Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 17:36:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 486 487 488 489 490 491 492 [493] 494 495 496 497 498 499 500 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13833174 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #24600 Dátum: 2013.02.09 szombat, 08:40:26 »

Köszönöm a segítséget. Mi lenne az a generátor ami jó lenne? Akkor már így megérné szabadonfutósítani?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #24601 Dátum: 2013.02.09 szombat, 09:00:18 »

Köszönöm a segítséget. Mi lenne az a generátor ami jó lenne? Akkor már így megérné szabadonfutósítani?
nem értem a kérdést.Mire gondolsz,hogy jó lenne?

A  teljes felújítás garanciával kb 25 e ft a Kertész utcában.assszem...
A generátor amúgy visteon 90A.
Szabadon futósítani meg mindenképpen megéri.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #24602 Dátum: 2013.02.09 szombat, 09:53:00 »

nem értem a kérdést.Mire gondolsz,hogy jó lenne?

A  teljes felújítás garanciával kb 25 e ft a Kertész utcában.assszem...
A generátor amúgy visteon 90A.
Szabadon futósítani meg mindenképpen megéri.

Bocsi rosszul fogalmaztam. Mi lenne a jó márkában ha persze itt is vannak különböző márkájú generátorok. De mivel írtad, hogy Visteon ezért gondolom nincsenek márkák.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #24603 Dátum: 2013.02.09 szombat, 12:55:54 »

Sziasztok!

Sokan kérték, hogy írjam le mi is a gond a kocsimmal, miért keresek szerelőt. Nos, a tünet a következő:
1000 - 1700-as fordulat között az autó remeg, motor kopog, kihagy. Mikor eléri az üzemi hőfokot, a jelenség mérséklődik, de teljesen nem szűnik meg. még ilyenkor is hallani egy kis szelephangot, de nem vészes. Mikor leállítom a meleg motort, aztán újra indítom, újra jön a kopogás rángatás, független a motor hőmérsékletétől, aztán pár perc múlva újra mérséklődik a hiba. A 4. hengerben most cseréltem porlasztót, gyári új került bele, a többit 2 éve újíttattam fel. A kocsi nem füstöl, nagyon jól megy csak alacsony fordulaton nem akar szépen járni. Kettős tömegű lenkerekem nincs, mert tiptronic váltóm van. Ha valakinek lenne ötlete mi lehet a gond, kérem írjon pár sort. Tanácsolták, hogy próbálkozzak jobb minőségű befecskendező tisztítóval, bár bevallom nem hiszem, hogy az megoldaná, a gondom.
Segítségeteket előre is köszönöm, szép hétvégét mindenkinek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24604 Dátum: 2013.02.09 szombat, 13:12:51 »

Sziasztok!

Sokan kérték, hogy írjam le mi is a gond a kocsimmal, miért keresek szerelőt. Nos, a tünet a következő:
1000 - 1700-as fordulat között az autó remeg, motor kopog, kihagy. Mikor eléri az üzemi hőfokot, a jelenség mérséklődik, de teljesen nem szűnik meg. még ilyenkor is hallani egy kis szelephangot, de nem vészes. Mikor leállítom a meleg motort, aztán újra indítom, újra jön a kopogás rángatás, független a motor hőmérsékletétől, aztán pár perc múlva újra mérséklődik a hiba. A 4. hengerben most cseréltem porlasztót, gyári új került bele, a többit 2 éve újíttattam fel. A kocsi nem füstöl, nagyon jól megy csak alacsony fordulaton nem akar szépen járni. Kettős tömegű lenkerekem nincs, mert tiptronic váltóm van. Ha valakinek lenne ötlete mi lehet a gond, kérem írjon pár sort. Tanácsolták, hogy próbálkozzak jobb minőségű befecskendező tisztítóval, bár bevallom nem hiszem, hogy az megoldaná, a gondom.
Segítségeteket előre is köszönöm, szép hétvégét mindenkinek.

A 4. befecskendezőt milyen megelőző vizsgálat után cserélted?

