Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:10:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 461 462 463 464 465 466 467 [468] 469 470 471 472 473 474 475 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14644344 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23350 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:15:15 »

Nem lesz ebből semmi.Tanulnod sem kell.Csak én kérdeztem valamit aztán már más hol áskálódunk.
De addig nem lehet egy autóról semmit mondani amíg az jó ember a saját kis szemével nem látja.
Jó éjt.



Nehogy megsértődj!  Wink

De most komolyan, olyan használt autót megvenni, ami nem üzemképes az nagy kockázat. Lehet dugattyú sincs benne.... vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23351 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:26:08 »

Ez miből látszik? Hadd tanuljak én is.....  vigyor3
Gondolom abból hogy a fordulatszám mérő alapjáratot mutat.
eből kiíndulva lehet hogy brümmög a motor csak rángatolzik a porlaszók végett.
Persze még akkor is lehet pl magasnyomású hiba is .
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23352 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:28:26 »

Gondolom abból hogy a fordulatszám mérő alapjáratot mutat.
eből kiíndulva lehet hogy brümmög a motor csak rángatolzik a porlaszók végett.

Lehetséges, de ugye sok más miatt is rángatózhat.
A hirdetésben már a porlasztókra utal, lehet tudnak többet is?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23353 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:39:09 »

Lehetséges, de ugye sok más miatt is rángatózhat.
A hirdetésben már a porlasztókra utal, lehet tudnak többet is?
Nemtudom de tudtommal ezek a kocsik olyan 1,2-1,5Millió között mozognak.
Ha új porlasztókat veszel bele megálna a kocsi ára új csúcsokkal 900ezerbe.
nekem bűzlik valami mert ha tuti csak porlasztó lenne és jó álapotban van kb 900ra tennék ki
ha hazatudnál vele jönni csak a porlasztók vacakolnak simán 1milla lenne az ára kint nem?
vagy roszúl gondolkodom?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23354 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:45:39 »

Nemtudom de tudtommal ezek a kocsik olyan 1,2-1,5Millió között mozognak.
Ha új porlasztókat veszel bele megálna a kocsi ára új csúcsokkal 900ezerbe.
nekem bűzlik valami mert ha tuti csak porlasztó lenne és jó álapotban van kb 900ra tennék ki
ha hazatudnál vele jönni csak a porlasztók vacakolnak simán 1milla lenne az ára kint nem?
vagy roszúl gondolkodom?

Hát nem tudom, lehet..... én nem néztem a dízeleket.
Én az enyémet dec 1-én hoztam A-ból. Első tulajos, sérülésmentes, nyugdíjasé volt(nem falábú, fakezű...), ment évente 19-20e km-et, 157ezerrel vettem, patika a kocsi, mint az új..... jól vettem nagyon is.... 3000 €
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23355 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:49:32 »

Hát nem tudom, lehet..... én nem néztem a dízeleket.
Én az enyémet dec 1-én hoztam A-ból. Első tulajos, sérülésmentes, nyugdíjasé volt(nem falábú, fakezű...), ment évente 19-20e km-et, 157ezerrel vettem, patika a kocsi, mint az új..... jól vettem nagyon is.... 3000 €
Nalátod és azt még magyar okmányosítanod kellet stb..
ez meg magyar már érvényes müszakival legalább is még pár óráig  nyes
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23356 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:55:22 »

Nemtudom de tudtommal ezek a kocsik olyan 1,2-1,5Millió között mozognak.
Ha új porlasztókat veszel bele megálna a kocsi ára új csúcsokkal 900ezerbe.
nekem bűzlik valami mert ha tuti csak porlasztó lenne és jó álapotban van kb 900ra tennék ki
ha hazatudnál vele jönni csak a porlasztók vacakolnak simán 1milla lenne az ára kint nem?
vagy roszúl gondolkodom?
Ennek a kocsinak mivel első szériás 8-900e ft az ára.Amit te írsz azért 2004-2005-t lehet kapni.Namost erről a csúcs hibáról ahogy kérdezitek mit lehet tudni mert a hiba sok féle lehet.Abba a kereskedő tuti nem megy bele,hogy elvigyétek bárhova.Oda kell vinni olyan embert aki megpoharazza és kiindulásnak már ad támpontot.Továbbá kikell próbálni mit csinál terhelve és a kereskedő felelősége addig míg nincs megvásárolva.Ha ebbe sem megy bele akkor ahogy mondtátok hagyni kell a francba.Amúgy csak annyit,hogy ha újjat vesznek bele akkor fél misi lesz a javítás .Ha felújítják akkor meg 300-350 e ft kb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23357 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:59:30 »

