Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:19:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
461
462
463
464
465
466
467
[
468
]
469
470
471
472
473
474
475
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14644689 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23350 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:15:15 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.12.30 vasárnap, 22:09:19
Nem lesz ebből semmi.Tanulnod sem kell.Csak én kérdeztem valamit aztán már más hol áskálódunk.
De addig nem lehet egy autóról semmit mondani amíg az jó ember a saját kis szemével nem látja.
Jó éjt.
Nehogy megsértődj!
De most komolyan, olyan használt autót megvenni, ami nem üzemképes az nagy kockázat. Lehet dugattyú sincs benne....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23351 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:26:08 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.30 vasárnap, 22:02:54
Ez miből látszik? Hadd tanuljak én is.....
Gondolom abból hogy a fordulatszám mérő alapjáratot mutat.
eből kiíndulva lehet hogy brümmög a motor csak rángatolzik a porlaszók végett.
Persze még akkor is lehet pl magasnyomású hiba is .
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23352 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:28:26 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.30 vasárnap, 22:26:08
Gondolom abból hogy a fordulatszám mérő alapjáratot mutat.
eből kiíndulva lehet hogy brümmög a motor csak rángatolzik a porlaszók végett.
Lehetséges, de ugye sok más miatt is rángatózhat.
A hirdetésben már a porlasztókra utal, lehet tudnak többet is?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23353 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:39:09 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.30 vasárnap, 22:28:26
Lehetséges, de ugye sok más miatt is rángatózhat.
A hirdetésben már a porlasztókra utal, lehet tudnak többet is?
Nemtudom de tudtommal ezek a kocsik olyan 1,2-1,5Millió között mozognak.
Ha új porlasztókat veszel bele megálna a kocsi ára új csúcsokkal 900ezerbe.
nekem bűzlik valami mert ha tuti csak porlasztó lenne és jó álapotban van kb 900ra tennék ki
ha hazatudnál vele jönni csak a porlasztók vacakolnak simán 1milla lenne az ára kint nem?
vagy roszúl gondolkodom?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23354 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:45:39 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.30 vasárnap, 22:39:09
Nemtudom de tudtommal ezek a kocsik olyan 1,2-1,5Millió között mozognak.
Ha új porlasztókat veszel bele megálna a kocsi ára új csúcsokkal 900ezerbe.
nekem bűzlik valami mert ha tuti csak porlasztó lenne és jó álapotban van kb 900ra tennék ki
ha hazatudnál vele jönni csak a porlasztók vacakolnak simán 1milla lenne az ára kint nem?
vagy roszúl gondolkodom?
Hát nem tudom, lehet..... én nem néztem a dízeleket.
Én az enyémet dec 1-én hoztam A-ból. Első tulajos, sérülésmentes, nyugdíjasé volt(nem falábú, fakezű...), ment évente 19-20e km-et, 157ezerrel vettem, patika a kocsi, mint az új..... jól vettem nagyon is.... 3000 €
Naplózva
Imádom a dízeleket!
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23355 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:49:32 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.30 vasárnap, 22:45:39
Hát nem tudom, lehet..... én nem néztem a dízeleket.
Én az enyémet dec 1-én hoztam A-ból. Első tulajos, sérülésmentes, nyugdíjasé volt(nem falábú, fakezű...), ment évente 19-20e km-et, 157ezerrel vettem, patika a kocsi, mint az új..... jól vettem nagyon is.... 3000 €
Nalátod és azt még magyar okmányosítanod kellet stb..
ez meg magyar már érvényes müszakival legalább is még pár óráig
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23356 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:55:22 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.30 vasárnap, 22:39:09
Nemtudom de tudtommal ezek a kocsik olyan 1,2-1,5Millió között mozognak.
Ha új porlasztókat veszel bele megálna a kocsi ára új csúcsokkal 900ezerbe.
nekem bűzlik valami mert ha tuti csak porlasztó lenne és jó álapotban van kb 900ra tennék ki
ha hazatudnál vele jönni csak a porlasztók vacakolnak simán 1milla lenne az ára kint nem?
vagy roszúl gondolkodom?
