Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:12:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
463
464
465
466
467
468
469
[
470
]
471
472
473
474
475
476
477
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14649254 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23450 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:09:05 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.04 péntek, 20:25:57
Még 100.000Km sem bir ki egy motor? basszus dúrva! és itt garantáltan még nincs 100K a motorba.
mindegy jobb idő lesz aszem nagy generál lesz
majd elkezdem venni az alkatrészeket és egybe mindent kicserélek egy szép nap ami addig össze jön
MÁS...
Szerintem össze hangolodott a kocsim a chiptuning óta
most már akár 4dik gangba száraz betonon elforognak a kerekek
A kuplung ezt birni fogja vagy megnyúvadnak gyorsan?
Aha, 2006-as TDCi 96ekm-el. Ez, van akinek esetleg tényleg hihető
De ha a 96ekm elé raknál egy 2 est vagy egy 3-ast akkor konkrétan el is hinném én is
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23451 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:19:10 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.04 péntek, 21:09:05
Aha, 2006-as TDCi 96ekm-el. Ez, van akinek esetleg tényleg hihető
De ha a 96ekm elé raknál egy 2 est vagy egy 3-ast akkor konkrétan el is hinném én is
Ugyanannyira hihető mint egy 2004-es Mondeo amiben 125 ezer van.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23452 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:22:15 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.04 péntek, 21:09:05
Aha, 2006-as TDCi 96ekm-el. Ez, van akinek esetleg tényleg hihető
De ha a 96ekm elé raknál egy 2 est vagy egy 3-ast akkor konkrétan el is hinném én is
Motorcserés történet volt, vagy nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23453 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:22:25 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.01.04 péntek, 21:19:10
Ugyanannyira hihető mint egy 2004-es Mondeo amiben 125 ezer van.
2004.03. ....és 157.000 km
Hundert procent!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23454 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:22:41 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.01.04 péntek, 21:19:10
Ugyanannyira hihető mint egy 2004-es Mondeo amiben 125 ezer van.
Persze én meg dombon ülő vadászkutya vagyok vau vau....
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23455 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:23:57 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.04 péntek, 21:22:15
Motorcserés történet volt, vagy nem?
Ezt miért tőlem kérdezed
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23456 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:26:49 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.04 péntek, 21:09:05
Aha, 2006-as TDCi 96ekm-el. Ez, van akinek esetleg tényleg hihető
De ha a 96ekm elé raknál egy 2 est vagy egy 3-ast akkor konkrétan el is hinném én is
egy 2008 kocsi motorja amit nemegész 2 évesen hátulrol telibevertek ugy hogy totálkáros lett
Mielött mondanád tudom hogy 2007 be vége lett a gártása ennek a motornak de mint ezt már leirtam a motort évgyürű szerint is 2007/12 hóban gyártották,és mint kiderűlt 155Le volt gyárilag
Az autóban amiből kiszedtük a motort 87.000Km volt szervízkönyv szerint is ,amég mint montam a 2 éves korát sem töltötte be a forgalomba.
Tehát
Akkor most vegyük alapul a tényt hogy az autóba halálbiztos hogy nincs 100e km
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23457 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:27:13 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.01.04 péntek, 21:00:58
Ja, kicsit "
tútóta
"
Ez mekkora!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23458 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:27:54 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.04 péntek, 21:01:46
nemtuloztam el.
Pontosan 3bár nyomás van az első gumikban!
Eléggé rosz utakon járok és vagy a felnit zúzom le vagy a gumi lesz keményebb.
sokat járok erdélybe és az ottani utakon pár alufelnit lezuztam már totál kárra a puszta közepén
a felnit nem zuzod le akkor sem,viszont ha ekkora nyomással jársz hidd el a felni is nagyobb igénybevételnek van kitéve..plusz toronycsapágy és egyeéb dolgok döglenek meg emiatt..én mérlegelném a dolgot...
Naplózva
baranyizoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23459 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:32:23 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.04 péntek, 14:41:08
Szia!
Az én voltam! Nekem pont ilyenem volt, és nekem a magas nyomású oldalán a szelepet kellett cserélni, nekem pontosan ez volt a jelenség. Gyakorlatilag túl nagy rail nyomásr produkált.
De egy hibakód mindent megmond, mit mond a hibatárad?
