Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 16:03:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 493 494 495 496 497 498 499 [500] 501 502 503 504 505 506 507 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13851107 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24950 Dátum: 2013.02.27 szerda, 19:44:24 »

úriember amiben biztos,abban nem fogad!ezért nem is foglalkozom tovább a témával.higgy amit akarsz,csak nem úgy van.

Szó sem volt fogadásról.  Cool
De tényleg......akár így van, akár úgy van ...... attól még a benzines is motorvezérlő által szabályozott töltőfeszültséggel (szabályzott generátorral) működik.
Valamint nem csak a mondeo-k, hanem akár a fiesta is talán 2002-től.

Kár ezen még csak beszélgetni is, nemhogy vitatkozni. Ez van.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24951 Dátum: 2013.02.27 szerda, 19:48:45 »

a feszültség szabályozó nálad külső v. belső alkatrész a generátoron?  vigyor3 help
Mechanikailag a két egység tényleg azonos, így a benzines generátort rá lehet tenni a dizelekre, de NEM érdemes, mert a dízeleknél a fesz.szabályzót az ECU vezérli (ld. még: smart charge system) míg a benzinesnél ilyen nincs. Ezért van az is, hogy a benzines visteon generátorokat bármely autóvillamossági műhely tudja tesztelni töltésre, míg a dízeleseket csak speciális tesztműszerrel lehet.


Igazad van rálehet tenni az autóra(pl motorháztetőre) de attól nem fog tölteni... eplus2
Gyakorlatilag a fesz. szabályzója tök más a kettőnek.....ha áttudod rakni a dieselét a benzinesre akkor még müködhet is a dolog...De ki az a barom aki ilyenekkel szivatja magát... falbav
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24952 Dátum: 2013.02.27 szerda, 21:02:14 »

Na jó kis vitát generáltam itt. Hétfőn megyek mk2-höz a dízel generátorért, ráteszem a szabadonfutót, aztán mehet fel. Utána kiderül, aminek ki kell derülnie.  nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24953 Dátum: 2013.02.27 szerda, 21:11:17 »

Na jó kis vitát generáltam itt. Hétfőn megyek mk2-höz a dízel generátorért, ráteszem a szabadonfutót, aztán mehet fel. Utána kiderül, aminek ki kell derülnie.  nyes

Nincs itt vita....részemről biztos.  Cool

Csak a tisztánlátás miatt.

A dizel generátor cikkszámra azonos a benzines -automata- generátorral. A manuális váltóssal cikkszámra nem egyezik, de lehet ott csak a teljesítmény más.







« Utoljára szerkesztve: 2013.02.27 szerda, 22:44:20 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24954 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:34:57 »

Nincs itt vita....részemről biztos.  Cool

Csak a tisztánlátás miatt.

A dizel generátor cikkszámra azonos a benzines -automata- generátorral. A manuális váltóssal cikkszámra nem egyezik, de lehet ott csak a teljesítmény más.








Csak én látom a két képet azonosnak? Fáradt vagyok.... wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.27 szerda, 22:45:02 írta AndyA » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24955 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:42:57 »

Elnézést, javítottam.....de csak az alap hsz-ben tudom.
Az idézetekben nem.
(Valahogy az első maradt a vágólapon)  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #24956 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:45:19 »

Elnézést, javítottam.....de csak az alap hsz-ben tudom.
Az idézetekben nem.
(Valahogy az első maradt a vágólapon)  Cool

Kicseréltem neked ott is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24957 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:50:30 »

Elnézést, javítottam.....de csak az alap hsz-ben tudom.
Az idézetekben nem.
(Valahogy az első maradt a vágólapon)  Cool

Nos. Mindkettő k.drága.
A cikkszám a dízel és a benzines automatánál ugyan az. A benzines kézi kapcsolásúnál már más.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24958 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:52:00 »

Nos. Mindkettő k.drága.
A cikkszám a dízel és a benzines automatánál ugyan az. A benzines kézi kapcsolásúnál már más.

Ezt írtam én is. Lehet, hogy ez a különbség a 90 és a 110 Amperes cucc között. De nem alaki eltérés van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24959 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:52:39 »

Kicseréltem neked ott is.

