Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:03:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
416
417
418
419
420
421
422
[
423
]
424
425
426
427
428
429
430
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14649000 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21100 Dátum:
2012.10.24 szerda, 16:32:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.24 szerda, 15:53:43
Turbolyuknak egy tizedmásodperc? Az már éppen elég sok, hogy simán észrevedd.
AndyA
Még egy tized másodperc sincs... több dolgot felfelé kerekítettem, és még így sem jött össze az egy tized.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21101 Dátum:
2012.10.24 szerda, 16:57:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.23 kedd, 22:09:04
ki szerint?
Ja...meg egyébként nem tökmindegy mennyit raksz bele? Ennél csak jobb lesz ez a büdös tdci!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21102 Dátum:
2012.10.24 szerda, 18:00:14 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.24 szerda, 11:55:15
Miii? A gyári silány? Már miért lenne az? Nálam 9 éve teszi a dolgát... gond nélkül.
Kedves Angel!
Ezt elhiszem neked mert még 9 évvel ezelőtt nem spórolták ki az anyagot a gépezetből. Már 2-3 éve, ha megnézed nagyon sokan panaszkodtak a turbócső repedésekre. A gumi nem tartalmaz megfelelő mennyiségű termászetes kaucsugot, és mindössze egyszeres szövet erősités van banne. Ha a szöveterősités csak 2 rétegü lenne már nem menne tönkre. Sajna ebben a fogysztói társadalomban, nem ez a cél. A jelszó: vásároljon minnél hamarabb az ügyfél új autót.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 csütörtök, 08:04:23 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21103 Dátum:
2012.10.24 szerda, 18:45:01 »
Idézetet írta: László - 2012.10.24 szerda, 18:00:14
Kedves Angel!
Ezt elhiszem neked mert még 9 évvel ezelőtt nem spórolták ki az anyagot a gépezetből. Már 2-3 éve, ha megnézed nagyon sokan panaszkodtak a turbócső repedésekre. A gumi nem tartalmaz megfelelő mennyiségű termászetes kaucsugot, és mindössze egyszeres szövet erősités van banne. Ha a szöveterősités csak 2 rétegü lenne már nem menne tönkre. Sajna ebben a fogysztói társadalomban, nem ez a cél. A jelszó: vásároljon minnél hamarabb a ügyfél új autót.
Tisztelettel László!
Szerintem meg azért megy tönkre, mert sok kilométer van az autóban. Érdekes lenne tudni, vajh egy forge cső vagy a bandázs kibír-e ennyit.
Mert csak pár éve használjuk... Összehasonlítani úgy lehetne, ha abban is ua kilométer lenne.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21104 Dátum:
2012.10.24 szerda, 18:54:49 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.24 szerda, 18:45:01
Szerintem meg azért megy tönkre, mert sok kilométer van az autóban. Érdekes lenne tudni, vajh egy forge cső vagy a bandázs kibír-e ennyit.
Mert csak pár éve használjuk... Összehasonlítani úgy lehetne, ha abban is ua kilométer lenne.
Kedves Angel!
Én azt mondom, aki még nem próbálta ki a bandázsolást próbálja ki. Az anyag költséget tekintve, nics ezer ft. Így vesziteni valója sincs, legfeljebb egy darabig nem lessz problémaja a turbócsövekkel. Szivem szerint én is a Forge szettre szavazok. Sajnos amikor Relhiszték kedvezményesen megrendelték, nem volt szabadon felhasználható pénzem. Azóta meg 180-200 Font között változik és a mai árfolyamon átszámolva bizony nem kis összeg.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21105 Dátum:
2012.10.24 szerda, 20:30:08 »
Idézetet írta: László - 2012.10.24 szerda, 18:00:14
Sajna ebben a fogysztói társadalomban, nem ez a cél. A jelszó: vásároljon minél hamarabb a ügyfél új autót.
Tisztelettel László!
Hiába bizonygatom én is. Nem azonosak az érdekek.
Szép is lenne, ha 25-30 évre készülnének az autók (v bármely tartós fogyasztási cikk).
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21106 Dátum:
2012.10.24 szerda, 21:23:54 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.24 szerda, 11:55:15
Miii? A gyári silány? Már miért lenne az? Nálam 9 éve teszi a dolgát... gond nélkül.
