Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:56:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 455 456 457 458 459 460 461 [462] 463 464 465 466 467 468 469 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683148 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #23050 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:02:07 »

normal.hideg a kinti levegő.az ecu ennek megfelelően állítja az alapjáratot.

Hogyan lehetne arra rávenni, hogy nyáron is ennyire állítsa? Sajnos a hátramenetbe kapcsolásra nálam nem csinál ilyet egyik autóban sem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23051 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:13:39 »

Hogyan lehetne arra rávenni, hogy nyáron is ennyire állítsa? Sajnos a hátramenetbe kapcsolásra nálam nem csinál ilyet egyik autóban sem.

AndyA
átvered a külső hőmérséklet érzékelőt egy ellenállással.
Gondolom működhet,még sosem próbáltam,de nem tűnik túl bonyolultnak.
Báallítod egy potival,hogy nulla fokot érezzen.
Elméletileg múködhet.Hogy én erre korábban még nem gondoltam.......... falbav
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #23052 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:16:52 »

átvered a külső hőmérséklet érzékelőt egy ellenállással.
Gondolom működhet,még sosem próbáltam,de nem tűnik túl bonyolultnak.
Báallítod egy potival,hogy nulla fokot érezzen.
Elméletileg múködhet.Hogy én erre korábban még nem gondoltam.......... falbav

De akkor belül is hülyeséget fog mutatni, és az nem pálya.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23053 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:18:11 »

De akkor belül is hülyeséget fog mutatni, és az nem pálya.

AndyA
nyáron teljesen mindegy,hogy 25 vagy 35fokot mutat.amúgy meg sosem nézegetem,talán 1évben 2x.
Nekem ennyit megérne a 900as alapjárat.ha nem megy el a gép,esküszöm megcsinálom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #23054 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:38:20 »

nyáron teljesen mindegy,hogy 25 vagy 35fokot mutat.amúgy meg sosem nézegetem,talán 1évben 2x.
Nekem ennyit megérne a 900as alapjárat.ha nem megy el a gép,esküszöm megcsinálom.

Miért jó, hogy 900 az alapjárat nyáron is? Nem lesz több a fogyi?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23055 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:47:02 »

Miért jó, hogy 900 az alapjárat nyáron is? Nem lesz több a fogyi?
nem is lyan rég egy egész propaganda indult arra,hogy meglegyen oldva a 750es alapjárat,ahol a legjobban előjön a berregése a szíjrendszernek.Na, ez a problémát megoldotta a szabadonfutó.az alacsony alapjárat viszont még így is kihívás maradt.Sakos elektronikát épített rá,ami indulásig bekapcsolta-jelet adott az ecunak a tolatólámpa bemenetére,így 900ra emelkedett az alapjárat.Annak egy mellékhatása volt,hogy az ecutól elvette az overboost funkciót induláskor.szóval érdekes lehet ez a téma még mindig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23056 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:47:27 »

Miért jó, hogy 900 az alapjárat nyáron is? Nem lesz több a fogyi?
nem lesz jelentős változás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #23057 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 16:56:36 »

Miért jó, hogy 900 az alapjárat nyáron is? Nem lesz több a fogyi?

A klíma úgyis ráhúzza, ha kell neki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #23058 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 17:44:14 »

átvered a külső hőmérséklet érzékelőt egy ellenállással.
Gondolom működhet,még sosem próbáltam,de nem tűnik túl bonyolultnak.
Báallítod egy potival,hogy nulla fokot érezzen.
Elméletileg múködhet.Hogy én erre korábban még nem gondoltam.......... falbav
múltkor nézegettem mert pont egy 20fok körüli mélygarázsból indultam, 15fok alatt emelte nálam az alapjáratot, kérdés,
hogy befecskendező vezérlés mennyire függ a hőmérséklettől.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23059 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 18:38:19 »

üdv.
egy kérdésre nem tudom még a választ.mitöl lehet az ha napközben beinditom a gépet a megszokott hangu alapjárat hallatszik...de ha leállitom és ujrainditom pár perc mulva akkor sokkal kopogosabban kezd el járni mint elötte.de csak alapjáraton! ha elindulok vele akkor fordulaton már szépen kisimul a hangja... Smiley
üdv.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #23060 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:47:25 »

