
Az tuti, hogy az N7BA olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő az kopt jó bele, még gyertyát akarok cserélni, de hogy mi a különbség még nem tudom, meg találtam egy kis gumicsövet, ami az itteni képek alapján elvileg az EGR-be menne, de kellene aki rendesen ért hozzá és megnézetni...

srácok!
Az etis mindig frankó információt hoz le?
Mert aszerint 125 lovas HPCR motorom van...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20262 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:07:15 »

srácok!
Az etis mindig frankó információt hoz le?
Mert aszerint 125 lovas HPCR motorom van...
előfordul mert volt a te évjáratodban LE csökkenés úgy tudom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20263 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:08:22 »

srácok!
Az etis mindig frankó információt hoz le?
Mert aszerint 125 lovas HPCR motorom van...
bizony-bizony  integet2  akkor az  van valoságban is.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20264 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:10:00 »

bizony-bizony  integet2  akkor az  van valoságban is.
Aha, és akkor a forgalmiba hogy került egy N7BB motorkód?
Elnézték a HPCR betűket?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20265 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:11:31 »

Aha, és akkor a forgalmiba hogy került egy N7BB motorkód?
Elnézték a HPCR betűket?


Jó pénzért sokmindent elnéztek már...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20266 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:12:04 »

Jó pénzért sokmindent elnéztek már...
Oké, akkor hova van írva a motorkód?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20267 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:20:13 »

srácok!
Az etis mindig frankó információt hoz le?
Mert aszerint 125 lovas HPCR motorom van...

HPCR: High Pressure Common Rail (nagynyomású közös-csöves)
125 lovas pedig N7BA (vagy nálad ezek szerint N7BB), EU4-es motor elektronyos turbóval és EGR-rel.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20268 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:21:34 »

Oké, akkor hova van írva a motorkód?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5305.0
lapozz lefelé
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20269 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:21:56 »

HPCR: High Pressure Common Rail (nagynyomású közös-csöves)
125 lovas pedig N7BA (vagy nálad ezek szerint N7BB), EU4-es motor elektronyos turbóval és EGR-rel.
Aha, de ezek mintha 130 lovasok lennének...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20270 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:24:46 »

Aha, de ezek mintha 130 lovasok lennének...

Pedig nem. Az EU4-es 2.0 TDCi-k mind 125lóerősek (már ami nem 115). Ahogy az EU4 2.2 pedig 150 a 155 helyett.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20271 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:27:04 »

Pedig nem. Az EU4-es 2.0 TDCi-k mind 125lóerősek (már ami nem 115). Ahogy az EU4 2.2 pedig 150 a 155 helyett.
igy van ez is a terv része a károsanyag csökkentésének
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20272 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:33:15 »

HPCR: High Pressure Common Rail (nagynyomású közös-csöves)
125 lovas pedig N7BA (vagy nálad ezek szerint N7BB), EU4-es motor elektronyos turbóval és EGR-rel.

Köszi Smiley

Coboy-nak is:)

Akkor lógnak nekem egy új forgalmival...  meg pénzzel az átíráshoz
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.01 hétfő, 20:35:14 írta ChPh » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20273 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:39:46 »

Köszi Smiley

Coboy-nak is:)

Akkor lógnak nekem egy új forgalmival...  meg pénzzel az átíráshoz

Kérd vissza az adótöbbletet, ami befizettél a magasabb bejegyzett teljesítmény miatt  hehe
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20274 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:43:11 »

Kérd vissza az adótöbbletet, ami befizettél a magasabb bejegyzett teljesítmény miatt  hehe
kénytelen leszek tuningolni  eplus2
Naplózva
Kberegi
Vendég
« Új hozzászólás #20275 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:49:46 »

Sziasztok!

