Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:58:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
404
405
406
407
408
409
410
[
411
]
412
413
414
415
416
417
418
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14656847 alkalommal)
0 Felhasználó és 169 vendég van a témában
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20500 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 22:49:02 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.04 csütörtök, 22:43:28
Motor vezérlőnél a PCM-re gondolsz???VAgy a A diesel vezérlőre mert ugye nekünk ezek külön vannak.
Jujj hát én azt nem tudom
ennyit mondtak tegnap h motorvezérlő egységnél van a baj,és h hagyjam ott legalább 2 napig h alaposan ki tudják vizsgálni,vagy is h át tudják nézni az összes vezetéket,mert állítólag rengeteg van benne :S de persze nem vágták rá azonnal h ki kell cserélni az egész egységet mert az is olyan 2-3 kiló körül mocorog.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20501 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 22:56:43 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 22:49:02
Jujj hát én azt nem tudom
ennyit mondtak tegnap h motorvezérlő egységnél van a baj,és h hagyjam ott legalább 2 napig h alaposan ki tudják vizsgálni,vagy is h át tudják nézni az összes vezetéket,mert állítólag rengeteg van benne :S de persze nem vágták rá azonnal h ki kell cserélni az egész egységet mert az is olyan 2-3 kiló körül mocorog.
Persze hogy nem vágták rá, majd 2 nap múlva mondják az egész cserét...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20502 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 22:59:00 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 22:49:02
Jujj hát én azt nem tudom
ennyit mondtak tegnap h motorvezérlő egységnél van a baj,és h hagyjam ott legalább 2 napig h alaposan ki tudják vizsgálni,vagy is h át tudják nézni az összes vezetéket,mert állítólag rengeteg van benne :S de persze nem vágták rá azonnal h ki kell cserélni az egész egységet mert az is olyan 2-3 kiló körül mocorog.
Na akkor annyit tudok neked segíteni,hogy ezen én már túl vagyok.A motorvezérlő egység a PCM.Ez nekem olyat csinált amit neked ha gondolt egyet nem indult be ,majd napokig semmi és megint amikor gondolt egyet.Nálam is dobált hibát mindenre mi hozattunk bele diesel vezérlő modult /200e ft/ és amikor ezt nem lehetett felprogramozni akkor jöttünk rá,hogy a PCM a hibás.Hoztunk hozzá bontóból egy donort de itt megjegyzem,hogy csak az jó bele amelyik megegyezik a tieddel.A rajta lévő számokkal lehet beazonosítani.Próbáltuk mással de a kocsim SW-je nem ment rá ami nembelevaló volt.A hozott donorra rálett töltve a kocsim SW-je és rögtön indult és azóta semmi hiba.A bontott 35e ft volt,és egy tuningos csinálta meg a programozást majd a szerelőm beletette és pöcc-röff.Valóban ilyen drága.A tieden lévő SW lehet,hogy jó csak mint nekem mechanikus hibája van.Ezt csak így tudják ellenőrizni de ezt hivatalos szerviz neked nem csinálja meg az tuti.Kisebb szerelők kik ezzel eljátszanak mint az enyém és Fordra szakosodtak azokkal könnyebben megoldod a problémát
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20503 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 23:10:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.04 csütörtök, 22:59:00
Na akkor annyit tudok neked segíteni,hogy ezen én már túl vagyok.A motorvezérlő egység a PCM.Ez nekem olyat csinált amit neked ha gondolt egyet nem indult be ,majd napokig semmi és megint amikor gondolt egyet.Nálam is dobált hibát mindenre mi hozattunk bele diesel vezérlő modult /200e ft/ és amikor ezt nem lehetett felprogramozni akkor jöttünk rá,hogy a PCM a hibás.Hoztunk hozzá bontóból egy donort de itt megjegyzem,hogy csak az jó bele amelyik megegyezik a tieddel.A rajta lévő számokkal lehet beazonosítani.Próbáltuk mással de a kocsim SW-je nem ment rá ami nembelevaló volt.A hozott donorra rálett töltve a kocsim SW-je és rögtön indult és azóta semmi hiba.A bontott 35e ft volt,és egy tuningos csinálta meg a programozást majd a szerelőm beletette és pöcc-röff.Valóban ilyen drága.A tieden lévő SW lehet,hogy jó csak mint nekem mechanikus hibája van.Ezt csak így tudják ellenőrizni de ezt hivatalos szerviz neked nem csinálja meg az tuti.Kisebb szerelők kik ezzel eljátszanak mint az enyém és Fordra szakosodtak azokkal könnyebben megoldod a problémát
Köszi köszi a segítséget,mindenképp megnézetem.De most akk PCM,vagy ICU vagy mi van...
alaposan összezavarodtam
A PCM az a szürke izé az ICU meg ami a kerékjáratban van és el lehet oxidálodva? És mi az az SW?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20504 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 23:13:59 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 23:10:54
Köszi köszi a segítséget,mindenképp megnézetem.De most akk PCM,vagy ICU vagy mi van...
alaposan összezavarodtam
A PCM az a szürke izé az ICU meg ami a kerékjáratban van és el lehet oxidálodva? És mi az az SW?