álltában nem romlik el, csak a befőtt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21107 Dátum:
2012.10.24 szerda, 21:40:20 »
Idézetet írta: László - 2012.10.24 szerda, 18:54:49
Én azt mondom, aki még nem próbálta ki a bandázsolást próbálja ki. Az anyag költséget tekintve, nics ezer ft. Így vesziteni valója sincs, legfeljebb egy darabig nem lessz problémaja a turbócsövekkel. Szivem szerint én is a Forge szettre szavazok. Sajnos amikor Relhiszték kedvezményesen megrendelték, nem volt szabadon felhasználható pénzem. Azóta meg 180-200 Font között változik és a mai árfolyamon átszámolva bizony nem kis összeg.
Teljesen jó a gondolatmenet: ennyit nyilván megér. A forge szett nekem is tetszik. De hát a fene se tudja, meddig marad még nálam a verda. Max 2 év...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21108 Dátum:
2012.10.24 szerda, 21:41:55 »
Uraim, valamelyik Mesternek nincs pontos leírása képekkel a kartergáz olaj leválasztó beszereléséről? Vagy fent van csak én nem találtam meg eddig.Részleteket és pár képet már találtam , de semmi több.
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21109 Dátum:
2012.10.24 szerda, 21:47:36 »
Idézetet írta: GiN - 2012.10.24 szerda, 08:06:44
kiki-miki szerint meg muki szerint is.
szal te majd egy flakonnal beletolsz? tyíí.
ögyébként a fórumon másnál se jellemző az ilyen mértékű felhasználás a beszámolók alapján.
de itt is 2,5dl/60l-ről tesznek említést:
http://alfaamore.hu/blog/933
Első mondatodból az látszik nehéz volt a kérdés....
Hogy én mennyit teszek a kocsimba az én dolgom....te meg olvastál egy netes cikket és azt csinálsz amit akarsz.
Ami ott van olaj azok közül egyiket sem használnám..miért? mert STIHL-t használom csak, és azért mert Magyarország egyik legjobb adagolósa azt mondja és én hiszek neki....nem magamtól találtam ki....De lesz@rom ki-és mennyit tesz a kocsijába,maradjunk ennyiben,ez egy alternativa,tetszik használod ha nem nem
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.24 szerda, 21:49:40 írta Bunyek
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21110 Dátum:
2012.10.24 szerda, 22:04:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.24 szerda, 21:47:36
Első mondatodból az látszik nehéz volt a kérdés....
Hogy én mennyit teszek a kocsimba az én dolgom....te meg olvastál egy netes cikket és azt csinálsz amit akarsz.
Ami ott van olaj azok közül egyiket sem használnám..miért? mert STIHL-t használom csak, és azért mert Magyarország egyik legjobb adagolósa azt mondja és én hiszek neki....nem magamtól találtam ki....De lesz@rom ki-és mennyit tesz a kocsijába,maradjunk ennyiben,ez egy alternativa,tetszik használod ha nem nem
Pont megvan, h ilyen morcos vagy?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21111 Dátum:
2012.10.24 szerda, 22:27:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.10.18 csütörtök, 20:31:19
beraktam az én 2-es projekt lecsapatómat...
Mivel magamnak csinálom leginkább, lényeg hogy számomra megfeleljen.
A cucc gyakorlatilag bárki számára beszerezhető(igaz rendelésre jött nekem is) és kevés idő alatt összerakható...nem kivánok vele kereskedni.
Átlátszó szilikon csővel tettem össze ezt most,igy látom az előtte és utána lévő cső szakaszt...
a szűrő benne hirtelen ötletből indulva egy benzin szűrő és benne fém dözsi szivacs...
Szerintem a lecsapató tartály része pont elég kb 15.000km-re,és könnyen elhelyezhető bárhol...de majd kiderül.
pár kép:
[img]http://kepfeltoltes.hu/121018/318324786K_p_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/121018/K_p_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121018/549849763K_p_021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121018/K_p_023_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121018/K_p_026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/121018/K_p_048_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Már nem bírtam türtőztetni magam, és bevásároltam.
Én is ennél a kiépítésnél maradtam.
Ki is jött 2e-ből.
Ez, így elég költséghatékony.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.24 szerda, 22:53:02 írta AndyA
»
Naplózva
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21112 Dátum:
2012.10.24 szerda, 22:33:52 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.24 szerda, 22:27:16
Már nem bírtam türtőztetni magam, és bevásároltam.
Én is ennél a kiépítésnél maradtam.
Ki is jött 2e-ből.
Ez, így elég költséghatékony.
Köszönöm, ezt megtaláltam, de ez alapján még nem állnék neki a szerelésnek.
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21113 Dátum:
2012.10.24 szerda, 22:49:15 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.10.24 szerda, 22:33:52
Köszönöm, ezt megtaláltam, de ez alapján még nem állnék neki a szerelésnek.
