AndyA
|
|
« Új hozzászólás #23050 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:02:07 » |
|
normal.hideg a kinti levegő.az ecu ennek megfelelően állítja az alapjáratot.
Hogyan lehetne arra rávenni, hogy nyáron is ennyire állítsa? Sajnos a hátramenetbe kapcsolásra nálam nem csinál ilyet egyik autóban sem. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #23051 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:13:39 » |
|
Hogyan lehetne arra rávenni, hogy nyáron is ennyire állítsa? Sajnos a hátramenetbe kapcsolásra nálam nem csinál ilyet egyik autóban sem.
AndyA
átvered a külső hőmérséklet érzékelőt egy ellenállással. Gondolom működhet,még sosem próbáltam,de nem tűnik túl bonyolultnak. Báallítod egy potival,hogy nulla fokot érezzen. Elméletileg múködhet.Hogy én erre korábban még nem gondoltam..........
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #23052 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:16:52 » |
|
átvered a külső hőmérséklet érzékelőt egy ellenállással. Gondolom működhet,még sosem próbáltam,de nem tűnik túl bonyolultnak. Báallítod egy potival,hogy nulla fokot érezzen. Elméletileg múködhet.Hogy én erre korábban még nem gondoltam.......... De akkor belül is hülyeséget fog mutatni, és az nem pálya. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #23053 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:18:11 » |
|
De akkor belül is hülyeséget fog mutatni, és az nem pálya.
AndyA
nyáron teljesen mindegy,hogy 25 vagy 35fokot mutat.amúgy meg sosem nézegetem,talán 1évben 2x. Nekem ennyit megérne a 900as alapjárat.ha nem megy el a gép,esküszöm megcsinálom.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Shad
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23054 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:38:20 » |
|
nyáron teljesen mindegy,hogy 25 vagy 35fokot mutat.amúgy meg sosem nézegetem,talán 1évben 2x. Nekem ennyit megérne a 900as alapjárat.ha nem megy el a gép,esküszöm megcsinálom.
Miért jó, hogy 900 az alapjárat nyáron is? Nem lesz több a fogyi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #23055 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:47:02 » |
|
Miért jó, hogy 900 az alapjárat nyáron is? Nem lesz több a fogyi?
nem is lyan rég egy egész propaganda indult arra,hogy meglegyen oldva a 750es alapjárat,ahol a legjobban előjön a berregése a szíjrendszernek.Na, ez a problémát megoldotta a szabadonfutó.az alacsony alapjárat viszont még így is kihívás maradt.Sakos elektronikát épített rá,ami indulásig bekapcsolta-jelet adott az ecunak a tolatólámpa bemenetére,így 900ra emelkedett az alapjárat.Annak egy mellékhatása volt,hogy az ecutól elvette az overboost funkciót induláskor.szóval érdekes lehet ez a téma még mindig.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #23056 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 15:47:27 » |
|
Miért jó, hogy 900 az alapjárat nyáron is? Nem lesz több a fogyi?
nem lesz jelentős változás.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #23057 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 16:56:36 » |
|
Miért jó, hogy 900 az alapjárat nyáron is? Nem lesz több a fogyi?
A klíma úgyis ráhúzza, ha kell neki. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
polgab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23058 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 17:44:14 » |
|
átvered a külső hőmérséklet érzékelőt egy ellenállással. Gondolom működhet,még sosem próbáltam,de nem tűnik túl bonyolultnak. Báallítod egy potival,hogy nulla fokot érezzen. Elméletileg múködhet.Hogy én erre korábban még nem gondoltam.......... múltkor nézegettem mert pont egy 20fok körüli mélygarázsból indultam, 15fok alatt emelte nálam az alapjáratot, kérdés, hogy befecskendező vezérlés mennyire függ a hőmérséklettől.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23059 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 18:38:19 » |
|
üdv. egy kérdésre nem tudom még a választ.mitöl lehet az ha napközben beinditom a gépet a megszokott hangu alapjárat hallatszik...de ha leállitom és ujrainditom pár perc mulva akkor sokkal kopogosabban kezd el járni mint elötte.de csak alapjáraton! ha elindulok vele akkor fordulaton már szépen kisimul a hangja... üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #23060 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:47:25 » |
|
VEZÉRLÉS CSERE üdv. egy kérdésre nem tudom még a választ.mitöl lehet az ha napközben beinditom a gépet a megszokott hangu alapjárat hallatszik...de ha leállitom és ujrainditom pár perc mulva akkor sokkal kopogosabban kezd el járni mint elötte.de csak alapjáraton! ha elindulok vele akkor fordulaton már szépen kisimul a hangja... üdv.
