Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:43:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 416 417 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 429 430 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14648397 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21100 Dátum: 2012.10.24 szerda, 16:32:55 »

Turbolyuknak egy tizedmásodperc? Az már éppen elég sok, hogy simán észrevedd.

AndyA

Még egy tized másodperc sincs... több dolgot felfelé kerekítettem, és még így sem jött össze az egy tized.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21101 Dátum: 2012.10.24 szerda, 16:57:06 »

ki szerint?
Ja...meg egyébként nem tökmindegy mennyit raksz bele? Ennél csak jobb lesz ez a büdös tdci! vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21102 Dátum: 2012.10.24 szerda, 18:00:14 »

Miii? A gyári silány? Már miért lenne az? Nálam 9 éve teszi a dolgát... gond nélkül.
Kedves Angel!
Ezt elhiszem neked mert még 9 évvel ezelőtt nem spórolták ki az anyagot a gépezetből. Már 2-3 éve, ha megnézed nagyon sokan panaszkodtak a turbócső repedésekre. A gumi nem tartalmaz megfelelő mennyiségű termászetes kaucsugot, és mindössze egyszeres szövet erősités van banne. Ha a szöveterősités csak 2 rétegü lenne már nem menne tönkre. Sajna ebben a fogysztói társadalomban, nem ez a cél. A jelszó: vásároljon minnél hamarabb az ügyfél új autót. falbav
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 csütörtök, 08:04:23 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21103 Dátum: 2012.10.24 szerda, 18:45:01 »

Kedves Angel!
Ezt elhiszem neked mert még 9 évvel ezelőtt nem spórolták ki az anyagot a gépezetből. Már 2-3 éve, ha megnézed nagyon sokan panaszkodtak a turbócső repedésekre. A gumi nem tartalmaz megfelelő mennyiségű termászetes kaucsugot, és mindössze egyszeres szövet erősités van banne. Ha a szöveterősités csak 2 rétegü lenne már nem menne tönkre. Sajna ebben a fogysztói társadalomban, nem ez a cél. A jelszó: vásároljon minnél hamarabb a ügyfél új autót. falbav
Tisztelettel László! worship

Szerintem meg azért megy tönkre, mert sok kilométer van az autóban. Érdekes lenne tudni, vajh egy forge cső vagy a bandázs kibír-e ennyit.
Mert csak pár éve használjuk... Összehasonlítani úgy lehetne, ha abban is ua kilométer lenne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21104 Dátum: 2012.10.24 szerda, 18:54:49 »

Szerintem meg azért megy tönkre, mert sok kilométer van az autóban. Érdekes lenne tudni, vajh egy forge cső vagy a bandázs kibír-e ennyit.
Mert csak pár éve használjuk... Összehasonlítani úgy lehetne, ha abban is ua kilométer lenne.
Kedves Angel!
Én azt mondom, aki még nem próbálta ki a bandázsolást próbálja ki. Az anyag költséget tekintve, nics ezer ft. Így vesziteni valója sincs, legfeljebb egy darabig nem lessz problémaja a turbócsövekkel. Szivem szerint én is a Forge szettre szavazok. Sajnos amikor Relhiszték kedvezményesen megrendelték, nem volt szabadon felhasználható pénzem. Azóta meg 180-200 Font között változik és a mai árfolyamon átszámolva bizony nem kis összeg.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21105 Dátum: 2012.10.24 szerda, 20:30:08 »

Sajna ebben a fogysztói társadalomban, nem ez a cél. A jelszó: vásároljon minél hamarabb a ügyfél új autót. falbav
Tisztelettel László! worship

Hiába bizonygatom én is. Nem azonosak az érdekek.
Szép is lenne, ha 25-30 évre készülnének az autók (v bármely tartós fogyasztási cikk).
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21106 Dátum: 2012.10.24 szerda, 21:23:54 »

Miii? A gyári silány? Már miért lenne az? Nálam 9 éve teszi a dolgát... gond nélkül.
álltában nem romlik el, csak a befőtt.  eplus2  hehe  beka3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21107 Dátum: 2012.10.24 szerda, 21:40:20 »

Én azt mondom, aki még nem próbálta ki a bandázsolást próbálja ki. Az anyag költséget tekintve, nics ezer ft. Így vesziteni valója sincs, legfeljebb egy darabig nem lessz problémaja a turbócsövekkel. Szivem szerint én is a Forge szettre szavazok. Sajnos amikor Relhiszték kedvezményesen megrendelték, nem volt szabadon felhasználható pénzem. Azóta meg 180-200 Font között változik és a mai árfolyamon átszámolva bizony nem kis összeg.