Ne parázz. Kb ált.isk. 5.-es technikai kézügyesség szükségeltetik hozzá.
Kb 10 perc. Az üzemanyagszűrő szétszedésével, a réz sodronykábel lecsupaszításával, és beszerelésével együtt.
http://kepfeltoltes.hu/view/121024/201210243183_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21114 Dátum:
2012.10.24 szerda, 22:54:11 »
Megjöttek az olajleválasztók Angliából!
Hétvégén lehet érte jönni, illetve aki postázást kér, az írjon PÜ-t, hogy hová.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21115 Dátum:
2012.10.24 szerda, 22:58:39 »
Idézetet írta: mcskot - 2012.10.24 szerda, 22:49:15
Ne parázz. Kb ált.isk. 5.-es technikai kézügyesség szükségeltetik hozzá.
Kb 10 perc. Az üzemanyagszűrő szétszedésével, a réz sodronykábel lecsupaszításával, és beszerelésével együtt.
http://kepfeltoltes.hu/view/121024/201210243183_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az 5 ált. meg van és technikából sem 2-es voltam,de hová kell pontosan bekötni a slagok végeit arra nem jöttem még rá!
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21116 Dátum:
2012.10.24 szerda, 23:13:18 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.10.24 szerda, 22:58:39
Az 5 ált. meg van és technikából sem 2-es voltam,de hová kell pontosan bekötni a slagok végeit arra nem jöttem még rá!
A sok kép közül az utolsón láthatod.
A szelepfedélből kijön, egy kb 8cm-es cső. Azon távozik a kartergáz.
Ahhoz csatlakozol (az én fényképemen) a jobb oldali ággal.
A bal oldali (szűrt) csövet, a levegőszűrőtől jövő gyűjtőbe (ami a turbóhoz vezet).
Naplózva
mcskot
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21117 Dátum:
2012.10.24 szerda, 23:17:58 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.10.24 szerda, 22:58:39
Az 5 ált. meg van és technikából sem 2-es voltam,de hová kell pontosan bekötni a slagok végeit arra nem jöttem még rá!
Ezen jobban látható a terület (bár egy másik fajta szűrővel láthatod (1-es projekt)).
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/kartel_sz_r__024_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21118 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 08:56:56 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.24 szerda, 22:04:35
Pont megvan, h ilyen morcos vagy?
Vagy csak azért, mert irtó nagy Bunyeknak született.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21119 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 10:19:05 »
Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem az új kartergáz olajleválasztóval. A leválasztó kiválóan működik. A rendszer tartalmaz szűrőt, katalizátort, melyek egybe vannak épitve, a lecsapató tartályban A hossútávu tapasztalatokról, később
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_190_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_191_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_192_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_193_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_194_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_195_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_197_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_199_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_203_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_204_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_208_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_210_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 csütörtök, 10:38:57 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vlandgabes
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21120 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 10:51:57 »
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. A problémám a következő: ingadozik a vizhőfokom, terhelésnél ok de ha csak autózgatok akkor ingadozik. Kicseréltem mind a 2 termosztátomat és még mindig fenn áll ez a probléma. Lehet h valamelyik jeladóm halhatott be? Mert olvastam h ha valamelyik jeladó hal be akkor ingadozik a fordulatszám is. Vagy ezt esetleg ki lehet mérni h jó vagy sem? Vagy esetlek meghalt az órám a műszerfalon? Mert kinlódok a kmórával is, hol jó hol nem. Nem sokat értek hozzá de már kezdek ideges lenni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21121 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 10:56:33 »
Idézetet írta: vlandgabes - 2012.10.25 csütörtök, 10:51:57
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. A problémám a következő: ingadozik a vizhőfokom, terhelésnél ok de ha csak autózgatok akkor ingadozik. Kicseréltem mind a 2 termosztátomat és még mindig fenn áll ez a probléma. Lehet h valamelyik jeladóm halhatott be? Mert olvastam h ha valamelyik jeladó hal be akkor ingadozik a fordulatszám is. Vagy ezt esetleg ki lehet mérni h jó vagy sem? Vagy esetlek meghalt az órám a műszerfalon? Mert kinlódok a kmórával is, hol jó hol nem. Nem sokat értek hozzá de már kezdek ideges lenni.
Termosztát lesz az... lejjebb leírtam, hogy kell megnézni, melyik a rossz.
Gyárti tettél be, vagy utángyártottat? Milyen márka?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21122 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 10:59:09 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 10:19:05
Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem az új kartergáz olajleválasztóval. A leválasztó kiválóan működik. A rendszer tartalmaz szűrőt, katalizátort, melyek egybe vannak épitve, a lecsapató tartályban A hossútávu tapasztalatokról, később
Tisztelettel László!
