Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.14 péntek, 03:07:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 437 438 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 450 451 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13672515 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22150 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:55:19 »

nem kell...van egy full tiszta komplett geometriám...azt berakjátok és kész...meg egy nyomásos labda nyilván.
Ha érdekel szólj.
hidegoldali kereked is van hozzá??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22151 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:55:42 »

Ehhez én nem értek, Ervinnel kell megbeszélni, h meg lehet-e oldani a dolgokat  eplus2

ha a kompresszor és turbinakerék jó akkor igen ha nem akkor kuka....bár szerintem jobban jársz egy fixel....fölrakod és örök élet. eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22152 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 20:58:58 »

hidegoldali kereked is van hozzá??

van(azaz volt) egy komplett sz@r turbó amiből kivettem a geometriát mert az tuti volt...a többit ma dobtam ki a garázs pakolás után.
Te hogy állsz az izmossal? figyelj rá mert elröppenti a motort ha nem jól lövöd be... eplus2
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #22153 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:00:10 »

ha a kompresszor és turbinakerék jó akkor igen ha nem akkor kuka....bár szerintem jobban jársz egy fixel....fölrakod és örök élet. eplus2
konkrétan az a fő probléma, h eredetileg ehhez FIX geos való, és vmi szakb.rom úgy rakot fel rá egy változóst, h inkább hagyjuk, szegény Ervin mikor meglátta Smiley
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22154 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:01:37 »

van(azaz volt) egy komplett sz@r turbó amiből kivettem a geometriát mert az tuti volt...a többit ma dobtam ki a garázs pakolás után.
Te hogy állsz az izmossal? figyelj rá mert elröppenti a motort ha nem jól lövöd be... eplus2

szilikon csövek megjöttek, labdatartót kell már csak faragnom. ami neked volt, azzal mi lett?? nincs róla egy képed??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22155 Dátum: 2012.11.25 vasárnap, 21:31:47 »

szilikon csövek megjöttek, labdatartót kell már csak faragnom. ami neked volt, azzal mi lett?? nincs róla egy képed??

képen az nincs,meg annyi verzió volt már énse tudom...akkor kidobtam mert lomtalanitás volt ma a garázsba...
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22156 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 17:47:40 »

Tisztelt Fórumtársak!
Megigértem, hogy beszámolk a kartergáz leválasztóval kapcsolatos tapasztalataimról.
Az előző leválasztóba beépitettem egy kombinált egységet. Ami állt egy papirszűrő + katalizátor-ból. A papir szűrő nagyon hamar eltömödött a rárakodott olaj sártól, igy egy teljesen új kialakitású szűrőt és egy külön álló katalizátort épitettem. Ezt a rendszert mutatom most be képeken. A rendszer már több mint 500 km üzemelt, minden probléma nélkűl és remélem igy is marad. Tettem egy próbát a katalizátorból kijővőgázzal. A gázt bele vezettem egy 5 literes üvegbe, és a gázba mártottam egy égő hurka pálcát. Eredmény. Nagyobb lángal égett a pálca mint elötte ami azt bizonyitja, hogy a gáz táplálja az égést. Katalizátor nélkül a gáz, nem oltja el a lángot de nem is ég nagyobb lánggal.
A gépezet szép csendben jár és nagyon megy. A hosszú távú tapasztalatokról, természetesen később beszámolok.
Az új leválasztó tartály
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_226_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_230_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_231_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Külön katalizátor
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_215_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Beszerelve
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_233_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_234_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_237_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #22157 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:07:04 »

Pont azért nem ment sehová a mutató. Én így kiérek a városból az M1-M7-re, kb. 16 km, 20-25 perc, mire 100-ra gyorsítva végre fellendül a mutató és beáll végre középre.

AndyA

Mondjuk nekem is hasonlóan lassan melegszik, de nekem egyre rosszabnak tűnik..

Viszont én gondolkozom a termosztát cserén, mert hideg motorral indulva, ahogy megmozdult a mutató 60C körül megálltam, és a hűtő felé menő cső is langyos volt, vagyis a termosztát átengedhetett, holott annak csak 80 fok felett kellene nyitni, nem?
Ugye jól gondolom?