Teljesen jó a gondolatmenet: ennyit nyilván megér. A forge szett nekem is tetszik. De hát a fene se tudja, meddig marad még nálam a verda. Max 2 év...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #21108 Dátum: 2012.10.24 szerda, 21:41:55 »

Uraim, valamelyik Mesternek nincs pontos leírása képekkel a kartergáz olaj leválasztó beszereléséről? Vagy fent van csak én nem találtam meg eddig.Részleteket és pár képet már találtam , de semmi több.
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21109 Dátum: 2012.10.24 szerda, 21:47:36 »

kiki-miki szerint meg muki szerint is.
szal te majd egy flakonnal beletolsz? tyíí.
ögyébként a fórumon másnál se jellemző az ilyen mértékű felhasználás a beszámolók alapján.
de itt is 2,5dl/60l-ről tesznek említést:
http://alfaamore.hu/blog/933

Első mondatodból az látszik nehéz volt a kérdés.... eplus2
Hogy én mennyit teszek a kocsimba az én dolgom....te meg olvastál egy netes cikket és azt csinálsz amit akarsz.
Ami ott van olaj azok közül egyiket sem használnám..miért? mert STIHL-t használom csak, és azért mert Magyarország egyik legjobb adagolósa azt mondja és én hiszek neki....nem magamtól találtam ki....De lesz@rom ki-és mennyit tesz a kocsijába,maradjunk ennyiben,ez egy alternativa,tetszik használod ha nem nem eljen
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.24 szerda, 21:49:40 írta Bunyek » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21110 Dátum: 2012.10.24 szerda, 22:04:35 »

Első mondatodból az látszik nehéz volt a kérdés.... eplus2
Hogy én mennyit teszek a kocsimba az én dolgom....te meg olvastál egy netes cikket és azt csinálsz amit akarsz.
Ami ott van olaj azok közül egyiket sem használnám..miért? mert STIHL-t használom csak, és azért mert Magyarország egyik legjobb adagolósa azt mondja és én hiszek neki....nem magamtól találtam ki....De lesz@rom ki-és mennyit tesz a kocsijába,maradjunk ennyiben,ez egy alternativa,tetszik használod ha nem nem eljen
Pont megvan, h ilyen morcos vagy?  eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21111 Dátum: 2012.10.24 szerda, 22:27:16 »

beraktam az én 2-es projekt lecsapatómat... eplus2
Mivel magamnak csinálom leginkább, lényeg hogy számomra megfeleljen.
A cucc gyakorlatilag bárki számára beszerezhető(igaz rendelésre jött nekem is) és kevés idő alatt összerakható...nem kivánok vele kereskedni.
Átlátszó szilikon csővel tettem össze ezt most,igy látom az előtte és utána lévő cső szakaszt...
a szűrő benne hirtelen ötletből indulva egy benzin szűrő és benne fém dözsi szivacs... eplus2
Szerintem a lecsapató tartály része pont elég kb 15.000km-re,és könnyen elhelyezhető bárhol...de majd kiderül.
pár kép:

[img]http://kepfeltoltes.hu/121018/318324786K_p_002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/121018/K_p_003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121018/549849763K_p_021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121018/K_p_023_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121018/K_p_026_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/121018/K_p_048_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img


Már nem bírtam türtőztetni magam, és bevásároltam.
Én is ennél a kiépítésnél maradtam.  vigyor3
Ki is jött 2e-ből.  nyes
Ez, így elég költséghatékony.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.24 szerda, 22:53:02 írta AndyA » Naplózva
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #21112 Dátum: 2012.10.24 szerda, 22:33:52 »


Már nem bírtam türtőztetni magam, és bevásároltam.
Én is ennél a kiépítésnél maradtam.  vigyor3
Ki is jött 2e-ből.  nyes
Ez, így elég költséghatékony.

Köszönöm, ezt megtaláltam, de ez alapján még nem állnék neki a szerelésnek. help
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21113 Dátum: 2012.10.24 szerda, 22:49:15 »

Köszönöm, ezt megtaláltam, de ez alapján még nem állnék neki a szerelésnek. help

Ne parázz. Kb ált.isk. 5.-es technikai kézügyesség szükségeltetik hozzá.
Kb 10 perc. Az üzemanyagszűrő szétszedésével, a réz sodronykábel lecsupaszításával, és beszerelésével együtt.
http://kepfeltoltes.hu/view/121024/201210243183_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21114 Dátum: 2012.10.24 szerda, 22:54:11 »

Megjöttek az olajleválasztók Angliából!