Ennek a kocsinak mivel első szériás 8-900e ft az ára.Amit te írsz azért 2004-2005-t lehet kapni.Namost erről a csúcs hibáról ahogy kérdezitek mit lehet tudni mert a hiba sok féle lehet.Abba a kereskedő tuti nem megy bele,hogy elvigyétek bárhova.Oda kell vinni olyan embert aki megpoharazza és kiindulásnak már ad támpontot.Továbbá kikell próbálni mit csinál terhelve és a kereskedő felelősége addig míg nincs megvásárolva.Ha ebbe sem megy bele akkor ahogy mondtátok hagyni kell a francba.Amúgy csak annyit,hogy ha újjat vesznek bele akkor fél misi lesz a javítás .Ha felújítják akkor meg 300-350 e ft kb.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23357 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:59:30 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.30 vasárnap, 22:49:32
Nalátod és azt még magyar okmányosítanod kellet stb..
ez meg magyar már érvényes müszakival legalább is még pár óráig
De nem zsákbamacska! Nekem az előélet és állapot simán megérte.
Amennyibe ez megáll, annyi itthon is az ilyen évjárat, felszereltség..... vagy talán több is.
Ebben viszont nincs zsákbamacska, nincs összetákolva, tekerve....variálva....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23358 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 12:05:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.30 vasárnap, 21:20:36
Azért tegyük hozzá, hogy volt már olyan is, hogy felújított PCS ment újra tönkre pár tízezer km alatt...
AndyA
az enyém pont 10k után adta meg most megint magát!
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23359 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 12:43:51 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.12.31 hétfő, 12:05:01
az enyém pont 10k után adta meg most megint magát!
Felújított? Hol csinálták? Hagy tanuljunk belőle, hova ne vigyük!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23360 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 12:48:08 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.12.31 hétfő, 12:05:01
az enyém pont 10k után adta meg most megint magát!
Ez ugye pár dolog miatt lehet: 1 Az ok, amiért a régi csúcsok tönkrementek, nem szűnt meg 2 rossz minőségűek voltak a csúcsok 3 nem is a csúcsokat kellett volna cserélni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23361 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 13:03:01 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.30 vasárnap, 22:39:09
Nemtudom de tudtommal ezek a kocsik olyan 1,2-1,5Millió között mozognak.
Ha új porlasztókat veszel bele megálna a kocsi ára új csúcsokkal 900ezerbe.
nekem bűzlik valami mert ha tuti csak porlasztó lenne és jó álapotban van kb 900ra tennék ki
ha hazatudnál vele jönni csak a porlasztók vacakolnak simán 1milla lenne az ára kint nem?
vagy roszúl gondolkodom?
1 milliót sem érnek ezek már, nemhogy afölött. Simán lehet, h más a baja, csak ezek így vannak a köztudatba, h a porlasztók. Amúgy meg hogylenne 1 ilyenbe 170? még mindig hisztek a mesékben? 10 éves. Ha igaz lenne nem állna a fertőben rossz porlasztókkal...
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23362 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 13:49:45 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.31 hétfő, 13:03:01
1 milliót sem érnek ezek már, nemhogy afölött. Simán lehet, h más a baja, csak ezek így vannak a köztudatba, h a porlasztók. Amúgy meg hogylenne 1 ilyenbe 170? még mindig hisztek a mesékben? 10 éves. Ha igaz lenne nem állna a fertőben rossz porlasztókkal...
Hát pont ezen gondolkodtam én is... ha az autót nem működőképes állapotban adják el, az valamit jelent...
Jót nem... miből állna venni 4 bontott csúcsot, aprópénzért, belerakni, és így eladni? Sokan csinálják így...
Valami huhuhúúúúncutság van itt, kérem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23363 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 15:36:16 »
Idézetet írta: Pisti - 2012.12.31 hétfő, 14:53:49
Neked hol csinálták meg a tisztítást?
Pisti!
Van módosítás, és törlés gomb is! Jó fórumozást!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23364 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 16:38:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.31 hétfő, 15:36:16
Pisti!
Van módosítás, és törlés gomb is! Jó fórumozást!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23365 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 17:38:15 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.31 hétfő, 15:36:16
Pisti!