Erőssítsetek meg vagy cáfoljatok..  eplus2

Levis

Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22158 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:09:22 »

Tisztelt Fórumtársak!
Megigértem, hogy beszámolk a kartergáz leválasztóval kapcsolatos tapasztalataimról.
Az előző leválasztóba beépitettem egy kombinált egységet. Ami állt egy papirszűrő + katalizátor-ból. A papir szűrő nagyon hamar eltömödött a rárakodott olaj sártól, igy egy teljesen új kialakitású szűrőt és egy külön álló katalizátort épitettem. Ezt a rendszert mutatom most be képeken. A rendszer már több mint 500 km üzemelt, minden probléma nélkűl és remélem igy is marad. Tettem egy próbát a katalizátorból kijővőgázzal. A gázt bele vezettem egy 5 literes üvegbe, és a gázba mártottam egy égő hurka pálcát. Eredmény. Nagyobb lángal égett a pálca mint elötte ami azt bizonyitja, hogy a gáz táplálja az égést. Katalizátor nélkül a gáz, nem oltja el a lángot de nem is ég nagyobb lánggal.
A gépezet szép csendben jár és nagyon megy. A hosszú távú tapasztalatokról, természetesen később beszámolok.
Az új leválasztó tartály

Tisztelettel László! worship


Ez igen, gratulálnék a munkához. taps Ha jól látom a katalizátorban réz csövek lennének? Ha jól gondolom a katalizátor a leválasztó/szűrő tartály után van bekötve a levegőrendszerbe történő visszavezetés előtt? Mit gondolsz érdemes növelni a katalizátor méretét vagy a jelenlegi megoldásom kielégítő lehet? Jelenleg nekem egy kb 6-8cm szakaszon van réz drótból összegyúrt katalizátorom.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #22159 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:15:22 »

Mondjuk nekem is hasonlóan lassan melegszik, de nekem egyre rosszabnak tűnik..

Viszont én gondolkozom a termosztát cserén, mert hideg motorral indulva, ahogy megmozdult a mutató 60C körül megálltam, és a hűtő felé menő cső is langyos volt, vagyis a termosztát átengedhetett, holott annak csak 80 fok felett kellene nyitni, nem?
Ugye jól gondolom?

Erőssítsetek meg vagy cáfoljatok..  eplus2

Levis


így van!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #22160 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:16:03 »

Tisztelt Fórumtársak!
Megigértem, hogy beszámolk a kartergáz leválasztóval kapcsolatos tapasztalataimról.
Az előző leválasztóba beépitettem egy kombinált egységet. Ami állt egy papirszűrő + katalizátor-ból. A papir szűrő nagyon hamar eltömödött a rárakodott olaj sártól, igy egy teljesen új kialakitású szűrőt és egy külön álló katalizátort épitettem. Ezt a rendszert mutatom most be képeken. A rendszer már több mint 500 km üzemelt, minden probléma nélkűl és remélem igy is marad. Tettem egy próbát a katalizátorból kijővőgázzal. A gázt bele vezettem egy 5 literes üvegbe, és a gázba mártottam egy égő hurka pálcát. Eredmény. Nagyobb lángal égett a pálca mint elötte ami azt bizonyitja, hogy a gáz táplálja az égést. Katalizátor nélkül a gáz, nem oltja el a lángot de nem is ég nagyobb lánggal.
A gépezet szép csendben jár és nagyon megy. A hosszú távú tapasztalatokról, természetesen később beszámolok.
Az új leválasztó tartály
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_226_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_230_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_231_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Külön katalizátor
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_215_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Beszerelve
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_233_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_234_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_237_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tisztelettel László! worship
szép munka! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #22161 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:19:46 »

Tisztelt Fórumtársak!
Megigértem, hogy beszámolk a kartergáz leválasztóval kapcsolatos tapasztalataimról.
Az előző leválasztóba beépitettem egy kombinált egységet. Ami állt egy papirszűrő + katalizátor-ból. A papir szűrő nagyon hamar eltömödött a rárakodott olaj sártól, igy egy teljesen új kialakitású szűrőt és egy külön álló katalizátort épitettem. Ezt a rendszert mutatom most be képeken. A rendszer már több mint 500 km üzemelt, minden probléma nélkűl és remélem igy is marad. Tettem egy próbát a katalizátorból kijővőgázzal. A gázt bele vezettem egy 5 literes üvegbe, és a gázba mártottam egy égő hurka pálcát. Eredmény. Nagyobb lángal égett a pálca mint elötte ami azt bizonyitja, hogy a gáz táplálja az égést. Katalizátor nélkül a gáz, nem oltja el a lángot de nem is ég nagyobb lánggal.
A gépezet szép csendben jár és nagyon megy. A hosszú távú tapasztalatokról, természetesen később beszámolok.
Az új leválasztó tartály
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_226_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_230_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_231_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Külön katalizátor
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_215_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Beszerelve
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_233_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_234_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_237_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tisztelettel László! worship

