Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:41:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 460 461 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14622660 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22650 Dátum: 2012.12.11 kedd, 08:17:34 »

Tisztelt Fórumtárs!
A kelemetlen hangokból halhatod és beláthatod, az izzitó gyetyák nem véletlenül lettek beépitve, és nem csak az inditási folyamatnál játszanak, szerepet. Még a TDCI motoroknál is igy van annak ellenére, hogy izzitógyertya nélkül is képesek beindulni. Én, azért ezt az üzem módot nem eröltetném hosszú távon.
Tisztelettel László! worship
beindulnak nélküle, de elég csúnyán szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22651 Dátum: 2012.12.11 kedd, 08:26:09 »

Tisztelt Fórumtárs!
A WIKI-ben találsz róla teljes leirást. A művelet nem nehéz csak oda figyelést és türelmet igényel. A szivócsonk leszerelésével nem foglalkozom mert egyértelmű. Az izzitógyertyákat, kiszerelés előtt érdemes többször, még meleg és langyos állapotban befujni csavar lazitóval. Majd egy 10-es krova kulcsal óvatosan kihajtani. Érdemes a kihajtást lassan és oda vissza forgatva végezni, mint a menet fúrásnál. A vissza szerelésnél az új izzitógyertyák meneteit nem árt bekenni, berágódás gátló anyaggal. (Loctite 8009) sajnos arany áron kapható. Ha nincs más akkor hőálló grafitos szilikon zsirral. De ez megakadályozza a menetek össze rohadását.( aluminium-acél= kémiai helyielem= összerohadás) Az izzitógyertya meghúzására is ügyelni kell. A meghúzási nyomaték max 13 Nm Ha óvatosan csinálod nem lehet baj. Nekem már 100.000 Km-nél sajna 2db gyertya kuka volt és akkor döntöttem mind a 4 gyertya cseréje mellett. wave
Tisztelettel László! worship

Az a 13 Nm nem vicc, igencsak ügyelni kell rá! Egy 1/4 zollos kis Crovával simán ráhúzza az ember a háromszorosát, ha nem többet!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22652 Dátum: 2012.12.11 kedd, 08:56:58 »

Tisztelt Fórumtárs!
A kelemetlen hangokból halhatod és beláthatod, az izzitó gyetyák nem véletlenül lettek beépitve, és nem csak az inditási folyamatnál játszanak, szerepet. Még a TDCI motoroknál is igy van annak ellenére, hogy izzitógyertya nélkül is képesek beindulni. Én, azért ezt az üzem módot nem eröltetném hosszú távon.
Tisztelettel László! worship
Azért hidaltam át a 60A-es biztosítékát vékony vezetékkel. Sokkal kellemesebb a hangja reggel  eljen
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22653 Dátum: 2012.12.11 kedd, 09:32:22 »

Azért hidaltam át a 60A-es biztosítékát vékony vezetékkel. Sokkal kellemesebb a hangja reggel  eljen

Hol lehet ilyen 60A-es biztit kapni? Eddig ahol kérdeztem, nemigen tudtak róla...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22654 Dátum: 2012.12.11 kedd, 09:38:02 »

Hol lehet ilyen 60A-es biztit kapni? Eddig ahol kérdeztem, nemigen tudtak róla...

AndyA
60A?  wow1 wow1
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22655 Dátum: 2012.12.11 kedd, 09:42:02 »

Hol lehet ilyen 60A-es biztit kapni? Eddig ahol kérdeztem, nemigen tudtak róla...

