Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 08:26:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 453 454 455 456 457 458 459 [460] 461 462 463 464 465 466 467 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14380679 alkalommal)
0 Felhasználó és 352 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22950 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:04:43 »

ha a 2.0ásé 70e/db,akkor a 2.2é 90/db....nagyjából ez az arány.

ja...kicsit elmentek az árak mostanában és nem lefelé sajna...

Annyira nem nagy durranás autó a 2.2 tdci...ugyanugy lerohad az is mint a többi... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.17 hétfő, 23:08:06 írta Bunyek » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22951 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:07:51 »

vagy 86/db (a 2.0-é)
3-4 éve még fele áron volt a 2.2 porlasztócsúcsa mint a 2.0 -é. Igazából nincs semmi ráció benne, hogy mikor éppen mennyi. Egy tény amikor behánytak a merga új 250CDI motorjainál az új  delphi befecskendező rendszerek és irtózatos mennyiségű visszahívás volt akkor ugrott meg a 2.2 csúcsok árai. Gondolom a delphi nem győzőtt csak garanciába dolgozni. No azóta meg nem tért magához a piac.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22952 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:10:18 »

ja...kicsit elmentek az árak mostanában és nem lefelé sajna...

Annyira nem nagy durranás autó a 2.2 tdci...ugyanugy lerohad az is mint a többi... eplus2
3 év alatt az hogy ugyanaz a valami 44eFt-ról 90eFt-ra ugrik az nem elmentek az árak kategória hanem egy mocskos rablás.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22953 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:12:14 »

3 év alatt az hogy ugyanaz a valami 44eFt-ról 90eFt-ra ugrik az nem elmentek az árak kategória hanem egy mocskos rablás.

hát most én próbáltam finoman fogalmazni na... szomoru1

2.2-höz szinte minden drágább mint a 2.0-hoz...szerintem.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22954 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:15:10 »

Nem ez a vicc...delphi  porlasztó egy vicc a csúcs viszont kiba jó benne, Bosch-nál meg pont forditva porlasztó jó és szerelhető a csúcs meg khm...
kivan ez találva na...nem kell őket félteni..nem ma kezdék ezek... eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22955 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:21:21 »

hát most én próbáltam finoman fogalmazni na... szomoru1

2.2-höz szinte minden drágább mint a 2.0-hoz...szerintem.
A III-asnál ami megdögölhet az zömében ugyanaz mint a 2.0-nál (kivéve a csúcs meg a turbo) így nincs karbantartási difi ( a csúcs meg szerencsére jobban bírja mint a 2.0-é. (Egy hajtókar pl. nem az ami nagyon megszokott dögleni vagy egy hengerfej)
A IV-esnél már kakis a káposzta mert ott már a légszűrő se ugyanaz mint a 2.0-é  Lehet kitalálni melyik a drágább   falbav
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22956 Dátum: 2012.12.17 hétfő, 23:27:31 »

A III-asnál ami megdögölhet az zömében ugyanaz mint a 2.0-nál (kivéve a csúcs meg a turbo) így nincs karbantartási difi ( a csúcs meg szerencsére jobban bírja mint a 2.0-é. (Egy hajtókar pl. nem az ami nagyon megszokott dögleni vagy egy hengerfej)
A IV-esnél már kakis a káposzta mert ott már a légszűrő se ugyanaz mint a 2.0-é  Lehet kitalálni melyik a drágább   falbav

Hát akinek ennyi pénze van ilyen szép autóra annak legyen pénze a javitásra is..... eplus2
2.0HDI blokk egy massziv darab sokmindenbe rakták...na onnatól kezdve melyik milyen az adott gyártó elektronika és paraméterezése mutatja meg...
2.2,1.8,1.6HDI mocikat már nem annyira dicsérik...
Nincs nagyon miről beszélni mikor egy Boxerben tranzit motor van, fiat befecskendező rendszerrel kb annyi peugeot van benne hogy az oroszlán ott van az elején...de boxer motort meg pakoltak sokmindenbe...korcs autók vannak már elkell fogadni...mi és hol a legolcsóbb...ez számit.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #22957 Dátum: 2012.12.18 kedd, 09:08:41 »

Uram isten! Ezt találtam a Xeramic-ot keresve:

Na voltam a cégnél. A fickó hozott két poharat, meg éppen a hűtőben egy körtelevet talált. Töltött az egyik pohárba, majd a másikba a mágneskarikán át töltötte a körtelevet, és megkérte, hogy kóstoljam meg mindkettőt. Amit a mágneskarikán át töltött bele, az tényleg olyan volt, mint ha szódával felöntötte volna, és az ízek is jobban kijöttek, rostosabbnak éreztem. Nem gondoltam volna. Megmondom őszintén, nem hiszek benne, de kíváncsian várom. Rákerült a gépre, elmentem már 15 km-et, de eddig nem éreztem semmit.

