Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 15:34:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 650 651 652 653 654 655 656 [657] 658 659 660 661 662 663 664 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13831744 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #32800 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 22:32:41 »

Aki 10-15e-ként cserél olajat tök mindegy mit rak bele 5W30-ba, csak ne tuskós legyen...dieselről beszélünk értelemszerűen.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32801 Dátum: 2014.06.24 kedd, 04:09:58 »

Lehet.De mi van, ha a fordossal elmegy 300ezret, a jobbikkal meg mondjuk 100ezerrel többet? Így már nem is olyan drága a jó olaj. Viszont sosem lehet rendesen bebizonyítani, hogy mi miért van. Lehet, hogy a tesco-s a legjobb Wink
Szóval ha jobbikos leszek, akkor 100ezerrel többet fog elmenni az autóm?  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32802 Dátum: 2014.06.24 kedd, 07:40:22 »

Milyen garancia van az olajra?  fejvakaras

Ha baja lesz az olajtól az autónak, a számla és a szervozkönyv bejegyzés alapján visszatolomm nekik, hogy csinálják meg. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32803 Dátum: 2014.06.24 kedd, 07:41:08 »

Szóval ha jobbikos leszek, akkor 100ezerrel többet fog elmenni az autóm?  vigyor3

Persze, a Hold felé.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32804 Dátum: 2014.06.24 kedd, 07:51:20 »

Ha baja lesz az olajtól az autónak, a számla és a szervozkönyv bejegyzés alapján visszatolomm nekik, hogy csinálják meg. Smiley

AndyA

Ez azért nem ilyen egyszerűen megy.
Olajtól nem lesz baja egy autónak....."azonnal".
Bármikor kicserélheted az olajat bármilyen akármire és utána -a már amúgy is kopott motorod- megpróbálod felújíttatni a szervizzel azt mondva, hogy az ő olajuk miatt ment tönkre?
Érdekes....

Azért nagyon ne bízz ebben, hogy ez csak így megy....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32805 Dátum: 2014.06.24 kedd, 08:00:38 »

Ez azért nem ilyen egyszerűen megy.
Olajtól nem lesz baja egy autónak....."azonnal".
Bármikor kicserélheted az olajat bármilyen akármire és utána -a már amúgy is kopott motorod- megpróbálod felújíttatni a szervizzel azt mondva, hogy az ő olajuk miatt ment tönkre?
Érdekes....

Azért nagyon ne bízz ebben, hogy ez csak így megy....  vigyor3

Csak náluk van szervizelve az autó már 100+ ezer km óta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32806 Dátum: 2014.06.24 kedd, 08:07:08 »

Csak náluk van szervizelve az autó már 100+ ezer km óta.
AndyA

Hát ez gyenge érv...

Nyom nélkül lecserélhető nívópálcánál az olaj. Kifizetnéd a komplett műszaki szakértői véleményt....első megbontással, részletesen hiba felvételezve, indokolva....stb. ? Aligha kapnál olyan szakvéleményt, hogy minden az utolsó olajtól van....főleg egy több 100e km-et eleve futott motornál.
Ez a szakértő lehet többe is kerülne, mint a motor....
 Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32807 Dátum: 2014.06.24 kedd, 09:52:15 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Sajnos nem sikerült rábeszélni a páromat hogy a Fusionját adjuk el és a hármas mondival járjon, mert túl nagy neki az autó, úgyhogy el fogom adni. Viszont előtte rendbe akarom rakni, a nagynyomású már időnként vacakol (kb. kétszer malacfarkolt 3000es fordulatnál és nagy gáznál). Két céget találtam. Az egyik a Filep (őket sokan ajánlják, de kiszerelve kell odavinni) a másik az Euro Electric Szigethalmon (ők ki is szerelik viszont nem ismerem a céget).
A Filep egy év garit ad a másik csak felet. Mint mondtam el akarom adni, de nyugodtan akarok aludni (tudom most lehülyéztek) és mindenképp jó állapotban akarom tudni.
Kérlek adjatok tanácsot melyikhez vigyem.

