Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:15:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
458
459
460
461
462
463
464
[
465
]
466
467
468
469
470
471
472
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14639795 alkalommal)
0 Felhasználó és 134 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23200 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 21:49:52 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.12.24 hétfő, 21:43:54
jobbulast, a palinka tenyleg jo otlet!!
Köszi
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23201 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 21:53:46 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.24 hétfő, 21:41:47
Nálad is felmegy ennyire. De ezeket én mértem több TDCi-nél is. Ha kell linkelek fel róla xml-t. Ezért is baromság kartonpapirozni a hűtőt. Az a két szerencsétlen termosztát a fő és az olajkori a kettő együtt kb feleannyi kerül mint pl a benzineseknél egy db. Kicserélni meg nem egy nagy munka. Hozzáteszem az asszony 2006-os MKII-asában még a termosztátok is eredetiek. Nem romlanak el azok azért annyira könnyen. Ezért is nem értem a visszahűlési gondokat. Tényleg csak pár ezer Ft-os tétel de sok bosszúságtól mentesít.
Ez a második telem a kocsival és fokozatosan vettem észre a romlást! Ahogy kezdtünk kimenni a nyárból idén és jöttek a +15fokok, nekem már a lakott területre beérkezéskor lement a mutatóm! Persze nem annyira mint így most hidegben, de már látható volt! Tavaly még nem volt viszonylag semmi gond!
Majd kicserélem a másik termot is és meglátom milesz...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23202 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 21:54:35 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.24 hétfő, 21:42:57
Már látom, hogy melyik üvegnek fogom kitekerni a nyakát.
azt mondják az öregek, ha az nem segít akkor már gödröt kell ásni
(rossz vicc, de tényleg ezt mondják)
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23203 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 21:57:03 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.24 hétfő, 21:35:09
A fenéket , taknyos vagyok meg prüszkölök mint az állat. Inkább karanténba vágtam magam a családtól.
szintén zenélsz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23204 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 21:59:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.24 hétfő, 21:53:46
Ez a második telem a kocsival és fokozatosan vettem észre a romlást! Ahogy kezdtünk kimenni a nyárból idén és jöttek a +15fokok, nekem már a lakott területre beérkezéskor lement a mutatóm! Persze nem annyira mint így most hidegben, de már látható volt! Tavaly még nem volt viszonylag semmi gond!
Majd kicserélem a másik termot is és meglátom milesz...
No közben ránéztem néhány mért adatra. Nyáron 2.0TDCi-nél mértem 118C-os max hűtőviz hőfokot is is.Télen 108C-t látok maxnak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23205 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 21:59:54 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.24 hétfő, 21:42:57
Már látom, hogy melyik üvegnek fogom kitekerni a nyakát.
én a kalapkurara esküszöm.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23206 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 22:00:20 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.24 hétfő, 21:57:03
szintén zenélsz?
Ja , meg is van hozzá a zeneszerszám , az orrom ami lassan akkora mint egy duda
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23207 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 22:00:54 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.24 hétfő, 21:59:21
No közben ránéztem néhány mért adatra. Nyáron 2.0TDCi-nél mértem 118C-os max hűtőviz hőfokot is is.Télen 108C-t látok maxnak.
az durvi! Hogy? 200nál?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23208 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 22:07:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.24 hétfő, 22:00:54
az durvi! Hogy? 200nál?
A fenéket 100 körül. Ezért mondom hogy ésszel a takarással.
https://dl.dropbox.com/u/13223208/auto/m/file_1_08_09_27_xls.xls
https://dl.dropbox.com/u/13223208/auto/m/file_2_08_11_01_1.xls
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23209 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 22:44:05 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.24 hétfő, 22:07:54
A fenéket 100 körül. Ezért mondom hogy ésszel a takarással.
https://dl.dropbox.com/u/13223208/auto/m/file_1_08_09_27_xls.xls
https://dl.dropbox.com/u/13223208/auto/m/file_2_08_11_01_1.xls
valamiért nem töltenek be a linkelt oldalak!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23210 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 22:46:14 »
Tényleg, amúgy már nagyon kíváncsi vagyok...múltkor mikor leszedtem az EGR előtti turbócsövet és még az az előtti részt ami fémből van és abban volt egy kis érzékelő...na az mi volt? a cooler után közvetlenül!?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23211 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 22:52:24 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.24 hétfő, 22:46:14
Tényleg, amúgy már nagyon kíváncsi vagyok...múltkor mikor leszedtem az EGR előtti turbócsövet és még az az előtti részt ami fémből van és abban volt egy kis érzékelő...na az mi volt? a cooler után közvetlenül!?