Azért ez kemény!

A 2.2est más csúcsokkal szerelték,de minden más ugyan az.Még a turbó is,csak magasabb fordulaton pörög.
Azért van még különbség  wave pl. kuplung és kettőstömegű másfajta kell bele, kicsit erősebb konstrukció a nagyobb nyomaték miatt, ezzel arányosan, vagy inkább ennél nagyobb arányban drágább is. Nekem 230 volt az anyag kedvezményesen (Kauffer), rákérdeztem poénból márkaszervizben mennyi lenne, csak az anyag 300fölött...

Üdv.
Gábor
Naplózva
szpeter
Vendég
« Új hozzászólás #22958 Dátum: 2012.12.18 kedd, 09:13:12 »

Sziasztok Tagok!
Kellene valami jó ötlet, mert én már kifogytam belőle!
Van egy 2005 évjáratú Ford Mondeo Gia kombim 130 Le-s TDCi motorral. Az utóbbi időben rakoncátlankodik, menet közben gyorsításkor kigyullad az izzításjelzője, a motor elgyengül, majd le is áll. Újraindítva simán indul, de, ha erőteljesebben gyorsítok megismétlődik minden. Innen a fórumról olvastam hasonló jelenségeket és kicseréltettem a magasnyomású szivattyút, a porlasztókat is, sőt a felső holtponti jeladót is. Minden tiszta vadi új, a hibajelenség viszont a régi! Egy csomó dolog vissza van ellenőrizve, tiszta az üzemanyag rendszer is. Egyébként a fogyasztása kitűnő 5,5-6,0 l/100.
Teljesen tanácstalan vagyok, kérlek segítsetek! help
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22959 Dátum: 2012.12.18 kedd, 09:16:59 »

nézünk jobb oldalt is a 3 mas modeo motorját teszik valamelyik jaguárba is Smiley
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #22960 Dátum: 2012.12.18 kedd, 09:17:25 »

Sziasztok Tagok!
Kellene valami jó ötlet, mert én már kifogytam belőle!
Van egy 2005 évjáratú Ford Mondeo Gia kombim 130 Le-s TDCi motorral. Az utóbbi időben rakoncátlankodik, menet közben gyorsításkor kigyullad az izzításjelzője, a motor elgyengül, majd le is áll. Újraindítva simán indul, de, ha erőteljesebben gyorsítok megismétlődik minden. Innen a fórumról olvastam hasonló jelenségeket és kicseréltettem a magasnyomású szivattyút, a porlasztókat is, sőt a felső holtponti jeladót is. Minden tiszta vadi új, a hibajelenség viszont a régi! Egy csomó dolog vissza van ellenőrizve, tiszta az üzemanyag rendszer is. Egyébként a fogyasztása kitűnő 5,5-6,0 l/100.
Teljesen tanácstalan vagyok, kérlek segítsetek! help
első és legfontosabb ha kigyullad, villog az izzitásjelző akkor van valamilyen hibakód is, ezt kellene kiolvasni, lehetséges, hogy újrainditással törlődik (hozzáértőbbek megirják majd), igy legbiztosabb, amikor kigyullad olvasni egyet. A hibakód alapján lehet továbbmenni, lehet pl. EGR is akár.
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22961 Dátum: 2012.12.18 kedd, 09:36:29 »

egy haveromnak a motorjában a porlasztók most kezdenek kifeküdni, 475.000km után.
Sokat jár külfőldre vele de az olajból sosem felejtette ki a 2T olajat (tankolásonként 1dl) Azt hiszem ez is magáért beszél.

Egy másik ismimnek 2.0 TDI más márka magasnyomásuval 515.000km van a kocsiba és még jók a porlasztók.
Ő is adagolja az olajat hozzá .