AndyA
cromaxnál vagy Motorcraftnál  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22656 Dátum: 2012.12.11 kedd, 09:42:58 »

60A?  wow1 wow1
ja, izzítós. 4db egy kábelen.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22657 Dátum: 2012.12.11 kedd, 09:46:18 »

ja, izzítós. 4db egy kábelen.
szép tüzijáték tud lenni, ha összekötötted Cheesy
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22658 Dátum: 2012.12.11 kedd, 09:56:47 »

szép tüzijáték tud lenni, ha összekötötted Cheesy
csak egy patkolás a biztosítékon. van még ott egy 3 mm-es szakasz a régi keresztmetszetből, ami könnyen kioldhat, ha szükséges.
Szakszerű lett a munka kéremszépen.  falbav

De most az milyen anyagfelhasználás már, hogy az izzítógyertyákra felfűzött kábelvégen lévő csavar egy mozdulat alatt leszakad és lehet lebombázni, sorkapcsozni. ott a szívósor jobb szélén! Vigyázzatok rá, mert könnyen így jártok..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22659 Dátum: 2012.12.11 kedd, 10:17:14 »

csak egy patkolás a biztosítékon. van még ott egy 3 mm-es szakasz a régi keresztmetszetből, ami könnyen kioldhat, ha szükséges.
Szakszerű lett a munka kéremszépen.  falbav

De most az milyen anyagfelhasználás már, hogy az izzítógyertyákra felfűzött kábelvégen lévő csavar egy mozdulat alatt leszakad és lehet lebombázni, sorkapcsozni. ott a szívósor jobb szélén! Vigyázzatok rá, mert könnyen így jártok..
no, gondoltam, hogy nem kókány munka Tongue Mert akkor már rég tűzijáték lenne.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22660 Dátum: 2012.12.11 kedd, 11:20:58 »

Az a 13 Nm nem vicc, igencsak ügyelni kell rá! Egy 1/4 zollos kis Crovával simán ráhúzza az ember a háromszorosát, ha nem többet!

AndyA
Kedves Endre!
Az ilyen és hasonló kényes helyekre célszerű használni az 5-25 Nm-es nyomaték kulcsot. Sajnos nagyon könnyen tulhúzhatja az ember, mint ahogy irod. A tömités a gyertya kupos kialakitása, és a felületeken alkalmazott finommenet miatt még ezen a kis meghúzási nyomatékon is tökéletes! wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.11 kedd, 11:23:20 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22661 Dátum: 2012.12.11 kedd, 11:25:32 »

Kedves Endre!
Az ilyen és hasonló kényes helyekre célszerű használni az 5-25 Nm-es nyomaték kulcsot. Sajnos nagyon könnyen tulhúzhatja az ember, mint ahogy irod. A tömités a gyertya kupos kialakitása, és a felületeken alkalmazott finommenet miatt még ezen a kis meghúzási nyomatékon is tökéletes! wave
Tisztelettel László! worship

Ne kérdezd, hogy honnan tudom... Smiley

28 Nm-re kellett volna húzni egy 8-as imbuszt, és elpattant az öntvény...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22662 Dátum: 2012.12.11 kedd, 11:48:32 »

60A?  wow1 wow1
Tisztelt Fórumtárs!
Ez a bisztositék csak gyáriban létezik és az ára kb 2000 Ft. A legolcsobb megoldás Motorcraft Fórumtárs. taps
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22663 Dátum: 2012.12.11 kedd, 12:23:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ez a bisztositék csak gyáriban létezik és az ára kb 2000 Ft. A legolcsobb megoldás Motorcraft Fórumtárs. taps
Tisztelettel László! worship
annyiért én is tudok adni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #22664 Dátum: 2012.12.11 kedd, 15:58:27 »

helló  szakik !  Wink
kb 1 hete kint vagyok auasztriában
2-3 naponta megyek a tütüvel és az indítási hömérséklet kb -15
inditás után durva dízel hang mintha nem menne az összes henger ,
ezért inditás után kis gáz 1000-1200 as fordulat kb 20 mp és már szépen jár (205 000km)hez képest
vélemény ? nem lesz ettől károsodás?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22665 Dátum: 2012.12.11 kedd, 16:07:07 »

helló  szakik !  Wink
kb 1 hete kint vagyok auasztriában
2-3 naponta megyek a tütüvel és az indítási hömérséklet kb -15
inditás után durva dízel hang mintha nem menne az összes henger ,
ezért inditás után kis gáz 1000-1200 as fordulat kb 20 mp és már szépen jár (205 000km)hez képest
vélemény ? nem lesz ettől károsodás?

