Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:02:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 458 459 460 461 462 463 464 [465] 466 467 468 469 470 471 472 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683754 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23200 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:49:52 »

jobbulast, a palinka tenyleg jo otlet!!
Köszi
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23201 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:53:46 »

Nálad is felmegy ennyire. De ezeket én mértem több TDCi-nél is. Ha kell linkelek fel róla xml-t. Ezért is baromság kartonpapirozni a hűtőt. Az a két szerencsétlen termosztát a fő és az olajkori a kettő együtt kb feleannyi kerül mint pl a benzineseknél egy db. Kicserélni meg nem egy nagy munka. Hozzáteszem az asszony 2006-os MKII-asában még a termosztátok is eredetiek. Nem romlanak el azok azért annyira könnyen. Ezért is nem értem a visszahűlési gondokat. Tényleg csak pár ezer Ft-os tétel de sok bosszúságtól mentesít.
Ez a második telem a kocsival és fokozatosan vettem észre a romlást! Ahogy kezdtünk kimenni a nyárból idén és jöttek a +15fokok, nekem már a lakott területre beérkezéskor lement a mutatóm! Persze nem annyira mint így most hidegben, de már látható volt! Tavaly még nem volt viszonylag semmi gond!
Majd kicserélem a másik termot is és meglátom milesz...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23202 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:54:35 »

Már látom, hogy melyik üvegnek fogom kitekerni a nyakát.  Roll Eyes
azt mondják az öregek, ha az nem segít akkor már gödröt kell ásni  eplus2 (rossz vicc, de tényleg ezt mondják)  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23203 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:57:03 »

A fenéket , taknyos vagyok meg prüszkölök mint az állat. Inkább karanténba vágtam magam a családtól.   szomoru1
szintén zenélsz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23204 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:59:21 »

Ez a második telem a kocsival és fokozatosan vettem észre a romlást! Ahogy kezdtünk kimenni a nyárból idén és jöttek a +15fokok, nekem már a lakott területre beérkezéskor lement a mutatóm! Persze nem annyira mint így most hidegben, de már látható volt! Tavaly még nem volt viszonylag semmi gond!
Majd kicserélem a másik termot is és meglátom milesz...
No közben ránéztem néhány mért adatra. Nyáron 2.0TDCi-nél mértem 118C-os max hűtőviz hőfokot is is.Télen 108C-t látok maxnak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23205 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:59:54 »

Már látom, hogy melyik üvegnek fogom kitekerni a nyakát.  Roll Eyes
én a kalapkurara esküszöm.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23206 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 22:00:20 »

szintén zenélsz?
Ja , meg is van hozzá a zeneszerszám , az orrom ami lassan akkora mint egy duda  szomoru1
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23207 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 22:00:54 »

No közben ránéztem néhány mért adatra. Nyáron 2.0TDCi-nél mértem 118C-os max hűtőviz hőfokot is is.Télen 108C-t látok maxnak.
az durvi! Hogy? 200nál?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23208 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 22:07:54 »

az durvi! Hogy? 200nál?
A fenéket 100 körül. Ezért mondom hogy ésszel a takarással.
https://dl.dropbox.com/u/13223208/auto/m/file_1_08_09_27_xls.xls
https://dl.dropbox.com/u/13223208/auto/m/file_2_08_11_01_1.xls
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23209 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 22:44:05 »

valamiért nem töltenek be a linkelt oldalak!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23210 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 22:46:14 »

Tényleg, amúgy már nagyon kíváncsi vagyok...múltkor mikor leszedtem az EGR előtti turbócsövet és még az az előtti részt ami fémből van és abban volt egy kis érzékelő...na az mi volt? a cooler után közvetlenül!?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23211 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 22:52:24 »

Tényleg, amúgy már nagyon kíváncsi vagyok...múltkor mikor leszedtem az EGR előtti turbócsövet és még az az előtti részt ami fémből van és abban volt egy kis érzékelő...na az mi volt? a cooler után közvetlenül!?