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #23061 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:49:28 » |
|
üdv. egy kérdésre nem tudom még a választ.mitöl lehet az ha napközben beinditom a gépet a megszokott hangu alapjárat hallatszik...de ha leállitom és ujrainditom pár perc mulva akkor sokkal kopogosabban kezd el járni mint elötte.de csak alapjáraton! ha elindulok vele akkor fordulaton már szépen kisimul a hangja... üdv. változik a rendszernyomás.normál.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23062 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:51:24 » |
|
ne bassz ki velem... de nem mindig csinálja csak néha megüti a fülem....és ezzel meddig járhatok igy?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23063 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:53:16 » |
|
változik a rendszernyomás.normál.
akkor megnyugodtam... nem volt vicces...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #23064 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:53:39 » |
|
ne bassz ki velem... de nem mindig csinálja csak néha megüti a fülem....és ezzel meddig járhatok igy? a vezérlés cserével?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #23065 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 19:53:53 » |
|
akkor megnyugodtam... nem volt vicces... ne parázz!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #23066 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:56:13 » |
|
De akkor belül is hülyeséget fog mutatni, és az nem pálya.
Megcsinyálni, hogy csak alapjáraton verd át... oszt ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
f27
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23067 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:50:10 » |
|
P1000 hibakod az micsoda?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23068 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 22:32:22 » |
|
A viszkozitásnak mi a köze a kenési képességhez? Szerintem nem függenek túl szorosan össze...
AndyA
Feltételezem nem viccből kérdezted. Egy kis nagyon leegyszerűsített elmélet , (aki tudja attól elnézést): Egyszerűsített elmélet: Van "száraz súrlódás" (ez fém a fémen ami maga a halál) , fél halál a "vegyes surlódás" kenőanyag van valamennyi de nem elégséges így a mozgó és az álló felület érdességi csúcsai összeérnek. Az ideális a harmadik eset amikor a két felületet kenőanyag választja el de a súrlódási erő a felületi nyomástól és a csúszási sebességtől függ. Az ilyenkor ébredő csúsztatófeszültséget egy súrlódó folyadékban (szakiskolában a görög kis teta szokott a jele lenni) a dinamikai viszkozitás befolyásolja mint a kenőanyag jellemzője. A dinamikai viszkozitásból egyszerűen megkapod a kinematikai viszkozitást ha osztod a folyadék sűrűségével. Ennyi az elmélet az összefüggésre. (maga a kenéselmélet egy külön tudomány a tribiologia) Gyakorlatban az iparban két fajta olaj állapotmérést mérést használunk: Egyszerűbb mérések a.1) viszkozitásmérés : mert a viszkozitás az egyik legfontosabb kenőolaj jellemző, bármely irányú változása utalhat idegen anyag jelenlétre, öregedésre, mechanikai stabilitás romlásra. a.2) Savasság: A kenőanyagokban is van eleve savasság az adalékok miatt, ami az öregedés és a szennyezés miatt növekedhet. a.3) Víztartalom: károsítja az adalékokat és korróziót okoz a.4) Fémtartalom: (szilárd szennyeződés kategória ) Az iparban használt kézi teszterek többnyire csak a dielektromos állandót figyelik ( na így néha fatális baromságot is mutatnak) (Az autóiparban pedig általában csak a korom és a víztartalmat mérik.) Bonyolult megoldás: Az igazán pontos mérések laborban történnek a vett minták alapján. Ez szép magyar szóval "Wearcheck" vizsgálat (drága , de biztos és pontos ) .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23069 Dátum: 2012.12.21 péntek, 00:11:29 » |
|
P1000 hibakod az micsoda?
