Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:48:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
456
457
458
459
460
461
462
[
463
]
464
465
466
467
468
469
470
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14634740 alkalommal)
0 Felhasználó és 115 vendég van a témában
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23100 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 08:51:15 »
Tisztelt Fórumtársak!
Néhány gondololatot megosztanék veletek a motor téli üzemével kapcsolatban. Köztudott, hogy az ilyen korszerü dieesedel gépeknek igen alacsony a veszteséghőjük. Ennek megfelelően kell karban tartani és használni. Alap feltétel, hogy mind két temosztátnak kifogástalannak kell lennie, és a hűtővizben semmilyen apró szennyeződés nem lehet. A legkisebb szennyeződés is képes kitámasztani a termosztátokat, és igy nem tud felmelegedni a rendszer. Csak a gyári termosztátokat tudom ajánlani. Sajnos az után gyártott olcsó termoszokkal megszívtam. Az olaj termosztát meg úgy is csak gyáriban kapható. Ha többszöri termó csere sem segített, érdemes az egyész hűtő rendszert alaposan átöbliteni. Én soha nem használtam semmilyen hűtő tisztitó adalékot. Sok mindent felodhat a rendszerben ami aztán a hütőfolyadékkal kering a csövekben és a blokkban, alkalmanként megbénitva a termosztátok helyes működését. Ha vizkőre gyanakodunk (min 10 év normál uzem után aktuális) Akkor a rendszert szétbontva elemeire érdemes a teljes tisztitást elvégezni. Nekem a kieg fűtéssel -5°C- nál 2 perc helyben járás után manuális klimánál max fűtési fokozat és egy pálcika ventilátor fordulat mellet a gépezet 5 Km-e belül üzem meleg, függőlegesen áll a hőmérő mutató, és utánna a rendszer stabil. Nem hűt vissza, és nyugodtan nővelhetem a fűtő teljesitményt. Ennél hidegebb esetén(mint tavaly -10-20°C) még egyszer ráinditom kézzel a kieg fűtést, és minden rendben működik. A mondeók hűtő rendszere nagyon stabil megfelelően méretezett. A legnagybb Görögországi + 45° C melegben sem volt baj, a hűtőviz hőmérséklettel. Én a hűtő letakarását nem javaslom, mert teljesen váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban.
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kivánok.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23101 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 09:07:35 »
Idézetet írta: László - 2012.12.24 hétfő, 08:51:15
Tisztelt Fórumtársak!
Néhány gondololatot megosztanék veletek a motor téli üzemével kapcsolatban. Köztudott, hogy az ilyen korszerü dieesedel gépeknek igen alacsony a veszteséghőjük. Ennek megfelelően kell karban tartani és használni. Alap feltétel, hogy mind két temosztátnak kifogástalannak kell lennie, és a hűtővizben semmilyen apró szennyeződés nem lehet. A legkisebb szennyeződés is képes kitámasztani a termosztátokat, és igy nem tud felmelegedni a rendszer. Csak a gyári termosztátokat tudom ajánlani. Sajnos az után gyártott olcsó termoszokkal megszívtam. Az olaj termosztát meg úgy is csak gyáriban kapható. Ha többszöri termó csere sem segített, érdemes az egyész hűtő rendszert alaposan átöbliteni. Én soha nem használtam semmilyen hűtő tisztitó adalékot. Sok mindent felodhat a rendszerben ami aztán a hütőfolyadékkal kering a csövekben és a blokkban, alkalmanként megbénitva a termosztátok helyes működését. Ha vizkőre gyanakodunk (min 10 év normál uzem után aktuális) Akkor a rendszert szétbontva elemeire érdemes a teljes tisztitást elvégezni. Nekem a kieg fűtéssel -5°C- nál 2 perc helyben járás után manuális klimánál max fűtési fokozat és egy pálcika ventilátor fordulat mellet a gépezet 5 Km-e belül üzem meleg, függőlegesen áll a hőmérő mutató, és utánna a rendszer stabil. Nem hűt vissza, és nyugodtan nővelhetem a fűtő teljesitményt. Ennél hidegebb esetén(mint tavaly -10-20°C) még egyszer ráinditom kézzel a kieg fűtést, és minden rendben működik. A mondeók hűtő rendszere nagyon stabil megfelelően méretezett. A legnagybb Görögországi + 45° C melegben sem volt baj, a hűtőviz hőmérséklettel. Én a hűtő letakarását nem javaslom, mert teljesen váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban.