Működik az izzításod rendesen?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #22666 Dátum: 2012.12.11 kedd, 18:21:36 »

Működik az izzításod rendesen?

AndyA
a malac farok világít és elalszik !
ezen kívül hogy tudom megnézni nagyon nagyon alap és kevés szerszámmal?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22667 Dátum: 2012.12.11 kedd, 18:40:15 »

Nem kell egyszerre cserélni mind a 4-et Huh?


miért kellene? azt kell cserélni amelyik rossz...de a köztudatban akkor már mindenki cseréli a 4-et egyszerre... eljen énis igy tettem annó amugy. eplus2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22668 Dátum: 2012.12.11 kedd, 18:56:52 »

Probáltátok a Vénusz étolajalt?  nyes
Jóval drágább mint a disel a kuton, de jobb is az tuti  beka3
Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives ezt a témát bővebben kifejteni. Homályositsál már fel afelől, hogy is működik a duratorq diesel motor a napraforgó olajjal. wow1 wow1 wow1
Jelenlegi ismereteim szerint nem valószinű hogy a napraforgó olaj jót tenne a TDCI motoroknak.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #22669 Dátum: 2012.12.11 kedd, 19:04:25 »

Nem kell egyszerre cserélni mind a 4-et Huh?

Tisztelt Fórumtárs!
Én ha tehetem csak egyszer szerelem le a szivótorkot. Akkor is csak ha muszály. Ha már a 4-ből kettő kiégett akkor nem vacakolok vele és mind a 4 cserélem. Pláne akkor, amikor a gyertyák darabja 3500 ft körül mozog. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22670 Dátum: 2012.12.11 kedd, 19:51:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives ezt a témát bővebben kifejteni. Homályositsál már fel afelől, hogy is működik a duratorq diesel motor a napraforgó olajjal. wow1 wow1 wow1
Jelenlegi ismereteim szerint nem valószinű hogy a napraforgó olaj jót tenne a TDCI motoroknak.
Tisztelettel László! worship
hát úgy, h megspórol 2-3000-et 1 tankon, és pár tank után felújítja/cseréli az egész magasnyomású kócerájt 3-600.000-ft ért  eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22671 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:18:19 »

Idézetet írta: fubu88 link=topic=1456.msg724601#msg724601
date=1355246496
a malac farok világít és elalszik !
ezen kívül hogy tudom megnézni nagyon nagyon alap és kevés szerszámmal?
néhány ötlet:
feszültségéréssel! leesik a feszkó,ha izzítani kezd, illetve 12V felé ugrik,ha lejár az izzítási fázis.
vagy ha jó a füled,a kis ventillátor más fordulaton pörög közben.
vagy egy digitális hőmérővel próbálkozol a motortérben.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #22672 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:38:04 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én ha tehetem csak egyszer szerelem le a szivótorkot. Akkor is csak ha muszály. Ha már a 4-ből kettő kiégett akkor nem vacakolok vele és mind a 4 cserélem. Pláne akkor, amikor a gyertyák darabja 3500 ft körül mozog. wave
Tisztelettel László! worship

Üdvözlet.
Pont ezért kérdeztem, mert nálunk is 10 - 12 eur között megkapom darabját.
A leírást pedig nagyon szépen köszönöm worship worship, csak az a nyomatékkulcs hiányzik a garázsból. rinya

Üdv Bandi
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #22673 Dátum: 2012.12.11 kedd, 20:44:13 »

Nem tudom jól e emlékszem - mintha azelőtt a "malacfarok" nem aludt volna ki a műszerteszt végén egyszerre a többi ellenőrzőfénnyel, hanem még egy barabig világított volna. Most addig világít csak mind a többi.
Hogy kell ennek lenni?Huh?Huh?Huh?Huh?
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22674 Dátum: 2012.12.11 kedd, 21:01:36 »

Az a lényeg, hogy nem villog!!!

