Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:46:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 644 645 646 647 648 649 650 [651] 652 653 654 655 656 657 658 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14646073 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32500 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 18:39:57 »

Csak nem GB? Ott még drágább a szerviz, mint itthon.  rinya Akkor marad a diagnosztika. Elvileg az angol ebay-en viszonylag olcsón lehet venni porlasztókat, ha az a hibája. (csak a megfelelő diagnosztika után kezd alkatrészvásárlásba).
eplus2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32501 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 18:42:10 »

eplus2

Te most kötekszel velem?  violent violent violent knuppel2 knuppel2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32502 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 18:43:52 »

Te most kötekszel velem?  violent violent violent knuppel2 knuppel2

Hagyd.......csak egy taxis....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32503 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 19:05:08 »

Te most kötekszel velem?  violent violent violent knuppel2 knuppel2
nyes
Naplózva
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32504 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 20:24:20 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek. Van az autómban egy P2338 hibakód ill. vészüzem gun
Sajnos csak szerdán tudjuk gyári diaggal megnézni, de addig is jó lenne tudni valami bővebbet.
Motor:FMBA

Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32505 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 20:28:28 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek. Van az autómban egy P2338 hibakód ill. vészüzem gun
Sajnos csak szerdán tudjuk gyári diaggal megnézni, de addig is jó lenne tudni valami bővebbet.
Motor:FMBA


a 3 as hengernél a porlasztócsúcs zajong.sok jóra ne számíts,kezd gyűjtögetni....

P2338 Cylinder #3 Above Knock Threshold
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32506 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 20:29:15 »

a 3 as hengernél a porlasztócsúcs zajong.sok jóra ne számíts,kezd gyűjtögetni....

P2338 Cylinder #3 Above Knock Threshold


Milyen tuskó válasz volt már ez........ eplus2  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32507 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 20:30:17 »


Milyen tuskó válasz volt már ez........ eplus2  hehe
igen.kezdem átvenni a stílusodat.... falbav falbav hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32508 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 21:19:54 »

a 3 as hengernél a porlasztócsúcs zajong.sok jóra ne számíts,kezd gyűjtögetni....

P2338 Cylinder #3 Above Knock Threshold

Köszönöm a gyors választ!
Várható volt hogy ez lesz a vége, az elmúlt évben már 3-4x volt vészüzemem.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32509 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 22:20:25 »

eplus2
De GB, csutortokre hibakodolvasas lezsirozva. 20 font lesz. Smiley
Naplózva
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32510 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 22:22:35 »

Csak nem GB? Ott még drágább a szerviz, mint itthon.  rinya Akkor marad a diagnosztika. Elvileg az angol ebay-en viszonylag olcsón lehet venni porlasztókat, ha az a hibája. (csak a megfelelő diagnosztika után kezdj alkatrészvásárlásba).
De GB, csutortokre hibakodolvasas lezsirozva. 20 font lesz. Smiley
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #32511 Dátum: 2014.06.03 kedd, 05:28:40 »

Sziasztok izzító gyertyát szeretnék cserélni nagy szívás a csere mire kell figyelni?üdv Krisz
Naplózva
bedocs
Vendég
« Új hozzászólás #32512 Dátum: 2014.06.03 kedd, 07:57:25 »

Sziasztok!

Füstölve indult az autóm elég sokáig, ingadozó alapjárat, rángatás, füstölés. Rendszeresen letiltott a rendszer.

Ki lettek cserélve a porlasztók. Az most ott tartok hogy faszán megy az autó nem füstöl viszont első indításnál hatalmas füst és ha nem játszok a gázzal lefullad. Miután már egyszer beindult utána az összes indításnál tökéletesen indul nincs alapjárat ingadozás. Rohadt nagy füstöt okád ki magából első indításnál.

Mi lehet az ok? Egr szelep??
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32513 Dátum: 2014.06.03 kedd, 08:34:32 »

Sziasztok izzító gyertyát szeretnék cserélni nagy szívás a csere mire kell figyelni?üdv Krisz

Hogy ne szakítsd bele a hengerfejbe, mert akkor sokba kerül kiszedni...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32514 Dátum: 2014.06.03 kedd, 08:35:32 »

Sziasztok!

Füstölve indult az autóm elég sokáig, ingadozó alapjárat, rángatás, füstölés. Rendszeresen letiltott a rendszer.

