Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 06:25:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 463 464 465 466 467 468 469 [470] 471 472 473 474 475 476 477 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14378964 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23450 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:09:05 »

Még 100.000Km sem bir ki egy motor? basszus dúrva! és itt garantáltan még nincs 100K a motorba.
mindegy jobb idő lesz aszem nagy generál lesz
majd elkezdem venni az alkatrészeket és egybe mindent kicserélek egy szép nap ami addig össze jön Smiley

MÁS...

Szerintem össze hangolodott a kocsim a chiptuning óta
most már akár 4dik gangba száraz betonon elforognak a kerekek  taps

A kuplung ezt birni fogja vagy megnyúvadnak gyorsan?
Aha, 2006-as TDCi 96ekm-el. Ez, van akinek esetleg tényleg hihető Roll Eyes De ha a 96ekm elé raknál egy 2 est vagy egy 3-ast akkor konkrétan el is hinném én is  Wink
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23451 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:19:10 »

Aha, 2006-as TDCi 96ekm-el. Ez, van akinek esetleg tényleg hihető Roll Eyes De ha a 96ekm elé raknál egy 2 est vagy egy 3-ast akkor konkrétan el is hinném én is  Wink
Ugyanannyira hihető mint egy 2004-es Mondeo amiben 125 ezer van. Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #23452 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:22:15 »

Aha, 2006-as TDCi 96ekm-el. Ez, van akinek esetleg tényleg hihető Roll Eyes De ha a 96ekm elé raknál egy 2 est vagy egy 3-ast akkor konkrétan el is hinném én is  Wink

Motorcserés történet volt, vagy nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23453 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:22:25 »

Ugyanannyira hihető mint egy 2004-es Mondeo amiben 125 ezer van. Smiley


2004.03. ....és 157.000 km  beka3   Hundert procent!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23454 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:22:41 »

Ugyanannyira hihető mint egy 2004-es Mondeo amiben 125 ezer van. Smiley

Persze én meg dombon ülő vadászkutya vagyok vau vau.... hehe
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23455 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:23:57 »

Motorcserés történet volt, vagy nem?
Ezt miért tőlem kérdezed  fejvakaras
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23456 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:26:49 »

Aha, 2006-as TDCi 96ekm-el. Ez, van akinek esetleg tényleg hihető Roll Eyes De ha a 96ekm elé raknál egy 2 est vagy egy 3-ast akkor konkrétan el is hinném én is  Wink
egy 2008 kocsi motorja amit nemegész 2 évesen hátulrol telibevertek ugy hogy totálkáros lett Smiley
Mielött mondanád tudom hogy 2007 be vége lett a gártása ennek a motornak de mint ezt már leirtam a motort évgyürű szerint is 2007/12 hóban gyártották,és mint kiderűlt 155Le volt gyárilag
Az autóban amiből kiszedtük a motort 87.000Km volt szervízkönyv szerint is ,amég mint montam a 2 éves korát sem töltötte be a forgalomba.
Tehát
Akkor most vegyük alapul a tényt hogy az autóba halálbiztos hogy nincs 100e km Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23457 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:27:13 »

Ja, kicsit "tútótaeplus2
Ez mekkora!  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23458 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:27:54 »

nemtuloztam el.
Pontosan 3bár nyomás van az első gumikban!
Eléggé rosz utakon járok és vagy a felnit zúzom le vagy a gumi lesz keményebb.
sokat járok erdélybe és az ottani utakon pár alufelnit lezuztam már totál kárra a puszta közepén  eplus2

a felnit nem zuzod le akkor sem,viszont ha ekkora nyomással jársz hidd el a felni is nagyobb igénybevételnek van kitéve..plusz toronycsapágy és egyeéb dolgok döglenek meg emiatt..én mérlegelném a dolgot... Smiley
Naplózva
baranyizoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #23459 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:32:23 »

Szia!

Az én voltam! Nekem pont ilyenem volt, és nekem a magas nyomású oldalán a szelepet kellett cserélni, nekem pontosan ez volt a jelenség. Gyakorlatilag túl nagy rail nyomásr produkált.

De egy hibakód mindent megmond, mit mond a hibatárad?