Simán befecskendező gyanús, remeg...kopog.
Ha úgy cserélted a 4-es befecskendezőt, hogy nem vitted el mindet vizsgálatra, ellenőrzésre, akkor ez nagy hiba volt.
Sajnos semmit nem jelent, hogy 2 éve újíttattad fel a többit.

« Utoljára szerkesztve: 2013.02.09 szombat, 13:36:55 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24605 Dátum: 2013.02.09 szombat, 13:34:05 »

Sziasztok!

Sokan kérték, hogy írjam le mi is a gond a kocsimmal, miért keresek szerelőt. Nos, a tünet a következő:
1000 - 1700-as fordulat között az autó remeg, motor kopog, kihagy. Mikor eléri az üzemi hőfokot, a jelenség mérséklődik, de teljesen nem szűnik meg. még ilyenkor is hallani egy kis szelephangot, de nem vészes. Mikor leállítom a meleg motort, aztán újra indítom, újra jön a kopogás rángatás, független a motor hőmérsékletétől, aztán pár perc múlva újra mérséklődik a hiba. A 4. hengerben most cseréltem porlasztót, gyári új került bele, a többit 2 éve újíttattam fel. A kocsi nem füstöl, nagyon jól megy csak alacsony fordulaton nem akar szépen járni. Kettős tömegű lenkerekem nincs, mert tiptronic váltóm van. Ha valakinek lenne ötlete mi lehet a gond, kérem írjon pár sort. Tanácsolták, hogy próbálkozzak jobb minőségű befecskendező tisztítóval, bár bevallom nem hiszem, hogy az megoldaná, a gondom.
Segítségeteket előre is köszönöm, szép hétvégét mindenkinek.
vik-el beszéltél?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #24606 Dátum: 2013.02.09 szombat, 14:36:29 »

Mind 4-et megnézték padon és csak a 4. volt rossz. Az autó jól megy nem füstöl, csak ez a rohadt remegés van, meg a kopogás. Van egy szerviz Érden, Fockter a neve. Volt már ott valaki vihetem oda az autót?
Naplózva
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #24607 Dátum: 2013.02.09 szombat, 14:37:44 »

vik-el beszéltél?

Vik-el sajnos még nem tudtam beszélni, de hétfőn felhívom. Hétvégén nem akarom zavarni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #24608 Dátum: 2013.02.09 szombat, 15:17:00 »

Mind 4-et megnézték padon és csak a 4. volt rossz. Az autó jól megy nem füstöl, csak ez a rohadt remegés van, meg a kopogás. Van egy szerviz Érden, Fockter a neve. Volt már ott valaki vihetem oda az autót?
A 4es porlasztó fel lett programozva?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24609 Dátum: 2013.02.09 szombat, 15:18:33 »

Mind 4-et megnézték padon és csak a 4. volt rossz. Az autó jól megy nem füstöl, csak ez a rohadt remegés van, meg a kopogás. Van egy szerviz Érden, Fockter a neve. Volt már ott valaki vihetem oda az autót?

A 4. porlasztó jól lett illesztve a motorhoz? Kód?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #24610 Dátum: 2013.02.09 szombat, 15:26:09 »

Bocsi rosszul fogalmaztam. Mi lenne a jó márkában ha persze itt is vannak különböző márkájú generátorok. De mivel írtad, hogy Visteon ezért gondolom nincsenek márkák.
A gyári márka Visteon.De azért is érdemes a gyárinál maradni,mert a smart charge töltőrendszer speciális,és az ecu végzi a tötés szabályozását.Más generátorok lehet,hogy nem illeszkednek a rendszerbe.Ilyen pl a Hella.Nem jó a mondiba,pedig van hozzá utángyártott.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #24611 Dátum: 2013.02.09 szombat, 17:36:42 »

A 4. porlasztó jól lett illesztve a motorhoz? Kód?