Az SW a szoftver
A szürke kis izé az a CMP jeladó
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20505 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 23:14:33 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 23:10:54
Köszi köszi a segítséget,mindenképp megnézetem.De most akk PCM,vagy ICU vagy mi van...
alaposan összezavarodtam
A PCM az a szürke izé az ICU meg ami a kerékjáratban van és el lehet oxidálodva? És mi az az SW?
Én most a PCM-ről beszéltem ami a kesztyütaró alatt van a GEM modullal összerakva egy tartón és a vezetéke megy ki a motortérbe .A dob lemezbe van az ICU az a diesel vezérlő modul.Igen ott előfordul testelési hiba meg esetleg érintkezés ha a doboza amiben van nem zár rendesen vagy ha már javították nem lett rendesen vissza zárva.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20506 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 23:29:07 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.04 csütörtök, 23:13:59
Az SW a szoftver
A szürke kis izé az a CMP jeladó
PCM...CMP... csoda h összezavarodok?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20507 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 23:32:14 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 23:29:07
PCM...CMP... csoda h összezavarodok?
Ne aggódj,majd belerázódsz
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20508 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 23:50:08 »
És mi a PWM?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20509 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 23:53:36 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.04 csütörtök, 23:50:08
És mi a PWM?
Ez most honnan jött?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20510 Dátum:
2012.10.04 csütörtök, 23:56:09 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 23:53:36
Ez most honnan jött?
A billentyűzetemből
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20511 Dátum:
2012.10.05 péntek, 00:05:55 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.04 csütörtök, 23:56:09
A billentyűzetemből
Na neee...
Naplózva
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20512 Dátum:
2012.10.05 péntek, 00:24:10 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.04 csütörtök, 23:32:14
Ne aggódj,majd belerázódsz
Minden bizonnyal.
De ha mégsem akk itt vagytok ti okosabbak és elmagyarázzátok majd.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20513 Dátum:
2012.10.05 péntek, 06:57:43 »
Pulse width modulation.
Idézetet írta: Angel - 2012.10.04 csütörtök, 23:50:08
És mi a PWM?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20514 Dátum:
2012.10.05 péntek, 10:49:08 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.04 csütörtök, 23:10:54
Köszi köszi a segítséget,mindenképp megnézetem.De most akk PCM,vagy ICU vagy mi van...
alaposan összezavarodtam
A PCM az a szürke izé az ICU meg ami a kerékjáratban van és el lehet oxidálodva? És mi az az SW?
ezt olvastad?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg703061#msg703061
Jó irány a vezetékek átnézése, de érdemes az ICU földelési pontjánál kezdeni (akku alatt)
Az izzításjelző nem villog, mikor leáll? Működik egyáltalán az izzítás visszajelzés?
(ezért nem jó, ha szétoffoljuk a topicot. Elvész az infó...
)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
akhvel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20515 Dátum:
2012.10.05 péntek, 10:54:06 »
Sziasztok!
A kisbeteg egy MK3 2.0TDCI 5seb.
Tegnap még örömködtem, hogy a többeknél ismert 4-esben egyenletes sebességgel haladás közben meg-megtorpanás eltűnt az MAP (vagy MAF?) szenzor kábelének megpiszkálása után. De ez a jelenség kicsivel alacsonyabb fordulatszámon visszatért hármasban, illetve nagy gázon kettesben (emelkedőn felfelé csak) el-elvész az erő, mintha kicsit, egy-két tizedmásodpercre elgondolkozna az autó, hogy most akkor menjek vagy ne.
Olvastam már tippeket, hogy mi lehet ez, szerintetek milyen sorrendben érdemes elindulni megpróbálni feltárni a hibát?
Hibalámpa: nem ég egy sem, és egyszer sem égett.
Porlasztócsúcsok: nem gyanakszom rájuk, 195 körül voltak cserélve gyári vadiújakra márkaszervízben, még az előző tulaj csinálta, láttam a számlákat is róla, nem csak a szervizkönyvet és most 240e van az autóban.
Klímagenerátor: ezt kipróbálom ma, úgyis megyek egy hosszabb útra, hogy miként viselkedik be és kikapcsolt klímával.
MAP szenzor: magát ezt a szenzort nem lehetne tisztogatni vmilyen módon, vagy valakinek okozott javulást az új stekker vagy átkábelezés? Elég gyanús nekem, hogy miután itt matattam változott a dolog. Érdemes kipróbálni lekötött szenzorral?
MAP - EGR: na ez merő összeesküvés-elmélet a részemről, mert igazából fogalmam sincs, hogy melyik pontosan mire szolgál és hogy hol vannak, van-e egyáltalán kapcsolat köztük, de ahogy a fórumot olvasgattam úgy jött le, hogy az EGR visszajuttat némi kipufogógázt a rendszerbe, hogy "újraégesse", a szenzor meg valahogy a bejövő levegőt vizsgálja. Nem lehetséges, hogy a használt levegő "beköpi" a szenzort?