Köszönöm

Attila

Ui. Alf ha jól tudom arrafelé laksz, esetleg nem ismered a Szigethalmi céget?
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.24 kedd, 10:02:34 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32808 Dátum: 2014.06.24 kedd, 09:53:33 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Sajnos nem sikerült rábeszélni a páromat hogy a Fusionját adjuk el és a hármas mondival járjon, mert túl nagy neki az autó, úgyhogy el fogom adni. Viszont előtte rendbe akarom rakni, a nagynyomású már időnként vacakol (kb. kétszer malacfarkolt 3000es fordulatnál és nagy gáznál). Két céget találtam. Az egyik a Filep (őket sokan ajánlják, de kiszerelve kell odavinni) a másik az Euro Electric Szigethalmon (ők ki is szerelik viszont nem ismerem a céget).
A Filep egy év garit ad a másik csak felet. Mint mondtam el akarom adni, de nyugodtan akarok aludni (tudom most lehülyéztek) és mindenképp jó állapotban akarom tudni.
Kérlek adjatok tanácsot melyikhez vigyem.

Köszönöm

Attila

Mutasd meg neki a képeket Nika (anyukája?) balesetéről, és rögtön meggondolja magát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32809 Dátum: 2014.06.24 kedd, 10:01:33 »

Mutasd meg neki a képeket Nika (anyukája?) balesetéről, és rögtön meggondolja magát.

AndyA

Sajna nem fogja, hosszú útra, vidékre együtt megyünk általában, ő csak a városban mászkál.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #32810 Dátum: 2014.06.24 kedd, 10:03:35 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Sajnos nem sikerült rábeszélni a páromat hogy a Fusionját adjuk el és a hármas mondival járjon, mert túl nagy neki az autó, úgyhogy el fogom adni. Viszont előtte rendbe akarom rakni, a nagynyomású már időnként vacakol (kb. kétszer malacfarkolt 3000es fordulatnál és nagy gáznál). Két céget találtam. Az egyik a Filep (őket sokan ajánlják, de kiszerelve kell odavinni) a másik az Euro Electric Szigethalmon (ők ki is szerelik viszont nem ismerem a céget).
A Filep egy év garit ad a másik csak felet. Mint mondtam el akarom adni, de nyugodtan akarok aludni (tudom most lehülyéztek) és mindenképp jó állapotban akarom tudni.
Kérlek adjatok tanácsot melyikhez vigyem.

Köszönöm

Attila
a filep profi,ennek tükrében a legdrágább.
a szigethalmi,csak alkatrészt tud cserélni,asszem próbapadjuk nincsen.ellenben jó áron dolgoznak.egy felújított csúcs asszem 30.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32811 Dátum: 2014.06.24 kedd, 10:05:46 »

a filep profi,ennek tükrében a legdrágább.
a szigethalmi,csak alkatrészt tud cserélni,asszem próbapadjuk nincsen.ellenben jó áron dolgoznak.egy felújított csúcs asszem 30.

Nekem telefonban azt mondtak padon merik a szivattyut. Engem inkabb a hat honap egy ev gari gondolkodtat el.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #32812 Dátum: 2014.06.24 kedd, 10:07:51 »

Nekem telefonban azt mondtak padon merik a szivattyut. Engem inkabb a hat honap egy ev gari gondolkodtat el.
ja,bocs.én a csúcsokra értettem.én biztos a szigethalmit megnézném.ha jó árat mondanak(márpedig olcsóbb mint a filep),és megvannak a felszereléseik,akkor velük csináltatnám.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #32813 Dátum: 2014.06.24 kedd, 10:08:51 »

Nekem telefonban azt mondtak padon merik a szivattyut. Engem inkabb a hat honap egy ev gari gondolkodtat el.
és biztos,hogy a nagynyomású vacakol?Mi volt a hibakód?nem lehet,hogy egy csúcs miatt van vészüzem?mi volt a hibakód? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32814 Dátum: 2014.06.24 kedd, 10:16:54 »

Sajna nem fogja, hosszú útra, vidékre együtt megyünk általában, ő csak a városban mászkál.