Honnan szedtél ilyen könyököt a szintjelzőhöz? Kellene kettő, sajna mindkét Angliából küldött leválasztómon postázás közben eltört egy-egy...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22162 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:20:32 »

Honnan szedtél ilyen könyököt a szintjelzőhöz? Kellene kettő, sajna mindkét Angliából küldött leválasztómon postázás közben eltört egy-egy...

AndyA
pneumatika boltban kapsz. vagy ebay/vatera Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #22163 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:22:34 »

Honnan szedtél ilyen könyököt a szintjelzőhöz? Kellene kettő, sajna mindkét Angliából küldött leválasztómon postázás közben eltört egy-egy...

AndyA
vagy esetleg megkérdezel engem,hogy tudok-e adni neked.... vigyor3

Amúgy meg sosem lesz annyi olaj benne,hogy erre a szintjelzőre bármikor is szükség lenne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #22164 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:26:47 »

vagy esetleg megkérdezel engem,hogy tudok-e adni neked.... vigyor3

Amúgy meg sosem lesz annyi olaj benne,hogy erre a szintjelzőre bármikor is szükség lenne.

Én is azon gondolkodom, hogy simán ledugózom (betekerek egy méretes csavart), úgyis gyakrabban takarítanám, semhogy erre szükség legyen. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22165 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:26:58 »

vagy esetleg megkérdezel engem,hogy tudok-e adni neked.... vigyor3

Amúgy meg sosem lesz annyi olaj benne,hogy erre a szintjelzőre bármikor is szükség lenne.

Ezzel egyet értek, nekem kb 2000 km alatt alig gyűlt össze egy-két rendes csepp trutyi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22166 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:27:59 »


Ez igen, gratulálnék a munkához. taps Ha jól látom a katalizátorban réz csövek lennének? Ha jól gondolom a katalizátor a leválasztó/szűrő tartály után van bekötve a levegőrendszerbe történő visszavezetés előtt? Mit gondolsz érdemes növelni a katalizátor méretét vagy a jelenlegi megoldásom kielégítő lehet? Jelenleg nekem egy kb 6-8cm szakaszon van réz drótból összegyúrt katalizátorom.
Tisztelt Fórumtárs!
Elöször is köszönöm a gratulációt. worship Jól gondoltad. A katalizátor a leválasztó után van. Nincs még elég hosszú távú tapasztalatom ahoz, hogy felelőségteljesen tanácsot adjak a katalizátorral kapcsolazban. Ami bisztos. A kocsi remekül megy és mindezt csendben teszi. Egy dologra azért érdemes oda figyelni. A teljes rendszernek megfelelő légátereszteő képességel kell rendelkeznie, hogy megfelelő legyen az elszivás. Nem tanácsos lefojtani a rendszer keresztmetszetét. Ezért cseráltem ki a papirszűrőt, és épitettem külön a katalizátort. A leválasztóm nagyon jól sikerült mert, előszőr 1x90°-ban majd 2x90°-ban tériti el a gáz áramlási irányát és igy tökéletes a lecsapodás.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.26 hétfő, 18:37:22 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #22167 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:29:23 »

Én is azon gondolkodom, hogy simán ledugózom (betekerek egy méretes csavart), úgyis gyakrabban takarítanám, semhogy erre szükség legyen. Smiley

AndyA
ha jól látom László képein, 1/4"-os méretű záródugót kell venned.Bármelyik vizes boltban kapsz.Csavar nem lesz jó,mert az metrikus.ez meg collos.



bocs,inkább talán 1/8"-os....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22168 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:35:00 »

Honnan szedtél ilyen könyököt a szintjelzőhöz? Kellene kettő, sajna mindkét Angliából küldött leválasztómon postázás közben eltört egy-egy...