Nalátod és azt még magyar okmányosítanod kellet stb..
ez meg magyar már érvényes müszakival legalább is még pár óráig  nyes

De nem zsákbamacska! Nekem az előélet és állapot simán megérte.
Amennyibe ez megáll, annyi itthon is az ilyen évjárat, felszereltség..... vagy talán több is.
Ebben viszont nincs zsákbamacska, nincs összetákolva, tekerve....variálva....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #23358 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 12:05:01 »

Azért tegyük hozzá, hogy volt már olyan is, hogy felújított PCS ment újra tönkre pár tízezer km alatt...

AndyA
az enyém pont 10k után adta meg most megint magát!
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23359 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 12:43:51 »

az enyém pont 10k után adta meg most megint magát!
szomoru1 Felújított? Hol csinálták? Hagy tanuljunk belőle, hova ne vigyük!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23360 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 12:48:08 »

az enyém pont 10k után adta meg most megint magát!

Ez ugye pár dolog miatt lehet: 1 Az ok, amiért a régi csúcsok tönkrementek, nem szűnt meg 2 rossz minőségűek voltak a csúcsok 3 nem is a csúcsokat kellett volna cserélni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23361 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 13:03:01 »

Nemtudom de tudtommal ezek a kocsik olyan 1,2-1,5Millió között mozognak.
Ha új porlasztókat veszel bele megálna a kocsi ára új csúcsokkal 900ezerbe.
nekem bűzlik valami mert ha tuti csak porlasztó lenne és jó álapotban van kb 900ra tennék ki
ha hazatudnál vele jönni csak a porlasztók vacakolnak simán 1milla lenne az ára kint nem?
vagy roszúl gondolkodom?
1 milliót sem érnek ezek már, nemhogy afölött.   Simán lehet, h más a baja, csak ezek így vannak a köztudatba, h a porlasztók.   Amúgy meg hogylenne 1 ilyenbe 170? még mindig hisztek a mesékben? 10 éves.  Ha igaz lenne nem állna a fertőben rossz porlasztókkal...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23362 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 13:49:45 »

1 milliót sem érnek ezek már, nemhogy afölött.   Simán lehet, h más a baja, csak ezek így vannak a köztudatba, h a porlasztók.   Amúgy meg hogylenne 1 ilyenbe 170? még mindig hisztek a mesékben? 10 éves.  Ha igaz lenne nem állna a fertőben rossz porlasztókkal...

Hát pont ezen gondolkodtam én is... ha az autót nem működőképes állapotban adják el, az valamit jelent...
Jót nem... miből állna venni 4 bontott csúcsot, aprópénzért, belerakni, és így eladni? Sokan csinálják így...
Valami huhuhúúúúncutság van itt, kérem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23363 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 15:36:16 »

Neked hol csinálták meg a tisztítást?

Pisti!

Van módosítás, és törlés gomb is! Jó fórumozást!   Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23364 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 16:38:41 »

Pisti!

Van módosítás, és törlés gomb is! Jó fórumozást!   Wink

 hehe hehe
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23365 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 17:38:15 »

Pisti!