Nyomás érzékelő. Ebben az esetben a turbónyomást is az méri.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23212 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 22:57:21 »

Nyomás érzékelő. Ebben az esetben a turbónyomást is az méri.
Ja de akkor ebből az ECU kapja az értékeket?! Mondjuk látható értékeket egy digitális mérőórára nem lehetne kihozni belőle, ugye?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23213 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 23:01:13 »

valamiért nem töltenek be a linkelt oldalak!
Pedig public részre raktam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23214 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 23:49:47 »

Hát mikor utaztam ezzel az avensissel először azt hittem a 150 lovas verzió, de még annak is gyengéltem, de mikor mondta a "gazdája" (természetesen céges) hogy nem ez a 177-es verzió...hát ez nagyon karcsú...
Van mindenféle középkategóriás, de nálam a tuti a superb 2.0cr tdi dsg váltóval.."csak"  140-le-s de mindenre elég amire kell, szuper halk, szuper kényelmes, gondolom a dsg-ről nincs mit mondanom annál jobbat még nem láttam autóban, szupergyors, okos, nem pörgeti a motort egyszerűen jó!!
Egy probléma van vele, nem úgy néz ki mint egy mondeo kombi (tit-s) vagy egy passat kombi... vigyor3


Hát igen... a dsg a király. Nem tudom, mennyire tartós.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23215 Dátum: 2012.12.25 kedd, 00:20:45 »

Nyomás érzékelő. Ebben az esetben a turbónyomást is az méri.
pontosabban nyomás és hőfokérzékelő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23216 Dátum: 2012.12.25 kedd, 00:21:10 »

Ja de akkor ebből az ECU kapja az értékeket?! Mondjuk látható értékeket egy digitális mérőórára nem lehetne kihozni belőle, ugye?
igen, ebből kapja. ki lehet, de macera, hogy pontos legyen.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23217 Dátum: 2012.12.25 kedd, 00:24:48 »

igen, ebből kapja. ki lehet, de macera, hogy pontos legyen.
jólvan köszi! Nem mintha én ilyen terveket szövögetnék csak érdekelt  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23218 Dátum: 2012.12.25 kedd, 00:31:46 »

jólvan köszi! Nem mintha én ilyen terveket szövögetnék csak érdekelt  vigyor3
pedig érdemes.

nálam tervben van:
olajhőfok
olajnyomás
kipuff gáz hőmérséklet
beszívott levegőhőmérséklet turbo és cooler után
turbonyomás

mérése.

lett egy jókis olajhűtőm john deere-ről vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23219 Dátum: 2012.12.25 kedd, 00:38:42 »

pedig érdemes.

nálam tervben van:
olajhőfok
olajnyomás
kipuff gáz hőmérséklet
beszívott levegőhőmérséklet turbo és cooler után
turbonyomás

mérése.

lett egy jókis olajhűtőm john deere-ről vigyor3
kis? kerti traktorról?  vigyor3

Miért jó az? amúgy is van a mondeon, nem?

De miért lesz ez jó ha mindet beépíted?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23220 Dátum: 2012.12.25 kedd, 00:49:34 »

kis? kerti traktorról?  vigyor3

Miért jó az? amúgy is van a mondeon, nem?

De miért lesz ez jó ha mindet beépíted?
látok mindent vigyor3

egy kis lcd panelre akarom összeprogramozni az egészet.

van, de egy kis vacak van rajta gyárilag  vigyor3
ez 40x20cm-es lesz vigyor3


gyári:
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23221 Dátum: 2012.12.25 kedd, 01:01:52 »

látok mindent vigyor3

egy kis lcd panelre akarom összeprogramozni az egészet.

van, de egy kis vacak van rajta gyárilag  vigyor3
ez 40x20cm-es lesz vigyor3


gyári:

túlhűtöd  vigyor3

minek ekkora?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23222 Dátum: 2012.12.25 kedd, 01:18:21 »

szintén zenélsz?

Zenész, te... egy filmből jön a mondás, ahol egy muki zenésznek adja ki magát.
Mint a faros lemez... az egyik ismerősöm nem érti, miért hívják faros lemeznek...
fa rost lemez az...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23223 Dátum: 2012.12.25 kedd, 01:19:01 »

túlhűtöd  vigyor3

minek ekkora?
ekkora vót óccón vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23224 Dátum: 2012.12.25 kedd, 01:20:14 »

ekkora vót óccón vigyor3

A gyári vízhűtéses...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #23225 Dátum: 2012.12.25 kedd, 08:07:03 »

pálinka  pias

Jaja! Kalapkúra!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23226 Dátum: 2012.12.25 kedd, 08:25:47 »

Zenész, te... egy filmből jön a mondás, ahol egy muki zenésznek adja ki magát.
Mint a faros lemez... az egyik ismerősöm nem érti, miért hívják faros lemeznek...
fa rost lemez az...
nyilván...mindenki értette!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23227 Dátum: 2012.12.25 kedd, 09:41:05 »

Sziasztok! Tegnap már írtam a problémámról, hogy üzemmeleg motornál de csak hideg levegő beszívásakor 875 a percenkénti fordulatszámom. Az autóm MK III. facelift.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23228 Dátum: 2012.12.25 kedd, 09:47:08 »

