Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:28:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 [463] 464 465 466 467 468 469 470 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14636420 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23100 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 08:51:15 »

Tisztelt Fórumtársak!
Néhány gondololatot megosztanék veletek a motor téli üzemével kapcsolatban. Köztudott, hogy az ilyen korszerü dieesedel gépeknek igen alacsony a veszteséghőjük. Ennek megfelelően kell karban tartani és használni. Alap feltétel, hogy mind két temosztátnak kifogástalannak kell lennie, és a hűtővizben semmilyen apró szennyeződés nem lehet. A legkisebb szennyeződés is képes kitámasztani a termosztátokat, és igy nem tud felmelegedni a rendszer. Csak a gyári termosztátokat tudom ajánlani. Sajnos az után gyártott olcsó termoszokkal megszívtam. Az olaj termosztát meg úgy is csak gyáriban kapható. Ha többszöri termó csere sem segített, érdemes az egyész hűtő rendszert alaposan átöbliteni. Én soha nem használtam semmilyen hűtő tisztitó adalékot. Sok mindent felodhat a rendszerben ami aztán a hütőfolyadékkal kering a csövekben és a blokkban, alkalmanként megbénitva a termosztátok helyes működését. Ha vizkőre gyanakodunk (min 10 év normál uzem után aktuális) Akkor a rendszert szétbontva elemeire érdemes a teljes tisztitást elvégezni. Nekem a kieg fűtéssel -5°C- nál 2 perc helyben járás után manuális klimánál max fűtési fokozat és egy pálcika ventilátor fordulat mellet a gépezet 5 Km-e belül üzem meleg, függőlegesen áll a hőmérő mutató, és utánna a rendszer stabil. Nem hűt vissza, és nyugodtan nővelhetem a fűtő teljesitményt. Ennél hidegebb esetén(mint tavaly -10-20°C) még egyszer ráinditom kézzel a kieg fűtést, és minden rendben működik. A mondeók hűtő rendszere nagyon stabil megfelelően méretezett. A legnagybb Görögországi + 45° C melegben sem volt baj, a hűtőviz hőmérséklettel. Én a hűtő letakarását nem javaslom, mert teljesen váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban.
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kivánok. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #23101 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 09:07:35 »

Tisztelt Fórumtársak!
Néhány gondololatot megosztanék veletek a motor téli üzemével kapcsolatban. Köztudott, hogy az ilyen korszerü dieesedel gépeknek igen alacsony a veszteséghőjük. Ennek megfelelően kell karban tartani és használni. Alap feltétel, hogy mind két temosztátnak kifogástalannak kell lennie, és a hűtővizben semmilyen apró szennyeződés nem lehet. A legkisebb szennyeződés is képes kitámasztani a termosztátokat, és igy nem tud felmelegedni a rendszer. Csak a gyári termosztátokat tudom ajánlani. Sajnos az után gyártott olcsó termoszokkal megszívtam. Az olaj termosztát meg úgy is csak gyáriban kapható. Ha többszöri termó csere sem segített, érdemes az egyész hűtő rendszert alaposan átöbliteni. Én soha nem használtam semmilyen hűtő tisztitó adalékot. Sok mindent felodhat a rendszerben ami aztán a hütőfolyadékkal kering a csövekben és a blokkban, alkalmanként megbénitva a termosztátok helyes működését. Ha vizkőre gyanakodunk (min 10 év normál uzem után aktuális) Akkor a rendszert szétbontva elemeire érdemes a teljes tisztitást elvégezni. Nekem a kieg fűtéssel -5°C- nál 2 perc helyben járás után manuális klimánál max fűtési fokozat és egy pálcika ventilátor fordulat mellet a gépezet 5 Km-e belül üzem meleg, függőlegesen áll a hőmérő mutató, és utánna a rendszer stabil. Nem hűt vissza, és nyugodtan nővelhetem a fűtő teljesitményt. Ennél hidegebb esetén(mint tavaly -10-20°C) még egyszer ráinditom kézzel a kieg fűtést, és minden rendben működik. A mondeók hűtő rendszere nagyon stabil megfelelően méretezett. A legnagybb Görögországi + 45° C melegben sem volt baj, a hűtőviz hőmérséklettel. Én a hűtő letakarását nem javaslom, mert teljesen váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban.
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kivánok. wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt László
erröl héhány gondolat esetleg:"váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban."
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23102 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 09:13:48 »