Meszi
Van egy remelem kis problemam! Nemreg lett cserelve mind a 4 pcsucs, kitakaritva a tank, uj szurok es a magasnyomasu szivattyu felujitva. Olyan dolgokat produkal a gep, hogy ha kicsit jobban nyomom neki (2500-3500 fordulat) idonkent (mindegy, hogy 2-3-4 be vagyok) megtorpan a motor, mintha nem kapna uzemanyagot utana megint huz, megint megtorpan es van hogy az izzitas is elkezd villogni es a motor is leall! Gyujtas le gyujtas vissza indulas aztan megint jo! Olvastam a forumon, hogy valakinek volt hasonlo baja, de azota hiaba keresem a kommentet nem talalom!
Varom a hozzaerto valaszokat!
Koszi a tippet!
Emlekeztem, hogy olvastam ilyet valahol de az istennek se talalom azota se...
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI N7BA GHIA EXECUTIVE
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23460 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:34:34 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.04 péntek, 21:26:49
egy 2008 kocsi motorja amit nemegész 2 évesen hátulrol telibevertek ugy hogy totálkáros lett
Mielött mondanád tudom hogy 2007 be vége lett a gártása ennek a motornak de mint ezt már leirtam a motort évgyürű szerint is 2007/12 hóban gyártották,és mint kiderűlt 155Le volt gyárilag
Az autóban amiből kiszedtük a motort 87.000Km volt szervízkönyv szerint is ,amég mint montam a 2 éves korát sem töltötte be a forgalomba.
Tehát
Akkor most vegyük alapul a tényt hogy az autóba halálbiztos hogy nincs 100e km
Nem akarlak elszomorítani de az MKIII-asoknál csak a QJBA Euro III 2.2TDCi motor volt gyárilag 155 lóerő már a későbbi Euro IV-es QJBB 2.2 TDCi is csak 152 lóerő. A ford gyárilag nem chippelt és nem is lehetett rendelni hozzá chip készletet mint pl. SAAB-nál. Így neked elég mókás 2.0TDC-id lehet 155 lóerővel, ami a.) nem annyi b.) nem gyári chip
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23461 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:37:20 »
Idézetet írta: waver - 2013.01.04 péntek, 21:27:54
a felnit nem zuzod le akkor sem,viszont ha ekkora nyomással jársz hidd el a felni is nagyobb igénybevételnek van kitéve..plusz toronycsapágy és egyeéb dolgok döglenek meg emiatt..én mérlegelném a dolgot...
Ezt olyannak mondod aki 2x EKG ritmust ütött kéz felnibe nemrég?
15cm hosszan szétrepedt a felnim 2db egyszere és 5cm mélyen beleverődött ékalakba a kátyútól.
a gumiban alap 2,2bár volt
Havi szinten zuzom a felniket vagyis amig nem pumpáltam fel 3bárra a gumikat (kb 5 hónapja járok igy) Tehát vagy pár kis cucc vagy sorozatos gyári alufelni gumistol...
Hidd el felmértem a lehetőségeket
errefelé a kétévente teljes futómüveztetés nemnagyszám
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23462 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:43:46 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.04 péntek, 21:34:34
Nem akarlak elszomorítani de az MKIII-asoknál csak a QJBA Euro III 2.2TDCi motor volt gyárilag 155 lóerő már a későbbi Euro IV-es QJBB 2.2 TDCi is csak 152 lóerő. A ford gyárilag nem chippelt és nem is lehetett rendelni hozzá chip készletet mint pl. SAAB-nál. Így neked elég mókás 2.0TDC-id lehet 155 lóerővel, ami a.) nem annyi b.) nem gyári chip
Mikor a forgalmit néztem láttam a 115Kw motort amit ugye én megmosolyogtam mert ugye tudjuk hogy 96Kw motor van bennük.
Az angol magyarázta a sport kiadásu verziot vagy mit persze én az ültetett részen meg a 18" gyári felniken kívűl jah meg a kromos küszöbökön kivűl nemláttam semmi külömbséget,igaz erősködött hogy ezt így hozta ki a szanból nem ő alakította így átt.
És mikor itt montam mosolyogvan hogy annak a forgalmiába 115Kw volt irva,közölték velem hoy létezik belőle ilyen verzió.