P1000 OBD Rendszerek Készenlét Próba Nem Teljes
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23070 Dátum: 2012.12.21 péntek, 02:06:29 » |
|
P1000 OBD Rendszerek Készenlét Próba Nem Teljes
Igazából ez nem is hibakód. Bizonyos rendszer, rendszerelemek, komponens tesztelése nem fejeződött be. Amint ez teljesül, hibátlanul........ törlődik a memóriábòl.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
f27
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23071 Dátum: 2012.12.21 péntek, 10:21:30 » |
|
Igazából ez nem is hibakód. Bizonyos rendszer, rendszerelemek, komponens tesztelése nem fejeződött be. Amint ez teljesül, hibátlanul........ törlődik a memóriábòl.
Akkor franko Ezt törölnöm sem kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23072 Dátum: 2012.12.21 péntek, 11:37:52 » |
|
Akkor franko Ezt törölnöm sem kell. Nem is tudod törölni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23073 Dátum: 2012.12.22 szombat, 19:29:02 » |
|
üdv. ma kicsit odalépegettem a gépnek mert a sok tököléstöl a városban hajlamos eltunyulni egy idö után a gép...de ez már a mult...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Intruder007
|
|
« Új hozzászólás #23074 Dátum: 2012.12.22 szombat, 19:37:10 » |
|
Sziasztok!
Menyire normális hogy nehezen megy fel a hőfok ezekben a hidegekben. Bár nem megyek vele hosszú távokat mostanában csak max 30km és a hűtőt is letakartam de ígyis van hogy 10-15 km mire beáll 80-90 környékére a hőfok, ha pedig a városban araszolok vele egyből visszaesik 70-80 fok környékére.
|
|
|
Naplózva
|
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23075 Dátum: 2012.12.22 szombat, 19:39:34 » |
|
Sziasztok!
Menyire normális hogy nehezen megy fel a hőfok ezekben a hidegekben. Bár nem megyek vele hosszú távokat mostanában csak max 30km és a hűtőt is letakartam de ígyis van hogy 10-15 km mire beáll 80-90 környékére a hőfok, ha pedig a városban araszolok vele egyből visszaesik 70-80 fok környékére.
üdv.ez nálam is igy van.szerintem ez normális.de kimész vele városbol és odalépegetsz neki egyböl felmegy pár kigyorsitás után.nálam igy van legalábbis.de ha visszajövök én is a városba egyböl lemegy kb 70fokra...de majd a profik ugyis megmondják..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #23076 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:00:59 » |
|
Sziasztok!
Menyire normális hogy nehezen megy fel a hőfok ezekben a hidegekben. Bár nem megyek vele hosszú távokat mostanában csak max 30km és a hűtőt is letakartam de ígyis van hogy 10-15 km mire beáll 80-90 környékére a hőfok, ha pedig a városban araszolok vele egyből visszaesik 70-80 fok környékére.
