Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:58:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
437
438
439
440
441
442
443
[
444
]
445
446
447
448
449
450
451
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14623020 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22150 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 20:55:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.25 vasárnap, 20:50:34
nem kell...van egy full tiszta komplett geometriám...azt berakjátok és kész...meg egy nyomásos labda nyilván.
Ha érdekel szólj.
hidegoldali kereked is van hozzá??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22151 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 20:55:42 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.11.25 vasárnap, 20:53:34
Ehhez én nem értek, Ervinnel kell megbeszélni, h meg lehet-e oldani a dolgokat
ha a kompresszor és turbinakerék jó akkor igen ha nem akkor kuka....bár szerintem jobban jársz egy fixel....fölrakod és örök élet.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22152 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 20:58:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.25 vasárnap, 20:55:19
hidegoldali kereked is van hozzá??
van(azaz volt) egy komplett sz@r turbó amiből kivettem a geometriát mert az tuti volt...a többit ma dobtam ki a garázs pakolás után.
Te hogy állsz az izmossal? figyelj rá mert elröppenti a motort ha nem jól lövöd be...
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22153 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 21:00:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.25 vasárnap, 20:55:42
ha a kompresszor és turbinakerék jó akkor igen ha nem akkor kuka....bár szerintem jobban jársz egy fixel....fölrakod és örök élet.
konkrétan az a fő probléma, h eredetileg ehhez FIX geos való, és vmi szakb.rom úgy rakot fel rá egy változóst, h inkább hagyjuk, szegény Ervin mikor meglátta
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22154 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 21:01:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.11.25 vasárnap, 20:58:58
van(azaz volt) egy komplett sz@r turbó amiből kivettem a geometriát mert az tuti volt...a többit ma dobtam ki a garázs pakolás után.
Te hogy állsz az izmossal? figyelj rá mert elröppenti a motort ha nem jól lövöd be...
szilikon csövek megjöttek, labdatartót kell már csak faragnom. ami neked volt, azzal mi lett?? nincs róla egy képed??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22155 Dátum:
2012.11.25 vasárnap, 21:31:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.11.25 vasárnap, 21:01:37
szilikon csövek megjöttek, labdatartót kell már csak faragnom. ami neked volt, azzal mi lett?? nincs róla egy képed??
képen az nincs,meg annyi verzió volt már énse tudom...akkor kidobtam mert lomtalanitás volt ma a garázsba...
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22156 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 17:47:40 »
Tisztelt Fórumtársak!
Megigértem, hogy beszámolk a kartergáz leválasztóval kapcsolatos tapasztalataimról.
Az előző leválasztóba beépitettem egy kombinált egységet. Ami állt egy papirszűrő + katalizátor-ból. A papir szűrő nagyon hamar eltömödött a rárakodott olaj sártól, igy egy teljesen új kialakitású szűrőt és egy külön álló katalizátort épitettem. Ezt a rendszert mutatom most be képeken. A rendszer már több mint 500 km üzemelt, minden probléma nélkűl és remélem igy is marad. Tettem egy próbát a katalizátorból kijővőgázzal. A gázt bele vezettem egy 5 literes üvegbe, és a gázba mártottam egy égő hurka pálcát. Eredmény. Nagyobb lángal égett a pálca mint elötte ami azt bizonyitja, hogy a gáz táplálja az égést. Katalizátor nélkül a gáz, nem oltja el a lángot de nem is ég nagyobb lánggal.
A gépezet szép csendben jár és nagyon megy. A hosszú távú tapasztalatokról, természetesen később beszámolok.
Az új leválasztó tartály
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_226_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_230_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_231_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Külön katalizátor
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_215_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Beszerelve
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_233_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_234_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_237_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22157 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:07:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.15 csütörtök, 15:26:32
Pont azért nem ment sehová a mutató. Én így kiérek a városból az M1-M7-re, kb. 16 km, 20-25 perc, mire 100-ra gyorsítva végre fellendül a mutató és beáll végre középre.
AndyA
Mondjuk nekem is hasonlóan lassan melegszik, de nekem egyre rosszabnak tűnik..
Viszont én gondolkozom a termosztát cserén, mert hideg motorral indulva, ahogy megmozdult a mutató 60C körül megálltam, és a hűtő felé menő cső is langyos volt, vagyis a termosztát átengedhetett, holott annak csak 80 fok felett kellene nyitni, nem?
Ugye jól gondolom?
Erőssítsetek meg vagy cáfoljatok..
Levis
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22158 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:09:22 »
Idézetet írta: László - 2012.11.26 hétfő, 17:47:40
Tisztelt Fórumtársak!
