Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:22:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 435 436 [437] 438 439 440 441 442 443 444 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683007 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21800 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 15:46:40 »

SKF feszítőt hol lehet beszerezni?

Itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=8553.0
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21801 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 17:18:58 »

Sziasztok,

Mi az elfogadott (normális) felmelegedési ciklus TDCI 130-nál?
Van esetleg valamilyen idő táblázat a külső hőmérséklet függvényében.

(nyilván attól is függ, hogy mennyire nyomom neki)

Mindenesetre én kicsit lassúnak érzem. Mindkét termó most lett cserélve. Ha eléri az üzemi hőfokot már áll középen a mutató mint Rocco.

Ma reggel 6 km-t és 15 percet mentem városban, Budapesten sorolgatva.  8 celsius volt reggel, miután az utcán parkolok a motor hőfok is ennyi lehetett. Nem volt az durva reggeli csúcs, lehetett haladni. Ezalatt a mutató meg se moccant, balra volt kifeküdve. Ez normális?
A fűtés közben tökéletesen működött.

nézd meg a fordulatszámméröd,szinte alapjárat közeli a fordulat haladáskor.igy nem nagyon fog melegedni.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #21802 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 17:26:08 »

Sziasztok!                                                                                                                                                                                                                   Indításkor,rögtön beindulás után az önindítónak,furcsa berregő hangja van.Szerintetek nagy a baj?Így meddig bírhatja?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #21803 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 18:51:31 »

Nálam 18 ezret ment. A feszítő is kuka lett (az nem tudom mennyit ment, mert azt én nem cseréltem). Most japán szabadonfutó van fent, és SKF feszítő.

Nekem már több mint 100e km van a ZEN-ben, és még mindig kifogástalanul teszi a dolgát. Persze nekem új feszítővel, szíjjal és tárcsával lett összerakva.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #21804 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 18:59:35 »

Nekem már több mint 100e km van a ZEN-ben, és még mindig kifogástalanul teszi a dolgát. Persze nekem új feszítővel, szíjjal és tárcsával lett összerakva.
eljen attakúva.Te vagy idáig a rekorder....de talán Arrabonusnak is kb 90e után hullott szét.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #21805 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 19:12:54 »

eljen attakúva.Te vagy idáig a rekorder....de talán Arrabonusnak is kb 90e után hullott szét.

Viszont mostmár hallani, ahogy lepörög a generátor, amikor leállítom a motort. Szóval asszem beszerzek egy újat.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #21806 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 19:21:44 »

Sziasztok,

Mi az elfogadott (normális) felmelegedési ciklus TDCI 130-nál?
Van esetleg valamilyen idő táblázat a külső hőmérséklet függvényében.

(nyilván attól is függ, hogy mennyire nyomom neki)

Mindenesetre én kicsit lassúnak érzem. Mindkét termó most lett cserélve. Ha eléri az üzemi hőfokot már áll középen a mutató mint Rocco.

Ma reggel 6 km-t és 15 percet mentem városban, Budapesten sorolgatva.  8 celsius volt reggel, miután az utcán parkolok a motor hőfok is ennyi lehetett. Nem volt az durva reggeli csúcs, lehetett haladni. Ezalatt a mutató meg se moccant, balra volt kifeküdve. Ez normális?
A fűtés közben tökéletesen működött.


Nem egyértelműen nem az, kivéve ha araszolós dugó volt.
Én is most cseréltem termosztátot ilyen 8 fokban, kb. 8 km normál haladás (2000-es fordulat fölé egyszer se, de alá is csak ha indokolt) megvan a 75 fok, de kedden fél órát szmötyiztem, mert álltunk mint a szög és meg sem mozdult a mutató 60 °C, utána nem kellett 1 km normál haladás és megvolt a 75°C
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21807 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 20:32:52 »

Nekem már több mint 100e km van a ZEN-ben, és még mindig kifogástalanul teszi a dolgát. Persze nekem új feszítővel, szíjjal és tárcsával lett összerakva.
A tied Szerdán, az enyém + biztosan pénteken készült!  eplus2
Viccet félre téve, lehet a feszítő elxaródása vezetett a ZEN hibához is, viszont a töltés hiányát csak a feszítő csattogása nem okozza. Ezért lett a ZEN is cserélve a feszítő mellett.
A felhasználás jellege is meghatározza az élettartamot. Az én rövid városi útjaim alatt nem ugyan azt kapja a rendszer, mint a te felhasználásod során (ami - ha jól tudom - leginkább pálya+országút).
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #21808 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 20:38:42 »

A fűtés közben tökéletesen működött.
Elsszittad a hőt, szerintem  hehe
Naplózva
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21809 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 21:07:27 »

Viszont mostmár hallani, ahogy lepörög a generátor, amikor leállítom a motort. Szóval asszem beszerzek egy újat.