Nem tudom jól e emlékszem - mintha azelőtt a "malacfarok" nem aludt volna ki a műszerteszt végén egyszerre a többi ellenőrzőfénnyel, hanem még egy barabig világított volna. Most addig világít csak mind a többi.
Hogy kell ennek lenni?Huh?Huh?Huh?Huh?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22675 Dátum: 2012.12.12 szerda, 18:30:42 »

Sziasztok!

A múltkor emlegettem, hogy van egy érzésem sok a fogyi. Nos 8.2-re jött ki a számításaim szerint, MaxxMotionnal. Ez a legutóbbi 6.8 után kicsit sokallok.
Most a szerelőm tanácsára megyek úgy 100 km-t és ismét rátankolok, majd kiderült, hogy tart-e ez az állapot.
Addig szerintetek figyeljek valamire, kérjek egy időpontot diagra, vagy csak túlparázom a dolgot?

Köszi
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22676 Dátum: 2012.12.12 szerda, 19:50:54 »

Sziasztok!

A múltkor emlegettem, hogy van egy érzésem sok a fogyi. Nos 8.2-re jött ki a számításaim szerint, MaxxMotionnal. Ez a legutóbbi 6.8 után kicsit sokallok.
Most a szerelőm tanácsára megyek úgy 100 km-t és ismét rátankolok, majd kiderült, hogy tart-e ez az állapot.
Addig szerintetek figyeljek valamire, kérjek egy időpontot diagra, vagy csak túlparázom a dolgot?

Köszi
Vagy a szerelo nezze meg a turbocsoveket hatha valamelyik kirepedt! Leginkabb attol tud sokat zabalni!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #22677 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:10:07 »

Sziasztok!

A múltkor emlegettem, hogy van egy érzésem sok a fogyi. Nos 8.2-re jött ki a számításaim szerint, MaxxMotionnal. Ez a legutóbbi 6.8 után kicsit sokallok.
Most a szerelőm tanácsára megyek úgy 100 km-t és ismét rátankolok, majd kiderült, hogy tart-e ez az állapot.
Addig szerintetek figyeljek valamire, kérjek egy időpontot diagra, vagy csak túlparázom a dolgot?

Köszi
Nézzél már a tükörbe gyakrabban, látsz kormos füstöt magad után?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22678 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:10:57 »

Nézzél már a tükörbe gyakrabban, látsz kormos füstöt magad után?
nem, ilyesmi nincs, a turbócsöveket megvizslatom újra, hétfőn nézegettem semmit sem láttam
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22679 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:12:08 »

Sziasztok!

A múltkor emlegettem, hogy van egy érzésem sok a fogyi. Nos 8.2-re jött ki a számításaim szerint, MaxxMotionnal. Ez a legutóbbi 6.8 után kicsit sokallok.
Most a szerelőm tanácsára megyek úgy 100 km-t és ismét rátankolok, majd kiderült, hogy tart-e ez az állapot.
Addig szerintetek figyeljek valamire, kérjek egy időpontot diagra, vagy csak túlparázom a dolgot?

Köszi
A hideget számításba veszed? Valamennyit az is számít. És milyen körülmányek között van használva az autó? Város, rövid szakaszok?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22680 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:15:22 »

A hideget számításba veszed? Valamennyit az is számít. És milyen körülmányek között van használva az autó? Város, rövid szakaszok?
persze, számításba, legtöbbször olyan 20 km-t megyek egyhuzamba, 10 km-re általában már 75°C fölött a vízhőmérséklet. Néha dugóban kell 15 km is.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22681 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:33:41 »

persze, számításba, legtöbbször olyan 20 km-t megyek egyhuzamba, 10 km-re általában már 75°C fölött a vízhőmérséklet. Néha dugóban kell 15 km is.
Szerintem ugyan olyan az autónk besorolása (motor, kaszni). A kézikönyvében a gyár 8,3 l/100km-t ad meg városi fogyasztásra. Tudtad?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #22682 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:39:52 »