Meszi


Van egy remelem kis problemam! Nemreg lett cserelve mind a 4 pcsucs, kitakaritva a tank, uj szurok es a magasnyomasu szivattyu felujitva. Olyan dolgokat produkal a gep, hogy ha kicsit jobban nyomom neki (2500-3500 fordulat) idonkent (mindegy, hogy 2-3-4 be vagyok) megtorpan a motor, mintha nem kapna uzemanyagot utana megint huz, megint megtorpan es van hogy az izzitas is elkezd villogni es a motor is leall! Gyujtas le gyujtas vissza indulas aztan megint jo! Olvastam a forumon, hogy valakinek volt hasonlo baja, de azota hiaba keresem a kommentet nem talalom!

Varom a hozzaerto valaszokat!


Koszi a tippet! Smiley Emlekeztem, hogy olvastam ilyet valahol de az istennek se talalom azota se... Smiley
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23460 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:34:34 »

egy 2008 kocsi motorja amit nemegész 2 évesen hátulrol telibevertek ugy hogy totálkáros lett Smiley
Mielött mondanád tudom hogy 2007 be vége lett a gártása ennek a motornak de mint ezt már leirtam a motort évgyürű szerint is 2007/12 hóban gyártották,és mint kiderűlt 155Le volt gyárilag
Az autóban amiből kiszedtük a motort 87.000Km volt szervízkönyv szerint is ,amég mint montam a 2 éves korát sem töltötte be a forgalomba.
Tehát
Akkor most vegyük alapul a tényt hogy az autóba halálbiztos hogy nincs 100e km Smiley
Nem akarlak elszomorítani de az MKIII-asoknál  csak a QJBA Euro III 2.2TDCi motor volt gyárilag 155 lóerő már a későbbi Euro IV-es QJBB 2.2 TDCi is csak 152 lóerő. A ford gyárilag nem chippelt és nem is lehetett rendelni hozzá chip készletet mint pl. SAAB-nál. Így neked elég mókás 2.0TDC-id lehet 155 lóerővel, ami a.) nem annyi b.) nem gyári chip szomoru1
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23461 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:37:20 »

a felnit nem zuzod le akkor sem,viszont ha ekkora nyomással jársz hidd el a felni is nagyobb igénybevételnek van kitéve..plusz toronycsapágy és egyeéb dolgok döglenek meg emiatt..én mérlegelném a dolgot... Smiley
Ezt olyannak mondod aki 2x EKG ritmust ütött kéz felnibe nemrég?
15cm hosszan szétrepedt a felnim 2db egyszere és 5cm mélyen beleverődött ékalakba a kátyútól.
a gumiban alap 2,2bár volt
Havi szinten zuzom a felniket vagyis amig nem pumpáltam fel 3bárra a gumikat (kb 5 hónapja járok igy) Tehát vagy pár kis cucc vagy sorozatos gyári alufelni gumistol...
Hidd el felmértem a lehetőségeket Smiley
errefelé a kétévente teljes futómüveztetés nemnagyszám  eplus2
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23462 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:43:46 »

Nem akarlak elszomorítani de az MKIII-asoknál  csak a QJBA Euro III 2.2TDCi motor volt gyárilag 155 lóerő már a későbbi Euro IV-es QJBB 2.2 TDCi is csak 152 lóerő. A ford gyárilag nem chippelt és nem is lehetett rendelni hozzá chip készletet mint pl. SAAB-nál. Így neked elég mókás 2.0TDC-id lehet 155 lóerővel, ami a.) nem annyi b.) nem gyári chip szomoru1
Mikor a forgalmit néztem láttam a 115Kw motort amit ugye én megmosolyogtam mert ugye tudjuk hogy 96Kw motor van bennük.
Az angol magyarázta a sport kiadásu verziot vagy mit persze én az ültetett részen meg a 18" gyári felniken kívűl jah meg a kromos küszöbökön kivűl nemláttam semmi külömbséget,igaz erősködött hogy ezt így hozta ki a szanból nem ő alakította így átt.
És mikor itt montam mosolyogvan hogy annak a forgalmiába 115Kw volt irva,közölték velem hoy létezik belőle ilyen verzió.
Nos ekkor gúvadt a szemem nekem is Smiley
Eleve 2008 XX havi volt a kocsi kiadása! már MK4 nek kellet volna lennie! a forgalomba helyezés pedig 2008 közepe volt és 2010 be már telibeverve várt sorsára az udvaron. nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23463 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:50:57 »

