Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 18:26:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 404 405 406 407 408 409 410 [411] 412 413 414 415 416 417 418 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14387558 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20500 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 22:49:02 »

Motor vezérlőnél a PCM-re gondolsz???VAgy a A diesel vezérlőre mert ugye nekünk ezek külön vannak.
Jujj hát én azt nem tudom  wow2 ennyit mondtak tegnap h motorvezérlő egységnél van a baj,és h hagyjam ott legalább 2 napig h alaposan ki tudják vizsgálni,vagy is h át tudják nézni az összes vezetéket,mert állítólag rengeteg van benne :S de persze nem vágták rá azonnal h ki kell cserélni az egész egységet mert az is olyan 2-3 kiló körül mocorog.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #20501 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 22:56:43 »

Jujj hát én azt nem tudom  wow2 ennyit mondtak tegnap h motorvezérlő egységnél van a baj,és h hagyjam ott legalább 2 napig h alaposan ki tudják vizsgálni,vagy is h át tudják nézni az összes vezetéket,mert állítólag rengeteg van benne :S de persze nem vágták rá azonnal h ki kell cserélni az egész egységet mert az is olyan 2-3 kiló körül mocorog.

Persze hogy nem vágták rá, majd 2 nap múlva mondják az egész cserét... vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20502 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 22:59:00 »

Jujj hát én azt nem tudom  wow2 ennyit mondtak tegnap h motorvezérlő egységnél van a baj,és h hagyjam ott legalább 2 napig h alaposan ki tudják vizsgálni,vagy is h át tudják nézni az összes vezetéket,mert állítólag rengeteg van benne :S de persze nem vágták rá azonnal h ki kell cserélni az egész egységet mert az is olyan 2-3 kiló körül mocorog.
Na akkor annyit tudok neked segíteni,hogy ezen én már túl vagyok.A motorvezérlő egység a PCM.Ez nekem olyat csinált amit neked ha gondolt egyet nem indult be ,majd napokig semmi és megint amikor gondolt egyet.Nálam is dobált hibát mindenre mi hozattunk bele diesel vezérlő modult /200e ft/ és amikor ezt nem lehetett felprogramozni akkor jöttünk rá,hogy a PCM a hibás.Hoztunk hozzá bontóból egy donort de itt megjegyzem,hogy csak az jó bele amelyik megegyezik a tieddel.A rajta lévő számokkal lehet beazonosítani.Próbáltuk mással de a kocsim SW-je nem ment rá ami nembelevaló volt.A hozott donorra rálett töltve a kocsim SW-je és rögtön indult és azóta semmi hiba.A bontott 35e ft volt,és egy tuningos csinálta meg a programozást majd a szerelőm beletette és pöcc-röff.Valóban ilyen drága.A tieden lévő SW lehet,hogy jó csak mint nekem mechanikus hibája van.Ezt csak így tudják ellenőrizni de ezt hivatalos szerviz neked nem csinálja meg az tuti.Kisebb szerelők kik ezzel eljátszanak mint az enyém és Fordra szakosodtak azokkal könnyebben megoldod a problémát
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20503 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 23:10:54 »

Na akkor annyit tudok neked segíteni,hogy ezen én már túl vagyok.A motorvezérlő egység a PCM.Ez nekem olyat csinált amit neked ha gondolt egyet nem indult be ,majd napokig semmi és megint amikor gondolt egyet.Nálam is dobált hibát mindenre mi hozattunk bele diesel vezérlő modult /200e ft/ és amikor ezt nem lehetett felprogramozni akkor jöttünk rá,hogy a PCM a hibás.Hoztunk hozzá bontóból egy donort de itt megjegyzem,hogy csak az jó bele amelyik megegyezik a tieddel.A rajta lévő számokkal lehet beazonosítani.Próbáltuk mással de a kocsim SW-je nem ment rá ami nembelevaló volt.A hozott donorra rálett töltve a kocsim SW-je és rögtön indult és azóta semmi hiba.A bontott 35e ft volt,és egy tuningos csinálta meg a programozást majd a szerelőm beletette és pöcc-röff.Valóban ilyen drága.A tieden lévő SW lehet,hogy jó csak mint nekem mechanikus hibája van.Ezt csak így tudják ellenőrizni de ezt hivatalos szerviz neked nem csinálja meg az tuti.Kisebb szerelők kik ezzel eljátszanak mint az enyém és Fordra szakosodtak azokkal könnyebben megoldod a problémát
Köszi köszi a segítséget,mindenképp megnézetem.De most akk PCM,vagy ICU vagy mi van... Shocked alaposan összezavarodtam  cheesy1
A PCM az a szürke izé az ICU meg ami a kerékjáratban van és el lehet oxidálodva? És mi az az SW?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20504 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 23:13:59 »

Köszi köszi a segítséget,mindenképp megnézetem.De most akk PCM,vagy ICU vagy mi van... Shocked alaposan összezavarodtam  cheesy1
A PCM az a szürke izé az ICU meg ami a kerékjáratban van és el lehet oxidálodva? És mi az az SW?