Sziasztok! Tegnap már írtam a problémámról, hogy üzemmeleg motornál de csak hideg levegő beszívásakor 875 a percenkénti fordulatszámom. Az autóm MK III. facelift.
Olvass vissza és én is reagáltam rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #23229 Dátum: 2012.12.25 kedd, 10:45:28 »

pedig érdemes.

nálam tervben van:
olajhőfok
olajnyomás
kipuff gáz hőmérséklet
beszívott levegőhőmérséklet turbo és cooler után
turbonyomás

mérése.

lett egy jókis olajhűtőm john deere-ről vigyor3
az ilyenekre mondják,hogy már örült fanatikus.aztán nem lövöldözni egy bekattant állapotban a parlamentben  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #23230 Dátum: 2012.12.25 kedd, 10:48:10 »

Sziasztok! Tegnap már írtam a problémámról, hogy üzemmeleg motornál de csak hideg levegő beszívásakor 875 a percenkénti fordulatszámom. Az autóm MK III. facelift.
szerintem ezen ne agyalgass,ugyis azt állitja ami neki tetszik az egyéb körülményektöl függöen.
mi bajod a 875-ös fordulattal?föleg ha hideg levegöt sziv?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23231 Dátum: 2012.12.25 kedd, 10:52:28 »

az ilyenekre mondják,hogy már örült fanatikus.aztán nem lövöldözni egy bekattant állapotban a parlamentben  eplus2
dehogynem, de csakis pontos találatokat kérünk  gun
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #23232 Dátum: 2012.12.25 kedd, 10:54:24 »

Sziasztok! Tegnap már írtam a problémámról, hogy üzemmeleg motornál de csak hideg levegő beszívásakor 875 a percenkénti fordulatszámom. Az autóm MK III. facelift.
tényleg ezen fölösleges izgulnod! úgysem tudsz rajta változtatni és senki nem is fog csak majd az időjárás! Neki így jó akkor így fog működni! Reggelente beindul a kocsid és minden frankó vele, semmi változást nem látsz a menetteljesítményében vagy a fogyasztásában akkor hagyd a büdös picsába az egészet, majd a jóidővel visszakapod a normál alapjáratodat  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23233 Dátum: 2012.12.25 kedd, 10:57:53 »

Sziasztok! Tegnap már írtam a problémámról, hogy üzemmeleg motornál de csak hideg levegő beszívásakor 875 a percenkénti fordulatszámom. Az autóm MK III. facelift.
kaptál rá válaszokat is, még elnézést is kértek helyetted mert nem értetted. olvasd át újra hátha ma sikerül....   amúgy meg nem mind1 mennyi???   mindenkinek ilyen
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23234 Dátum: 2012.12.25 kedd, 10:58:46 »

dehogynem, de csakis pontos találatokat kérünk  gun
eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23235 Dátum: 2012.12.25 kedd, 11:08:35 »

kaptál rá válaszokat is, még elnézést is kértek helyetted mert nem értetted. olvasd át újra hátha ma sikerül....   amúgy meg nem mind1 mennyi???   mindenkinek ilyen
ami nem megy,azt nem kell erőltetni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23236 Dátum: 2012.12.25 kedd, 11:52:15 »

Most már tényleg utoljára hozom fel a témát, mert tényleg hülyének néztek. Mindent értek, csak azt nem, hogy 20 perc alapjáraton járatás után miért esik vissza nyári értékre a fordulatszám.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #23237 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:06:54 »

Most már tényleg utoljára hozom fel a témát, mert tényleg hülyének néztek. Mindent értek, csak azt nem, hogy 20 perc alapjáraton járatás után miért esik vissza nyári értékre a fordulatszám.
mert akkor már nem igényli a dusitást.mikor be inditod szerintem 1000 felett van a fordulat és ahogy telik az idö jár a motor csökken a fordulat szerinted miért?szerinted jobb lenne ha 900-at forogna folyamatosan március 15-ig.
ahogy beállitja magának 850 fölé ugy 20 perc után változik a motor hömérséklete stb.többet tud az autó mit amennyit te tudsz róla.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #23238 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:09:24 »

Köszi a kielégítő választ.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #23239 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:12:44 »

Köszi a kielégítő választ.
olvasd át a FAQ-t és a WIKI-t talász benne érdekes dolgokat amit nem is gondoltál pl inteligens töltés rendszer.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #23240 Dátum: 2012.12.25 kedd, 13:28:53 »

Most már tényleg utoljára hozom fel a témát, mert tényleg hülyének néztek. Mindent értek, csak azt nem, hogy 20 perc alapjáraton járatás után miért esik vissza nyári értékre a fordulatszám.
mert átmelegedett a hűtővíz és a hengerfej is elérte a 75 fokot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #23241 Dátum: 2012.12.26 szerda, 19:07:26 »

Két napja a következő hibajelenség lép fel:
 - indítás után elkezd villogni az izzítás jelző.
 - az autó vészüzembe áll és alig lehet vele közlekedni.
 - kb 3 perc autókázás után, leállítom majd újra beindítom és minden normális.
 - néha 30 perc állás után újra előjön, néha meg egész nap nem jelentkezik.