Nos ekkor gúvadt a szemem nekem is
Eleve 2008 XX havi volt a kocsi kiadása! már MK4 nek kellet volna lennie! a forgalomba helyezés pedig 2008 közepe volt és 2010 be már telibeverve várt sorsára az udvaron.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23463 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:50:57 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.04 péntek, 21:43:46
Mikor a forgalmit néztem láttam a 115Kw motort amit ugye én megmosolyogtam mert ugye tudjuk hogy 96Kw motor van bennük.
Az angol magyarázta a sport kiadásu verziot vagy mit persze én az ültetett részen meg a 18" gyári felniken kívűl jah meg a kromos küszöbökön kivűl nemláttam semmi külömbséget,igaz erősködött hogy ezt így hozta ki a szanból nem ő alakította így átt.
És mikor itt montam mosolyogvan hogy annak a forgalmiába 115Kw volt irva,közölték velem hoy létezik belőle ilyen verzió.
Nos ekkor gúvadt a szemem nekem is
Eleve 2008 XX havi volt a kocsi kiadása! már MK4 nek kellet volna lennie! a forgalomba helyezés pedig 2008 közepe volt és 2010 be már telibeverve várt sorsára az udvaron.
A gyártási ideje mi? A forgalomba helyezés ugye egy más dolog.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23464 Dátum:
2013.01.04 péntek, 21:58:21 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.04 péntek, 21:43:46
Mikor a forgalmit néztem láttam a 115Kw motort amit ugye én megmosolyogtam mert ugye tudjuk hogy 96Kw motor van bennük.
Az angol magyarázta a sport kiadásu verziot vagy mit persze én az ültetett részen meg a 18" gyári felniken kívűl jah meg a kromos küszöbökön kivűl nemláttam semmi külömbséget,igaz erősködött hogy ezt így hozta ki a szanból nem ő alakította így átt.
És mikor itt montam mosolyogvan hogy annak a forgalmiába 115Kw volt irva,közölték velem hoy létezik belőle ilyen verzió.
Nos ekkor gúvadt a szemem nekem is
Eleve 2008 XX havi volt a kocsi kiadása! már MK4 nek kellet volna lennie! a forgalomba helyezés pedig 2008 közepe volt és 2010 be már telibeverve várt sorsára az udvaron.
A forgalmiban volt? Az tényleg hiteles dokumentum (többnyire)
Kár hogy a forgalmi szerint az én MKIII-as 2.2TDCi-m 2.0TDi , mert azt is elírták
Nem volt 155 lóerős 2.0TDCi hivatalosan. Ilyet hivatalosan rendelni nem lehetett Angliában sem. Véletlenül 2006-ban rendeltem az MKIII-asomat már csak kíváncsiságból megnéztem hogy milyen felszereltségekkel és motorokkal lehetett rendelni a németeknél a hollandoknál és természetesen az angoloknál. Sehol nem lehetett ilyet rendelni. Békélj meg azzal a gondolattal hogy a chippet nem a gyárban rakták rá.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23465 Dátum:
2013.01.04 péntek, 22:01:46 »
Valamint valóban annyi LE vagy csak papíron......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23466 Dátum:
2013.01.04 péntek, 22:19:06 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.04 péntek, 21:58:21
A forgalmiban volt? Az tényleg hiteles dokumentum (többnyire)
Kár hogy a forgalmi szerint az én MKIII-as 2.2TDCi-m 2.0TDi , mert azt is elírták
Nem volt 155 lóerős 2.0TDCi hivatalosan. Ilyet hivatalosan rendelni nem lehetett Angliában sem. Véletlenül 2006-ban rendeltem az MKIII-asomat már csak kíváncsiságból megnéztem hogy milyen felszereltségekkel és motorokkal lehetett rendelni a németeknél a hollandoknál és természetesen az angoloknál. Sehol nem lehetett ilyet rendelni. Békélj meg azzal a gondolattal hogy a chippet nem a gyárban rakták rá.
A holland kocsija 2008 második vagy 3 dik hóban gyártották. és 2008 közepén tették forgalomba.
Mikor kész lett és elsőnek mentem vele 130 lóerős motorhoz voltam hozzá szokva .
Annál lényegesen erősebb volt.
egy haverom 150loerös BMW után azt monta erősebb a kocsim
És ezt megerősitették többen is. én akkor azt montam mindenkié gyengébb volt 130 lónál
vagy mégsem?