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20516 Dátum:
2012.10.05 péntek, 11:10:25 »
Idézetet írta: akhvel - 2012.10.05 péntek, 10:54:06
Sziasztok!
A kisbeteg egy MK3 2.0TDCI 5seb.
Tegnap még örömködtem, hogy a többeknél ismert 4-esben egyenletes sebességgel haladás közben meg-megtorpanás eltűnt az MAP (vagy MAF?) szenzor kábelének megpiszkálása után. De ez a jelenség kicsivel alacsonyabb fordulatszámon visszatért hármasban, illetve nagy gázon kettesben (emelkedőn felfelé csak) el-elvész az erő, mintha kicsit, egy-két tizedmásodpercre elgondolkozna az autó, hogy most akkor menjek vagy ne.
Olvastam már tippeket, hogy mi lehet ez, szerintetek milyen sorrendben érdemes elindulni megpróbálni feltárni a hibát?
Hibalámpa: nem ég egy sem, és egyszer sem égett.
Porlasztócsúcsok: nem gyanakszom rájuk, 195 körül voltak cserélve gyári vadiújakra márkaszervízben, még az előző tulaj csinálta, láttam a számlákat is róla, nem csak a szervizkönyvet és most 240e van az autóban.
Klímagenerátor: ezt kipróbálom ma, úgyis megyek egy hosszabb útra, hogy miként viselkedik be és kikapcsolt klímával.
MAP szenzor: magát ezt a szenzort nem lehetne tisztogatni vmilyen módon, vagy valakinek okozott javulást az új stekker vagy átkábelezés? Elég gyanús nekem, hogy miután itt matattam változott a dolog. Érdemes kipróbálni lekötött szenzorral?
MAP - EGR: na ez merő összeesküvés-elmélet a részemről, mert igazából fogalmam sincs, hogy melyik pontosan mire szolgál és hogy hol vannak, van-e egyáltalán kapcsolat köztük, de ahogy a fórumot olvasgattam úgy jött le, hogy az EGR visszajuttat némi kipufogógázt a rendszerbe, hogy "újraégesse", a szenzor meg valahogy a bejövő levegőt vizsgálja. Nem lehetséges, hogy a használt levegő "beköpi" a szenzort?
Előre is köszi a segítséget!
Füstöl a kocsi? Esetleg a turbócsöveket át lehetne nézni,hátha valahol van egy repedés. Az EGR-ed le van dugózva? Ha nincs,szedd le,tisztítsd ki,majd dugózd le
A kocsid EU3-as v EU4-es? Az EU3asnál nem dob hibakódot,az EU4-esnél világítani fog egy kis sárga lámpa a műszerfalon,ezt egy olcsó kódszkennerrel meg tudod nézni,és törölni is pár mozdulattal
Naplózva
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20517 Dátum:
2012.10.05 péntek, 11:11:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.10.05 péntek, 10:49:08
ezt olvastad?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg703061#msg703061
Jó irány a vezetékek átnézése, de érdemes az ICU földelési pontjánál kezdeni (akku alatt)
Az izzításjelző nem villog, mikor leáll? Működik egyáltalán az izzítás visszajelzés?
(ezért nem jó, ha szétoffoljuk a topicot. Elvész az infó...
)
Az izzításjelző csak indításkor villog,de akk sem mindig.Leállításnál sosem.
Nem én voltam aki kezdte,én csak ártatlan áldozata voltam...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20518 Dátum:
2012.10.05 péntek, 11:15:50 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.05 péntek, 11:11:02
Az izzításjelző csak indításkor villog,de akk sem mindig.Leállításnál sosem.
Nem én voltam aki kezdte,én csak ártatlan áldozata voltam...
én is ezt írom, offolós mihaszna bagázs
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20519 Dátum:
2012.10.05 péntek, 11:27:47 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.05 péntek, 11:15:50
én is ezt írom, offolós mihaszna bagázs
Azok...mihasznák,de azért írtak sok klassz,hasznos dolgot is
kivi vagyok mi az ami bejön ezek közül.
Naplózva
akhvel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20520 Dátum:
2012.10.05 péntek, 12:33:54 »
Nem füstöl, néha ha odalépsz akkor nyom egy kojtot, de nem mondanám, hogy füstölne.
EGR nincs ledugózva. Még sosem csináltam, de láttam a fórumon leírást róla, házilag simán megoldható ezek szerint?
Honnan tudhatnám meg, hogy EU3/EU4?
A turbócsöveket hogyan tudom átnézni? Valahol van egy fotógaléria arról, hogy vannak és melyek ezek a csövek, mert akkor rájuk pillantanék.
