Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:39:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
453
454
455
456
457
458
459
[
460
]
461
462
463
464
465
466
467
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634339 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22950 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:04:43 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.17 hétfő, 19:03:07
ha a 2.0ásé 70e/db,akkor a 2.2é 90/db....nagyjából ez az arány.
ja...kicsit elmentek az árak mostanában és nem lefelé sajna...
Annyira nem nagy durranás autó a 2.2 tdci...ugyanugy lerohad az is mint a többi...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.17 hétfő, 23:08:06 írta Bunyek
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22951 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:07:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.17 hétfő, 22:49:26
vagy 86/db (a 2.0-é)
3-4 éve még fele áron volt a 2.2 porlasztócsúcsa mint a 2.0 -é. Igazából nincs semmi ráció benne, hogy mikor éppen mennyi. Egy tény amikor behánytak a merga új 250CDI motorjainál az új delphi befecskendező rendszerek és irtózatos mennyiségű visszahívás volt akkor ugrott meg a 2.2 csúcsok árai. Gondolom a delphi nem győzőtt csak garanciába dolgozni. No azóta meg nem tért magához a piac.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22952 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:10:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.17 hétfő, 23:04:43
ja...kicsit elmentek az árak mostanában és nem lefelé sajna...
Annyira nem nagy durranás autó a 2.2 tdci...ugyanugy lerohad az is mint a többi...
3 év alatt az hogy ugyanaz a valami 44eFt-ról 90eFt-ra ugrik az nem elmentek az árak kategória hanem egy mocskos rablás.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22953 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:12:14 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.17 hétfő, 23:10:18
3 év alatt az hogy ugyanaz a valami 44eFt-ról 90eFt-ra ugrik az nem elmentek az árak kategória hanem egy mocskos rablás.
hát most én próbáltam finoman fogalmazni na...
2.2-höz szinte minden drágább mint a 2.0-hoz...szerintem.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22954 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:15:10 »
Nem ez a vicc...delphi porlasztó egy vicc a csúcs viszont kiba jó benne, Bosch-nál meg pont forditva porlasztó jó és szerelhető a csúcs meg khm...
kivan ez találva na...nem kell őket félteni..nem ma kezdék ezek...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22955 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:21:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.17 hétfő, 23:12:14
hát most én próbáltam finoman fogalmazni na...
2.2-höz szinte minden drágább mint a 2.0-hoz...szerintem.
A III-asnál ami megdögölhet az zömében ugyanaz mint a 2.0-nál (kivéve a csúcs meg a turbo) így nincs karbantartási difi ( a csúcs meg szerencsére jobban bírja mint a 2.0-é. (Egy hajtókar pl. nem az ami nagyon megszokott dögleni vagy egy hengerfej)
A IV-esnél már kakis a káposzta mert ott már a légszűrő se ugyanaz mint a 2.0-é Lehet kitalálni melyik a drágább
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22956 Dátum:
2012.12.17 hétfő, 23:27:31 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.17 hétfő, 23:21:21
A III-asnál ami megdögölhet az zömében ugyanaz mint a 2.0-nál (kivéve a csúcs meg a turbo) így nincs karbantartási difi ( a csúcs meg szerencsére jobban bírja mint a 2.0-é. (Egy hajtókar pl. nem az ami nagyon megszokott dögleni vagy egy hengerfej)
A IV-esnél már kakis a káposzta mert ott már a légszűrő se ugyanaz mint a 2.0-é Lehet kitalálni melyik a drágább
Hát akinek ennyi pénze van ilyen szép autóra annak legyen pénze a javitásra is.....
2.0HDI blokk egy massziv darab sokmindenbe rakták...na onnatól kezdve melyik milyen az adott gyártó elektronika és paraméterezése mutatja meg...
2.2,1.8,1.6HDI mocikat már nem annyira dicsérik...
Nincs nagyon miről beszélni mikor egy Boxerben tranzit motor van, fiat befecskendező rendszerrel kb annyi peugeot van benne hogy az oroszlán ott van az elején...de boxer motort meg pakoltak sokmindenbe...korcs autók vannak már elkell fogadni...mi és hol a legolcsóbb...ez számit.
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22957 Dátum:
2012.12.18 kedd, 09:08:41 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.17 hétfő, 16:19:06
Uram isten! Ezt találtam a Xeramic-ot keresve:
Na voltam a cégnél. A fickó hozott két poharat, meg éppen a hűtőben egy körtelevet talált. Töltött az egyik pohárba, majd a másikba a mágneskarikán át töltötte a körtelevet, és megkérte, hogy kóstoljam meg mindkettőt. Amit a mágneskarikán át töltött bele, az tényleg olyan volt, mint ha szódával felöntötte volna, és az ízek is jobban kijöttek, rostosabbnak éreztem. Nem gondoltam volna. Megmondom őszintén, nem hiszek benne, de kíváncsian várom. Rákerült a gépre, elmentem már 15 km-et, de eddig nem éreztem semmit.