VEZÉRLÉS CSERE  eplus2 eplus2 eplus2



üdv.
egy kérdésre nem tudom még a választ.mitöl lehet az ha napközben beinditom a gépet a megszokott hangu alapjárat hallatszik...de ha leállitom és ujrainditom pár perc mulva akkor sokkal kopogosabban kezd el járni mint elötte.de csak alapjáraton! ha elindulok vele akkor fordulaton már szépen kisimul a hangja... Smiley
üdv.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23061 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:49:28 »

üdv.
egy kérdésre nem tudom még a választ.mitöl lehet az ha napközben beinditom a gépet a megszokott hangu alapjárat hallatszik...de ha leállitom és ujrainditom pár perc mulva akkor sokkal kopogosabban kezd el járni mint elötte.de csak alapjáraton! ha elindulok vele akkor fordulaton már szépen kisimul a hangja... Smiley
üdv.
változik a rendszernyomás.normál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23062 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:51:24 »

VEZÉRLÉS CSERE  eplus2 eplus2 eplus2




ne bassz ki velem... Sad de nem mindig csinálja csak néha megüti a fülem....és ezzel meddig járhatok igy?
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23063 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:53:16 »

változik a rendszernyomás.normál.

akkor megnyugodtam... Smiley nem volt vicces...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23064 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:53:39 »

ne bassz ki velem... Sad de nem mindig csinálja csak néha megüti a fülem....és ezzel meddig járhatok igy?
a vezérlés cserével? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23065 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:53:53 »

akkor megnyugodtam... Smiley nem volt vicces...
ne parázz! taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23066 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:56:13 »

De akkor belül is hülyeséget fog mutatni, és az nem pálya.

Megcsinyálni, hogy csak alapjáraton verd át... oszt ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23067 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:50:10 »

P1000 hibakod az micsoda?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23068 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 22:32:22 »

A viszkozitásnak mi a köze a kenési képességhez? Szerintem nem függenek túl szorosan össze...

AndyA
Feltételezem nem viccből kérdezted.  szomoru1
Egy kis nagyon leegyszerűsített elmélet , (aki tudja attól elnézést):
Egyszerűsített elmélet: Van "száraz súrlódás" (ez fém a fémen ami maga a halál) , fél halál a "vegyes surlódás" kenőanyag van valamennyi de nem elégséges így a mozgó és az álló felület érdességi csúcsai összeérnek. Az ideális a harmadik eset amikor a két felületet kenőanyag választja el de a súrlódási erő a felületi nyomástól és a csúszási sebességtől függ. Az ilyenkor ébredő  csúsztatófeszültséget egy súrlódó folyadékban (szakiskolában a görög kis teta szokott a jele lenni) a dinamikai viszkozitás befolyásolja mint a kenőanyag jellemzője. A dinamikai viszkozitásból egyszerűen megkapod a kinematikai viszkozitást ha osztod a folyadék sűrűségével. Ennyi az elmélet az összefüggésre. (maga a kenéselmélet egy külön tudomány a tribiologia)
Gyakorlatban az iparban két fajta olaj állapotmérést mérést használunk:
Egyszerűbb mérések
a.1) viszkozitásmérés : mert a viszkozitás az egyik legfontosabb kenőolaj jellemző, bármely irányú változása utalhat idegen anyag jelenlétre, öregedésre, mechanikai stabilitás romlásra.
a.2) Savasság: A kenőanyagokban is van eleve savasság az adalékok miatt, ami az öregedés és a szennyezés miatt növekedhet.
a.3) Víztartalom: károsítja az adalékokat és korróziót okoz
a.4) Fémtartalom: (szilárd szennyeződés kategória )

Az iparban használt kézi teszterek többnyire csak a dielektromos állandót figyelik  ( na így néha fatális baromságot is mutatnak)

(Az autóiparban pedig általában csak a korom és a víztartalmat mérik.)

Bonyolult megoldás:
Az igazán pontos mérések laborban történnek a vett minták alapján. Ez szép magyar szóval   "Wearcheck" vizsgálat (drága , de biztos és pontos ) .


Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23069 Dátum: 2012.12.21 péntek, 00:11:29 »

P1000 hibakod az micsoda?
P1000 OBD Rendszerek Készenlét Próba Nem Teljes
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23070 Dátum: 2012.12.21 péntek, 02:06:29 »

P1000 OBD Rendszerek Készenlét Próba Nem Teljes

Igazából ez nem is hibakód.
Bizonyos rendszer, rendszerelemek, komponens tesztelése nem fejeződött be.
Amint ez teljesül, hibátlanul........ törlődik a memóriábòl.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23071 Dátum: 2012.12.21 péntek, 10:21:30 »

Igazából ez nem is hibakód.
Bizonyos rendszer, rendszerelemek, komponens tesztelése nem fejeződött be.
Amint ez teljesül, hibátlanul........ törlődik a memóriábòl.
Akkor franko Smiley Ezt törölnöm sem kell.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23072 Dátum: 2012.12.21 péntek, 11:37:52 »

Akkor franko Smiley Ezt törölnöm sem kell.
Nem is tudod törölni. Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23073 Dátum: 2012.12.22 szombat, 19:29:02 »

üdv.
ma kicsit odalépegettem a gépnek mert a sok tököléstöl a városban hajlamos eltunyulni egy idö után a gép...de ez már a mult...
 nyes taps vigyor3
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #23074 Dátum: 2012.12.22 szombat, 19:37:10 »

Sziasztok!

Menyire normális hogy nehezen megy fel a hőfok ezekben a hidegekben.
Bár nem megyek vele hosszú távokat mostanában csak max 30km és a hűtőt is letakartam de ígyis van hogy 10-15 km mire beáll 80-90 környékére a hőfok,
ha pedig a városban araszolok vele egyből visszaesik 70-80 fok környékére.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23075 Dátum: 2012.12.22 szombat, 19:39:34 »

Sziasztok!

Menyire normális hogy nehezen megy fel a hőfok ezekben a hidegekben.
Bár nem megyek vele hosszú távokat mostanában csak max 30km és a hűtőt is letakartam de ígyis van hogy 10-15 km mire beáll 80-90 környékére a hőfok,
ha pedig a városban araszolok vele egyből visszaesik 70-80 fok környékére.


üdv.ez nálam is igy van.szerintem ez normális.de kimész vele városbol és odalépegetsz neki egyböl felmegy pár kigyorsitás után.nálam igy van legalábbis.de ha visszajövök én is a városba egyböl lemegy kb 70fokra...de majd a profik ugyis megmondják.. Smiley worship
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23076 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:00:59 »

Sziasztok!

Menyire normális hogy nehezen megy fel a hőfok ezekben a hidegekben.
Bár nem megyek vele hosszú távokat mostanában csak max 30km és a hűtőt is letakartam de ígyis van hogy 10-15 km mire beáll 80-90 környékére a hőfok,
ha pedig a városban araszolok vele egyből visszaesik 70-80 fok környékére.

üdv.ez nálam is igy van.szerintem ez normális.de kimész vele városbol és odalépegetsz neki egyböl felmegy pár kigyorsitás után.nálam igy van legalábbis.de ha visszajövök én is a városba egyböl lemegy kb 70fokra...de majd a profik ugyis megmondják.. Smiley worship
Ez nem jó így.  Még nincs is igazán hideg.  -15-be alágyújtotok a motornak  smile        termosztátot kell cserélni, lehet 2-őt.    kezdésnek nézzétek meg a 2 hűtőre menő vízcsövet, mikor kimozdult a mutató. ha mind2 langyos akkor a főköri kuka.  Az olajkörit nemtom hogy lehet ellenőrizni, de úgytudom a városban leeső mutató annak a jele. majd valaki kijavít ha nem.    Én tavaly kicseréltem mindkettőt+a fagyállót is, és azóta nincs semmi ilyen baj, meg hamar is melegszik.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23077 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:18:50 »

Ez nem jó így.  Még nincs is igazán hideg.  -15-be alágyújtotok a motornak  smile        termosztátot kell cserélni, lehet 2-őt.    kezdésnek nézzétek meg a 2 hűtőre menő vízcsövet, mikor kimozdult a mutató. ha mind2 langyos akkor a főköri kuka.  Az olajkörit nemtom hogy lehet ellenőrizni, de úgytudom a városban leeső mutató annak a jele. majd valaki kijavít ha nem.    Én tavaly kicseréltem mindkettőt+a fagyállót is, és azóta nincs semmi ilyen baj, meg hamar is melegszik.