Szerintem ugyan olyan az autónk besorolása (motor, kaszni). A kézikönyvében a gyár 8,3 l/100km-t ad meg városi fogyasztásra. Tudtad?
Ennyit az enyém is simán bever városban! (90% városi használat) Bár én reggel este melegítem min.10 percet,munkába menet és onnan haza! Ilyenkor a fedcomp is (bár az szerintem zizi) 11L körül szokott írkálni!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22683 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:42:16 »

Ennyit az enyém is simán bever városban! (90% városi használat) Bár én reggel este melegítem min.10 percet,munkába menet és onnan haza! Ilyenkor a fedcomp is (bár az szerintem zizi) 11L körül szokott írkálni!
Persze nyomod is neki.  vigyor3 Amúgy a tied nem EUR4 és nem TDCI.  Wink A fedcomp meg zizi, kivéve Tisleré, de Ő csókos, azért kapott pontosat.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22684 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:45:47 »

Szerintem ugyan olyan az autónk besorolása (motor, kaszni). A kézikönyvében a gyár 8,3 l/100km-t ad meg városi fogyasztásra. Tudtad?
igen, de mindenki 6 körüli városiakat ír, gondolom nem légből kapottak...
de akkor végül túlreagálom Smiley
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #22685 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:46:29 »

Persze nyomod is neki.  vigyor3 Amúgy a tied nem EUR4 és nem TDCI.  Wink
Hát ki van használva a fordulatszám mérő!  eplus2 Igen az enyém EUR3 és TDDi!  eljen
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #22686 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:48:09 »

igen, de mindenki 6 körüli városiakat ír, gondolom nem légből kapottak...
de akkor végül túlreagálom Smiley
Messziröl jött ember azt mond amit akar!  vigyor3 Tisztelet a kivételnek!  worship
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22687 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:51:51 »

Messziröl jött ember azt mond amit akar!  vigyor3 Tisztelet a kivételnek!  worship
tudom, reálisan szemlélem a dolgokat.
Csak nem volt még ilyen modern dízelem. A benzineseimet ismertem, ezzel most ismerkedek. Smiley
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22688 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:56:58 »

igen, de mindenki 6 körüli városiakat ír, gondolom nem légből kapottak...
de akkor végül túlreagálom Smiley

üdv.
nekem is 7.1eket ir ki.de erre nem adok multkor bebizonyosodott hogy legalább 7-8 deci a különbség!amgy nálam 90%város van.és ebben a minusz 10ben persze hogy sokat eszik.szoval nekem is olyan 7.6-és 8 között eszik föleg ha melegitem indulás elött.
üdv.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22689 Dátum: 2012.12.12 szerda, 20:57:23 »

tudom, reálisan szemlélem a dolgokat.
Csak nem volt még ilyen modern dízelem. A benzineseimet ismertem, ezzel most ismerkedek. Smiley
És a benzinesekkel mennyi volt a városi fogyid, mert ha azzal is ennyi körül akkor nem a vezetéstől függ, hanem tényleg az autótól..
Az hogy városi fogyi, az nagyon általános..volt hogy városban 6l/100km, más körülmények között sietősen, de mégis lassan meg 17l/100km ez pár nap difivel ugyanazzal az autóval.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22690 Dátum: 2012.12.12 szerda, 21:00:58 »

igen, de mindenki 6 körüli városiakat ír, gondolom nem légből kapottak...
de akkor végül túlreagálom Smiley
Valóban, messziről jött ember azt ír amit akar. Majd ha látom ezekhez a fogyikhoz a spritmonitor.de-n vezettet tankolásait az illetőnek, akkor elhiszem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22691 Dátum: 2012.12.12 szerda, 21:21:56 »