AndyA

Köszi  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24960 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 09:27:22 »

Nincs itt vita....részemről biztos.  Cool

Csak a tisztánlátás miatt.

A dizel generátor cikkszámra azonos a benzines -automata- generátorral. A manuális váltóssal cikkszámra nem egyezik, de lehet ott csak a teljesítmény más.

url=http://kepfeltoltes.hu/view/130227/d_zel_gener_tor_02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][/url]


url=http://kepfeltoltes.hu/view/130227/benzines_gener_tor_03_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][/url]




Azt nem mondtam, hogy automatáé van felrakva csak azt, hogy vlószínű, hogy benzinesé és, hogy úgy látszott, mintha lenne rajta szabadonfutó. Amennyire ezt meg lehetett állapítani az autó alatt fekve. Majd, ha iesett belőle,akkor többet tudok mondani. Akkor már látom majd a cikkszámát is. Ha pedig felraktam a dízel generátort és megszűnik az ugráló probléma, akkor meg már tök mindegy.
Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #24961 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 09:44:43 »

Sziasztok!
Ki szedtem az egr szelepet hát amit látok nem mindennapi!
Kérdésem az lenne ha belerakom benzinbe áztatni nem okozok e valami problémát?
köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #24962 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 09:48:48 »

Sziasztok!
Ki szedtem az egr szelepet hát amit látok nem mindennapi!
Kérdésem az lenne ha belerakom benzinbe áztatni nem okozok e valami problémát?
köszi

A nagyját pucold ki mechanikusan (vésd ki), a maradékhoz gázolajos Brigeciol, karburátortisztító spray, féktisztító. Gumikesztyűben, és olyan helyen, ahol lehet koszolni, mert különben csúf az eredmény.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #24963 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 09:55:03 »

A nagyját pucold ki mechanikusan (vésd ki), a maradékhoz gázolajos Brigeciol, karburátortisztító spray, féktisztító. Gumikesztyűben, és olyan helyen, ahol lehet koszolni, mert különben csúf az eredmény.

AndyA
Köszi!
Akkor neki látok.
Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #24964 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 15:50:35 »

Elkészült, a szelep tiszta. De a szívó csonkba mért áll vastagon az olaj sár? Következő lépés hogy azt takarítom ki, de hogy tudom utána ezt megelőzni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24965 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 15:54:02 »

Elkészült, a szelep tiszta. De a szívó csonkba mért áll vastagon az olaj sár? Következő lépés hogy azt takarítom ki, de hogy tudom utána ezt megelőzni?

Dugózd le az EGR szelepet. Itt a leírás, hogy hogyan kell. http://mondeo.hu/index.php?topic=5121.0
Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #24966 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 16:25:15 »

Ok! Megpróbálom a dugózást. De a szívócsonkba olajos a cucc az mitől van? És ha dugózás után hibát jelez az egy újra indításnál eltűnik vagy állandóan jelezni fogja még nem töröltetem?
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #24967 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 16:40:46 »

Ok! Megpróbálom a dugózást. De a szívócsonkba olajos a cucc az mitől van? És ha dugózás után hibát jelez az egy újra indításnál eltűnik vagy állandóan jelezni fogja még nem töröltetem?

A tied elvileg még nem elektromos, így nem fog hibát dobni.
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24968 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 16:44:09 »

Ok! Megpróbálom a dugózást. De a szívócsonkba olajos a cucc az mitől van? És ha dugózás után hibát jelez az egy újra indításnál eltűnik vagy állandóan jelezni fogja még nem töröltetem?

Attól, hogy a ganét a kipufogóból visszavezeti a EGR.
Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #24969 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 17:12:04 »

Valóban nem elektromos, a hétvégén megcsinálom. De akkor se értem hogy mitől olajos ? a kipuból korom jön nem olaj vagy rosszul gondolom?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24970 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 18:35:57 »

Valóban nem elektromos, a hétvégén megcsinálom. De akkor se értem hogy mitől olajos ? a kipuból korom jön nem olaj vagy rosszul gondolom?