Mit jelent hogy "lepörög a generátor"  Huh?
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #21810 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 21:48:54 »

Elsszittad a hőt, szerintem  hehe
Ebben is volt valami. Próbáljátok csak ki fűtés nélkül! Hamarabb ráizgul a hőfokra a moci.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21811 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 21:54:14 »

Ebben is volt valami. Próbáljátok csak ki fűtés nélkül! Hamarabb ráizgul a hőfokra a moci.
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21812 Dátum: 2012.11.15 csütörtök, 23:46:57 »

Elsszittad a hőt, szerintem  hehe

Jóvan na! Nem volt még ilyen megfontoltan melegedő kocsim....
Mondjuk akkor az sem véletlen, hogy dízelekhez van elektromos segédmelegítő 750W-al ami 0 fok alatt kapcsol. Ez mindegyikben van?
Sőt azt is írja a könyv, hogy Skandináviába gyártott modelleken 5kW-os dízeltüzelésű kályha melegíti a vizet.
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21813 Dátum: 2012.11.16 péntek, 06:57:01 »

Jóvan na! Nem volt még ilyen megfontoltan melegedő kocsim....
Mondjuk akkor az sem véletlen, hogy dízelekhez van elektromos segédmelegítő 750W-al ami 0 fok alatt kapcsol. Ez mindegyikben van?
Sőt azt is írja a könyv, hogy Skandináviába gyártott modelleken 5kW-os dízeltüzelésű kályha melegíti a vizet.
Nem 0 fok hanem 5 fok alatt.Nincs mindegyikben ez piac függő.Ha bevan kábelezve sokban akkor könnyü a beszerelés.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #21814 Dátum: 2012.11.16 péntek, 07:55:11 »

SKF feszítőt hol lehet beszerezni?

feszítő: http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P16454&cMegnNr=2207
itt van szett: http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P16454&cMegnNr=6882
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #21815 Dátum: 2012.11.16 péntek, 07:56:51 »


Jó drága. Én angol eBay-ről hazapostáztatva vettem 25 körül. N.B. nem tudom, hogy SKF-e, de kifogástalanul teszi a dolgát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21816 Dátum: 2012.11.16 péntek, 11:03:28 »

Sziaasztok!
Milyen gyertya kell az elömelegítésbe a vízkörbe?Huh?
Ára?
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #21817 Dátum: 2012.11.16 péntek, 11:21:16 »

Sziaasztok!
Milyen gyertya kell az elömelegítésbe a vízkörbe?Huh?
Ára?
Üdv

Szerintem megtalálod a beépítésről szóló cikkben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #21818 Dátum: 2012.11.16 péntek, 11:42:23 »

Sziaasztok!
Milyen gyertya kell az elömelegítésbe a vízkörbe?Huh?
Ára?
Üdv
Az izzitógyertya Tipusa: Iskra (Made in Slovénia)
A gyertya száma: 5011-721-080 13.5 volt
A céget felhivod telefonon és hivatkozol arra hogy van a Ford Klubnak kedvezménye. A Cég neve: Agi Trade 2004 Kft
Cime: 6723 Szeged József Attila sgt III/11
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #21819 Dátum: 2012.11.16 péntek, 12:08:00 »

Sziasztok!
Új vagyok még az oldalon de olvastam a fórumot és igen hasznois dolgokat olvasok azért is gondoltam,hogy regisztrálok. Bízom benne,hogy hasznos "tanácsokkal" tudtok ellátni. Tavaly dec. végén vettem egy 2002 évj ghia felszereltségű kombit 130e km-rel.Magánszemélytől vettem bízva bvenne,hogy talán megbízhtóbb mint egy kereskedés. Azóta szinte minden hónapban csak költök rá. Nagyon tetszik de egyre jobban tele vele a F.... Egyébként belülről nagyon megkímélt.
1. kérdésem lenne: A szervízben azt mondták,hogy a kettőstömegű lendkerék oda van.Miből lehet ezt megállapítani?azt mondta a szerelő nyomjam be félig a kuplungot üresben és fura hangja van.De én semmit nem hallok rajt ami rendellenes lenne.ezzel kapcsolatban mit tanácsoltok? Ami még idevágó, hogy mondták rá 120-140ezer ft az új lendkerék. Én találtam neten olyat,h felújítják és 2év gari van rá.mit szoltok hozzá?szabad felújíttatni?Hozzá teszem lassan ott tartok,h megválok tőle,mert bele nyultam a szarba eléggé.Ebbe a kocsiba nem ennyi van az már tuti.
Várom a segítzségeteket!!!