Hétvégén lehet érte jönni, illetve aki postázást kér, az írjon PÜ-t, hogy hová.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #21115 Dátum: 2012.10.24 szerda, 22:58:39 »

Ne parázz. Kb ált.isk. 5.-es technikai kézügyesség szükségeltetik hozzá.
Kb 10 perc. Az üzemanyagszűrő szétszedésével, a réz sodronykábel lecsupaszításával, és beszerelésével együtt.
http://kepfeltoltes.hu/view/121024/201210243183_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az 5 ált. meg van és technikából sem 2-es voltam,de hová kell pontosan bekötni a slagok végeit arra nem jöttem még rá!
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21116 Dátum: 2012.10.24 szerda, 23:13:18 »

Az 5 ált. meg van és technikából sem 2-es voltam,de hová kell pontosan bekötni a slagok végeit arra nem jöttem még rá!

A sok kép közül az utolsón láthatod.
A szelepfedélből kijön, egy kb 8cm-es cső. Azon távozik a kartergáz.
Ahhoz csatlakozol (az én fényképemen) a jobb oldali ággal.
A bal oldali (szűrt) csövet, a levegőszűrőtől jövő gyűjtőbe (ami a turbóhoz vezet).
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #21117 Dátum: 2012.10.24 szerda, 23:17:58 »

Az 5 ált. meg van és technikából sem 2-es voltam,de hová kell pontosan bekötni a slagok végeit arra nem jöttem még rá!

Ezen jobban látható a terület (bár egy másik fajta szűrővel láthatod (1-es projekt)).
http://kepfeltoltes.hu/view/121022/kartel_sz_r__024_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #21118 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 08:56:56 »

Pont megvan, h ilyen morcos vagy?  eplus2
eplus2 eljen
Vagy csak azért, mert irtó nagy Bunyeknak született. angel1
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21119 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 10:19:05 »

Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem az új kartergáz olajleválasztóval. A leválasztó kiválóan működik. A rendszer tartalmaz szűrőt, katalizátort, melyek egybe vannak épitve, a lecsapató tartályban  A hossútávu tapasztalatokról, később

http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_190_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_191_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_192_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_193_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_194_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_195_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_197_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_199_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_203_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_204_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_208_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121025/K_p_210_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 csütörtök, 10:38:57 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #21120 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 10:51:57 »

Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. A problémám a következő: ingadozik a vizhőfokom, terhelésnél ok de ha csak autózgatok akkor ingadozik. Kicseréltem mind a 2 termosztátomat és még mindig fenn áll ez a probléma. Lehet h valamelyik jeladóm halhatott be? Mert olvastam h ha valamelyik jeladó hal be akkor ingadozik a fordulatszám is. Vagy ezt esetleg ki lehet mérni h jó vagy sem? Vagy esetlek meghalt az órám  a műszerfalon? Mert kinlódok a kmórával is, hol jó hol nem. Nem sokat értek hozzá de már kezdek ideges lenni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21121 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 10:56:33 »

Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. A problémám a következő: ingadozik a vizhőfokom, terhelésnél ok de ha csak autózgatok akkor ingadozik. Kicseréltem mind a 2 termosztátomat és még mindig fenn áll ez a probléma. Lehet h valamelyik jeladóm halhatott be? Mert olvastam h ha valamelyik jeladó hal be akkor ingadozik a fordulatszám is. Vagy ezt esetleg ki lehet mérni h jó vagy sem? Vagy esetlek meghalt az órám  a műszerfalon? Mert kinlódok a kmórával is, hol jó hol nem. Nem sokat értek hozzá de már kezdek ideges lenni.