Van módosítás, és törlés gomb is! Jó fórumozást!
de kis kötözködő genya vagyol.honnan tudod,hogy nem a gyors hsz számok növelése miatt van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23366 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 19:39:45 »
Nos tegnap előtt teletankoltam ferrárim és mentem vele driftelős kaparos hajtós szagatós 577Km-ert és vissza tankoltam 42Litert
A compim 7,3 fogyasztást mutatott,kiszámolva 7,2l vagyis szinte tök pontosan mutatta most végig
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23367 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 20:29:05 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.31 hétfő, 19:39:45
Nos tegnap előtt teletankoltam ferrárim és mentem vele driftelős kaparos hajtós szagatós 577Km-ert és vissza tankoltam 42Litert
A compim 7,3 fogyasztást mutatott,kiszámolva 7,2l vagyis szinte tök pontosan mutatta most végig
Egy ferráritól ez nem rossz....
De hogy alakult a mondeo fogyasztása?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23368 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 21:41:09 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.31 hétfő, 20:29:05
Egy ferráritól ez nem rossz....
De hogy alakult a mondeo fogyasztása?
Mióta meglett pöckőlve nekem ferrári lett
Amugy most hogy ökörködök vele elég durván, kajálós kedvében van a drága
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23369 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 21:50:52 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.31 hétfő, 21:41:09
Mióta meglett pöckőlve nekem ferrári lett
Amugy most hogy ökörködök vele elég durván, kajálós kedvében van a drága
Majd ha mész egy ferráróval....akkor át fogod keresztelni a pöckölt mondit valami másra.
Most újdonság persze, hogy ízlelgeted.....majd megszokod ezt is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23370 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 22:16:15 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.31 hétfő, 21:50:52
Majd ha mész egy ferráróval....akkor át fogod keresztelni a pöckölt mondit valami másra.
Most újdonság persze, hogy ízlelgeted.....majd megszokod ezt is.
Nem akarok ferrivel menni mert nincsrá pénzem hogy megvegyem
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23371 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 22:30:39 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.31 hétfő, 22:16:15
Nem akarok ferrivel menni mert nincsrá pénzem hogy megvegyem
A kettő nem mindig jár együtt, hogy meg kell venni mielőtt mész vele.....
Húúúú én milyen autókat javítottam már és mentem velük.... pl. az egyiknek csak egy hátsó vészhárító alsó koptatója volt 640e forint körül....
.... szerencsére nem nekem kellett megvennem, de a biztosítónak is kerek lett a szeme
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23372 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 22:42:31 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.31 hétfő, 17:38:15
de kis kötözködő genya vagyol.honnan tudod,hogy nem a gyors hsz számok növelése miatt van?
Segítem a friss fórumozót a fejlődésben!
Te meg csak grillezzél a csomitartóban!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23373 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 22:48:03 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.31 hétfő, 22:30:39
A kettő nem mindig jár együtt, hogy meg kell venni mielőtt mész vele.....
Húúúú én milyen autókat javítottam már és mentem velük.... pl. az egyiknek csak egy hátsó vészhárító alsó koptatója volt 640e forint körül....
.... szerencsére nem nekem kellett megvennem, de a biztosítónak is kerek lett a szeme
Na igen.
MÁS...
Valaki vett már észre kattogó hangot az első futóműbe?
Főként akkor hallom ha nullárol elindulok,illetve mielőtt nullára leálok.
Mintha valami lötyögne,de semmi mikor elvittem futomü vizsgálatra ugy szétcicálta az a motoros talp azt hittem kiszakad minden belőle,semmi nem mozog nem kotyog és mégis ott az a hang.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23374 Dátum:
2013.01.01 kedd, 12:02:08 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.31 hétfő, 22:48:03
Na igen.
MÁS...
Valaki vett már észre kattogó hangot az első futóműbe?
Főként akkor hallom ha nullárol elindulok,illetve mielőtt nullára leálok.
Mintha valami lötyögne,de semmi mikor elvittem futomü vizsgálatra ugy szétcicálta az a motoros talp azt hittem kiszakad minden belőle,semmi nem mozog nem kotyog és mégis ott az a hang.
az valami féltengely zaj szerintem
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23375 Dátum:
2013.01.01 kedd, 12:05:17 »
Sziasztok Boldog új esztendőt kívánok mindenkinek!
Az lenne a kérdésem hogy termosztát cserénél milyen tömítéseket kell cserélni mert a dobozban vagy egy tömítés de a termosztát házának is van külön ?
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23376 Dátum:
2013.01.01 kedd, 12:07:40 »
Idézetet írta: f27 - 2012.12.31 hétfő, 22:48:03
Na igen.
MÁS...
Valaki vett már észre kattogó hangot az első futóműbe?