A képekből úgylátom a elég sok idővel és türelemmel rendelkezel, a szakértelem mellett!
Ha maradt még belőle, akkor csinálhatnál nekem is egyet.
Jó hogy nem vettem eddig semmilyet
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21123 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 11:04:06 »
Idézetet írta: vlandgabes - 2012.10.25 csütörtök, 10:51:57
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. A problémám a következő: ingadozik a vizhőfokom, terhelésnél ok de ha csak autózgatok akkor ingadozik. Kicseréltem mind a 2 termosztátomat és még mindig fenn áll ez a probléma. Lehet h valamelyik jeladóm halhatott be? Mert olvastam h ha valamelyik jeladó hal be akkor ingadozik a fordulatszám is. Vagy ezt esetleg ki lehet mérni h jó vagy sem? Vagy esetlek meghalt az órám a műszerfalon? Mert kinlódok a kmórával is, hol jó hol nem. Nem sokat értek hozzá de már kezdek ideges lenni.
Tisztelt Fórumtárs!
Én előszőr a teljes villamos rendszert ellenőrizném le, alaposan. Akkumulátor, a testvezetékek, a generátor. Mindezt alpjáraton, majd feszültséget mérve terhelés alatt is. A generátor feszültségnek 14,4V körül kell lenie, mind két esetben. Terhelés alatt értem a bekapcsolt összes lámpa fogyasztót. Ha jelntősen csökken a feszültséged akkor ebben a körben van a hiba.(erre utal a müszer falad bizonytalansága is) Ha itt minden rendben akkor mennék tovább a jeladó irányába. Egyébbként, nem ártana egy müködés közbeni DIAG vizsgálat sem, ami valószinűsitené a problémát.
Sok sikert a hiba elháritáshoz.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21124 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 11:05:59 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 11:04:06
Tisztelt Fórumtárs!
Én előszőr a teljes villamos rendszert ellenőrizném le, alaposan. Akkumulátor, a testvezetékek, a generátor. Mindezt alpjáraton, majd feszültséget mérve terhelés alatt is. A generátor feszültségnek 14,4V körül kell lenie, mind két esetben. Terhelés alatt értem a bekapcsolt összes lámpa fogyasztót. Ha jelntősen csökken a feszültséged akkor ebben a körben van a hiba.(erre utal a müszer falad bizonytalansága is) Ha itt minden rendben akkor mennék tovább a jeladó irányába. Egyébbként, nem ártana egy müködés közbeni DIAG vizsgálat sem, ami valószinűsitené a problémát.
Sok sikert a hiba elháritáshoz.
Tisztelettel László!
Ez nem elektromos hiba.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21125 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 11:14:11 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 10:19:05
Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem az új kartergáz olajleválasztóval. A leválasztó kiválóan működik. A rendszer tartalmaz szűrőt, katalizátort, melyek egybe vannak épitve, a lecsapató tartályban A hossútávu tapasztalatokról, később
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_190_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_191_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_192_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_193_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_194_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_195_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_197_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_199_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_203_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_204_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_208_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_210_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tisztelettel László!
Jól néz ki, de miérrt jó hogy van??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21126 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 11:38:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.10.25 csütörtök, 11:14:11
Jól néz ki, de miérrt jó hogy van??
Grrrrrrrrrrrr...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21127 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 11:47:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.10.25 csütörtök, 11:14:11
Jól néz ki, de miérrt jó hogy van??
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdést már többször taglaltuk, de leirom még egyszer. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják hogy a leválasztó leválasztja a kartergázból az olajat, kokszot, vizgőzt. A beépített szűrő, tovább szűri a kartergázt, és végül a katalizátor, Egy kémiai reakcióval éghetőbbé teszi a megtisztitott károsanyag mentes kartergázt. Az egész rendszer igen kedvezően befolyásolja a motor üzemét. A turbóval visszanyomott tiszta oxigén, kartergáz, keverék kiméli a motort, és dinamikusabbá teszi annak üzemét(nemtartalmaz olajat kormot koxot vizgőzt). Azonkivűl, a levásztó beépitésével jelnntősen csökken a motor hangja. Megszűnnek a csatogások és a traktor hangok. Röviden ennyi
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 csütörtök, 11:52:17 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
robyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21128 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 11:55:05 »
Fűtésed rendesen van??
Kezd a legegyszerűbbnél: tágulási tartály kupakja nem ereszti a nyomást??
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 11:04:06
Tisztelt Fórumtárs!
