Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:44:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 637 638 639 640 641 642 643 [644] 645 646 647 648 649 650 651 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14513464 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32150 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:03:16 »

Sajnos most ez anyagilag nagyon nem hiányzik  rinya Ha újra kódolják meddig húzhatom vele (Km)?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #32151 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:09:35 »

Sajnos most ez anyagilag nagyon nem hiányzik  rinya Ha újra kódolják meddig húzhatom vele (Km)?
Változó. Van, hogy 1-2e után megint elkezd rosszalkodni, de ha szerencséd van, akkor akár még 10-12e-re jó lehet.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #32152 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:11:26 »

Sajnos most ez anyagilag nagyon nem hiányzik  rinya Ha újra kódolják meddig húzhatom vele (Km)?

5-10, talán 15 ezer km is lehet, ha szerencséd van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32153 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:26:47 »

Köszönöm a segítségeteket!!
Sajnos ahogy tapasztalom itt Pécsen nincs hozzáértő Mondeo szerelő, mindegyik csak pislogott a diag. hibára.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32154 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:31:41 »

Köszönöm a segítségeteket!!
Sajnos ahogy tapasztalom itt Pécsen nincs hozzáértő Mondeo szerelő, mindegyik csak pislogott a diag. hibára.

Kérdezd meg Bunyek, TISLER19 fórumtársaktól....ők biztos tudnak ajánlani a környéken egy hozzáértő szerelőt. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #32155 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:38:00 »

Köszönöm a segítségeteket!!
Sajnos ahogy tapasztalom itt Pécsen nincs hozzáértő Mondeo szerelő, mindegyik csak pislogott a diag. hibára.

Ebben tévedsz...van hozzáértő szerelő,csak írni kéne a regionális topikba hogy itt vagy Pécsen és ez meg ez a gond... integet2

Kérdezd meg Bunyek, TISLER19 fórumtársaktól....ők biztos tudnak ajánlani a környéken egy hozzáértő szerelőt. 

Ejj,megelőztél  eplus2 (én is részben pécsi vagyok,igaz most Mondi-mentesen)
Naplózva
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32156 Dátum: 2014.05.20 kedd, 20:01:55 »

Bocsánat hogy ilyen durván kellet fogalmaznom de 4 szerelő 4 talán ez lehet a gond, 3 éve hajtom a mondeom nagyon meg szerettem és nem volt semmi komolyabb gondom vele.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #32157 Dátum: 2014.05.20 kedd, 20:07:07 »

Bocsánat hogy ilyen durván kellet fogalmaznom de 4 szerelő 4 talán ez lehet a gond, 3 éve hajtom a mondeom nagyon meg szerettem és nem volt semmi komolyabb gondom vele.

Megértem. 8éve vannak Mondeoink Smiley van itt is jó szerelő,ne aggódj Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #32158 Dátum: 2014.05.20 kedd, 21:05:28 »

Map szenzor csere után vagyok több hónappal és azóta is előhoztam a korábbi hibát, csak ritkán járok 3000 rpm felett.
Szerintetek merre tapogatózzam tovább?
Van régi f-superem és elm327-em, ezekkel tudok turbónyomást mérni?

Köszi!
 worship
kontakthibás a maf-od.
igen,elm 327+ töltsd le a forscan-t hozzá!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32159 Dátum: 2014.05.20 kedd, 21:11:48 »

Sajnos a 2.2-est elvitték tegnap (legalábbis ezt mondta az úriember a telefonba).
Megnéztem a zöld 2.0-t, amiben 112.000 km van a hirdetésben. A telefonban én úgy értettem, hogy magyar, szervizelve van, szervizkönyve is van.
Erre roppant kíváncsi lettem. Mikor bementem az udvarra, több mondeo volt ott. Mind kombi, Németből behozva. Szervízkönyv nincs. De ott, kint volt neki szervíz, sokmindent kicseréltek rajta Smiley. Természetesen amit kinéztem a neten, azt délután egy házaspár elvitte. De ebben a zöldben is hasonló km volt, és 2004-es Huh? Mondtam, hogy az fura, mert kör alakú a ködlámpa, és a belseje is a régebbi. KAZETTÁS magnó volt benne, nem tudom hogy 2004-ben mennyit adtak ki (pont Németországban) kazettás magnóval. A belseje nem volt teljesen leharcolva, de szarabbul nézett ki mint az enyém (gyerekkel, minden nap hóban-sárban használva) 250.000 km-el.