Mikor a forgalmit néztem láttam a 115Kw motort amit ugye én megmosolyogtam mert ugye tudjuk hogy 96Kw motor van bennük.
Az angol magyarázta a sport kiadásu verziot vagy mit persze én az ültetett részen meg a 18" gyári felniken kívűl jah meg a kromos küszöbökön kivűl nemláttam semmi külömbséget,igaz erősködött hogy ezt így hozta ki a szanból nem ő alakította így átt.
És mikor itt montam mosolyogvan hogy annak a forgalmiába 115Kw volt irva,közölték velem hoy létezik belőle ilyen verzió.
Nos ekkor gúvadt a szemem nekem is Smiley
Eleve 2008 XX havi volt a kocsi kiadása! már MK4 nek kellet volna lennie! a forgalomba helyezés pedig 2008 közepe volt és 2010 be már telibeverve várt sorsára az udvaron. nyes

A gyártási ideje mi? A forgalomba helyezés ugye egy más dolog.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23464 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:58:21 »

Mikor a forgalmit néztem láttam a 115Kw motort amit ugye én megmosolyogtam mert ugye tudjuk hogy 96Kw motor van bennük.
Az angol magyarázta a sport kiadásu verziot vagy mit persze én az ültetett részen meg a 18" gyári felniken kívűl jah meg a kromos küszöbökön kivűl nemláttam semmi külömbséget,igaz erősködött hogy ezt így hozta ki a szanból nem ő alakította így átt.
És mikor itt montam mosolyogvan hogy annak a forgalmiába 115Kw volt irva,közölték velem hoy létezik belőle ilyen verzió.
Nos ekkor gúvadt a szemem nekem is Smiley
Eleve 2008 XX havi volt a kocsi kiadása! már MK4 nek kellet volna lennie! a forgalomba helyezés pedig 2008 közepe volt és 2010 be már telibeverve várt sorsára az udvaron. nyes
A forgalmiban volt? Az tényleg hiteles dokumentum (többnyire) eplus2 Kár hogy a forgalmi szerint  az én MKIII-as 2.2TDCi-m  2.0TDi  , mert azt is elírták  Undecided
Nem volt 155 lóerős 2.0TDCi hivatalosan. Ilyet hivatalosan rendelni nem lehetett Angliában sem. Véletlenül 2006-ban rendeltem az MKIII-asomat már csak kíváncsiságból megnéztem hogy milyen felszereltségekkel és motorokkal lehetett rendelni a németeknél a hollandoknál és természetesen az angoloknál. Sehol nem lehetett ilyet rendelni. Békélj meg azzal a gondolattal hogy a chippet nem a gyárban rakták rá.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23465 Dátum: 2013.01.04 péntek, 22:01:46 »

Valamint valóban annyi LE vagy csak papíron......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23466 Dátum: 2013.01.04 péntek, 22:19:06 »

A forgalmiban volt? Az tényleg hiteles dokumentum (többnyire) eplus2 Kár hogy a forgalmi szerint  az én MKIII-as 2.2TDCi-m  2.0TDi  , mert azt is elírták  Undecided
Nem volt 155 lóerős 2.0TDCi hivatalosan. Ilyet hivatalosan rendelni nem lehetett Angliában sem. Véletlenül 2006-ban rendeltem az MKIII-asomat már csak kíváncsiságból megnéztem hogy milyen felszereltségekkel és motorokkal lehetett rendelni a németeknél a hollandoknál és természetesen az angoloknál. Sehol nem lehetett ilyet rendelni. Békélj meg azzal a gondolattal hogy a chippet nem a gyárban rakták rá.
A holland kocsija 2008 második vagy 3 dik hóban gyártották. és 2008 közepén tették forgalomba.
Mikor kész lett és elsőnek mentem vele 130 lóerős motorhoz voltam hozzá szokva .
Annál lényegesen erősebb volt.
egy haverom 150loerös BMW után azt monta erősebb a kocsim
És ezt megerősitették többen is. én akkor azt montam mindenkié gyengébb volt 130 lónál nyes vagy mégsem?
Most hogy meglett chipelve mégerősebb lett.
Haverom E46 6hengeres 3ezres bömös után azt monta hogy hogy jújjjjj pedig az ő gépe sem semmi de lesett ki a fejéből Smiley
Én meg pláne,de tudom így hogy ilyen brutálisan megy ennek nagy hátránya lesz még. angel
Persze pontosan ezért van egy komplett 2006 motorom a garázsba  eplus2
Naplózva
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23467 Dátum: 2013.01.04 péntek, 22:24:09 »