Megigértem, hogy beszámolk a kartergáz leválasztóval kapcsolatos tapasztalataimról.
Az előző leválasztóba beépitettem egy kombinált egységet. Ami állt egy papirszűrő + katalizátor-ból. A papir szűrő nagyon hamar eltömödött a rárakodott olaj sártól, igy egy teljesen új kialakitású szűrőt és egy külön álló katalizátort épitettem. Ezt a rendszert mutatom most be képeken. A rendszer már több mint 500 km üzemelt, minden probléma nélkűl és remélem igy is marad. Tettem egy próbát a katalizátorból kijővőgázzal. A gázt bele vezettem egy 5 literes üvegbe, és a gázba mártottam egy égő hurka pálcát. Eredmény. Nagyobb lángal égett a pálca mint elötte ami azt bizonyitja, hogy a gáz táplálja az égést. Katalizátor nélkül a gáz, nem oltja el a lángot de nem is ég nagyobb lánggal.
A gépezet szép csendben jár és nagyon megy. A hosszú távú tapasztalatokról, természetesen később beszámolok.
Az új leválasztó tartály
Tisztelettel László!
Ez igen, gratulálnék a munkához.
Ha jól látom a katalizátorban réz csövek lennének? Ha jól gondolom a katalizátor a leválasztó/szűrő tartály után van bekötve a levegőrendszerbe történő visszavezetés előtt? Mit gondolsz érdemes növelni a katalizátor méretét vagy a jelenlegi megoldásom kielégítő lehet? Jelenleg nekem egy kb 6-8cm szakaszon van réz drótból összegyúrt katalizátorom.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22159 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:15:22 »
Idézetet írta: Levis - 2012.11.26 hétfő, 18:07:04
Mondjuk nekem is hasonlóan lassan melegszik, de nekem egyre rosszabnak tűnik..
Viszont én gondolkozom a termosztát cserén, mert hideg motorral indulva, ahogy megmozdult a mutató 60C körül megálltam, és a hűtő felé menő cső is langyos volt, vagyis a termosztát átengedhetett, holott annak csak 80 fok felett kellene nyitni, nem?
Ugye jól gondolom?
Erőssítsetek meg vagy cáfoljatok..
Levis
így van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22160 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:16:03 »
Idézetet írta: László - 2012.11.26 hétfő, 17:47:40
Tisztelt Fórumtársak!
Megigértem, hogy beszámolk a kartergáz leválasztóval kapcsolatos tapasztalataimról.
Az előző leválasztóba beépitettem egy kombinált egységet. Ami állt egy papirszűrő + katalizátor-ból. A papir szűrő nagyon hamar eltömödött a rárakodott olaj sártól, igy egy teljesen új kialakitású szűrőt és egy külön álló katalizátort épitettem. Ezt a rendszert mutatom most be képeken. A rendszer már több mint 500 km üzemelt, minden probléma nélkűl és remélem igy is marad. Tettem egy próbát a katalizátorból kijővőgázzal. A gázt bele vezettem egy 5 literes üvegbe, és a gázba mártottam egy égő hurka pálcát. Eredmény. Nagyobb lángal égett a pálca mint elötte ami azt bizonyitja, hogy a gáz táplálja az égést. Katalizátor nélkül a gáz, nem oltja el a lángot de nem is ég nagyobb lánggal.
A gépezet szép csendben jár és nagyon megy. A hosszú távú tapasztalatokról, természetesen később beszámolok.
Az új leválasztó tartály
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_226_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_230_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_231_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Külön katalizátor
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_215_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Beszerelve
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_233_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_234_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_237_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tisztelettel László!
szép munka!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22161 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:19:46 »
Idézetet írta: László - 2012.11.26 hétfő, 17:47:40
Tisztelt Fórumtársak!
Megigértem, hogy beszámolk a kartergáz leválasztóval kapcsolatos tapasztalataimról.
Az előző leválasztóba beépitettem egy kombinált egységet. Ami állt egy papirszűrő + katalizátor-ból. A papir szűrő nagyon hamar eltömödött a rárakodott olaj sártól, igy egy teljesen új kialakitású szűrőt és egy külön álló katalizátort épitettem. Ezt a rendszert mutatom most be képeken. A rendszer már több mint 500 km üzemelt, minden probléma nélkűl és remélem igy is marad. Tettem egy próbát a katalizátorból kijővőgázzal. A gázt bele vezettem egy 5 literes üvegbe, és a gázba mártottam egy égő hurka pálcát. Eredmény. Nagyobb lángal égett a pálca mint elötte ami azt bizonyitja, hogy a gáz táplálja az égést. Katalizátor nélkül a gáz, nem oltja el a lángot de nem is ég nagyobb lánggal.