A porlasztó megfelelően lett illesztve a motorhoz, ezt már két szervizben is elvégezték, viszont egyik szerelő sem gyári géppel dolgozott, így elképzelhető, hogy ezért nem működik megfelelően. Ez nálam az A verzió. A B verzió, hogy rossz még egy porlasztóm. A C verzió (ebbe belesem merek gondolni) hogy a magasnyomású szivattyúm szépen nyomja tele a porlasztóimat kosszal és mind tönkre megy miatta szépen lassan.
Hétfőn felhívom az érdi szerelőt, állítólag a téma specialistája, és talán ő a végére tud majd járni a dolgoknak.
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #24612 Dátum: 2013.02.09 szombat, 18:13:56 »

A gyári márka Visteon.De azért is érdemes a gyárinál maradni,mert a smart charge töltőrendszer speciális,és az ecu végzi a tötés szabályozását.Más generátorok lehet,hogy nem illeszkednek a rendszerbe.Ilyen pl a Hella.Nem jó a mondiba,pedig van hozzá utángyártott.
A generátor szabadonfutósításához mikre van szükség? és Kb:árban?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24613 Dátum: 2013.02.09 szombat, 18:22:13 »

A generátor szabadonfutósításához mikre van szükség? és Kb:árban?
Faq-ban olvasd el róla a cikket!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24614 Dátum: 2013.02.09 szombat, 18:26:12 »

A generátor szabadonfutósításához mikre van szükség? és Kb:árban?
Relhist-től a szabadon futóra  smile   ő mondja meg az árat is, de nem veszélyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #24615 Dátum: 2013.02.09 szombat, 18:28:29 »

A generátor szabadonfutósításához mikre van szükség? és Kb:árban?

Relhist fórumtársat keresd. Ő megmondja, hogy mibe kerül éppen a szabadonfutó 13körül mozog...
Csak a szabadonfutót kell megvenned és beépítened. Persze ajánlott egyszerre mindent cserélni (szíj, feszítő, szíjtárcsa), ez megnövelné az alkatrészek élettartamát, de ha nem akarsz annyit rááldozni, már a szabadonfutó is hatalmas előrelépés.

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24616 Dátum: 2013.02.09 szombat, 18:59:48 »

A porlasztó megfelelően lett illesztve a motorhoz, ezt már két szervizben is elvégezték, viszont egyik szerelő sem gyári géppel dolgozott, így elképzelhető, hogy ezért nem működik megfelelően. Ez nálam az A verzió. A B verzió, hogy rossz még egy porlasztóm. A C verzió (ebbe belesem merek gondolni) hogy a magasnyomású szivattyúm szépen nyomja tele a porlasztóimat kosszal és mind tönkre megy miatta szépen lassan.
Hétfőn felhívom az érdi szerelőt, állítólag a téma specialistája, és talán ő a végére tud majd járni a dolgoknak.
Annak semmi köze,hogy nem gyári diaggal lett programozva.Az a kiolvasáskor fontos.Amikor cserélték akkor mind a 4-et újra beprogramozták vagy csak amelyiket cserélték???Szeedd le a gázolaj szürőt és peremezd ki a tetejét és kiveszed a belsejét akkor látod milyen az alja és mágnessel megnézed összegyújti-e a fémreszeléket az alján.Alapjáraton óvatossan ha emeled a fordulatot akkor is remeg?Mert  nekem mikor így elkezdett remegni akkor lett minden cserélve sajnos.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #24617 Dátum: 2013.02.09 szombat, 21:38:13 »

Annak semmi köze,hogy nem gyári diaggal lett programozva.Az a kiolvasáskor fontos.Amikor cserélték akkor mind a 4-et újra beprogramozták vagy csak amelyiket cserélték???Szeedd le a gázolaj szürőt és peremezd ki a tetejét és kiveszed a belsejét akkor látod milyen az alja és mágnessel megnézed összegyújti-e a fémreszeléket az alján.Alapjáraton óvatossan ha emeled a fordulatot akkor is remeg?Mert  nekem mikor így elkezdett remegni akkor lett minden cserélve sajnos.