Amit már sokan tudnak és lehet van aki nem,de szervizek is megmondják a gázolaj magyarba brutál száraz külföldön csak éphogy száraz,és megeszi a porlasztókat.
Nagyon úgy fest hogy eléggé meghoszabítja az életét a porlasztóknak ha kap plusz olajat... wave

Én személy szerint magasfordulati láncfűrészekben használatos minöségi (5ezer /Liter) olajat használok
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22962 Dátum: 2012.12.18 kedd, 09:44:24 »

Sziasztok Tagok!
Kellene valami jó ötlet, mert én már kifogytam belőle!
Van egy 2005 évjáratú Ford Mondeo Gia kombim 130 Le-s TDCi motorral. Az utóbbi időben rakoncátlankodik, menet közben gyorsításkor kigyullad az izzításjelzője, a motor elgyengül, majd le is áll. Újraindítva simán indul, de, ha erőteljesebben gyorsítok megismétlődik minden. Innen a fórumról olvastam hasonló jelenségeket és kicseréltettem a magasnyomású szivattyút, a porlasztókat is, sőt a felső holtponti jeladót is. Minden tiszta vadi új, a hibajelenség viszont a régi! Egy csomó dolog vissza van ellenőrizve, tiszta az üzemanyag rendszer is. Egyébként a fogyasztása kitűnő 5,5-6,0 l/100.
Teljesen tanácstalan vagyok, kérlek segítsetek! help
hibakódról nem esett szó, pedig az a legfontosabb. nélküle nem költekezünk feleslegesen, persze azzal se szívesen Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #22963 Dátum: 2012.12.18 kedd, 09:59:32 »

nézünk jobb oldalt is a 3 mas modeo motorját teszik valamelyik jaguárba is Smiley
és meglepő módon van ami jaguárból olcsóbb, pl. 2.2 EGR fele árban van és ugyanaz, nekem ilyen van most bent:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-2-DIESEL-EGR-VALVE-BRAND-NEW-/160928313084?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2578132efc
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #22964 Dátum: 2012.12.18 kedd, 10:56:07 »

Sziasztok Tagok!
Kellene valami jó ötlet, mert én már kifogytam belőle!
Van egy 2005 évjáratú Ford Mondeo Gia kombim 130 Le-s TDCi motorral. Az utóbbi időben rakoncátlankodik, menet közben gyorsításkor kigyullad az izzításjelzője, a motor elgyengül, majd le is áll. Újraindítva simán indul, de, ha erőteljesebben gyorsítok megismétlődik minden. Innen a fórumról olvastam hasonló jelenségeket és kicseréltettem a magasnyomású szivattyút, a porlasztókat is, sőt a felső holtponti jeladót is. Minden tiszta vadi új, a hibajelenség viszont a régi! Egy csomó dolog vissza van ellenőrizve, tiszta az üzemanyag rendszer is. Egyébként a fogyasztása kitűnő 5,5-6,0 l/100.
Teljesen tanácstalan vagyok, kérlek segítsetek! help
az kemény!Ugye nem blöffre-bemondásra cserélted az üzarendszert? Cry

Az elmondottak alapján ha nem üza rendszeri hiba,és nem CMP jeladó,akkor maradt neked a turbó elektronika hiba.
Őszintén szólva szerintem kevés infót osztottál meg,és biztosan kaptál hibakódokat is,amikor üza rendszeri hibát állapítottak meg.Legalább is remélhető.

Most mindenképpen olvastasd ki a hibakódokat,és célirányosan javíttasd az autót.Ha turbó elektronika a hiba,nem kell aggódni,javítható,viszonylag kevés pénzmaggal.

Ha pesti vagy,tudok segíteni a hibakódolvasásban ingyen délpesten.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22965 Dátum: 2012.12.18 kedd, 12:32:56 »

és meglepő módon van ami jaguárból olcsóbb, pl. 2.2 EGR fele árban van és ugyanaz, nekem ilyen van most bent:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-2-DIESEL-EGR-VALVE-BRAND-NEW-/160928313084?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2578132efc

Amilyen árakról beszéltek itt,lehet kikéne árulnom ezt a full komplett motort alkatrészenként,és venni egy komplett kocsit az árából  nyes
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #22966 Dátum: 2012.12.18 kedd, 12:35:33 »

Sziasztok
jövőre lecserélném a mostani 2.0 TDDi mondeomat egy 2.2Tdci-re. Tudom itt jön az h te hülye vagy ne csináld mert a tdci egy sz*r. ezt tudom és egyet is értek vele, de nem tehetek róla kicsit "autóbolond" vagyok, mindenképp dízelpárti és az ST mondeoért vagyok megőrülve.  Szoval ha összejön akkor mindenképp egy 2.2 TDCI kombi Titanium-X full ST paket lesz Cool
a kínálat nagyon szűkös, az árak elégé durvák(itt magyarban alig van ilyen autó szoval valszeg német lesz) van ismerősi körben 2.0 Tdci szoval nagyjából ismerem mik a lehetséges hibák, mire kell figyelni ezért inkább azt szeretném tudni miben külömbözik a 2.2 a 2.0 tól? Gondolok itt szíjfeszítő rendszerre kettőstömegű lendkerékre porlasztókra nagynyomású szivattyúra. mivel szinte 100% h kinti autó lesz ugy tudom h 2006 tól a motor Euro 4 es besorolású, előtte meg Euro 3. mit változtattak esetleg melyik a jobb? bár EU4 es gyári st paketos mint a fehér holló. köszönöm a válaszokat előre is!  

jah olvastam h az adalékokról van közbe szó. egyértelmüen a jelenlegi legjobb a Xeramic nevű a piacon! ez személyes tapasztalat is!!!