A gépezet szép csendben jár és nagyon megy. A hosszú távú tapasztalatokról, természetesen később beszámolok.
Az új leválasztó tartály
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_226_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_230_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_231_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Külön katalizátor
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_215_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Beszerelve
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_233_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_234_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_237_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tisztelettel László!
Honnan szedtél ilyen könyököt a szintjelzőhöz? Kellene kettő, sajna mindkét Angliából küldött leválasztómon postázás közben eltört egy-egy...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22162 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:20:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.26 hétfő, 18:19:46
Honnan szedtél ilyen könyököt a szintjelzőhöz? Kellene kettő, sajna mindkét Angliából küldött leválasztómon postázás közben eltört egy-egy...
AndyA
pneumatika boltban kapsz. vagy ebay/vatera
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22163 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:22:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.26 hétfő, 18:19:46
Honnan szedtél ilyen könyököt a szintjelzőhöz? Kellene kettő, sajna mindkét Angliából küldött leválasztómon postázás közben eltört egy-egy...
AndyA
vagy esetleg megkérdezel engem,hogy tudok-e adni neked....
Amúgy meg sosem lesz annyi olaj benne,hogy erre a szintjelzőre bármikor is szükség lenne.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22164 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:26:47 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.26 hétfő, 18:22:34
vagy esetleg megkérdezel engem,hogy tudok-e adni neked....
Amúgy meg sosem lesz annyi olaj benne,hogy erre a szintjelzőre bármikor is szükség lenne.
Én is azon gondolkodom, hogy simán ledugózom (betekerek egy méretes csavart), úgyis gyakrabban takarítanám, semhogy erre szükség legyen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22165 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:26:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.26 hétfő, 18:22:34
vagy esetleg megkérdezel engem,hogy tudok-e adni neked....
Amúgy meg sosem lesz annyi olaj benne,hogy erre a szintjelzőre bármikor is szükség lenne.
Ezzel egyet értek, nekem kb 2000 km alatt alig gyűlt össze egy-két rendes csepp trutyi.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22166 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:27:59 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.11.26 hétfő, 18:09:22
Ez igen, gratulálnék a munkához.
Ha jól látom a katalizátorban réz csövek lennének? Ha jól gondolom a katalizátor a leválasztó/szűrő tartály után van bekötve a levegőrendszerbe történő visszavezetés előtt? Mit gondolsz érdemes növelni a katalizátor méretét vagy a jelenlegi megoldásom kielégítő lehet? Jelenleg nekem egy kb 6-8cm szakaszon van réz drótból összegyúrt katalizátorom.
Tisztelt Fórumtárs!
Elöször is köszönöm a gratulációt.
Jól gondoltad. A katalizátor a leválasztó után van. Nincs még elég hosszú távú tapasztalatom ahoz, hogy felelőségteljesen tanácsot adjak a katalizátorral kapcsolazban. Ami bisztos. A kocsi remekül megy és mindezt csendben teszi. Egy dologra azért érdemes oda figyelni. A teljes rendszernek megfelelő légátereszteő képességel kell rendelkeznie, hogy megfelelő legyen az elszivás. Nem tanácsos lefojtani a rendszer keresztmetszetét. Ezért cseráltem ki a papirszűrőt, és épitettem külön a katalizátort. A leválasztóm nagyon jól sikerült mert, előszőr 1x90°-ban majd 2x90°-ban tériti el a gáz áramlási irányát és igy tökéletes a lecsapodás.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.26 hétfő, 18:37:22 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22167 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:29:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.26 hétfő, 18:26:47
Én is azon gondolkodom, hogy simán ledugózom (betekerek egy méretes csavart), úgyis gyakrabban takarítanám, semhogy erre szükség legyen.
AndyA
ha jól látom László képein, 1/4"-os méretű záródugót kell venned.Bármelyik vizes boltban kapsz.Csavar nem lesz jó,mert az metrikus.ez meg collos.
bocs,inkább talán 1/8"-os....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22168 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:35:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.26 hétfő, 18:19:46
Honnan szedtél ilyen könyököt a szintjelzőhöz? Kellene kettő, sajna mindkét Angliából küldött leválasztómon postázás közben eltört egy-egy...
AndyA
Kedves Endre!
Én a csatlakozót a pneumatika boltban vettem, ha jól emlékszem 350 Ft volt darabja. A menet a mi rajta van az 1/8"
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22169 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 18:42:03 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.26 hétfő, 18:16:03
szép munka!