Az SW a szoftver Smiley A szürke kis izé az a CMP jeladó Cheesy
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20505 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 23:14:33 »

Köszi köszi a segítséget,mindenképp megnézetem.De most akk PCM,vagy ICU vagy mi van... Shocked alaposan összezavarodtam  cheesy1
A PCM az a szürke izé az ICU meg ami a kerékjáratban van és el lehet oxidálodva? És mi az az SW?
Én most a PCM-ről beszéltem ami a kesztyütaró alatt van a GEM modullal összerakva egy tartón és a vezetéke megy ki a motortérbe .A dob lemezbe van az ICU az a diesel vezérlő modul.Igen ott előfordul testelési hiba meg esetleg érintkezés ha a doboza amiben van nem zár rendesen vagy ha már javították nem lett rendesen vissza zárva.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20506 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 23:29:07 »

Az SW a szoftver Smiley A szürke kis izé az a CMP jeladó Cheesy
PCM...CMP... csoda h összezavarodok?   uglystupid2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20507 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 23:32:14 »

PCM...CMP... csoda h összezavarodok?   uglystupid2

Ne aggódj,majd belerázódsz  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20508 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 23:50:08 »

És mi a PWM?  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20509 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 23:53:36 »

És mi a PWM?  wow1
Ez most honnan jött? Shocked
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20510 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 23:56:09 »

Ez most honnan jött? Shocked

A billentyűzetemből  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20511 Dátum: 2012.10.05 péntek, 00:05:55 »

A billentyűzetemből  vigyor3
Na neee...  fejvakaras wilting
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20512 Dátum: 2012.10.05 péntek, 00:24:10 »

Ne aggódj,majd belerázódsz  eplus2
Minden bizonnyal. Cheesy De ha mégsem akk itt vagytok ti okosabbak és elmagyarázzátok majd. Cheesy
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20513 Dátum: 2012.10.05 péntek, 06:57:43 »

Pulse width modulation.

És mi a PWM?  wow1
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20514 Dátum: 2012.10.05 péntek, 10:49:08 »

Köszi köszi a segítséget,mindenképp megnézetem.De most akk PCM,vagy ICU vagy mi van... Shocked alaposan összezavarodtam  cheesy1
A PCM az a szürke izé az ICU meg ami a kerékjáratban van és el lehet oxidálodva? És mi az az SW?
ezt olvastad? http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg703061#msg703061

Jó irány a vezetékek átnézése, de érdemes az ICU földelési pontjánál kezdeni (akku alatt)

Az izzításjelző nem villog, mikor leáll? Működik egyáltalán az izzítás visszajelzés?

(ezért nem jó, ha szétoffoljuk a topicot. Elvész az infó... Sad )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
akhvel
Vendég
« Új hozzászólás #20515 Dátum: 2012.10.05 péntek, 10:54:06 »

Sziasztok!

A kisbeteg egy MK3 2.0TDCI 5seb.

Tegnap még örömködtem, hogy a többeknél ismert 4-esben egyenletes sebességgel haladás közben meg-megtorpanás eltűnt az MAP (vagy MAF?) szenzor kábelének megpiszkálása után. De ez a jelenség kicsivel alacsonyabb fordulatszámon visszatért hármasban, illetve nagy gázon kettesben (emelkedőn felfelé csak) el-elvész az erő, mintha kicsit, egy-két tizedmásodpercre elgondolkozna az autó, hogy most akkor menjek vagy ne.

Olvastam már tippeket, hogy mi lehet ez, szerintetek milyen sorrendben érdemes elindulni megpróbálni feltárni a hibát?

Hibalámpa: nem ég egy sem, és egyszer sem égett.
Porlasztócsúcsok: nem gyanakszom rájuk, 195 körül voltak cserélve gyári vadiújakra márkaszervízben, még az előző tulaj csinálta, láttam a számlákat is róla, nem csak a szervizkönyvet és most 240e van az autóban.
Klímagenerátor: ezt kipróbálom ma, úgyis megyek egy hosszabb útra, hogy miként viselkedik be és kikapcsolt klímával.
MAP szenzor: magát ezt a szenzort nem lehetne tisztogatni vmilyen módon, vagy valakinek okozott javulást az új stekker vagy átkábelezés? Elég gyanús nekem, hogy miután itt matattam változott a dolog. Érdemes kipróbálni lekötött szenzorral?
MAP - EGR: na ez merő összeesküvés-elmélet a részemről, mert igazából fogalmam sincs, hogy melyik pontosan mire szolgál és hogy hol vannak, van-e egyáltalán kapcsolat köztük, de ahogy a fórumot olvasgattam úgy jött le, hogy az EGR visszajuttat némi kipufogógázt a rendszerbe, hogy "újraégesse", a szenzor meg valahogy a bejövő levegőt vizsgálja. Nem lehetséges, hogy a használt levegő "beköpi" a szenzort?

Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20516 Dátum: 2012.10.05 péntek, 11:10:25 »

Sziasztok!

A kisbeteg egy MK3 2.0TDCI 5seb.

Tegnap még örömködtem, hogy a többeknél ismert 4-esben egyenletes sebességgel haladás közben meg-megtorpanás eltűnt az MAP (vagy MAF?) szenzor kábelének megpiszkálása után. De ez a jelenség kicsivel alacsonyabb fordulatszámon visszatért hármasban, illetve nagy gázon kettesben (emelkedőn felfelé csak) el-elvész az erő, mintha kicsit, egy-két tizedmásodpercre elgondolkozna az autó, hogy most akkor menjek vagy ne.

Olvastam már tippeket, hogy mi lehet ez, szerintetek milyen sorrendben érdemes elindulni megpróbálni feltárni a hibát?

Hibalámpa: nem ég egy sem, és egyszer sem égett.
Porlasztócsúcsok: nem gyanakszom rájuk, 195 körül voltak cserélve gyári vadiújakra márkaszervízben, még az előző tulaj csinálta, láttam a számlákat is róla, nem csak a szervizkönyvet és most 240e van az autóban.
Klímagenerátor: ezt kipróbálom ma, úgyis megyek egy hosszabb útra, hogy miként viselkedik be és kikapcsolt klímával.
MAP szenzor: magát ezt a szenzort nem lehetne tisztogatni vmilyen módon, vagy valakinek okozott javulást az új stekker vagy átkábelezés? Elég gyanús nekem, hogy miután itt matattam változott a dolog. Érdemes kipróbálni lekötött szenzorral?
MAP - EGR: na ez merő összeesküvés-elmélet a részemről, mert igazából fogalmam sincs, hogy melyik pontosan mire szolgál és hogy hol vannak, van-e egyáltalán kapcsolat köztük, de ahogy a fórumot olvasgattam úgy jött le, hogy az EGR visszajuttat némi kipufogógázt a rendszerbe, hogy "újraégesse", a szenzor meg valahogy a bejövő levegőt vizsgálja. Nem lehetséges, hogy a használt levegő "beköpi" a szenzort?

Előre is köszi a segítséget!

Füstöl a kocsi? Esetleg a turbócsöveket át lehetne nézni,hátha valahol van egy repedés. Az EGR-ed le van dugózva? Ha nincs,szedd le,tisztítsd ki,majd dugózd le Smiley A kocsid EU3-as v EU4-es? Az EU3asnál nem dob hibakódot,az EU4-esnél világítani fog egy kis sárga lámpa a műszerfalon,ezt egy olcsó kódszkennerrel meg tudod nézni,és törölni is pár mozdulattal Smiley
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20517 Dátum: 2012.10.05 péntek, 11:11:02 »

ezt olvastad? http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg703061#msg703061

Jó irány a vezetékek átnézése, de érdemes az ICU földelési pontjánál kezdeni (akku alatt)

Az izzításjelző nem villog, mikor leáll? Működik egyáltalán az izzítás visszajelzés?

(ezért nem jó, ha szétoffoljuk a topicot. Elvész az infó... Sad )

Az izzításjelző csak indításkor villog,de akk sem mindig.Leállításnál sosem.
Nem én voltam aki kezdte,én csak ártatlan áldozata voltam... angel
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20518 Dátum: 2012.10.05 péntek, 11:15:50 »

Az izzításjelző csak indításkor villog,de akk sem mindig.Leállításnál sosem.
Nem én voltam aki kezdte,én csak ártatlan áldozata voltam... angel

én is ezt írom, offolós mihaszna bagázs  falbav  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20519 Dátum: 2012.10.05 péntek, 11:27:47 »

én is ezt írom, offolós mihaszna bagázs  falbav  eplus2
Azok...mihasznák,de azért írtak sok klassz,hasznos dolgot is Smiley kivi vagyok mi az ami bejön ezek közül.  Cheesy
Naplózva
akhvel
Vendég
« Új hozzászólás #20520 Dátum: 2012.10.05 péntek, 12:33:54 »

Nem füstöl, néha ha odalépsz akkor nyom egy kojtot, de nem mondanám, hogy füstölne.
EGR nincs ledugózva. Még sosem csináltam, de láttam a fórumon leírást róla, házilag simán megoldható ezek szerint?
Honnan tudhatnám meg, hogy EU3/EU4?
A turbócsöveket hogyan tudom átnézni? Valahol van egy fotógaléria arról, hogy vannak és melyek ezek a csövek, mert akkor rájuk pillantanék.