Nyomás érzékelő. Ebben az esetben a turbónyomást is az méri.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23212 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 22:57:21 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.24 hétfő, 22:52:24
Nyomás érzékelő. Ebben az esetben a turbónyomást is az méri.
Ja de akkor ebből az ECU kapja az értékeket?! Mondjuk látható értékeket egy digitális mérőórára nem lehetne kihozni belőle, ugye?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23213 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 23:01:13 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.24 hétfő, 22:44:05
valamiért nem töltenek be a linkelt oldalak!
Pedig public részre raktam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23214 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 23:49:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.12.24 hétfő, 19:35:44
Hát mikor utaztam ezzel az avensissel először azt hittem a 150 lovas verzió, de még annak is gyengéltem, de mikor mondta a "gazdája" (természetesen céges) hogy nem ez a 177-es verzió...hát ez nagyon karcsú...
Van mindenféle középkategóriás, de nálam a tuti a superb 2.0cr tdi dsg váltóval.."csak" 140-le-s de mindenre elég amire kell, szuper halk, szuper kényelmes, gondolom a dsg-ről nincs mit mondanom annál jobbat még nem láttam autóban, szupergyors, okos, nem pörgeti a motort egyszerűen jó!!
Egy probléma van vele, nem úgy néz ki mint egy mondeo kombi (tit-s) vagy egy passat kombi...
Hát igen... a dsg a király. Nem tudom, mennyire tartós.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23215 Dátum:
2012.12.25 kedd, 00:20:45 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.24 hétfő, 22:52:24
Nyomás érzékelő. Ebben az esetben a turbónyomást is az méri.
pontosabban nyomás és hőfokérzékelő
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23216 Dátum:
2012.12.25 kedd, 00:21:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.24 hétfő, 22:57:21
Ja de akkor ebből az ECU kapja az értékeket?! Mondjuk látható értékeket egy digitális mérőórára nem lehetne kihozni belőle, ugye?
igen, ebből kapja. ki lehet, de macera, hogy pontos legyen.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23217 Dátum:
2012.12.25 kedd, 00:24:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.25 kedd, 00:21:10
igen, ebből kapja. ki lehet, de macera, hogy pontos legyen.
jólvan köszi! Nem mintha én ilyen terveket szövögetnék csak érdekelt
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23218 Dátum:
2012.12.25 kedd, 00:31:46 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.25 kedd, 00:24:48
jólvan köszi! Nem mintha én ilyen terveket szövögetnék csak érdekelt
pedig érdemes.
nálam tervben van:
olajhőfok
olajnyomás
kipuff gáz hőmérséklet
beszívott levegőhőmérséklet turbo és cooler után
turbonyomás
mérése.
lett egy jókis olajhűtőm john deere-ről
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23219 Dátum:
2012.12.25 kedd, 00:38:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.25 kedd, 00:31:46
pedig érdemes.
nálam tervben van:
olajhőfok
olajnyomás
kipuff gáz hőmérséklet
beszívott levegőhőmérséklet turbo és cooler után
turbonyomás
mérése.
lett egy jókis olajhűtőm john deere-ről
kis? kerti traktorról?
Miért jó az? amúgy is van a mondeon, nem?
De miért lesz ez jó ha mindet beépíted?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23220 Dátum:
2012.12.25 kedd, 00:49:34 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.25 kedd, 00:38:42
kis? kerti traktorról?
Miért jó az? amúgy is van a mondeon, nem?