Most hogy meglett chipelve mégerősebb lett.
Haverom E46 6hengeres 3ezres bömös után azt monta hogy hogy jújjjjj pedig az ő gépe sem semmi de lesett ki a fejéből
Én meg pláne,de tudom így hogy ilyen brutálisan megy ennek nagy hátránya lesz még.
Persze pontosan ezért van egy komplett 2006 motorom a garázsba
Naplózva
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23467 Dátum:
2013.01.04 péntek, 22:24:09 »
http://www.kepfeltoltes.hu/view/130104/mondeo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/130104/mondeo2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ilyen a kocsim amúgy.
Kicsit koszos azt nenézzétek
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23468 Dátum:
2013.01.04 péntek, 22:44:31 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.04 péntek, 21:22:41
Persze én meg dombon ülő vadászkutya vagyok vau vau....
Miért kell minden áron 300 e km-nek lenni minden autóba?Én sem megyek vele 12 e km-nél többet 1 évben.Az előző tulaj akitől vettem az sem ment.Mért baj ez.Csak kérdezem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23469 Dátum:
2013.01.04 péntek, 22:49:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.04 péntek, 22:44:31
Miért kell minden áron 300 e km-nek lenni minden autóba?Én sem megyek vele 12 e km-nél többet 1 évben.Az előző tulaj akitől vettem az sem ment.Mért baj ez.Csak kérdezem.
Mert bevett szokás hogy átlag évi 20e km számolnak egy disel autónál,és ugy vannak vele aki szalonbol kihoz egy diselt az rohatsokat akar kocsikázni.
Az én autom egy családé volt ott is egy nő vezette városban napi szinten munkába menetre.
Az eredeti motorba 135,000Km van,tehát az sem lenne vészes.
Az már más kérdés hogy én tavaly 46,000Km mentem az elözö diselemmel
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23470 Dátum:
2013.01.04 péntek, 22:53:06 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.04 péntek, 21:58:21
A forgalmiban volt? Az tényleg hiteles dokumentum (többnyire)
Kár hogy a forgalmi szerint az én MKIII-as 2.2TDCi-m 2.0TDi , mert azt is elírták
Nem volt 155 lóerős 2.0TDCi hivatalosan. Ilyet hivatalosan rendelni nem lehetett Angliában sem. Véletlenül 2006-ban rendeltem az MKIII-asomat már csak kíváncsiságból megnéztem hogy milyen felszereltségekkel és motorokkal lehetett rendelni a németeknél a hollandoknál és természetesen az angoloknál. Sehol nem lehetett ilyet rendelni. Békélj meg azzal a gondolattal hogy a chippet nem a gyárban rakták rá.
van itt Pécsen egy 2.0TDDi a mi 145LE-vel adtak ki gyárilag a németeknél is WOLF tuning-os(gyakolatilag egy chip van rajta,meg WOLF felnik,lökösök,optika)....igy helyezték forgalomba kint is...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23471 Dátum:
2013.01.04 péntek, 23:00:09 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.04 péntek, 22:49:58
Mert bevett szokás hogy átlag évi 20e km számolnak egy disel autónál,és ugy vannak vele aki szalonbol kihoz egy diselt az rohatsokat akar kocsikázni.
Az én autom egy családé volt ott is egy nő vezette városban napi szinten munkába menetre.
Az eredeti motorba 135,000Km van,tehát az sem lenne vészes.
Az már más kérdés hogy én tavaly 46,000Km mentem az elözö diselemmel
eNem akarom leírni mer unom már,hogy az ember mindig tudja,hogy igaza van és be is tudja bizonyítani de kételkednek benne.Én nem megyek ennyit vele na és akkor mivan.Attól még én tudom amennyi benne van annyi km.Az enyémet sem használta az előző tulaj,a mostani kocsijával is ezt csinálja többet áll mint megy tartom vele a kapcsolatot.De mindegy.Valaki többet megy valaki kevesebbet.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23472 Dátum:
2013.01.04 péntek, 23:09:29 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.04 péntek, 23:00:09
eNem akarom leírni mer unom már,hogy az ember mindig tudja,hogy igaza van és be is tudja bizonyítani de kételkednek benne.Én nem megyek ennyit vele na és akkor mivan.Attól még én tudom amennyi benne van annyi km.Az enyémet sem használta az előző tulaj,a mostani kocsijával is ezt csinálja többet áll mint megy tartom vele a kapcsolatot.De mindegy.Valaki többet megy valaki kevesebbet.
tesom kocsija itvan nálam a garázsba őmeg 100Km-arrébb lakik.havonta egszer elmegy 15km-re lévő boltba.