Füstöl a kocsi? Esetleg a turbócsöveket át lehetne nézni,hátha valahol van egy repedés. Az EGR-ed le van dugózva? Ha nincs,szedd le,tisztítsd ki,majd dugózd le Smiley A kocsid EU3-as v EU4-es? Az EU3asnál nem dob hibakódot,az EU4-esnél világítani fog egy kis sárga lámpa a műszerfalon,ezt egy olcsó kódszkennerrel meg tudod nézni,és törölni is pár mozdulattal Smiley
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20521 Dátum: 2012.10.05 péntek, 14:35:46 »

SziasztoK!

na melyik az az occó kódszkenner, mert Ervin barátommal mi vettünk 2 DB ELM327-et, de sz*rik működni, szóval melyikkel megy?
Nekem 2003-03-as tdci-m van, neki meg asszem 2001-es tddi.

Füstöl a kocsi? Esetleg a turbócsöveket át lehetne nézni,hátha valahol van egy repedés. Az EGR-ed le van dugózva? Ha nincs,szedd le,tisztítsd ki,majd dugózd le Smiley A kocsid EU3-as v EU4-es? Az EU3asnál nem dob hibakódot,az EU4-esnél világítani fog egy kis sárga lámpa a műszerfalon,ezt egy olcsó kódszkennerrel meg tudod nézni,és törölni is pár mozdulattal Smiley
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20522 Dátum: 2012.10.05 péntek, 14:37:14 »

Nem füstöl, néha ha odalépsz akkor nyom egy kojtot, de nem mondanám, hogy füstölne.
EGR nincs ledugózva. Még sosem csináltam, de láttam a fórumon leírást róla, házilag simán megoldható ezek szerint?
Honnan tudhatnám meg, hogy EU3/EU4?
A turbócsöveket hogyan tudom átnézni? Valahol van egy fotógaléria arról, hogy vannak és melyek ezek a csövek, mert akkor rájuk pillantanék.

Az aláírás látod milyen hiányos???!!!!Nem elég a kocsi tipus kell az évszám és már nem lennének ilyen kérdések hanem egyértelmübb lenne a válasz!!!!!!!!!!!! :integet2 wave wave
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20523 Dátum: 2012.10.05 péntek, 14:39:14 »

SziasztoK!

na melyik az az occó kódszkenner, mert Ervin barátommal mi vettünk 2 DB ELM327-et, de sz*rik működni, szóval melyikkel megy?
Nekem 2003-03-as tdci-m van, neki meg asszem 2001-es tddi.

Most vett Widus fórumtárs Kaposváron 5e ft-ért.,ha kell az elérhetősége megadom és beszélhetsz vele.A többi kérdést neki mert ennyit tudok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20524 Dátum: 2012.10.05 péntek, 14:45:10 »

Sziasztok!

A kisbeteg egy MK3 2.0TDCI 5seb.

Tegnap még örömködtem, hogy a többeknél ismert 4-esben egyenletes sebességgel haladás közben meg-megtorpanás eltűnt az MAP (vagy MAF?) szenzor kábelének megpiszkálása után. De ez a jelenség kicsivel alacsonyabb fordulatszámon visszatért hármasban, illetve nagy gázon kettesben (emelkedőn felfelé csak) el-elvész az erő, mintha kicsit, egy-két tizedmásodpercre elgondolkozna az autó, hogy most akkor menjek vagy ne.

Olvastam már tippeket, hogy mi lehet ez, szerintetek milyen sorrendben érdemes elindulni megpróbálni feltárni a hibát?

Hibalámpa: nem ég egy sem, és egyszer sem égett.
Porlasztócsúcsok: nem gyanakszom rájuk, 195 körül voltak cserélve gyári vadiújakra márkaszervízben, még az előző tulaj csinálta, láttam a számlákat is róla, nem csak a szervizkönyvet és most 240e van az autóban.
Klímagenerátor: ezt kipróbálom ma, úgyis megyek egy hosszabb útra, hogy miként viselkedik be és kikapcsolt klímával.
MAP szenzor: magát ezt a szenzort nem lehetne tisztogatni vmilyen módon, vagy valakinek okozott javulást az új stekker vagy átkábelezés? Elég gyanús nekem, hogy miután itt matattam változott a dolog. Érdemes kipróbálni lekötött szenzorral?
MAP - EGR: na ez merő összeesküvés-elmélet a részemről, mert igazából fogalmam sincs, hogy melyik pontosan mire szolgál és hogy hol vannak, van-e egyáltalán kapcsolat köztük, de ahogy a fórumot olvasgattam úgy jött le, hogy az EGR visszajuttat némi kipufogógázt a rendszerbe, hogy "újraégesse", a szenzor meg valahogy a bejövő levegőt vizsgálja. Nem lehetséges, hogy a használt levegő "beköpi" a szenzort?