Főként akkor hallom ha nullárol elindulok,illetve mielőtt nullára leálok.
Mintha valami lötyögne,de semmi mikor elvittem futomü vizsgálatra ugy szétcicálta az a motoros talp azt hittem kiszakad minden belőle,semmi nem mozog nem kotyog és mégis ott az a hang.
kavics a gumiban?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23377 Dátum:
2013.01.01 kedd, 12:08:40 »
Idézetet írta: virag - 2013.01.01 kedd, 12:05:17
Sziasztok Boldog új esztendőt kívánok mindenkinek!
Az lenne a kérdésem hogy termosztát cserénél milyen tömítéseket kell cserélni mert a dobozban vagy egy tömítés de a termosztát házának is van külön ?
nincs a termosztát házban.az az 1 tömítés van,amit a termóra kell rakni.A ház összehúzza oszt csókolom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23378 Dátum:
2013.01.01 kedd, 14:19:33 »
Szia!
Nekem volt ilyen, a stapilizátor pálcsa kilazult, csak meg kellett húzni, s ennyi. Pontosan ilyen volt nekem is a jelenség.
Idézetet írta: alf - 2013.01.01 kedd, 12:07:40
kavics a gumiban?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23379 Dátum:
2013.01.01 kedd, 15:28:38 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.01 kedd, 12:07:40
kavics a gumiban?
Az nemlehetne mert a pedálokon is érzem a kattanást.
Lehet ahogy másik forumtárs mondja féltengej hang persze az lelett ellenőrizve és jónak tünik/teljes kormányforditásnál sem adja azt a hangot.
Ráadásul van mikor napokig semmi kattanás nincs aztán napokig van
Naplózva
mhz40
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23380 Dátum:
2013.01.01 kedd, 21:13:13 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.13 csütörtök, 09:56:17
hibakodot kell olvastatni.lehet egr,turbo elektronika,uzarendszer.nem kell találgatni,ha megvan a hibakod.ha feljossz delpestre, a diagban tudok segíteni ingyen.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!!!
Naplózva
mhz40
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23381 Dátum:
2013.01.01 kedd, 21:18:00 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.13 csütörtök, 09:31:26
1. Ez még nem biztos, hogy csúcs, ne riogasd a legrosszabbal!
2. Ha jól emlékszem Stealt írta, hogy anno mikor beszart neki az EGR (MKIII 2.2), akkor vészüzem lett belőle, majd Trailer, szervíz csere újra. Ez után ledugózta a francba
a jó EGR-t
. EUR 4-nél dob hibakódot dugózott jó EGR-nél, de az nem csinál vészüzemet csak a rossz EGR.
3. ELM327 és ELM327 között is van különbség. Ez is le lett írva már többször. Ha nincs benne a Ford-hoz való protokoll (talán J1850), akkor nem olvassa, és akkor nem szabad megvenni. Én is láttam olyat ami a Fordal nem működik, azt nem is vettem meg. Amit Scmiditől vettem az meg jó volt eddig amiben próbáltam (pl: Mondeo 2004,2005,2006 TDCI, Mondeo 1997 Benzin 1.8, Sokoda Fabia, Fiesta 2002, Angel Fiestája).
"35 ezerért pakson kiütik, vagy Szfváron hogy ne világítson a check engin az EGR miatt."
Kiütik vagy ki írtják szoftveresen? Átírja a szoftvert?
Annyit persze nem ér, mert akkor inkább törölgetem párszázkm-enként 1 perc alatt (az ELM327+mobil-al).
Köszönöm a a választ!!!
Naplózva
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23382 Dátum:
2013.01.02 szerda, 09:39:50 »
sziasztok
van arról tapasztalat hogy melyik termosztát lehet a bibis ebben az esetben?
- városon kívül terhelésre középen a mutató, de amint beérek városban és 50-nel szivárgok, akkor visszaesik a hőfok és megy szépen balra a mutató.
Köszi
Nándi
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23383 Dátum:
2013.01.02 szerda, 10:35:28 »
Idézetet írta: nandi - 2013.01.02 szerda, 09:39:50
sziasztok
van arról tapasztalat hogy melyik termosztát lehet a bibis ebben az esetben?
- városon kívül terhelésre középen a mutató, de amint beérek városban és 50-nel szivárgok, akkor visszaesik a hőfok és megy szépen balra a mutató.