De miért lesz ez jó ha mindet beépíted?
látok mindent
egy kis lcd panelre akarom összeprogramozni az egészet.
van, de egy kis vacak van rajta gyárilag
ez 40x20cm-es lesz
gyári:
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23221 Dátum:
2012.12.25 kedd, 01:01:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.25 kedd, 00:49:34
látok mindent
egy kis lcd panelre akarom összeprogramozni az egészet.
van, de egy kis vacak van rajta gyárilag
ez 40x20cm-es lesz
gyári:
túlhűtöd
minek ekkora?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23222 Dátum:
2012.12.25 kedd, 01:18:21 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.24 hétfő, 21:57:03
szintén zenélsz?
Zenész, te... egy filmből jön a mondás, ahol egy muki zenésznek adja ki magát.
Mint a faros lemez... az egyik ismerősöm nem érti, miért hívják faros lemeznek...
fa rost lemez az...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23223 Dátum:
2012.12.25 kedd, 01:19:01 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.25 kedd, 01:01:52
túlhűtöd
minek ekkora?
ekkora vót óccón
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23224 Dátum:
2012.12.25 kedd, 01:20:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.25 kedd, 01:19:01
ekkora vót óccón
A gyári vízhűtéses...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23225 Dátum:
2012.12.25 kedd, 08:07:03 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.24 hétfő, 21:37:09
pálinka
Jaja! Kalapkúra!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23226 Dátum:
2012.12.25 kedd, 08:25:47 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.25 kedd, 01:18:21
Zenész, te... egy filmből jön a mondás, ahol egy muki zenésznek adja ki magát.
Mint a faros lemez... az egyik ismerősöm nem érti, miért hívják faros lemeznek...
fa rost lemez az...
nyilván...mindenki értette!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23227 Dátum:
2012.12.25 kedd, 09:41:05 »
Sziasztok! Tegnap már írtam a problémámról, hogy üzemmeleg motornál de csak hideg levegő beszívásakor 875 a percenkénti fordulatszámom. Az autóm MK III. facelift.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23228 Dátum:
2012.12.25 kedd, 09:47:08 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.25 kedd, 09:41:05
Sziasztok! Tegnap már írtam a problémámról, hogy üzemmeleg motornál de csak hideg levegő beszívásakor 875 a percenkénti fordulatszámom. Az autóm MK III. facelift.
Olvass vissza és én is reagáltam rá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23229 Dátum:
2012.12.25 kedd, 10:45:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.25 kedd, 00:31:46
pedig érdemes.
nálam tervben van:
olajhőfok
olajnyomás
kipuff gáz hőmérséklet
beszívott levegőhőmérséklet turbo és cooler után
turbonyomás
mérése.
lett egy jókis olajhűtőm john deere-ről
az ilyenekre mondják,hogy már örült fanatikus.aztán nem lövöldözni egy bekattant állapotban a parlamentben
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23230 Dátum:
2012.12.25 kedd, 10:48:10 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.25 kedd, 09:41:05
Sziasztok! Tegnap már írtam a problémámról, hogy üzemmeleg motornál de csak hideg levegő beszívásakor 875 a percenkénti fordulatszámom. Az autóm MK III. facelift.
szerintem ezen ne agyalgass,ugyis azt állitja ami neki tetszik az egyéb körülményektöl függöen.
mi bajod a 875-ös fordulattal?föleg ha hideg levegöt sziv?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23231 Dátum:
2012.12.25 kedd, 10:52:28 »
Idézetet írta: coboy - 2012.12.25 kedd, 10:45:28
az ilyenekre mondják,hogy már örült fanatikus.aztán nem lövöldözni egy bekattant állapotban a parlamentben
dehogynem, de csakis pontos találatokat kérünk
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23232 Dátum:
2012.12.25 kedd, 10:54:24 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.25 kedd, 09:41:05
Sziasztok! Tegnap már írtam a problémámról, hogy üzemmeleg motornál de csak hideg levegő beszívásakor 875 a percenkénti fordulatszámom. Az autóm MK III. facelift.