Ki lettek cserélve a porlasztók. Az most ott tartok hogy faszán megy az autó nem füstöl viszont első indításnál hatalmas füst és ha nem játszok a gázzal lefullad. Miután már egyszer beindult utána az összes indításnál tökéletesen indul nincs alapjárat ingadozás. Rohadt nagy füstöt okád ki magából első indításnál.

Mi lehet az ok? Egr szelep??

Aligha.

Felépól rendesen a rail nyomás? Mintha levegős lenne, azután ha egyszer beindult, amíg újra fel nem levegődösik (pár óra), addig nincs gondod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bedocs
Vendég
« Új hozzászólás #32515 Dátum: 2014.06.03 kedd, 08:44:59 »

Aligha.

Felépól rendesen a rail nyomás? Mintha levegős lenne, azután ha egyszer beindult, amíg újra fel nem levegődösik (pár óra), addig nincs gondod.

AndyA

Ez jó kérdés. Ma viszem vissza a szerelőhöz, akkor ezt fogom mondani neki hogy ellenőrizze le.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32516 Dátum: 2014.06.03 kedd, 09:10:15 »

Sziasztok!

Füstölve indult az autóm elég sokáig, ingadozó alapjárat, rángatás, füstölés. Rendszeresen letiltott a rendszer.

Ki lettek cserélve a porlasztók. Az most ott tartok hogy faszán megy az autó nem füstöl viszont első indításnál hatalmas füst és ha nem játszok a gázzal lefullad. Miután már egyszer beindult utána az összes indításnál tökéletesen indul nincs alapjárat ingadozás. Rohadt nagy füstöt okád ki magából első indításnál.

Mi lehet az ok? Egr szelep??
Izzítógyertya (lehet, hogy nem, de én minden ilyen jelenségre ezt írom  eplus2)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32517 Dátum: 2014.06.03 kedd, 09:14:29 »

Izzítógyertya (lehet, hogy nem, de én minden ilyen jelenségre ezt írom  eplus2)

Az nem csinál ilyet. Egyenetlen alapjárat, kis füstölés OK, de az, hogy gáz nélkül lefullad, az nem izzító, de legalábbis -10 fok fölött biztosan nem. 13 mínuszban töltött éjszaka után pöccre elindult az autó 3 félig-meddig működő és 1 teljesen döglött izzítóval (és a 7 éves gyári akksival).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32518 Dátum: 2014.06.03 kedd, 09:20:33 »

Az nem csinál ilyet. Egyenetlen alapjárat, kis füstölés OK, de az, hogy gáz nélkül lefullad, az nem izzító, de legalábbis -10 fok fölött biztosan nem. 13 mínuszban töltött éjszaka után pöccre elindult az autó 3 félig-meddig működő és 1 teljesen döglött izzítóval (és a 7 éves gyári akksival).

AndyA
Na jó, de az osztrák gázolaj volt  hehe
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32519 Dátum: 2014.06.03 kedd, 09:32:10 »

Na jó, de az osztrák gázolaj volt  hehe

Ne irigykedj, így is elég sárga vagy már!

 vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32520 Dátum: 2014.06.03 kedd, 10:07:29 »

Ne irigykedj, így is elég sárga vagy már!

 vigyor3

AndyA
Most pont a sárgítónál vagyok, mert még nem eléggé  Cheesy
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32521 Dátum: 2014.06.03 kedd, 10:10:18 »

Most pont a sárgítónál vagyok, mert még nem eléggé  Cheesy

A múltkor meg vakartad lefelé, mert már sok volt.

Neked nem lehet a kedvedre tenni...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32522 Dátum: 2014.06.03 kedd, 11:08:30 »

Sziasztok izzító gyertyát szeretnék cserélni nagy szívás a csere mire kell figyelni?üdv Krisz

Nem olyan nagy. Le kell venni a szívósort hozzá. Ha már levetted, akkor nem árt kipucolni (főleg, ha nincs ledugózva az EGR szeleped), és kicserélni a tömítéseket. 8 db kell belőle, aminek 1400-1500 ft darabja (én is most vettem). Arra kell még odafigyelni, hogy ne ejts bele semmit a szívótorokba (bár elég nehéz oda bármit is beejteni).
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #32523 Dátum: 2014.06.03 kedd, 11:12:48 »

Nem olyan nagy. Le kell venni a szívósort hozzá. Ha már levetted, akkor nem árt kipucolni (főleg, ha nincs ledugózva az EGR szeleped), és kicserélni a tömítéseket. 8 db kell belőle, aminek 1400-1500 ft darabja (én is most vettem). Arra kell még odafigyelni, hogy ne ejts bele semmit a szívótorokba (bár elég nehéz oda bármit is beejteni).