Igen, mikor finoman emelem a fordulatot, remeg, kopog. Ha erősebb gázt adok, mintha minden megoldódna, az autó kiválóan gyorsul és a kopogás is teljesen megszűnik. Ha igaz amit a szerelő állít, mind a négyet újra programozták. Én a saját szememmel láttam a gépen az értékeket alapjáraton. 0.3 és 0,5 mg között emelt mindhárom fej az első henger porlasztójához képest. Sajnos azt nem vizsgálták mit mutat, ha gázt adnak.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24618 Dátum: 2013.02.09 szombat, 22:25:39 »

Igen, mikor finoman emelem a fordulatot, remeg, kopog. Ha erősebb gázt adok, mintha minden megoldódna, az autó kiválóan gyorsul és a kopogás is teljesen megszűnik. Ha igaz amit a szerelő állít, mind a négyet újra programozták. Én a saját szememmel láttam a gépen az értékeket alapjáraton. 0.3 és 0,5 mg között emelt mindhárom fej az első henger porlasztójához képest. Sajnos azt nem vizsgálták mit mutat, ha gázt adnak.
1) lehet, hogy nem gyújtási sorrendben programozták
2) nézesd meg a kompressziót a hengerekben. Egyenetlen járás nem megfelelő égéstől lehet, ami lehet attól is, hogy nincs meg a kompresszió.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #24619 Dátum: 2013.02.09 szombat, 23:46:34 »

1) lehet, hogy nem gyújtási sorrendben programozták
2) nézesd meg a kompressziót a hengerekben. Egyenetlen járás nem megfelelő égéstől lehet, ami lehet attól is, hogy nincs meg a kompresszió.
Azért a kompresszió hiánya télen elég nyílvánvaló dolog, fogy a motorolaj nehézkes indítás kék füst döcögős alpjárat majd bemelegszik és mjdnem jó de füst az lehet rendesen.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #24620 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 09:11:11 »

Azért a kompresszió hiánya télen elég nyílvánvaló dolog, fogy a motorolaj nehézkes indítás kék füst döcögős alpjárat majd bemelegszik és mjdnem jó de füst az lehet rendesen.

Semmi füstje nincs, gyönyörűen indul a legnagyobb hidegben is. Kék füstöm még sose volt és az olajamból sem fogyott soha egy csepp sem. Az alapjáratom nagyon stabil és hideg motornál sincs ingadozás.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24621 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 09:32:38 »

Semmi füstje nincs, gyönyörűen indul a legnagyobb hidegben is. Kék füstöm még sose volt és az olajamból sem fogyott soha egy csepp sem. Az alapjáratom nagyon stabil és hideg motornál sincs ingadozás.
Akkor beszéélj VIK-el és egy gyári diaggal rákell nézni,mrg lrhrt újra padon bekell vizsgálni a csúcsokat.A gyári diaggal lehet a szivattyút is megnézni.Neked az EGR levan dugózva,szívósor kivan tisztitva???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24622 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 10:12:39 »

Faq-ban olvasd el róla a cikket!

Hol is?  Huh?
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24623 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 10:24:53 »

Semmi füstje nincs, gyönyörűen indul a legnagyobb hidegben is. Kék füstöm még sose volt és az olajamból sem fogyott soha egy csepp sem. Az alapjáratom nagyon stabil és hideg motornál sincs ingadozás.
Csippelve nincs?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #24624 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 10:55:00 »

Akkor beszéélj VIK-el és egy gyári diaggal rákell nézni,mrg lrhrt újra padon bekell vizsgálni a csúcsokat.A gyári diaggal lehet a szivattyút is megnézni.Neked az EGR levan dugózva,szívósor kivan tisztitva???

Nekem nincs dugózva az EGR, igyekszem karban tartani, rendszeresen tisztítom is. Ami még nem lett tisztítva, az a MAF szenzorom, de ebben az esetben nemi hiszem, hogy ő lenne ludas.
Én is azt hiszem, hogy egy teljes diagot csináltatok. Így minden kiderül. Holnap hívom Vik-et, hátha el tudja vállalni. 
Naplózva
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #24625 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 10:58:49 »

Csippelve nincs?