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kivánok.
Tisztelettel László!
Tisztelt László
erröl héhány gondolat esetleg:"váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban."
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23102 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 09:13:48 »
Idézetet írta: László - 2012.12.24 hétfő, 08:51:15
Tisztelt Fórumtársak!
Néhány gondololatot megosztanék veletek a motor téli üzemével kapcsolatban. Köztudott, hogy az ilyen korszerü dieesedel gépeknek igen alacsony a veszteséghőjük. Ennek megfelelően kell karban tartani és használni. Alap feltétel, hogy mind két temosztátnak kifogástalannak kell lennie, és a hűtővizben semmilyen apró szennyeződés nem lehet. A legkisebb szennyeződés is képes kitámasztani a termosztátokat, és igy nem tud felmelegedni a rendszer. Csak a gyári termosztátokat tudom ajánlani. Sajnos az után gyártott olcsó termoszokkal megszívtam. Az olaj termosztát meg úgy is csak gyáriban kapható. Ha többszöri termó csere sem segített, érdemes az egyész hűtő rendszert alaposan átöbliteni. Én soha nem használtam semmilyen hűtő tisztitó adalékot. Sok mindent felodhat a rendszerben ami aztán a hütőfolyadékkal kering a csövekben és a blokkban, alkalmanként megbénitva a termosztátok helyes működését. Ha vizkőre gyanakodunk (min 10 év normál uzem után aktuális) Akkor a rendszert szétbontva elemeire érdemes a teljes tisztitást elvégezni. Nekem a kieg fűtéssel -5°C- nál 2 perc helyben járás után manuális klimánál max fűtési fokozat és egy pálcika ventilátor fordulat mellet a gépezet 5 Km-e belül üzem meleg, függőlegesen áll a hőmérő mutató, és utánna a rendszer stabil. Nem hűt vissza, és nyugodtan nővelhetem a fűtő teljesitményt. Ennél hidegebb esetén(mint tavaly -10-20°C) még egyszer ráinditom kézzel a kieg fűtést, és minden rendben működik. A mondeók hűtő rendszere nagyon stabil megfelelően méretezett. A legnagybb Görögországi + 45° C melegben sem volt baj, a hűtőviz hőmérséklettel. Én a hűtő letakarását nem javaslom, mert teljesen váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban.
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kivánok.
Tisztelettel László!
Lehet, hogy most majd ki leszek kiabálva eretnekség miatt, de az a véleményem (majd 20 év aktív autószerelői tapasztalattal a hátam mögött) hogy az ilyen apró, de halálosan bosszantó dolgok tesznek egy autót étékállóvá, avagy egy buherátoroknak való középszerű autóvá.
Megette a fene azt az autót, aminek a hűtőjét (itt a mérsékelt égöv alatt) télen takargatni kelljen, vagy urambocsá évente termosztátot kelljen cserélni csak azért, hogy a kocsi úgy működjön ahogy azt minden épeszű ember elvárja az autójától.
Megvettem én is a Fordot, még az is lehet, hogy megmarad, de az ilyen és ehhez hasonló bosszantó apróságok miatt mondják a Mondeora, hogy modern kori Wartburg.
Békés,boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23103 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 09:28:27 »
Idézetet írta: coboy - 2012.12.24 hétfő, 09:07:35
Tisztelt László
erröl héhány gondolat esetleg:"váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban."
Váratlanul olyan helyzetbe kerülsz, hogy erősen terhelni kell a motort, aztán vége is neki...
Nem szabad papírozni ez alap!! Nem kell tönkretenni ezeket az autókat ilyen vacakokkal.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23104 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 10:36:54 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.24 hétfő, 09:13:48
Lehet, hogy most majd ki leszek kiabálva eretnekség miatt, de az a véleményem (majd 20 év aktív autószerelői tapasztalattal a hátam mögött) hogy az ilyen apró, de halálosan bosszantó dolgok tesznek egy autót étékállóvá, avagy egy buherátoroknak való középszerű autóvá.