Biztosabb mégis betömni egy darab ronggyal. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32524 Dátum: 2014.06.03 kedd, 11:15:19 »

Biztosabb mégis betömni egy darab ronggyal. Smiley

AndyA

Ammánígyvan.  vigyor3 Meg nem árt az izzítógyertyák környékét se megtisztítani kiszedés előtt, nehogy a mellette felgyűlt trutyi (már, ha van) belemenjen a lyukba az izzítógyertyák helyére.
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #32525 Dátum: 2014.06.03 kedd, 18:30:39 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.Vettem nem régen egy 2004-es 2,0tdci bvy kombi Mondeot.
Menet közben 50-es tempónál egyszerűen megállt a motor ki gyulladt az izzító visszajelző lámpa.Rövid várakozási idő után (kb:10perc) újra indítottam és beindult haladtam tovább.
Majd 200Km megtétele után megálltam tankolni indítanék de sajna nem megy önidító teker de sajna semmi,már a check lámpa is kigyulladt és ezt követően folyamatosan világított az izzító lámpája a motor nem indult.Vártam ismét vagy 10 percet,pöcc röffre indul.Elvittem egy szerelőhöz nézzen rá.Rádugta a kis laptopját és megállapitotta,hogy a vezérműtengely jeladója a rossz.Ki lett cserélve.Elméletileg holnap viszik egy olyan nagy kiolvasásra.Szerintetek ez a kis jeladó lehetet a hiba forrása?
Bármi nemű tanácsot segítséget megköszönök.
Előre is köszi a segítséget.


Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32526 Dátum: 2014.06.03 kedd, 18:43:07 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.Vettem nem régen egy 2004-es 2,0tdci bvy kombi Mondeot.
Menet közben 50-es tempónál egyszerűen megállt a motor ki gyulladt az izzító visszajelző lámpa.Rövid várakozási idő után (kb:10perc) újra indítottam és beindult haladtam tovább.
Majd 200Km megtétele után megálltam tankolni indítanék de sajna nem megy önidító teker de sajna semmi,már a check lámpa is kigyulladt és ezt követően folyamatosan világított az izzító lámpája a motor nem indult.Vártam ismét vagy 10 percet,pöcc röffre indul.Elvittem egy szerelőhöz nézzen rá.Rádugta a kis laptopját és megállapitotta,hogy a vezérműtengely jeladója a rossz.Ki lett cserélve.Elméletileg holnap viszik egy olyan nagy kiolvasásra.Szerintetek ez a kis jeladó lehetet a hiba forrása?
Bármi nemű tanácsot segítséget megköszönök.
Előre is köszi a segítséget.

Simán lehet.
Örülj, ha megúszod/megúsztad ennyivel.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32527 Dátum: 2014.06.03 kedd, 19:02:49 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.Vettem nem régen egy 2004-es 2,0tdci bvy kombi Mondeot.
Menet közben 50-es tempónál egyszerűen megállt a motor ki gyulladt az izzító visszajelző lámpa.Rövid várakozási idő után (kb:10perc) újra indítottam és beindult haladtam tovább.
Majd 200Km megtétele után megálltam tankolni indítanék de sajna nem megy önidító teker de sajna semmi,már a check lámpa is kigyulladt és ezt követően folyamatosan világított az izzító lámpája a motor nem indult.Vártam ismét vagy 10 percet,pöcc röffre indul.Elvittem egy szerelőhöz nézzen rá.Rádugta a kis laptopját és megállapitotta,hogy a vezérműtengely jeladója a rossz.Ki lett cserélve.Elméletileg holnap viszik egy olyan nagy kiolvasásra.Szerintetek ez a kis jeladó lehetet a hiba forrása?
Bármi nemű tanácsot segítséget megköszönök.
Előre is köszi a segítséget.




A tünetek alapján igen!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #32528 Dátum: 2014.06.03 kedd, 19:08:20 »

A tünetek alapján igen!
Köszönöm szépen a válaszotokat  smile
Remélem tényleg csak ennyi és nem kell mélyen a zsebembe nyúlni.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #32529 Dátum: 2014.06.04 szerda, 17:29:23 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.Vettem nem régen egy 2004-es 2,0tdci bvy kombi Mondeot.
Menet közben 50-es tempónál egyszerűen megállt a motor ki gyulladt az izzító visszajelző lámpa.Rövid várakozási idő után (kb:10perc) újra indítottam és beindult haladtam tovább.
Majd 200Km megtétele után megálltam tankolni indítanék de sajna nem megy önidító teker de sajna semmi,már a check lámpa is kigyulladt és ezt követően folyamatosan világított az izzító lámpája a motor nem indult.Vártam ismét vagy 10 percet,pöcc röffre indul.Elvittem egy szerelőhöz nézzen rá.Rádugta a kis laptopját és megállapitotta,hogy a vezérműtengely jeladója a rossz.Ki lett cserélve.Elméletileg holnap viszik egy olyan nagy kiolvasásra.Szerintetek ez a kis jeladó lehetet a hiba forrása?
Bármi nemű tanácsot segítséget megköszönök.
Előre is köszi a segítséget.