Előre is köszi a segítséget!
Ha majd ahogy írtam megadod aláírásban az évjáratot egyszerübben kapsz rá választ a kérdésedre.Előfordul akad a turbó vezérlése.A MAF az légszürőnél van az alapjáratban tud gondot okozni,a MAP a turbó levegő érzékelője.Az EGR szelep meg zavaró tényező amit lekell dugózni és a FAQ topicban levan róla írva minden,hozzá kikell tisztítani a szívósort is,hogy tisztább és több levegő jusson be a motorba.A sorrend amit kérdeztél add meg az évjáratot aztán megmondjuk a sorrendet!!!!!!!!!!!!!!!!! wave wave
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #20525 Dátum: 2012.10.05 péntek, 18:48:56 »


Honnan tudhatnám meg, hogy EU3/EU4?


az EU/4-es turbóján elektromos vezetékeket találsz
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20526 Dátum: 2012.10.05 péntek, 21:33:10 »

Az aláírás látod milyen hiányos???!!!!Nem elég a kocsi tipus kell az évszám és már nem lennének ilyen kérdések hanem egyértelmübb lenne a válasz!!!!!!!!!!!! :integet2 wave wave
vegyetek inkább fordiag-ot.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20527 Dátum: 2012.10.05 péntek, 21:43:11 »

Szia!

Megköszönném, ha megadnád az elérhetőséget.
Dobsz egy PÜ-t?
Köszi

Most vett Widus fórumtárs Kaposváron 5e ft-ért.,ha kell az elérhetősége megadom és beszélhetsz vele.A többi kérdést neki mert ennyit tudok.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20528 Dátum: 2012.10.05 péntek, 21:44:09 »

Bocsi, FOrd Super scannerem van, azt 8-ért vettem ebayen, csak az ELM327-el nem tudok semmit sem kezdeni..
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
akhvel
Vendég
« Új hozzászólás #20529 Dátum: 2012.10.06 szombat, 09:29:46 »

2002es az öreglány, és egyébként engedélyt kérek meghunyászkodni Cheesy A pontos dátumot nem tudom fejből, de majd megnézem.
Amúgy tegnap megbolondult, eltűnt a rángatás az alacsonyabb fordulatszámról és csak 2100nál csinálta, de ott is csak 3x, most meg kigyorsításnál csak és kizárólag kettesben. Hajnali háromkor még próbaköröket futottam hazafelé a városból. Ha ezt érteném... :S
EGR dugót honnan tudnék szerezni? Van esetleg valakinek eladó itt a fórumon? Vagy a topic szerint gyártsam/gyártassam le? Mennyire kell pontosnak lennie, tehát vágassam ki egy fémesztergással vagy simán tetőfedő bádogból kivághatom én is csak csiszoljam le a sorjákat?

Ha majd ahogy írtam megadod aláírásban az évjáratot egyszerübben kapsz rá választ a kérdésedre.Előfordul akad a turbó vezérlése.A MAF az légszürőnél van az alapjáratban tud gondot okozni,a MAP a turbó levegő érzékelője.Az EGR szelep meg zavaró tényező amit lekell dugózni és a FAQ topicban levan róla írva minden,hozzá kikell tisztítani a szívósort is,hogy tisztább és több levegő jusson be a motorba.A sorrend amit kérdeztél add meg az évjáratot aztán megmondjuk a sorrendet!!!!!!!!!!!!!!!!! wave wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.06 szombat, 09:59:56 írta akhvel » Naplózva
akhvel
Vendég
« Új hozzászólás #20530 Dátum: 2012.10.06 szombat, 09:30:32 »

Megnézem, köszönöm!

az EU/4-es turbóján elektromos vezetékeket találsz
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20531 Dátum: 2012.10.06 szombat, 10:22:38 »

2002es az öreglány, és egyébként engedélyt kérek meghunyászkodni Cheesy A pontos dátumot nem tudom fejből, de majd megnézem.
Amúgy tegnap megbolondult, eltűnt a rángatás az alacsonyabb fordulatszámról és csak 2100nál csinálta, de ott is csak 3x, most meg kigyorsításnál csak és kizárólag kettesben. Hajnali háromkor még próbaköröket futottam hazafelé a városból. Ha ezt érteném... :S
EGR dugót honnan tudnék szerezni? Van esetleg valakinek eladó itt a fórumon? Vagy a topic szerint gyártsam/gyártassam le? Mennyire kell pontosnak lennie, tehát vágassam ki egy fémesztergással vagy simán tetőfedő bádogból kivághatom én is csak csiszoljam le a sorjákat?