Azért ez kemény!
A 2.2est más csúcsokkal szerelték,de minden más ugyan az.Még a turbó is,csak magasabb fordulaton pörög.
Azért van még különbség
pl. kuplung és kettőstömegű másfajta kell bele, kicsit erősebb konstrukció a nagyobb nyomaték miatt, ezzel arányosan, vagy inkább ennél nagyobb arányban drágább is. Nekem 230 volt az anyag kedvezményesen (Kauffer), rákérdeztem poénból márkaszervizben mennyi lenne, csak az anyag 300fölött...
Üdv.
Gábor
Naplózva
szpeter
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22958 Dátum:
2012.12.18 kedd, 09:13:12 »
Sziasztok Tagok!
Kellene valami jó ötlet, mert én már kifogytam belőle!
Van egy 2005 évjáratú Ford Mondeo Gia kombim 130 Le-s TDCi motorral. Az utóbbi időben rakoncátlankodik, menet közben gyorsításkor kigyullad az izzításjelzője, a motor elgyengül, majd le is áll. Újraindítva simán indul, de, ha erőteljesebben gyorsítok megismétlődik minden. Innen a fórumról olvastam hasonló jelenségeket és kicseréltettem a magasnyomású szivattyút, a porlasztókat is, sőt a felső holtponti jeladót is. Minden tiszta vadi új, a hibajelenség viszont a régi! Egy csomó dolog vissza van ellenőrizve, tiszta az üzemanyag rendszer is. Egyébként a fogyasztása kitűnő 5,5-6,0 l/100.
Teljesen tanácstalan vagyok, kérlek segítsetek!
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22959 Dátum:
2012.12.18 kedd, 09:16:59 »
nézünk jobb oldalt is a 3 mas modeo motorját teszik valamelyik jaguárba is
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22960 Dátum:
2012.12.18 kedd, 09:17:25 »
Idézetet írta: szpeter - 2012.12.18 kedd, 09:13:12
Sziasztok Tagok!
Kellene valami jó ötlet, mert én már kifogytam belőle!
Van egy 2005 évjáratú Ford Mondeo Gia kombim 130 Le-s TDCi motorral. Az utóbbi időben rakoncátlankodik, menet közben gyorsításkor kigyullad az izzításjelzője, a motor elgyengül, majd le is áll. Újraindítva simán indul, de, ha erőteljesebben gyorsítok megismétlődik minden. Innen a fórumról olvastam hasonló jelenségeket és kicseréltettem a magasnyomású szivattyút, a porlasztókat is, sőt a felső holtponti jeladót is. Minden tiszta vadi új, a hibajelenség viszont a régi! Egy csomó dolog vissza van ellenőrizve, tiszta az üzemanyag rendszer is. Egyébként a fogyasztása kitűnő 5,5-6,0 l/100.
Teljesen tanácstalan vagyok, kérlek segítsetek!
első és legfontosabb ha kigyullad, villog az izzitásjelző akkor van valamilyen hibakód is, ezt kellene kiolvasni, lehetséges, hogy újrainditással törlődik (hozzáértőbbek megirják majd), igy legbiztosabb, amikor kigyullad olvasni egyet. A hibakód alapján lehet továbbmenni, lehet pl. EGR is akár.
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22961 Dátum:
2012.12.18 kedd, 09:36:29 »
egy haveromnak a motorjában a porlasztók most kezdenek kifeküdni, 475.000km után.
Sokat jár külfőldre vele de az olajból sosem felejtette ki a 2T olajat (tankolásonként 1dl) Azt hiszem ez is magáért beszél.
Egy másik ismimnek 2.0 TDI más márka magasnyomásuval 515.000km van a kocsiba és még jók a porlasztók.
Ő is adagolja az olajat hozzá .
Amit már sokan tudnak és lehet van aki nem,de szervizek is megmondják a gázolaj magyarba brutál száraz külföldön csak éphogy száraz,és megeszi a porlasztókat.
Nagyon úgy fest hogy eléggé meghoszabítja az életét a porlasztóknak ha kap plusz olajat...
Én személy szerint magasfordulati láncfűrészekben használatos minöségi (5ezer /Liter) olajat használok
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22962 Dátum:
2012.12.18 kedd, 09:44:24 »
Idézetet írta: szpeter - 2012.12.18 kedd, 09:13:12
Sziasztok Tagok!
Kellene valami jó ötlet, mert én már kifogytam belőle!