http://www.kepfeltoltes.hu/view/130104/mondeo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/130104/mondeo2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ilyen a kocsim amúgy.
Kicsit koszos azt nenézzétek  integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23468 Dátum: 2013.01.04 péntek, 22:44:31 »

Persze én meg dombon ülő vadászkutya vagyok vau vau.... hehe
Miért kell minden áron 300 e km-nek lenni minden autóba?Én sem megyek vele 12 e km-nél többet 1 évben.Az előző tulaj akitől vettem az sem ment.Mért baj ez.Csak kérdezem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23469 Dátum: 2013.01.04 péntek, 22:49:58 »

Miért kell minden áron 300 e km-nek lenni minden autóba?Én sem megyek vele 12 e km-nél többet 1 évben.Az előző tulaj akitől vettem az sem ment.Mért baj ez.Csak kérdezem.
Mert bevett szokás hogy átlag évi 20e km számolnak egy disel autónál,és ugy vannak vele aki szalonbol kihoz egy diselt az rohatsokat akar kocsikázni.
Az én autom egy családé volt ott is egy nő vezette városban napi szinten munkába menetre.
Az eredeti motorba 135,000Km van,tehát az sem lenne vészes.
Az már más kérdés hogy én tavaly 46,000Km mentem az elözö diselemmel  nyes
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23470 Dátum: 2013.01.04 péntek, 22:53:06 »

A forgalmiban volt? Az tényleg hiteles dokumentum (többnyire) eplus2 Kár hogy a forgalmi szerint  az én MKIII-as 2.2TDCi-m  2.0TDi  , mert azt is elírták  Undecided
Nem volt 155 lóerős 2.0TDCi hivatalosan. Ilyet hivatalosan rendelni nem lehetett Angliában sem. Véletlenül 2006-ban rendeltem az MKIII-asomat már csak kíváncsiságból megnéztem hogy milyen felszereltségekkel és motorokkal lehetett rendelni a németeknél a hollandoknál és természetesen az angoloknál. Sehol nem lehetett ilyet rendelni. Békélj meg azzal a gondolattal hogy a chippet nem a gyárban rakták rá.

van itt Pécsen egy 2.0TDDi a mi 145LE-vel adtak ki gyárilag a németeknél is WOLF tuning-os(gyakolatilag egy chip van rajta,meg WOLF felnik,lökösök,optika)....igy helyezték forgalomba kint is... eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23471 Dátum: 2013.01.04 péntek, 23:00:09 »

Mert bevett szokás hogy átlag évi 20e km számolnak egy disel autónál,és ugy vannak vele aki szalonbol kihoz egy diselt az rohatsokat akar kocsikázni.
Az én autom egy családé volt ott is egy nő vezette városban napi szinten munkába menetre.
Az eredeti motorba 135,000Km van,tehát az sem lenne vészes.
Az már más kérdés hogy én tavaly 46,000Km mentem az elözö diselemmel  nyes
eNem akarom leírni mer unom már,hogy az ember mindig tudja,hogy igaza van és be is tudja bizonyítani de kételkednek benne.Én nem megyek ennyit vele na és akkor mivan.Attól még én tudom amennyi benne van annyi km.Az enyémet sem használta az előző tulaj,a mostani kocsijával is ezt csinálja többet áll mint megy tartom vele a kapcsolatot.De mindegy.Valaki többet megy valaki kevesebbet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23472 Dátum: 2013.01.04 péntek, 23:09:29 »