A végén majd tanácsot fogok kérni, addig meg leírom mi a problémám. Smiley (TDCI, 130LE, 2006)
Történt az valamikor augusztus elején, hogy elmentünk Horvátországba. Ha már ott voltunk, a tengerhez érkezés örömére szétrepedt az EGR előtti turbócsövem...
Mivel nem találtam értelmes szervizt a közelben, úgy döntöttem, hogy ha 50km-enként megállok hazafele olajszintet ellenőrizni, és nem megyek 100-nál gyorsabban, csak nem lesz nagy baj, majd itthon kicserélem a szétszakadt csövet. Kb 600km volt az út hazáig.
Így is lett, rendben hazaértünk, kicseréltem a csövet, majd elmentem próbaútra. Azt tapasztaltam, hogy valahogy nem úgy megy a kocsi, mint előtte.. Kb 1800-2000 körül kezd rendesen húzni, előtte pedig 1500-nál már igencsak érezhető volt, hogy megy a turbó... most meg oda lettek a lovak...
A turbo hangja gyorsításkor most is szép, korrektül fütyül. Átnéztem a csöveket, nem találtam más repedést. Kifújó hangot sem hallok, a tengernél pedig előbb vettem ezt észre, mint az erőtlenséget... A kocsi fogyasztása nem, vagy csak egészen minimálisan nőtt meg. Hibakódott nem dobott. A MAF szenzor tisztának tűnik, bár nem tudom milyennek kell lennie. Az egyetlen ami gyanús az az, hogy levettem a turbo elektronikáról a seeger gyűrűt, és kézzel mozgatva a rudazatot olyan, mintha semmit sem mozgatnék, mintha nem lenne semmi a turbon belül a rudazat végén. Ennek ilyennek kell lennie szerintetek? Vagy valami minimális ellenállást azért kell éreznem akkor is, ha nincs semmi eltömődve?

Mit gondoltok, mi lehet ez? Meghalt a turbo? Vagy csak a változógeometriás része? Vagy valamelyik szenzor?
Mit nézzek még meg szerintetek?

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20276 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:52:29 »

Szia!

Nekem akkor volt ilyen mikor elfelejtettem visszadugni a MAP (nem MAF) szenzorra a csatlakozót.

Sziasztok!

A végén majd tanácsot fogok kérni, addig meg leírom mi a problémám. Smiley (TDCI, 130LE, 2006)
Történt az valamikor augusztus elején, hogy elmentünk Horvátországba. Ha már ott voltunk, a tengerhez érkezés örömére szétrepedt az EGR előtti turbócsövem...
Mivel nem találtam értelmes szervizt a közelben, úgy döntöttem, hogy ha 50km-enként megállok hazafele olajszintet ellenőrizni, és nem megyek 100-nál gyorsabban, csak nem lesz nagy baj, majd itthon kicserélem a szétszakadt csövet. Kb 600km volt az út hazáig.
Így is lett, rendben hazaértünk, kicseréltem a csövet, majd elmentem próbaútra. Azt tapasztaltam, hogy valahogy nem úgy megy a kocsi, mint előtte.. Kb 1800-2000 körül kezd rendesen húzni, előtte pedig 1500-nál már igencsak érezhető volt, hogy megy a turbó... most meg oda lettek a lovak...
A turbo hangja gyorsításkor most is szép, korrektül fütyül. Átnéztem a csöveket, nem találtam más repedést. Kifújó hangot sem hallok, a tengernél pedig előbb vettem ezt észre, mint az erőtlenséget... A kocsi fogyasztása nem, vagy csak egészen minimálisan nőtt meg. Hibakódott nem dobott. A MAF szenzor tisztának tűnik, bár nem tudom milyennek kell lennie. Az egyetlen ami gyanús az az, hogy levettem a turbo elektronikáról a seeger gyűrűt, és kézzel mozgatva a rudazatot olyan, mintha semmit sem mozgatnék, mintha nem lenne semmi a turbon belül a rudazat végén. Ennek ilyennek kell lennie szerintetek? Vagy valami minimális ellenállást azért kell éreznem akkor is, ha nincs semmi eltömődve?

Mit gondoltok, mi lehet ez? Meghalt a turbo? Vagy csak a változógeometriás része? Vagy valamelyik szenzor?
Mit nézzek még meg szerintetek?