2mm-es saválló lemez kell.Szétszeded és körbe rajzolod majd a furatokat is pontossan és megcsinálod,vagy akinek van itt a fórumon kérsz tőle.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20532 Dátum: 2012.10.06 szombat, 10:25:10 »

2002es az öreglány, és egyébként engedélyt kérek meghunyászkodni Cheesy A pontos dátumot nem tudom fejből, de majd megnézem.
Amúgy tegnap megbolondult, eltűnt a rángatás az alacsonyabb fordulatszámról és csak 2100nál csinálta, de ott is csak 3x, most meg kigyorsításnál csak és kizárólag kettesben. Hajnali háromkor még próbaköröket futottam hazafelé a városból. Ha ezt érteném... :S
EGR dugót honnan tudnék szerezni? Van esetleg valakinek eladó itt a fórumon? Vagy a topic szerint gyártsam/gyártassam le? Mennyire kell pontosnak lennie, tehát vágassam ki egy fémesztergással vagy simán tetőfedő bádogból kivághatom én is csak csiszoljam le a sorjákat?

Én megválaszolom neked az évjáratból:a tied EU3.Az egr szelep lehet elől is de hátul is a turbo mellett.Az a hónapból kiderülne.Küld el az alvázszámot nekem privátban és megmondom milyen gyártásu és forgalomba helyezésü
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #20533 Dátum: 2012.10.06 szombat, 11:05:52 »

2002es az öreglány, és egyébként engedélyt kérek meghunyászkodni Cheesy A pontos dátumot nem tudom fejből, de majd megnézem.
Amúgy tegnap megbolondult, eltűnt a rángatás az alacsonyabb fordulatszámról és csak 2100nál csinálta, de ott is csak 3x, most meg kigyorsításnál csak és kizárólag kettesben. Hajnali háromkor még próbaköröket futottam hazafelé a városból. Ha ezt érteném... :S
EGR dugót honnan tudnék szerezni? Van esetleg valakinek eladó itt a fórumon? Vagy a topic szerint gyártsam/gyártassam le? Mennyire kell pontosnak lennie, tehát vágassam ki egy fémesztergással vagy simán tetőfedő bádogból kivághatom én is csak csiszoljam le a sorjákat?

A dugó anyagát illetően megoszlanak a vélemények.

Én 1 mm-es aluból csináltam, és halovány árnyék sem keletkezett rajta pár tízezer km alatt, másnak ötezer után átszakadt az alu, megették a kipufogógázok korrozív anyagai.

A rozsdamentes-saválló anyag a tutti, ha nem is kell 2 mm-esnek lennie. Volt, aki nagyobb befőttesüveg fedeléből csinálta, aminek a belső oldalán valami bevonat van, hogy a savanyúság ne egye meg a fedelet belülről, és kiválóan bevált. Szóval erősen változó. Smiley

Én ott látom a dolog nyitját, hogy a gyári tömítést a kipofogó felőli oldalra kell rakni összerakáskor, és annyira határozottan meg kell húzni, hogy rendesen zárjon. Ha így van, akkor ott nem szivárog kifelé kipufogógáz, tehát oda sem fog kerülni az a korrozív anyag belőle, ami megehetné a dugót.

A végső megoldás meg az, hogy kiszedni az egész csövet az elejétől a végéig, mind a két csonkot külön dugózni, és béke van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akhvel
Vendég
« Új hozzászólás #20534 Dátum: 2012.10.06 szombat, 13:27:55 »

Asszem a 1-2mm savállót fogom választani, az elég meggyőzően hangzik Cheesy

A másik amiről kérdeznék, hogy érdemes-e valamilyen motortisztító adalékkal foglalkozni, vagy csak elég a jó minőségű olaj? Vagy csak olajcseréknél valami tisztítóval járatni egy kicsit?

Illetve még azt, hogy lehet-e hitelt adni a pletykáknak, hogy a magyar dízel kenése nem megfelelő, tehát érdemes-e olajat keverni az üzemanyaghoz?

A dugó anyagát illetően megoszlanak a vélemények.

Én 1 mm-es aluból csináltam, és halovány árnyék sem keletkezett rajta pár tízezer km alatt, másnak ötezer után átszakadt az alu, megették a kipufogógázok korrozív anyagai.

A rozsdamentes-saválló anyag a tutti, ha nem is kell 2 mm-esnek lennie. Volt, aki nagyobb befőttesüveg fedeléből csinálta, aminek a belső oldalán valami bevonat van, hogy a savanyúság ne egye meg a fedelet belülről, és kiválóan bevált. Szóval erősen változó. Smiley

Én ott látom a dolog nyitját, hogy a gyári tömítést a kipofogó felőli oldalra kell rakni összerakáskor, és annyira határozottan meg kell húzni, hogy rendesen zárjon. Ha így van, akkor ott nem szivárog kifelé kipufogógáz, tehát oda sem fog kerülni az a korrozív anyag belőle, ami megehetné a dugót.