Annál inkább...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32815 Dátum: 2014.06.24 kedd, 10:20:09 »

és biztos,hogy a nagynyomású vacakol?Mi volt a hibakód?nem lehet,hogy egy csúcs miatt van vészüzem?mi volt a hibakód? vigyor3

Viktor kimérte csak max 1250-1300 bart tud.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32816 Dátum: 2014.06.24 kedd, 10:20:58 »

a filep profi,ennek tükrében a legdrágább.
a szigethalmi,csak alkatrészt tud cserélni,asszem próbapadjuk nincsen.ellenben jó áron dolgoznak.egy felújított csúcs asszem 30.
pad nélkül a 30 sok. Hiába  cserél alkatrészt ha nem tud kódot adni neki.
Bár azt sem tudom hogy lehet így elvallalni.  A filepnel nekem 20-50 közt mondták,
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
jase
Vendég
« Új hozzászólás #32817 Dátum: 2014.06.24 kedd, 10:37:25 »

Sziasztok,
Szeretném a segítségeteket kérni az alábbi probléma felderítésében.
2002-es Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI (130LE) tulajdonos vagyok, kb. 2 hónapja. Kb. 3 hete azt csinálja az autó, hogy olyan 80-100km/h sebességtartományban, egyenletes sebességet tartva rángat az autó. Ha viszont gyorsítok, vagy lassítok (motorfék), akkor már nem rángat. Olyan érzés, mintha néha nem kapna üzemanyagot, kihagyna... Gázolajra is gyanakodtam, elmentem máshova tankolni, de a jelenség nem szűnt meg.
Egy ford szervízben rádugták a diagnosztikai műszert, ami P1664 and P1665 hibakódokat dobott.
Találkozott esetleg már valaki Tőletek ilyen problémával, illetve ha igen, mi okozta, hogyan lehetett orvosolni?
Előre is köszönöm visszajelzéseteket!
Krisz
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32818 Dátum: 2014.06.24 kedd, 11:00:50 »

Sziasztok,
Szeretném a segítségeteket kérni az alábbi probléma felderítésében.
2002-es Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI (130LE) tulajdonos vagyok, kb. 2 hónapja. Kb. 3 hete azt csinálja az autó, hogy olyan 80-100km/h sebességtartományban, egyenletes sebességet tartva rángat az autó. Ha viszont gyorsítok, vagy lassítok (motorfék), akkor már nem rángat. Olyan érzés, mintha néha nem kapna üzemanyagot, kihagyna... Gázolajra is gyanakodtam, elmentem máshova tankolni, de a jelenség nem szűnt meg.
Egy ford szervízben rádugták a diagnosztikai műszert, ami P1664 and P1665 hibakódokat dobott.
Találkozott esetleg már valaki Tőletek ilyen problémával, illetve ha igen, mi okozta, hogyan lehetett orvosolni?
Előre is köszönöm visszajelzéseteket!
Krisz

1665 Inject pump control module comunications
1664 Inject pump control module malfunction

Kontakhiba valahol?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jase
Vendég
« Új hozzászólás #32819 Dátum: 2014.06.24 kedd, 11:21:41 »

1665 Inject pump control module comunications
1664 Inject pump control module malfunction

Kontakhiba valahol?

AndyA
[Köszi!]
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32820 Dátum: 2014.06.24 kedd, 11:24:05 »

Sziasztok!

Ha adok a gépnek egy motormosást, kell esetleg tartanom valahol beázástól?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32821 Dátum: 2014.06.24 kedd, 11:28:39 »

Sziasztok!

Ha adok a gépnek egy motormosást, kell esetleg tartanom valahol beázástól?

Attól függ. Kézi spricni + Brigéciol + rongy esetében nem nagyon.

Ha nagynyomásúval mész neki, akkor már esélyesebb. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32822 Dátum: 2014.06.24 kedd, 11:46:41 »

Attól függ. Kézi spricni + Brigéciol + rongy esetében nem nagyon.