A kettőstömegü lendkerék állapotát legjobban ugy tesztelheted,hogy nem nyulsz a kuplungpedálhoz és leálítod a motort,ha csattogást hallasz akkor kuka,de még igy is vigyázva ellehet vele járni.Felujitottba ne gondolkozz,csak ujba.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #21820 Dátum: 2012.11.16 péntek, 13:58:09 »

Ez jó árnak számít ugye?

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-130-TURBO-DIESEL-5-SPEED-SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-BEARING-BOLTS-/271058692858?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo%7CPlat_Gen%3AMK+III&hash=item3f1c5b6afa
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
fmin
Vendég
« Új hozzászólás #21821 Dátum: 2012.11.16 péntek, 14:01:47 »

Sziasztok!
Automata dizel mk3, hidegen lassú temponál leáll néha néha. Elég veszélyes, főtengely jeladóra tippelek, ha van olyan. Valaki találkozott már ilyennel?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21822 Dátum: 2012.11.16 péntek, 14:03:33 »

A kettőstömegü lendkerék állapotát legjobban ugy tesztelheted,hogy nem nyulsz a kuplungpedálhoz és leálítod a motort,ha csattogást hallasz akkor kuka,de még igy is vigyázva ellehet vele járni.Felujitottba ne gondolkozz,csak ujba.
én máskor sem szoktam a kuplung pedálhoz "nyúlni". Lábbal kezelem (bocs)  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21823 Dátum: 2012.11.16 péntek, 15:14:55 »

Sziasztok!
Automata dizel mk3, hidegen lassú temponál leáll néha néha. Elég veszélyes, főtengely jeladóra tippelek, ha van olyan. Valaki találkozott már ilyennel?

Én olvasnék hibakódot pro primo. Vagy már olvastál esetleg?
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
fmin
Vendég
« Új hozzászólás #21824 Dátum: 2012.11.16 péntek, 15:50:30 »

Én olvasnék hibakódot pro primo. Vagy már olvastál esetleg?

Nem még nem olvastam, eszembe sem jutott. Köszönöm
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21825 Dátum: 2012.11.16 péntek, 18:27:33 »

Sziasztok!
Automata dizel mk3, hidegen lassú temponál leáll néha néha. Elég veszélyes, főtengely jeladóra tippelek, ha van olyan. Valaki találkozott már ilyennel?
Inkább a vezérműtengely jeladó miatt szokta ezt csinálni, és gyakoribb is ez a hiba.
Ha fekete van benn gyárilag, akkor cseréld szürkére azok jobbak.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #21826 Dátum: 2012.11.16 péntek, 18:47:21 »

Üdv! Ismerős 130 pacis tdci mondeoja betegeskedik!nem tudja mi lehet vele de 2000-nél rángat nem nagyon egy picit lendkerék lehet?
Naplózva
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #21827 Dátum: 2012.11.16 péntek, 19:06:21 »

Üdv! Ismerős 130 pacis tdci mondeoja betegeskedik!nem tudja mi lehet vele de 2000-nél rángat nem nagyon egy picit lendkerék lehet?
Turbócső?
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #21828 Dátum: 2012.11.16 péntek, 19:14:55 »

Üdv! Ismerős 130 pacis tdci mondeoja betegeskedik!nem tudja mi lehet vele de 2000-nél rángat nem nagyon egy picit lendkerék lehet?

Fél gáznál vagy padló?Nekem is csinálja emelkedőn félgáznál padlón viszont nem.Porlasztó hiba lesz.
Naplózva
fmin
Vendég
« Új hozzászólás #21829 Dátum: 2012.11.16 péntek, 20:47:21 »

Inkább a vezérműtengely jeladó miatt szokta ezt csinálni, és gyakoribb is ez a hiba.
Ha fekete van benn gyárilag, akkor cseréld szürkére azok jobbak.