A 2.2 sokkal jobban megy még chip nélkül is.  eplus2

Állítólag - azt mondják - a 2.2-es üzemanyagrendszere egy kicsivel jobban bírja, mint a 2.0-é. De ne siessük el a dolgokat, 100 ezer km múlva megmondom. Smiley

2.2-ből Euro-3-ast keress, ne 4-est. A ST-pack nem jelent sokkal többet, mint körbe a spoilereket, azt utóbb is be tudod szerezni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22967 Dátum: 2012.12.18 kedd, 13:14:21 »

A 2.2 sokkal jobban megy még chip nélkül is.  eplus2

Állítólag - azt mondják - a 2.2-es üzemanyagrendszere egy kicsivel jobban bírja, mint a 2.0-é. De ne siessük el a dolgokat, 100 ezer km múlva megmondom. Smiley

2.2-ből Euro-3-ast keress, ne 4-est. A ST-pack nem jelent sokkal többet, mint körbe a spoilereket, azt utóbb is be tudod szerezni.

AndyA
meg a nagy recaro-cat, feszesebb futóművet és közvetlenebb kormányművet Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22968 Dátum: 2012.12.18 kedd, 16:48:26 »

mitől zabál az autóm? attól hogy városi karácsonyi *** vásárolgatások közben nem tud felmelegedni a motor? meg hogy egyébként is elég rosszul melegszik már?

vagy mitől lehet még ilyen?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


polgab
Vendég
« Új hozzászólás #22969 Dátum: 2012.12.18 kedd, 16:50:56 »

mitől zabál az autóm? attól hogy városi karácsonyi *** vásárolgatások közben nem tud felmelegedni a motor? meg hogy egyébként is elég rosszul melegszik már?

vagy mitől lehet még ilyen?
nem tudom, mire gondolsz?, én most értem haza Pesti tögymörgésből 10felett mutat a komputer és meleg volt a motor  falbav
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #22970 Dátum: 2012.12.18 kedd, 16:52:56 »

nem tudom, mire gondolsz?, én most értem haza Pesti tögymörgésből 10felett mutat a komputer és meleg volt a motor  falbav

Múltkor bőven meleg motorral arszoltam 10+ km-t a bécsi dugóban, 11 liter lett a fogyi (közvetlenül tankolás, nullázás után).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22971 Dátum: 2012.12.18 kedd, 16:54:18 »

nem tudom, mire gondolsz?, én most értem haza Pesti tögymörgésből 10felett mutat a komputer és meleg volt a motor  falbav
hát a legutóbbi teli tankot 820km-el fejeztem be...akkor már piros alatt volt, olyan 1-2l szokott benne lenni kb. olyankor!
Ez nekem a megszokotthoz képest nagyon sok fogyasztásban illetve kevés a megtett km-ben!

Most teleraktam 5e-ért  eplus2 aztán 100km és már a negyed tank felénél járunk...nyáron 5eFt-ból én elautókázok 250km-t nyugodtan!í
Ezért fura ez nekem...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


polgab
Vendég
« Új hozzászólás #22972 Dátum: 2012.12.18 kedd, 16:57:39 »

hát a legutóbbi teli tankot 820km-el fejeztem be...akkor már piros alatt volt, olyan 1-2l szokott benne lenni kb. olyankor!
Ez nekem a megszokotthoz képest nagyon sok fogyasztásban illetve kevés a megtett km-ben!

Most teleraktam 5e-ért  eplus2 aztán 100km és már a negyed tank felénél járunk...nyáron 5eFt-ból én elautókázok 250km-t nyugodtan!í
Ezért fura ez nekem...
ha visszahűl a motor az biztos nem jó és a fogyi is nőhet, bár azt mondják dieselnél nem számit annyit mint benzinesnél a szivatóval.
termócsere?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22973 Dátum: 2012.12.18 kedd, 17:02:02 »

ha visszahűl a motor az biztos nem jó és a fogyi is nőhet, bár azt mondják dieselnél nem számit annyit mint benzinesnél a szivatóval.
termócsere?
otthon van már csak már 2hete nem voltam  vigyor3
mondjuk azóta panaszkodok...  Grin
meglátjuk...de akkor más dolog nem növeli a fogyazstást?! max még a turbócső lyuk, de az ugye nincs!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