eNem akarom leírni mer unom már,hogy az ember mindig tudja,hogy igaza van és be is tudja bizonyítani de kételkednek benne.Én nem megyek ennyit vele na és akkor mivan.Attól még én tudom amennyi benne van annyi km.Az enyémet sem használta az előző tulaj,a mostani kocsijával is ezt csinálja többet áll mint megy tartom vele a kapcsolatot.De mindegy.Valaki többet megy valaki kevesebbet.
tesom kocsija itvan nálam a garázsba őmeg 100Km-arrébb lakik.havonta egszer elmegy 15km-re lévő boltba.
Így hány Km lesz a kocsijába 1 év alatt,és hihető lesz a Km állás mikor eladja?  nyes

Más
Hogy nelegyen annyira off..
Más érez olyant ,hogy hidegen a második sebeséget úgy kell beerőszakolni neki?
Ha már ketyegett egy 10 pecet ugy megy mintha vajazták volna.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.04 péntek, 23:12:01 írta f27 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23473 Dátum: 2013.01.04 péntek, 23:13:47 »

tesom kocsija itvan nálam a garázsba őmeg 100Km-arrébb lakik.havonta egszer elmegy 15km-re lévő boltba.
Így hány Km lesz a kocsijába 1 év alatt,és hihető lesz a Km állás mikor eladja?  nyes

Más
Hogy nelegyen annyira off..
Más érez olyant ,hogy hidegen a második sebeséget úgy kell beerőszakolni neki?
Ha már ketyegett egy 10 pecet ugy megy mintha vajazták volna.

Elég rossz befektetés volt megvenni azt a kocsit. Ennyit vígan taxival is megtehetne és nem lenne értékvesztés, avulás, adók, költségek, karbantartás...stb.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23474 Dátum: 2013.01.04 péntek, 23:14:48 »

tesom kocsija itvan nálam a garázsba őmeg 100Km-arrébb lakik.havonta egszer elmegy 15km-re lévő boltba.
Így hány Km lesz a kocsijába 1 év alatt,és hihető lesz a Km állás mikor eladja?  nyes

Más
Hogy nelegyen annyira off..
Más érez olyant ,hogy hidegen a második sebeséget úgy kell beerőszakolni neki?
Ha már ketyegett egy 10 pecet ugy megy mintha vajazták volna.

Szerintem 10 perc alatt olvad meg a vaj a váltókulisszán.  Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23475 Dátum: 2013.01.04 péntek, 23:51:59 »

van itt Pécsen egy 2.0TDDi a mi 145LE-vel adtak ki gyárilag a németeknél is WOLF tuning-os(gyakolatilag egy chip van rajta,meg WOLF felnik,lökösök,optika)....igy helyezték forgalomba kint is... eplus2
Biztos van ilyen csak ezt nem tudta így megvenni egy ford szalonban Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23476 Dátum: 2013.01.05 szombat, 10:30:52 »

Biztos van ilyen csak ezt nem tudta így megvenni egy ford szalonban Wink

Ezt nem tudjuk sajna, mert akitől kint vette nem kérdezte...
De egy Nyiregyházi bontós(akivel Pesten szoktam bizniszelni) elakart már adni nekem egy gyári 2.2-es TDDI-t, nem értettem énse és próbáltam meggyőzni hogy az tdci..de azt mondta NEM...
 fejvakaras nemtudom
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #23477 Dátum: 2013.01.05 szombat, 12:09:14 »

Sziasztok

A mai napon vettem észre a motortérben, hogy a képen bejelölt helyen van egy szíj ami már eléggé repedezett formában van. Arról viszont sejtésem sincs, hogy mi a funkciója.

http://kepfeltoltes.hu/130105/motor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #23478 Dátum: 2013.01.05 szombat, 12:20:31 »

Sziasztok

A mai napon vettem észre a motortérben, hogy a képen bejelölt helyen van egy szíj ami már eléggé repedezett formában van. Arról viszont sejtésem sincs, hogy mi a funkciója.

http://kepfeltoltes.hu/130105/motor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez a szíj hajtja a szervószivattyút és a vele egy tengelyen lévő vízpumpát.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23479 Dátum: 2013.01.05 szombat, 12:25:55 »

Pontosan
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #23480 Dátum: 2013.01.05 szombat, 12:27:46 »

Ez a szíj hajtja a szervószivattyút és a vele egy tengelyen lévő vízpumpát.