Megette a fene azt az autót, aminek a hűtőjét (itt a mérsékelt égöv alatt) télen takargatni kelljen, vagy urambocsá évente termosztátot kelljen cserélni csak azért, hogy a kocsi úgy működjön ahogy azt minden épeszű ember elvárja az autójától.
Megvettem én is a Fordot, még az is lehet, hogy megmarad, de az ilyen és ehhez hasonló bosszantó apróságok miatt mondják a Mondeora, hogy modern kori Wartburg.
Másik márkáknál is hullanak a termosztátok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23105 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 10:41:39 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.24 hétfő, 10:36:54
Másik márkáknál is hullanak a termosztátok.
Több, mint 10 évig CSAK a Volkswagen család járműveit javítottam, és egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány darab termosztátot kellett kicserélnem! Kivéve amelyikben sivatagi termosztát volt, vagy amelyik az északi országokból került hazánkba.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23106 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 10:52:33 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.24 hétfő, 10:41:39
Több, mint 10 évig CSAK a Volkswagen család járműveit javítottam, és egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány darab termosztátot kellett kicserélnem! Kivéve amelyikben sivatagi termosztát volt, vagy amelyik az északi országokból került hazánkba.
Tisztelt Fórumtárs!
Egyet kell értenem veled. Az előző Ford 2.0 benzines Sierrámnál, amit 26 évig használtam minden különösebb probléma nélkűl, mindössze 1x cseráltem termosztátot. A TDCI Mondeómnál már a második garniturát, a 7 év alatt. Az alkatrészek minősége se olyan mint régebben. A fogyasztói társadalom politika erdménye. Sajnos!
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.24 hétfő, 10:54:31 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23107 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 11:07:55 »
Idézetet írta: coboy - 2012.12.24 hétfő, 09:07:35
Tisztelt László
erröl héhány gondolat esetleg:"váratlanul érheti az embert meglepetés a motor üzemmel kapcsolatban."
Tisztelt Fórumtárs!
Mint irtam, semmilyen szennyeződés nem lehet a hűtő vizben, mert képes a termosztátot kitámasztani ami nyáron észre sem vehető. Hogy kerülhet szennyeződés a vizkörbe? Esetleges javitások során, a felfogott, leeresztett vizet, szűrés nélkül öntjük vissza a rendszerbe. Télen egy ilyen szituáció esetén nem tudható mikor billen vissza a termosztát a normál üzemi körülmányek közé. Ez általában tartós, hosszú úton következik be, amikor hoszabb idön át nyitva van a termó, és akadálytalan a viz keringtetés.(nem város, ország út vagy pálya) Lepapirozva ilyen esetben könnyen elszálhat a hőegyensúly és megsérülhet a hengerfej.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23108 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 11:14:22 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.24 hétfő, 10:41:39
Több, mint 10 évig CSAK a Volkswagen család járműveit javítottam, és egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány darab termosztátot kellett kicserélnem! Kivéve amelyikben sivatagi termosztát volt, vagy amelyik az északi országokból került hazánkba.
Elkerültek ezek a javítások....ennyi.
Én CSAK a múlt héten 2 db vw termosztátot cseréltem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23109 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 11:27:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.24 hétfő, 09:28:27
Váratlanul olyan helyzetbe kerülsz, hogy erősen terhelni kell a motort, aztán vége is neki...
Nem szabad papírozni ez alap!! Nem kell tönkretenni ezeket az autókat ilyen vacakokkal.
De elvileg ha kezd túlmelegedni,akkor bekapcsol a ventilátor! Vagy nem jól írom?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23110 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 11:35:22 »
Nyugi nem lesz vele bajod.
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.23 vasárnap, 20:15:27
Nekem még nyáron nem volt Mondeom, de kivancsi vagyok, hogy vajon nyáron hogy viselkedik a hűtőrendszere!
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23111 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 11:44:42 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.12.24 hétfő, 11:27:46
De elvileg ha kezd túlmelegedni,akkor bekapcsol a ventilátor! Vagy nem jól írom?
Tisztelt Fórumtárs!