Van egy 2005 évjáratú Ford Mondeo Gia kombim 130 Le-s TDCi motorral. Az utóbbi időben rakoncátlankodik, menet közben gyorsításkor kigyullad az izzításjelzője, a motor elgyengül, majd le is áll. Újraindítva simán indul, de, ha erőteljesebben gyorsítok megismétlődik minden. Innen a fórumról olvastam hasonló jelenségeket és kicseréltettem a magasnyomású szivattyút, a porlasztókat is, sőt a felső holtponti jeladót is. Minden tiszta vadi új, a hibajelenség viszont a régi! Egy csomó dolog vissza van ellenőrizve, tiszta az üzemanyag rendszer is. Egyébként a fogyasztása kitűnő 5,5-6,0 l/100.
Teljesen tanácstalan vagyok, kérlek segítsetek!
hibakódról nem esett szó, pedig az a legfontosabb. nélküle nem költekezünk feleslegesen, persze azzal se szívesen
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22963 Dátum:
2012.12.18 kedd, 09:59:32 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.18 kedd, 09:16:59
nézünk jobb oldalt is a 3 mas modeo motorját teszik valamelyik jaguárba is
és meglepő módon van ami jaguárból olcsóbb, pl. 2.2 EGR fele árban van és ugyanaz, nekem ilyen van most bent:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-2-DIESEL-EGR-VALVE-BRAND-NEW-/160928313084?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2578132efc
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22964 Dátum:
2012.12.18 kedd, 10:56:07 »
Idézetet írta: szpeter - 2012.12.18 kedd, 09:13:12
Sziasztok Tagok!
Kellene valami jó ötlet, mert én már kifogytam belőle!
Van egy 2005 évjáratú Ford Mondeo Gia kombim 130 Le-s TDCi motorral. Az utóbbi időben rakoncátlankodik, menet közben gyorsításkor kigyullad az izzításjelzője, a motor elgyengül, majd le is áll. Újraindítva simán indul, de, ha erőteljesebben gyorsítok megismétlődik minden. Innen a fórumról olvastam hasonló jelenségeket és kicseréltettem a magasnyomású szivattyút, a porlasztókat is, sőt a felső holtponti jeladót is. Minden tiszta vadi új, a hibajelenség viszont a régi! Egy csomó dolog vissza van ellenőrizve, tiszta az üzemanyag rendszer is. Egyébként a fogyasztása kitűnő 5,5-6,0 l/100.
Teljesen tanácstalan vagyok, kérlek segítsetek!
az kemény!Ugye nem blöffre-bemondásra cserélted az üzarendszert?
Az elmondottak alapján ha nem üza rendszeri hiba,és nem CMP jeladó,akkor maradt neked a turbó elektronika hiba.
Őszintén szólva szerintem kevés infót osztottál meg,és biztosan kaptál hibakódokat is,amikor üza rendszeri hibát állapítottak meg.Legalább is remélhető.
Most mindenképpen olvastasd ki a hibakódokat,és célirányosan javíttasd az autót.Ha turbó elektronika a hiba,nem kell aggódni,javítható,viszonylag kevés pénzmaggal.
Ha pesti vagy,tudok segíteni a hibakódolvasásban ingyen délpesten.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22965 Dátum:
2012.12.18 kedd, 12:32:56 »
Idézetet írta: polgab - 2012.12.18 kedd, 09:59:32
és meglepő módon van ami jaguárból olcsóbb, pl. 2.2 EGR fele árban van és ugyanaz, nekem ilyen van most bent:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-2-DIESEL-EGR-VALVE-BRAND-NEW-/160928313084?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2578132efc
Amilyen árakról beszéltek itt,lehet kikéne árulnom ezt a full komplett motort alkatrészenként,és venni egy komplett kocsit az árából
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22966 Dátum:
2012.12.18 kedd, 12:35:33 »
Idézetet írta: henki - 2012.12.17 hétfő, 16:02:40
Sziasztok
jövőre lecserélném a mostani 2.0 TDDi mondeomat egy 2.2Tdci-re. Tudom itt jön az h te hülye vagy ne csináld mert a tdci egy sz*r. ezt tudom és egyet is értek vele, de nem tehetek róla kicsit "autóbolond" vagyok, mindenképp dízelpárti és az ST mondeoért vagyok megőrülve. Szoval ha összejön akkor mindenképp egy 2.2 TDCI kombi Titanium-X full ST paket lesz
a kínálat nagyon szűkös, az árak elégé durvák(itt magyarban alig van ilyen autó szoval valszeg német lesz) van ismerősi körben 2.0 Tdci szoval nagyjából ismerem mik a lehetséges hibák, mire kell figyelni ezért inkább azt szeretném tudni miben külömbözik a 2.2 a 2.0 tól? Gondolok itt szíjfeszítő rendszerre kettőstömegű lendkerékre porlasztókra nagynyomású szivattyúra. mivel szinte 100% h kinti autó lesz ugy tudom h 2006 tól a motor Euro 4 es besorolású, előtte meg Euro 3. mit változtattak esetleg melyik a jobb? bár EU4 es gyári st paketos mint a fehér holló. köszönöm a válaszokat előre is!
jah olvastam h az adalékokról van közbe szó. egyértelmüen a jelenlegi legjobb a Xeramic nevű a piacon! ez személyes tapasztalat is!!!