Van módosítás, és törlés gomb is! Jó fórumozást!   Wink
de kis kötözködő genya vagyol.honnan tudod,hogy nem a gyors hsz számok növelése miatt van? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23366 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 19:39:45 »

Nos tegnap előtt teletankoltam ferrárim és mentem vele driftelős kaparos hajtós szagatós 577Km-ert és vissza tankoltam 42Litert
A compim 7,3 fogyasztást mutatott,kiszámolva 7,2l vagyis szinte tök pontosan mutatta most végig Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23367 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 20:29:05 »

Nos tegnap előtt teletankoltam ferrárim és mentem vele driftelős kaparos hajtós szagatós 577Km-ert és vissza tankoltam 42Litert
A compim 7,3 fogyasztást mutatott,kiszámolva 7,2l vagyis szinte tök pontosan mutatta most végig Smiley

Egy ferráritól ez nem rossz.... vigyor3
De hogy alakult a mondeo fogyasztása?  Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23368 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 21:41:09 »

Egy ferráritól ez nem rossz.... vigyor3
De hogy alakult a mondeo fogyasztása?  Grin
Mióta meglett pöckőlve nekem ferrári lett  nyes
Amugy most hogy ökörködök vele elég durván, kajálós kedvében van a drága  nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23369 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 21:50:52 »

Mióta meglett pöckőlve nekem ferrári lett  nyes
Amugy most hogy ökörködök vele elég durván, kajálós kedvében van a drága  nyes

Majd ha mész egy ferráróval....akkor át fogod keresztelni a pöckölt mondit valami másra.  Wink

Most újdonság persze, hogy ízlelgeted.....majd megszokod ezt is.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23370 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 22:16:15 »

Majd ha mész egy ferráróval....akkor át fogod keresztelni a pöckölt mondit valami másra.  Wink

Most újdonság persze, hogy ízlelgeted.....majd megszokod ezt is.  vigyor3
Nem akarok ferrivel menni mert nincsrá pénzem hogy megvegyem  nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23371 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 22:30:39 »

Nem akarok ferrivel menni mert nincsrá pénzem hogy megvegyem  nyes
A kettő nem mindig jár együtt, hogy meg kell venni mielőtt mész vele..... vigyor3
Húúúú én milyen autókat javítottam már és mentem velük.... pl. az egyiknek csak egy hátsó vészhárító alsó koptatója volt 640e forint körül....  wow1
....  szerencsére nem nekem kellett megvennem, de a biztosítónak is kerek lett a szeme  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23372 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 22:42:31 »

de kis kötözködő genya vagyol.honnan tudod,hogy nem a gyors hsz számok növelése miatt van? hehe

Segítem a friss fórumozót a fejlődésben!  Wink Te meg csak grillezzél a csomitartóban!  duhos2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23373 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 22:48:03 »

A kettő nem mindig jár együtt, hogy meg kell venni mielőtt mész vele..... vigyor3
Húúúú én milyen autókat javítottam már és mentem velük.... pl. az egyiknek csak egy hátsó vészhárító alsó koptatója volt 640e forint körül....  wow1
....  szerencsére nem nekem kellett megvennem, de a biztosítónak is kerek lett a szeme  eplus2
Na igen. Smiley

MÁS...
Valaki vett már észre kattogó hangot az első futóműbe?
Főként akkor hallom ha nullárol elindulok,illetve mielőtt nullára leálok.
Mintha valami lötyögne,de semmi mikor elvittem futomü vizsgálatra ugy szétcicálta az a motoros talp azt hittem kiszakad minden belőle,semmi nem mozog nem kotyog és mégis ott az a hang.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #23374 Dátum: 2013.01.01 kedd, 12:02:08 »

Na igen. Smiley

MÁS...
Valaki vett már észre kattogó hangot az első futóműbe?
Főként akkor hallom ha nullárol elindulok,illetve mielőtt nullára leálok.
Mintha valami lötyögne,de semmi mikor elvittem futomü vizsgálatra ugy szétcicálta az a motoros talp azt hittem kiszakad minden belőle,semmi nem mozog nem kotyog és mégis ott az a hang.

az valami féltengely zaj szerintem
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #23375 Dátum: 2013.01.01 kedd, 12:05:17 »

Sziasztok Boldog új esztendőt kívánok mindenkinek!
Az lenne a kérdésem hogy termosztát cserénél milyen tömítéseket kell cserélni mert a dobozban vagy egy tömítés de a termosztát házának is van külön ? worship
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23376 Dátum: 2013.01.01 kedd, 12:07:40 »