Köszönöm, és hol található ez az alkatrész, mármint az autó melyik részén?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21830 Dátum: 2012.11.16 péntek, 20:55:01 »

Köszönöm, és hol található ez az alkatrész, mármint az autó melyik részén?
szemböl a jobb oldalon a közös nyomócsö fölött ha szerencséd van fekete ha nincs akkor szürke
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #21831 Dátum: 2012.11.16 péntek, 21:03:32 »

szemböl a jobb oldalon a közös nyomócsö fölött ha szerencséd van fekete ha nincs akkor szürke
Nem pont fordítva? Roll Eyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #21832 Dátum: 2012.11.16 péntek, 21:05:20 »

Nem pont fordítva? Roll Eyes

De fordítva, a fekete  a régi általában ez szokott sz@arakodni és szűrkét kell bele tenni, ez az újabb.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21833 Dátum: 2012.11.16 péntek, 21:16:55 »

De fordítva, a fekete  a régi általában ez szokott sz@arakodni és szűrkét kell bele tenni, ez az újabb.
vigyor3  az lehet.nekem szürke az tuti.
már azt hittem hátulrol a bal oldalon a külön álló csövek alatt ha szerencsétlen vagy......  Cheesy
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21834 Dátum: 2012.11.16 péntek, 21:41:30 »

van egy felesleges katalizátor iktatóm...nekem már mind2-ben van... nem érdekel valakit??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21835 Dátum: 2012.11.16 péntek, 22:07:23 »

szemböl a jobb oldalon a közös nyomócsö fölött ha szerencséd van fekete ha nincs akkor szürke
Sziasztok!
remélem nekem is ez lesz a probléma oka,mert nekem is rángat de alacsony,egyenletes gáznál.
Amúgy ennek a jeladónak kb mi az ára,illetve a cseréjéhez nem-e kell nagy tudomány?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #21836 Dátum: 2012.11.16 péntek, 22:09:01 »

Sziasztok!
remélem nekem is ez lesz a probléma oka,mert nekem is rángat de alacsony,egyenletes gáznál.
Amúgy ennek a jeladónak kb mi az ára,illetve a cseréjéhez nem-e kell nagy tudomány?
Ha a 8-as dugókulcs nem nagy tudomány akkor nem.  Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21837 Dátum: 2012.11.16 péntek, 22:10:56 »

Ha a 8-as dugókulcs nem nagy tudomány akkor nem.  Wink
Szerintem meg tudom oldani!És az ára?Ja és akkor elképzelhető hogy ez a hiba oka?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #21838 Dátum: 2012.11.16 péntek, 22:17:30 »

Szerintem meg tudom oldani!És az ára?Ja és akkor elképzelhető hogy ez a hiba oka?

Én még 1-2 éve 6000Ft környékén vettem a gyárit.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21839 Dátum: 2012.11.17 szombat, 11:53:43 »

helló
szét lett szedve a nagy nyomású szivattyúm és a belseje rozsdásodott és a mozgó alkatrészek mintha csiszolva lennének .
120.000 forintos javítási ár ajánlatot kaptam rá ! ez reális Huh??
vagy ha veszek bontottat az kb mennyi és mekkora az esély rá hogy azt is fel kellene újítani Huh?Huh???
köszi
fubu88
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #21840 Dátum: 2012.11.17 szombat, 12:12:13 »

helló
szét lett szedve a nagy nyomású szivattyúm és a belseje rozsdásodott és a mozgó alkatrészek mintha csiszolva lennének .
120.000 forintos javítási ár ajánlatot kaptam rá ! ez reális Huh??
vagy ha veszek bontottat az kb mennyi és mekkora az esély rá hogy azt is fel kellene újítani Huh?Huh???
köszi
fubu88

130-at mondott rá ismerős, úgyhogy ha rendesen megcsinálják 120-ért, az nem tűnik rossznak.

Bontottról sosem tudhatod, mit kapott előtte, és hogy mennyit fog még menni. Csináltasd meg a sajátod, az a tutti.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #21841 Dátum: 2012.11.17 szombat, 12:25:09 »

130-at mondott rá ismerős, úgyhogy ha rendesen megcsinálják 120-ért, az nem tűnik rossznak.

Bontottról sosem tudhatod, mit kapott előtte, és hogy mennyit fog még menni. Csináltasd meg a sajátod, az a tutti.

AndyA
akkor sajnos marad a felújítás  rinya rinya rinya
 
köszi a választ
Naplózva
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #21842 Dátum: 2012.11.17 szombat, 13:03:41 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, 130 Le az autóm és most elkezdett rosszalkodni 2500 fordulatszám felett leáll az autó izzításjelző villog. Gyújtás levesz újraindítás minden rendben a motor egyenletesen jár. Ez a szitu előzésnél igencsak kellemetlen tud lenni.
Ha valaki tudja mi lehet a baj az kérem jelezze.
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21843 Dátum: 2012.11.17 szombat, 13:25:11 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, 130 Le az autóm és most elkezdett rosszalkodni 2500 fordulatszám felett leáll az autó izzításjelző villog. Gyújtás levesz újraindítás minden rendben a motor egyenletesen jár. Ez a szitu előzésnél igencsak kellemetlen tud lenni.
Ha valaki tudja mi lehet a baj az kérem jelezze.
El kell menned hibakódot olvastatni, és a kapott kódot írd be ide. Vagy fordba, vagy 1 jól felszerelt műhelybe. De a fórumon is van pár srácnak diag cucca. Milyen évjáratú?  Sokminden lehet. Gázolaj szűrő mikor volt cserélve?   Amit Tisler19 fog írni azt ne olvasd el mert rosszul leszel, és nem is biztos, h az lesz a baja.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.17 szombat, 13:30:03 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21844 Dátum: 2012.11.17 szombat, 14:00:43 »