A harmadik tulajdonosa vagyok az autónak immáron 4 éve. Eddig még nem mondta senki, hogy csippelve lenne. Az első tulajdonosa egy győri cég feje volt, a második valami suttyó, akinek még a hitelekre se volt pénze és a bank vissza vette tőle az autót. Én kereskedőtől vettem, aki visszatekerte az órát kerek egy 100-assal, így most a kocsiban 207.000, míg a valóságban 307.000 Km van. Így azt hiszem nem csoda, hogy problémáim lehetnek.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24626 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 11:00:57 »

Hol is?  Huh?
Bocsánat, pontatlan voltam.
Pontosítok, helyesen: Wiki-ben találsz róla leírást.  http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24627 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 11:06:05 »

Nekem nincs dugózva az EGR, igyekszem karban tartani, rendszeresen tisztítom is. Ami még nem lett tisztítva, az a MAF szenzorom, de ebben az esetben nemi hiszem, hogy ő lenne ludas.
Én is azt hiszem, hogy egy teljes diagot csináltatok. Így minden kiderül. Holnap hívom Vik-et, hátha el tudja vállalni. 
Akkor ezután a tisztitást felejtsd el és nagyon gyorsan dugózd le!!!!!Sok bajtól megkíméled magad.Semmi bajt nem okoz ha levan dugózva,müszakin is átmegy és mivel a tied vákumos még hibát sem dobd.És tisztább levegőt kap a motor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #24628 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 11:57:39 »

A 4. befecskendezőt milyen megelőző vizsgálat után cserélted?

Simán befecskendező gyanús, remeg...kopog.
Ha úgy cserélted a 4-es befecskendezőt, hogy nem vitted el mindet vizsgálatra, ellenőrzésre, akkor ez nagy hiba volt.
Sajnos semmit nem jelent, hogy 2 éve újíttattad fel a többit.


ha csúcs baja lenne akkor letiltana ha rendesen odabaszna neki, de azt mondja jólmegy!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24629 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 12:09:56 »

ha csúcs baja lenne akkor letiltana ha rendesen odabaszna neki, de azt mondja jólmegy!

Azt kell mondjam, hogy nem minden esetben. Sőt "becsöpögési" hibánál nem tilt le a motor.
Én a napokban csináltam egy Mazda-t és kopogott, hibás volt a 3-as csúcs. Elvitettem mind a 4-et és padon néha a másik 3 is rosszalkodott.
A motor járásakor csak a 3-as hibája volt észrevehető az időszakosan rossz többi nem.
Remegett a motor 1200-1700 között.

Kapott 4 új csúcsot és hibátlan lett a motor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24630 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 13:20:19 »

ha csúcs baja lenne akkor letiltana ha rendesen odabaszna neki, de azt mondja jólmegy!
A csúcsnak többféle képpen lehet baja.Mint az enyémnek csak letiltott és brutális résolajvesztesége volt.De soha nem kopogott-csörgött és -15 fokban azonnal indult és rögtön simán járt.És csak terheléskor tiltott le.neked meg ha jól tudom csörög.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #24631 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 13:32:09 »

Sziasztok
Halott van e már valakinek tapasztalata az Autolog márkáról ?
Találtam Feszítő görgőt és elég jó áron van csak annyit írnak hogy NACHI MADE IN JAPAN
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #24632 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 13:32:52 »

Sziasztok
Halott van e már valakinek tapasztalata az Autolog márkáról ?
Találtam Feszítő görgőt és elég jó áron van csak annyit írnak hogy NACHI MADE IN JAPAN
japán.megbízhatóak!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24633 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 13:34:19 »

Sziasztok
Halott van e már valakinek tapasztalata az Autolog márkáról ?
Találtam Feszítő görgőt és elég jó áron van csak annyit írnak hogy NACHI MADE IN JAPAN
Nachi csapágy egy abszolút megbízható márka! Nyugodtan építsd be!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #24634 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 13:44:47 »

japán.megbízhatóak!
Köszi a válasz.
Had kérdezzek még egy dolgot mer nézegetem az oldalakat és majd minden oldalon más és más méreteket írnak a szíjak méreteire pl.4pk735-4pk738;6pk1640,6pk1642
melyik jó?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #24635 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 13:47:30 »