üdv.ez nálam is igy van.szerintem ez normális.de kimész vele városbol és odalépegetsz neki egyböl felmegy pár kigyorsitás után.nálam igy van legalábbis.de ha visszajövök én is a városba egyböl lemegy kb 70fokra...de majd a profik ugyis megmondják.. Ez nem jó így. Még nincs is igazán hideg. -15-be alágyújtotok a motornak termosztátot kell cserélni, lehet 2-őt. kezdésnek nézzétek meg a 2 hűtőre menő vízcsövet, mikor kimozdult a mutató. ha mind2 langyos akkor a főköri kuka. Az olajkörit nemtom hogy lehet ellenőrizni, de úgytudom a városban leeső mutató annak a jele. majd valaki kijavít ha nem. Én tavaly kicseréltem mindkettőt+a fagyállót is, és azóta nincs semmi ilyen baj, meg hamar is melegszik.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23077 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:18:50 » |
|
Ez nem jó így. Még nincs is igazán hideg. -15-be alágyújtotok a motornak termosztátot kell cserélni, lehet 2-őt. kezdésnek nézzétek meg a 2 hűtőre menő vízcsövet, mikor kimozdult a mutató. ha mind2 langyos akkor a főköri kuka. Az olajkörit nemtom hogy lehet ellenőrizni, de úgytudom a városban leeső mutató annak a jele. majd valaki kijavít ha nem. Én tavaly kicseréltem mindkettőt+a fagyállót is, és azóta nincs semmi ilyen baj, meg hamar is melegszik. üdv. nekem is hamar bemelegszik és -15 be is simán indul és igaz hogy lassabban de bemelegszik!ha meg a ventilátorom belül akkor is.nem mondom hogy nincs igazad mert simán lehet benne valami.de a városi tökölésbe ahol max 30al mehetsz az utak *** állapota miatt meg a ki...ott lámpák miatt ott sose fog 5 perc tökölés után bemelegedni...szerintem. de természetesen tisztelet!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #23078 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:22:53 » |
|
üdv. nekem is hamar bemelegszik és -15 be is simán indul és igaz hogy lassabban de bemelegszik!ha meg a ventilátorom belül akkor is.nem mondom hogy nincs igazad mert simán lehet benne valami.de a városi tökölésbe ahol max 30al mehetsz az utak *** állapota miatt meg a ki...ott lámpák miatt ott sose fog 5 perc tökölés után bemelegedni...szerintem. de természetesen tisztelet! 5 perc alatt nem. de nem is mondtam eccer volt olyan, h lefelé jöttünk folyamatosan, 80 körül, -6 volt. akkor soká melegedett nekem is. fűtés rá, mutató vissza. Bekötöm majd én is kézi kapcsolósra a kieget, és akkor nem lesz ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Intruder007
|
|
« Új hozzászólás #23079 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:14:24 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #23080 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:21:18 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #23081 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:49:48 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
Intruder007
|
|
« Új hozzászólás #23082 Dátum: 2012.12.22 szombat, 23:03:23 » |
|
Köszi
|
|
|
Naplózva
|
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
|
|
|
f27
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23083 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 01:42:26 » |
|
tegnap azt monta nekem egy szaki hogy a 2006-tól gyártott mondeokban van részecske szürő.. Jólsejtem hogy ez süket duma?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
polgab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23084 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 07:57:28 » |
|
tegnap azt monta nekem egy szaki hogy a 2006-tól gyártott mondeokban van részecske szürő.. Jólsejtem hogy ez süket duma? nekem nincs pl., ez elég jó ellenpéldának lehet, hogy a német piacosokra igaz egyébként...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GiN
|
|
« Új hozzászólás #23085 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 07:58:31 » |
|
tegnap azt monta nekem egy szaki hogy a 2006-tól gyártott mondeokban van részecske szürő.. Jólsejtem hogy ez süket duma? ja. találkozott eggyel, amiben volt és erre a következtetésre jutott szegény agya..