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20277 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 20:56:11 »

"A turbo hangja gyorsításkor  korrektül fütyül"

na én ezt sosem hallom.hallottam még.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20278 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:00:03 »

"A turbo hangja gyorsításkor  korrektül fütyül"

na én ezt sosem hallom.hallottam még.

Ne vegyél drága Hi-Fit, felesleges...  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20279 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:02:02 »

Ne vegyél drága Hi-Fit, felesleges...  eplus2

AndyA
azért ha már fütyül az nem túl jó, nem?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20280 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:03:02 »

Ne vegyél drága Hi-Fit, felesleges...  eplus2

AndyA
  Cheesy
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20281 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:04:09 »

Ne vegyél drága Hi-Fit, felesleges...  eplus2

AndyA
ezek szerin te is hallasz hangokat  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20282 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:05:53 »

Sziasztok!


 wave
Bilincseket is nézd át, hogy meg vannak-e rendesen húzva, és nem nyalódott-e el a fogazásuk. Valóban illene 1500-1600 környékén már húznia. A geometriát én is pár napja néztem, és nekem is nagyon-nagyon könnyen mozgott, szerintem így normális.

"A turbo hangja gyorsításkor  korrektül fütyül"

na én ezt sosem hallom.hallottam még.

Én ha figyelek mindig ki tudom hallani, pedig nem lóg a csapágy, meg a kompresszor-lapátok sincsenek szétmenve  Huh?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20283 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:09:49 »



Én ha figyelek mindig ki tudom hallani, pedig nem lóg a csapágy, meg a kompresszor-lapátok sincsenek szétmenve  Huh?
ha szét hegyezed a füled  smile
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20284 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:12:44 »

ha szét hegyezed a füled  smile

Na ja, aztán a szembe jövő mindig durcáskodik, mert a turbót hallgatom ahelyett, hogy a sávomban maradnék  hehe
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20285 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:20:01 »

Kérd vissza az adótöbbletet, ami befizettél a magasabb bejegyzett teljesítmény miatt  hehe
96 kw van írva nekem is mindenhol ,vámpapir kpmlap stb akkor hogy van ez,meg keresem a német forgalmit kiváncsi vagyok Roll Eyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Kberegi
Vendég
« Új hozzászólás #20286 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:20:28 »

Szia!

Nekem akkor volt ilyen mikor elfelejtettem visszadugni a MAP (nem MAF) szenzorra a csatlakozót.


Smiley Nem, nem felejtettem el. Sőt, le se húztam addig míg nem kerestem a hibát.
Naplózva
Kberegi
Vendég
« Új hozzászólás #20287 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:21:49 »

"A turbo hangja gyorsításkor  korrektül fütyül"

na én ezt sosem hallom.hallottam még.

Lehúzott ablaknál, távol a város zajától szerintem jól lehet hallani. Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20288 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:23:15 »

ezek szerin te is hallasz hangokat  vigyor3

A turbót feltétlenül. Élvezettel hallgatom, ahogyan muzsikál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kberegi
Vendég
« Új hozzászólás #20289 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:24:10 »

wave
Bilincseket is nézd át, hogy meg vannak-e rendesen húzva, és nem nyalódott-e el a fogazásuk. Valóban illene 1500-1600 környékén már húznia. A geometriát én is pár napja néztem, és nekem is nagyon-nagyon könnyen mozgott, szerintem így normális.

Én ha figyelek mindig ki tudom hallani, pedig nem lóg a csapágy, meg a kompresszor-lapátok sincsenek szétmenve  Huh?

Igen, köszi, ezeket is néztem csak elfelejtettem írni. Az új csövet új bilincsekkel raktam fel, illetve a régieket is átnéztem már. Mindegyik rendben volt..
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20290 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:29:55 »

Igen, köszi, ezeket is néztem csak elfelejtettem írni. Az új csövet új bilincsekkel raktam fel, illetve a régieket is átnéztem már. Mindegyik rendben volt..