A kartergáz viszont olajos.
A gázok melegek és a csonk hideg....amíg be nem melegszik a motorral valamennyire, de azután is hidegebb marad.
Így szépen rárakódik a korom & olajos gáz egyveleg.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #24971 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 18:39:21 »

Köszi a válaszokat! worship
A szívócsonkot ha leveszem kell új tömítés vagy jó lesz a régi?
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #24972 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 18:51:38 »

Köszi a válaszokat! worship
A szívócsonkot ha leveszem kell új tömítés vagy jó lesz a régi?
Ha nincsenek elszakadva akkor jó a régi,én már vagy 3x szedtem le a szívó sort és mindig a régi tömítés ment vissza.(Visszarakásnál bekened egy kis zsirral,hogy könnyen hejezkedjen)
u.i: A motorblokkon lévő nyilásokon (légbeömlő) is lessz trutyi vigyázz ne hulljon be az égőtérbe.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.28 csütörtök, 18:57:13 írta Szili » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #24973 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 19:12:19 »

Köszi a válaszokat mindenkinek! integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #24974 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 19:45:36 »

Ok! Megpróbálom a dugózást. De a szívócsonkba olajos a cucc az mitől van? És ha dugózás után hibát jelez az egy újra indításnál eltűnik vagy állandóan jelezni fogja még nem töröltetem?

A turbo csapágyazásából egy egész pici olaj mindig szivárog, ez normális.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24975 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:35:35 »

A tied elvileg még nem elektromos, így nem fog hibát dobni.
Fog hibát dobni és ráadásul 2.2-es.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24976 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:40:49 »

A tied elvileg még nem elektromos, így nem fog hibát dobni.

A nem elektromos EGR működésképtelensége/dugózás is eredményezhet hibakódot. Tudja ellenőrizni a motorvezérlő más szenzorok jeleiből, hogy működik-e az EGR.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24977 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:43:25 »

A nem elektromos EGR működésképtelensége/dugózás is eredményezhet hibakódot. Tudja ellenőrizni a motorvezérlő más szenzorok jeleiből, hogy működik-e az EGR.  Cool

A hibakód nem annyira gáz, de ha az elektromos működtetésű beragad, és emiatt vészüzemre vált, az már kínos.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24978 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:45:56 »

A hibakód nem annyira gáz, de ha az elektromos működtetésű beragad, és emiatt vészüzemre vált, az már kínos.

Szélsőséges EGR hiba miatt alakulhat ki vészüzem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24979 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:55:02 »

Szélsőséges EGR hiba miatt alakulhat ki vészüzem.

Elektromos EGR-es mondeóknál az, hogy nem tudja mozgatni, és emiatt valószínűleg motor leég, vagy valami forrasztás kiolvad, az szélsőséges hibának számít.
Naplózva
laca64
Vendég
« Új hozzászólás #24980 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:02:46 »

Üdv Mindenkinek!

Kezdő Mondeosként információ kellene a N7BB motorokról. Az évjáraton kivül, miben más mint az N7BA.

laca64
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24981 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:05:26 »

Elektromos EGR-es mondeóknál az, hogy nem tudja mozgatni, és emiatt valószínűleg motor leég, vagy valami forrasztás kiolvad, az szélsőséges hibának számít.

Léptetőmotor van rajta. Nem ég le. Ha nem tudja mozgatni, akkor észreveszi a nagyobb áramfelvételből és a nem változó visszacsatolásból. Megszünteti a kivezérlést.
Nincs leégés, forrasztás kiolvadás.
Feltételezhető a vészüzem -vagy csak teljesítmény korlát- mivel az EGR hiányában nem tudja a motor emissziós értékeit "kordában" tartani (nem a Gyuriban Cheesy ) ezért óvatoskodik.
Benzines -elektromos- EGR-nél nem szokta vészüzembe dobni, ha meghibásodik. Csak felkapcsolja a MIL-t.
Persze ez is szoftver függő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24982 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:07:48 »

Üdv Mindenkinek!