Termosztát lesz az... lejjebb leírtam, hogy kell megnézni, melyik a rossz.
Gyárti tettél be, vagy utángyártottat? Milyen márka?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21122 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 10:59:09 »

Tisztelt Fórumtársak!
Elkészültem az új kartergáz olajleválasztóval. A leválasztó kiválóan működik. A rendszer tartalmaz szűrőt, katalizátort, melyek egybe vannak épitve, a lecsapató tartályban  A hossútávu tapasztalatokról, később
Tisztelettel László! worship

eljen  taps   A képekből úgylátom a elég sok idővel és türelemmel rendelkezel, a szakértelem mellett!  Wink   Ha maradt még belőle, akkor csinálhatnál nekem is egyet.  hehe    Jó hogy nem vettem eddig semmilyet     wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21123 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 11:04:06 »

Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. A problémám a következő: ingadozik a vizhőfokom, terhelésnél ok de ha csak autózgatok akkor ingadozik. Kicseréltem mind a 2 termosztátomat és még mindig fenn áll ez a probléma. Lehet h valamelyik jeladóm halhatott be? Mert olvastam h ha valamelyik jeladó hal be akkor ingadozik a fordulatszám is. Vagy ezt esetleg ki lehet mérni h jó vagy sem? Vagy esetlek meghalt az órám  a műszerfalon? Mert kinlódok a kmórával is, hol jó hol nem. Nem sokat értek hozzá de már kezdek ideges lenni.
Tisztelt Fórumtárs!
Én előszőr a teljes villamos rendszert ellenőrizném le, alaposan. Akkumulátor, a testvezetékek, a generátor. Mindezt  alpjáraton, majd feszültséget mérve terhelés alatt is. A generátor feszültségnek 14,4V körül kell lenie, mind két esetben. Terhelés alatt értem a bekapcsolt összes lámpa fogyasztót. Ha jelntősen csökken a feszültséged akkor ebben a körben van a hiba.(erre utal a müszer falad bizonytalansága is) Ha itt minden rendben akkor mennék tovább a jeladó irányába. Egyébbként, nem ártana egy müködés közbeni DIAG vizsgálat sem, ami valószinűsitené a problémát.
Sok sikert a hiba elháritáshoz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21124 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 11:05:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én előszőr a teljes villamos rendszert ellenőrizném le, alaposan. Akkumulátor, a testvezetékek, a generátor. Mindezt  alpjáraton, majd feszültséget mérve terhelés alatt is. A generátor feszültségnek 14,4V körül kell lenie, mind két esetben. Terhelés alatt értem a bekapcsolt összes lámpa fogyasztót. Ha jelntősen csökken a feszültséged akkor ebben a körben van a hiba.(erre utal a müszer falad bizonytalansága is) Ha itt minden rendben akkor mennék tovább a jeladó irányába. Egyébbként, nem ártana egy müködés közbeni DIAG vizsgálat sem, ami valószinűsitené a problémát.
Sok sikert a hiba elháritáshoz. wave
Tisztelettel László! worship

Ez nem elektromos hiba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21125 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 11:14:11 »

Jól néz ki, de miérrt jó hogy van??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21126 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 11:38:08 »

Jól néz ki, de miérrt jó hogy van??

Grrrrrrrrrrrr...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21127 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 11:47:35 »

Jól néz ki, de miérrt jó hogy van??
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdést már többször taglaltuk, de leirom még egyszer. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják hogy a leválasztó leválasztja a kartergázból az olajat, kokszot, vizgőzt. A beépített szűrő, tovább szűri a kartergázt, és végül a katalizátor, Egy kémiai reakcióval éghetőbbé teszi a megtisztitott károsanyag mentes kartergázt. Az egész rendszer igen kedvezően befolyásolja a motor üzemét. A turbóval visszanyomott tiszta oxigén, kartergáz, keverék kiméli a motort, és dinamikusabbá teszi annak üzemét(nemtartalmaz olajat kormot koxot vizgőzt). Azonkivűl, a levásztó beépitésével jelnntősen csökken a motor hangja. Megszűnnek a csatogások és a traktor hangok. Röviden ennyi wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 csütörtök, 11:52:17 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
robyka
Vendég
« Új hozzászólás #21128 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 11:55:05 »

Fűtésed rendesen van??
Kezd a legegyszerűbbnél: tágulási tartály kupakja nem ereszti a nyomást??