Kiolvastam a hibakódot és csak az EGR-re dobott (ami dugózva van).

Ötlet? Tipp? Javaslat?

 worship integet2 worship integet2 worship

Volt két Auchan benzinkútnál történő tankolásom, utána kezdte el dobálni a hibákat. Azóta csak OMV vagy Shell kútnál tankolok (ahogy előtte is) és nem jelentkezett többet a hiba. Remélem így is marad. Köszi az ötleteket. worship worship worship
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23242 Dátum: 2012.12.26 szerda, 19:50:29 »

Volt két Auchan benzinkútnál történő tankolásom, utána kezdte el dobálni a hibákat. Azóta csak OMV vagy Shell kútnál tankolok (ahogy előtte is) és nem jelentkezett többet a hiba. Remélem így is marad. Köszi az ötleteket. worship worship worship
biztosat a bizonytalanért sose szabad wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #23243 Dátum: 2012.12.26 szerda, 19:50:47 »

Volt két Auchan benzinkútnál történő tankolásom, utána kezdte el dobálni a hibákat. Azóta csak OMV vagy Shell kútnál tankolok (ahogy előtte is) és nem jelentkezett többet a hiba. Remélem így is marad. Köszi az ötleteket. worship worship worship
én évek óta (legalább 8 éve) CSAK ott tankolok és semi gond nem volt egy autónál sem. akkor,hogy is van ez  Huh?
na erre varjál gombot  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23244 Dátum: 2012.12.26 szerda, 19:52:30 »

Volt két Auchan benzinkútnál történő tankolásom, utána kezdte el dobálni a hibákat. Azóta csak OMV vagy Shell kútnál tankolok (ahogy előtte is) és nem jelentkezett többet a hiba. Remélem így is marad. Köszi az ötleteket. worship worship worship
Azért nézd meg nincs-e átégve a dugó???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23245 Dátum: 2012.12.26 szerda, 20:04:00 »

Azért nézd meg nincs-e átégve a dugó???
ez komoly?  smile  minden jó, jól megy nem füstöl nincs hibalámpa
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23246 Dátum: 2012.12.26 szerda, 20:08:47 »

ez komoly?  smile  minden jó, jól megy nem füstöl nincs hibalámpa
Én csak ezt azért írtam neki mert az EGR szelepre dobta a hibát.Ő ezt írta.És mivel neki 2.2-es a kocsi ha jól olvastam attól még dobhat hibát és vész üzemet mert az elektromos EGR.De lehet csak a tankolás miatt van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #23247 Dátum: 2012.12.26 szerda, 21:11:35 »

Sziasztok!
Már több, mint két hete boldog Mondeo tulajdonos vagyok. A váráslás előtt is olvasgattam a fórumon, sok hasznos információt megtudtam. Az autó 2006 novemberi, olaszoknál futott 227e km-t. Szervizkönyve van, de abból csak az derül ki, hogy rendszeresen hordták olajcserére. Vásárlás előtt elvittem a székesfehérvári Ivanicshoz, hogy nézzék át, ők azt mondták minden rendben, "nagyon egyben van az autó". Szépen haza is hoztam Budapestre, másnap ment az olaj, olajszűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő, gázolajszűrő csere. Mindenből Fordot vettem. Cromaxnál voltam, ott is átnézték, észrevették, hogy kicsit repedezett a generátor szíj, de azt mondták nem kell megijedni, legközelebbi látogatásom alkalmával majd cseréljük, nem para.