Na meg volt a "nagy kiolvasás" azt mondta a szaki,hogy az üzemanyag pumpát írta még ki.Azt egyből ki is pucolták.Most otthon járatja a szerelő,hogy elég-e neki a pucolás és még egyszer felteszik a számítógépre valamelyik nap.
Ha kiderül mégis cserélni kell az üzemanyag pumpát mennyire fog nekem az fájni?
Köszi a válaszokat!



Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32530 Dátum: 2014.06.04 szerda, 18:41:12 »

Sziasztok! Bocs hogy belevágok a közepébe, tdci hez 130 lovashoz lehet kapni felújított rail csövet vagy csak bontottat?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32531 Dátum: 2014.06.04 szerda, 19:18:06 »

Sziasztok! Bocs hogy belevágok a közepébe, tdci hez 130 lovashoz lehet kapni felújított rail csövet vagy csak bontottat?

Felújított rail cső?
Az milyen?

Nem lehet felújítani.....

Nem csak bontottat lehet kapni, lehet újat is.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #32532 Dátum: 2014.06.04 szerda, 19:21:47 »

És érdemes bontottat venni?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #32533 Dátum: 2014.06.04 szerda, 19:25:19 »

És érdemes bontottat venni?


Van az a valaki aki Lacika71 "ismerőse" is.Ő pl ki is tudja főzni vagy ultrázni a tiedet. eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32534 Dátum: 2014.06.04 szerda, 19:26:42 »


Van az a valaki aki Lacika71 "ismerőse" is.Ő pl ki is tudja főzni vagy ultrázni a tiedet. eplus2
Sőt, ki is kormolja  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #32535 Dátum: 2014.06.04 szerda, 19:30:17 »

Én flex-el félbe tudom vágni ha kell , úgy könnyebb kitisztitani mert jobb hozzáférni... eljen
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #32536 Dátum: 2014.06.04 szerda, 19:45:26 »

Én flex-el félbe tudom vágni ha kell , úgy könnyebb kitisztitani mert jobb hozzáférni... eljen


És utánna össze is tudod hegeszteni ha kell? taps
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #32537 Dátum: 2014.06.04 szerda, 20:01:07 »


És utánna össze is tudod hegeszteni ha kell? taps

ha kell CO-val összevarrom... eplus2
Naplózva
Jani001
Vendég
« Új hozzászólás #32538 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:12:13 »

Tudna valaki tanácsot adni?
Május 5.-én elvittem a kocsit egy ford magán szervizbe, mert a hideg alapjárat nagyon ingadozott, és elég csúnya hangja volt.
A szerelő azt mondta, hogy porlasztókat, és magasnyomású szivattyút kell cserélni, és még az EGR szelepet is dobjuk ki.
Azóta vissza kapta az új befecskendezőket és a szivattyút, de 3 nap küzdelem után sem tudta beindítani a kocsit.
Létezik ,hogy ennyi idő kell ezeknek az alkatrészeknek a cseréjéhez?
Ja , és csere autót persze nem kaptam!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32539 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:13:12 »

ha kell CO-val összevarrom... eplus2
...mint a picsa! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32540 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:14:47 »

Tudna valaki tanácsot adni?
Május 5.-én elvittem a kocsit egy ford magán szervizbe, mert a hideg alapjárat nagyon ingadozott, és elég csúnya hangja volt.
A szerelő azt mondta, hogy porlasztókat, és magasnyomású szivattyút kell cserélni, és még az EGR szelepet is dobjuk ki.
Azóta vissza kapta az új befecskendezőket és a szivattyút, de 3 nap küzdelem után sem tudta beindítani a kocsit.
Létezik ,hogy ennyi idő kell ezeknek az alkatrészeknek a cseréjéhez?
Ja , és csere autót persze nem kaptam!
ért hozzá?a csúcsok kódjait újra kell az ECU-ban programozni.ez megtörtént?A hibakódokat törölték?
most hogy nem indul,mi a hibakód?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32541 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:16:25 »