Tisztelt Fórumtárs!
Én előszőr a teljes villamos rendszert ellenőrizném le, alaposan. Akkumulátor, a testvezetékek, a generátor. Mindezt  alpjáraton, majd feszültséget mérve terhelés alatt is. A generátor feszültségnek 14,4V körül kell lenie, mind két esetben. Terhelés alatt értem a bekapcsolt összes lámpa fogyasztót. Ha jelntősen csökken a feszültséged akkor ebben a körben van a hiba.(erre utal a müszer falad bizonytalansága is) Ha itt minden rendben akkor mennék tovább a jeladó irányába. Egyébbként, nem ártana egy müködés közbeni DIAG vizsgálat sem, ami valószinűsitené a problémát.
Sok sikert a hiba elháritáshoz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21129 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 11:56:49 »

Ez nem elektromos hiba.
Kedves Angel!
Akkor szerinted mi okozza a hibát, és hol kezdje el a hiba keresést. Már leirta hogy a termosztátokat cserélte és nem váltorzott a helyzet. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21130 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 12:22:12 »

eljen  taps   A képekből úgylátom a elég sok idővel és türelemmel rendelkezel, a szakértelem mellett!  Wink   Ha maradt még belőle, akkor csinálhatnál nekem is egyet.  hehe    Jó hogy nem vettem eddig semmilyet     wave
Tisztelt Fórumtárs!
Igazad van. Van türelmem dolgokat megvalósitani, kivált képp ami érdekel. Bunyek Fórumtársnak köszönhetően elég mélyen elástam magam a témában. Ez az új szűrő, nem azért készűlt el, hogy a fórumon bárkivel is versenyezzek!
Mindenki aki bármit is tett, a téma megértéséért és megvalósitásáért az a közös tudás megvalósitása érdekében tett nem keveset. worship worship worship
Szeretném a témából a legjobbat kihozni és megosztani a mélyen tisztelt publikummal.
 Az első szűrőm is kifogástalanul működött, csupán nem tettszett a Tescos tartáy. Ha az érdekel, egy jeképes összegért hajlandó vagyok megválni tőle. Természetesen a szűrő minden tartozékával beépithető állpotban van. wave Az új szürő sorozat gyártását a munka igényessége miatt nem tudom válalni. worship
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.15 csütörtök, 16:35:24 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #21131 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 12:22:31 »

Tisztelt Fórumtárs!
A kérdést már többször taglaltuk, de leirom még egyszer. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják hogy a leválasztó leválasztja a kartergázból az olajat, kokszot, vizgőzt. A beépített szűrő, tovább szűri a kartergázt, és végül a katalizátor, Egy kémiai reakcióval éghetőbbé teszi a megtisztitott károsanyag mentes kartergázt. Az egész rendszer igen kedvezően befolyásolja a motor üzemét. A turbóval visszanyomott tiszta oxigén, kartergáz, keverék kiméli a motort, és dinamikusabbá teszi annak üzemét(nemtartalmaz olajat kormot koxot vizgőzt). Azonkivűl, a levásztó beépitésével jelnntősen csökken a motor hangja. Megszűnnek a csatogások és a traktor hangok. Röviden ennyi wave
Tisztelettel László! worship
Koszonom a magyarazatot worship
De egy ilyen szuro hogyan tudja eltuntetni a csattogasokat?!
Nekem minden csattogas megszunt a keverekolaj hasznalata ota! Azt megertem de ez megiscsak egy szuro!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21132 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 12:28:02 »

Koszonom a magyarazatot worship
De egy ilyen szuro hogyan tudja eltuntetni a csattogasokat?!
Nekem minden csattogas megszunt a keverekolaj hasznalata ota! Azt megertem de ez megiscsak egy szuro!!
Tisztelt Fórumtás!
A konkrét választ nem tudom. Csak találgatni tudok. Valószinü a karterban lévő zajok és hangok egy része a kartergázzal együtt lejut a szüröbe, ezzel csökkentve a motor zajokat, aminek következménye a csendesebb járás.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21133 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 12:40:37 »

Tisztelt Fórumtárs!
A kérdést már többször taglaltuk, de leirom még egyszer. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják hogy a leválasztó leválasztja a kartergázból az olajat, kokszot, vizgőzt. A beépített szűrő, tovább szűri a kartergázt, és végül a katalizátor, Egy kémiai reakcióval éghetőbbé teszi a megtisztitott károsanyag mentes kartergázt. Az egész rendszer igen kedvezően befolyásolja a motor üzemét. A turbóval visszanyomott tiszta oxigén, kartergáz, keverék kiméli a motort, és dinamikusabbá teszi annak üzemét(nemtartalmaz olajat kormot koxot vizgőzt). Azonkivűl, a levásztó beépitésével jelnntősen csökken a motor hangja. Megszűnnek a csatogások és a traktor hangok. Röviden ennyi wave