A ventillátor valóban bakapcsol. De egy teljesen letakart hűtön kersztűl nagyon kevés levegőt tud átszivni, igy a várt hűtőhatás természetesen elmarad. Én azt mondom jobb a békesség.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23112 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 12:28:27 »
Siasztok! hol lehet hibakiolvasót csatlakoztatni ?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23113 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 12:33:16 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 12:28:27
Siasztok! hol lehet hibakiolvasót csatlakoztatni ?
a vezetőoldalon a térdednél kb. le kell húzni a csatlakozót! Ahol a kormány alatti kárpit végződik kb.
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23114 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 12:34:13 »
Idézetet írta: László - 2012.12.24 hétfő, 11:44:42
Tisztelt Fórumtárs!
A ventillátor valóban bakapcsol. De egy teljesen letakart hűtön kersztűl nagyon kevés levegőt tud átszivni, igy a várt hűtőhatás természetesen elmarad. Én azt mondom jobb a békesség.
Tisztelettel László!
Egy teljesen letakart hűtő a felelőtlenség kategóriája...
Én még a félig letakartat is óvatosan kezelném, mert egy kemény gyorsítás alkalmával komoly mennyiségű hő keletkezik, és lehet, hogy a fél hűtő nem lesz elég.
Ha kisebb hűtő is elég lenne, nem raknának bele ekkorát... ugyi a spórolás.
Szerintem annyit tegyen az ember, hogy a termók legyenek jók, és ha van kieg fűtés, az működjön.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23115 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 12:43:29 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.24 hétfő, 12:34:13
Egy teljesen letakart hűtő a felelőtlenség kategóriája...
Én még a félig letakartat is óvatosan kezelném, mert egy kemény gyorsítás alkalmával komoly mennyiségű hő keletkezik, és lehet, hogy a fél hűtő nem lesz elég.
Ha kisebb hűtő is elég lenne, nem raknának bele ekkorát... ugyi a spórolás.
Szerintem annyit tegyen az ember, hogy a termók legyenek jók, és ha van kieg fűtés, az működjön.
40-fokban pályán padlózva azért nincs már benne annyi tartalék
volt már szerencsém párszor mutatómozduláshoz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23116 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 12:53:46 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.08.30 vasárnap, 17:58:56
TDCi motorok
Melyik érzékelő okozhatja a magas alapjáratot?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23117 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:04:39 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 12:53:46
Melyik érzékelő okozhatja a magas alapjáratot?
hidegen? a hőmérséklet érzékelő
Asszem 4 vagy 7fok alatt felemeli az apaljáratot 1000körülire, de egy idő után visszeesik az a normál alapjáratára
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23118 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:12:30 »
Üzemmeleg motornál is magas az alajárat, kivéve, ha meleg levegőt szív be a motor.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23119 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:14:40 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.24 hétfő, 09:13:48
Lehet, hogy most majd ki leszek kiabálva eretnekség miatt, de az a véleményem (majd 20 év aktív autószerelői tapasztalattal a hátam mögött) hogy az ilyen apró, de halálosan bosszantó dolgok tesznek egy autót étékállóvá, avagy egy buherátoroknak való középszerű autóvá.
Megette a fene azt az autót, aminek a hűtőjét (itt a mérsékelt égöv alatt) télen takargatni kelljen, vagy urambocsá évente termosztátot kelljen cserélni csak azért, hogy a kocsi úgy működjön ahogy azt minden épeszű ember elvárja az autójától.
Megvettem én is a Fordot, még az is lehet, hogy megmarad, de az ilyen és ehhez hasonló bosszantó apróságok miatt mondják a Mondeora, hogy modern kori Wartburg.
Békés,boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
VW-t kell venni akkor mert azokban soha semmi nem romlik el. Egyedül az ős TDI re ez talán igaz is nagyvonalakban...a többi meg
sz*r megoldások meg bosszantó apróságok meg minden autóban vannak.(szerintem ezt neked nem kell ecsetelni) 5 évente 1x ki lehet birni annak a 2 termosztátnak az árát. kicserélni meg nem munka. Kevessebbe került mint egy vezérlés egy TDI-re
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.24 hétfő, 13:16:33 írta henki
»
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23120 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:15:31 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 13:12:30
Üzemmeleg motornál is magas az alajárat, kivéve, ha meleg levegőt szív be a motor.