AndyA
Kedves Endre!
Én a csatlakozót a pneumatika boltban vettem, ha jól emlékszem 350 Ft volt darabja. A menet a mi rajta van az 1/8"
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22169 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 18:42:03 »

szép munka! eljen
Köszönöm. Remélem hosszú távon is bizonyit a rendszer, és akkor bátran ajálhatom másnak is. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22170 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:08:34 »

Ezzel egyet értek, nekem kb 2000 km alatt alig gyűlt össze egy-két rendes csepp trutyi.
Akkor miért van rá szükség?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22171 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:26:45 »

Akkor miért van rá szükség?

Nálam az a tapasztalat, hogy nincsen túl sok víz a kartergázban, de ez csak jó. A lényeg, hogy tiszta könnyen éghető levegő legyen visszavezetve az égéstérbe, ezzel javítva az égést. A másik dolog a sárgaréz katalizátor ami elvileg megtöri a nehezen éghető hosszó szénlácú molekulákat a karterkázban, és könnyen éghető rövid szénláncú molekulák jutnak vissza az égéstérbe. Vagy mi a szösz.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #22172 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:38:30 »

Tegnap lettem figyelmes arra, hogy gázadáskor fura, duruzsoló hangja van a motornak.  szomoru1 Erős gázadáskor nem, csak enyhe vagy közepes gyorsításnál. Hideg motornál jobban hallani, de meleg motornál is megmarad belőle. Nem tudok jobb hasonlatot: amikor a forró víz zúgni kezd egy fazékban, olyasféle - és enyhe rezgés társul hozzá.
 Huh?

Senkinek semmi ötlete?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22173 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:38:53 »

Akkor miért van rá szükség?
mert László ráér, és szeret igényes dolgokat csinálni.  hehe  meg csendesebb vele, és jobban megy.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #22174 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:42:51 »

Senkinek semmi ötlete?
csapagyhang.lekell ellenőrizni a szijrendszereket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22175 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 21:43:07 »

Tisztelt Fórumtársak!
Megigértem, hogy beszámolk a kartergáz leválasztóval kapcsolatos tapasztalataimról.
Az előző leválasztóba beépitettem egy kombinált egységet. Ami állt egy papirszűrő + katalizátor-ból. A papir szűrő nagyon hamar eltömödött a rárakodott olaj sártól, igy egy teljesen új kialakitású szűrőt és egy külön álló katalizátort épitettem. Ezt a rendszert mutatom most be képeken. A rendszer már több mint 500 km üzemelt, minden probléma nélkűl és remélem igy is marad. Tettem egy próbát a katalizátorból kijővőgázzal. A gázt bele vezettem egy 5 literes üvegbe, és a gázba mártottam egy égő hurka pálcát. Eredmény. Nagyobb lángal égett a pálca mint elötte ami azt bizonyitja, hogy a gáz táplálja az égést. Katalizátor nélkül a gáz, nem oltja el a lángot de nem is ég nagyobb lánggal.
A gépezet szép csendben jár és nagyon megy. A hosszú távú tapasztalatokról, természetesen később beszámolok.
Az új leválasztó tartály
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_226_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_230_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_231_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Külön katalizátor
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_215_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_223_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Beszerelve
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_233_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_234_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/121126/K_p_237_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tisztelettel László! worship
nem semmi  taps  a gáz éghetőségét Öveges professzor sem tesztelhette volna jobban  smile  ami nekem van azis tud ilyet?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22176 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 23:12:14 »

Sziasztok.
Én nemrég lettem Mondeo tulaj,és remélem nemfogom megbánni hamar.
Egy 2006 Titánium X Ghia gépet vettem ami álítólag a legmagasabb felszereltséggel rendelkezik limitált vajszinű bőr belsővel.
Kölsöleg ésbelsőleg a kocsi szalon állapotu,de nem itt a baj jelenleg.
Az autó alapjáraton remegteti a generátor mellett az ékszíjat,és ilyenkor egy vacak remegő nyekergő hangot ad.
Mivel van egy komplett motorom is a géphez Smiley igy kicserélgetünk pár dolgot hátha az adja.
Szóval generátor csere volt nincs változás.
Ékszíj csere görgőket feszitőket újat tettem rá hátha de semmi változás.
Most rendeltem rá egy olyan nagy tárcsát a főtengelyre ami rezgés csillapítós vagy milyen ,most épp arra gondoltam,mivel azt újjal is megtudtam nyomkodni és nemtartom valószínűnek hogy az mozoghat rajt.Mármint a belseje,mert a széle az nem mozog Smiley
A kérdésem annyi lenne , hogy találkozott e valaki ilyen hibajelenséggel,és milehet a baj?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22177 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 23:19:19 »