Hát, ez inkább placebo, mint valós... a mindenféle káros leválasztás ok, bár a víz benne van a beszívott levegőben is, és az meg nem káros a motornak.
Hogy kíméli a motort... hát... dinamikusabbá teszi a motort... tedd már meg, hogy leméred a gyorsulást mondjuk 5-ben 2000-ről 4000-re szűrővel és nélküle.
Ha 10%-nál jelentősebb különbséget tapasztalsz, persze szűrő irányban, akkor érdemes róla beszélni.
Halkabb lenne a motor  vigyor3? Meg kevesebbet is eszik, mi? Miért is? Az egr zárással lényegesen több tiszta zokszigén jön be. Annak hatására sem jelentős a fogyicsökkenés... itt, ahol a töredékéről beszélünk, miért lenne különbség?
Szerintem túl messzire menő következtetéseket vontál le. Egy szimpla szűrő - ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21134 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 12:41:50 »

Koszonom a magyarazatot worship
De egy ilyen szuro hogyan tudja eltuntetni a csattogasokat?!
Nekem minden csattogas megszunt a keverekolaj hasznalata ota! Azt megertem de ez megiscsak egy szuro!!
Ez 1 csapda is egyben. Bemegy a csattogás, és a sok kütyü miatt amit László beleépített, nemtud kijönni. Ezért ilyen nagy, h sok csattogás elférjen benne, és ritkán kell üríteni.    hehe  taps
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21135 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 12:43:34 »

Ez 1 csapda is egyben. Bemegy a csattogás, és a sok kütyü miatt amit László beleépített, nemtud kijönni. Ezért ilyen nagy, h sok csattogás elférjen benne, és ritkán kell üríteni.    hehe  taps

Na, ezzel gond lesz. Ha egyszer kinyitja, kijön a sok csattogás, lesz ám nemulass... kéne ide egy hho-val működő csattogás inverter, a két hullám kioltja egymás, és lészen csend a motorház alatt. Persze, ha nem jár a motor...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21136 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 12:46:31 »

Hát, ez inkább placebo, mint valós... a mindenféle káros leválasztás ok, bár a víz benne van a beszívott levegőben is, és az meg nem káros a motornak.
Hogy kíméli a motort... hát... dinamikusabbá teszi a motort... tedd már meg, hogy leméred a gyorsulást mondjuk 5-ben 2000-ről 4000-re szűrővel és nélküle.
Ha 10%-nál jelentősebb különbséget tapasztalsz, persze szűrő irányban, akkor érdemes róla beszélni.
Halkabb lenne a motor  vigyor3? Meg kevesebbet is eszik, mi? Miért is? Az egr zárással lényegesen több tiszta zokszigén jön be. Annak hatására sem jelentős a fogyicsökkenés... itt, ahol a töredékéről beszélünk, miért lenne különbség?
Szerintem túl messzire menő következtetéseket vontál le. Egy szimpla szűrő - ennyi.
Szerintem meg az a különbség köztetek, h László nem a monitor mögül akarja megmagyarázni/bebizonyítani amit gondol, hanem kitalálja és megcsinálja, és frankón le is fényképezi  hehe  És mivel a gyakorlatban is megvan a dolog, látja hallja érzi a különbséget.  Nem csinál algoritmust, gyakorlati ember.  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21137 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 12:50:29 »

Tisztelt Fórumtárs!
 Az első szűrőm is kifogástalanul működött, csupán nem tettszett a Tescos tartáy. Ha az érdekel, egy jeképes összegért hajlandó vagyok megválni tőle. Természetesen a szűrő minden tartozékával beépithető állpotban van. wave Az új szürő sorozat gyártását a munka igényessége miatt nem tudom válalni. worship
Tisztelettel László! worship

Nembánom!  Majd álcázom, ráírom, h óóósön  hehe   Gondoltam, h nem tömegre készült! Látszik, h aprólékos munkát igényel, abből is sokat.  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21138 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 12:54:53 »