Tisztelt Fórumtársak!
Néhány gondololatot megosztanék veletek a motor téli üzemével kapcsolatban. Köztudott, hogy az ilyen korszerü dieesedel gépeknek igen alacsony a veszteséghőjük. Ennek megfelelően kell karban tartani és használni. Alap feltétel, hogy mind két temosztátnak kifogástalannak kell lennie, és a hűtővizben semmilyen apró szennyeződés nem lehet. A legkisebb szennyeződés is képes kitámasztani a termosztátokat, és igy nem tud felmelegedni a rendszer. Csak a gyári termosztátokat tudom ajánlani. Sajnos az után gyártott olcsó termoszokkal megszívtam. Az olaj termosztát meg úgy is csak gyáriban kapható. Ha többszöri termó csere sem segített, érdemes az egyész hűtő rendszert alaposan átöbliteni. Én soha nem használtam semmilyen hűtő tisztitó adalékot. Sok mindent felodhat a rendszerben ami aztán a hütőfolyadékkal kering a csövekben és a blokkban, alkalmanként megbénitva a termosztátok helyes működését. Ha vizkőre gyanakodunk (min 10 év normál uzem után aktuális) Akkor a rendszert szétbontva elemeire érdemes a teljes tisztitást elvégezni. Nekem a kieg fűtéssel -5°C- nál 2 perc helyben járás után manuális klimánál max fűtési fokozat és egy pálcika ventilátor fordulat mellet a gépezet 5 Km-e belül üzem meleg, függőlegesen áll a hőmérő mutató, és utánna a rendszer stabil. Nem hűt vissza, és nyugodtan nővelhetem a fűtő teljesitményt. Ennél hidegebb esetén(mint tavaly -10-20°C) még egyszer ráinditom kézzel a kieg fűtést, és minden rendben működik. A mondeók hűtő rendszere nagyon stabil megfelelően méretezett. A legnagybb Görögországi + 45° C melegben sem volt baj, a hűtőviz hőmérséklettel. Én a hűtő letakarását nem javaslom, mert teljesen váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban.
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kivánok. wave
Tisztelettel László! worship

Lehet, hogy most majd ki leszek kiabálva eretnekség miatt, de az a véleményem (majd 20 év aktív autószerelői tapasztalattal a hátam mögött) hogy az ilyen apró, de halálosan bosszantó dolgok tesznek egy autót étékállóvá, avagy egy buherátoroknak való középszerű autóvá.
Megette a fene azt az autót, aminek a hűtőjét (itt a mérsékelt égöv alatt) télen takargatni kelljen, vagy urambocsá évente termosztátot kelljen cserélni csak azért, hogy a kocsi úgy működjön ahogy azt minden épeszű ember elvárja az autójától.
Megvettem én is a Fordot, még az is lehet, hogy megmarad, de az ilyen és ehhez hasonló bosszantó apróságok miatt mondják a Mondeora, hogy modern kori Wartburg.

Békés,boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek! integet2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23103 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 09:28:27 »

Tisztelt László
erröl héhány gondolat esetleg:"váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban."
Váratlanul olyan helyzetbe kerülsz, hogy erősen terhelni kell a motort, aztán vége is neki...
Nem szabad papírozni ez alap!! Nem kell tönkretenni ezeket az autókat ilyen vacakokkal.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23104 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 10:36:54 »

Lehet, hogy most majd ki leszek kiabálva eretnekség miatt, de az a véleményem (majd 20 év aktív autószerelői tapasztalattal a hátam mögött) hogy az ilyen apró, de halálosan bosszantó dolgok tesznek egy autót étékállóvá, avagy egy buherátoroknak való középszerű autóvá.
Megette a fene azt az autót, aminek a hűtőjét (itt a mérsékelt égöv alatt) télen takargatni kelljen, vagy urambocsá évente termosztátot kelljen cserélni csak azért, hogy a kocsi úgy működjön ahogy azt minden épeszű ember elvárja az autójától.
Megvettem én is a Fordot, még az is lehet, hogy megmarad, de az ilyen és ehhez hasonló bosszantó apróságok miatt mondják a Mondeora, hogy modern kori Wartburg.