Sziasztok.
Én nemrég lettem Mondeo tulaj,és remélem nemfogom megbánni hamar.
Egy 2006 Titánium X Ghia gépet vettem ami álítólag a legmagasabb felszereltséggel rendelkezik limitált vajszinű bőr belsővel.
Kölsöleg ésbelsőleg a kocsi szalon állapotu,de nem itt a baj jelenleg.
Az autó alapjáraton remegteti a generátor mellett az ékszíjat,és ilyenkor egy vacak remegő nyekergő hangot ad.
Mivel van egy komplett motorom is a géphez Smiley igy kicserélgetünk pár dolgot hátha az adja.
Szóval generátor csere volt nincs változás.
Ékszíj csere görgőket feszitőket újat tettem rá hátha de semmi változás.
Most rendeltem rá egy olyan nagy tárcsát a főtengelyre ami rezgés csillapítós vagy milyen ,most épp arra gondoltam,mivel azt újjal is megtudtam nyomkodni és nemtartom valószínűnek hogy az mozoghat rajt.Mármint a belseje,mert a széle az nem mozog Smiley
A kérdésem annyi lenne , hogy találkozott e valaki ilyen hibajelenséggel,és milehet a baj?
Elég sokan .Ezt hívják a feszítő rendszer hibás üzemelésének vagyis kuka minden.Ilyenkor sajnos mindent ujat kell cserélni.Az ékszíj tárcsa is kettős tömegü és ha leveszed akkor leteszed a földre és ellőköd ha hangnélkül dől el akkor jó ha ad hangot akkor nem jó.A feszítőt még szokták alu pogácsába tenni ami auzt jelenti hogy a feszítő rugó szilentjét cserélik alura.Továbbá ilyenkor szabadon futósítják a generátort.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22178 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 23:31:42 »

Elég sokan .Ezt hívják a feszítő rendszer hibás üzemelésének vagyis kuka minden.Ilyenkor sajnos mindent ujat kell cserélni.Az ékszíj tárcsa is kettős tömegü és ha leveszed akkor leteszed a földre és ellőköd ha hangnélkül dől el akkor jó ha ad hangot akkor nem jó.A feszítőt még szokták alu pogácsába tenni ami auzt jelenti hogy a feszítő rugó szilentjét cserélik alura.Továbbá ilyenkor szabadon futósítják a generátort.

Lehet most én vagyok sík bolond,de nemértem mit mondasz.
A ketőstömegü ledkerék miért lenne rosz? Ha a fordulaton emelek akár csak 50-net vagyis 750 helyett forog a motor 800-at máris semmi hangja szépen ketyeg a motor.
Én a főtengely végén lévő csillapitos ékszíjtárcsára gondolok.
A generátoron a sima tárcsn meglepődtem ,mert a mercimen is szabadon futós volt már pedig az 9éves gép volt.
A legnagyobb poén az hogy egy 90ezer Km-ert futott motor már haldoklik?
Én azt olvastam hogy a 2005-től gyártott mondeo mocik már frankók.
vagy roszúl értelmeztem valamit, Smiley

Közbe lehet hogy megvilágosodtam?
Te azt mondod hogy az a rezgés csillapitós ékszijtárcsa is kettős tömegü? vagyis akkor lehet már csak az a baja és szépen fog siklani a moci megint? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.26 hétfő, 23:36:51 írta f27 » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22179 Dátum: 2012.11.27 kedd, 06:11:45 »

nem semmi  taps  a gáz éghetőségét Öveges professzor sem tesztelhette volna jobban  smile  ami nekem van azis tud ilyet?
Tisztelt Fórumtárs!
Erre a kérdésedre azért nem tudok konkrét választ adni mert nem végeztem vele ilyen kisérleteket. De a működési elvét figyelembe véve, igen. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22180 Dátum: 2012.11.27 kedd, 06:25:23 »

mert László ráér, és szeret igényes dolgokat csinálni.  hehe  meg csendesebb vele, és jobban megy.
Tisztelt Fórumtárs!
A fő motivációm. Ha egyszer megcsináluk valamit, azt tegyük szivvel, lélekkel, csak így okoz az embernek örömet a munkája. Az enyhe tulzás, hogy rá érek. Dolgozom, nekem is vannak napi teendőim, de ezek mellett kikapcsolódást jelent az autóval, és a hozzá kapcsolódó dolgokkal való foglalkozás. És még egy fontos dolog. Ha egy szerkezet működik, akkor azt tegye a lehetőségekhez képest a legjobban. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.27 kedd, 07:03:09 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22181 Dátum: 2012.11.27 kedd, 06:42:43 »