Na igen. Smiley

MÁS...
Valaki vett már észre kattogó hangot az első futóműbe?
Főként akkor hallom ha nullárol elindulok,illetve mielőtt nullára leálok.
Mintha valami lötyögne,de semmi mikor elvittem futomü vizsgálatra ugy szétcicálta az a motoros talp azt hittem kiszakad minden belőle,semmi nem mozog nem kotyog és mégis ott az a hang.

kavics a gumiban? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23377 Dátum: 2013.01.01 kedd, 12:08:40 »

Sziasztok Boldog új esztendőt kívánok mindenkinek!
Az lenne a kérdésem hogy termosztát cserénél milyen tömítéseket kell cserélni mert a dobozban vagy egy tömítés de a termosztát házának is van külön ? worship
nincs a termosztát házban.az az 1 tömítés van,amit a termóra kell rakni.A ház összehúzza oszt csókolom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23378 Dátum: 2013.01.01 kedd, 14:19:33 »

Szia!

Nekem volt ilyen, a stapilizátor pálcsa kilazult, csak meg kellett húzni, s ennyi. Pontosan ilyen volt nekem is a jelenség.


kavics a gumiban? vigyor3
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23379 Dátum: 2013.01.01 kedd, 15:28:38 »

kavics a gumiban? vigyor3
Az nemlehetne mert a pedálokon is érzem a kattanást.
Lehet ahogy másik forumtárs mondja féltengej hang persze az lelett ellenőrizve és jónak tünik/teljes kormányforditásnál sem adja azt a hangot.
Ráadásul van mikor napokig semmi kattanás nincs aztán napokig van Smiley
Naplózva
mhz40
Vendég
« Új hozzászólás #23380 Dátum: 2013.01.01 kedd, 21:13:13 »

hibakodot kell olvastatni.lehet egr,turbo elektronika,uzarendszer.nem kell találgatni,ha megvan a hibakod.ha feljossz delpestre, a diagban tudok segíteni ingyen.

Köszönöm a válaszokat mindenkinek!!!
Naplózva
mhz40
Vendég
« Új hozzászólás #23381 Dátum: 2013.01.01 kedd, 21:18:00 »

1. Ez még nem biztos, hogy csúcs, ne riogasd a legrosszabbal!

2. Ha jól emlékszem Stealt írta, hogy anno mikor beszart neki az EGR (MKIII 2.2), akkor vészüzem lett belőle, majd Trailer, szervíz csere újra. Ez után ledugózta a francba a jó EGR-t. EUR 4-nél dob hibakódot dugózott jó EGR-nél, de az nem csinál vészüzemet csak a rossz EGR.

3. ELM327 és ELM327 között is van különbség. Ez is le lett írva már többször. Ha nincs benne a Ford-hoz való protokoll (talán J1850), akkor nem olvassa, és akkor nem szabad megvenni. Én is láttam olyat ami a Fordal nem működik, azt nem is vettem meg. Amit Scmiditől vettem az meg jó volt eddig amiben próbáltam (pl: Mondeo 2004,2005,2006 TDCI, Mondeo 1997 Benzin 1.8, Sokoda Fabia, Fiesta 2002, Angel Fiestája).

"35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt."
Kiütik vagy ki írtják szoftveresen? Átírja a szoftvert?
Annyit persze nem ér, mert akkor inkább törölgetem párszázkm-enként 1 perc alatt (az ELM327+mobil-al).

Köszönöm a a választ!!!
Naplózva
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #23382 Dátum: 2013.01.02 szerda, 09:39:50 »

sziasztok
van arról tapasztalat hogy melyik termosztát lehet a bibis ebben az esetben?
- városon kívül terhelésre középen a mutató, de amint beérek városban és 50-nel szivárgok, akkor visszaesik a hőfok és megy szépen balra a mutató.
Köszi
Nándi
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23383 Dátum: 2013.01.02 szerda, 10:35:28 »

sziasztok
van arról tapasztalat hogy melyik termosztát lehet a bibis ebben az esetben?
- városon kívül terhelésre középen a mutató, de amint beérek városban és 50-nel szivárgok, akkor visszaesik a hőfok és megy szépen balra a mutató.
Köszi
Nándi
Az olajkörit szokták emlegetni a többiek ilyenkor.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23384 Dátum: 2013.01.02 szerda, 11:29:32 »