A 2.2 sokkal jobban megy még chip nélkül is.
Állítólag - azt mondják - a 2.2-es üzemanyagrendszere egy kicsivel jobban bírja, mint a 2.0-é. De ne siessük el a dolgokat, 100 ezer km múlva megmondom.
2.2-ből Euro-3-ast keress, ne 4-est. A ST-pack nem jelent sokkal többet, mint körbe a spoilereket, azt utóbb is be tudod szerezni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22967 Dátum:
2012.12.18 kedd, 13:14:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.18 kedd, 12:35:33
A 2.2 sokkal jobban megy még chip nélkül is.
Állítólag - azt mondják - a 2.2-es üzemanyagrendszere egy kicsivel jobban bírja, mint a 2.0-é. De ne siessük el a dolgokat, 100 ezer km múlva megmondom.
2.2-ből Euro-3-ast keress, ne 4-est. A ST-pack nem jelent sokkal többet, mint körbe a spoilereket, azt utóbb is be tudod szerezni.
AndyA
meg a nagy recaro-cat, feszesebb futóművet és közvetlenebb kormányművet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22968 Dátum:
2012.12.18 kedd, 16:48:26 »
mitől zabál az autóm? attól hogy városi karácsonyi *** vásárolgatások közben nem tud felmelegedni a motor? meg hogy egyébként is elég rosszul melegszik már?
vagy mitől lehet még ilyen?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22969 Dátum:
2012.12.18 kedd, 16:50:56 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.18 kedd, 16:48:26
mitől zabál az autóm? attól hogy városi karácsonyi *** vásárolgatások közben nem tud felmelegedni a motor? meg hogy egyébként is elég rosszul melegszik már?
vagy mitől lehet még ilyen?
nem tudom, mire gondolsz?, én most értem haza Pesti tögymörgésből 10felett mutat a komputer és meleg volt a motor
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22970 Dátum:
2012.12.18 kedd, 16:52:56 »
Idézetet írta: polgab - 2012.12.18 kedd, 16:50:56
nem tudom, mire gondolsz?, én most értem haza Pesti tögymörgésből 10felett mutat a komputer és meleg volt a motor
Múltkor bőven meleg motorral arszoltam 10+ km-t a bécsi dugóban, 11 liter lett a fogyi (közvetlenül tankolás, nullázás után).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22971 Dátum:
2012.12.18 kedd, 16:54:18 »
Idézetet írta: polgab - 2012.12.18 kedd, 16:50:56
nem tudom, mire gondolsz?, én most értem haza Pesti tögymörgésből 10felett mutat a komputer és meleg volt a motor
hát a legutóbbi teli tankot 820km-el fejeztem be...akkor már piros alatt volt, olyan 1-2l szokott benne lenni kb. olyankor!
Ez nekem a megszokotthoz képest nagyon sok fogyasztásban illetve kevés a megtett km-ben!
Most teleraktam 5e-ért
aztán 100km és már a negyed tank felénél járunk...nyáron 5eFt-ból én elautókázok 250km-t nyugodtan!í
Ezért fura ez nekem...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22972 Dátum:
2012.12.18 kedd, 16:57:39 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.18 kedd, 16:54:18
hát a legutóbbi teli tankot 820km-el fejeztem be...akkor már piros alatt volt, olyan 1-2l szokott benne lenni kb. olyankor!
Ez nekem a megszokotthoz képest nagyon sok fogyasztásban illetve kevés a megtett km-ben!
Most teleraktam 5e-ért
aztán 100km és már a negyed tank felénél járunk...nyáron 5eFt-ból én elautókázok 250km-t nyugodtan!í
Ezért fura ez nekem...
ha visszahűl a motor az biztos nem jó és a fogyi is nőhet, bár azt mondják dieselnél nem számit annyit mint benzinesnél a szivatóval.
termócsere?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22973 Dátum:
2012.12.18 kedd, 17:02:02 »
Idézetet írta: polgab - 2012.12.18 kedd, 16:57:39
ha visszahűl a motor az biztos nem jó és a fogyi is nőhet, bár azt mondják dieselnél nem számit annyit mint benzinesnél a szivatóval.
termócsere?