polgab
Vendég
« Új hozzászólás #22974 Dátum: 2012.12.18 kedd, 17:03:51 »

otthon van már csak már 2hete nem voltam  vigyor3
mondjuk azóta panaszkodok...  Grin
meglátjuk...de akkor más dolog nem növeli a fogyazstást?! max még a turbócső lyuk, de az ugye nincs!
lapos gumi is növelheti  beka3, amugy nem tudom, ha nem füstöl nagyon akkor OK szerintem
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #22975 Dátum: 2012.12.18 kedd, 18:14:20 »

ha visszahűl a motor az biztos nem jó és a fogyi is nőhet, bár azt mondják dieselnél nem számit annyit mint benzinesnél a szivatóval.
termócsere?
Nekem a rossz termosztát +1l jelentett minimum.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #22976 Dátum: 2012.12.18 kedd, 19:58:23 »

köszi a válaszokat igy már nagyjából képben vagyok a 2.2 est illetőleg. a 2T olajat én is csak javasolni tudom én is használom nagyjából 1dl/20l arányban. Rengeteget növel az üzemanyagrendszer élettartamán, mert sajnos a gázolaj nagyon száraz. a magyar meg főleg, persze h döglenek a nagynyomású rendszerek...irtátok a porlasztók javitási költségét, egy haverom nemrég csináltatta a 2.0-ét ha jól emlékszem 60e/db áron. elvileg a magyar delphi képviseletnél. ha esetleg vkit érdekel utánakéárdezek pontosabban.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22977 Dátum: 2012.12.18 kedd, 20:07:13 »

köszi a válaszokat igy már nagyjából képben vagyok a 2.2 est illetőleg. a 2T olajat én is csak javasolni tudom én is használom nagyjából 1dl/20l arányban. Rengeteget növel az üzemanyagrendszer élettartamán, mert sajnos a gázolaj nagyon száraz. a magyar meg főleg, persze h döglenek a nagynyomású rendszerek...irtátok a porlasztók javitási költségét, egy haverom nemrég csináltatta a 2.0-ét ha jól emlékszem 60e/db áron. elvileg a magyar delphi képviseletnél. ha esetleg vkit érdekel utánakéárdezek pontosabban.

Rengeteget... ezt meg hogy számoltad ki? Mondjuk volt 10-10 tesztautó, és nagyjából ugyanolyan körülmények között gurultak, 10-ben használtak 2t-t, 10ben meg nem, lementek így 300e kilométert? Nem hát... Akkor mire alapozod? Több autóról tudok, amelyik lement 2-300e kilométert, ugyanazzal a csúccsal/szippanccsal. 2t nélkül.
Na akkor most mi van...?
Ezt a száraz gázolaj elméletet meg honnan veszed? Vannak az eu-ban paraméterek, amiknek meg kell felelnie az üzemanyagnak. És meg is felel.
A múltkor láttam egy kimutatást kb teljes európára a meghibásodások szempontjából. Nincs jelentős különbség a keleti és a nyugati piac között.
Annyi, hogy keleten megy az abrakadabra, míg nyugaton kevésbé.
Ettől még a 2T teljesen jó, ártani nem árt, viszont használhat... tehát indokolt a használata.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #22978 Dátum: 2012.12.18 kedd, 20:08:19 »

Nagyon unalmas már ez a magyar gázolaj száraz duma. Boroknál valóban van száraz félszáraz stb. Gázolajnál nincs! Rakhattok bele akár tehénhugytól kezdve akár isteni mannán át a 2T-ig bármit. Csak égjen el benne mint a 2T Amit kb amit elértek az az hogy annyi ml-el  kevesebb gázolajat kell tankolni a következő tankolásnál amit hozzáraktatok a tankba.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22979 Dátum: 2012.12.18 kedd, 20:11:06 »

Nagyon unalmas már ez a magyar gázolaj száraz duma. Boroknál valóban van száraz félszáraz stb. Gázolajnál nincs! Rakhattok bele akár tehénhugytól kezdve akár isteni mannán át a 2T-ig bármit. Csak égjen el benne mint a 2T Amit kb amit elértek az az hogy annyi ml-el  kevesebb gázolajat kell tankolni a következő tankolásnál amit hozzáraktatok a tankba.