Köszönöm. Remélem hosszú távon is bizonyit a rendszer, és akkor bátran ajálhatom másnak is.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22170 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 21:08:34 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.11.26 hétfő, 18:26:58
Ezzel egyet értek, nekem kb 2000 km alatt alig gyűlt össze egy-két rendes csepp trutyi.
Akkor miért van rá szükség?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22171 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 21:26:45 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.26 hétfő, 21:08:34
Akkor miért van rá szükség?
Nálam az a tapasztalat, hogy nincsen túl sok víz a kartergázban, de ez csak jó. A lényeg, hogy tiszta könnyen éghető levegő legyen visszavezetve az égéstérbe, ezzel javítva az égést. A másik dolog a sárgaréz katalizátor ami elvileg megtöri a nehezen éghető hosszó szénlácú molekulákat a karterkázban, és könnyen éghető rövid szénláncú molekulák jutnak vissza az égéstérbe. Vagy mi a szösz.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22172 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 21:38:30 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.11.22 csütörtök, 21:13:20
Tegnap lettem figyelmes arra, hogy gázadáskor fura, duruzsoló hangja van a motornak.
Erős gázadáskor nem, csak enyhe vagy közepes gyorsításnál. Hideg motornál jobban hallani, de meleg motornál is megmarad belőle. Nem tudok jobb hasonlatot: amikor a forró víz zúgni kezd egy fazékban, olyasféle - és enyhe rezgés társul hozzá.
Senkinek semmi ötlete?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22173 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 21:38:53 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.26 hétfő, 21:08:34
Akkor miért van rá szükség?
mert László ráér, és szeret igényes dolgokat csinálni.
meg csendesebb vele, és jobban megy.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22174 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 21:42:51 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.11.26 hétfő, 21:38:30
Senkinek semmi ötlete?
csapagyhang.lekell ellenőrizni a szijrendszereket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22175 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 21:43:07 »
Idézetet írta: László - 2012.11.26 hétfő, 17:47:40
Tisztelt Fórumtársak!
Megigértem, hogy beszámolk a kartergáz leválasztóval kapcsolatos tapasztalataimról.
Az előző leválasztóba beépitettem egy kombinált egységet. Ami állt egy papirszűrő + katalizátor-ból. A papir szűrő nagyon hamar eltömödött a rárakodott olaj sártól, igy egy teljesen új kialakitású szűrőt és egy külön álló katalizátort épitettem. Ezt a rendszert mutatom most be képeken. A rendszer már több mint 500 km üzemelt, minden probléma nélkűl és remélem igy is marad. Tettem egy próbát a katalizátorból kijővőgázzal. A gázt bele vezettem egy 5 literes üvegbe, és a gázba mártottam egy égő hurka pálcát. Eredmény. Nagyobb lángal égett a pálca mint elötte ami azt bizonyitja, hogy a gáz táplálja az égést. Katalizátor nélkül a gáz, nem oltja el a lángot de nem is ég nagyobb lánggal.
A gépezet szép csendben jár és nagyon megy. A hosszú távú tapasztalatokról, természetesen később beszámolok.
Az új leválasztó tartály
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_226_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_230_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_231_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Külön katalizátor
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_215_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Beszerelve
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_233_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_234_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_237_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tisztelettel László!
nem semmi
a gáz éghetőségét Öveges professzor sem tesztelhette volna jobban
ami nekem van azis tud ilyet?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22176 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 23:12:14 »
Sziasztok.
Én nemrég lettem Mondeo tulaj,és remélem nemfogom megbánni hamar.
Egy 2006 Titánium X Ghia gépet vettem ami álítólag a legmagasabb felszereltséggel rendelkezik limitált vajszinű bőr belsővel.
Kölsöleg ésbelsőleg a kocsi szalon állapotu,de nem itt a baj jelenleg.
Az autó alapjáraton remegteti a generátor mellett az ékszíjat,és ilyenkor egy vacak remegő nyekergő hangot ad.
Mivel van egy komplett motorom is a géphez
igy kicserélgetünk pár dolgot hátha az adja.
Szóval generátor csere volt nincs változás.
Ékszíj csere görgőket feszitőket újat tettem rá hátha de semmi változás.
Most rendeltem rá egy olyan nagy tárcsát a főtengelyre ami rezgés csillapítós vagy milyen ,most épp arra gondoltam,mivel azt újjal is megtudtam nyomkodni és nemtartom valószínűnek hogy az mozoghat rajt.Mármint a belseje,mert a széle az nem mozog
A kérdésem annyi lenne , hogy találkozott e valaki ilyen hibajelenséggel,és milehet a baj?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22177 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 23:19:19 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.26 hétfő, 23:12:14
Sziasztok.