Másik márkáknál is hullanak a termosztátok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23105 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 10:41:39 »

Másik márkáknál is hullanak a termosztátok.
Több, mint 10 évig CSAK a Volkswagen család járműveit javítottam, és egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány darab termosztátot kellett kicserélnem! Kivéve amelyikben sivatagi termosztát volt, vagy amelyik az északi országokból került hazánkba.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23106 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 10:52:33 »

Több, mint 10 évig CSAK a Volkswagen család járműveit javítottam, és egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány darab termosztátot kellett kicserélnem! Kivéve amelyikben sivatagi termosztát volt, vagy amelyik az északi országokból került hazánkba.

Tisztelt Fórumtárs!
Egyet kell értenem veled. Az előző Ford 2.0 benzines Sierrámnál, amit 26 évig használtam minden különösebb probléma nélkűl, mindössze 1x cseráltem termosztátot. A TDCI Mondeómnál már a második garniturát, a 7 év alatt. Az alkatrészek minősége se olyan mint régebben. A fogyasztói társadalom politika erdménye. Sajnos!
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.24 hétfő, 10:54:31 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23107 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 11:07:55 »

Tisztelt László
erröl héhány gondolat esetleg:"váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban."
Tisztelt Fórumtárs!
Mint irtam, semmilyen szennyeződés nem lehet a hűtő vizben, mert képes a termosztátot kitámasztani ami nyáron észre sem vehető. Hogy kerülhet szennyeződés a vizkörbe? Esetleges javitások során, a felfogott, leeresztett vizet, szűrés nélkül öntjük vissza a rendszerbe. Télen egy ilyen szituáció esetén nem tudható mikor billen vissza a termosztát a normál üzemi körülmányek közé. Ez általában tartós, hosszú úton következik be, amikor hoszabb idön át nyitva van a termó, és akadálytalan a viz keringtetés.(nem város, ország út vagy pálya) Lepapirozva  ilyen esetben könnyen elszálhat a hőegyensúly és megsérülhet a hengerfej. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23108 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 11:14:22 »

Több, mint 10 évig CSAK a Volkswagen család járműveit javítottam, és egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány darab termosztátot kellett kicserélnem! Kivéve amelyikben sivatagi termosztát volt, vagy amelyik az északi országokból került hazánkba.


Elkerültek ezek a javítások....ennyi.  Smiley
Én CSAK a múlt héten 2 db vw termosztátot cseréltem.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #23109 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 11:27:46 »

Váratlanul olyan helyzetbe kerülsz, hogy erősen terhelni kell a motort, aztán vége is neki...
Nem szabad papírozni ez alap!! Nem kell tönkretenni ezeket az autókat ilyen vacakokkal.
De elvileg ha kezd túlmelegedni,akkor bekapcsol a ventilátor! Vagy nem jól írom?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #23110 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 11:35:22 »

Nyugi nem lesz vele bajod.


Nekem még nyáron nem volt Mondeom, de kivancsi vagyok, hogy vajon nyáron hogy viselkedik a hűtőrendszere!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23111 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 11:44:42 »

De elvileg ha kezd túlmelegedni,akkor bekapcsol a ventilátor! Vagy nem jól írom?
Tisztelt Fórumtárs!
A ventillátor valóban bakapcsol. De egy teljesen letakart hűtön kersztűl nagyon kevés levegőt tud átszivni, igy a várt hűtőhatás természetesen elmarad. Én azt mondom jobb a békesség.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23112 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 12:28:27 »

Siasztok! hol lehet hibakiolvasót csatlakoztatni ?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23113 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 12:33:16 »