Ha nagynyomásúval mész neki, akkor már esélyesebb. Smiley

AndyA

Az utóbbira gondoltam. Smiley
Ha tudtok mondani problémás részt, akkor azt inkább letakarom.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32823 Dátum: 2014.06.24 kedd, 13:16:35 »

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Sajnos nem sikerült rábeszélni a páromat hogy a Fusionját adjuk el és a hármas mondival járjon, mert túl nagy neki az autó, úgyhogy el fogom adni. Viszont előtte rendbe akarom rakni, a nagynyomású már időnként vacakol (kb. kétszer malacfarkolt 3000es fordulatnál és nagy gáznál). Két céget találtam. Az egyik a Filep (őket sokan ajánlják, de kiszerelve kell odavinni) a másik az Euro Electric Szigethalmon (ők ki is szerelik viszont nem ismerem a céget).
A Filep egy év garit ad a másik csak felet. Mint mondtam el akarom adni, de nyugodtan akarok aludni (tudom most lehülyéztek) és mindenképp jó állapotban akarom tudni.
Kérlek adjatok tanácsot melyikhez vigyem.

Köszönöm


Attila

Ui. Alf ha jól tudom arrafelé laksz, esetleg nem ismered a Szigethalmi céget?

Én a szigethalmi cégnél (Euro Electric) csináltattam a csúcsokat és a szivattyút is. Van padjuk és tudnak kódolni és szivattyút tesztelni is! Árban jók és garit is adnak a csúcsokra és a szivattyúra.  Nekem a nagynyomású csöveket is ki ultrahangozták.

Szerintem korrekt csapat.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.24 kedd, 13:56:57 írta egyuri » Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32824 Dátum: 2014.06.24 kedd, 16:36:45 »

Én a szigethalmi cégnél (Euro Electric) csináltattam a csúcsokat és a szivattyút is. Van padjuk és tudnak kódolni és szivattyút tesztelni is! Árban jók és garit is adnak a csúcsokra és a szivattyúra.  Nekem a nagynyomású csöveket is ki ultrahangozták.

Szerintem korrekt csapat.

Köszi, szerintem holnap le is viszem hozzájuk. Neked mennyi ideje csinálták? Ha jól sejtem azóta sincs vele gond. Nagyságrendileg mennyibe került? Csak hogy tudjam mire számítsak...
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.24 kedd, 18:20:07 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #32825 Dátum: 2014.06.24 kedd, 20:22:18 »

Castrol Magnatec A1 5w30 is jó bele, de feleslegesen drága.

AndyA
Persze ha original.
Nalam a telen a garazsban belefagyott a kannaba.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #32826 Dátum: 2014.06.24 kedd, 20:32:42 »

Sziasztok,
Szeretném a segítségeteket kérni az alábbi probléma felderítésében.
2002-es Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI (130LE) tulajdonos vagyok, kb. 2 hónapja. Kb. 3 hete azt csinálja az autó, hogy olyan 80-100km/h sebességtartományban, egyenletes sebességet tartva rángat az autó. Ha viszont gyorsítok, vagy lassítok (motorfék), akkor már nem rángat. Olyan érzés, mintha néha nem kapna üzemanyagot, kihagyna... Gázolajra is gyanakodtam, elmentem máshova tankolni, de a jelenség nem szűnt meg.
Egy ford szervízben rádugták a diagnosztikai műszert, ami P1664 and P1665 hibakódokat dobott.
Találkozott esetleg már valaki Tőletek ilyen problémával, illetve ha igen, mi okozta, hogyan lehetett orvosolni?
Előre is köszönöm visszajelzéseteket!
Krisz

Nekem is csinálta egy időben. Az akku alatti testeket takarítsd meg az lehet segít.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32827 Dátum: 2014.06.25 szerda, 09:33:46 »

Köszi, szerintem holnap le is viszem hozzájuk. Neked mennyi ideje csinálták? Ha jól sejtem azóta sincs vele gond. Nagyságrendileg mennyibe került? Csak hogy tudjam mire számítsak...

én kb 3 hete csináltattam, azota rendben van a gépsárkány. Porlasztó 45 000/db ez tartalmazza a csúcs cserért a kapcslószelep cserét és a kodolást is. A szivatyút szétszedik és megmondják hogy mit kell benne cserélni. A nagynyomású csövek ultrahangos tisztításáért nem számoltak fel külön díjat.