Szóval még így 900-ért sem annyira.

Lehet hogy ez off volt, de hátha valakit érdekel a tapasztalat.

Nem beszélve arról, hogy az soha nem volt Ghia. Szerintem tutira Ambiente. (csak első ablakemelő, kazettás magnó...) Ha valóban 2004-es, akkor előfordulhat, hogy kerek ködlámpa van rajta, de már a fl-es konzolt rakták bele. A másik verzió lehet az, hogy törték és ilyen lököst kapott vagy fl-esítették a belsejét.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #32160 Dátum: 2014.05.20 kedd, 21:13:50 »

Tisztelt Fórumtársak!
valaki meg tudná mondani annak az "O" gyűrűnek a méretét ami a résolajcső végén van és a porlasztóba megy ?
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
berke4
Vendég
« Új hozzászólás #32161 Dátum: 2014.05.21 szerda, 19:48:46 »

Ma kicseréltem a cmp jeladót és sajnos semmi változás! :S Most mitévő legyek? Nagykanizsához közel jó mondiszerelő?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #32162 Dátum: 2014.05.21 szerda, 19:52:34 »

Ma kicseréltem a cmp jeladót és sajnos semmi változás! :S Most mitévő legyek? Nagykanizsához közel jó mondiszerelő?

mikori évjáratú a kocsid?ha facelift előtti akkor nézd meg a bal első sárvédő a lökös közti vezérlőt az szokott még beázni!de ez csak akkor lehet ha 2003 előtti a kocsid!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
berke4
Vendég
« Új hozzászólás #32163 Dátum: 2014.05.21 szerda, 20:16:20 »

2006-os, semmi hibakód nincs :S
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #32164 Dátum: 2014.05.21 szerda, 20:17:07 »

Tisztelt Fórumtársak!
valaki meg tudná mondani annak az "O" gyűrűnek a méretét ami a résolajcső végén van és a porlasztóba megy ?
üdv Attila
A külső átmérő 7 mm. A lyuk 4 mm. A vastagság 1.5 mm Túlfolyócső alá gumigyűrű a CR. rendszerhez. Ez kellett?
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.22 csütörtök, 08:21:06 írta nagytomi » Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #32165 Dátum: 2014.05.21 szerda, 20:39:08 »

A külső átmérő 7 mm. A luk 4 mm. A vastagság 1.5 mm Túlfolyócső alá gumigyűrű a CR. rendszerhez. Ez kellett?

A szomszédban a 7x1,5 o-gyűrű 10ft Smiley szerintem veszek vagy 100-at.   nyes
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #32166 Dátum: 2014.05.21 szerda, 20:42:02 »

A külső átmérő 7 mm. A luk 4 mm. A vastagság 1.5 mm Túlfolyócső alá gumigyűrű a CR. rendszerhez. Ez kellett?
worship worship worship worship worship worship
köszi szépen
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32167 Dátum: 2014.05.21 szerda, 21:50:49 »

Sziasztok!
A tdci porlasztó szàma  Z betüvel végződik mindig?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32168 Dátum: 2014.05.21 szerda, 22:00:27 »

Sziasztok!
A tdci porlasztó szàma  Z betüvel végződik mindig?

Inkább Z betűvel végződik és EJDR-el kezdődik.     
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32169 Dátum: 2014.05.21 szerda, 22:07:56 »

Köszi.  worship worship
Naplózva
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32170 Dátum: 2014.05.21 szerda, 22:17:13 »

Akkor én nem tudom milyen számokat taláktam de az 1 porlasztó AAA vége
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32171 Dátum: 2014.05.21 szerda, 22:27:26 »

Akkor én nem tudom milyen számokat taláktam de az 1 porlasztó AAA vége

A porlasztón a QR kód mellett EJDR kezdetű kód kell (annak elég a vége is pl 101Z, 504Z..).
Itt látható a képeken miről beszélek: http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-mondeo-2ltr-tdci-injectors-3x-came-off-my-2006-mondeo-/261481305424?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ce1801550
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32172 Dátum: 2014.05.21 szerda, 22:40:54 »

Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?

Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32173 Dátum: 2014.05.21 szerda, 22:41:29 »

Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?

Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.

Egy másik fecskendő?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32174 Dátum: 2014.05.21 szerda, 22:46:06 »

Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?

Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.

Bemész egy patikába és veszel másikat. 
Vagy már nem akarsz fecskendőzni? 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32175 Dátum: 2014.05.21 szerda, 22:48:01 »

Egy másik fecskendő?
Ma próbáltam venni de vagy nem volt, vagy csak kicsi.
3 gyógyszertárban voltam.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.21 szerda, 22:50:37 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32176 Dátum: 2014.05.21 szerda, 22:53:31 »

Ma próbáltam venni de vagy nem volt, vagy csak kicsi.
3 gyógyszertárban voltam.

Megnézzem?
Én itt nálunk 60miliset vettem múltkor. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32177 Dátum: 2014.05.21 szerda, 22:55:21 »

Ma próbáltam venni de vagy nem volt, vagy csak kicsi.
3 gyógyszertárban voltam.

Szólj Tikitakinak, és bármilyet szerez neked!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #32178 Dátum: 2014.05.21 szerda, 23:14:47 »

Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?

Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.

A sacc per kilobájt nevű mértékegységet (sacc/kB).

Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32179 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:14:51 »

A sacc per kilobájt nevű mértékegységet (sacc/kB).

Smiley

AndyA
Oszt mivel célzod bele a tankba?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #32180 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:15:53 »

Oszt mivel célzod bele a tankba?

Az ilyen célzásban én jó vagyok természettől fogva... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32181 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:17:31 »

Szólj Tikitakinak, és bármilyet szerez neked!
Oks, köszi az infót. Ma még megnézek/felhívok hármat. Ha nem sikerül akkor hívom BulimiaBoyt.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32182 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:18:01 »

Az ilyen célzásban én jó vagyok természettől fogva... Smiley

AndyA
Okés, és a pöcsödből jön a 2T olaj? Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32183 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:18:54 »

Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?

Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.

Én konkrétan a Husquarna olajat használtam, annak van adagoló része. A betöltésre egy fél literes pet palackot vágtam el ferdén.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #32184 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:21:44 »

Okés, és a pöcsödből jön a 2T olaj? Cheesy

Onnan nem, akkor hamar nagyon gazdag lennék. Smiley

A flakonból.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #32185 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:26:49 »

Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?

Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
Nekem egy üres Pro-tec üza. rendszer tisztító doboz-flakon van. A kupak helyére adják a betöltő csövet, az tökéletes
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32186 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:29:37 »

Onnan nem, akkor hamar nagyon gazdag lennék. Smiley

A flakonból.

AndyA

inkontinenciai problémáid is vannak?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32187 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:30:25 »

Oks, köszi az infót. Ma még megnézek/felhívok hármat. Ha nem sikerül akkor hívom BulimiaBoyt.  Wink

Ne, ne hivogass. Meg ne néezegess. Mindegyikben drogosnak fognak nézni!! Tikitakinak szólj és talira hozza...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #32188 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:32:58 »

Ki mit használ 2T olaj adagolására/kimérésére/betöltésére?

Nekem egy nagy fecskendőm volt, de tönkrement. Most keresem az utódját.
Van decis kiszerelésbe az STIHL 570ft vagy használj spurit 2870ft az be van jelölve.Vegyél 1 olyan vasalot amihez adnak 1 dc ovális pohárkát amivel a vizet belehet beönteni ék alakura van kiképezve igy nagyon könnyü belöttyinteni az anyagot.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32189 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:43:54 »

Ha minden áron, akkor vegyetek ilyet:

http://shop.modell.hu/tankolo-flaska-500-ml-p4401727.html

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32190 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:45:09 »

Van decis kiszerelésbe az STIHL 570ft vagy használj spurit 2870ft az be van jelölve.Vegyél 1 olyan vasalot amihez adnak 1 dc ovális pohárkát amivel a vizet belehet beönteni ék alakura van kiképezve igy nagyon könnyü belöttyinteni az anyagot.