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.05 péntek, 11:10:25
Füstöl a kocsi? Esetleg a turbócsöveket át lehetne nézni,hátha valahol van egy repedés. Az EGR-ed le van dugózva? Ha nincs,szedd le,tisztítsd ki,majd dugózd le
A kocsid EU3-as v EU4-es? Az EU3asnál nem dob hibakódot,az EU4-esnél világítani fog egy kis sárga lámpa a műszerfalon,ezt egy olcsó kódszkennerrel meg tudod nézni,és törölni is pár mozdulattal
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20521 Dátum:
2012.10.05 péntek, 14:35:46 »
SziasztoK!
na melyik az az occó kódszkenner, mert Ervin barátommal mi vettünk 2 DB ELM327-et, de sz*rik működni, szóval melyikkel megy?
Nekem 2003-03-as tdci-m van, neki meg asszem 2001-es tddi.
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.10.05 péntek, 11:10:25
Füstöl a kocsi? Esetleg a turbócsöveket át lehetne nézni,hátha valahol van egy repedés. Az EGR-ed le van dugózva? Ha nincs,szedd le,tisztítsd ki,majd dugózd le
A kocsid EU3-as v EU4-es? Az EU3asnál nem dob hibakódot,az EU4-esnél világítani fog egy kis sárga lámpa a műszerfalon,ezt egy olcsó kódszkennerrel meg tudod nézni,és törölni is pár mozdulattal
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20522 Dátum:
2012.10.05 péntek, 14:37:14 »
Idézetet írta: akhvel - 2012.10.05 péntek, 12:33:54
Nem füstöl, néha ha odalépsz akkor nyom egy kojtot, de nem mondanám, hogy füstölne.
EGR nincs ledugózva. Még sosem csináltam, de láttam a fórumon leírást róla, házilag simán megoldható ezek szerint?
Honnan tudhatnám meg, hogy EU3/EU4?
A turbócsöveket hogyan tudom átnézni? Valahol van egy fotógaléria arról, hogy vannak és melyek ezek a csövek, mert akkor rájuk pillantanék.
Az aláírás látod milyen hiányos???!!!!Nem elég a kocsi tipus kell az évszám és már nem lennének ilyen kérdések hanem egyértelmübb lenne a válasz!!!!!!!!!!!! :integet2
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20523 Dátum:
2012.10.05 péntek, 14:39:14 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.10.05 péntek, 14:35:46
SziasztoK!
na melyik az az occó kódszkenner, mert Ervin barátommal mi vettünk 2 DB ELM327-et, de sz*rik működni, szóval melyikkel megy?
Nekem 2003-03-as tdci-m van, neki meg asszem 2001-es tddi.
Most vett Widus fórumtárs Kaposváron 5e ft-ért.,ha kell az elérhetősége megadom és beszélhetsz vele.A többi kérdést neki mert ennyit tudok.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20524 Dátum:
2012.10.05 péntek, 14:45:10 »
Idézetet írta: akhvel - 2012.10.05 péntek, 10:54:06
Sziasztok!
A kisbeteg egy MK3 2.0TDCI 5seb.
Tegnap még örömködtem, hogy a többeknél ismert 4-esben egyenletes sebességgel haladás közben meg-megtorpanás eltűnt az MAP (vagy MAF?) szenzor kábelének megpiszkálása után. De ez a jelenség kicsivel alacsonyabb fordulatszámon visszatért hármasban, illetve nagy gázon kettesben (emelkedőn felfelé csak) el-elvész az erő, mintha kicsit, egy-két tizedmásodpercre elgondolkozna az autó, hogy most akkor menjek vagy ne.
Olvastam már tippeket, hogy mi lehet ez, szerintetek milyen sorrendben érdemes elindulni megpróbálni feltárni a hibát?
Hibalámpa: nem ég egy sem, és egyszer sem égett.
Porlasztócsúcsok: nem gyanakszom rájuk, 195 körül voltak cserélve gyári vadiújakra márkaszervízben, még az előző tulaj csinálta, láttam a számlákat is róla, nem csak a szervizkönyvet és most 240e van az autóban.
Klímagenerátor: ezt kipróbálom ma, úgyis megyek egy hosszabb útra, hogy miként viselkedik be és kikapcsolt klímával.
MAP szenzor: magát ezt a szenzort nem lehetne tisztogatni vmilyen módon, vagy valakinek okozott javulást az új stekker vagy átkábelezés? Elég gyanús nekem, hogy miután itt matattam változott a dolog. Érdemes kipróbálni lekötött szenzorral?
MAP - EGR: na ez merő összeesküvés-elmélet a részemről, mert igazából fogalmam sincs, hogy melyik pontosan mire szolgál és hogy hol vannak, van-e egyáltalán kapcsolat köztük, de ahogy a fórumot olvasgattam úgy jött le, hogy az EGR visszajuttat némi kipufogógázt a rendszerbe, hogy "újraégesse", a szenzor meg valahogy a bejövő levegőt vizsgálja. Nem lehetséges, hogy a használt levegő "beköpi" a szenzort?