Akkor miért van rá szükség?
Kedves Gábor!
Nézegettem a témával kapcsolatos USA és Angol weblapokat. Az igazán profi kivitelű leválasztók már 300-350 USA $ és 200-250 Agol Font-ért már kapható is. Gondolod, hogy semmiért vagy feleslegesen nem adják ki érte a pénzt. Csak a mondeo jól megtervezett, motor konstrukciójának köszönhető, hogy nem látható emlitésre méltó lecsapodás 2000 km-nél.(tapasztalat: a lecsapodás mennyisége, igen nagy mértékben függ a a lecspató tartály minőségétől is)  Az átlag motoroknál, különösen a benzineseknél már 1000 km után is igen jelentős jól látható mennyiség gyűlik össze. Javaslom nézzél meg egy két videót a youtub-on, "oil catch can" cimszó alatt. Felesleges dolgot nem épitek be a kocsiba, a súlyával csak növelné a fogyasztást. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.27 kedd, 16:36:53 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22182 Dátum: 2012.11.27 kedd, 06:43:13 »

Tisztelt Fórumtársak!
....
Tisztelettel László! worship

Szép munka!  eljen taps
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22183 Dátum: 2012.11.27 kedd, 06:50:46 »

Szép munka!  eljen taps
Kedves Gábor!
Ahogy ismerlek, előbb vagy utóbb, a tied is ilyen lessz! taps taps taps
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22184 Dátum: 2012.11.27 kedd, 06:54:53 »

Kedves Gábor!
Ahogy ismerlek, előbb vagy utóbb, a tied is ilyen lessz! taps taps taps
Tisztelettel László! worship
Mostanában csóróság van, így inkább utóbb!  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22185 Dátum: 2012.11.27 kedd, 07:00:58 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ha meg tettem a beépitett új olajleválasztóval 1000 Km-t, megigérem leszerelem szétszedem, és lefotózom mi látható a tartály alján.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22186 Dátum: 2012.11.27 kedd, 08:16:23 »

Nekem néha csinál olyat, hogy hidegen 2000-nél van egy fura remegés (persze egész autó remeg Cheesy), nem olyan, mikor esetleg turbócsővel van gond, olyanom már volt. És nem mindig csinálja, de ha igen akkor hidegbe. Tipp?
Vagy csak paranoia?
esetleg ehhez vkinek vmi hozzáfűzni valója?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #22187 Dátum: 2012.11.27 kedd, 08:19:22 »

esetleg ehhez vkinek vmi hozzáfűzni valója?

Ha hidegen elkezded lassan felpörgetni a motort, és a remegéshez érsz, nem csinál olyat, hogy hirtelen "megélénkül" és a gázpedál lenyomásához képest sokkal gyorsabban pörög fel? Mert ha igen, akkor lehet PCS. Ez melegen el szokott múlni, de legalábbis annyira lecsökken, hogy ha nem direkt keresed, nem veszed észre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22188 Dátum: 2012.11.27 kedd, 11:46:25 »

Lehet most én vagyok sík bolond,de nemértem mit mondasz.
A ketőstömegü ledkerék miért lenne rosz? Ha a fordulaton emelek akár csak 50-net vagyis 750 helyett forog a motor 800-at máris semmi hangja szépen ketyeg a motor.
Én a főtengely végén lévő csillapitos ékszíjtárcsára gondolok.
A generátoron a sima tárcsn meglepődtem ,mert a mercimen is szabadon futós volt már pedig az 9éves gép volt.
A legnagyobb poén az hogy egy 90ezer Km-ert futott motor már haldoklik?
Én azt olvastam hogy a 2005-től gyártott mondeo mocik már frankók.
vagy roszúl értelmeztem valamit, Smiley

Közbe lehet hogy megvilágosodtam?
Te azt mondod hogy az a rezgés csillapitós ékszijtárcsa is kettős tömegü? vagyis akkor lehet már csak az a baja és szépen fog siklani a moci megint? Smiley