Hát, ez inkább placebo, mint valós... a mindenféle káros leválasztás ok, bár a víz benne van a beszívott levegőben is, és az meg nem káros a motornak.
Hogy kíméli a motort... hát... dinamikusabbá teszi a motort... tedd már meg, hogy leméred a gyorsulást mondjuk 5-ben 2000-ről 4000-re szűrővel és nélküle.
Ha 10%-nál jelentősebb különbséget tapasztalsz, persze szűrő irányban, akkor érdemes róla beszélni.
Halkabb lenne a motor  vigyor3? Meg kevesebbet is eszik, mi? Miért is? Az egr zárással lényegesen több tiszta zokszigén jön be. Annak hatására sem jelentős a fogyicsökkenés... itt, ahol a töredékéről beszélünk, miért lenne különbség?
Szerintem túl messzire menő következtetéseket vontál le. Egy szimpla szűrő - ennyi.
Tisztelt Fórumtárs!
Én erről a témáról nem nyitok egy újabb vitát. Te egy nagyog művelt, okos ember vagy, mint ahogy azt már többször tapasztalhattuk a hozzászólásaidban. Bisztosan igazad van. worship worship worship
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21139 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 12:59:01 »

Én erről a témáról nem nyitok egy újabb vitát.

Nyugodtan nyiss vitát. Tények, mérések, bizonyítékok birtokában.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21140 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 13:00:17 »

Na, ezzel gond lesz. Ha egyszer kinyitja, kijön a sok csattogás, lesz ám nemulass... kéne ide egy hho-val működő csattogás inverter, a két hullám kioltja egymás, és lészen csend a motorház alatt. Persze, ha nem jár a motor...
Még a végén kiderül, egy POÉTA veszett el benned, aki jól bánik a szavakkal, és nem egy szakember!
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21141 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 13:05:50 »

Szerintem meg az a különbség köztetek, h László nem a monitor mögül akarja megmagyarázni/bebizonyítani amit gondol, hanem kitalálja és megcsinálja, és frankón le is fényképezi  hehe  És mivel a gyakorlatban is megvan a dolog, látja hallja érzi a különbséget.  Nem csinál algoritmust, gyakorlati ember.  wave

A frankó fényképezés jó. Szép cikket lehet belőle csinálni, ami alapján bárki elkészítheti a ketyerét. Ez is jó.
Halkabb lett? Van videokamera, vagy akár telefonos hangrögzítés, és azzal lehet bizonyítani, kérem ilyen volt előtte, ilyen meg utána.
A fogyicsökkenés bizonyításának is vannak egzakt módszerei.

Beraktam a szalmakalapom a kalaptartóra. Lefényképezem több szögből. Írok róla egy cikket. Halkabb lett a motor, nem tudom miért.
Lemegyek egy tanknyit. Kisebb a fogyi pár decivel (szimplán mert mások a körülmények). Erre kijelentem, a szalmakalap fogyicsökkentő.
Senki sem hiszi, erre elkezdek személyeskedni. Hát ílyen egyszerű a dolog. Elég gyakorlatias?
Ez egy olaj- és egyéb leválasztó. Szépen leválasztja, amit kell, és nem jut vissza a motorba. Ennyit tud, nem többet.
Gyakorlatilag.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21142 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 13:08:55 »

Még a végén kiderül, egy POÉTA veszett el benned, aki jól bánik a szavakkal, és nem egy szakember!
Tisztelettel László! worship

Ismét egy személyeskedés... odaírod a végére, hogy tisztelettel. Ha odaírod, gondold komolyan, és ne személyeskedj.
Vagy ne írd oda.
(Poéta: írtam már pár verset - mondjuk úgy, nem ez az erős oldalam - egy klubtársunk csak annyit írt rá: egy költő veszett meg benned :-))

Véleményszabadság: ez az én véleményem, amit leírtam a hang- és fogyicsökkenésről. Miért nem lehet elfogadni. Én így gondolom, te meg gondold másként.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #21143 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 13:11:46 »

Látom, beszélgettek  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21144 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 13:16:34 »

Ismét egy személyeskedés... odaírod a végére, hogy tisztelettel. Ha odaírod, gondold komolyan, és ne személyeskedj.
Vagy ne írd oda.
(Poéta: írtam már pár verset - mondjuk úgy, nem ez az erős oldalam - egy klubtársunk csak annyit írt rá: egy költő veszett meg benned :-))

Véleményszabadság: ez az én véleményem, amit leírtam a hang- és fogyicsökkenésről. Miért nem lehet elfogadni. Én így gondolom, te meg gondold másként.
Na látod kedves Fórumtárs!
Ilyen amikor provokálják az embert.
És most őszintén irom
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21145 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 13:21:46 »

Na látod kedves Fórumtárs!
Ilyen amikor provokálják az embert.
És most őszintén irom
Tisztelettel László! worship