A végső megoldás meg az, hogy kiszedni az egész csövet az elejétől a végéig, mind a két csonkot külön dugózni, és béke van.

AndyA

Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #20535 Dátum: 2012.10.06 szombat, 13:59:30 »

Sziasztok!
Le tudná nekem valaki írni, hogy a Kettős tömegű lendkerék mitől megy tönkre, mert nekem ez nem világos miért van az hogy van akinek semmi baj és van akinek meg minden Cheesy


üdv Sky
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #20536 Dátum: 2012.10.06 szombat, 14:21:53 »

Sziasztok!
Le tudná nekem valaki írni, hogy a Kettős tömegű lendkerék mitől megy tönkre, mert nekem ez nem világos miért van az hogy van akinek semmi baj és van akinek meg minden Cheesy


üdv Sky

 Szia!
 Szerintem a terhelésváltások, gyorsítás-fék- gyorsítás tehát a városi forgalom okolható a dologért. Úgy gondolom a nagyrészt pályán használt autókban lényegesen többet bír. De ez csak az én véleményem, majd jönnek nálam tapasztaltabbak, és ők megmondják a tuttit Smiley  wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20537 Dátum: 2012.10.06 szombat, 14:54:56 »

Nah megnéztünk mindent amit itt leírtatok lehetséges bajnak,de minden jónak tűnt.Sehol semmi korrodálódásra utaló pici jel sem,az aksi alatt is megnéztük amit mondtatok,a kerékjáratban lévő icu-t meg sem lehet közelíteni úgy be van ágyazva valami dobozba :S Szerelés után beindult kb 2x azóta pedig semmi  rinya nem indult többet  rinya  rinya kikészít ez az autó totál  falbav
Naplózva
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20538 Dátum: 2012.10.06 szombat, 18:09:21 »

Beindult!!!  taps
Am olyan furi dolgokat csinál még, h alapjáraton pötyögött aztán 1x csak mintha le akart volna állni,de aztán még sem állt le ment tovább...szal leesett a fordulatszám,majd helyreállt.Megnéztük a helyzet szenzort is azt a szürke kis kütyüt,azon volt kis fémreszelék,megtisztítottuk de semmi változás nem lett.
Nah mindegy úgy látom megint szakszerviz lesz a vége... :S
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20539 Dátum: 2012.10.06 szombat, 18:25:42 »

Beindult!!!  taps
Am olyan furi dolgokat csinál még, h alapjáraton pötyögött aztán 1x csak mintha le akart volna állni,de aztán még sem állt le ment tovább...szal leesett a fordulatszám,majd helyreállt.Megnéztük a helyzet szenzort is azt a szürke kis kütyüt,azon volt kis fémreszelék,megtisztítottuk de semmi változás nem lett.
Nah mindegy úgy látom megint szakszerviz lesz a vége... :S

amikor leállogat, villog-e az izzításjelző?
az ecu-nek a csatlakozóját néztétek?
akkor kellene hibakódot olvasni, mikor leállt épp.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20540 Dátum: 2012.10.06 szombat, 18:28:25 »

amikor leállogat, villog-e az izzításjelző?
az ecu-nek a csatlakozóját néztétek?
akkor kellene hibakódot olvasni, mikor leállt épp.
Nem olyankor 1x sem villant fel,csak indításkor és akkor sem mindig.Viszont van h akkor is villog amikor csak gyújtást teszek rá.
Am mi az az ecu?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20541 Dátum: 2012.10.06 szombat, 18:48:15 »

Nem olyankor 1x sem villant fel,csak indításkor és akkor sem mindig.Viszont van h akkor is villog amikor csak gyújtást teszek rá.
Am mi az az ecu?
Ez a hiba olyan mint nekem volt.Azért írtam neked a PCM-el lesz baj nekem a csere megoldotta de előtte egy donort hoztunk és kipróbáltuk.A doblemezben lévő ICU azért megközelíthető csak szétkell szedni a dobozt.Mi is megtettük de nem volt hibája.A szakszerviz nem fog neked keresgélni ha keresgél az sokba lenne neked.Az én szerelőm ezt neked megoldaná.A hibát ha lesz is benne a PCM magára nem fogja dobni.Te tudod mit csinálsz.De egyszer az enyém soha többet nem indult be csak amikor megkapta a másik PCM modult azonnal és azóta sincs semmi baja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20542 Dátum: 2012.10.06 szombat, 19:01:25 »

....Az egr szelep lehet elől is de hátul is a turbo mellett......

is? vagy vagy?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20543 Dátum: 2012.10.06 szombat, 19:09:12 »

is? vagy vagy?
Ezt azért írtam mert ekkor még nem tudtam milyen év-hó gyártásu a kocsija??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20544 Dátum: 2012.10.06 szombat, 19:10:09 »