Siasztok! hol lehet hibakiolvasót csatlakoztatni ?
a vezetőoldalon a térdednél kb. le kell húzni a csatlakozót! Ahol a kormány alatti kárpit végződik kb.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23114 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 12:34:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
A ventillátor valóban bakapcsol. De egy teljesen letakart hűtön kersztűl nagyon kevés levegőt tud átszivni, igy a várt hűtőhatás természetesen elmarad. Én azt mondom jobb a békesség.
Tisztelettel László! worship

Egy teljesen letakart hűtő a felelőtlenség kategóriája...
Én még a félig letakartat is óvatosan kezelném, mert egy kemény gyorsítás alkalmával komoly mennyiségű hő keletkezik, és lehet, hogy a fél hűtő nem lesz elég.
Ha kisebb hűtő is elég lenne, nem raknának bele ekkorát... ugyi a spórolás.
Szerintem annyit tegyen az ember, hogy a termók legyenek jók, és ha van kieg fűtés, az működjön.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23115 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 12:43:29 »

Egy teljesen letakart hűtő a felelőtlenség kategóriája...
Én még a félig letakartat is óvatosan kezelném, mert egy kemény gyorsítás alkalmával komoly mennyiségű hő keletkezik, és lehet, hogy a fél hűtő nem lesz elég.
Ha kisebb hűtő is elég lenne, nem raknának bele ekkorát... ugyi a spórolás.
Szerintem annyit tegyen az ember, hogy a termók legyenek jók, és ha van kieg fűtés, az működjön.
40-fokban pályán padlózva azért nincs már benne annyi tartalék vigyor3 volt már szerencsém párszor mutatómozduláshoz vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23116 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 12:53:46 »

TDCi motorok
Melyik érzékelő okozhatja a magas alapjáratot?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23117 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:04:39 »

Melyik érzékelő okozhatja a magas alapjáratot?
hidegen? a hőmérséklet érzékelő  vigyor3
Asszem 4 vagy 7fok alatt felemeli az apaljáratot 1000körülire, de egy idő után visszeesik az a normál alapjáratára
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23118 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:12:30 »

Üzemmeleg motornál is magas az alajárat, kivéve, ha meleg levegőt szív be a motor.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #23119 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:14:40 »

Lehet, hogy most majd ki leszek kiabálva eretnekség miatt, de az a véleményem (majd 20 év aktív autószerelői tapasztalattal a hátam mögött) hogy az ilyen apró, de halálosan bosszantó dolgok tesznek egy autót étékállóvá, avagy egy buherátoroknak való középszerű autóvá.
Megette a fene azt az autót, aminek a hűtőjét (itt a mérsékelt égöv alatt) télen takargatni kelljen, vagy urambocsá évente termosztátot kelljen cserélni csak azért, hogy a kocsi úgy működjön ahogy azt minden épeszű ember elvárja az autójától.
Megvettem én is a Fordot, még az is lehet, hogy megmarad, de az ilyen és ehhez hasonló bosszantó apróságok miatt mondják a Mondeora, hogy modern kori Wartburg.

Békés,boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek! integet2

VW-t kell venni akkor mert azokban soha semmi nem romlik el. Egyedül az ős TDI re ez talán igaz is nagyvonalakban...a többi meg levele
sz*r megoldások meg bosszantó apróságok meg minden autóban vannak.(szerintem ezt neked nem kell ecsetelni) 5 évente 1x ki lehet birni annak a 2 termosztátnak az árát. kicserélni meg nem munka. Kevessebbe került mint egy vezérlés egy TDI-re wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.24 hétfő, 13:16:33 írta henki » Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23120 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:15:31 »

Üzemmeleg motornál is magas az alajárat, kivéve, ha meleg levegőt szív be a motor.
mennyi az a magas?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23121 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:16:53 »

870 percenként
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23122 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:18:33 »

870 percenként
akkor lehet azért emeli mert szüksége van több töltésre alapjáraton! Ez mondjuk a mondeonál érdekes...nemtudom!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23123 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:21:24 »