Köszi a választ. Ahogy néztem időszerű rajta a csere.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23481 Dátum: 2013.01.05 szombat, 12:28:53 »

Köszi a választ. Ahogy néztem időszerű rajta a csere.

Ha elszakadna -még rombolhat is- biztos észrevennéd a kormányon....és a hőfokmutatón. Ne várd meg.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #23482 Dátum: 2013.01.05 szombat, 14:59:01 »

Sziasztok!
Termosztát gondjaim voltak mert nem érte el az autó az üzemi hőfokot.
Ki lett cserélve mindkét termosztát és most azt csinálja,hogy ha nagyon lassan megyek vagy üresbe ketyeg
a motor akkor leesik majdnem 0-ra,mikor elindulok és tolom neki akkor felmegy,és csak akkor marad ott ha folyton nyomom a gázt.
Nem fordítva kéne lennie?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #23483 Dátum: 2013.01.05 szombat, 15:10:03 »

Tisztelt Fórumtársak!
a problémám a következő, ma menet közben megállt az autó  villogott az izzításjelző és kb 2 percig nem tudtam elindítani utána ment ! beálltam  garázsba egyszer elindult utána pedig megint villogó izzításjelző és a motor nem indul! nincs dtc de nem indult a teszt!mi lehet a baj?
ajka kőrnyékén valaki diagba tud segíteni esetleg megbízható szervíz?várom segítő hozzászólásokat! előre i köszönöm mindenkinek!
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 15:31:08 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23484 Dátum: 2013.01.05 szombat, 15:15:36 »

Tisztelt Fórumtársak!
a problémám a következő, ma menet közben megállt az autó  villogott az izzításjelző és kb 2 percig nem tudtam elindítani utána ment ! beálltam  garázsba egyszer elindult utána pedig megint villogó izzításjelző és a motor nem indul! megakartam nézni a dtc-ket de nem indult a teszt!mi lehet a baj?
ajka kőrnyékén valaki diagba tud segíteni esetleg megbízható szervíz?várom segítő hozzászólásokat! előre i köszönöm mindenkinek!

Olvasd át, biztosan segít a további lépésekben.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #23485 Dátum: 2013.01.05 szombat, 15:22:33 »

Olvasd át, biztosan segít a további lépésekben.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91

cmp jeladó hibájához hasonlít!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23486 Dátum: 2013.01.05 szombat, 15:31:36 »

cmp jeladó hibájához hasonlít!

Balatonfüreden van egy jó ismerősöm...szakmabeli kollégám. Őt bátran ajánlanám.
Ha érdekel, írj püt-t.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #23487 Dátum: 2013.01.05 szombat, 15:39:52 »

Balatonfüreden van egy jó ismerősöm...szakmabeli kollégám. Őt bátran ajánlanám.
Ha érdekel, írj püt-t.
kösz de kicsit közelebb kellene! hol a cmp jeladó?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23488 Dátum: 2013.01.05 szombat, 15:45:45 »

kösz de kicsit közelebb kellene! hol a cmp jeladó?

Közelebb? 40 km Ajkától....az semmi.
A vezérműtengely helyzetérzékelője. Ezt hiába nézed.... mérni kell. A jó és a rossz alkatrész is teljesen egyforma.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #23489 Dátum: 2013.01.05 szombat, 15:59:09 »

Közelebb? 40 km Ajkától....az semmi.
A vezérműtengely helyzetérzékelője. Ezt hiába nézed.... mérni kell. A jó és a rossz alkatrész is teljesen egyforma.



tudom csak így nem akarok annyira a nyolcason!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23490 Dátum: 2013.01.05 szombat, 16:02:46 »

tudom csak így nem akarok annyira a nyolcason!

8-as? Arra tényleg nem 40 km....

Úrkút, Tóvázsony, Balatonszőlős, Balatonfüred.....  Cool
vagy Padragkút, Nagyvázsony fele és utána Tóvázsony, Balatonszőlős, Balatonfüred...
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 16:05:10 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #23491 Dátum: 2013.01.05 szombat, 16:13:06 »

8-as? Arra tényleg nem 40 km....