mennyi az a magas?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23121 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:16:53 »
870 percenként
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23122 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:18:33 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 13:16:53
870 percenként
akkor lehet azért emeli mert szüksége van több töltésre alapjáraton! Ez mondjuk a mondeonál érdekes...nemtudom!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23123 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:21:24 »
Fűtött parkolóházban üzemmeleg motornál nincs szüksége plussz töltésre?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23124 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:22:11 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 13:21:24
Fűtött parkolóházban üzemmeleg motornál nincs szüksége plussz töltésre?
majd az okosak megmondják ha olvassák én mélyebben nem vágom a témát!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23125 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:23:45 »
Csak valami érzékelő lehet.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23126 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:35:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.24 hétfő, 09:28:27
Váratlanul olyan helyzetbe kerülsz, hogy erősen terhelni kell a motort, aztán vége is neki...
Nem szabad papírozni ez alap!! Nem kell tönkretenni ezeket az autókat ilyen vacakokkal.
hirtelen hegyek keletkeznek elöttem?vagy mire gondolsz.
egyébként én nem takargatom csak kiváncsi vagyok a gondolataitokra.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23127 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:38:49 »
Idézetet írta: coboy - 2012.12.24 hétfő, 13:35:34
hirtelen hegyek keletkeznek elöttem?vagy mire gondolsz.
egyébként én nem takargatom csak kiváncsi vagyok a gondolataitokra.
Igen arra...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23128 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:42:54 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 13:23:45
Csak valami érzékelő lehet.
normál.a hf a mélygarázsban sem több 10 foknál.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23129 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:45:04 »
Idézetet írta: henki - 2012.12.24 hétfő, 13:14:40
VW-t kell venni akkor mert azokban soha semmi nem romlik el. Egyedül az ős TDI re ez talán igaz is nagyvonalakban...a többi meg
sz*r megoldások meg bosszantó apróságok meg minden autóban vannak.(szerintem ezt neked nem kell ecsetelni) 5 évente 1x ki lehet birni annak a 2 termosztátnak az árát. kicserélni meg nem munka. Kevessebbe került mint egy vezérlés egy TDI-re
Persze, nem is magamról beszéltem. A műszeres diagon kívül nem sok mindenben szoktam "külső" segítséget kérni, de nem mindenki "vájtfülű". Akinek a szerelőhöz kell hordani lépten-nyomon a vasat, az szerintem másként vélekedik.
A vezérlés szett pedig hogy kerül hasonlításra egy termosztáttal?
80 ezrenként 50 ezret ki lehet bírni egy vezérmű szettre is, szerintem.
Egyébként persze, hogy elromlik a VW is! Sokat tudnék mesélni.....
Lényeg az, hogy nekem (és hangsúlyozom, hogy nekem - és ezzel nem szeretném megbántani a Mondeo fanokat!) nagyon is Wartburg feelingje van a Mondeonak egyelőre.
De majd lehet, hogy egyszer megbarátkozok a Mondeoval is.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23130 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:45:43 »
bőven több volt 10 foknál.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23131 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:47:40 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 13:45:43
bőven több volt 10 foknál.
hf=HENGERFEJ
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23132 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:51:28 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.08.30 vasárnap, 17:58:56
TDCi motorok
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23133 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:53:14 »
Akkor a 875 percenkénti alapjárati fordulatszám üzemmeleg motornál normális?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23134 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:54:57 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 13:53:14
Akkor a 875 percenkénti alapjárati fordulatszám üzemmeleg motornál normális?
télen igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23135 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 13:58:35 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.24 hétfő, 13:54:57
télen igen.
És fél óra alapjáraton való járatás után miért esik vissza a fordulatszám 750-re
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23136 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 14:00:41 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.24 hétfő, 13:45:04
Persze, nem is magamról beszéltem. A műszeres diagon kívül nem sok mindenben szoktam "külső" segítséget kérni, de nem mindenki "vájtfülű". Akinek a szerelőhöz kell hordani lépten-nyomon a vasat, az szerintem másként vélekedik.
A vezérlés szett pedig hogy kerül hasonlításra egy termosztáttal?
80 ezrenként 50 ezret ki lehet bírni egy vezérmű szettre is, szerintem.
Egyébként persze, hogy elromlik a VW is! Sokat tudnék mesélni.....
Lényeg az, hogy nekem (és hangsúlyozom, hogy nekem - és ezzel nem szeretném megbántani a Mondeo fanokat!) nagyon is Wartburg feelingje van a Mondeonak egyelőre.