Fűtött parkolóházban üzemmeleg motornál nincs szüksége plussz töltésre?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23124 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:22:11 »

Fűtött parkolóházban üzemmeleg motornál nincs szüksége plussz töltésre?
majd az okosak megmondják ha olvassák én mélyebben nem vágom a témát!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23125 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:23:45 »

Csak valami érzékelő lehet.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #23126 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:35:34 »

Váratlanul olyan helyzetbe kerülsz, hogy erősen terhelni kell a motort, aztán vége is neki...
Nem szabad papírozni ez alap!! Nem kell tönkretenni ezeket az autókat ilyen vacakokkal.
hirtelen hegyek keletkeznek elöttem?vagy mire gondolsz.
egyébként én nem takargatom csak kiváncsi vagyok a gondolataitokra.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23127 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:38:49 »

hirtelen hegyek keletkeznek elöttem?vagy mire gondolsz.
egyébként én nem takargatom csak kiváncsi vagyok a gondolataitokra.
Igen arra... nyes  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23128 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:42:54 »

Csak valami érzékelő lehet.
normál.a hf a mélygarázsban sem több 10 foknál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23129 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:45:04 »

VW-t kell venni akkor mert azokban soha semmi nem romlik el. Egyedül az ős TDI re ez talán igaz is nagyvonalakban...a többi meg levele
sz*r megoldások meg bosszantó apróságok meg minden autóban vannak.(szerintem ezt neked nem kell ecsetelni) 5 évente 1x ki lehet birni annak a 2 termosztátnak az árát. kicserélni meg nem munka. Kevessebbe került mint egy vezérlés egy TDI-re wave
Persze, nem is magamról beszéltem. A műszeres diagon kívül nem sok mindenben szoktam "külső" segítséget kérni, de nem mindenki "vájtfülű". Akinek a szerelőhöz kell hordani lépten-nyomon a vasat, az szerintem másként vélekedik. Smiley
A vezérlés szett pedig hogy kerül hasonlításra egy termosztáttal? wow1 80 ezrenként 50 ezret ki lehet bírni egy vezérmű szettre is, szerintem.  Wink
Egyébként persze, hogy elromlik a VW is! Sokat tudnék mesélni.....
Lényeg az, hogy nekem (és hangsúlyozom, hogy nekem - és ezzel nem szeretném megbántani a Mondeo fanokat!) nagyon is Wartburg feelingje van a Mondeonak egyelőre. Smiley De majd lehet, hogy egyszer megbarátkozok a Mondeoval is.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23130 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:45:43 »

bőven több volt 10 foknál.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23131 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:47:40 »

bőven több volt 10 foknál.
hf=HENGERFEJ
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23132 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:51:28 »

TDCi motorok
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23133 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:53:14 »

Akkor a 875 percenkénti alapjárati fordulatszám üzemmeleg motornál normális?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23134 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:54:57 »

Akkor a 875 percenkénti alapjárati fordulatszám üzemmeleg motornál normális?
télen igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23135 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 13:58:35 »

télen igen.
És fél óra alapjáraton való járatás után miért esik vissza a fordulatszám 750-re
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #23136 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 14:00:41 »

Persze, nem is magamról beszéltem. A műszeres diagon kívül nem sok mindenben szoktam "külső" segítséget kérni, de nem mindenki "vájtfülű". Akinek a szerelőhöz kell hordani lépten-nyomon a vasat, az szerintem másként vélekedik. Smiley
A vezérlés szett pedig hogy kerül hasonlításra egy termosztáttal? wow1 80 ezrenként 50 ezret ki lehet bírni egy vezérmű szettre is, szerintem.  Wink
Egyébként persze, hogy elromlik a VW is! Sokat tudnék mesélni.....
Lényeg az, hogy nekem (és hangsúlyozom, hogy nekem - és ezzel nem szeretném megbántani a Mondeo fanokat!) nagyon is Wartburg feelingje van a Mondeonak egyelőre. Smiley De majd lehet, hogy egyszer megbarátkozok a Mondeoval is.