tényleg ezen fölösleges izgulnod! úgysem tudsz rajta változtatni és senki nem is fog csak majd az időjárás! Neki így jó akkor így fog működni! Reggelente beindul a kocsid és minden frankó vele, semmi változást nem látsz a menetteljesítményében vagy a fogyasztásában akkor hagyd a büdös picsába az egészet, majd a jóidővel visszakapod a normál alapjáratodat
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23233 Dátum:
2012.12.25 kedd, 10:57:53 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.25 kedd, 09:41:05
Sziasztok! Tegnap már írtam a problémámról, hogy üzemmeleg motornál de csak hideg levegő beszívásakor 875 a percenkénti fordulatszámom. Az autóm MK III. facelift.
kaptál rá válaszokat is, még elnézést is kértek helyetted mert nem értetted. olvasd át újra hátha ma sikerül.... amúgy meg nem mind1 mennyi??? mindenkinek ilyen
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23234 Dátum:
2012.12.25 kedd, 10:58:46 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.25 kedd, 10:52:28
dehogynem, de csakis pontos találatokat kérünk
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23235 Dátum:
2012.12.25 kedd, 11:08:35 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.25 kedd, 10:57:53
kaptál rá válaszokat is, még elnézést is kértek helyetted mert nem értetted. olvasd át újra hátha ma sikerül.... amúgy meg nem mind1 mennyi??? mindenkinek ilyen
ami nem megy,azt nem kell erőltetni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23236 Dátum:
2012.12.25 kedd, 11:52:15 »
Most már tényleg utoljára hozom fel a témát, mert tényleg hülyének néztek. Mindent értek, csak azt nem, hogy 20 perc alapjáraton járatás után miért esik vissza nyári értékre a fordulatszám.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23237 Dátum:
2012.12.25 kedd, 12:06:54 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.25 kedd, 11:52:15
Most már tényleg utoljára hozom fel a témát, mert tényleg hülyének néztek. Mindent értek, csak azt nem, hogy 20 perc alapjáraton járatás után miért esik vissza nyári értékre a fordulatszám.
mert akkor már nem igényli a dusitást.mikor be inditod szerintem 1000 felett van a fordulat és ahogy telik az idö jár a motor csökken a fordulat szerinted miért?szerinted jobb lenne ha 900-at forogna folyamatosan március 15-ig.
ahogy beállitja magának 850 fölé ugy 20 perc után változik a motor hömérséklete stb.többet tud az autó mit amennyit te tudsz róla.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23238 Dátum:
2012.12.25 kedd, 12:09:24 »
Köszi a kielégítő választ.
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23239 Dátum:
2012.12.25 kedd, 12:12:44 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.25 kedd, 12:09:24
Köszi a kielégítő választ.
olvasd át a FAQ-t és a WIKI-t talász benne érdekes dolgokat amit nem is gondoltál pl inteligens töltés rendszer.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23240 Dátum:
2012.12.25 kedd, 13:28:53 »
Idézetet írta: pamacs - 2012.12.25 kedd, 11:52:15
Most már tényleg utoljára hozom fel a témát, mert tényleg hülyének néztek. Mindent értek, csak azt nem, hogy 20 perc alapjáraton járatás után miért esik vissza nyári értékre a fordulatszám.
mert átmelegedett a hűtővíz és a hengerfej is elérte a 75 fokot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23241 Dátum:
2012.12.26 szerda, 19:07:26 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.11.24 szombat, 21:46:25
Két napja a következő hibajelenség lép fel:
- indítás után elkezd villogni az izzítás jelző.
- az autó vészüzembe áll és alig lehet vele közlekedni.
- kb 3 perc autókázás után, leállítom majd újra beindítom és minden normális.
- néha 30 perc állás után újra előjön, néha meg egész nap nem jelentkezik.
Kiolvastam a hibakódot és csak az EGR-re dobott (ami dugózva van).
Ötlet? Tipp? Javaslat?