Ezt azért írtam mert ekkor még nem tudtam milyen év-hó gyártásu a kocsija??
Azóta megnéztem neki és elküldtem neki az adatokat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
.macika.
Vendég
« Új hozzászólás #20545 Dátum: 2012.10.06 szombat, 19:24:33 »

Ez a hiba olyan mint nekem volt.Azért írtam neked a PCM-el lesz baj nekem a csere megoldotta de előtte egy donort hoztunk és kipróbáltuk.A doblemezben lévő ICU azért megközelíthető csak szétkell szedni a dobozt.Mi is megtettük de nem volt hibája.A szakszerviz nem fog neked keresgélni ha keresgél az sokba lenne neked.Az én szerelőm ezt neked megoldaná.A hibát ha lesz is benne a PCM magára nem fogja dobni.Te tudod mit csinálsz.De egyszer az enyém soha többet nem indult be csak amikor megkapta a másik PCM modult azonnal és azóta sincs semmi baja.
De az a baj h ezen a környéken sehol egy mondeo szaki... :S a te szerelőd meg nagyon messze van tőlem Sad úgy 250 km-re :S
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.06 szombat, 19:27:26 írta .macika. » Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20546 Dátum: 2012.10.06 szombat, 19:27:23 »

Asszem a 1-2mm savállót fogom választani, az elég meggyőzően hangzik Cheesy

A másik amiről kérdeznék, hogy érdemes-e valamilyen motortisztító adalékkal foglalkozni, vagy csak elég a jó minőségű olaj? Vagy csak olajcseréknél valami tisztítóval járatni egy kicsit?

Illetve még azt, hogy lehet-e hitelt adni a pletykáknak, hogy a magyar dízel kenése nem megfelelő, tehát érdemes-e olajat keverni az üzemanyaghoz?


Szia!
Nekem van kb 30-40 db EGR dugóm, acéllemezből, méretre vágva.
Akinek kell, valahogy keressen meg, adok szívesen belőle.

Bevallom, hogy én tavaly február óta mindig keverek 2T motorolajat a gázolajba. Mindig van nálam egy 3 dl-es üvegcsével, és tankolás után ügyelve a megfelelő arányra, mindig utána öntök belőle.
Én 0,2 %-ot teszek bele - azaz 50 liter gázolajhoz 1 dl 2T olajat.
Egyszer fehér műanyag kannába öntöttem utólag, hogy megnézzem, hogyan vegyül, ha felülről simán ráöntöm. Simán elvegyült, és szétterült a teljes űrtartalomban, azóta merem utólag beönteni a tankba.

Vannak különféle okfejtések a 2T mellett és ellen is, nyilván - én komoly hátrányáról nem tudok - viszont előnyéről igen. Ezen a ponton mindenki maga dönti el, hogy akar-e hinni benne, vagy nem.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.06 szombat, 19:34:32 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20547 Dátum: 2012.10.06 szombat, 20:26:04 »

Szia!
Nekem van kb 30-40 db EGR dugóm, acéllemezből, méretre vágva.
Akinek kell, valahogy keressen meg, adok szívesen belőle.

Bevallom, hogy én tavaly február óta mindig keverek 2T motorolajat a gázolajba. Mindig van nálam egy 3 dl-es üvegcsével, és tankolás után ügyelve a megfelelő arányra, mindig utána öntök belőle.
Én 0,2 %-ot teszek bele - azaz 50 liter gázolajhoz 1 dl 2T olajat.
Egyszer fehér műanyag kannába öntöttem utólag, hogy megnézzem, hogyan vegyül, ha felülről simán ráöntöm. Simán elvegyült, és szétterült a teljes űrtartalomban, azóta merem utólag beönteni a tankba.

Vannak különféle okfejtések a 2T mellett és ellen is, nyilván - én komoly hátrányáról nem tudok - viszont előnyéről igen. Ezen a ponton mindenki maga dönti el, hogy akar-e hinni benne, vagy nem.
Milyen 2T-t használsz?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20548 Dátum: 2012.10.06 szombat, 20:29:48 »

Ezt azért írtam mert ekkor még nem tudtam milyen év-hó gyártásu a kocsija??
Én nem kötekedtem. Nem értetted meg a kérdésemet.
Az lett volna, hogy elöl is és hátul is van EGR, vagy elöl vagy hátul van az EGR.

Azóta rájöttem, hogy vagywave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20549 Dátum: 2012.10.06 szombat, 21:07:12 »

Milyen 2T-t használsz?
MOL Dynamic, vagy Castrol. Lehet nagy különbség árban és minőségben a márkák között, de olyan kis arányban használjuk, hogy szinte mindegy milyet....
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Oldalak: 1 ... 404 405 406 407 408 409 410 [411] 412 413 414 415 416 417 418 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.305 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.