Kezdő Mondeosként információ kellene a N7BB motorokról. Az évjáraton kivül, miben más mint az N7BA.

laca64

Gyakorlatilag semmiben.  (olyan, mint a benzines CJBA és CJBB)
Talán másak az emisszió kibocsájtási értékei.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24983 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:08:54 »

Üdv Mindenkinek!

Kezdő Mondeosként információ kellene a N7BB motorokról. Az évjáraton kivül, miben más mint az N7BA.

laca64

Szerintem ugyanaz,  az enyém is N7BB, az alkatrészkeresők nem nagyon ismerik(Üdv itt a klubba Győri  :integet2:http://mondeo.hu/index.php?topic=24.3100)
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.28 csütörtök, 21:13:49 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24984 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:15:39 »

Léptetőmotor van rajta. Nem ég le. Ha nem tudja mozgatni, akkor észreveszi a nagyobb áramfelvételből és a nem változó visszacsatolásból. Megszünteti a kivezérlést.
Nincs leégés, forrasztás kiolvadás.
Feltételezhető a vészüzem -vagy csak teljesítmény korlát- mivel az EGR hiányában nem tudja a motor emissziós értékeit "kordában" tartani (nem a Gyuriban Cheesy ) ezért óvatoskodik.
Benzines -elektromos- EGR-nél nem szokta vészüzembe dobni, ha meghibásodik. Csak felkapcsolja a MIL-t.
Persze ez is szoftver függő.

És mégis, amikor az elektromos EGR-esek le vanna dugózva (tehát nem tudja vele irányítani a motor károsanyag-kibocsájtását), akkor nem állnak vészüzemre, de ha mozgatni nem tudja, akkor meg igen. Mondjuk tény, hogy különböző hibának számít.

Benzinesen nem mégnesszelep van az EGR-ben?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24985 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:22:51 »

És mégis, amikor az elektromos EGR-esek le vanna dugózva (tehát nem tudja vele irányítani a motor károsanyag-kibocsájtását), akkor nem állnak vészüzemre, de ha mozgatni nem tudja, akkor meg igen. Mondjuk tény, hogy különböző hibának számít.

Benzinesen nem mégnesszelep van az EGR-ben?

A Mondeo-n lehet, hogy az van. (én megint kicsit általánosságban beszéltem  vigyor3)
A mágnest is PWM-el mozgatja, szóval csak nyit vagy zár van.

Buta egy találmány ez bármire is tették..... Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
laca64
Vendég
« Új hozzászólás #24986 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:26:07 »

Szerintem ugyanaz,  az enyém is N7BB, az alkatrészkeresők nem nagyon ismerik(Üdv itt a klubba Győri  :integet2:http://mondeo.hu/index.php?topic=24.3100)

Ugyen ez a gondom. Minden alkatrész rendelésnél parázok, hogy jó lesz-e.
De eddig amit csináltattam rajt arra jó volt BA alaktrész. (ékszíjtárcsa, feszítőgörgő)
Itt off (bocs) de , hova hordod szervízbe (javítani)?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #24987 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:27:18 »

Ugyen ez a gondom. Minden alkatrész rendelésnél parázok, hogy jó lesz-e.
De eddig amit csináltattam rajt arra jó volt BA alaktrész. (ékszíjtárcsa, feszítőgörgő)
Itt off (bocs) de , hova hordod szervízbe (javítani)?
Isten hozott a klubba, gyere át a dunántúli topickba ott nincs semmi OFF, minden mehet  hehe eplus2
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24988 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:31:03 »

Isten hozott a klubba, gyere át a dunántúli topickba ott nincs semmi OFF, minden mehet  hehe eplus2
Be linkeltem neki feljebb.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24989 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:31:49 »

Ugyen ez a gondom. Minden alkatrész rendelésnél parázok, hogy jó lesz-e.
De eddig amit csináltattam rajt arra jó volt BA alaktrész. (ékszíjtárcsa, feszítőgörgő)
Itt off (bocs) de , hova hordod szervízbe (javítani)?
Megy PÜ wave
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
laca64
Vendég
« Új hozzászólás #24990 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:32:06 »

Be linkeltem neki feljebb.
OkÉ megyek!
Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #24991 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:48:31 »