Akkor keress egy olyan szervizt, ahol rá tudnak csatlakozni a csőrendszerre, fel tudják fújni, és tudják nézni, hogy veszíti-e a nyomást.
Meg csinálj egy PCM-resetet (csak legyen meg előtte a rádió-kód), az ingyen van, és hátha segít.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20291 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:38:57 »

96 kw van írva nekem is mindenhol ,vámpapir kpmlap stb akkor hogy van ez,meg keresem a német forgalmit kiváncsi vagyok Roll Eyes
nekem is dajcslandbóljött 2009-ben
nekemis 96 KW
Még azon agyalok, hogy az N7BB mégis 130 lovas Smiley


Ha már szóba került itt a turbó, akkor egy kérdés/frage/question:D
2000-nél 0,1 bar-t tölt, úgy 2500-nál 1,1-et, padlógáznál 1,3-at 2500 fölött, azok jó értékek?

Köszi/Danke/Thank you Smiley
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20292 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:49:54 »

nekem is dajcslandbóljött 2009-ben
nekemis 96 KW
Még azon agyalok, hogy az N7BB mégis 130 lovas Smiley


Ha már szóba került itt a turbó, akkor egy kérdés/frage/question:D
2000-nél 0,1 bar-t tölt, úgy 2500-nál 1,1-et, padlógáznál 1,3-at 2500 fölött, azok jó értékek?

Köszi/Danke/Thank you Smiley

2000nél 0,1 bar?  Huh?
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20293 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:51:12 »

2000nél 0,1 bar?  Huh?
jó, lehet kicsit alatta, de kb onnan indul a töltés...
ezért kérdezem...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #20294 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:51:17 »

nekem is dajcslandbóljött 2009-ben
nekemis 96 KW
Még azon agyalok, hogy az N7BB mégis 130 lovas Smiley


Ha már szóba került itt a turbó, akkor egy kérdés/frage/question:D
2000-nél 0,1 bar-t tölt, úgy 2500-nál 1,1-et, padlógáznál 1,3-at 2500 fölött, azok jó értékek?

Köszi/Danke/Thank you Smiley

Ez ennyire sosem fix. Ha gyorsítok, többet tölt. Ha 2300-nál 130-cal vitorlázom a pályán, akkor nemhogy nem tölt, de akár még vákuum is lehet a pillanatnyi érték.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20295 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:53:25 »

Ez ennyire sosem fix. Ha gyorsítok, többet tölt. Ha 2300-nál 130-cal vitorlázom a pályán, akkor nemhogy nem tölt, de akár még vákuum is lehet a pillanatnyi érték.

AndyA
Igaz is, szóval fokozatos gyorsításnál szép egyenletesen épül fel a nyomás, vehemensebben 1,1, padlónál 1,3 de 2000 alatt hiába padlózom, ott úgy sem tud ekkora nyomás felépülni Smiley
kb.-re értettem az értékeket Smiley De nyilván rosszul fogalmaztam Sad Elnézést. A jövőbeni hülyeségekért is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20296 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 21:57:38 »

Ez ennyire sosem fix. Ha gyorsítok, többet tölt. Ha 2300-nál 130-cal vitorlázom a pályán, akkor nemhogy nem tölt, de akár még vákuum is lehet a pillanatnyi érték.

Biztosan így van ez? Az 1,1-es érték, az a légköri nyomás felett van, nem? Vagyis valójában 2,1.
Ebben nincs pillangószelep, hogy tudna vákuumot csinálni? Jó, a szűrőn át kell húzni, meg a turbó lapátján is, de ott valami nagy vákuumra ne számítsunk.
Hogy 130-at nem megy nyomás nélkül, az szinte biztos. Vákuummal meg aztán végképp nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20297 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 22:00:06 »

nekem is dajcslandbóljött 2009-ben
nekemis 96 KW
Még azon agyalok, hogy az N7BB mégis 130 lovas Smiley
Asszem a másik gépen van a német forg majd holnap megnézem Roll Eyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #20298 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 22:02:20 »

Asszem a másik gépen van a német forg majd holnap megnézem Roll Eyes

Köszi szépen, neked mi a motorkódod?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #20299 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 22:05:49 »

Köszi szépen, neked mi a motorkódod?
N7BB
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Oldalak: 1 ... 399 400 401 402 403 404 405 [406] 407 408 409 410 411 412 413 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.