Ami fontos lehet, tudnak kódot beírni a vezérlőbe. A szivatyú leszereléshez megvan a célszerszámuk, nem szedik szét a vezérlést!
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.25 szerda, 09:59:55 írta egyuri » Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #32828 Dátum: 2014.06.25 szerda, 09:35:31 »

Sziasztok,

Kinnt vagyunk családdal A Balkánon és van egy aggasztó jelenség: A komolyabb emelkedőkön felfelé (melyből itt elég sok van)  megugrik a vízhőmérséklet, és ha bedől a mutató a pirosba mire felérek. Amint egyenes, vagy lefele jön a mutató nagyon gyorsan visszaáll. Voltam tegnap 3 szervízben ( Ford szervíz félnapi járáson belül nincs) mindenféle szakik nézegették, méregették infrával a csőhőmérséeteket, de csak tanácstalanul hümmögtek, mert álló helyzetben nem produkálta a kocsi, még ha 10 peecen át küldték is neki a gázt. Egy öreg szaki felhívott valakit és a vízpumpát emlegette, hozzátéve, hogy az 150 km-en belül nincs és 200 EUR.
Nem tudom, lehet e kapcsolat a 2 között, de 3 napja a belgrádi dugóban állás közben felforrt a víz, kicseréltem a diódát a biztosítékházban a ventillátorhoz, azóta az kapcsol. Kérlek írjatok, mi lehet a gond próbáljak hazajutni ( a fölfeléken megállásokkal) vagy keressek egy Hozzáértő szervízt ami komolyabb kitérő és valszeg gyári Ford szalon lesz. Előre is köszi! Molbar
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #32829 Dátum: 2014.06.25 szerda, 09:40:24 »

Sziasztok,

Kinnt vagyunk családdal A Balkánon és van egy aggasztó jelenség: A komolyabb emelkedőkön felfelé (melyből itt elég sok van)  megugrik a vízhőmérséklet, és ha bedől a mutató a pirosba mire felérek. Amint egyenes, vagy lefele jön a mutató nagyon gyorsan visszaáll. Voltam tegnap 3 szervízben ( Ford szervíz félnapi járáson belül nincs) mindenféle szakik nézegették, méregették infrával a csőhőmérséeteket, de csak tanácstalanul hümmögtek, mert álló helyzetben nem produkálta a kocsi, még ha 10 peecen át küldték is neki a gázt. Egy öreg szaki felhívott valakit és a vízpumpát emlegette, hozzátéve, hogy az 150 km-en belül nincs és 200 EUR.
Nem tudom, lehet e kapcsolat a 2 között, de 3 napja a belgrádi dugóban állás közben felforrt a víz, kicseréltem a diódát a biztosítékházban a ventillátorhoz, azóta az kapcsol. Kérlek írjatok, mi lehet a gond próbáljak hazajutni ( a fölfeléken megállásokkal) vagy keressek egy Hozzáértő szervízt ami komolyabb kitérő és valszeg gyári Ford szalon lesz. Előre is köszi! Molbar
biztos működik a venti?szerintem az nem jó.....csak 1 ventid van,nem?lehet a klíma kapcsolgatta csak..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #32830 Dátum: 2014.06.25 szerda, 09:49:43 »

biztos működik a venti?szerintem az nem jó.....csak 1 ventid van,nem?lehet a klíma kapcsolgatta csak..... Roll Eyes


Nem biztos. Lehet hogy valóban csak a klím kapcsolja a ventit, mert 100 fok felett megálltam felfele és a venti nem ment. Fütéssel jöttem felfelé... ( csak 1 venti van) de volt olyan hogy leraktam a kocsit, és hallottam, hogy megy a venti mondjuk akkor nem volt meleg a víz és klímáztam is...
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32831 Dátum: 2014.06.25 szerda, 09:52:24 »


Nem biztos. Lehet hogy valóban csak a klím kapcsolja a ventit, mert 100 fok felett megálltam felfele és a venti nem ment. Fütéssel jöttem felfelé... ( csak 1 venti van) de volt olyan hogy leraktam a kocsit, és hallottam, hogy megy a venti mondjuk akkor nem volt meleg a víz és klímáztam is...