őszinte leszek neked szerintem pl. egy golf4 sokkal inkább wartburgosabb mint egy mondeo. bele kell ülni mindegyikbe, menni vele egy kört. érezni fogja bárki h az első kanyarban körbeautózom egy mondeoval hogy mást ne mondjak. de körbe is nézhetünk benne. de akár öszehasonlithatjuk egy B5 highline pasatot egy MKIII Ghia-x el dizájnban. függetlenül attól h ez egy mondeos fórum, sokkal elegánsabb a bele a mondeonak. ettöl függetlenül következő autónak én is szemezgettem a V6 TDI 180 as B5 tel. de akárhonnan néztem mindig a 2.2 TDCI ST jött ki győztesen...nyilván érzékenyebb a Tdci. köztudottan elb*szott ez a delphi rendszer sajnos. de még mindig többet birnak mint a B6 porlasztói. szovan vannak gondok a VW-nél is. a hengerfejekről már nem is ejtek szót...de nemrég beszéltem egy E60 30d tulajjal. jókis autó de azért évi 1 millát rá lehet költeni, mer mindig tönkre megy vmi apróság. aztán km sem volt benne. hát anyád!  
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23137 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 14:04:26 »

És fél óra alapjáraton való járatás után miért esik vissza a fordulatszám 750-re
sw függő.amúgy a hf ha atmelegedett rendesen,akkor esik vissza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23138 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 14:06:16 »


őszinte leszek neked szerintem pl. egy golf4 sokkal inkább wartburgosabb mint egy mondeo. bele kell ülni mindegyikbe, menni vele egy kört. érezni fogja bárki h az első kanyarban körbeautózom egy mondeoval hogy mást ne mondjak. de körbe is nézhetünk benne. de akár öszehasonlithatjuk egy B5 highline pasatot egy MKIII Ghia-x el dizájnban. függetlenül attól h ez egy mondeos fórum, sokkal elegánsabb a bele a mondeonak. ettöl függetlenül következő autónak én is szemezgettem a V6 TDI 180 as B5 tel. de akárhonnan néztem mindig a 2.2 TDCI ST jött ki győztesen...nyilván érzékenyebb a Tdci. köztudottan elb*szott ez a delphi rendszer sajnos. de még mindig többet birnak mint a B6 porlasztói. szovan vannak gondok a VW-nél is. a hengerfejekről már nem is ejtek szót...de nemrég beszéltem egy E60 30d tulajjal. jókis autó de azért évi 1 millát rá lehet költeni, mer mindig tönkre megy vmi apróság. aztán km sem volt benne. hát anyád!  

ha esetleg V6 TDI 180Le-t veszel AKE motorkódost..van fölös porlasztóm a garázsban bele... eplus2   De Neked elmondom nehogy vegyél olyan sz@rt...akkor inkább TDCI.... eljen

Fócvágent állandóan tuningolják hogy menjen is, azt utána egyfolytában szerelik,meg állitgatják hogy működjön is... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.24 hétfő, 14:10:12 írta Bunyek » Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23139 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 14:20:52 »

nem tud senki kielégítő választ adni a magas alapjárati fordulatszámra?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23140 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 14:24:48 »

nem tud senki kielégítő választ adni a magas alapjárati fordulatszámra?
Mennyi a magas mennyi a kevés? Azt se tudjuk milyen autod van. TDCi?  f1 f2 ?
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23141 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 14:29:20 »

2,0tdci 130le. Azt olvastam, hogy 750 a normális, és nekem üzemmeleg motornál 875
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23142 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 14:36:39 »

2,0tdci 130le. Azt olvastam, hogy 750 a normális, és nekem üzemmeleg motornál 875
Jó de mikori? Az MKIII facelifteseknél pl. a 805 a a normális alapjárat. Ezért volt a kérdés.
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23143 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 14:44:33 »

Én a gépkönyvében 750-et olvastam és melegebb időben annyi is volt.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #23144 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:19:51 »

ha esetleg V6 TDI 180Le-t veszel AKE motorkódost..van fölös porlasztóm a garázsban bele... eplus2   De Neked elmondom nehogy vegyél olyan sz@rt...akkor inkább TDCI.... eljen