Volt két Auchan benzinkútnál történő tankolásom, utána kezdte el dobálni a hibákat. Azóta csak OMV vagy Shell kútnál tankolok (ahogy előtte is) és nem jelentkezett többet a hiba. Remélem így is marad. Köszi az ötleteket.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23242 Dátum:
2012.12.26 szerda, 19:50:29 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.12.26 szerda, 19:07:26
Volt két Auchan benzinkútnál történő tankolásom, utána kezdte el dobálni a hibákat. Azóta csak OMV vagy Shell kútnál tankolok (ahogy előtte is) és nem jelentkezett többet a hiba. Remélem így is marad. Köszi az ötleteket.
biztosat a bizonytalanért sose szabad
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23243 Dátum:
2012.12.26 szerda, 19:50:47 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.12.26 szerda, 19:07:26
Volt két Auchan benzinkútnál történő tankolásom, utána kezdte el dobálni a hibákat. Azóta csak OMV vagy Shell kútnál tankolok (ahogy előtte is) és nem jelentkezett többet a hiba. Remélem így is marad. Köszi az ötleteket.
én évek óta (legalább 8 éve) CSAK ott tankolok és semi gond nem volt egy autónál sem. akkor,hogy is van ez
na erre varjál gombot
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23244 Dátum:
2012.12.26 szerda, 19:52:30 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.12.26 szerda, 19:07:26
Volt két Auchan benzinkútnál történő tankolásom, utána kezdte el dobálni a hibákat. Azóta csak OMV vagy Shell kútnál tankolok (ahogy előtte is) és nem jelentkezett többet a hiba. Remélem így is marad. Köszi az ötleteket.
Azért nézd meg nincs-e átégve a dugó???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23245 Dátum:
2012.12.26 szerda, 20:04:00 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.26 szerda, 19:52:30
Azért nézd meg nincs-e átégve a dugó???
ez komoly?
minden jó, jól megy nem füstöl nincs hibalámpa
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23246 Dátum:
2012.12.26 szerda, 20:08:47 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.26 szerda, 20:04:00
ez komoly?
minden jó, jól megy nem füstöl nincs hibalámpa
Én csak ezt azért írtam neki mert az EGR szelepre dobta a hibát.Ő ezt írta.És mivel neki 2.2-es a kocsi ha jól olvastam attól még dobhat hibát és vész üzemet mert az elektromos EGR.De lehet csak a tankolás miatt van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23247 Dátum:
2012.12.26 szerda, 21:11:35 »
Sziasztok!
Már több, mint két hete boldog Mondeo tulajdonos vagyok. A váráslás előtt is olvasgattam a fórumon, sok hasznos információt megtudtam. Az autó 2006 novemberi, olaszoknál futott 227e km-t. Szervizkönyve van, de abból csak az derül ki, hogy rendszeresen hordták olajcserére. Vásárlás előtt elvittem a székesfehérvári Ivanicshoz, hogy nézzék át, ők azt mondták minden rendben, "nagyon egyben van az autó". Szépen haza is hoztam Budapestre, másnap ment az olaj, olajszűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő, gázolajszűrő csere. Mindenből Fordot vettem. Cromaxnál voltam, ott is átnézték, észrevették, hogy kicsit repedezett a generátor szíj, de azt mondták nem kell megijedni, legközelebbi látogatásom alkalmával majd cseréljük, nem para.
A motor halkabb is lett, ahogy azt vártam, na de jött a meglepetés pár napja. Fura hang (talán kicsit fémes, de nem tudom jól körülírni) jelentkezett. Azóta belecsavartam 220 km-t országúton, út közben kicsit halkabb lett, de nem múlt el. Nem fogyaszt többet, nem füstöl, nem gyenge, hibajelző lámpa nem villan fel egyáltalán. A hang kb 1500-as fordulatszám fölött jelentkezik, a fordulatszámmal arányos "ütemben" de csak akkor, amikor terhelem a motort, tehát gázelvételkor nincs, vagy annyira halk, hogy nem hallom. 2000-2300 fölött sem nagyon hallani, mert elnyomják az egyéb zajok.
Van valakinek ötlete? Esetleg tudtok javasolni valakit, aki rá tudna nézni (illetve hallani) az autóra?
Előre is köszönöm a segítségeteket, és bocs, hogy kicsit hosszúra sikerült a poszt.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Sved1K
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23248 Dátum:
2012.12.26 szerda, 21:18:51 »
Idézetet írta: And667 - 2012.12.26 szerda, 21:11:35
Sziasztok!