Így hány Km lesz a kocsijába 1 év alatt,és hihető lesz a Km állás mikor eladja?
Más
Hogy nelegyen annyira off..
Más érez olyant ,hogy hidegen a második sebeséget úgy kell beerőszakolni neki?
Ha már ketyegett egy 10 pecet ugy megy mintha vajazták volna.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.04 péntek, 23:12:01 írta f27
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23473 Dátum:
2013.01.04 péntek, 23:13:47 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.04 péntek, 23:09:29
tesom kocsija itvan nálam a garázsba őmeg 100Km-arrébb lakik.havonta egszer elmegy 15km-re lévő boltba.
Így hány Km lesz a kocsijába 1 év alatt,és hihető lesz a Km állás mikor eladja?
Más
Hogy nelegyen annyira off..
Más érez olyant ,hogy hidegen a második sebeséget úgy kell beerőszakolni neki?
Ha már ketyegett egy 10 pecet ugy megy mintha vajazták volna.
Elég rossz befektetés volt megvenni azt a kocsit. Ennyit vígan taxival is megtehetne és nem lenne értékvesztés, avulás, adók, költségek, karbantartás...stb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23474 Dátum:
2013.01.04 péntek, 23:14:48 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.04 péntek, 23:09:29
tesom kocsija itvan nálam a garázsba őmeg 100Km-arrébb lakik.havonta egszer elmegy 15km-re lévő boltba.
Így hány Km lesz a kocsijába 1 év alatt,és hihető lesz a Km állás mikor eladja?
Más
Hogy nelegyen annyira off..
Más érez olyant ,hogy hidegen a második sebeséget úgy kell beerőszakolni neki?
Ha már ketyegett egy 10 pecet ugy megy mintha vajazták volna.
Szerintem 10 perc alatt olvad meg a vaj a váltókulisszán.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23475 Dátum:
2013.01.04 péntek, 23:51:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.04 péntek, 22:53:06
van itt Pécsen egy 2.0TDDi a mi 145LE-vel adtak ki gyárilag a németeknél is WOLF tuning-os(gyakolatilag egy chip van rajta,meg WOLF felnik,lökösök,optika)....igy helyezték forgalomba kint is...
Biztos van ilyen csak ezt nem tudta így megvenni egy ford szalonban
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23476 Dátum:
2013.01.05 szombat, 10:30:52 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.04 péntek, 23:51:59
Biztos van ilyen csak ezt nem tudta így megvenni egy ford szalonban
Ezt nem tudjuk sajna, mert akitől kint vette nem kérdezte...
De egy Nyiregyházi bontós(akivel Pesten szoktam bizniszelni) elakart már adni nekem egy gyári 2.2-es TDDI-t, nem értettem énse és próbáltam meggyőzni hogy az tdci..de azt mondta NEM...
Naplózva
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23477 Dátum:
2013.01.05 szombat, 12:09:14 »
Sziasztok
A mai napon vettem észre a motortérben, hogy a képen bejelölt helyen van egy szíj ami már eléggé repedezett formában van. Arról viszont sejtésem sincs, hogy mi a funkciója.
http://kepfeltoltes.hu/130105/motor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23478 Dátum:
2013.01.05 szombat, 12:20:31 »
Idézetet írta: T0aD - 2013.01.05 szombat, 12:09:14
Sziasztok
A mai napon vettem észre a motortérben, hogy a képen bejelölt helyen van egy szíj ami már eléggé repedezett formában van. Arról viszont sejtésem sincs, hogy mi a funkciója.
http://kepfeltoltes.hu/130105/motor_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a szíj hajtja a szervószivattyút és a vele egy tengelyen lévő vízpumpát.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23479 Dátum:
2013.01.05 szombat, 12:25:55 »
Pontosan
Naplózva
Imádom a dízeleket!
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23480 Dátum:
2013.01.05 szombat, 12:27:46 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.01.05 szombat, 12:20:31
Ez a szíj hajtja a szervószivattyút és a vele egy tengelyen lévő vízpumpát.