Én előszőr a teljes villamos rendszert ellenőrizném le, alaposan. Akkumulátor, a testvezetékek, a generátor. Mindezt alpjáraton, majd feszültséget mérve terhelés alatt is. A generátor feszültségnek 14,4V körül kell lenie, mind két esetben. Terhelés alatt értem a bekapcsolt összes lámpa fogyasztót. Ha jelntősen csökken a feszültséged akkor ebben a körben van a hiba.(erre utal a müszer falad bizonytalansága is) Ha itt minden rendben akkor mennék tovább a jeladó irányába. Egyébbként, nem ártana egy müködés közbeni DIAG vizsgálat sem, ami valószinűsitené a problémát.
Sok sikert a hiba elháritáshoz.
Tisztelettel László!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21129 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 11:56:49 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 11:05:59
Ez nem elektromos hiba.
Kedves Angel!
Akkor szerinted mi okozza a hibát, és hol kezdje el a hiba keresést. Már leirta hogy a termosztátokat cserélte és nem váltorzott a helyzet.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21130 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 12:22:12 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.25 csütörtök, 10:59:09
A képekből úgylátom a elég sok idővel és türelemmel rendelkezel, a szakértelem mellett!
Ha maradt még belőle, akkor csinálhatnál nekem is egyet.
Jó hogy nem vettem eddig semmilyet
Tisztelt Fórumtárs!
Igazad van. Van türelmem dolgokat megvalósitani, kivált képp ami érdekel. Bunyek Fórumtársnak köszönhetően elég mélyen elástam magam a témában. Ez az új szűrő, nem azért készűlt el, hogy a fórumon bárkivel is versenyezzek!
Mindenki aki bármit is tett, a téma megértéséért és megvalósitásáért az a közös tudás megvalósitása érdekében tett nem keveset.
Szeretném a témából a legjobbat kihozni és megosztani a mélyen tisztelt publikummal.
Az első szűrőm is kifogástalanul működött, csupán nem tettszett a Tescos tartáy. Ha az érdekel, egy jeképes összegért hajlandó vagyok megválni tőle. Természetesen a szűrő minden tartozékával beépithető állpotban van.
Az új szürő sorozat gyártását a munka igényessége miatt nem tudom válalni.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.15 csütörtök, 16:35:24 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21131 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 12:22:31 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 11:47:35
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdést már többször taglaltuk, de leirom még egyszer. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják hogy a leválasztó leválasztja a kartergázból az olajat, kokszot, vizgőzt. A beépített szűrő, tovább szűri a kartergázt, és végül a katalizátor, Egy kémiai reakcióval éghetőbbé teszi a megtisztitott károsanyag mentes kartergázt. Az egész rendszer igen kedvezően befolyásolja a motor üzemét. A turbóval visszanyomott tiszta oxigén, kartergáz, keverék kiméli a motort, és dinamikusabbá teszi annak üzemét(nemtartalmaz olajat kormot koxot vizgőzt). Azonkivűl, a levásztó beépitésével jelnntősen csökken a motor hangja. Megszűnnek a csatogások és a traktor hangok. Röviden ennyi
Tisztelettel László!
Koszonom a magyarazatot
De egy ilyen szuro hogyan tudja eltuntetni a csattogasokat?!
Nekem minden csattogas megszunt a keverekolaj hasznalata ota! Azt megertem de ez megiscsak egy szuro!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21132 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 12:28:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.10.25 csütörtök, 12:22:31
Koszonom a magyarazatot
De egy ilyen szuro hogyan tudja eltuntetni a csattogasokat?!
Nekem minden csattogas megszunt a keverekolaj hasznalata ota! Azt megertem de ez megiscsak egy szuro!!
Tisztelt Fórumtás!
A konkrét választ nem tudom. Csak találgatni tudok. Valószinü a karterban lévő zajok és hangok egy része a kartergázzal együtt lejut a szüröbe, ezzel csökkentve a motor zajokat, aminek következménye a csendesebb járás.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21133 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 12:40:37 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 11:47:35
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdést már többször taglaltuk, de leirom még egyszer. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják hogy a leválasztó leválasztja a kartergázból az olajat, kokszot, vizgőzt. A beépített szűrő, tovább szűri a kartergázt, és végül a katalizátor, Egy kémiai reakcióval éghetőbbé teszi a megtisztitott károsanyag mentes kartergázt. Az egész rendszer igen kedvezően befolyásolja a motor üzemét. A turbóval visszanyomott tiszta oxigén, kartergáz, keverék kiméli a motort, és dinamikusabbá teszi annak üzemét(nemtartalmaz olajat kormot koxot vizgőzt). Azonkivűl, a levásztó beépitésével jelnntősen csökken a motor hangja. Megszűnnek a csatogások és a traktor hangok. Röviden ennyi
Hát, ez inkább placebo, mint valós... a mindenféle káros leválasztás ok, bár a víz benne van a beszívott levegőben is, és az meg nem káros a motornak.