Köszi a válasz.
Had kérdezzek még egy dolgot mer nézegetem az oldalakat és majd minden oldalon más és más méreteket írnak a szíjak méreteire pl.4pk735-4pk738;6pk1640,6pk1642
melyik jó?
A gyári 6pkX1642mm.Viszont én tettem már fel 1637mm-est is.Aztán vissza tettem a gyári méretet,mert a görgőket hamarabb kinyírta.
A 4pk-s szíj a kormányszervójé 4pk735!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #24636 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 14:29:49 »

A gyári 6pkX1642mm.Viszont én tettem már fel 1637mm-est is.Aztán vissza tettem a gyári méretet,mert a görgőket hamarabb kinyírta.
A 4pk-s szíj a kormányszervójé 4pk735!
Tisztelt Fórumtárs!
Ezt a tapasztalatot, miért csak azután osztod meg velünk, miután a mondeot lecserélted.
Szépen vagyunk eplus2 eplus2 eplus2 eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.11 hétfő, 06:12:36 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24637 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 14:45:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ezt a tapasztalatot, miért csak  csak azután osztod meg velünk, miután a mondeot lecserélted.
Szépen vagyunk eplus2 eplus2 eplus2 eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship worship worship
Nekem most is az 1637mm-es van fent.Mikor vettem a kocsit a tulaj előtte cserélte le meg is van a számla róla és ő az 5mm-el kissebbet tette fel.Azóta 80ekm-t ment.Nálam 50e-t és semmi baja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #24638 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 16:46:20 »

Halli Mindenki
Kellemes hétvégét ,egy kérdésem lenne ,hogy megjelöltem egy csövet a képen annak mi a szerepe?Mert most nem csaklakozik sehova minden müködik de a tudás megszerzése nem szégen .Köszönöm a válaszokat  worship worship worship

http://kepfeltoltes.hu/view/130210/20130210_135423_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.10 vasárnap, 16:56:03 írta AndyA » Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #24639 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 17:34:10 »

Halli Mindenki
Kellemes hétvégét ,egy kérdésem lenne ,hogy megjelöltem egy csövet a képen annak mi a szerepe?Mert most nem csaklakozik sehova minden müködik de a tudás megszerzése nem szégen .Köszönöm a válaszokat  worship worship worship

http://kepfeltoltes.hu/view/130210/20130210_135423_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szia!
Vákumcső, megy le a váltó oldalára szerelt szelepekhez. Biztosan csatlakozik "valahova"  vigyor3, mert akkor nem lenne turbód (nem működne jól).
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24640 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 19:48:06 »

Bocsánat, pontatlan voltam.
Pontosítok, helyesen: Wiki-ben találsz róla leírást.  http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre

 worship worship worship
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24641 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 20:20:57 »

worship worship worship
Relhist tud neked adni szabadon futót,őt keresd ebben az ügyben.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #24642 Dátum: 2013.02.10 vasárnap, 21:35:50 »

Nekem most is az 1637mm-es van fent.Mikor vettem a kocsit a tulaj előtte cserélte le meg is van a számla róla és ő az 5mm-el kissebbet tette fel.Azóta 80ekm-t ment.Nálam 50e-t és semmi baja.
Én is cseréltem már és ha jól emlékszem Gates van fent nagyon jól bírja már több mint 100.000 tekertem bele és annak a mérete 6pk1640 hamarább szétment a szabadonfutó és a generátor .
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
waver
Vendég
« Új hozzászólás #24643 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 10:28:22 »