Én nemrég lettem Mondeo tulaj,és remélem nemfogom megbánni hamar.
Egy 2006 Titánium X Ghia gépet vettem ami álítólag a legmagasabb felszereltséggel rendelkezik limitált vajszinű bőr belsővel.
Kölsöleg ésbelsőleg a kocsi szalon állapotu,de nem itt a baj jelenleg.
Az autó alapjáraton remegteti a generátor mellett az ékszíjat,és ilyenkor egy vacak remegő nyekergő hangot ad.
Mivel van egy komplett motorom is a géphez
igy kicserélgetünk pár dolgot hátha az adja.
Szóval generátor csere volt nincs változás.
Ékszíj csere görgőket feszitőket újat tettem rá hátha de semmi változás.
Most rendeltem rá egy olyan nagy tárcsát a főtengelyre ami rezgés csillapítós vagy milyen ,most épp arra gondoltam,mivel azt újjal is megtudtam nyomkodni és nemtartom valószínűnek hogy az mozoghat rajt.Mármint a belseje,mert a széle az nem mozog
A kérdésem annyi lenne , hogy találkozott e valaki ilyen hibajelenséggel,és milehet a baj?
Elég sokan .Ezt hívják a feszítő rendszer hibás üzemelésének vagyis kuka minden.Ilyenkor sajnos mindent ujat kell cserélni.Az ékszíj tárcsa is kettős tömegü és ha leveszed akkor leteszed a földre és ellőköd ha hangnélkül dől el akkor jó ha ad hangot akkor nem jó.A feszítőt még szokták alu pogácsába tenni ami auzt jelenti hogy a feszítő rugó szilentjét cserélik alura.Továbbá ilyenkor szabadon futósítják a generátort.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22178 Dátum:
2012.11.26 hétfő, 23:31:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.26 hétfő, 23:19:19
Elég sokan .Ezt hívják a feszítő rendszer hibás üzemelésének vagyis kuka minden.Ilyenkor sajnos mindent ujat kell cserélni.Az ékszíj tárcsa is kettős tömegü és ha leveszed akkor leteszed a földre és ellőköd ha hangnélkül dől el akkor jó ha ad hangot akkor nem jó.A feszítőt még szokták alu pogácsába tenni ami auzt jelenti hogy a feszítő rugó szilentjét cserélik alura.Továbbá ilyenkor szabadon futósítják a generátort.
Lehet most én vagyok sík bolond,de nemértem mit mondasz.
A ketőstömegü ledkerék miért lenne rosz? Ha a fordulaton emelek akár csak 50-net vagyis 750 helyett forog a motor 800-at máris semmi hangja szépen ketyeg a motor.
Én a főtengely végén lévő csillapitos ékszíjtárcsára gondolok.
A generátoron a sima tárcsn meglepődtem ,mert a mercimen is szabadon futós volt már pedig az 9éves gép volt.
A legnagyobb poén az hogy egy 90ezer Km-ert futott motor már haldoklik?
Én azt olvastam hogy a 2005-től gyártott mondeo mocik már frankók.
vagy roszúl értelmeztem valamit,
Közbe lehet hogy megvilágosodtam?
Te azt mondod hogy az a rezgés csillapitós ékszijtárcsa is kettős tömegü? vagyis akkor lehet már csak az a baja és szépen fog siklani a moci megint?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.26 hétfő, 23:36:51 írta f27
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22179 Dátum:
2012.11.27 kedd, 06:11:45 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.26 hétfő, 21:43:07
nem semmi
a gáz éghetőségét Öveges professzor sem tesztelhette volna jobban
ami nekem van azis tud ilyet?
Tisztelt Fórumtárs!
Erre a kérdésedre azért nem tudok konkrét választ adni mert nem végeztem vele ilyen kisérleteket. De a működési elvét figyelembe véve, igen.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22180 Dátum:
2012.11.27 kedd, 06:25:23 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.26 hétfő, 21:38:53
mert László ráér, és szeret igényes dolgokat csinálni.
meg csendesebb vele, és jobban megy.
Tisztelt Fórumtárs!