A motor halkabb is lett, ahogy azt vártam, na de jött a meglepetés pár napja. Fura hang (talán kicsit fémes, de nem tudom jól körülírni) jelentkezett. Azóta belecsavartam 220 km-t országúton, út közben kicsit halkabb lett, de nem múlt el. Nem fogyaszt többet, nem füstöl, nem gyenge, hibajelző lámpa nem villan fel egyáltalán. A hang kb 1500-as fordulatszám fölött jelentkezik, a fordulatszámmal arányos "ütemben" de csak akkor, amikor terhelem a motort, tehát gázelvételkor nincs, vagy annyira halk, hogy nem hallom. 2000-2300 fölött sem nagyon hallani, mert elnyomják az egyéb zajok.
Van valakinek ötlete? Esetleg tudtok javasolni valakit, aki rá tudna nézni (illetve hallani) az autóra?
Előre is köszönöm a segítségeteket, és bocs, hogy kicsit hosszúra sikerült a poszt.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #23248 Dátum: 2012.12.26 szerda, 21:18:51 »

Sziasztok!
Már több, mint két hete boldog Mondeo tulajdonos vagyok. A váráslás előtt is olvasgattam a fórumon, sok hasznos információt megtudtam. Az autó 2006 novemberi, olaszoknál futott 227e km-t. Szervizkönyve van, de abból csak az derül ki, hogy rendszeresen hordták olajcserére. Vásárlás előtt elvittem a székesfehérvári Ivanicshoz, hogy nézzék át, ők azt mondták minden rendben, "nagyon egyben van az autó". Szépen haza is hoztam Budapestre, másnap ment az olaj, olajszűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő, gázolajszűrő csere. Mindenből Fordot vettem. Cromaxnál voltam, ott is átnézték, észrevették, hogy kicsit repedezett a generátor szíj, de azt mondták nem kell megijedni, legközelebbi látogatásom alkalmával majd cseréljük, nem para.

A motor halkabb is lett, ahogy azt vártam, na de jött a meglepetés pár napja. Fura hang (talán kicsit fémes, de nem tudom jól körülírni) jelentkezett. Azóta belecsavartam 220 km-t országúton, út közben kicsit halkabb lett, de nem múlt el. Nem fogyaszt többet, nem füstöl, nem gyenge, hibajelző lámpa nem villan fel egyáltalán. A hang kb 1500-as fordulatszám fölött jelentkezik, a fordulatszámmal arányos "ütemben" de csak akkor, amikor terhelem a motort, tehát gázelvételkor nincs, vagy annyira halk, hogy nem hallom. 2000-2300 fölött sem nagyon hallani, mert elnyomják az egyéb zajok.
Van valakinek ötlete? Esetleg tudtok javasolni valakit, aki rá tudna nézni (illetve hallani) az autóra?
Előre is köszönöm a segítségeteket, és bocs, hogy kicsit hosszúra sikerült a poszt.

esetleg nem rezonalo hang?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23249 Dátum: 2012.12.26 szerda, 21:32:08 »

Sziasztok!
Már több, mint két hete boldog Mondeo tulajdonos vagyok. A váráslás előtt is olvasgattam a fórumon, sok hasznos információt megtudtam. Az autó 2006 novemberi, olaszoknál futott 227e km-t. Szervizkönyve van, de abból csak az derül ki, hogy rendszeresen hordták olajcserére. Vásárlás előtt elvittem a székesfehérvári Ivanicshoz, hogy nézzék át, ők azt mondták minden rendben, "nagyon egyben van az autó". Szépen haza is hoztam Budapestre, másnap ment az olaj, olajszűrő csere, légszűrő csere, pollenszűrő, gázolajszűrő csere. Mindenből Fordot vettem. Cromaxnál voltam, ott is átnézték, észrevették, hogy kicsit repedezett a generátor szíj, de azt mondták nem kell megijedni, legközelebbi látogatásom alkalmával majd cseréljük, nem para.

A motor halkabb is lett, ahogy azt vártam, na de jött a meglepetés pár napja. Fura hang (talán kicsit fémes, de nem tudom jól körülírni) jelentkezett. Azóta belecsavartam 220 km-t országúton, út közben kicsit halkabb lett, de nem múlt el. Nem fogyaszt többet, nem füstöl, nem gyenge, hibajelző lámpa nem villan fel egyáltalán. A hang kb 1500-as fordulatszám fölött jelentkezik, a fordulatszámmal arányos "ütemben" de csak akkor, amikor terhelem a motort, tehát gázelvételkor nincs, vagy annyira halk, hogy nem hallom. 2000-2300 fölött sem nagyon hallani, mert elnyomják az egyéb zajok.
Van valakinek ötlete? Esetleg tudtok javasolni valakit, aki rá tudna nézni (illetve hallani) az autóra?
Előre is köszönöm a segítségeteket, és bocs, hogy kicsit hosszúra sikerült a poszt.
melyik oldalról hallod ha szembe állsz a motorral???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 458 459 460 461 462 463 464 [465] 466 467 468 469 470 471 472 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.