otthon van már csak már 2hete nem voltam
mondjuk azóta panaszkodok...
meglátjuk...de akkor más dolog nem növeli a fogyazstást?! max még a turbócső lyuk, de az ugye nincs!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22974 Dátum:
2012.12.18 kedd, 17:03:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.18 kedd, 17:02:02
otthon van már csak már 2hete nem voltam
mondjuk azóta panaszkodok...
meglátjuk...de akkor más dolog nem növeli a fogyazstást?! max még a turbócső lyuk, de az ugye nincs!
lapos gumi is növelheti
, amugy nem tudom, ha nem füstöl nagyon akkor OK szerintem
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22975 Dátum:
2012.12.18 kedd, 18:14:20 »
Idézetet írta: polgab - 2012.12.18 kedd, 16:57:39
ha visszahűl a motor az biztos nem jó és a fogyi is nőhet, bár azt mondják dieselnél nem számit annyit mint benzinesnél a szivatóval.
termócsere?
Nekem a rossz termosztát +1l jelentett minimum.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22976 Dátum:
2012.12.18 kedd, 19:58:23 »
köszi a válaszokat igy már nagyjából képben vagyok a 2.2 est illetőleg. a 2T olajat én is csak javasolni tudom én is használom nagyjából 1dl/20l arányban. Rengeteget növel az üzemanyagrendszer élettartamán, mert sajnos a gázolaj nagyon száraz. a magyar meg főleg, persze h döglenek a nagynyomású rendszerek...irtátok a porlasztók javitási költségét, egy haverom nemrég csináltatta a 2.0-ét ha jól emlékszem 60e/db áron. elvileg a magyar delphi képviseletnél. ha esetleg vkit érdekel utánakéárdezek pontosabban.
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22977 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:07:13 »
Idézetet írta: henki - 2012.12.18 kedd, 19:58:23
köszi a válaszokat igy már nagyjából képben vagyok a 2.2 est illetőleg. a 2T olajat én is csak javasolni tudom én is használom nagyjából 1dl/20l arányban. Rengeteget növel az üzemanyagrendszer élettartamán, mert sajnos a gázolaj nagyon száraz. a magyar meg főleg, persze h döglenek a nagynyomású rendszerek...irtátok a porlasztók javitási költségét, egy haverom nemrég csináltatta a 2.0-ét ha jól emlékszem 60e/db áron. elvileg a magyar delphi képviseletnél. ha esetleg vkit érdekel utánakéárdezek pontosabban.
Rengeteget... ezt meg hogy számoltad ki? Mondjuk volt 10-10 tesztautó, és nagyjából ugyanolyan körülmények között gurultak, 10-ben használtak 2t-t, 10ben meg nem, lementek így 300e kilométert? Nem hát... Akkor mire alapozod? Több autóról tudok, amelyik lement 2-300e kilométert, ugyanazzal a csúccsal/szippanccsal. 2t nélkül.
Na akkor most mi van...?
Ezt a száraz gázolaj elméletet meg honnan veszed? Vannak az eu-ban paraméterek, amiknek meg kell felelnie az üzemanyagnak. És meg is felel.
A múltkor láttam egy kimutatást kb teljes európára a meghibásodások szempontjából. Nincs jelentős különbség a keleti és a nyugati piac között.
Annyi, hogy keleten megy az abrakadabra, míg nyugaton kevésbé.
Ettől még a 2T teljesen jó, ártani nem árt, viszont használhat... tehát indokolt a használata.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22978 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:08:19 »
Nagyon unalmas már ez a magyar gázolaj száraz duma. Boroknál valóban van száraz félszáraz stb. Gázolajnál nincs! Rakhattok bele akár tehénhugytól kezdve akár isteni mannán át a 2T-ig bármit. Csak égjen el benne mint a 2T Amit kb amit elértek az az hogy annyi ml-el kevesebb gázolajat kell tankolni a következő tankolásnál amit hozzáraktatok a tankba.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22979 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:11:06 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.18 kedd, 20:08:19
Nagyon unalmas már ez a magyar gázolaj száraz duma. Boroknál valóban van száraz félszáraz stb. Gázolajnál nincs! Rakhattok bele akár tehénhugytól kezdve akár isteni mannán át a 2T-ig bármit. Csak égjen el benne mint a 2T Amit kb amit elértek az az hogy annyi ml-el kevesebb gázolajat kell tankolni a következő tankolásnál amit hozzáraktatok a tankba.
Mondom... látaam egy kimutatást, több millió autónál számított statisztika alapján. Mellőzve az érzelmeket, a hitet, csak a tények maradtak.
A végén már nehogy az legyen, csak az xy gyártmányú 2T a jó, sőt, abból is csak a piros cetlis, amit szingapúrban gyártottak.