Mondom... látaam egy kimutatást, több millió autónál számított statisztika alapján. Mellőzve az érzelmeket, a hitet, csak a tények maradtak.
A végén már nehogy az legyen, csak az xy gyártmányú 2T a jó, sőt, abból is csak a piros cetlis, amit szingapúrban gyártottak.
Sőt, sokkal nyomatékosabb, és kevesebbet eszik, és nagyságrendekkel halkabb a motorja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22980 Dátum: 2012.12.18 kedd, 20:28:31 »

Mondom... látaam egy kimutatást, több millió autónál számított statisztika alapján. Mellőzve az érzelmeket, a hitet, csak a tények maradtak.
A végén már nehogy az legyen, csak az xy gyártmányú 2T a jó, sőt, abból is csak a piros cetlis, amit szingapúrban gyártottak.
Sőt, sokkal nyomatékosabb, és kevesebbet eszik, és nagyságrendekkel halkabb a motorja.

linkeld már be azt a kimutatást engem érdekelne...köszi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22981 Dátum: 2012.12.18 kedd, 20:34:05 »

linkeld már be azt a kimutatást engem érdekelne...köszi.

Egy bemutatón voltam. Belső anyag, nem rakhatom ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22982 Dátum: 2012.12.18 kedd, 20:44:58 »

Egy bemutatón voltam. Belső anyag, nem rakhatom ki.

Vajon miért nem publikus, ha ezzel reklámozná a terméket?  fejvakaras
(Talán mert nem ismert a bemutató előtti motorok állapota?)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22983 Dátum: 2012.12.18 kedd, 20:49:05 »

Egy bemutatón voltam. Belső anyag, nem rakhatom ki.

küld el privátban..
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22984 Dátum: 2012.12.18 kedd, 21:55:57 »

küld el privátban..
Ha átküldte, rakd már ki, hogy mi is lássuk!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22985 Dátum: 2012.12.18 kedd, 22:21:12 »

Ha átküldte, rakd már ki, hogy mi is lássuk!  eplus2

Szerintem nem kell nagyon rákészülni arra a mailre.....az az érzésem... eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22986 Dátum: 2012.12.18 kedd, 22:33:11 »

Szerintem nem kell nagyon rákészülni arra a mailre.....az az érzésem... eplus2
(EGR jelzés off?, következő nagytalira?)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22987 Dátum: 2012.12.18 kedd, 23:21:55 »

Szerintetek ezzel a kütyüvel full szervíz szitü hozzáférésem lenne mindenhez a mondeoban?
Akár a compit is irhatom vele? Ismeri esetleg valaki?

http://autodiagnosztika.comze.com/FORDMA/frameset1.htm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22988 Dátum: 2012.12.18 kedd, 23:30:27 »

Szerintetek ezzel a kütyüvel full szervíz szitü hozzáférésem lenne mindenhez a mondeoban?
Akár a compit is irhatom vele? Ismeri esetleg valaki?

http://autodiagnosztika.comze.com/FORDMA/frameset1.htm

Ezt konkrétan nem ismerem nagyon.
De ennyiért már lehet olyan diagnosztikai készüléked is, amivel nem csak néhány márkát tudsz kezelni, hanem rengeteget.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22989 Dátum: 2012.12.18 kedd, 23:33:25 »

Ha átküldte, rakd már ki, hogy mi is lássuk!  eplus2

Nagyjából ezért nem. Mondom, nem publikus.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22990 Dátum: 2012.12.18 kedd, 23:52:28 »

Ezt konkrétan nem ismerem nagyon.
De ennyiért már lehet olyan diagnosztikai készüléked is, amivel nem csak néhány márkát tudsz kezelni, hanem rengeteget.
De én nem csak olvasni akarok hibakodokat és törölni hanem akár full compit is programozni,ahoz meg a sok autófajta diagok, nem nagyon jók úgy vettem észre
A profi kütyük átlag 2-4 autó fajtát tudnak 100% ban kezelni/programozni.
esetleg ha tudsz valami mocskosúl jot mondjuk 200ezerig akkor várom ajánlatod,de csak olyan érdekel amivel full programozás is elvégezhető.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22991 Dátum: 2012.12.19 szerda, 05:34:05 »

De én nem csak olvasni akarok hibakodokat és törölni hanem akár full compit is programozni,ahoz meg a sok autófajta diagok, nem nagyon jók úgy vettem észre
A profi kütyük átlag 2-4 autó fajtát tudnak 100% ban kezelni/programozni.
esetleg ha tudsz valami mocskosúl jot mondjuk 200ezerig akkor várom ajánlatod,de csak olyan érdekel amivel full programozás is elvégezhető.
AutoCom......de ez csak akkor jön ki ebből az árból, ha egy kicsit hajlandó vagy warezolni és a kínai klón interfészt veszed meg.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #22992 Dátum: 2012.12.19 szerda, 07:21:07 »