De majd lehet, hogy egyszer megbarátkozok a Mondeoval is.
őszinte leszek neked szerintem pl. egy golf4 sokkal inkább wartburgosabb mint egy mondeo. bele kell ülni mindegyikbe, menni vele egy kört. érezni fogja bárki h az első kanyarban körbeautózom egy mondeoval hogy mást ne mondjak. de körbe is nézhetünk benne. de akár öszehasonlithatjuk egy B5 highline pasatot egy MKIII Ghia-x el dizájnban. függetlenül attól h ez egy mondeos fórum, sokkal elegánsabb a bele a mondeonak. ettöl függetlenül következő autónak én is szemezgettem a V6 TDI 180 as B5 tel. de akárhonnan néztem mindig a 2.2 TDCI ST jött ki győztesen...nyilván érzékenyebb a Tdci. köztudottan elb*szott ez a delphi rendszer sajnos. de még mindig többet birnak mint a B6 porlasztói. szovan vannak gondok a VW-nél is. a hengerfejekről már nem is ejtek szót...de nemrég beszéltem egy E60 30d tulajjal. jókis autó de azért évi 1 millát rá lehet költeni, mer mindig tönkre megy vmi apróság. aztán km sem volt benne. hát anyád!
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23137 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 14:04:26 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 13:58:35
És fél óra alapjáraton való járatás után miért esik vissza a fordulatszám 750-re
sw függő.amúgy a hf ha atmelegedett rendesen,akkor esik vissza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23138 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 14:06:16 »
Idézetet írta: henki - 2012.12.24 hétfő, 14:00:41
őszinte leszek neked szerintem pl. egy golf4 sokkal inkább wartburgosabb mint egy mondeo. bele kell ülni mindegyikbe, menni vele egy kört. érezni fogja bárki h az első kanyarban körbeautózom egy mondeoval hogy mást ne mondjak. de körbe is nézhetünk benne. de akár öszehasonlithatjuk egy B5 highline pasatot egy MKIII Ghia-x el dizájnban. függetlenül attól h ez egy mondeos fórum, sokkal elegánsabb a bele a mondeonak. ettöl függetlenül következő autónak én is szemezgettem a V6 TDI 180 as B5 tel. de akárhonnan néztem mindig a 2.2 TDCI ST jött ki győztesen...nyilván érzékenyebb a Tdci. köztudottan elb*szott ez a delphi rendszer sajnos. de még mindig többet birnak mint a B6 porlasztói. szovan vannak gondok a VW-nél is. a hengerfejekről már nem is ejtek szót...de nemrég beszéltem egy E60 30d tulajjal. jókis autó de azért évi 1 millát rá lehet költeni, mer mindig tönkre megy vmi apróság. aztán km sem volt benne. hát anyád!
ha esetleg V6 TDI 180Le-t veszel AKE motorkódost..van fölös porlasztóm a garázsban bele...
De Neked elmondom nehogy vegyél olyan
sz@rt...akkor
inkább TDCI....
Fócvágent állandóan tuningolják hogy menjen is, azt utána egyfolytában szerelik,meg állitgatják hogy működjön is...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.24 hétfő, 14:10:12 írta Bunyek
»
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23139 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 14:20:52 »
nem tud senki kielégítő választ adni a magas alapjárati fordulatszámra?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23140 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 14:24:48 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 14:20:52
nem tud senki kielégítő választ adni a magas alapjárati fordulatszámra?
Mennyi a magas mennyi a kevés? Azt se tudjuk milyen autod van. TDCi? f1 f2 ?
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23141 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 14:29:20 »
2,0tdci 130le. Azt olvastam, hogy 750 a normális, és nekem üzemmeleg motornál 875
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23142 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 14:36:39 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 14:29:20
2,0tdci 130le. Azt olvastam, hogy 750 a normális, és nekem üzemmeleg motornál 875
Jó de mikori? Az MKIII facelifteseknél pl. a 805 a a normális alapjárat. Ezért volt a kérdés.
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23143 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 14:44:33 »
Én a gépkönyvében 750-et olvastam és melegebb időben annyi is volt.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23144 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 15:19:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.12.24 hétfő, 14:06:16
ha esetleg V6 TDI 180Le-t veszel AKE motorkódost..van fölös porlasztóm a garázsban bele...