És a benzinesekkel mennyi volt a városi fogyid, mert ha azzal is ennyi körül akkor nem a vezetéstől függ, hanem tényleg az autótól..
Az hogy városi fogyi, az nagyon általános..volt hogy városban 6l/100km, más körülmények között sietősen, de mégis lassan meg 17l/100km ez pár nap difivel ugyanazzal az autóval.. eplus2
Maradjunk az előző autónál, az egy 1415 kg-os, 2.5 literes sor6 automata BMW volt, nagyon hidegben is 12 liter volt ennél rövidebb távú városi fogyasztás Smiley
ez elvileg egy 4 hengeres, közös nyomócsöves dízel 1517 kg-os és 6os manuális Smiley
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22692 Dátum: 2012.12.12 szerda, 21:31:19 »

Tisztelt Fórumtárs!
Légyszives ezt a témát bővebben kifejteni. Homályositsál már fel afelől, hogy is működik a duratorq diesel motor a napraforgó olajjal. wow1 wow1 wow1
Jelenlegi ismereteim szerint nem valószinű hogy a napraforgó olaj jót tenne a TDCI motoroknak.
Tisztelettel László! worship
Én eddig valóban CDI motorban tettem főként pláne mikor kint erdélybe kaptam 170ft/liter áron akkor tök tisztán azzal mentem
a motor halkabb csendesebb lett és kevesebb is fogyott belőle.Az is magasnyomású volt...
ebbe még csak keveset tettem mert nemtudom hogy reagáll rá de 1 tanknál 10 litert nem vett észre.
Viszont itthon drága a napraforgó olaj így nem éri meg tankolni.
Ha valaki megfigyeli,nem hiába van mindíg 40-80ft al drágábban a napraforgó olaj mint a sima kuti disel.
Az autók 90%-a észre sem veszi hogy nem disel van bene hanem naprafordó olaj. Miért?
A napraforgó olaj finomabb egy picit sürbb ezért nagyobb nyomatékal préselődik a motor erősebb lesz tőle stb.. Ez bizonyított tény.De itthon alapból is büntetik ha napraforgót tankolsz.
Tudtátok hogy a bio disel alapjában is sima napraforgó olaj csak nem a háztartási minőségi?
Sok országban kapható,és sok autonak a tanksapkájában ott van hogy megy bio diseel is.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22693 Dátum: 2012.12.12 szerda, 21:35:46 »

Én eddig valóban CDI motorban tettem főként pláne mikor kint erdélybe kaptam 170ft/liter áron akkor tök tisztán azzal mentem
a motor halkabb csendesebb lett és kevesebb is fogyott belőle.Az is magasnyomású volt...
ebbe még csak keveset tettem mert nemtudom hogy reagáll rá de 1 tanknál 10 litert nem vett észre.
Viszont itthon drága a napraforgó olaj így nem éri meg tankolni.
Ha valaki megfigyeli,nem hiába van mindíg 40-80ft al drágábban a napraforgó olaj mint a sima kuti disel.
Az autók 90%-a észre sem veszi hogy nem disel van bene hanem naprafordó olaj. Miért?
A napraforgó olaj finomabb egy picit sürbb ezért nagyobb nyomatékal préselődik a motor erősebb lesz tőle stb.. Ez bizonyított tény.De itthon alapból is büntetik ha napraforgót tankolsz.
Tudtátok hogy a bio disel alapjában is sima napraforgó olaj csak nem a háztartási minőségi?
Sok országban kapható,és sok autonak a tanksapkájában ott van hogy megy bio diseel is.

izé, nem az van a mondeo kezelésijében, hogy biodízelt ne tankolj?
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22694 Dátum: 2012.12.12 szerda, 21:55:03 »

izé, nem az van a mondeo kezelésijében, hogy biodízelt ne tankolj?
Nemtudom,nekem nincs kezelésim  eplus2

MÁS...

Pár napja cseréltem termosztátot mert 60foknál sosem lett melegebb a vizem.
Kicseréltem és kb semmit nem változtt
Megvettem a gyári (9k)-s termosztátot nem a 3k-s utángyártottat

Ha alapjáraton pötyörög a kocsi 1 órát a hűtő tök hideg de a vÍz alig mozdul ki 60fok fölé és a fűtés is elég gyatra.