Előre is köszi a segítséget!
Ha majd ahogy írtam megadod aláírásban az évjáratot egyszerübben kapsz rá választ a kérdésedre.Előfordul akad a turbó vezérlése.A MAF az légszürőnél van az alapjáratban tud gondot okozni,a MAP a turbó levegő érzékelője.Az EGR szelep meg zavaró tényező amit lekell dugózni és a FAQ topicban levan róla írva minden,hozzá kikell tisztítani a szívósort is,hogy tisztább és több levegő jusson be a motorba.A sorrend amit kérdeztél add meg az évjáratot aztán megmondjuk a sorrendet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20525 Dátum:
2012.10.05 péntek, 18:48:56 »
Idézetet írta: akhvel - 2012.10.05 péntek, 12:33:54
Honnan tudhatnám meg, hogy EU3/EU4?
az EU/4-es turbóján elektromos vezetékeket találsz
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20526 Dátum:
2012.10.05 péntek, 21:33:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.05 péntek, 14:37:14
Az aláírás látod milyen hiányos???!!!!Nem elég a kocsi tipus kell az évszám és már nem lennének ilyen kérdések hanem egyértelmübb lenne a válasz!!!!!!!!!!!! :integet2
vegyetek inkább fordiag-ot.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20527 Dátum:
2012.10.05 péntek, 21:43:11 »
Szia!
Megköszönném, ha megadnád az elérhetőséget.
Dobsz egy PÜ-t?
Köszi
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.05 péntek, 14:39:14
Most vett Widus fórumtárs Kaposváron 5e ft-ért.,ha kell az elérhetősége megadom és beszélhetsz vele.A többi kérdést neki mert ennyit tudok.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20528 Dátum:
2012.10.05 péntek, 21:44:09 »
Bocsi, FOrd Super scannerem van, azt 8-ért vettem ebayen, csak az ELM327-el nem tudok semmit sem kezdeni..
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
akhvel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20529 Dátum:
2012.10.06 szombat, 09:29:46 »
2002es az öreglány, és egyébként engedélyt kérek meghunyászkodni
A pontos dátumot nem tudom fejből, de majd megnézem.
Amúgy tegnap megbolondult, eltűnt a rángatás az alacsonyabb fordulatszámról és csak 2100nál csinálta, de ott is csak 3x, most meg kigyorsításnál csak és kizárólag kettesben. Hajnali háromkor még próbaköröket futottam hazafelé a városból. Ha ezt érteném... :S
EGR dugót honnan tudnék szerezni? Van esetleg valakinek eladó itt a fórumon? Vagy a topic szerint gyártsam/gyártassam le? Mennyire kell pontosnak lennie, tehát vágassam ki egy fémesztergással vagy simán tetőfedő bádogból kivághatom én is csak csiszoljam le a sorjákat?
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.05 péntek, 14:45:10
Ha majd ahogy írtam megadod aláírásban az évjáratot egyszerübben kapsz rá választ a kérdésedre.Előfordul akad a turbó vezérlése.A MAF az légszürőnél van az alapjáratban tud gondot okozni,a MAP a turbó levegő érzékelője.Az EGR szelep meg zavaró tényező amit lekell dugózni és a FAQ topicban levan róla írva minden,hozzá kikell tisztítani a szívósort is,hogy tisztább és több levegő jusson be a motorba.A sorrend amit kérdeztél add meg az évjáratot aztán megmondjuk a sorrendet!!!!!!!!!!!!!!!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.06 szombat, 09:59:56 írta akhvel
»
Naplózva
akhvel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20530 Dátum:
2012.10.06 szombat, 09:30:32 »
Megnézem, köszönöm!
Idézetet írta: coboy - 2012.10.05 péntek, 18:48:56
az EU/4-es turbóján elektromos vezetékeket találsz
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20531 Dátum:
2012.10.06 szombat, 10:22:38 »
Idézetet írta: akhvel - 2012.10.06 szombat, 09:29:46
2002es az öreglány, és egyébként engedélyt kérek meghunyászkodni
A pontos dátumot nem tudom fejből, de majd megnézem.
Amúgy tegnap megbolondult, eltűnt a rángatás az alacsonyabb fordulatszámról és csak 2100nál csinálta, de ott is csak 3x, most meg kigyorsításnál csak és kizárólag kettesben. Hajnali háromkor még próbaköröket futottam hazafelé a városból. Ha ezt érteném... :S
EGR dugót honnan tudnék szerezni? Van esetleg valakinek eladó itt a fórumon? Vagy a topic szerint gyártsam/gyártassam le? Mennyire kell pontosnak lennie, tehát vágassam ki egy fémesztergással vagy simán tetőfedő bádogból kivághatom én is csak csiszoljam le a sorjákat?