|
|
|
Naplózva
|
Ranger XLT 2.2 TDCi. 2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses, Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
|
|
|
polgab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23086 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 08:05:17 » |
|
üdv.ez nálam is igy van.szerintem ez normális.de kimész vele városbol és odalépegetsz neki egyböl felmegy pár kigyorsitás után.nálam igy van legalábbis.de ha visszajövök én is a városba egyböl lemegy kb 70fokra...de majd a profik ugyis megmondják.. nálam mióta cserélve volt mind2, ha egyszer bemelegszik nem hűl vissza még városi dugózásban sem. szerintem ha fűtés nélkül is visszahűl akkor nem jó valami, bár lehet 2.2 több hőt termel, meg a fogyi is több
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
waver
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23087 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 10:30:12 » |
|
nálam mióta cserélve volt mind2, ha egyszer bemelegszik nem hűl vissza még városi dugózásban sem. szerintem ha fűtés nélkül is visszahűl akkor nem jó valami, bár lehet 2.2 több hőt termel, meg a fogyi is több üdv. nálam általában mindig megy a fütés télen.alapban HI ra van állitva..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23088 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 10:45:03 » |
|
nálam mióta cserélve volt mind2, ha egyszer bemelegszik nem hűl vissza még városi dugózásban sem. szerintem ha fűtés nélkül is visszahűl akkor nem jó valami, bár lehet 2.2 több hőt termel, meg a fogyi is több Kb ugyannyi idő alatt melegszik be a III-as 2.2 mint a 2.0. A termosztátok befolyásolják egyedül hogy melegszik és visszhűl-e. A IV-eseknél van eltérés, ott a faceliftesekben és a korábbiak között mert lett egy állítható hűtőlevegő zsaluzat a terhelés és a hőfok függvényében.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23089 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 10:46:58 » |
|
tegnap azt monta nekem egy szaki hogy a 2006-tól gyártott mondeokban van részecske szürő.. Jólsejtem hogy ez süket duma? Az. Igaz van olyan amiben van. 2006-ban még Euro IV-volt az előírás ezt DPF nélkül is tudták.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
f27
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23090 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 13:23:03 » |
|
Az. Igaz van olyan amiben van. 2006-ban még Euro IV-volt az előírás ezt DPF nélkül is tudták.
Sejtettem én is hogy ha van is ,max mint a fehér holló ,az utolsó széria között.De tuti nincs mindegyikbe
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #23091 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 16:16:10 » |
|
tegnap azt monta nekem egy szaki hogy a 2006-tól gyártott mondeokban van részecske szürő.. Jólsejtem hogy ez süket duma? csak a német piacokra gyártottakban van
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #23092 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 16:37:30 » |
|
Sziasztok!
Menyire normális hogy nehezen megy fel a hőfok ezekben a hidegekben. Bár nem megyek vele hosszú távokat mostanában csak max 30km és a hűtőt is letakartam de ígyis van hogy 10-15 km mire beáll 80-90 környékére a hőfok, ha pedig a városban araszolok vele egyből visszaesik 70-80 fok környékére.
szerintem ez a hűtő letakarás akkor működik ha rossz a termosztát.az én gondolatom erröl az,hogy ha hideg a hűtőviz akkor nem lehet nyitva a termosztát igy nem keringeti a nagy körben(hűtöben)a vizet ezáltal nincs értelme letakarni a hűtőt. szerintem nem olyan rossz az a 80 fokos viz,nefeledd nem sok felesleges hőt termel a modezn kor dizel motorja legyen az bármelyik márka.ez nem csak a fordnál jelenség.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #23093 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 17:15:52 » |
|
Így van.A sógoromnak van egy honda accordja van de annál is ugyan ez van.Nagyon lassan melegszik a vize. szerintem ez a hűtő letakarás akkor működik ha rossz a termosztát.az én gondolatom erröl az,hogy ha hideg a hűtőviz akkor nem lehet nyitva a termosztát igy nem keringeti a nagy körben(hűtöben)a vizet ezáltal nincs értelme letakarni a hűtőt. szerintem nem olyan rossz az a 80 fokos viz,nefeledd nem sok felesleges hőt termel a modezn kor dizel motorja legyen az bármelyik márka.ez nem csak a fordnál jelenség.