Úrkút, Tóvázsony, Balatonszőlős, Balatonfüred.....  Cool
vagy Padragkút, Nagyvázsony fele és utána Tóvázsony, Balatonszőlős, Balatonfüred...
én nem ajkán lakom csak ott dolgozom azért írtam ajka környékét mert a kisfalut(borszörcsök) nem ismeritek. amúgy nagyon köszi a segítséget!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23492 Dátum: 2013.01.05 szombat, 17:34:45 »

én nem ajkán lakom csak ott dolgozom azért írtam ajka környékét mert a kisfalut(borszörcsök) nem ismeritek. amúgy nagyon köszi a segítséget!
A tipusodból ítélve olyan mint az enyém és csajk a gyári diag fog hiteles képet adni a hibádról.A másik diagoknál előfog fordulni sajnos ,hogy a hibát nem ismeri fel és ISMERETLENKÉNT fogja adni.A CMP jeladót is jelzi hibaként.Szerintem más lesz ott mert a CMP miatt 2 perc után még nem indul be annak sajnos több kell mire észhez tér.Nézd meg a vezérlő relétcseréld át valamelyikre mert azonossak ha jól zudom.Múltkor egy lánynak is itt ez volt a hiba és átcserélték és megszünt,vagy veszel bele egy újjat.Amúgy ez már nekem is lett cserélve
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #23493 Dátum: 2013.01.05 szombat, 18:12:09 »

A tipusodból ítélve olyan mint az enyém és csajk a gyári diag fog hiteles képet adni a hibádról.A másik diagoknál előfog fordulni sajnos ,hogy a hibát nem ismeri fel és ISMERETLENKÉNT fogja adni.A CMP jeladót is jelzi hibaként.Szerintem más lesz ott mert a CMP miatt 2 perc után még nem indul be annak sajnos több kell mire észhez tér.Nézd meg a vezérlő relétcseréld át valamelyikre mert azonossak ha jól zudom.Múltkor egy lánynak is itt ez volt a hiba és átcserélték és megszünt,vagy veszel bele egy újjat.Amúgy ez már nekem is lett cserélve
ezt a vezérlő relét hol találom? és mivel tudom kicserélni?
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 18:14:35 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23494 Dátum: 2013.01.05 szombat, 18:32:48 »

ezt a vezérlő relét hol találom? és mivel tudom kicserélni?
A motor térben találoda kimti biztosíték táblában.Úgy tudom 4 egyforma relé van és múltkor átcserélte a fórumtárs a másikkal és nem jött elő a hiba.Így irta>De ha veszel bele egy újjat akkor az a legjobb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23495 Dátum: 2013.01.05 szombat, 18:42:09 »

K 163 PCM Relay


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #23496 Dátum: 2013.01.05 szombat, 18:48:18 »

A motor térben találoda kimti biztosíték táblában.Úgy tudom 4 egyforma relé van és múltkor átcserélte a fórumtárs a másikkal és nem jött elő a hiba.Így irta>De ha veszel bele egy újjat akkor az a legjobb.
esetleg a színét tudod?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #23497 Dátum: 2013.01.05 szombat, 18:49:12 »

K 163 PCM Relay



köszi
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
f27
Vendég
« Új hozzászólás #23498 Dátum: 2013.01.05 szombat, 19:46:00 »

Az elöbb játszottam egy kicsit  nyes
http://www.youtube.com/watch?v=hh7M4i3Dsjk&feature=youtu.be
egy 2Km szakasz csak gyorsan elfogyott az út  angel
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 19:48:07 írta f27 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #23499 Dátum: 2013.01.05 szombat, 20:09:55 »

Az elöbb játszottam egy kicsit  nyes
http://www.youtube.com/watch?v=hh7M4i3Dsjk&feature=youtu.be
egy 2Km szakasz csak gyorsan elfogyott az út  angel

Kinn vagy Németországban?  wow1 wow1 wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 463 464 465 466 467 468 469 [470] 471 472 473 474 475 476 477 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.419 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.