Köszi
Nándi
Az olajkörit szokták emlegetni a többiek ilyenkor.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23384 Dátum:
2013.01.02 szerda, 11:29:32 »
Idézetet írta: GiN - 2013.01.02 szerda, 10:35:28
Az olajkörit szokták emlegetni a többiek ilyenkor.
De a javaslat mindkettő egyszerre legyen cserélve.Az előfordul,hogy nem lesz változás utána sem.De lehet,hogy jobb lesz erre is készülj fel.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23385 Dátum:
2013.01.02 szerda, 13:30:11 »
Azért ilyen soha volt hogy ahogy beérek a városba akkor egyből visszahűl, szóval becsesződne ha ezen állapot nem javulna...
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23386 Dátum:
2013.01.02 szerda, 14:01:53 »
Idézetet írta: nandi - 2013.01.02 szerda, 13:30:11
Azért ilyen soha volt hogy ahogy beérek a városba akkor egyből visszahűl, szóval becsesződne ha ezen állapot nem javulna...
azért írta Tisler, mert szopatós szokott lenni a két termosztátos megoldás. Azaz van, hogy lövése sincs az embernek, melyik szaródik éppen. A másik meg a kacat termosztátok esete. Van, aki rakott bele többet is, mert nem volt jó elsőre.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23387 Dátum:
2013.01.02 szerda, 14:22:59 »
Idézetet írta: GiN - 2013.01.02 szerda, 14:01:53
azért írta Tisler, mert szopatós szokott lenni a két termosztátos megoldás. Azaz van, hogy lövése sincs az embernek, melyik ***ódik éppen. A másik meg a kacat termosztátok esete. Van, aki rakott bele többet is, mert nem volt jó elsőre.
Tudom már évekkel ezelőtt túl voltam ezeken
kezdeném a normállal, mit javasolnál ami nem kacat? köszi
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23388 Dátum:
2013.01.02 szerda, 17:51:41 »
Idézetet írta: nandi - 2013.01.02 szerda, 14:22:59
Tudom már évekkel ezelőtt túl voltam ezeken
kezdeném a normállal, mit javasolnál ami nem kacat? köszi
olajköriből csak gyárit kapsz. 5-6000 Ft. a másikból lehet válogatni, de majd mindenki a gyáriban érzi a bizalmat.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23389 Dátum:
2013.01.02 szerda, 18:10:14 »
Idézetet írta: GiN - 2013.01.02 szerda, 17:51:41
olajköriből csak gyárit kapsz. 5-6000 Ft. a másikból lehet válogatni, de majd mindenki a gyáriban érzi a bizalmat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23390 Dátum:
2013.01.02 szerda, 18:48:10 »
Idézetet írta: nandi - 2013.01.02 szerda, 13:30:11
Azért ilyen soha volt hogy ahogy beérek a városba akkor egyből visszahűl, szóval becsesződne ha ezen állapot nem javulna...
Én mind a kettő termosztátot gyárira cseréltettem az ősz végén,és azóta is mindíg beáll középre a mutatóm városban is.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
szell.n
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23391 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 11:22:30 »
Sziasztok
2.0 TDCI mondeo hibakód kiolvasásnál
P2336 hibát jelez, pontossan ez mit jelent
Köszi választ.
Naplózva
Mr.Windd
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23392 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 11:36:18 »
Idézetet írta: szell.n - 2013.01.03 csütörtök, 11:22:30
Sziasztok
2.0 TDCI mondeo hibakód kiolvasásnál
P2336 hibát jelez, pontossan ez mit jelent
Köszi választ.
P2336 - 1-es henger, kopogási küszöbérték felett
De ha roszúl írtam kijavítanak a nálam okosabbak
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23393 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 11:47:31 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.03 csütörtök, 11:36:18
P2336 - 1-es henger, kopogási küszöbérték felett
De ha roszúl írtam kijavítanak a nálam okosabbak
"Rosszul" írtad.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23394 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 11:53:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.03 csütörtök, 11:47:31
"Rosszul" írtad.