üdv.
nekem is hamar bemelegszik és -15 be is simán indul és igaz hogy lassabban de bemelegszik!ha meg a ventilátorom belül akkor is.nem mondom hogy nincs igazad mert simán lehet benne valami.de a városi tökölésbe ahol max 30al mehetsz az utak *** állapota miatt meg a ki...ott lámpák miatt ott sose fog 5 perc tökölés után bemelegedni...szerintem. de természetesen tisztelet!  worship
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23078 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:22:53 »

üdv.
nekem is hamar bemelegszik és -15 be is simán indul és igaz hogy lassabban de bemelegszik!ha meg a ventilátorom belül akkor is.nem mondom hogy nincs igazad mert simán lehet benne valami.de a városi tökölésbe ahol max 30al mehetsz az utak *** állapota miatt meg a ki...ott lámpák miatt ott sose fog 5 perc tökölés után bemelegedni...szerintem. de természetesen tisztelet!  worship
5 perc alatt nem.  de nem is mondtam  Wink  eccer volt olyan, h lefelé jöttünk folyamatosan, 80 körül, -6 volt. akkor soká melegedett nekem is. fűtés rá, mutató vissza.  Bekötöm majd én is kézi kapcsolósra a kieget, és akkor nem lesz ilyen.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #23079 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:14:24 »

Azt tudom hogy 2termosztát van benne,

a 1iket megtaláltam, de a másikat nem:
http://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700199-termosztat/6498-termosztat-ford-transit-2000-2006-termosztat-diesel
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23080 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:21:18 »


Nézelődj
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Termoszt%C3%A1tcsere_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23081 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:49:48 »

http://cromax.hu/110000000-motor/111530000-kenesi-rendszer-es-alkatreszei/111530523-olajhuto-alkatreszei/10094-termosztat-olajhutohoz-ford-mondeo-2000-2007-diesel
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #23082 Dátum: 2012.12.22 szombat, 23:03:23 »


Köszi worship
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23083 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 01:42:26 »

tegnap azt monta nekem egy szaki hogy a 2006-tól gyártott mondeokban van részecske szürő..
Jólsejtem hogy ez süket duma? nyes
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #23084 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 07:57:28 »

tegnap azt monta nekem egy szaki hogy a 2006-tól gyártott mondeokban van részecske szürő..
Jólsejtem hogy ez süket duma? nyes
nekem nincs pl., ez elég jó ellenpéldának  integet2
lehet, hogy a német piacosokra igaz egyébként...
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23085 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 07:58:31 »

tegnap azt monta nekem egy szaki hogy a 2006-tól gyártott mondeokban van részecske szürő..
Jólsejtem hogy ez süket duma? nyes
ja. találkozott eggyel, amiben volt és erre a következtetésre jutott szegény agya.. wow3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #23086 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 08:05:17 »

üdv.ez nálam is igy van.szerintem ez normális.de kimész vele városbol és odalépegetsz neki egyböl felmegy pár kigyorsitás után.nálam igy van legalábbis.de ha visszajövök én is a városba egyböl lemegy kb 70fokra...de majd a profik ugyis megmondják.. Smiley worship
nálam mióta cserélve volt mind2, ha egyszer bemelegszik nem hűl vissza még városi dugózásban sem.
szerintem ha fűtés nélkül is visszahűl akkor nem jó valami, bár lehet 2.2 több hőt termel, meg a fogyi is több  vigyor3
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23087 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 10:30:12 »

nálam mióta cserélve volt mind2, ha egyszer bemelegszik nem hűl vissza még városi dugózásban sem.
szerintem ha fűtés nélkül is visszahűl akkor nem jó valami, bár lehet 2.2 több hőt termel, meg a fogyi is több  vigyor3