A fő motivációm. Ha egyszer megcsináluk valamit, azt tegyük szivvel, lélekkel, csak így okoz az embernek örömet a munkája. Az enyhe tulzás, hogy rá érek. Dolgozom, nekem is vannak napi teendőim, de ezek mellett kikapcsolódást jelent az autóval, és a hozzá kapcsolódó dolgokkal való foglalkozás. És még egy fontos dolog. Ha egy szerkezet működik, akkor azt tegye a lehetőségekhez képest a legjobban.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.27 kedd, 07:03:09 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22181 Dátum:
2012.11.27 kedd, 06:42:43 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.26 hétfő, 21:08:34
Akkor miért van rá szükség?
Kedves Gábor!
Nézegettem a témával kapcsolatos USA és Angol weblapokat. Az igazán profi kivitelű leválasztók már 300-350 USA $ és 200-250 Agol Font-ért már kapható is. Gondolod, hogy semmiért vagy feleslegesen nem adják ki érte a pénzt. Csak a mondeo jól megtervezett, motor konstrukciójának köszönhető, hogy nem látható emlitésre méltó lecsapodás 2000 km-nél.(tapasztalat: a lecsapodás mennyisége, igen nagy mértékben függ a a lecspató tartály minőségétől is) Az átlag motoroknál, különösen a benzineseknél már 1000 km után is igen jelentős jól látható mennyiség gyűlik össze. Javaslom nézzél meg egy két videót a youtub-on, "oil catch can" cimszó alatt. Felesleges dolgot nem épitek be a kocsiba, a súlyával csak növelné a fogyasztást.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.27 kedd, 16:36:53 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22182 Dátum:
2012.11.27 kedd, 06:43:13 »
Idézetet írta: László - 2012.11.26 hétfő, 17:47:40
Tisztelt Fórumtársak!
....
Tisztelettel László!
Szép munka!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22183 Dátum:
2012.11.27 kedd, 06:50:46 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.27 kedd, 06:43:13
Szép munka!
Kedves Gábor!
Ahogy ismerlek, előbb vagy utóbb, a tied is ilyen lessz!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22184 Dátum:
2012.11.27 kedd, 06:54:53 »
Idézetet írta: László - 2012.11.27 kedd, 06:50:46
Kedves Gábor!
Ahogy ismerlek, előbb vagy utóbb, a tied is ilyen lessz!
Tisztelettel László!
Mostanában csóróság van, így inkább utóbb!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22185 Dátum:
2012.11.27 kedd, 07:00:58 »
Tisztelt Fórumtársak!
Ha meg tettem a beépitett új olajleválasztóval 1000 Km-t, megigérem leszerelem szétszedem, és lefotózom mi látható a tartály alján.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22186 Dátum:
2012.11.27 kedd, 08:16:23 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.25 vasárnap, 20:46:37
Nekem néha csinál olyat, hogy hidegen 2000-nél van egy fura remegés (persze egész autó remeg
), nem olyan, mikor esetleg turbócsővel van gond, olyanom már volt. És nem mindig csinálja, de ha igen akkor hidegbe. Tipp?
Vagy csak paranoia?
esetleg ehhez vkinek vmi hozzáfűzni valója?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22187 Dátum:
2012.11.27 kedd, 08:19:22 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.27 kedd, 08:16:23
esetleg ehhez vkinek vmi hozzáfűzni valója?
Ha hidegen elkezded lassan felpörgetni a motort, és a remegéshez érsz, nem csinál olyat, hogy hirtelen "megélénkül" és a gázpedál lenyomásához képest sokkal gyorsabban pörög fel? Mert ha igen, akkor lehet PCS. Ez melegen el szokott múlni, de legalábbis annyira lecsökken, hogy ha nem direkt keresed, nem veszed észre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22188 Dátum:
2012.11.27 kedd, 11:46:25 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.26 hétfő, 23:31:42
Lehet most én vagyok sík bolond,de nemértem mit mondasz.
A ketőstömegü ledkerék miért lenne rosz? Ha a fordulaton emelek akár csak 50-net vagyis 750 helyett forog a motor 800-at máris semmi hangja szépen ketyeg a motor.
Én a főtengely végén lévő csillapitos ékszíjtárcsára gondolok.
A generátoron a sima tárcsn meglepődtem ,mert a mercimen is szabadon futós volt már pedig az 9éves gép volt.
A legnagyobb poén az hogy egy 90ezer Km-ert futott motor már haldoklik?
Én azt olvastam hogy a 2005-től gyártott mondeo mocik már frankók.
vagy roszúl értelmeztem valamit,
Közbe lehet hogy megvilágosodtam?
Te azt mondod hogy az a rezgés csillapitós ékszijtárcsa is kettős tömegü? vagyis akkor lehet már csak az a baja és szépen fog siklani a moci megint?