Hogy kíméli a motort... hát... dinamikusabbá teszi a motort... tedd már meg, hogy leméred a gyorsulást mondjuk 5-ben 2000-ről 4000-re szűrővel és nélküle.
Ha 10%-nál jelentősebb különbséget tapasztalsz, persze szűrő irányban, akkor érdemes róla beszélni.
Halkabb lenne a motor
? Meg kevesebbet is eszik, mi? Miért is? Az egr zárással lényegesen több tiszta zokszigén jön be. Annak hatására sem jelentős a fogyicsökkenés... itt, ahol a töredékéről beszélünk, miért lenne különbség?
Szerintem túl messzire menő következtetéseket vontál le. Egy szimpla szűrő - ennyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21134 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 12:41:50 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.10.25 csütörtök, 12:22:31
Koszonom a magyarazatot
De egy ilyen szuro hogyan tudja eltuntetni a csattogasokat?!
Nekem minden csattogas megszunt a keverekolaj hasznalata ota! Azt megertem de ez megiscsak egy szuro!!
Ez 1 csapda is egyben. Bemegy a csattogás, és a sok kütyü miatt amit László beleépített, nemtud kijönni. Ezért ilyen nagy, h sok csattogás elférjen benne, és ritkán kell üríteni.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21135 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 12:43:34 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.25 csütörtök, 12:41:50
Ez 1 csapda is egyben. Bemegy a csattogás, és a sok kütyü miatt amit László beleépített, nemtud kijönni. Ezért ilyen nagy, h sok csattogás elférjen benne, és ritkán kell üríteni.
Na, ezzel gond lesz. Ha egyszer kinyitja, kijön a sok csattogás, lesz ám nemulass... kéne ide egy hho-val működő csattogás inverter, a két hullám kioltja egymás, és lészen csend a motorház alatt. Persze, ha nem jár a motor...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21136 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 12:46:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 12:40:37
Hát, ez inkább placebo, mint valós... a mindenféle káros leválasztás ok, bár a víz benne van a beszívott levegőben is, és az meg nem káros a motornak.
Hogy kíméli a motort... hát... dinamikusabbá teszi a motort... tedd már meg, hogy leméred a gyorsulást mondjuk 5-ben 2000-ről 4000-re szűrővel és nélküle.
Ha 10%-nál jelentősebb különbséget tapasztalsz, persze szűrő irányban, akkor érdemes róla beszélni.
Halkabb lenne a motor
? Meg kevesebbet is eszik, mi? Miért is? Az egr zárással lényegesen több tiszta zokszigén jön be. Annak hatására sem jelentős a fogyicsökkenés... itt, ahol a töredékéről beszélünk, miért lenne különbség?
Szerintem túl messzire menő következtetéseket vontál le. Egy szimpla szűrő - ennyi.
Szerintem meg az a különbség köztetek, h László nem a monitor mögül akarja megmagyarázni/bebizonyítani amit gondol, hanem kitalálja és megcsinálja, és frankón le is fényképezi
És mivel a gyakorlatban is megvan a dolog, látja hallja érzi a különbséget. Nem csinál algoritmust, gyakorlati ember.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21137 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 12:50:29 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 12:22:12
Tisztelt Fórumtárs!
Az első szűrőm is kifogástalanul működött, csupán nem tettszett a Tescos tartáy. Ha az érdekel, egy jeképes összegért hajlandó vagyok megválni tőle. Természetesen a szűrő minden tartozékával beépithető állpotban van.
Az új szürő sorozat gyártását a munka igényessége miatt nem tudom válalni.
Tisztelettel László!
Nembánom! Majd álcázom, ráírom, h óóósön
Gondoltam, h nem tömegre készült! Látszik, h aprólékos munkát igényel, abből is sokat.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21138 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 12:54:53 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 12:40:37
Hát, ez inkább placebo, mint valós... a mindenféle káros leválasztás ok, bár a víz benne van a beszívott levegőben is, és az meg nem káros a motornak.
Hogy kíméli a motort... hát... dinamikusabbá teszi a motort... tedd már meg, hogy leméred a gyorsulást mondjuk 5-ben 2000-ről 4000-re szűrővel és nélküle.
Ha 10%-nál jelentősebb különbséget tapasztalsz, persze szűrő irányban, akkor érdemes róla beszélni.