Igen szerintem erre gondolt, hogy a főtengely végén lévő tárcsa is kettős tömegő. Sajnos a diesel mondikról gyárilag lespórolták a szabadonfutót, de most, hogy kicseréltél, vagy ki fogsz cserélni mindent a szíjredszerben érdemes lenne neked is szabadonfutósítanod a generátort. Relhist fórumtársat keresd szabadonfutó ügyben, Ő tud szerezni jó minőségüt. Én két hete vettem Tőle egyet tartalékba 13000Ft-t, japán gyártmányút. Pl. volt akinek 15000Km után ugyan úgy nyikorgott az új generátoroldali szíjrendszer városi használatban, mint a régi. Ezért döntöttek sokan a szabadonfutó beszerelése mellett. A főoldalon talász róla cikket a wikiben.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22189 Dátum: 2012.11.27 kedd, 13:24:04 »

Ha hidegen elkezded lassan felpörgetni a motort, és a remegéshez érsz, nem csinál olyat, hogy hirtelen "megélénkül" és a gázpedál lenyomásához képest sokkal gyorsabban pörög fel? Mert ha igen, akkor lehet PCS. Ez melegen el szokott múlni, de legalábbis annyira lecsökken, hogy ha nem direkt keresed, nem veszed észre.

AndyA
Nem tűnt fel, de legközelebb megnézem. 2000-nél elváltok általában, ha meg tartom (mondjuk 3-asban 50 körül megyek, akkor csak elmúlik nem lendül meg).

És köszi a választ
Naplózva
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #22190 Dátum: 2012.11.27 kedd, 18:39:39 »

Tisztelt fórumtársak,

első Mondeóm, első hozzászólásom, sőt, első dízelutóm - egy 2002-es TDCi. Van rajta pár dolog, amit meg kell javíttatni (erre rövidesen sor is kerül), de felvetnék néhány érdekességet, amit megfigyeltem, Ti biztos tudjátok, hogy mi okozhatja. Elsősorban azt furcsállom, hogy hidegen, ha kiveszem üresbe az autót és csak gurulok (pl egy közlekedési lámpához) a kocsi magától "gázfröccsöket" ad, azaz fel-felpörög a fordulat. Ugyanígy furán viselkedik a tempomat, ami nem tartja pontosan a beállított sebességet (autópályán ha 130-ra állítom, akkor kb 125 és 140 között haladok). Mi lehet a gond, és összefügghet-e a kettő?

Válaszotok előre is köszi - és biztos jövök még mással is Smiley
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #22191 Dátum: 2012.11.27 kedd, 19:04:56 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy szerintetek normális dolog, hogy ilyen időben / városi forgalomban/ bekapcsol a hűtőventi? Ja az óra szerint nem éri el a 90 °C fokot.
Találkozott már valaki ezzel a problémával ha egyáltalán probléma.
Köszönöm!
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22192 Dátum: 2012.11.27 kedd, 19:15:07 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy szerintetek normális dolog, hogy ilyen időben / városi forgalomban/ bekapcsol a hűtőventi? Ja az óra szerint nem éri el a 90 °C fokot.
Találkozott már valaki ezzel a problémával ha egyáltalán probléma.
Köszönöm!

Klíma nincs véletlenül automatán vagy A/C-n? Az megmagyarázná.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22193 Dátum: 2012.11.27 kedd, 19:36:31 »

Lehet most én vagyok sík bolond,de nemértem mit mondasz.
A ketőstömegü ledkerék miért lenne rosz? Ha a fordulaton emelek akár csak 50-net vagyis 750 helyett forog a motor 800-at máris semmi hangja szépen ketyeg a motor.
Én a főtengely végén lévő csillapitos ékszíjtárcsára gondolok.
A generátoron a sima tárcsn meglepődtem ,mert a mercimen is szabadon futós volt már pedig az 9éves gép volt.
A legnagyobb poén az hogy egy 90ezer Km-ert futott motor már haldoklik?
Én azt olvastam hogy a 2005-től gyártott mondeo mocik már frankók.
vagy roszúl értelmeztem valamit, Smiley