Sőt, sokkal nyomatékosabb, és kevesebbet eszik, és nagyságrendekkel halkabb a motorja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22980 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:28:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.18 kedd, 20:11:06
Mondom... látaam egy kimutatást, több millió autónál számított statisztika alapján. Mellőzve az érzelmeket, a hitet, csak a tények maradtak.
A végén már nehogy az legyen, csak az xy gyártmányú 2T a jó, sőt, abból is csak a piros cetlis, amit szingapúrban gyártottak.
Sőt, sokkal nyomatékosabb, és kevesebbet eszik, és nagyságrendekkel halkabb a motorja.
linkeld már be azt a kimutatást engem érdekelne...köszi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22981 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:34:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.18 kedd, 20:28:31
linkeld már be azt a kimutatást engem érdekelne...köszi.
Egy bemutatón voltam. Belső anyag, nem rakhatom ki.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22982 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:44:58 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.18 kedd, 20:34:05
Egy bemutatón voltam. Belső anyag, nem rakhatom ki.
Vajon miért nem publikus, ha ezzel reklámozná a terméket?
(Talán mert nem ismert a bemutató előtti motorok állapota?)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22983 Dátum:
2012.12.18 kedd, 20:49:05 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.18 kedd, 20:34:05
Egy bemutatón voltam. Belső anyag, nem rakhatom ki.
küld el privátban..
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22984 Dátum:
2012.12.18 kedd, 21:55:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.18 kedd, 20:49:05
küld el privátban..
Ha átküldte, rakd már ki, hogy mi is lássuk!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22985 Dátum:
2012.12.18 kedd, 22:21:12 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.18 kedd, 21:55:57
Ha átküldte, rakd már ki, hogy mi is lássuk!
Szerintem nem kell nagyon rákészülni arra a mailre.....az az érzésem...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22986 Dátum:
2012.12.18 kedd, 22:33:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.18 kedd, 22:21:12
Szerintem nem kell nagyon rákészülni arra a mailre.....az az érzésem...
(EGR jelzés off?, következő nagytalira?)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22987 Dátum:
2012.12.18 kedd, 23:21:55 »
Szerintetek ezzel a kütyüvel full szervíz szitü hozzáférésem lenne mindenhez a mondeoban?
Akár a compit is irhatom vele? Ismeri esetleg valaki?
http://autodiagnosztika.comze.com/FORDMA/frameset1.htm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22988 Dátum:
2012.12.18 kedd, 23:30:27 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.18 kedd, 23:21:55
Szerintetek ezzel a kütyüvel full szervíz szitü hozzáférésem lenne mindenhez a mondeoban?
Akár a compit is irhatom vele? Ismeri esetleg valaki?
http://autodiagnosztika.comze.com/FORDMA/frameset1.htm
Ezt konkrétan nem ismerem nagyon.
De ennyiért már lehet olyan diagnosztikai készüléked is, amivel nem csak néhány márkát tudsz kezelni, hanem rengeteget.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22989 Dátum:
2012.12.18 kedd, 23:33:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.18 kedd, 21:55:57
Ha átküldte, rakd már ki, hogy mi is lássuk!
Nagyjából ezért nem. Mondom, nem publikus.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22990 Dátum:
2012.12.18 kedd, 23:52:28 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.18 kedd, 23:30:27
Ezt konkrétan nem ismerem nagyon.
De ennyiért már lehet olyan diagnosztikai készüléked is, amivel nem csak néhány márkát tudsz kezelni, hanem rengeteget.
De én nem csak olvasni akarok hibakodokat és törölni hanem akár full compit is programozni,ahoz meg a sok autófajta diagok, nem nagyon jók úgy vettem észre
A profi kütyük átlag 2-4 autó fajtát tudnak 100% ban kezelni/programozni.
esetleg ha tudsz valami mocskosúl jot mondjuk 200ezerig akkor várom ajánlatod,de csak olyan érdekel amivel full programozás is elvégezhető.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22991 Dátum:
2012.12.19 szerda, 05:34:05 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.18 kedd, 23:52:28
De én nem csak olvasni akarok hibakodokat és törölni hanem akár full compit is programozni,ahoz meg a sok autófajta diagok, nem nagyon jók úgy vettem észre
A profi kütyük átlag 2-4 autó fajtát tudnak 100% ban kezelni/programozni.
esetleg ha tudsz valami mocskosúl jot mondjuk 200ezerig akkor várom ajánlatod,de csak olyan érdekel amivel full programozás is elvégezhető.