Tudna valaki tanácsot adni?
Május 5.-én elvittem a kocsit egy ford magán szervizbe, mert a hideg alapjárat nagyon ingadozott, és elég csúnya hangja volt.
A szerelő azt mondta, hogy porlasztókat, és magasnyomású szivattyút kell cserélni, és még az EGR szelepet is dobjuk ki.
Azóta vissza kapta az új befecskendezőket és a szivattyút, de 3 nap küzdelem után sem tudta beindítani a kocsit.
Létezik ,hogy ennyi idő kell ezeknek az alkatrészeknek a cseréjéhez?
Ja , és csere autót persze nem kaptam!


Hm.... milyen érdekes, hogy előtte a "rossz" alkatrészekkel is beindult.
Akihez vitted az tudja mit csinál?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32542 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:16:59 »

ért hozzá?a csúcsok kódjait újra kell az ECU-ban programozni.ez megtörtént?A hibakódokat törölték?
most hogy nem indul,mi a hibakód?

Akkor is el kell indulnia, ha nem ír semmit sehova........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32543 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:17:43 »

Tudna valaki tanácsot adni?
Május 5.-én elvittem a kocsit egy ford magán szervizbe, mert a hideg alapjárat nagyon ingadozott, és elég csúnya hangja volt.
A szerelő azt mondta, hogy porlasztókat, és magasnyomású szivattyút kell cserélni, és még az EGR szelepet is dobjuk ki.
Azóta vissza kapta az új befecskendezőket és a szivattyút, de 3 nap küzdelem után sem tudta beindítani a kocsit.
Létezik ,hogy ennyi idő kell ezeknek az alkatrészeknek a cseréjéhez?
Ja , és csere autót persze nem kaptam!
Ez így elsőre elég barbár megoldásnak tűnik. Mindenki a pcs és magasnyomású cserével kezdi gondolkodás nélkül. Ezek a legdrágábbak. Persze azért dobjunk már rá egy EGR-t is. Kuplungot nem akart cseréltetni veled? Az is sokba van.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32544 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:22:25 »

Ez így elsőre elég barbár megoldásnak tűnik. Mindenki a pcs és magasnyomású cserével kezdi gondolkodás nélkül. Ezek a legdrágábbak. Persze azért dobjunk már rá egy EGR-t is. Kuplungot nem akart cseréltetni veled? Az is sokba van.
Ezután majd az jön, (mint a hentesnél) hogy a kuplung kettő lett, maradhat?  falbav
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32545 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:23:30 »

És érdemes bontottat venni?
Inkább újat, mert a bontott lutri.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32546 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:27:31 »

Akkor is el kell indulnia, ha nem ír semmit sehova........
Nem kérdeztem a véleményedet.A kérdezőnek válaszolj!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32547 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:30:28 »

Nem kérdeztem a véleményedet.A kérdezőnek válaszolj!

Tudod, ez a fórum lehetőséget ad úgy is beírni valamit, hogy előtte nem kell kérdést feltenni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32548 Dátum: 2014.06.04 szerda, 21:32:38 »

Tudod, ez a fórum lehetőséget ad úgy is beírni valamit, hogy előtte nem kell kérdést feltenni.
öreg hiba.itt is eltörhetnéd a kezeidet! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32549 Dátum: 2014.06.04 szerda, 22:00:03 »

Tudna valaki tanácsot adni?
Május 5.-én elvittem a kocsit egy ford magán szervizbe, mert a hideg alapjárat nagyon ingadozott, és elég csúnya hangja volt.
A szerelő azt mondta, hogy porlasztókat, és magasnyomású szivattyút kell cserélni, és még az EGR szelepet is dobjuk ki.
Azóta vissza kapta az új befecskendezőket és a szivattyút, de 3 nap küzdelem után sem tudta beindítani a kocsit.
Létezik ,hogy ennyi idő kell ezeknek az alkatrészeknek a cseréjéhez?
Ja , és csere autót persze nem kaptam!
remélem, még nem fizetted ki. Kérd vissza a régi alkatrészeket, trélerezd el a kocsit Vik-hez (persze csak ha Bp-i vagy), ő megcsinálja.

(az ilyen mélyen hozzáértő helyek is hozzájárulnak a Ford Puma TDCi-k kiemelkedően "jó" híréhez)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 644 645 646 647 648 649 650 [651] 652 653 654 655 656 657 658 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.