El kell menned hibakódot olvastatni, és a kapott kódot írd be ide. Vagy fordba, vagy 1 jól felszerelt műhelybe. De a fórumon is van pár srácnak diag cucca. Milyen évjáratú?  Sokminden lehet. Gázolaj szűrő mikor volt cserélve?   Amit Tisler19 fog írni azt ne olvasd el mert rosszul leszel, és nem is biztos, h az lesz a baja.  Wink
Te rendes vagy köszi.Beállítottál mumusnak.Mintha én mindenkinek rosszat írnék.Én ezen átestem nem tehetek róla.Amúgy meg ha leírom ami ilyenkor a legrosszabb legalább ha az a baja nem éri váratlanul.Amúgy meg ha kérdeznek válaszolok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21845 Dátum: 2012.11.17 szombat, 14:14:35 »

Te rendes vagy köszi.Beállítottál mumusnak.Mintha én mindenkinek rosszat írnék.Én ezen átestem nem tehetek róla.Amúgy meg ha leírom ami ilyenkor a legrosszabb legalább ha az a baja nem éri váratlanul.Amúgy meg ha kérdeznek válaszolok.
Én szoktam halgatn a tanácsodra és sajnos igazad is szokott lenni.
Pl. csúcsok meg szivattyú.Most megragadom az alkalmat és megint kérdezek eggyet.
Lehet a probléma oka a verműtengely jeladó ha egyenletes kis gáznál kicsit rángat az autó.
épp hogy észrevehető de zavaró?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21846 Dátum: 2012.11.17 szombat, 14:52:25 »

Én szoktam halgatn a tanácsodra és sajnos igazad is szokott lenni.
Pl. csúcsok meg szivattyú.Most megragadom az alkalmat és megint kérdezek eggyet.
Lehet a probléma oka a verműtengely jeladó ha egyenletes kis gáznál kicsit rángat az autó.
épp hogy észrevehető de zavaró?
Az szokott hibát dobni van hiba kódja.A go szürőtől egr szelep ha nincs dugózva légszürő koszos attól is rángathat.A kérdezett jeladótól inkább leáll.Szoktál beletenni pl PROTECH-et vagy valamilyen adalékot.??,
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21847 Dátum: 2012.11.17 szombat, 15:12:56 »

Az szokott hibát dobni van hiba kódja.A go szürőtől egr szelep ha nincs dugózva légszürő koszos attól is rángathat.A kérdezett jeladótól inkább leáll.Szoktál beletenni pl PROTECH-et vagy valamilyen adalékot.??,

Semmit nem szoktam bele rakni.Új légszűrö illetve új gázolaj szűrő van benn.
Ja és le van dugózva.Akkor valami más?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #21848 Dátum: 2012.11.17 szombat, 15:15:27 »

Én szoktam halgatn a tanácsodra és sajnos igazad is szokott lenni.
Pl. csúcsok meg szivattyú.Most megragadom az alkalmat és megint kérdezek eggyet.
Lehet a probléma oka a verműtengely jeladó ha egyenletes kis gáznál kicsit rángat az autó.
épp hogy észrevehető de zavaró?

Attól függ. Milyen fordulaton csinálja? Ha mindig, akkor lehet. Ha csak 1000-1200-1400 körül, főleg hidegben, ill. hideg motornál, akkor sajnos inkább csúcs szokott lenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #21849 Dátum: 2012.11.17 szombat, 15:18:56 »

Attól függ. Milyen fordulaton csinálja? Ha mindig, akkor lehet. Ha csak 1000-1200-1400 körül, főleg hidegben, ill. hideg motornál, akkor sajnos inkább csúcs szokott lenni.

AndyA

Mindig csinálja hidegen melegen.De csak egyenletes gáznál kis fordulaton.
Pl tartom a 80-at vagy az 50-et.Semmiféle hibát nem dobott a diag.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 430 431 432 433 434 435 436 [437] 438 439 440 441 442 443 444 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.