AutoCom......de ez csak akkor jön ki ebből az árból, ha egy kicsit hajlandó vagy warezolni és a kínai klón interfészt veszed meg.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22992 Dátum:
2012.12.19 szerda, 07:21:07 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.18 kedd, 23:52:28
De én nem csak olvasni akarok hibakodokat és törölni hanem akár full compit is programozni,ahoz meg a sok autófajta diagok, nem nagyon jók úgy vettem észre
A profi kütyük átlag 2-4 autó fajtát tudnak 100% ban kezelni/programozni.
esetleg ha tudsz valami mocskosúl jot mondjuk 200ezerig akkor várom ajánlatod,de csak olyan érdekel amivel full programozás is elvégezhető.
egy ilyen a fordhoz 1milla körül van.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22993 Dátum:
2012.12.19 szerda, 08:22:54 »
üdv.
ma reggel megnéztem én is ezt a 70-120as sprintet 4.ben moDiaggal.
hát én nem tudok 6.5mp-et mint Victore forumrársam de 6.8-6.9 et igen...
enyhe lejtönél 6.7,enyhe emelkedönél 7.1 volt a legjobb időm.ez nem tudom mennyire jo érték...
ezek szerint a chip tényleg jobb mint a box...
minden tisztelet.
üdv.
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22994 Dátum:
2012.12.19 szerda, 09:52:05 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.18 kedd, 20:08:19
Nagyon unalmas már ez a magyar gázolaj száraz duma. Boroknál valóban van száraz félszáraz stb. Gázolajnál nincs! Rakhattok bele akár tehénhugytól kezdve akár isteni mannán át a 2T-ig bármit. Csak égjen el benne mint a 2T Amit kb amit elértek az az hogy annyi ml-el kevesebb gázolajat kell tankolni a következő tankolásnál amit hozzáraktatok a tankba.
az a baj, hogy nem tudunk széles körű hosszútávú tapasztalásról a 2T-vel, egyéb adalékkal, tehát ha azt látnánk, hallanánk, hogy XYZ adalékolt rendesen, de igy is behalt a csúcs, akkor lehet mondani, hogy nem sok értelme, de ilyenről még nem hallottam, csak az ellenkezőjéről. Vagy tud valaki ilyenről, persze az nem ér ha már amugy is kaki volt a csúcs...
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22995 Dátum:
2012.12.19 szerda, 10:14:06 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.18 kedd, 20:08:19
Nagyon unalmas már ez a magyar gázolaj száraz duma. Boroknál valóban van száraz félszáraz stb. Gázolajnál nincs! Rakhattok bele akár tehénhugytól kezdve akár isteni mannán át a 2T-ig bármit. Csak égjen el benne mint a 2T Amit kb amit elértek az az hogy annyi ml-el kevesebb gázolajat kell tankolni a következő tankolásnál amit hozzáraktatok a tankba.
A gázra is van európai szabvány, mégis a magyar a leghígabb. Ja, hogy ezt sem mondja be a tévé? Nem unalmas téma ez kérlek, sajnos. Gyakorlat kötelezően szemet hunyni felette - mert a másik (be-"szolgáltatói") oldalon is állnak érdekek. Van neked benzinkutas az ismeretségedben? Nekem van, kilépett, mert nem akar eljárás alá kerülni azért, amit elvár tőle a kút. Négy kúton is dolgozott, és hasonlóak az elvárások, és a titoktartási kötelezettség.
A magyar gázolaj teljesen ***. Több okból is.
Lenyúlhatja a tankerből a sofőr = visszatölt valami trutyit a helyére- mondjuk tehénhúgyot. Szarabb érkezik be a kúthoz.
A kutasok is manipulálhatnak. A kútfejek nincsenek takarítva, évente kétszer kéne... A tartályok nincsenek takarítva - mondván nem lehet, mert mindig van benne...
A töltőpisztolyok fele buherált. Próbálj meg valamit, fogj egy 10 l-es kannát, húzd meg a vonalat 10 liternél, és addig tankold tele. És ha pontosan 10 litert mutat a kút kijelzője, meg elvégezteted a minőségi tesztet - akkor tényszerűen védheted a magyar üzemanyagipart. Mert így, a fórumon - csak hasra ütünk.
Ezek után hol tankolunk megfelelő minőségű és mennyiségű üzemanyagot?
Kevés olyan nyilvános átverést tudok szerelmetes hazánkban, mint az üzemanyagkutak esetét. Van sokféle kút - de árban nagyobb a különbség közöttük, mint a minőségben!