Halkabb lenne a motor
? Meg kevesebbet is eszik, mi? Miért is? Az egr zárással lényegesen több tiszta zokszigén jön be. Annak hatására sem jelentős a fogyicsökkenés... itt, ahol a töredékéről beszélünk, miért lenne különbség?
Szerintem túl messzire menő következtetéseket vontál le. Egy szimpla szűrő - ennyi.
Tisztelt Fórumtárs!
Én erről a témáról nem nyitok egy újabb vitát. Te egy nagyog művelt, okos ember vagy, mint ahogy azt már többször tapasztalhattuk a hozzászólásaidban. Bisztosan igazad van.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21139 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 12:59:01 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 12:54:53
Én erről a témáról nem nyitok egy újabb vitát.
Nyugodtan nyiss vitát. Tények, mérések, bizonyítékok birtokában.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21140 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 13:00:17 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 12:43:34
Na, ezzel gond lesz. Ha egyszer kinyitja, kijön a sok csattogás, lesz ám nemulass... kéne ide egy hho-val működő csattogás inverter, a két hullám kioltja egymás, és lészen csend a motorház alatt. Persze, ha nem jár a motor...
Még a végén kiderül, egy POÉTA veszett el benned, aki jól bánik a szavakkal, és nem egy szakember!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21141 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 13:05:50 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.10.25 csütörtök, 12:46:31
Szerintem meg az a különbség köztetek, h László nem a monitor mögül akarja megmagyarázni/bebizonyítani amit gondol, hanem kitalálja és megcsinálja, és frankón le is fényképezi
És mivel a gyakorlatban is megvan a dolog, látja hallja érzi a különbséget. Nem csinál algoritmust, gyakorlati ember.
A frankó fényképezés jó. Szép cikket lehet belőle csinálni, ami alapján bárki elkészítheti a ketyerét. Ez is jó.
Halkabb lett? Van videokamera, vagy akár telefonos hangrögzítés, és azzal lehet bizonyítani, kérem ilyen volt előtte, ilyen meg utána.
A fogyicsökkenés bizonyításának is vannak egzakt módszerei.
Beraktam a szalmakalapom a kalaptartóra. Lefényképezem több szögből. Írok róla egy cikket. Halkabb lett a motor, nem tudom miért.
Lemegyek egy tanknyit. Kisebb a fogyi pár decivel (szimplán mert mások a körülmények). Erre kijelentem, a szalmakalap fogyicsökkentő.
Senki sem hiszi, erre elkezdek személyeskedni. Hát ílyen egyszerű a dolog. Elég gyakorlatias?
Ez egy olaj- és egyéb leválasztó. Szépen leválasztja, amit kell, és nem jut vissza a motorba. Ennyit tud, nem többet.
Gyakorlatilag.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21142 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 13:08:55 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 13:00:17
Még a végén kiderül, egy POÉTA veszett el benned, aki jól bánik a szavakkal, és nem egy szakember!
Tisztelettel László!
Ismét egy személyeskedés... odaírod a végére, hogy tisztelettel. Ha odaírod, gondold komolyan, és ne személyeskedj.
Vagy ne írd oda.
(Poéta: írtam már pár verset - mondjuk úgy, nem ez az erős oldalam - egy klubtársunk csak annyit írt rá: egy költő veszett meg benned :-))
Véleményszabadság: ez az én véleményem, amit leírtam a hang- és fogyicsökkenésről. Miért nem lehet elfogadni. Én így gondolom, te meg gondold másként.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21143 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 13:11:46 »
Látom, beszélgettek
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21144 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 13:16:34 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 13:08:55
Ismét egy személyeskedés... odaírod a végére, hogy tisztelettel. Ha odaírod, gondold komolyan, és ne személyeskedj.
Vagy ne írd oda.
(Poéta: írtam már pár verset - mondjuk úgy, nem ez az erős oldalam - egy klubtársunk csak annyit írt rá: egy költő veszett meg benned :-))
Véleményszabadság: ez az én véleményem, amit leírtam a hang- és fogyicsökkenésről. Miért nem lehet elfogadni. Én így gondolom, te meg gondold másként.
Na látod kedves Fórumtárs!
Ilyen amikor provokálják az embert.
És most őszintén irom
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21145 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 13:21:46 »
Idézetet írta: László - 2012.10.25 csütörtök, 13:16:34
Na látod kedves Fórumtárs!
Ilyen amikor provokálják az embert.
És most őszintén irom
Tisztelettel László!