Ha a ventilátornak nincs baja, működik rendesen, ha kap áramot, drótozd be magad mellé az utastérbe. Akkor tudod kapcsolni, ha tényleg kell. Azután majd ha hazaevickéltél vele, megoldod itthon, nyugiban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32832 Dátum: 2014.06.25 szerda, 10:04:17 »

Ha a ventilátornak nincs baja, működik rendesen, ha kap áramot, drótozd be magad mellé az utastérbe. Akkor tudod kapcsolni, ha tényleg kell. Azután majd ha hazaevickéltél vele, megoldod itthon, nyugiban.

AndyA
Szerintem egyszerűbb, ha klímával jár, mintha elkezd kapcsolókat mókolni, nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32833 Dátum: 2014.06.25 szerda, 10:06:33 »

Sziasztok,

Kinnt vagyunk családdal A Balkánon és van egy aggasztó jelenség: A komolyabb emelkedőkön felfelé (melyből itt elég sok van)  megugrik a vízhőmérséklet, és ha bedől a mutató a pirosba mire felérek. Amint egyenes, vagy lefele jön a mutató nagyon gyorsan visszaáll. Voltam tegnap 3 szervízben ( Ford szervíz félnapi járáson belül nincs) mindenféle szakik nézegették, méregették infrával a csőhőmérséeteket, de csak tanácstalanul hümmögtek, mert álló helyzetben nem produkálta a kocsi, még ha 10 peecen át küldték is neki a gázt. Egy öreg szaki felhívott valakit és a vízpumpát emlegette, hozzátéve, hogy az 150 km-en belül nincs és 200 EUR.
Nem tudom, lehet e kapcsolat a 2 között, de 3 napja a belgrádi dugóban állás közben felforrt a víz, kicseréltem a diódát a biztosítékházban a ventillátorhoz, azóta az kapcsol. Kérlek írjatok, mi lehet a gond próbáljak hazajutni ( a fölfeléken megállásokkal) vagy keressek egy Hozzáértő szervízt ami komolyabb kitérő és valszeg gyári Ford szalon lesz. Előre is köszi! Molbar

Ventilátor diódát cseréltél?
Miből jöttél rá, hogy az rossz lehet? (szerintem nem, mert a dióda nem azért van ott......)
Biztosítékra gondolsz, nem?
Na, ha az kiolvadt, akkor a ventilátorral vagy vezetékeivel baj van.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #32834 Dátum: 2014.06.25 szerda, 10:09:33 »

Ventilátor diódát cseréltél?
Miből jöttél rá, hogy az rossz lehet? (szerintem nem, mert a dióda nem azért van ott......)
Biztosítékra gondolsz, nem?
Na, ha az kiolvadt, akkor a ventilátorral vagy vezetékeivel baj van.....

Ahol vettem a diódát, elvileg rámértek a régire. Hol van biztosítéka a ventinek?
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #32835 Dátum: 2014.06.25 szerda, 10:11:25 »

Szerintem egyszerűbb, ha klímával jár, mintha elkezd kapcsolókat mókolni, nem?

Klímával is elszáll a hőmérséklet. Sad
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #32836 Dátum: 2014.06.25 szerda, 10:16:25 »

Szerintem egyszerűbb, ha klímával jár, mintha elkezd kapcsolókat mókolni, nem?

Ha az is beindítja, akkor jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32837 Dátum: 2014.06.25 szerda, 10:21:44 »

Klímával is elszáll a hőmérséklet. Sad

Ha jól működik a hűtőventilátorod akkor lehet hogy a főköri termosztátod baszakodik, nem nyit ki vagy nem teljesen. Próbáld meg cserélni vagy kivenni belőle.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32838 Dátum: 2014.06.25 szerda, 10:35:11 »

Klímával is elszáll a hőmérséklet. Sad
Ha klímával megy a venti és mégis melegszik, akkor ott más a baj. Ahogy egyuri írta, lehet termosztát probléma, de vízpumpa is.