Már több, mint két hete boldog Mondeo tulajdonos vagyok. A váráslás előtt is olvasgattam a fórumon, sok hasznos információt megtudtam. Az autó 2006 novemberi, olaszoknál futott 227e km-t. Szervizkönyve van, de abból csak az derül ki, hogy rendszeresen hordták olajcserére. Vásárlás előtt elvittem a székesfehérvári Ivanicshoz, hogy nézzék át, ők azt mondták minden rendben, "nagyon egyben van az autó". Szépen haza is hoztam Budapestre, másnap ment az olaj, olajszűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő, gázolajszűrő csere. Mindenből Fordot vettem. Cromaxnál voltam, ott is átnézték, észrevették, hogy kicsit repedezett a generátor szíj, de azt mondták nem kell megijedni, legközelebbi látogatásom alkalmával majd cseréljük, nem para.
A motor halkabb is lett, ahogy azt vártam, na de jött a meglepetés pár napja. Fura hang (talán kicsit fémes, de nem tudom jól körülírni) jelentkezett. Azóta belecsavartam 220 km-t országúton, út közben kicsit halkabb lett, de nem múlt el. Nem fogyaszt többet, nem füstöl, nem gyenge, hibajelző lámpa nem villan fel egyáltalán. A hang kb 1500-as fordulatszám fölött jelentkezik, a fordulatszámmal arányos "ütemben" de csak akkor, amikor terhelem a motort, tehát gázelvételkor nincs, vagy annyira halk, hogy nem hallom. 2000-2300 fölött sem nagyon hallani, mert elnyomják az egyéb zajok.
Van valakinek ötlete? Esetleg tudtok javasolni valakit, aki rá tudna nézni (illetve hallani) az autóra?
Előre is köszönöm a segítségeteket, és bocs, hogy kicsit hosszúra sikerült a poszt.
esetleg nem rezonalo hang?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23249 Dátum:
2012.12.26 szerda, 21:32:08 »
Idézetet írta: And667 - 2012.12.26 szerda, 21:11:35
Sziasztok!
Már több, mint két hete boldog Mondeo tulajdonos vagyok. A váráslás előtt is olvasgattam a fórumon, sok hasznos információt megtudtam. Az autó 2006 novemberi, olaszoknál futott 227e km-t. Szervizkönyve van, de abból csak az derül ki, hogy rendszeresen hordták olajcserére. Vásárlás előtt elvittem a székesfehérvári Ivanicshoz, hogy nézzék át, ők azt mondták minden rendben, "nagyon egyben van az autó". Szépen haza is hoztam Budapestre, másnap ment az olaj, olajszűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő, gázolajszűrő csere. Mindenből Fordot vettem. Cromaxnál voltam, ott is átnézték, észrevették, hogy kicsit repedezett a generátor szíj, de azt mondták nem kell megijedni, legközelebbi látogatásom alkalmával majd cseréljük, nem para.
A motor halkabb is lett, ahogy azt vártam, na de jött a meglepetés pár napja. Fura hang (talán kicsit fémes, de nem tudom jól körülírni) jelentkezett. Azóta belecsavartam 220 km-t országúton, út közben kicsit halkabb lett, de nem múlt el. Nem fogyaszt többet, nem füstöl, nem gyenge, hibajelző lámpa nem villan fel egyáltalán. A hang kb 1500-as fordulatszám fölött jelentkezik, a fordulatszámmal arányos "ütemben" de csak akkor, amikor terhelem a motort, tehát gázelvételkor nincs, vagy annyira halk, hogy nem hallom. 2000-2300 fölött sem nagyon hallani, mert elnyomják az egyéb zajok.
Van valakinek ötlete? Esetleg tudtok javasolni valakit, aki rá tudna nézni (illetve hallani) az autóra?
Előre is köszönöm a segítségeteket, és bocs, hogy kicsit hosszúra sikerült a poszt.
melyik oldalról hallod ha szembe állsz a motorral???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
458
459
460
461
462
463
464
[
465
]
466
467
468
469
470
471
472
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