De én nem csak olvasni akarok hibakodokat és törölni hanem akár full compit is programozni,ahoz meg a sok autófajta diagok, nem nagyon jók úgy vettem észre
A profi kütyük átlag 2-4 autó fajtát tudnak 100% ban kezelni/programozni.
esetleg ha tudsz valami mocskosúl jot mondjuk 200ezerig akkor várom ajánlatod,de csak olyan érdekel amivel full programozás is elvégezhető.
egy ilyen a fordhoz 1milla körül van.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22993 Dátum: 2012.12.19 szerda, 08:22:54 »

üdv.
ma reggel megnéztem én is ezt a 70-120as sprintet 4.ben moDiaggal.
hát én nem tudok 6.5mp-et mint Victore forumrársam de 6.8-6.9 et igen... Smiley enyhe lejtönél 6.7,enyhe emelkedönél 7.1 volt a legjobb időm.ez nem tudom mennyire jo érték...
ezek szerint a chip tényleg jobb mint a box...   worship worship worship minden tisztelet.
üdv. Smiley
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #22994 Dátum: 2012.12.19 szerda, 09:52:05 »

Nagyon unalmas már ez a magyar gázolaj száraz duma. Boroknál valóban van száraz félszáraz stb. Gázolajnál nincs! Rakhattok bele akár tehénhugytól kezdve akár isteni mannán át a 2T-ig bármit. Csak égjen el benne mint a 2T Amit kb amit elértek az az hogy annyi ml-el  kevesebb gázolajat kell tankolni a következő tankolásnál amit hozzáraktatok a tankba.
az a baj, hogy nem tudunk széles körű hosszútávú tapasztalásról a 2T-vel, egyéb adalékkal, tehát ha azt látnánk, hallanánk, hogy XYZ adalékolt rendesen, de igy is behalt a csúcs, akkor lehet mondani, hogy nem sok értelme, de ilyenről még nem hallottam, csak az ellenkezőjéről. Vagy tud valaki ilyenről, persze az nem ér ha már amugy is kaki volt a csúcs...
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #22995 Dátum: 2012.12.19 szerda, 10:14:06 »

Nagyon unalmas már ez a magyar gázolaj száraz duma. Boroknál valóban van száraz félszáraz stb. Gázolajnál nincs! Rakhattok bele akár tehénhugytól kezdve akár isteni mannán át a 2T-ig bármit. Csak égjen el benne mint a 2T Amit kb amit elértek az az hogy annyi ml-el  kevesebb gázolajat kell tankolni a következő tankolásnál amit hozzáraktatok a tankba.
A gázra is van európai szabvány, mégis a magyar a leghígabb.  Ja, hogy ezt sem mondja be a tévé? Nem unalmas téma ez kérlek, sajnos. Gyakorlat kötelezően szemet hunyni felette - mert a másik (be-"szolgáltatói") oldalon is állnak érdekek. Van neked benzinkutas az ismeretségedben? Nekem van, kilépett, mert nem akar eljárás alá kerülni azért, amit elvár tőle a kút. Négy kúton is dolgozott, és hasonlóak az elvárások, és a titoktartási kötelezettség.
A magyar gázolaj teljesen ***. Több okból is.
Lenyúlhatja a tankerből a sofőr = visszatölt valami trutyit a helyére- mondjuk tehénhúgyot. Szarabb érkezik be a kúthoz.
A kutasok is manipulálhatnak. A kútfejek nincsenek takarítva, évente kétszer kéne... A tartályok nincsenek takarítva - mondván nem lehet, mert mindig van benne... gun
A töltőpisztolyok fele buherált. Próbálj meg valamit, fogj egy 10 l-es kannát, húzd meg a vonalat 10 liternél, és addig tankold tele. És ha pontosan 10 litert mutat a kút kijelzője, meg elvégezteted a minőségi tesztet - akkor tényszerűen védheted a magyar üzemanyagipart. Mert így, a fórumon - csak hasra ütünk.
Ezek után hol tankolunk megfelelő minőségű és mennyiségű üzemanyagot?
Kevés olyan nyilvános átverést tudok szerelmetes hazánkban, mint az üzemanyagkutak esetét. Van sokféle kút - de árban nagyobb a különbség közöttük, mint a minőségben!
És persze az egész játékon ül rajta az állam, mert jövedéki termék, a legszigorúbban ellenőrzött! Mit ellenőriznek, kérdezem én? Hát csak azt, hogy minél nagyobb legyen belőle a bevétel. Azaz: a mennyiségben érdekeltek, nem a minőségben. Eszerint van kitalálva a benzin egymásra halmozott adófajtáinak tematikája is. Ugye?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.19 szerda, 10:53:40 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22996 Dátum: 2012.12.19 szerda, 10:19:51 »

A gázra is van európai szabvány, mégis a magyar a leghígabb.  Ja, hogy ezt sem mondja be a tévé? Nem unalmas téma ez kérlek, sajnos. Gyakorlat kötelezően szemet hunyni felette - mert a másik (be-"szolgáltatói") oldalon is állnak érdekek. .....