Sz@r lenne az új termosztát is?
Valamit kell csinánom vele mert 5,2 ről felmet a fogyasztásom 7l-re és ezt nemkomálom Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22695 Dátum: 2012.12.12 szerda, 21:59:26 »

Nemtudom,nekem nincs kezelésim  eplus2

MÁS...

Pár napja cseréltem termosztátot mert 60foknál sosem lett melegebb a vizem.
Kicseréltem és kb semmit nem változtt
Megvettem a gyári (9k)-s termosztátot nem a 3k-s utángyártottat

Ha alapjáraton pötyörög a kocsi 1 órát a hűtő tök hideg de a vÍz alig mozdul ki 60fok fölé és a fűtés is elég gyatra.

Sz@r lenne az új termosztát is?
Valamit kell csinánom vele mert 5,2 ről felmet a fogyasztásom 7l-re és ezt nemkomálom Smiley
es a másikat nem cserélted?olajköri.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22696 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:00:32 »

Nemtudom,nekem nincs kezelésim  eplus2

MÁS...

Pár napja cseréltem termosztátot mert 60foknál sosem lett melegebb a vizem.
Kicseréltem és kb semmit nem változtt
Megvettem a gyári (9k)-s termosztátot nem a 3k-s utángyártottat

Ha alapjáraton pötyörög a kocsi 1 órát a hűtő tök hideg de a vÍz alig mozdul ki 60fok fölé és a fűtés is elég gyatra.

Sz@r lenne az új termosztát is?
Valamit kell csinánom vele mert 5,2 ről felmet a fogyasztásom 7l-re és ezt nemkomálom Smiley
két dolog
1. ne állva próbáld melegíteni, hanem menet közbe, állva l***t sem melegszik
2. mindkét termosztátot cserélted?
bónusz a vízpumpa szíját nézted nem repedezett?
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22697 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:00:57 »

es a másikat nem cserélted?olajköri.
mondjuk olajkörit én sem cseréltem Smiley
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #22698 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:04:09 »

Nemtudom,nekem nincs kezelésim  eplus2
MÁS...
Pár napja cseréltem termosztátot mert 60foknál sosem lett melegebb a vizem.
Kicseréltem és kb semmit nem változtt
Megvettem a gyári (9k)-s termosztátot nem a 3k-s utángyártottat
Ha alapjáraton pötyörög a kocsi 1 órát a hűtő tök hideg de a vÍz alig mozdul ki 60fok fölé és a fűtés is elég gyatra.
Sz@r lenne az új termosztát is?
Valamit kell csinánom vele mert 5,2 ről felmet a fogyasztásom 7l-re és ezt nemkomálom Smiley
Emailt küldtem.
Alapjáraton nem fog felmenni a hűtővíz hőfok, főleg télen.
Az is számít, ha valaki télen egyből indításkor a páramentesítés miatt levegőt fúvat, akkor nem tud melegedni a rendszer! Csak ha nem fűtesz egyből indításkor, akkor van esély, hogy gyorsan felmelegszik a rendszer, ha mész a kocsival 4-5 percen belül középre kéne beállni a mutatónak.
Ha nincs így, akkor nem működik a termosztát....
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
f27
Vendég
« Új hozzászólás #22699 Dátum: 2012.12.12 szerda, 22:05:52 »

es a másikat nem cserélted?olajköri.

Olajkörit? angel
Azt hol találom? az is beleszól a víz melegedésébe?
ékszij nem repedezett még a felirat is látszik rajta.


MÁS..
A ködlámpám tyúkbeleit megtaláltam,és csak vssza kellett dugni a helyére,kivéve  fő csatit mert azt kitépték belőle vissza kellet forrasztani a kábelt bele.
Ilyen szerelőket bakker kontár fa......k falbav
Naplózva
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 460 461 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.