Nekem eddig a Spuri 2 tankot ment le. Egyrészt qva büdös, ha csak lecsavarom a kis kupakot róla, már akkor 2 nap, mire kiszellőzik a garázs.

Másrészt semmit nem éreztem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32191 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:51:38 »

Nekem eddig a Spuri 2 tankot ment le. Egyrészt qva büdös, ha csak lecsavarom a kis kupakot róla, már akkor 2 nap, mire kiszellőzik a garázs.

Másrészt semmit nem éreztem...

Ne a garázsban töltsd bele. 
Nem éreztél semmit?.....az autóba kell önteni.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #32192 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 08:53:59 »

Van decis kiszerelésbe az STIHL 570ft vagy használj spurit 2870ft az be van jelölve.Vegyél 1 olyan vasalot amihez adnak 1 dc ovális pohárkát amivel a vizet belehet beönteni ék alakura van kiképezve igy nagyon könnyü belöttyinteni az anyagot.

Persze, oszt' 1700 Ft literje a normál Castrol 2T olajnak... Annak is van átlátszó csík az oldalán beskálázva, fél deci pontossággal meg lehet saccolni, hogy mennyit töltöttél bele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32193 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 09:00:26 »

kontakthibás a maf-od.
igen,elm 327+ töltsd le a forscan-t hozzá!
Tisztítottam a csatlakozót tegnap, majd mentem vele és jó volt.. Ma megint megpörgettem és ismét jelentkezett a hiba.  Huh?

A turbónyomás milyen értéknél van max-on és mennyi lehet overboost-olásnál egy 2.0 tdci 125LE Mondeonál?

Köszi!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #32194 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 09:02:42 »

Tisztítottam a csatlakozót tegnap, majd mentem vele és jó volt.. Ma megint megpörgettem és ismét jelentkezett a hiba.  Huh?

A turbónyomás milyen értéknél van max-on és mennyi lehet overboost-olásnál egy 2.0 tdci 125LE Mondeonál?

Köszi!
2,5bar a diag szerint.overbostnál csak üzemanyagnyomást növel,turbót nem.még így is sok a levegő..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #32195 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 09:28:33 »

Sziasztok,
Sajnos van egy kis gondom a jó kis 2006 novemberi TDCi kombi mondeommal.

Mióta jobb idő van, előfordult, hogy váltásnál nem ment vissza a fordulatszám alapjáratra, hanem "fennakadt", mondjuk mikor 2000 rpm-nél váltottam, akkor visszaesett 1300 körülre, onnan vissza 1500ra, és ott maradt.

Azt gondoltam először, hogy valami szenzorhiba, kipucoltam a MAF-ot, meglepően sok gané volt benne. Ekkor a hiba megszűnt, igaz esős idő következett. Múlt héten viszont megint elkezdte (jó idő volt), és mondhatni, hogy elég rendszeressé vált egy 250km-es úton. Megálltunk egy 5-10 percre, leállítottam a motort, utána nem nagyon csinálta.
Amikor "fennakad" és kiteszem üresbe, és 1-2x rákuplungolok, akkor van, hogy visszatér alapjáratra, van, hogy nem. De volt már, hogy teljesen megálltam, mert pirosat kaptam, és akkor is megmaradt 1000 körül.

252e km van benne, fogyasztása 18as felnivel, 4 emberrel 5.8-6.8 között alakul (Pest+pálya).
5-6 ban "zörög" valami, anno elvittem Vik-hez, ő azt mondta, hogy ez a csúcs lesz, de még akár 80e-t elmegy.
Hibaüzenet nincs (igaz, csak elm327-em van)

EGR nincs dugózva
Van valakinek ötlete? Miket érdemes ellenőrizni és hogyan?

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Üdv: Andor
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.22 csütörtök, 09:33:38 írta And667 » Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32196 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 09:40:49 »

Sziasztok,
Sajnos van egy kis gondom a jó kis 2006 novemberi TDCi kombi mondeommal.

Mióta jobb idő van, előfordult, hogy váltásnál nem ment vissza a fordulatszám alapjáratra, hanem "fennakadt", mondjuk mikor 2000 rpm-nél váltottam, akkor visszaesett 1300 körülre, onnan vissza 1500ra, és ott maradt.