Üdv Mindenki.
már kezd tele lenni a f...om azzal hogy folyton megszolnak hogy milyen hangos a gép hogy mennyire kopog.ezt már olyan szinten hogy belémbeszélték és már engem is zavar.mármint a hangja.de az a furcsa hogy néha ilyen néha meg egy kis koppanás se hallatszik,és tök simán jár.de néha valoban idiota hangja van.kb fél évente megpoharaztatom a porlasztokat és minden alkalommal egyforma értékek jönnek ki ugyanannyi  folyik a poharakba az alatt az idö alatt.alapjáraton is és fordulaton is.ennek az autonak miota megvettem 2 éve ugyanilyen hangja van...egr ledugozva szivosor kipucolva,jol megy nem füstöl.nem tilt le soha bárhogy küldöm neki.de ford szervizesek is piszkáltak már miatta hogy milyen kopogos.de nem tudták megmondani poharazás után se hogy mi lehet a hang forrása.lehet ez...lehet az...
ezzel nem vagyok elörébb.valoban alapjárat körüli fordulaton kopogosabb de kb mikor a turbo kezd tölteni onnét sima a hangja,vagy csak én nem hallom már...
igaz van benne egy küberl box de ha lekötöm akkor is ugyanilyen a hangja szoval az nem lehet a forrás.10000ként szervizelem,5000ként légszürö csere.amugy mondom az auto nem erőtlen nem füstöl.csak ha már áll egy fél napot akkor tényleg kopogós az indulás vele.mentem már több ismerös kocsijával ugyanilyennel és azok nem kopognak igy valoban.pedig némelyiknek dupla ennyi a km a kocsijában.csak kuton tankolok nem is szokott gond lenni azzal a gázolajjal.egy idöben raktam bele protec-et is mostanában 2T-t rakok hozzá.indulni is pöccre indul a gép.sose hagyott le és tiltott le akárhogy padloztam.

http://www.youtube.com/watch?v=lp8_V2tJu9A&feature=youtu.be


esetleg zala megye környékén volna valaki akinek ehez jo a füle és megmondaná hogy mi lehet a hang forrása?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24644 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 10:55:49 »

Üdv Mindenki.
már kezd tele lenni a f...om azzal hogy folyton megszolnak hogy milyen hangos a gép hogy mennyire kopog.ezt már olyan szinten hogy belémbeszélték és már engem is zavar.mármint a hangja.de az a furcsa hogy néha ilyen néha meg egy kis koppanás se hallatszik,és tök simán jár.de néha valoban idiota hangja van.kb fél évente megpoharaztatom a porlasztokat és minden alkalommal egyforma értékek jönnek ki ugyanannyi  folyik a poharakba az alatt az idö alatt.alapjáraton is és fordulaton is.ennek az autonak miota megvettem 2 éve ugyanilyen hangja van...egr ledugozva szivosor kipucolva,jol megy nem füstöl.nem tilt le soha bárhogy küldöm neki.de ford szervizesek is piszkáltak már miatta hogy milyen kopogos.de nem tudták megmondani poharazás után se hogy mi lehet a hang forrása.lehet ez...lehet az...
ezzel nem vagyok elörébb.valoban alapjárat körüli fordulaton kopogosabb de kb mikor a turbo kezd tölteni onnét sima a hangja,vagy csak én nem hallom már...
igaz van benne egy küberl box de ha lekötöm akkor is ugyanilyen a hangja szoval az nem lehet a forrás.10000ként szervizelem,5000ként légszürö csere.amugy mondom az auto nem erőtlen nem füstöl.csak ha már áll egy fél napot akkor tényleg kopogós az indulás vele.mentem már több ismerös kocsijával ugyanilyennel és azok nem kopognak igy valoban.pedig némelyiknek dupla ennyi a km a kocsijában.csak kuton tankolok nem is szokott gond lenni azzal a gázolajjal.egy idöben raktam bele protec-et is mostanában 2T-t rakok hozzá.indulni is pöccre indul a gép.sose hagyott le és tiltott le akárhogy padloztam.

http://www.youtube.com/watch?v=lp8_V2tJu9A&feature=youtu.be


esetleg zala megye környékén volna valaki akinek ehez jo a füle és megmondaná hogy mi lehet a hang forrása?
a box miatt lehetséges. Úgy próbáld ki, hogy boxot leveszed, akksit lekötöd min. fél órára, utána jársz vele egy ideig és utána hallgasd meg. (az akksi le + járatás a porlasztó finomhangolás tanult értékeinek törléséhez és újra tanulásához kell).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #24645 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 10:56:42 »