Szóval dugozzam vagy ne?Huh? falbav Nem elektromos.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24992 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:59:17 »

Szóval dugozzam vagy ne?Huh? falbav Nem elektromos.
Dugozd. A tied a QJBA motorkodu Euro III-as. Dugózd nyugodtan én az Euro IV-es QJBB-t is dugoztam pedig ott jön a P0401 EGR hibakód. Néha ki kellett ütni a hibakódot ami egyébként semmiben nem zavar (nincs vészüzemmód meg egyebek)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24993 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:59:33 »

Szóval dugozzam vagy ne?Huh? falbav Nem elektromos.

Dugózd, de szoftveresen is ki kéne gyomlálni a motorvezérlőből, akkor lenne a tuti
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24994 Dátum: 2013.03.01 péntek, 08:00:40 »

Hát ha nem elektromos, akkor simán, ott nincs mit kiírni a sw-ből. Smiley


Dugózd, de szoftveresen is ki kéne gyomlálni a motorvezérlőből, akkor lenne a tuti
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24995 Dátum: 2013.03.01 péntek, 08:04:12 »

Hát ha nem elektromos, akkor simán, ott nincs mit kiírni a sw-ből. Smiley



Motorvezérlő függő. (megint általánosságban mondom..... nem tudok itt csak kizárólag mondeo mk3-ban gondolkodni  vigyor3 )
Mivel más szenzorok jel/értékváltozásaival tudja ellenőrizni, hogy megtörténik-e az EGR nyitás-zárás. Ahogy ezt korábban is írtam. Attól, hogy nem elektromos még közvetve lehet visszacsatolni, az elektromost közvetlenül.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24996 Dátum: 2013.03.01 péntek, 08:07:58 »

Akkor úgy mondom, hogy sokkal kisebb az esély, hogy kódot dob, mint EURO 3-as motorokban.
Smiley

Motorvezérlő függő. (megint általánosságban mondom..... nem tudok itt csak kizárólag mondeo mk3-ban gondolkodni  vigyor3 )
Mivel más szenzorok jel/értékváltozásaival tudja ellenőrizni, hogy megtörténik-e az EGR nyitás-zárás. Ahogy ezt korábban is írtam. Attól, hogy nem elektromos még közvetve lehet visszacsatolni, az elektromost közvetlenül.  Smiley
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #24997 Dátum: 2013.03.01 péntek, 09:39:20 »

.............(megint általánosságban mondom..... nem tudok itt csak kizárólag mondeo mk3-ban gondolkodni  vigyor3 ) ..................
Pedig itt ez lenne a lényeg!  Wink Cool wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #24998 Dátum: 2013.03.01 péntek, 10:32:15 »

Sziasztok!
Mi erről a véleményetek?
Akár hideg, akár meleg motornál, a sebességváltásnál, amikor már "következő" fokozatban kuplung fel-gázadás-nál leejti a fordulatszámot,
kis erővesztés, azaz ránt egyet az autó egy-ből kettőbe-háromba. Négybe kevésbé, ötbe a fordulattól már el is tűnik.
Tapasztalatotok szerint várható valami sz@rság?
Vagy ez így van és kész?

Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24999 Dátum: 2013.03.01 péntek, 10:53:09 »

Sziasztok!
Mi erről a véleményetek?
Akár hideg, akár meleg motornál, a sebességváltásnál, amikor már "következő" fokozatban kuplung fel-gázadás-nál leejti a fordulatszámot,
kis erővesztés, azaz ránt egyet az autó egy-ből kettőbe-háromba. Négybe kevésbé, ötbe a fordulattól már el is tűnik.
Tapasztalatotok szerint várható valami sz@rság?
Vagy ez így van és kész?



Később nyomod a gázt, mint ahogy a kuplung el kezd dolgozni. Magyarul, amikor ráengeded a kuplungot, az már fog, de még nem nyomod a gázt. Ugye a nagyobb fokozatnál alacsonyabb fordulattal dolgozik. Próbáld meg a két lábad összhangba hozni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 493 494 495 496 497 498 499 [500] 501 502 503 504 505 506 507 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.