Kösz, hogy leírtad. Hasonló gondolat járt a fejemben nekem is.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #22997 Dátum: 2012.12.19 szerda, 10:23:08 »

A gázra is van európai szabvány, mégis a magyar a leghígabb.  Ja, hogy ezt sem mondja be a tévé? Nem unalmas téma ez kérlek, sajnos. Gyakorlat kötelezően szemet hunyni felette - mert a másik (be-"szolgáltatói") oldalon is állnak érdekek. Van neked benzinkutas az ismeretségedben? Nekem van, kilépett, mert nem akar eljárás alá kerülni azért, amit elvár tőle a kút. Négy kúton is dolgozott, és hasonlóak az elvárások, és a titoktartási kötelezettség.
A magyar gázolaj teljesen ***. Több okból is.
Lenyúlhatja a tankerből a sofőr = visszatölt valami trutyit a helyére- mondjuk tehénhúgyot. Szarabb érkezik be a kúthoz.
A kutasok is manipulálhatnak. A kútfejek nincsenek takarítva, évente kétszer kéne... A tartályok nincsenek takarítva - mondván nem lehet, mert mindig van benne... gun
A töltőpisztolyok fele buherált. Próbálj meg valamit, fogj egy 10 l-es kannát, húzd meg a vonalat 10 liternél, és addig tankold tele. És ha pontosan 10 litert mutat a kút kijelzője, meg elvégezteted a minőségi tesztet - akkor tényszerűen védheted a magyar üzemanyagipart. Meg a gázolajat. Most csak hasra ütsz.
Ezek után hol tankolsz te megfelelő minőségű és mennyiségű üzemanyagot?
Kevés olyan átverést tudok szerelmetes hazánkban, amelyet könnyebb fogyasztói oldalról bebizonyítani, mint az üzemanyagkutakét. Árban nagyobb a különbség a kutak között, mint a minőségben!
És persze az egész játékon ül rajta az állam, mert jövedéki termék, a legszigorúbban ellenőrzött! Mit ellenőriznek, kérdezem én? Hát csak azt, hogy minél nagyobb legyen belőle a bevétel.
Még annyit - elnézést az OFF-ért!!! - hogy ha szegény magyar étolajat rak a ződséges cigány mercijébe, akkor lecsap rá a VPOP. Ott is nyilván csakis az üzemanyag minősége védelmében teszik. Vigyáznak az állampolgár autójára, nehogy károsodjon az adagolója ...
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
bagocsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #22998 Dátum: 2012.12.19 szerda, 10:29:28 »

Sziasztok!

Tanácsot kérnék termosztát ügyben. A vízhőmérő kb 10-15 km után 2C hőmérsékletnél, megy fel 70 fokra. Városi használatnál 60 foknál nem megy feljebb.
Alapjáraton visszaesik 60C -ra. A főköri termosztátot cseréltem (utángyártott) a helyzet ua. A hűtő felé menő cső egyforma meleg a termosztátba belépő csővel 60C-nál.
A cserélt termosztát is rossz lehet, vagy ez normális jelenség. Az olajköri termosztát hibája mit okozhat?
Naplózva

2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22999 Dátum: 2012.12.19 szerda, 10:39:05 »

Sziasztok!

Tanácsot kérnék termosztát ügyben. A vízhőmérő kb 10-15 km után 2C hőmérsékletnél, megy fel 70 fokra. Városi használatnál 60 foknál nem megy feljebb.
Alapjáraton visszaesik 60C -ra. A főköri termosztátot cseréltem (utángyártott) a helyzet ua. A hűtő felé menő cső egyforma meleg a termosztátba belépő csővel 60C-nál.
A cserélt termosztát is rossz lehet, vagy ez normális jelenség. Az olajköri termosztát hibája mit okozhat?

üdv
városi használatnál nem nagyon fog feljebb menni.menj ki valami elkerülö utra és padlozd meg.akkor fel fog menni középre a mutato.városban nálam se megy nagyon 60fok fölé ebben a 0-2 fokban.szerintem no para...
üdv.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 453 454 455 456 457 458 459 [460] 461 462 463 464 465 466 467 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.286 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.