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #23094 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:03:51 » |
|
Hali! Nekem ez annyira nem normálisnak tűnő helyzet Ma délután 6. Autó 8 órát állt kint a hidegben. Indítás, ketyegtetés, hagy melegedjen picit alapon. Elindulok 10-15 km-t megtettem. Beállt a mutató középre, és csak ekkora kapcsoltam be a ventillátort, hogy azért kapjak már én is egy kis meleget, ne csak az autó. Rögtön, 2km-n belül vissza zuhant, az első negyedig. 100-as tempomatnál. -2 fokban. Ez nekem valahogy nem áll össze. Szerintem egy felsőközépkategóriás autónak nem így kell viselkednie, hogy vagy a kocsi fázik vagy a tulaj. Mi lehet már megint?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23095 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:10:17 » |
|
Hali! Nekem ez annyira nem normálisnak tűnő helyzet Ma délután 6. Autó 8 órát állt kint a hidegben. Indítás, ketyegtetés, hagy melegedjen picit alapon. Elindulok 10-15 km-t megtettem. Beállt a mutató középre, és csak ekkora kapcsoltam be a ventillátort, hogy azért kapjak már én is egy kis meleget, ne csak az autó. Rögtön, 2km-n belül vissza zuhant, az első negyedig. 100-as tempomatnál. -2 fokban. Ez nekem valahogy nem áll össze. Szerintem egy felsőközépkategóriás autónak nem így kell viselkednie, hogy vagy a kocsi fázik vagy a tulaj. Mi lehet már megint? Na akkor megnyugtatlak TZS fórumtársnak az új CONNECt munkás kocsi 15km után kezd melegedni.Elindulok reggel 2 km után már fút 6km után felmegy első vonal és ott marad.A fütés meg 23 fokon megy.Ha cserélsz termokat akkor sem biztos,hogy változik már volt rá példa.Mivel kevés hőt termel a motor és az is egyből elmegy fűtésre.Ha majd egyáltalán nem mozdul ki a mutató akkor lesz gond.Ha majd nem lesz fűtés és 10 fok fölé megy tapasztalat akkor följebb is megy a mutató.Ilyen.Amikor megvettem akkor az első télen én is akartam cserélni termosztátot,de azt mondták lehet,hogy nem változik.Viszont fűt .
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
BDWTeam
|
|
« Új hozzászólás #23096 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:15:27 » |
|
Na akkor megnyugtatlak TZS fórumtársnak az új CONNECt munkás kocsi 15km után kezd melegedni.Elindulok reggel 2 km után már fút 6km után felmegy első vonal és ott marad.A fütés meg 23 fokon megy.Ha cserélsz termokat akkor sem biztos,hogy változik már volt rá példa.Mivel kevés hőt termel a motor és az is egyből elmegy fűtésre.Ha majd egyáltalán nem mozdul ki a mutató akkor lesz gond.Ha majd nem lesz fűtés és 10 fok fölé megy tapasztalat akkor följebb is megy a mutató.Ilyen.Amikor megvettem akkor az első télen én is akartam cserélni termosztátot,de azt mondták lehet,hogy nem változik.Viszont fűt .
Nekem még nyáron nem volt Mondeom, de kivancsi vagyok, hogy vajon nyáron hogy viselkedik a hűtőrendszere!
|
|
|
Naplózva
|
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!" S.W.Churchill ---------------------------------------------------- Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #23097 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:16:22 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #23098 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:26:58 » |
|
Sejtettem én is hogy ha van is ,max mint a fehér holló ,az utolsó széria között.De tuti nincs mindegyikbe He-he az enyimbe van ,de minek megint ég a szervizlámpa mehetek ki vele megint az m1-re,kitaposni a belét
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #23099 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 22:41:22 » |
|
Nekem még nyáron nem volt Mondeom, de kivancsi vagyok, hogy vajon nyáron hogy viselkedik a hűtőrendszere!
Ha kitavaszodik és nyáron kánikula van a mutató hamar fönt van középen és nekem 40 fokban sem mozdul el semere!!!Soha nem ment túl még egyszer sem a középső állásnál.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
|