Köszi a választ. Ahogy néztem időszerű rajta a csere.
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23481 Dátum:
2013.01.05 szombat, 12:28:53 »
Idézetet írta: T0aD - 2013.01.05 szombat, 12:27:46
Köszi a választ. Ahogy néztem időszerű rajta a csere.
Ha elszakadna -még rombolhat is- biztos észrevennéd a kormányon....és a hőfokmutatón. Ne várd meg.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23482 Dátum:
2013.01.05 szombat, 14:59:01 »
Sziasztok!
Termosztát gondjaim voltak mert nem érte el az autó az üzemi hőfokot.
Ki lett cserélve mindkét termosztát és most azt csinálja,hogy ha nagyon lassan megyek vagy üresbe ketyeg
a motor akkor leesik majdnem 0-ra,mikor elindulok és tolom neki akkor felmegy,és csak akkor marad ott ha folyton nyomom a gázt.
Nem fordítva kéne lennie?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23483 Dátum:
2013.01.05 szombat, 15:10:03 »
Tisztelt Fórumtársak!
a problémám a következő, ma menet közben megállt az autó villogott az izzításjelző és kb 2 percig nem tudtam elindítani utána ment ! beálltam garázsba egyszer elindult utána pedig megint villogó izzításjelző és a motor nem indul! nincs dtc de nem indult a teszt!mi lehet a baj?
ajka kőrnyékén valaki diagba tud segíteni esetleg megbízható szervíz?várom segítő hozzászólásokat! előre i köszönöm mindenkinek!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 15:31:08 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23484 Dátum:
2013.01.05 szombat, 15:15:36 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.05 szombat, 15:10:03
Tisztelt Fórumtársak!
a problémám a következő, ma menet közben megállt az autó villogott az izzításjelző és kb 2 percig nem tudtam elindítani utána ment ! beálltam garázsba egyszer elindult utána pedig megint villogó izzításjelző és a motor nem indul! megakartam nézni a dtc-ket de nem indult a teszt!mi lehet a baj?
ajka kőrnyékén valaki diagba tud segíteni esetleg megbízható szervíz?várom segítő hozzászólásokat! előre i köszönöm mindenkinek!
Olvasd át, biztosan segít a további lépésekben.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23485 Dátum:
2013.01.05 szombat, 15:22:33 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.05 szombat, 15:15:36
Olvasd át, biztosan segít a további lépésekben.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
cmp jeladó hibájához hasonlít!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23486 Dátum:
2013.01.05 szombat, 15:31:36 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.05 szombat, 15:22:33
cmp jeladó hibájához hasonlít!
Balatonfüreden van egy jó ismerősöm...szakmabeli kollégám. Őt bátran ajánlanám.
Ha érdekel, írj püt-t.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23487 Dátum:
2013.01.05 szombat, 15:39:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.05 szombat, 15:31:36
Balatonfüreden van egy jó ismerősöm...szakmabeli kollégám. Őt bátran ajánlanám.
Ha érdekel, írj püt-t.
kösz de kicsit közelebb kellene! hol a cmp jeladó?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23488 Dátum:
2013.01.05 szombat, 15:45:45 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.05 szombat, 15:39:52
kösz de kicsit közelebb kellene! hol a cmp jeladó?
Közelebb? 40 km Ajkától....az semmi.
A vezérműtengely helyzetérzékelője. Ezt hiába nézed.... mérni kell. A jó és a rossz alkatrész is teljesen egyforma.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23489 Dátum:
2013.01.05 szombat, 15:59:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.05 szombat, 15:45:45
Közelebb? 40 km Ajkától....az semmi.
A vezérműtengely helyzetérzékelője. Ezt hiába nézed.... mérni kell. A jó és a rossz alkatrész is teljesen egyforma.
tudom csak így nem akarok annyira a nyolcason!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23490 Dátum:
2013.01.05 szombat, 16:02:46 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.05 szombat, 15:59:09
tudom csak így nem akarok annyira a nyolcason!
8-as? Arra tényleg nem 40 km....