üdv.
nálam általában mindig megy a fütés télen.alapban HI ra van állitva.. Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23088 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 10:45:03 »

nálam mióta cserélve volt mind2, ha egyszer bemelegszik nem hűl vissza még városi dugózásban sem.
szerintem ha fűtés nélkül is visszahűl akkor nem jó valami, bár lehet 2.2 több hőt termel, meg a fogyi is több  vigyor3
Kb ugyannyi idő alatt melegszik be a III-as 2.2 mint a 2.0. A termosztátok befolyásolják egyedül hogy melegszik és visszhűl-e. A IV-eseknél van eltérés, ott a faceliftesekben és a korábbiak között mert lett egy állítható hűtőlevegő zsaluzat a terhelés és a hőfok függvényében.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23089 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 10:46:58 »

tegnap azt monta nekem egy szaki hogy a 2006-tól gyártott mondeokban van részecske szürő..
Jólsejtem hogy ez süket duma? nyes
Az. Igaz van olyan amiben van. 2006-ban még Euro IV-volt az előírás ezt DPF nélkül is tudták.
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23090 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 13:23:03 »

Az. Igaz van olyan amiben van. 2006-ban még Euro IV-volt az előírás ezt DPF nélkül is tudták.

Sejtettem én is hogy ha van is ,max mint a fehér holló ,az utolsó széria között.De tuti nincs mindegyikbe  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23091 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 16:16:10 »

tegnap azt monta nekem egy szaki hogy a 2006-tól gyártott mondeokban van részecske szürő..
Jólsejtem hogy ez süket duma? nyes
csak a német piacokra gyártottakban van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #23092 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 16:37:30 »

Sziasztok!

Menyire normális hogy nehezen megy fel a hőfok ezekben a hidegekben.
Bár nem megyek vele hosszú távokat mostanában csak max 30km és a hűtőt is letakartam de ígyis van hogy 10-15 km mire beáll 80-90 környékére a hőfok,
ha pedig a városban araszolok vele egyből visszaesik 70-80 fok környékére.

szerintem ez a hűtő letakarás akkor működik ha rossz a termosztát.az én gondolatom erröl az,hogy ha hideg a hűtőviz akkor nem lehet nyitva a termosztát igy nem keringeti a nagy körben(hűtöben)a vizet ezáltal nincs értelme letakarni a hűtőt.
szerintem nem olyan rossz az a 80 fokos viz,nefeledd nem sok felesleges hőt termel a modezn kor dizel motorja legyen az bármelyik márka.ez nem csak a fordnál jelenség.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #23093 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 17:15:52 »

Így van.A sógoromnak van egy honda accordja van de annál is ugyan ez van.Nagyon lassan melegszik a vize.


szerintem ez a hűtő letakarás akkor működik ha rossz a termosztát.az én gondolatom erröl az,hogy ha hideg a hűtőviz akkor nem lehet nyitva a termosztát igy nem keringeti a nagy körben(hűtöben)a vizet ezáltal nincs értelme letakarni a hűtőt.
szerintem nem olyan rossz az a 80 fokos viz,nefeledd nem sok felesleges hőt termel a modezn kor dizel motorja legyen az bármelyik márka.ez nem csak a fordnál jelenség.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #23094 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:03:51 »

Hali!
Nekem ez annyira nem normálisnak tűnő helyzet  szomoru1
Ma délután 6. Autó 8 órát állt kint a hidegben. Indítás, ketyegtetés, hagy melegedjen picit alapon. Elindulok 10-15 km-t megtettem. Beállt a mutató középre, és csak ekkora kapcsoltam be a ventillátort, hogy azért kapjak már én is egy kis meleget, ne csak az autó.
Rögtön, 2km-n belül vissza zuhant, az első negyedig. 100-as tempomatnál. -2 fokban.

Ez nekem valahogy nem áll össze. Szerintem egy felsőközépkategóriás autónak nem így kell viselkednie, hogy vagy a kocsi fázik vagy a tulaj.
Mi lehet már megint?  rinya rinya

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23095 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:10:17 »

Hali!
Nekem ez annyira nem normálisnak tűnő helyzet  szomoru1
Ma délután 6. Autó 8 órát állt kint a hidegben. Indítás, ketyegtetés, hagy melegedjen picit alapon. Elindulok 10-15 km-t megtettem. Beállt a mutató középre, és csak ekkora kapcsoltam be a ventillátort, hogy azért kapjak már én is egy kis meleget, ne csak az autó.
Rögtön, 2km-n belül vissza zuhant, az első negyedig. 100-as tempomatnál. -2 fokban.