2mm-es saválló lemez kell.Szétszeded és körbe rajzolod majd a furatokat is pontossan és megcsinálod,vagy akinek van itt a fórumon kérsz tőle.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20532 Dátum:
2012.10.06 szombat, 10:25:10 »
Idézetet írta: akhvel - 2012.10.06 szombat, 09:29:46
2002es az öreglány, és egyébként engedélyt kérek meghunyászkodni
A pontos dátumot nem tudom fejből, de majd megnézem.
Amúgy tegnap megbolondult, eltűnt a rángatás az alacsonyabb fordulatszámról és csak 2100nál csinálta, de ott is csak 3x, most meg kigyorsításnál csak és kizárólag kettesben. Hajnali háromkor még próbaköröket futottam hazafelé a városból. Ha ezt érteném... :S
EGR dugót honnan tudnék szerezni? Van esetleg valakinek eladó itt a fórumon? Vagy a topic szerint gyártsam/gyártassam le? Mennyire kell pontosnak lennie, tehát vágassam ki egy fémesztergással vagy simán tetőfedő bádogból kivághatom én is csak csiszoljam le a sorjákat?
Én megválaszolom neked az évjáratból:a tied EU3.Az egr szelep lehet elől is de hátul is a turbo mellett.Az a hónapból kiderülne.Küld el az alvázszámot nekem privátban és megmondom milyen gyártásu és forgalomba helyezésü
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20533 Dátum:
2012.10.06 szombat, 11:05:52 »
Idézetet írta: akhvel - 2012.10.06 szombat, 09:29:46
2002es az öreglány, és egyébként engedélyt kérek meghunyászkodni
A pontos dátumot nem tudom fejből, de majd megnézem.
Amúgy tegnap megbolondult, eltűnt a rángatás az alacsonyabb fordulatszámról és csak 2100nál csinálta, de ott is csak 3x, most meg kigyorsításnál csak és kizárólag kettesben. Hajnali háromkor még próbaköröket futottam hazafelé a városból. Ha ezt érteném... :S
EGR dugót honnan tudnék szerezni? Van esetleg valakinek eladó itt a fórumon? Vagy a topic szerint gyártsam/gyártassam le? Mennyire kell pontosnak lennie, tehát vágassam ki egy fémesztergással vagy simán tetőfedő bádogból kivághatom én is csak csiszoljam le a sorjákat?
A dugó anyagát illetően megoszlanak a vélemények.
Én 1 mm-es aluból csináltam, és halovány árnyék sem keletkezett rajta pár tízezer km alatt, másnak ötezer után átszakadt az alu, megették a kipufogógázok korrozív anyagai.
A rozsdamentes-saválló anyag a tutti, ha nem is kell 2 mm-esnek lennie. Volt, aki nagyobb befőttesüveg fedeléből csinálta, aminek a belső oldalán valami bevonat van, hogy a savanyúság ne egye meg a fedelet belülről, és kiválóan bevált. Szóval erősen változó.
Én ott látom a dolog nyitját, hogy a gyári tömítést a kipofogó felőli oldalra kell rakni összerakáskor, és annyira határozottan meg kell húzni, hogy rendesen zárjon. Ha így van, akkor ott nem szivárog kifelé kipufogógáz, tehát oda sem fog kerülni az a korrozív anyag belőle, ami megehetné a dugót.
A végső megoldás meg az, hogy kiszedni az egész csövet az elejétől a végéig, mind a két csonkot külön dugózni, és béke van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akhvel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20534 Dátum:
2012.10.06 szombat, 13:27:55 »
Asszem a 1-2mm savállót fogom választani, az elég meggyőzően hangzik
A másik amiről kérdeznék, hogy érdemes-e valamilyen motortisztító adalékkal foglalkozni, vagy csak elég a jó minőségű olaj? Vagy csak olajcseréknél valami tisztítóval járatni egy kicsit?
Illetve még azt, hogy lehet-e hitelt adni a pletykáknak, hogy a magyar dízel kenése nem megfelelő, tehát érdemes-e olajat keverni az üzemanyaghoz?
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.06 szombat, 11:05:52
A dugó anyagát illetően megoszlanak a vélemények.
Én 1 mm-es aluból csináltam, és halovány árnyék sem keletkezett rajta pár tízezer km alatt, másnak ötezer után átszakadt az alu, megették a kipufogógázok korrozív anyagai.
A rozsdamentes-saválló anyag a tutti, ha nem is kell 2 mm-esnek lennie. Volt, aki nagyobb befőttesüveg fedeléből csinálta, aminek a belső oldalán valami bevonat van, hogy a savanyúság ne egye meg a fedelet belülről, és kiválóan bevált. Szóval erősen változó.
Én ott látom a dolog nyitját, hogy a gyári tömítést a kipofogó felőli oldalra kell rakni összerakáskor, és annyira határozottan meg kell húzni, hogy rendesen zárjon. Ha így van, akkor ott nem szivárog kifelé kipufogógáz, tehát oda sem fog kerülni az a korrozív anyag belőle, ami megehetné a dugót.