De Neked elmondom nehogy vegyél olyan
sz@rt...akkor
inkább TDCI....
Fócvágent állandóan tuningolják hogy menjen is, azt utána egyfolytában szerelik,meg állitgatják hogy működjön is...
mikor vittek egy 180 as tiptronic A6-tal akkor ment el tőle kedvem végleg. pláne h chippes kb 220 lovas volt. mentségére legyen mondva h 30 fok volt este is.mert menni nem ment. most lehet hülyén hangzik h egy ennyi lóerős autóra azt mondom h nem megy, de pár hónappal azelött mentem a 2.2 tdci vel. na az ment. igaz hideg volt még akkor...meg lehet az automata tévesztett meg de szivesen melléáltam volna, hozzáteszem nekem nem ez a lényeg. de mégis az fogott meg a 2.2 ben hogy akármikor ráteszem a gázpedálra a lában szó nélkül azonnal megindul mint a marha. és mégis nagyon keveset eszik. egyébkén t a 180 as láncos v6TDI már nem annyira rossz mint az elődei. ugyanugy a VP44 mint a TDDI(mondjuk tény h sürübben döglenek az audikban meg a bmw-k ben mint a mondeokban de már nem vészes a javitásuk, mert a mechanikai részét sztem házilag öszerakod, nem hiszem h sokkal bonyolultabb mint a VP30, veszel hozzá egy másikat alkatrésznek az elektronikát meg 20 ért javitják)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23145 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 15:32:22 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 14:44:33
Én a gépkönyvében 750-et olvastam és melegebb időben annyi is volt.
külső hőmérséklethez állítja. melegebb időben annyi lesz megint.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23146 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 15:34:04 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.24 hétfő, 14:20:52
nem tud senki kielégítő választ adni a magas alapjárati fordulatszámra?
én kérek elnézést,hogy ennyire értetlen vagy.a 875os fordulat télen normál,es nem csak a vizhofoktol függ,hanem a hf,es a külső hőmérséklettől.a875 nem magas!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23147 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 15:34:17 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.24 hétfő, 13:45:04
Persze, nem is magamról beszéltem. A műszeres diagon kívül nem sok mindenben szoktam "külső" segítséget kérni, de nem mindenki "vájtfülű". Akinek a szerelőhöz kell hordani lépten-nyomon a vasat, az szerintem másként vélekedik.
A vezérlés szett pedig hogy kerül hasonlításra egy termosztáttal?
80 ezrenként 50 ezret ki lehet bírni egy vezérmű szettre is, szerintem.
Egyébként persze, hogy elromlik a VW is! Sokat tudnék mesélni.....
Lényeg az, hogy nekem (és hangsúlyozom, hogy nekem - és ezzel nem szeretném megbántani a Mondeo fanokat!) nagyon is Wartburg feelingje van a Mondeonak egyelőre.
De majd lehet, hogy egyszer megbarátkozok a Mondeoval is.
mentél már wartburgal?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23148 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 15:36:45 »
Idézetet írta: henki - 2012.12.24 hétfő, 15:19:51
mikor vittek egy 180 as tiptronic A6-tal akkor ment el tőle kedvem végleg. pláne h chippes kb 220 lovas volt. mentségére legyen mondva h 30 fok volt este is.mert menni nem ment. most lehet hülyén hangzik h egy ennyi lóerős autóra azt mondom h nem megy, de pár hónappal azelött mentem a 2.2 tdci vel. na az ment.
mert lehet az a példány nem volt rendben. dízel 220 lónak menni kell rendesen.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23149 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 15:42:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.24 hétfő, 12:43:29
40-fokban pályán padlózva azért nincs már benne annyi tartalék
volt már szerencsém párszor mutatómozduláshoz
Ha bekapcsolod a hőfokkijelzést, akkor látja az ember, hogy felszalad a hőfok majd 110 fokig... miközben a mutató áll, mint a cövek.
Nem véletlenül van benne ekkora hűtő... de ha jó a termó, hótt mind1, mekkora, merthogy lezár, és nem jut oda melegvíz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
456
457
458
459
460
461
462
[
463
]
464
465
466
467
468
469
470
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