Az olajkörit szokták emlegetni a többiek ilyenkor.
De a javaslat mindkettő egyszerre legyen cserélve.Az előfordul,hogy nem lesz változás utána sem.De lehet,hogy jobb lesz erre is készülj fel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #23385 Dátum: 2013.01.02 szerda, 13:30:11 »

Azért ilyen soha volt hogy ahogy beérek a városba akkor egyből visszahűl, szóval becsesződne ha ezen állapot nem javulna...
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23386 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:01:53 »

Azért ilyen soha volt hogy ahogy beérek a városba akkor egyből visszahűl, szóval becsesződne ha ezen állapot nem javulna...
azért írta Tisler, mert szopatós szokott lenni a két termosztátos megoldás. Azaz van, hogy lövése sincs az embernek, melyik szaródik éppen. A másik meg a kacat termosztátok esete. Van, aki rakott bele többet is, mert nem volt jó elsőre.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #23387 Dátum: 2013.01.02 szerda, 14:22:59 »

azért írta Tisler, mert szopatós szokott lenni a két termosztátos megoldás. Azaz van, hogy lövése sincs az embernek, melyik ***ódik éppen. A másik meg a kacat termosztátok esete. Van, aki rakott bele többet is, mert nem volt jó elsőre.

Tudom már évekkel ezelőtt túl voltam ezeken Smiley
kezdeném a normállal, mit javasolnál ami nem kacat? köszi
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23388 Dátum: 2013.01.02 szerda, 17:51:41 »

Tudom már évekkel ezelőtt túl voltam ezeken Smiley
kezdeném a normállal, mit javasolnál ami nem kacat? köszi
olajköriből csak gyárit kapsz. 5-6000 Ft. a másikból lehet válogatni, de majd mindenki a gyáriban érzi a bizalmat.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23389 Dátum: 2013.01.02 szerda, 18:10:14 »

olajköriből csak gyárit kapsz. 5-6000 Ft. a másikból lehet válogatni, de majd mindenki a gyáriban érzi a bizalmat.

eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #23390 Dátum: 2013.01.02 szerda, 18:48:10 »

Azért ilyen soha volt hogy ahogy beérek a városba akkor egyből visszahűl, szóval becsesződne ha ezen állapot nem javulna...
                                                                                                                                                                                                                    Én mind a kettő termosztátot gyárira cseréltettem az ősz végén,és azóta is mindíg beáll középre a mutatóm városban is.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #23391 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 11:22:30 »

Sziasztok

2.0 TDCI mondeo hibakód kiolvasásnál
P2336 hibát jelez, pontossan ez mit jelent Huh?

Köszi választ.
Naplózva

Mr.Windd
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23392 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 11:36:18 »

Sziasztok

2.0 TDCI mondeo hibakód kiolvasásnál
P2336 hibát jelez, pontossan ez mit jelent Huh?

Köszi választ.

P2336 - 1-es henger, kopogási küszöbérték felett

De ha roszúl írtam kijavítanak a nálam okosabbak Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23393 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 11:47:31 »

P2336 - 1-es henger, kopogási küszöbérték felett

De ha roszúl írtam kijavítanak a nálam okosabbak Smiley

"Rosszul" írtad. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23394 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 11:53:58 »

"Rosszul" írtad. Smiley

AndyA
nem a helyesírásra gondoltam hogy kijavítanak  beka3 eplus2
Naplózva
szedi78
Vendég
« Új hozzászólás #23395 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 13:01:42 »

Hello!Szeretnék egy kis segítséget.Nemrég vettem egy( 2.2tdci ,2005.okt.,QJBB.)mondeót.A probléma a következő:kb 1700-2100 közötti fordulaton apró rángatás,bizonytalan gázreakció.Füst nincs,egr tiszta,hibakód nincs,jól húz,fogyasztás 6.0-6.5ig.Már több helyen nézték nem találtak semmit.Mit csináljak vele?Valakinek hasonló hiba esetleg?Előre is kösz!!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23396 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 13:06:54 »