A végső megoldás meg az, hogy kiszedni az egész csövet az elejétől a végéig, mind a két csonkot külön dugózni, és béke van.
AndyA
Naplózva
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20535 Dátum:
2012.10.06 szombat, 13:59:30 »
Sziasztok!
Le tudná nekem valaki írni, hogy a Kettős tömegű lendkerék mitől megy tönkre, mert nekem ez nem világos miért van az hogy van akinek semmi baj és van akinek meg minden
üdv Sky
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20536 Dátum:
2012.10.06 szombat, 14:21:53 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.10.06 szombat, 13:59:30
Sziasztok!
Le tudná nekem valaki írni, hogy a Kettős tömegű lendkerék mitől megy tönkre, mert nekem ez nem világos miért van az hogy van akinek semmi baj és van akinek meg minden
üdv Sky
Szia!
Szerintem a terhelésváltások, gyorsítás-fék- gyorsítás tehát a városi forgalom okolható a dologért. Úgy gondolom a nagyrészt pályán használt autókban lényegesen többet bír. De ez csak az én véleményem, majd jönnek nálam tapasztaltabbak, és ők megmondják a tuttit
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20537 Dátum:
2012.10.06 szombat, 14:54:56 »
Nah megnéztünk mindent amit itt leírtatok lehetséges bajnak,de minden jónak tűnt.Sehol semmi korrodálódásra utaló pici jel sem,az aksi alatt is megnéztük amit mondtatok,a kerékjáratban lévő icu-t meg sem lehet közelíteni úgy be van ágyazva valami dobozba :S Szerelés után beindult kb 2x azóta pedig semmi
nem indult többet
kikészít ez az autó totál
Naplózva
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20538 Dátum:
2012.10.06 szombat, 18:09:21 »
Beindult!!!
Am olyan furi dolgokat csinál még, h alapjáraton pötyögött aztán 1x csak mintha le akart volna állni,de aztán még sem állt le ment tovább...szal leesett a fordulatszám,majd helyreállt.Megnéztük a helyzet szenzort is azt a szürke kis kütyüt,azon volt kis fémreszelék,megtisztítottuk de semmi változás nem lett.
Nah mindegy úgy látom megint szakszerviz lesz a vége... :S
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20539 Dátum:
2012.10.06 szombat, 18:25:42 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.06 szombat, 18:09:21
Beindult!!!
Am olyan furi dolgokat csinál még, h alapjáraton pötyögött aztán 1x csak mintha le akart volna állni,de aztán még sem állt le ment tovább...szal leesett a fordulatszám,majd helyreállt.Megnéztük a helyzet szenzort is azt a szürke kis kütyüt,azon volt kis fémreszelék,megtisztítottuk de semmi változás nem lett.
Nah mindegy úgy látom megint szakszerviz lesz a vége... :S
amikor leállogat, villog-e az izzításjelző?
az ecu-nek a csatlakozóját néztétek?
akkor kellene hibakódot olvasni, mikor leállt épp.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20540 Dátum:
2012.10.06 szombat, 18:28:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.10.06 szombat, 18:25:42
amikor leállogat, villog-e az izzításjelző?
az ecu-nek a csatlakozóját néztétek?
akkor kellene hibakódot olvasni, mikor leállt épp.
Nem olyankor 1x sem villant fel,csak indításkor és akkor sem mindig.Viszont van h akkor is villog amikor csak gyújtást teszek rá.
Am mi az az ecu?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20541 Dátum:
2012.10.06 szombat, 18:48:15 »
Idézetet írta: .macika. - 2012.10.06 szombat, 18:28:25
Nem olyankor 1x sem villant fel,csak indításkor és akkor sem mindig.Viszont van h akkor is villog amikor csak gyújtást teszek rá.
Am mi az az ecu?
Ez a hiba olyan mint nekem volt.Azért írtam neked a PCM-el lesz baj nekem a csere megoldotta de előtte egy donort hoztunk és kipróbáltuk.A doblemezben lévő ICU azért megközelíthető csak szétkell szedni a dobozt.Mi is megtettük de nem volt hibája.A szakszerviz nem fog neked keresgélni ha keresgél az sokba lenne neked.Az én szerelőm ezt neked megoldaná.A hibát ha lesz is benne a PCM magára nem fogja dobni.Te tudod mit csinálsz.De egyszer az enyém soha többet nem indult be csak amikor megkapta a másik PCM modult azonnal és azóta sincs semmi baja.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20542 Dátum:
2012.10.06 szombat, 19:01:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.06 szombat, 10:25:10
....
Az egr szelep lehet elől is de hátul is a turbo mellett
......
is?
vagy
vagy?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20543 Dátum:
2012.10.06 szombat, 19:09:12 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.06 szombat, 19:01:25
is?
vagy
vagy?
Ezt azért írtam mert ekkor még nem tudtam milyen év-hó gyártásu a kocsija??
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20544 Dátum:
2012.10.06 szombat, 19:10:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.06 szombat, 19:09:12
Ezt azért írtam mert ekkor még nem tudtam milyen év-hó gyártásu a kocsija??