Közbe lehet hogy megvilágosodtam?
Te azt mondod hogy az a rezgés csillapitós ékszijtárcsa is kettős tömegü? vagyis akkor lehet már csak az a baja és szépen fog siklani a moci megint? Smiley
A végére csak sikerült felvilágosodnod.Igen jól értetted a főtengely ékszíjtárcsa is kettős tömegü!!!Cseréld ki és nézd meg ahogy írtam és ha minden új akkor jönak kell lenni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22194 Dátum: 2012.11.27 kedd, 19:41:07 »

Igen szerintem erre gondolt, hogy a főtengely végén lévő tárcsa is kettős tömegő. Sajnos a diesel mondikról gyárilag lespórolták a szabadonfutót, de most, hogy kicseréltél, vagy ki fogsz cserélni mindent a szíjredszerben érdemes lenne neked is szabadonfutósítanod a generátort. Relhist fórumtársat keresd szabadonfutó ügyben, Ő tud szerezni jó minőségüt. Én két hete vettem Tőle egyet tartalékba 13000Ft-t, japán gyártmányút. Pl. volt akinek 15000Km után ugyan úgy nyikorgott az új generátoroldali szíjrendszer városi használatban, mint a régi. Ezért döntöttek sokan a szabadonfutó beszerelése mellett. A főoldalon talász róla cikket a wikiben.
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22195 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:17:34 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy szerintetek normális dolog, hogy ilyen időben / városi forgalomban/ bekapcsol a hűtőventi? Ja az óra szerint nem éri el a 90 °C fokot.
Találkozott már valaki ezzel a problémával ha egyáltalán probléma.
Köszönöm!

Fűtés van rendesen?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22196 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:20:24 »

Tisztelt fórumtársak,

első Mondeóm, első hozzászólásom, sőt, első dízelutóm - egy 2002-es TDCi. Van rajta pár dolog, amit meg kell javíttatni (erre rövidesen sor is kerül), de felvetnék néhány érdekességet, amit megfigyeltem, Ti biztos tudjátok, hogy mi okozhatja. Elsősorban azt furcsállom, hogy hidegen, ha kiveszem üresbe az autót és csak gurulok (pl egy közlekedési lámpához) a kocsi magától "gázfröccsöket" ad, azaz fel-felpörög a fordulat. Ugyanígy furán viselkedik a tempomat, ami nem tartja pontosan a beállított sebességet (autópályán ha 130-ra állítom, akkor kb 125 és 140 között haladok). Mi lehet a gond, és összefügghet-e a kettő?

Válaszotok előre is köszi - és biztos jövök még mással is Smiley

Hogy mitől pörög föl azt mondja meg egy nálam okosabb, viszont a két dolog ugyanaz csak egyszer üresben, egyszer meg sebességben csinálja (ami tempomatnál jobban észrevehető mint nélküle) a gázfröccsözést.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #22197 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:30:53 »

Tisztelt fórumtársak,

első Mondeóm, első hozzászólásom, sőt, első dízelutóm - egy 2002-es TDCi. Van rajta pár dolog, amit meg kell javíttatni (erre rövidesen sor is kerül), de felvetnék néhány érdekességet, amit megfigyeltem, Ti biztos tudjátok, hogy mi okozhatja. Elsősorban azt furcsállom, hogy hidegen, ha kiveszem üresbe az autót és csak gurulok (pl egy közlekedési lámpához) a kocsi magától "gázfröccsöket" ad, azaz fel-felpörög a fordulat. Ugyanígy furán viselkedik a tempomat, ami nem tartja pontosan a beállított sebességet (autópályán ha 130-ra állítom, akkor kb 125 és 140 között haladok). Mi lehet a gond, és összefügghet-e a kettő?

Válaszotok előre is köszi - és biztos jövök még mással is Smiley
akkumulátor,és generator okozza!ellenorizzetek a toltofeszt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22198 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:37:27 »

A végére csak sikerült felvilágosodnod.Igen jól értetted a főtengely ékszíjtárcsa is kettős tömegü!!!Cseréld ki és nézd meg ahogy írtam és ha minden új akkor jönak kell lenni.
felvilágosodott? vagy inkább fel, világosodj! ..Borsodi világos..   pias
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #22199 Dátum: 2012.11.27 kedd, 21:55:29 »

Klíma nincs véletlenül automatán vagy A/C-n? Az megmagyarázná.

Klíma nem megy azt már néztem.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Oldalak: 1 ... 437 438 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 450 451 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.