Ez nekem valahogy nem áll össze. Szerintem egy felsőközépkategóriás autónak nem így kell viselkednie, hogy vagy a kocsi fázik vagy a tulaj.
Mi lehet már megint?  rinya rinya

 integet2 integet2
Na akkor megnyugtatlak TZS fórumtársnak az új CONNECt munkás kocsi 15km után kezd melegedni.Elindulok reggel 2 km után már fút 6km után felmegy első vonal és ott marad.A fütés meg 23 fokon megy.Ha cserélsz termokat akkor sem biztos,hogy változik már volt rá példa.Mivel kevés hőt termel a motor és az is egyből elmegy fűtésre.Ha majd egyáltalán nem mozdul ki a mutató akkor lesz gond.Ha majd nem lesz fűtés és 10 fok fölé megy tapasztalat akkor följebb is megy a mutató.Ilyen.Amikor megvettem akkor az első télen én is akartam cserélni termosztátot,de azt mondták lehet,hogy nem változik.Viszont fűt .
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23096 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:15:27 »

Na akkor megnyugtatlak TZS fórumtársnak az új CONNECt munkás kocsi 15km után kezd melegedni.Elindulok reggel 2 km után már fút 6km után felmegy első vonal és ott marad.A fütés meg 23 fokon megy.Ha cserélsz termokat akkor sem biztos,hogy változik már volt rá példa.Mivel kevés hőt termel a motor és az is egyből elmegy fűtésre.Ha majd egyáltalán nem mozdul ki a mutató akkor lesz gond.Ha majd nem lesz fűtés és 10 fok fölé megy tapasztalat akkor följebb is megy a mutató.Ilyen.Amikor megvettem akkor az első télen én is akartam cserélni termosztátot,de azt mondták lehet,hogy nem változik.Viszont fűt .
Nekem még nyáron nem volt Mondeom, de kivancsi vagyok, hogy vajon nyáron hogy viselkedik a hűtőrendszere!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #23097 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:16:22 »

Na akkor megnyugtatlak TZS fórumtársnak az új CONNECt munkás kocsi 15km után kezd melegedni.Elindulok reggel 2 km után már fút 6km után felmegy első vonal és ott marad.A fütés meg 23 fokon megy.Ha cserélsz termokat akkor sem biztos,hogy változik már volt rá példa.Mivel kevés hőt termel a motor és az is egyből elmegy fűtésre.Ha majd egyáltalán nem mozdul ki a mutató akkor lesz gond.Ha majd nem lesz fűtés és 10 fok fölé megy tapasztalat akkor följebb is megy a mutató.Ilyen.Amikor megvettem akkor az első télen én is akartam cserélni termosztátot,de azt mondták lehet,hogy nem változik.Viszont fűt .
nah ez tényleg megnyugtatott kicsit.  smile worship worship
meleg levegőt ha akarok küldi 5 km-n belül. akkor is ha kint hagyom éjszakára. csak ugye a kocsinak is jót akarok ezért is kérdeztem.
köszönöm szépen.  worship worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #23098 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:26:58 »

Sejtettem én is hogy ha van is ,max mint a fehér holló ,az utolsó széria között.De tuti nincs mindegyikbe  nyes
He-he az enyimbe van taps,de minek hehe megint ég a szervizlámpa mehetek ki vele megint az m1-re,kitaposni a belét nyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23099 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 22:41:22 »

Nekem még nyáron nem volt Mondeom, de kivancsi vagyok, hogy vajon nyáron hogy viselkedik a hűtőrendszere!
Ha kitavaszodik és nyáron kánikula van a mutató hamar fönt van középen és nekem 40 fokban sem mozdul el semere!!!Soha nem ment túl még egyszer sem a középső állásnál.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 455 456 457 458 459 460 461 [462] 463 464 465 466 467 468 469 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.