AndyA
nem a helyesírásra gondoltam hogy kijavítanak
Naplózva
szedi78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23395 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 13:01:42 »
Hello!Szeretnék egy kis segítséget.Nemrég vettem egy( 2.2tdci ,2005.okt.,QJBB.)mondeót.A probléma a következő:kb 1700-2100 közötti fordulaton apró rángatás,bizonytalan gázreakció.Füst nincs,egr tiszta,hibakód nincs,jól húz,fogyasztás 6.0-6.5ig.Már több helyen nézték nem találtak semmit.Mit csináljak vele?Valakinek hasonló hiba esetleg?Előre is kösz!!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23396 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 13:06:54 »
Idézetet írta: szedi78 - 2013.01.03 csütörtök, 13:01:42
Hello!Szeretnék egy kis segítséget.Nemrég vettem egy( 2.2tdci ,2005.okt.,QJBB.)mondeót.A probléma a következő:kb 1700-2100 közötti fordulaton apró rángatás,bizonytalan gázreakció.Füst nincs,egr tiszta,hibakód nincs,jól húz,fogyasztás 6.0-6.5ig.Már több helyen nézték nem találtak semmit.Mit csináljak vele?Valakinek hasonló hiba esetleg?Előre is kösz!!
Turbót megnézték? Lehet a geometria van kicsit leragadva...De ezt csak mint laikus mondom,az okosak majd megcáfolnak
Naplózva
baranyizoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23397 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 14:51:35 »
Sziasztok!
Van egy remelem kis problemam! Nemreg lett cserelve mind a 4 pcsucs, kitakaritva a tank, uj szurok es a magasnyomasu szivattyu felujitva. Olyan dolgokat produkal a gep, hogy ha kicsit jobban nyomom neki (2500-3500 fordulat) idonkent (mindegy, hogy 2-3-4 be vagyok) megtorpan a motor, mintha nem kapna uzemanyagot utana megint huz, megint megtorpan es van hogy az izzitas is elkezd villogni es a motor is leall! Gyujtas le gyujtas vissza indulas aztan megint jo! Olvastam a forumon, hogy valakinek volt hasonlo baja, de azota hiaba keresem a kommentet nem talalom!
Varom a hozzaerto valaszokat!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23398 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 15:02:15 »
Idézetet írta: baranyizoli - 2013.01.03 csütörtök, 14:51:35
Sziasztok!
Van egy remelem kis problemam! Nemreg lett cserelve mind a 4 pcsucs, kitakaritva a tank, uj szurok es a magasnyomasu szivattyu felujitva. Olyan dolgokat produkal a gep, hogy ha kicsit jobban nyomom neki (2500-3500 fordulat) idonkent (mindegy, hogy 2-3-4 be vagyok) megtorpan a motor, mintha nem kapna uzemanyagot utana megint huz, megint megtorpan es van hogy az izzitas is elkezd villogni es a motor is leall! Gyujtas le gyujtas vissza indulas aztan megint jo! Olvastam a forumon, hogy valakinek volt hasonlo baja, de azota hiaba keresem a kommentet nem talalom!
Varom a hozzaerto valaszokat!
Ez nagy gáz!!!Alapból lehet a szürőd koszos hiába új valamitől eltömödött.HA ezt megnézted és csere után sem javul akkor az egész 4csúcs6+szivattyú felujítás kuka.Ugyanis ez amikor megtorpan és villog az izzítójeled akkor vészüzem be vált a motor,vagyis elengedi a nyomást a csúcs de ha le is áll akkor a szivattyú is rossz.Hibakódot olvasstass mert nekem amikor ilyen volt a szivattyú hibát hozta.Csak én nem ujítattam fel én vettem a Ford-tól és gond nélkül megy már 21ekm óta.Erre készülj.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23399 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 15:06:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.03 csütörtök, 15:02:15
Ez nagy gáz!!!Alapból lehet a szürőd koszos hiába új valamitől eltömödött.HA ezt megnézted és csere után sem javul akkor az egész 4csúcs6+szivattyú felujítás kuka.Ugyanis ez amikor megtorpan és villog az izzítójeled akkor vészüzem be vált a motor,vagyis elengedi a nyomást a csúcs de ha le is áll akkor a szivattyú is rossz.Hibakódot olvasstass mert nekem amikor ilyen volt a szivattyú hibát hozta.Csak én nem ujítattam fel én vettem a Ford-tól és gond nélkül megy már 21ekm óta.Erre készülj.
Továbbá azt is nézd meg vedd le a védő burkolatot és nézd meg nincs-e a csúcsok körül gázolaj szivárgás mert azt is azonnal megkell szüntetni ha van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
461
462
463
464
465
466
467
[
468
]
469
470
471
472
473
474
475
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