Azt gondoltam először, hogy valami szenzorhiba, kipucoltam a MAF-ot, meglepően sok gané volt benne. Ekkor a hiba megszűnt, igaz esős idő következett. Múlt héten viszont megint elkezdte (jó idő volt), és mondhatni, hogy elég rendszeressé vált egy 250km-es úton. Megálltunk egy 5-10 percre, leállítottam a motort, utána nem nagyon csinálta.
Amikor "fennakad" és kiteszem üresbe, és 1-2x rákuplungolok, akkor van, hogy visszatér alapjáratra, van, hogy nem. De volt már, hogy teljesen megálltam, mert pirosat kaptam, és akkor is megmaradt 1000 körül.

252e km van benne, fogyasztása 18as felnivel, 4 emberrel 5.8-6.8 között alakul (Pest+pálya).
5-6 ban "zörög" valami, anno elvittem Vik-hez, ő azt mondta, hogy ez a csúcs lesz, de még akár 80e-t elmegy.
Hibaüzenet nincs (igaz, csak elm327-em van)

EGR nincs dugózva
Van valakinek ötlete? Miket érdemes ellenőrizni és hogyan?

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Üdv: Andor

Generátor? Testkábel?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #32197 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 09:46:00 »

Generátor? Testkábel?

Kifejted bővebben? Smiley

2013 januárban lett cserélve a generátor oldali teljes szíjhajtás, a generátor pedig kapott szabadonfutót, a műveletet Vik hajtotta végre.
Ettől függetlenül lehet, hogy már gond van a generátorral.
Ezek, amiket említettél, hogyan okozhatnak ilyen jellegű problémát?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32198 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 10:05:37 »

Kifejted bővebben? Smiley

2013 januárban lett cserélve a generátor oldali teljes szíjhajtás, a generátor pedig kapott szabadonfutót, a műveletet Vik hajtotta végre.
Ettől függetlenül lehet, hogy már gond van a generátorral.
Ezek, amiket említettél, hogyan okozhatnak ilyen jellegű problémát?


Majd leírják, akikkel előfordult, de a generátor hibája, meg a testkábel kontakhibája szokott ilyen jelenségeket okozni!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #32199 Dátum: 2014.05.22 csütörtök, 10:10:09 »

Sziasztok,
Sajnos van egy kis gondom a jó kis 2006 novemberi TDCi kombi mondeommal.

Mióta jobb idő van, előfordult, hogy váltásnál nem ment vissza a fordulatszám alapjáratra, hanem "fennakadt", mondjuk mikor 2000 rpm-nél váltottam, akkor visszaesett 1300 körülre, onnan vissza 1500ra, és ott maradt.

Azt gondoltam először, hogy valami szenzorhiba, kipucoltam a MAF-ot, meglepően sok gané volt benne. Ekkor a hiba megszűnt, igaz esős idő következett. Múlt héten viszont megint elkezdte (jó idő volt), és mondhatni, hogy elég rendszeressé vált egy 250km-es úton. Megálltunk egy 5-10 percre, leállítottam a motort, utána nem nagyon csinálta.
Amikor "fennakad" és kiteszem üresbe, és 1-2x rákuplungolok, akkor van, hogy visszatér alapjáratra, van, hogy nem. De volt már, hogy teljesen megálltam, mert pirosat kaptam, és akkor is megmaradt 1000 körül.

252e km van benne, fogyasztása 18as felnivel, 4 emberrel 5.8-6.8 között alakul (Pest+pálya).
5-6 ban "zörög" valami, anno elvittem Vik-hez, ő azt mondta, hogy ez a csúcs lesz, de még akár 80e-t elmegy.
Hibaüzenet nincs (igaz, csak elm327-em van)

EGR nincs dugózva
Van valakinek ötlete? Miket érdemes ellenőrizni és hogyan?

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Üdv: Andor

Most volt valakinek ilyen, és ha jól emlékszem kuplungpedál-kapcsoló volt a hibás, nem mindig látta, hogy kinyomta.
A miénk is csinálja néha, de nem foglalkozom vele   nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 637 638 639 640 641 642 643 [644] 645 646 647 648 649 650 651 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.