És persze az egész játékon ül rajta az állam, mert jövedéki termék, a legszigorúbban ellenőrzött! Mit ellenőriznek, kérdezem én? Hát csak azt, hogy minél nagyobb legyen belőle a bevétel. Azaz:
a mennyiségben érdekeltek
, nem a minőségben. Eszerint van kitalálva a benzin egymásra halmozott adófajtáinak tematikája is. Ugye?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.19 szerda, 10:53:40 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22996 Dátum:
2012.12.19 szerda, 10:19:51 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.12.19 szerda, 10:14:06
A gázra is van európai szabvány, mégis a magyar a leghígabb. Ja, hogy ezt sem mondja be a tévé? Nem unalmas téma ez kérlek, sajnos. Gyakorlat kötelezően szemet hunyni felette - mert a másik (be-"szolgáltatói") oldalon is állnak érdekek. .....
Kösz, hogy leírtad. Hasonló gondolat járt a fejemben nekem is.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22997 Dátum:
2012.12.19 szerda, 10:23:08 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.12.19 szerda, 10:14:06
A gázra is van európai szabvány, mégis a magyar a leghígabb. Ja, hogy ezt sem mondja be a tévé? Nem unalmas téma ez kérlek, sajnos. Gyakorlat kötelezően szemet hunyni felette - mert a másik (be-"szolgáltatói") oldalon is állnak érdekek. Van neked benzinkutas az ismeretségedben? Nekem van, kilépett, mert nem akar eljárás alá kerülni azért, amit elvár tőle a kút. Négy kúton is dolgozott, és hasonlóak az elvárások, és a titoktartási kötelezettség.
A magyar gázolaj teljesen ***. Több okból is.
Lenyúlhatja a tankerből a sofőr = visszatölt valami trutyit a helyére- mondjuk tehénhúgyot. Szarabb érkezik be a kúthoz.
A kutasok is manipulálhatnak. A kútfejek nincsenek takarítva, évente kétszer kéne... A tartályok nincsenek takarítva - mondván nem lehet, mert mindig van benne...
A töltőpisztolyok fele buherált. Próbálj meg valamit, fogj egy 10 l-es kannát, húzd meg a vonalat 10 liternél, és addig tankold tele. És ha pontosan 10 litert mutat a kút kijelzője, meg elvégezteted a minőségi tesztet - akkor tényszerűen védheted a magyar üzemanyagipart. Meg a gázolajat. Most csak hasra ütsz.
Ezek után hol tankolsz te megfelelő minőségű és mennyiségű üzemanyagot?
Kevés olyan átverést tudok szerelmetes hazánkban, amelyet könnyebb fogyasztói oldalról bebizonyítani, mint az üzemanyagkutakét. Árban nagyobb a különbség a kutak között, mint a minőségben!
És persze az egész játékon ül rajta az állam, mert jövedéki termék, a legszigorúbban ellenőrzött! Mit ellenőriznek, kérdezem én? Hát csak azt, hogy minél nagyobb legyen belőle a bevétel.
Még annyit - elnézést az OFF-ért!!! - hogy ha szegény magyar étolajat rak a ződséges cigány mercijébe, akkor lecsap rá a VPOP. Ott is nyilván
csakis
az üzemanyag minősége védelmében teszik. Vigyáznak az állampolgár autójára, nehogy károsodjon az adagolója ...
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
bagocsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22998 Dátum:
2012.12.19 szerda, 10:29:28 »
Sziasztok!
Tanácsot kérnék termosztát ügyben. A vízhőmérő kb 10-15 km után 2C hőmérsékletnél, megy fel 70 fokra. Városi használatnál 60 foknál nem megy feljebb.
Alapjáraton visszaesik 60C -ra. A főköri termosztátot cseréltem (utángyártott) a helyzet ua. A hűtő felé menő cső egyforma meleg a termosztátba belépő csővel 60C-nál.
A cserélt termosztát is rossz lehet, vagy ez normális jelenség. Az olajköri termosztát hibája mit okozhat?
Naplózva
2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22999 Dátum:
2012.12.19 szerda, 10:39:05 »
Idézetet írta: bagocsi - 2012.12.19 szerda, 10:29:28
Sziasztok!
Tanácsot kérnék termosztát ügyben. A vízhőmérő kb 10-15 km után 2C hőmérsékletnél, megy fel 70 fokra. Városi használatnál 60 foknál nem megy feljebb.
Alapjáraton visszaesik 60C -ra. A főköri termosztátot cseréltem (utángyártott) a helyzet ua. A hűtő felé menő cső egyforma meleg a termosztátba belépő csővel 60C-nál.
A cserélt termosztát is rossz lehet, vagy ez normális jelenség. Az olajköri termosztát hibája mit okozhat?
üdv
városi használatnál nem nagyon fog feljebb menni.menj ki valami elkerülö utra és padlozd meg.akkor fel fog menni középre a mutato.városban nálam se megy nagyon 60fok fölé ebben a 0-2 fokban.szerintem no para...
üdv.
Naplózva
Oldalak:
1
...
453
454
455
456
457
458
459
[
460
]
461
462
463
464
465
466
467
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