Igen szerintem erre gondolt, hogy a főtengely végén lévő tárcsa is kettős tömegő. Sajnos a diesel mondikról gyárilag lespórolták a szabadonfutót, de most, hogy kicseréltél, vagy ki fogsz cserélni mindent a szíjredszerben érdemes lenne neked is szabadonfutósítanod a generátort. Relhist fórumtársat keresd szabadonfutó ügyben, Ő tud szerezni jó minőségüt. Én két hete vettem Tőle egyet tartalékba 13000Ft-t, japán gyártmányút. Pl. volt akinek 15000Km után ugyan úgy nyikorgott az új generátoroldali szíjrendszer városi használatban, mint a régi. Ezért döntöttek sokan a szabadonfutó beszerelése mellett. A főoldalon talász róla cikket a wikiben.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22189 Dátum:
2012.11.27 kedd, 13:24:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.27 kedd, 08:19:22
Ha hidegen elkezded lassan felpörgetni a motort, és a remegéshez érsz, nem csinál olyat, hogy hirtelen "megélénkül" és a gázpedál lenyomásához képest sokkal gyorsabban pörög fel? Mert ha igen, akkor lehet PCS. Ez melegen el szokott múlni, de legalábbis annyira lecsökken, hogy ha nem direkt keresed, nem veszed észre.
AndyA
Nem tűnt fel, de legközelebb megnézem. 2000-nél elváltok általában, ha meg tartom (mondjuk 3-asban 50 körül megyek, akkor csak elmúlik nem lendül meg).
És köszi a választ
Naplózva
SomethinWild
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22190 Dátum:
2012.11.27 kedd, 18:39:39 »
Tisztelt fórumtársak,
első Mondeóm, első hozzászólásom, sőt, első dízelutóm - egy 2002-es TDCi. Van rajta pár dolog, amit meg kell javíttatni (erre rövidesen sor is kerül), de felvetnék néhány érdekességet, amit megfigyeltem, Ti biztos tudjátok, hogy mi okozhatja. Elsősorban azt furcsállom, hogy hidegen, ha kiveszem üresbe az autót és csak gurulok (pl egy közlekedési lámpához) a kocsi magától "gázfröccsöket" ad, azaz fel-felpörög a fordulat. Ugyanígy furán viselkedik a tempomat, ami nem tartja pontosan a beállított sebességet (autópályán ha 130-ra állítom, akkor kb 125 és 140 között haladok). Mi lehet a gond, és összefügghet-e a kettő?
Válaszotok előre is köszi - és biztos jövök még mással is
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22191 Dátum:
2012.11.27 kedd, 19:04:56 »
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy szerintetek normális dolog, hogy ilyen időben / városi forgalomban/ bekapcsol a hűtőventi? Ja az óra szerint nem éri el a 90 °C fokot.
Találkozott már valaki ezzel a problémával ha egyáltalán probléma.
Köszönöm!
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22192 Dátum:
2012.11.27 kedd, 19:15:07 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2012.11.27 kedd, 19:04:56
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy szerintetek normális dolog, hogy ilyen időben / városi forgalomban/ bekapcsol a hűtőventi? Ja az óra szerint nem éri el a 90 °C fokot.
Találkozott már valaki ezzel a problémával ha egyáltalán probléma.
Köszönöm!
Klíma nincs véletlenül automatán vagy A/C-n? Az megmagyarázná.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22193 Dátum:
2012.11.27 kedd, 19:36:31 »
Idézetet írta: f27 - 2012.11.26 hétfő, 23:31:42
Lehet most én vagyok sík bolond,de nemértem mit mondasz.
A ketőstömegü ledkerék miért lenne rosz? Ha a fordulaton emelek akár csak 50-net vagyis 750 helyett forog a motor 800-at máris semmi hangja szépen ketyeg a motor.
Én a főtengely végén lévő csillapitos ékszíjtárcsára gondolok.
A generátoron a sima tárcsn meglepődtem ,mert a mercimen is szabadon futós volt már pedig az 9éves gép volt.
A legnagyobb poén az hogy egy 90ezer Km-ert futott motor már haldoklik?
Én azt olvastam hogy a 2005-től gyártott mondeo mocik már frankók.
vagy roszúl értelmeztem valamit,
Közbe lehet hogy megvilágosodtam?
Te azt mondod hogy az a rezgés csillapitós ékszijtárcsa is kettős tömegü? vagyis akkor lehet már csak az a baja és szépen fog siklani a moci megint?