Hello!Szeretnék egy kis segítséget.Nemrég vettem egy( 2.2tdci ,2005.okt.,QJBB.)mondeót.A probléma a következő:kb 1700-2100 közötti fordulaton apró rángatás,bizonytalan gázreakció.Füst nincs,egr tiszta,hibakód nincs,jól húz,fogyasztás 6.0-6.5ig.Már több helyen nézték nem találtak semmit.Mit csináljak vele?Valakinek hasonló hiba esetleg?Előre is kösz!!

Turbót megnézték? Lehet a geometria van kicsit leragadva...De ezt csak mint laikus mondom,az okosak majd megcáfolnak  integet2
Naplózva
baranyizoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #23397 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 14:51:35 »

Sziasztok!

Van egy remelem kis problemam! Nemreg lett cserelve mind a 4 pcsucs, kitakaritva a tank, uj szurok es a magasnyomasu szivattyu felujitva. Olyan dolgokat produkal a gep, hogy ha kicsit jobban nyomom neki (2500-3500 fordulat) idonkent (mindegy, hogy 2-3-4 be vagyok) megtorpan a motor, mintha nem kapna uzemanyagot utana megint huz, megint megtorpan es van hogy az izzitas is elkezd villogni es a motor is leall! Gyujtas le gyujtas vissza indulas aztan megint jo! Olvastam a forumon, hogy valakinek volt hasonlo baja, de azota hiaba keresem a kommentet nem talalom!

Varom a hozzaerto valaszokat!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23398 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 15:02:15 »

Sziasztok!

Van egy remelem kis problemam! Nemreg lett cserelve mind a 4 pcsucs, kitakaritva a tank, uj szurok es a magasnyomasu szivattyu felujitva. Olyan dolgokat produkal a gep, hogy ha kicsit jobban nyomom neki (2500-3500 fordulat) idonkent (mindegy, hogy 2-3-4 be vagyok) megtorpan a motor, mintha nem kapna uzemanyagot utana megint huz, megint megtorpan es van hogy az izzitas is elkezd villogni es a motor is leall! Gyujtas le gyujtas vissza indulas aztan megint jo! Olvastam a forumon, hogy valakinek volt hasonlo baja, de azota hiaba keresem a kommentet nem talalom!

Varom a hozzaerto valaszokat!
Ez nagy gáz!!!Alapból lehet a szürőd koszos hiába új valamitől eltömödött.HA ezt megnézted és csere után sem javul akkor az egész 4csúcs6+szivattyú felujítás kuka.Ugyanis ez amikor megtorpan és villog az izzítójeled akkor vészüzem be vált a motor,vagyis elengedi a nyomást a csúcs de ha le is áll akkor a szivattyú is rossz.Hibakódot olvasstass mert nekem amikor ilyen volt a szivattyú hibát hozta.Csak én nem ujítattam fel én vettem a Ford-tól és gond nélkül megy már 21ekm óta.Erre készülj.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23399 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 15:06:33 »

Ez nagy gáz!!!Alapból lehet a szürőd koszos hiába új valamitől eltömödött.HA ezt megnézted és csere után sem javul akkor az egész 4csúcs6+szivattyú felujítás kuka.Ugyanis ez amikor megtorpan és villog az izzítójeled akkor vészüzem be vált a motor,vagyis elengedi a nyomást a csúcs de ha le is áll akkor a szivattyú is rossz.Hibakódot olvasstass mert nekem amikor ilyen volt a szivattyú hibát hozta.Csak én nem ujítattam fel én vettem a Ford-tól és gond nélkül megy már 21ekm óta.Erre készülj.
Továbbá azt is nézd meg vedd le a védő burkolatot és nézd meg nincs-e a csúcsok körül gázolaj szivárgás mert azt is azonnal megkell szüntetni ha van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 461 462 463 464 465 466 467 [468] 469 470 471 472 473 474 475 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.