Azóta megnéztem neki és elküldtem neki az adatokat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.macika.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20545 Dátum:
2012.10.06 szombat, 19:24:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.06 szombat, 18:48:15
Ez a hiba olyan mint nekem volt.Azért írtam neked a PCM-el lesz baj nekem a csere megoldotta de előtte egy donort hoztunk és kipróbáltuk.A doblemezben lévő ICU azért megközelíthető csak szétkell szedni a dobozt.Mi is megtettük de nem volt hibája.A szakszerviz nem fog neked keresgélni ha keresgél az sokba lenne neked.Az én szerelőm ezt neked megoldaná.A hibát ha lesz is benne a PCM magára nem fogja dobni.Te tudod mit csinálsz.De egyszer az enyém soha többet nem indult be csak amikor megkapta a másik PCM modult azonnal és azóta sincs semmi baja.
De az a baj h ezen a környéken sehol egy mondeo szaki... :S a te szerelőd meg nagyon messze van tőlem
úgy 250 km-re :S
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.06 szombat, 19:27:26 írta .macika.
»
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20546 Dátum:
2012.10.06 szombat, 19:27:23 »
Idézetet írta: akhvel - 2012.10.06 szombat, 13:27:55
Asszem a 1-2mm savállót fogom választani, az elég meggyőzően hangzik
A másik amiről kérdeznék, hogy érdemes-e valamilyen motortisztító adalékkal foglalkozni, vagy csak elég a jó minőségű olaj? Vagy csak olajcseréknél valami tisztítóval járatni egy kicsit?
Illetve még azt, hogy lehet-e hitelt adni a pletykáknak, hogy a magyar dízel kenése nem megfelelő, tehát érdemes-e olajat keverni az üzemanyaghoz?
Szia!
Nekem van kb 30-40 db EGR dugóm, acéllemezből, méretre vágva.
Akinek kell, valahogy keressen meg, adok szívesen belőle.
Bevallom, hogy én tavaly február óta mindig keverek 2T motorolajat a gázolajba. Mindig van nálam egy 3 dl-es üvegcsével, és tankolás után ügyelve a megfelelő arányra, mindig utána öntök belőle.
Én 0,2 %-ot teszek bele - azaz 50 liter gázolajhoz 1 dl 2T olajat.
Egyszer fehér műanyag kannába öntöttem utólag, hogy megnézzem, hogyan vegyül, ha felülről simán ráöntöm. Simán elvegyült, és szétterült a teljes űrtartalomban, azóta merem utólag beönteni a tankba.
Vannak különféle okfejtések a 2T mellett és ellen is, nyilván - én komoly hátrányáról nem tudok - viszont előnyéről igen. Ezen a ponton mindenki maga dönti el, hogy akar-e hinni benne, vagy nem.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.06 szombat, 19:34:32 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20547 Dátum:
2012.10.06 szombat, 20:26:04 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.10.06 szombat, 19:27:23
Szia!
Nekem van kb 30-40 db EGR dugóm, acéllemezből, méretre vágva.
Akinek kell, valahogy keressen meg, adok szívesen belőle.
Bevallom, hogy én tavaly február óta mindig keverek 2T motorolajat a gázolajba. Mindig van nálam egy 3 dl-es üvegcsével, és tankolás után ügyelve a megfelelő arányra, mindig utána öntök belőle.
Én 0,2 %-ot teszek bele - azaz 50 liter gázolajhoz 1 dl 2T olajat.
Egyszer fehér műanyag kannába öntöttem utólag, hogy megnézzem, hogyan vegyül, ha felülről simán ráöntöm. Simán elvegyült, és szétterült a teljes űrtartalomban, azóta merem utólag beönteni a tankba.
Vannak különféle okfejtések a 2T mellett és ellen is, nyilván - én komoly hátrányáról nem tudok - viszont előnyéről igen. Ezen a ponton mindenki maga dönti el, hogy akar-e hinni benne, vagy nem.
Milyen 2T-t használsz?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20548 Dátum:
2012.10.06 szombat, 20:29:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.10.06 szombat, 19:09:12
Ezt azért írtam mert ekkor még nem tudtam milyen év-hó gyártásu a kocsija??
Én nem kötekedtem. Nem értetted meg a kérdésemet.
Az lett volna, hogy elöl
is
és hátul is van EGR, vagy elöl
vagy
hátul van az EGR.
Azóta rájöttem, hogy
vagy
!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #20549 Dátum:
2012.10.06 szombat, 21:07:12 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.06 szombat, 20:26:04
Milyen 2T-t használsz?
MOL Dynamic, vagy Castrol. Lehet nagy különbség árban és minőségben a márkák között, de olyan kis arányban használjuk, hogy szinte mindegy milyet....
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Oldalak:
1
...
404
405
406
407
408
409
410
[
411
]
412
413
414
415
416
417
418
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