Úrkút, Tóvázsony, Balatonszőlős, Balatonfüred.....
vagy Padragkút, Nagyvázsony fele és utána Tóvázsony, Balatonszőlős, Balatonfüred...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 16:05:10 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23491 Dátum:
2013.01.05 szombat, 16:13:06 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.05 szombat, 16:02:46
8-as? Arra tényleg nem 40 km....
Úrkút, Tóvázsony, Balatonszőlős, Balatonfüred.....
vagy Padragkút, Nagyvázsony fele és utána Tóvázsony, Balatonszőlős, Balatonfüred...
én nem ajkán lakom csak ott dolgozom azért írtam ajka környékét mert a kisfalut(borszörcsök) nem ismeritek. amúgy nagyon köszi a segítséget!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23492 Dátum:
2013.01.05 szombat, 17:34:45 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.05 szombat, 16:13:06
én nem ajkán lakom csak ott dolgozom azért írtam ajka környékét mert a kisfalut(borszörcsök) nem ismeritek. amúgy nagyon köszi a segítséget!
A tipusodból ítélve olyan mint az enyém és csajk a gyári diag fog hiteles képet adni a hibádról.A másik diagoknál előfog fordulni sajnos ,hogy a hibát nem ismeri fel és ISMERETLENKÉNT fogja adni.A CMP jeladót is jelzi hibaként.Szerintem más lesz ott mert a CMP miatt 2 perc után még nem indul be annak sajnos több kell mire észhez tér.Nézd meg a vezérlő relétcseréld át valamelyikre mert azonossak ha jól zudom.Múltkor egy lánynak is itt ez volt a hiba és átcserélték és megszünt,vagy veszel bele egy újjat.Amúgy ez már nekem is lett cserélve
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23493 Dátum:
2013.01.05 szombat, 18:12:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.05 szombat, 17:34:45
A tipusodból ítélve olyan mint az enyém és csajk a gyári diag fog hiteles képet adni a hibádról.A másik diagoknál előfog fordulni sajnos ,hogy a hibát nem ismeri fel és ISMERETLENKÉNT fogja adni.A CMP jeladót is jelzi hibaként.Szerintem más lesz ott mert a CMP miatt 2 perc után még nem indul be annak sajnos több kell mire észhez tér.Nézd meg a vezérlő relétcseréld át valamelyikre mert azonossak ha jól zudom.Múltkor egy lánynak is itt ez volt a hiba és átcserélték és megszünt,vagy veszel bele egy újjat.Amúgy ez már nekem is lett cserélve
ezt a vezérlő relét hol találom? és mivel tudom kicserélni?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 18:14:35 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23494 Dátum:
2013.01.05 szombat, 18:32:48 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.01.05 szombat, 18:12:09
ezt a vezérlő relét hol találom? és mivel tudom kicserélni?
A motor térben találoda kimti biztosíték táblában.Úgy tudom 4 egyforma relé van és múltkor átcserélte a fórumtárs a másikkal és nem jött elő a hiba.Így irta>De ha veszel bele egy újjat akkor az a legjobb.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23495 Dátum:
2013.01.05 szombat, 18:42:09 »
K 163 PCM Relay
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23496 Dátum:
2013.01.05 szombat, 18:48:18 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.05 szombat, 18:32:48
A motor térben találoda kimti biztosíték táblában.Úgy tudom 4 egyforma relé van és múltkor átcserélte a fórumtárs a másikkal és nem jött elő a hiba.Így irta>De ha veszel bele egy újjat akkor az a legjobb.
esetleg a színét tudod?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23497 Dátum:
2013.01.05 szombat, 18:49:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.05 szombat, 18:42:09
K 163 PCM Relay
köszi
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
f27
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23498 Dátum:
2013.01.05 szombat, 19:46:00 »
Az elöbb játszottam egy kicsit
http://www.youtube.com/watch?v=hh7M4i3Dsjk&feature=youtu.be
egy 2Km szakasz csak gyorsan elfogyott az út
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 19:48:07 írta f27
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23499 Dátum:
2013.01.05 szombat, 20:09:55 »
Idézetet írta: f27 - 2013.01.05 szombat, 19:46:00
Az elöbb játszottam egy kicsit
http://www.youtube.com/watch?v=hh7M4i3Dsjk&feature=youtu.be
egy 2Km szakasz csak gyorsan elfogyott az út
Kinn vagy Németországban?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
463
464
465
466
467
468
469
[
470
]
471
472
473
474
475
476
477
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