Majd igyekszem minél kevesebbet provokálni... bevallom, egy kicsit félve írtam le észrevételeimet, mert nagyon nem szeretném elvenni a kedved az új kütyük fejlesztésétől.
Az meg külön pozitívum, hogy ilyen szépen dokumentálod. Írj belőle egy cikket... jó dolgokat csinálsz, és látom azt is, hogy a kivitelezés is gondos.
Hát így.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21146 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 13:37:10 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 13:21:46
Majd igyekszem minél kevesebbet provokálni... bevallom, egy kicsit félve írtam le észrevételeimet, mert nagyon nem szeretném elvenni a kedved az új kütyük fejlesztésétől.
Az meg külön pozitívum, hogy ilyen szépen dokumentálod. Írj belőle egy cikket... jó dolgokat csinálsz, és látom azt is, hogy a kivitelezés is gondos.
Hát így.
Kedves Angel!
Ne gondold azt, hogy nem töröm a fejem azon, hogy tudom mindazt, minden kétséget kizáróan bizonyitani amit állitok, a rendszer működéséről. Nyugodt lehetsz, amikor készen vagyok vele, közzé teszem.
Köszönöm az elismerő szavakat. Mindenkinek elfogadom az észrevételeit, ha az segitő jobbitó szándékú, és előbbre viszi a téma megoldását. Én nem szeretem, a véget nem érő eszme futtatásokat. Inkább a gyakorlat mezején ténykedek, és igyekszem minnél több tapasztalatra szert tenni, amit aztán megoszthatok másokkal is.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21147 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 14:36:11 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 13:08:55
Ismét egy személyeskedés... odaírod a végére, hogy tisztelettel. Ha odaírod, gondold komolyan, és ne személyeskedj.
Vagy ne írd oda.
(Poéta: írtam már pár verset - mondjuk úgy, nem ez az erős oldalam - egy klubtársunk csak annyit írt rá: egy költő veszett meg benned :-))
Véleményszabadság: ez az én véleményem, amit leírtam a hang- és fogyicsökkenésről. Miért nem lehet elfogadni. Én így gondolom, te meg gondold másként.
Mindig odaírja minden levele végére, nem csak neked szánta szarkazmusként.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21148 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 14:36:53 »
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 13:05:50
A frankó fényképezés jó. Szép cikket lehet belőle csinálni, ami alapján bárki elkészítheti a ketyerét. Ez is jó.
Halkabb lett? Van videokamera, vagy akár telefonos hangrögzítés, és azzal lehet bizonyítani, kérem ilyen volt előtte, ilyen meg utána.
A fogyicsökkenés bizonyításának is vannak egzakt módszerei.
Beraktam a szalmakalapom a kalaptartóra. Lefényképezem több szögből. Írok róla egy cikket. Halkabb lett a motor, nem tudom miért.
Lemegyek egy tanknyit. Kisebb a fogyi pár decivel (szimplán mert mások a körülmények). Erre kijelentem, a szalmakalap fogyicsökkentő.
Senki sem hiszi, erre elkezdek személyeskedni. Hát ílyen egyszerű a dolog. Elég gyakorlatias?
Ez egy olaj- és egyéb leválasztó. Szépen leválasztja, amit kell, és nem jut vissza a motorba. Ennyit tud, nem többet.
Gyakorlatilag.
Oda van írva a képekhez, h hosszútávú tapasztalat később. Mivel nem gyárt elméleteket. Hallhatja, h halkabb, csak el tudja dönteni, nem könyvelő a szakmája.
Igen ez 1 szűrő, leválaszt szűr. Mi a fenét kellene még tudnia? Azt, h miért gyakorlatias egyértelműen leírtam.
Úgy csinálsz, mintha egy nyikhaj lenne a László, akinek nem lehet adni a szavára. Mi ez bíróság? Bizonyíték... Biztos azért időzött vele annyit, h kamuzhasson.
A kötekedés nagyon megy neked már megint...
Idézetet írta: Angel - 2012.10.25 csütörtök, 13:08:55
Véleményszabadság: ez az én véleményem, amit leírtam a hang- és fogyicsökkenésről. Miért nem lehet elfogadni.
Azért mert Te már megint csak gondolsz valamit a szobából/irodából. Ő meg azt írja le amit tapasztalt. A kettő nem ugyanaz.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 csütörtök, 14:39:47 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21149 Dátum:
2012.10.25 csütörtök, 14:40:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.10.25 csütörtök, 14:36:11
Mindig odaírja minden levele végére, nem csak neked szánta szarkazmusként.
Tudom...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
416
417
418
419
420
421
422
[
423
]
424
425
426
427
428
429
430
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