Üdv Mindenki.
már kezd tele lenni a f...om azzal hogy folyton megszolnak hogy milyen hangos a gép hogy mennyire kopog.ezt már olyan szinten hogy belémbeszélték és már engem is zavar.mármint a hangja.de az a furcsa hogy néha ilyen néha meg egy kis koppanás se hallatszik,és tök simán jár.de néha valoban idiota hangja van.kb fél évente megpoharaztatom a porlasztokat és minden alkalommal egyforma értékek jönnek ki ugyanannyi  folyik a poharakba az alatt az idö alatt.alapjáraton is és fordulaton is.ennek az autonak miota megvettem 2 éve ugyanilyen hangja van...egr ledugozva szivosor kipucolva,jol megy nem füstöl.nem tilt le soha bárhogy küldöm neki.de ford szervizesek is piszkáltak már miatta hogy milyen kopogos.de nem tudták megmondani poharazás után se hogy mi lehet a hang forrása.lehet ez...lehet az...
ezzel nem vagyok elörébb.valoban alapjárat körüli fordulaton kopogosabb de kb mikor a turbo kezd tölteni onnét sima a hangja,vagy csak én nem hallom már...
igaz van benne egy küberl box de ha lekötöm akkor is ugyanilyen a hangja szoval az nem lehet a forrás.10000ként szervizelem,5000ként légszürö csere.amugy mondom az auto nem erőtlen nem füstöl.csak ha már áll egy fél napot akkor tényleg kopogós az indulás vele.mentem már több ismerös kocsijával ugyanilyennel és azok nem kopognak igy valoban.pedig némelyiknek dupla ennyi a km a kocsijában.csak kuton tankolok nem is szokott gond lenni azzal a gázolajjal.egy idöben raktam bele protec-et is mostanában 2T-t rakok hozzá.indulni is pöccre indul a gép.sose hagyott le és tiltott le akárhogy padloztam.

http://www.youtube.com/watch?v=lp8_V2tJu9A&feature=youtu.be


esetleg zala megye környékén volna valaki akinek ehez jo a füle és megmondaná hogy mi lehet a hang forrása?
nekem is sokan mondák már,hogy ilyen a hangja  Huh? jó-jó dizel de ez hangos stb.mellesleg mind benzinest hajt.szerintem semmi baja a hangjának ami persze nem azt jelenti,hogy nem lehet semmi baja.bár a szomszéd s-max-a valóban alig hallható az enyémhez képest.  Roll Eyes
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #24646 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 10:58:32 »

nekem is sokan mondák már,hogy ilyen a hangja  Huh? jó-jó dizel de ez hangos stb.mellesleg mind benzinest hajt.szerintem semmi baja a hangjának ami persze nem azt jelenti,hogy nem lehet semmi baja.bár a szomszéd s-max-a valóban alig hallható az enyémhez képest.  Roll Eyes

Egy kis hangszigetelés megoldja ezt a tiédnél is. Smiley

Viccen kívül. Én most vettem egy tekercs ilyet:

http://www.amazon.de/Reckhorn-Alubutyl-stark-direkt-Importeur/dp/B005JRZPMM/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1357735273&sr=8-3

Azután meglátjuk, mire megyek vele, ha kitapétázom vele itt-ott az autót.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #24647 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 10:59:30 »

Egy kis hangszigetelés megoldja ezt a tiédnél is. Smiley

AndyA
akkor az enyém igy marad  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #24648 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 11:01:20 »

a box miatt lehetséges. Úgy próbáld ki, hogy boxot leveszed, akksit lekötöd min. fél órára, utána jársz vele egy ideig és utána hallgasd meg. (az akksi le + járatás a porlasztó finomhangolás tanult értékeinek törléséhez és újra tanulásához kell).
milyen box? kicsit fel homályositanál ezzel kapcsolatban
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24649 Dátum: 2013.02.11 hétfő, 11:03:38 »

milyen box? kicsit fel homályositanál ezzel kapcsolatban
Küberl-box, tuninghoz. Módosítja a szenzorok jelét, gyakorlatilag átveri az ECU-t a nagyobb teljesítmény érdekében.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 486 487 488 489 490 491 492 [493] 494 495 496 497 498 499 500 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.