Fócvágent állandóan tuningolják hogy menjen is, azt utána egyfolytában szerelik,meg állitgatják hogy működjön is... eplus2

mikor vittek egy 180 as tiptronic A6-tal akkor ment el tőle kedvem végleg. pláne h chippes kb 220 lovas volt. mentségére legyen mondva h 30 fok volt este is.mert menni nem ment. most lehet hülyén hangzik h egy ennyi lóerős autóra azt mondom h nem megy, de pár hónappal azelött mentem a 2.2 tdci vel. na az ment. igaz hideg volt még akkor...meg lehet az automata tévesztett meg de szivesen melléáltam volna, hozzáteszem nekem nem ez a lényeg. de mégis az fogott meg a 2.2 ben hogy akármikor ráteszem a gázpedálra a lában szó nélkül azonnal megindul mint a marha. és mégis nagyon keveset eszik. egyébkén t a 180 as láncos v6TDI már nem annyira rossz mint az elődei. ugyanugy a VP44 mint a TDDI(mondjuk tény h sürübben döglenek az audikban meg a bmw-k ben mint a mondeokban de már nem vészes a javitásuk, mert a mechanikai részét sztem házilag öszerakod, nem hiszem h sokkal bonyolultabb mint a VP30, veszel hozzá egy másikat alkatrésznek az elektronikát meg 20 ért javitják) 
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23145 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:32:22 »

Én a gépkönyvében 750-et olvastam és melegebb időben annyi is volt.
külső hőmérséklethez állítja. melegebb időben annyi lesz megint.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23146 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:34:04 »

nem tud senki kielégítő választ adni a magas alapjárati fordulatszámra?
én kérek elnézést,hogy ennyire értetlen vagy.a 875os fordulat télen normál,es nem csak a vizhofoktol függ,hanem a hf,es a külső hőmérséklettől.a875 nem magas!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23147 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:34:17 »

Persze, nem is magamról beszéltem. A műszeres diagon kívül nem sok mindenben szoktam "külső" segítséget kérni, de nem mindenki "vájtfülű". Akinek a szerelőhöz kell hordani lépten-nyomon a vasat, az szerintem másként vélekedik. Smiley
A vezérlés szett pedig hogy kerül hasonlításra egy termosztáttal? wow1 80 ezrenként 50 ezret ki lehet bírni egy vezérmű szettre is, szerintem.  Wink
Egyébként persze, hogy elromlik a VW is! Sokat tudnék mesélni.....
Lényeg az, hogy nekem (és hangsúlyozom, hogy nekem - és ezzel nem szeretném megbántani a Mondeo fanokat!) nagyon is Wartburg feelingje van a Mondeonak egyelőre. Smiley De majd lehet, hogy egyszer megbarátkozok a Mondeoval is.
mentél már wartburgal?  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23148 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:36:45 »

mikor vittek egy 180 as tiptronic A6-tal akkor ment el tőle kedvem végleg. pláne h chippes kb 220 lovas volt. mentségére legyen mondva h 30 fok volt este is.mert menni nem ment. most lehet hülyén hangzik h egy ennyi lóerős autóra azt mondom h nem megy, de pár hónappal azelött mentem a 2.2 tdci vel. na az ment.
mert lehet az a példány nem volt rendben. dízel 220 lónak menni kell rendesen.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23149 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 15:42:43 »

40-fokban pályán padlózva azért nincs már benne annyi tartalék vigyor3 volt már szerencsém párszor mutatómozduláshoz vigyor3

Ha bekapcsolod a hőfokkijelzést, akkor látja az ember, hogy felszalad a hőfok majd 110 fokig... miközben a mutató áll, mint a cövek.
Nem véletlenül van benne ekkora hűtő... de ha jó a termó, hótt mind1, mekkora, merthogy lezár, és nem jut oda melegvíz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 456 457 458 459 460 461 462 [463] 464 465 466 467 468 469 470 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.