Majd igyekszem minél kevesebbet provokálni... bevallom, egy kicsit félve írtam le észrevételeimet, mert nagyon nem szeretném elvenni a kedved az új kütyük fejlesztésétől.
Az meg külön pozitívum, hogy ilyen szépen dokumentálod. Írj belőle egy cikket... jó dolgokat csinálsz, és látom azt is, hogy a kivitelezés is gondos.
Hát így.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21146 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 13:37:10 »

Majd igyekszem minél kevesebbet provokálni... bevallom, egy kicsit félve írtam le észrevételeimet, mert nagyon nem szeretném elvenni a kedved az új kütyük fejlesztésétől.
Az meg külön pozitívum, hogy ilyen szépen dokumentálod. Írj belőle egy cikket... jó dolgokat csinálsz, és látom azt is, hogy a kivitelezés is gondos.
Hát így.
Kedves Angel!
Ne gondold azt, hogy nem töröm a fejem azon, hogy tudom mindazt, minden kétséget kizáróan bizonyitani amit állitok, a rendszer működéséről. Nyugodt lehetsz, amikor készen vagyok vele, közzé teszem. wave
Köszönöm az elismerő szavakat. Mindenkinek elfogadom az észrevételeit, ha az segitő jobbitó szándékú, és előbbre viszi a téma megoldását. Én nem szeretem, a véget nem érő eszme futtatásokat. Inkább a gyakorlat mezején ténykedek, és igyekszem minnél több tapasztalatra szert tenni, amit aztán megoszthatok másokkal is. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21147 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 14:36:11 »

Ismét egy személyeskedés... odaírod a végére, hogy tisztelettel. Ha odaírod, gondold komolyan, és ne személyeskedj.
Vagy ne írd oda.
(Poéta: írtam már pár verset - mondjuk úgy, nem ez az erős oldalam - egy klubtársunk csak annyit írt rá: egy költő veszett meg benned :-))

Véleményszabadság: ez az én véleményem, amit leírtam a hang- és fogyicsökkenésről. Miért nem lehet elfogadni. Én így gondolom, te meg gondold másként.

Mindig odaírja minden levele végére, nem csak neked szánta szarkazmusként.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21148 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 14:36:53 »

A frankó fényképezés jó. Szép cikket lehet belőle csinálni, ami alapján bárki elkészítheti a ketyerét. Ez is jó.
Halkabb lett? Van videokamera, vagy akár telefonos hangrögzítés, és azzal lehet bizonyítani, kérem ilyen volt előtte, ilyen meg utána.
A fogyicsökkenés bizonyításának is vannak egzakt módszerei.

Beraktam a szalmakalapom a kalaptartóra. Lefényképezem több szögből. Írok róla egy cikket. Halkabb lett a motor, nem tudom miért.
Lemegyek egy tanknyit. Kisebb a fogyi pár decivel (szimplán mert mások a körülmények). Erre kijelentem, a szalmakalap fogyicsökkentő.
Senki sem hiszi, erre elkezdek személyeskedni. Hát ílyen egyszerű a dolog. Elég gyakorlatias?
Ez egy olaj- és egyéb leválasztó. Szépen leválasztja, amit kell, és nem jut vissza a motorba. Ennyit tud, nem többet.
Gyakorlatilag.
  Oda van írva a képekhez, h hosszútávú tapasztalat később.  Mivel nem gyárt elméleteket. Hallhatja, h halkabb, csak el tudja dönteni, nem könyvelő a szakmája.

Igen ez 1 szűrő, leválaszt szűr. Mi a fenét kellene még tudnia?  Azt, h miért gyakorlatias egyértelműen leírtam.

Úgy csinálsz, mintha egy nyikhaj lenne a László, akinek nem lehet adni a szavára. Mi ez bíróság?  Bizonyíték...    Biztos azért időzött vele annyit, h kamuzhasson.

A kötekedés nagyon megy neked már megint...


Véleményszabadság: ez az én véleményem, amit leírtam a hang- és fogyicsökkenésről. Miért nem lehet elfogadni.

Azért mert Te már megint csak gondolsz valamit a szobából/irodából.  Ő meg azt írja le amit tapasztalt. A kettő nem ugyanaz.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.25 csütörtök, 14:39:47 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21149 Dátum: 2012.10.25 csütörtök, 14:40:23 »

Mindig odaírja minden levele végére, nem csak neked szánta szarkazmusként.

Tudom...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 416 417 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 429 430 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.