A végére csak sikerült felvilágosodnod.Igen jól értetted a főtengely ékszíjtárcsa is kettős tömegü!!!Cseréld ki és nézd meg ahogy írtam és ha minden új akkor jönak kell lenni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22194 Dátum:
2012.11.27 kedd, 19:41:07 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.11.27 kedd, 11:46:25
Igen szerintem erre gondolt, hogy a főtengely végén lévő tárcsa is kettős tömegő. Sajnos a diesel mondikról gyárilag lespórolták a szabadonfutót, de most, hogy kicseréltél, vagy ki fogsz cserélni mindent a szíjredszerben érdemes lenne neked is szabadonfutósítanod a generátort. Relhist fórumtársat keresd szabadonfutó ügyben, Ő tud szerezni jó minőségüt. Én két hete vettem Tőle egyet tartalékba 13000Ft-t, japán gyártmányút. Pl. volt akinek 15000Km után ugyan úgy nyikorgott az új generátoroldali szíjrendszer városi használatban, mint a régi. Ezért döntöttek sokan a szabadonfutó beszerelése mellett. A főoldalon talász róla cikket a wikiben.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22195 Dátum:
2012.11.27 kedd, 21:17:34 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2012.11.27 kedd, 19:04:56
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy szerintetek normális dolog, hogy ilyen időben / városi forgalomban/ bekapcsol a hűtőventi? Ja az óra szerint nem éri el a 90 °C fokot.
Találkozott már valaki ezzel a problémával ha egyáltalán probléma.
Köszönöm!
Fűtés van rendesen?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22196 Dátum:
2012.11.27 kedd, 21:20:24 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2012.11.27 kedd, 18:39:39
Tisztelt fórumtársak,
első Mondeóm, első hozzászólásom, sőt, első dízelutóm - egy 2002-es TDCi. Van rajta pár dolog, amit meg kell javíttatni (erre rövidesen sor is kerül), de felvetnék néhány érdekességet, amit megfigyeltem, Ti biztos tudjátok, hogy mi okozhatja. Elsősorban azt furcsállom, hogy hidegen, ha kiveszem üresbe az autót és csak gurulok (pl egy közlekedési lámpához) a kocsi magától "gázfröccsöket" ad, azaz fel-felpörög a fordulat. Ugyanígy furán viselkedik a tempomat, ami nem tartja pontosan a beállított sebességet (autópályán ha 130-ra állítom, akkor kb 125 és 140 között haladok). Mi lehet a gond, és összefügghet-e a kettő?
Válaszotok előre is köszi - és biztos jövök még mással is
Hogy mitől pörög föl azt mondja meg egy nálam okosabb, viszont a két dolog ugyanaz csak egyszer üresben, egyszer meg sebességben csinálja (ami tempomatnál jobban észrevehető mint nélküle) a gázfröccsözést.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22197 Dátum:
2012.11.27 kedd, 21:30:53 »
Idézetet írta: SomethinWild - 2012.11.27 kedd, 18:39:39
Tisztelt fórumtársak,
első Mondeóm, első hozzászólásom, sőt, első dízelutóm - egy 2002-es TDCi. Van rajta pár dolog, amit meg kell javíttatni (erre rövidesen sor is kerül), de felvetnék néhány érdekességet, amit megfigyeltem, Ti biztos tudjátok, hogy mi okozhatja. Elsősorban azt furcsállom, hogy hidegen, ha kiveszem üresbe az autót és csak gurulok (pl egy közlekedési lámpához) a kocsi magától "gázfröccsöket" ad, azaz fel-felpörög a fordulat. Ugyanígy furán viselkedik a tempomat, ami nem tartja pontosan a beállított sebességet (autópályán ha 130-ra állítom, akkor kb 125 és 140 között haladok). Mi lehet a gond, és összefügghet-e a kettő?
Válaszotok előre is köszi - és biztos jövök még mással is
akkumulátor,és generator okozza!ellenorizzetek a toltofeszt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22198 Dátum:
2012.11.27 kedd, 21:37:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.27 kedd, 19:36:31
A végére csak sikerült felvilágosodnod.Igen jól értetted a főtengely ékszíjtárcsa is kettős tömegü!!!Cseréld ki és nézd meg ahogy írtam és ha minden új akkor jönak kell lenni.
felvilágosodott? vagy inkább fel, világosodj! ..Borsodi világos..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22199 Dátum:
2012.11.27 kedd, 21:55:29 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.11.27 kedd, 19:15:07
Klíma nincs véletlenül automatán vagy A/C-n? Az megmagyarázná.
Klíma nem megy azt már néztem.
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Oldalak:
1
...
437
438
439
440
441
442
443
[
444
]
445
446
447
448
449
450
451
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