Bagatel, de van benne elég víz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #32839 Dátum: 2014.06.25 szerda, 11:14:21 »

Klímával is elszáll a hőmérséklet. Sad
akkor szedd ki a főköri termót.és majd itthon megkeresed a hibát. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32840 Dátum: 2014.06.25 szerda, 16:48:36 »

Sziasztok,

Kinnt vagyunk családdal A Balkánon és van egy aggasztó jelenség: A komolyabb emelkedőkön felfelé (melyből itt elég sok van)  megugrik a vízhőmérséklet, és ha bedől a mutató a pirosba mire felérek. Amint egyenes, vagy lefele jön a mutató nagyon gyorsan visszaáll. Voltam tegnap 3 szervízben ( Ford szervíz félnapi járáson belül nincs) mindenféle szakik nézegették, méregették infrával a csőhőmérséeteket, de csak tanácstalanul hümmögtek, mert álló helyzetben nem produkálta a kocsi, még ha 10 peecen át küldték is neki a gázt. Egy öreg szaki felhívott valakit és a vízpumpát emlegette, hozzátéve, hogy az 150 km-en belül nincs és 200 EUR.
Nem tudom, lehet e kapcsolat a 2 között, de 3 napja a belgrádi dugóban állás közben felforrt a víz, kicseréltem a diódát a biztosítékházban a ventillátorhoz, azóta az kapcsol. Kérlek írjatok, mi lehet a gond próbáljak hazajutni ( a fölfeléken megállásokkal) vagy keressek egy Hozzáértő szervízt ami komolyabb kitérő és valszeg gyári Ford szalon lesz. Előre is köszi! Molbar

Szia!

Nekem is volt nemrég problémám melegedéssel, nálam a vízpumpa volt a ludas. (elforgott a tengely a járókerékben) Gyári a vízpumpád? Ha nem, akkor esélyes! Ha termosztát nélkül is melegszik, akkor szerintem az.
(Azt meg nem hiszem el, hogy ne működne ott valami webáruház, ami házhoz szállítja a vízpumpát! )
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #32841 Dátum: 2014.06.25 szerda, 18:48:38 »

Sziasztok!

Találtam egy érdekes videót a turbó tisztításáról.
Mi a véleményetek?

http://www.youtube.com/watch?v=SFDMd8eVVXo

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32842 Dátum: 2014.06.25 szerda, 18:54:35 »

Sziasztok!

Találtam egy érdekes videót a turbó tisztításáról.
Mi a véleményetek?

http://www.youtube.com/watch?v=SFDMd8eVVXo

Tamás


Már múltkor is jót nevettünk rajta......
Én biztos nem csinálnék ilyet!



Céges kocsi, 12 éves vito...cdi diesel. Van benne 57e km, csak városban és legtöbbször 3-4 km távokat!
Semmi baja....főleg nem a turbónak. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #32843 Dátum: 2014.06.25 szerda, 19:24:59 »

Ha klímával megy a venti és mégis melegszik, akkor ott más a baj. Ahogy egyuri írta, lehet termosztát probléma, de vízpumpa is.

Bagatel, de van benne elég víz?

Van Smiley Smiley Wink víz igen, én is ezekre gyanakszom
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #32844 Dátum: 2014.06.25 szerda, 19:30:42 »

akkor szedd ki a főköri termót.és majd itthon megkeresed a hibát. Wink


Igen, akkor ez a terv: főköri termó ki és ha nem akkor pumpa.
Amúgy írtad a ventit. Felfele tartós 80- as tempónál is melegszik. 80- nál ér valamit a venti? Vagy ha 80- nál is melegszik ( csak fölfelé!) akkor nem a venti
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32845 Dátum: 2014.06.25 szerda, 21:47:19 »


Igen, akkor ez a terv: főköri termó ki és ha nem akkor pumpa.
Amúgy írtad a ventit. Felfele tartós 80- as tempónál is melegszik. 80- nál ér valamit a venti? Vagy ha 80- nál is melegszik ( csak fölfelé!) akkor nem a venti
Valamit ér, de nem annak a hiánya miatt forr a vized.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32846 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:16:07 »

én kb 3 hete csináltattam, azota rendben van a gépsárkány. Porlasztó 45 000/db ez tartalmazza a csúcs cserért a kapcslószelep cserét és a kodolást is. A szivatyút szétszedik és megmondják hogy mit kell benne cserélni. A nagynyomású csövek ultrahangos tisztításáért nem számoltak fel külön díjat.

Ami fontos lehet, tudnak kódot beírni a vezérlőbe. A szivatyú leszereléshez megvan a célszerszámuk, nem szedik szét a vezérlést!

Nos, most hivtak, komplett nagynyomasu felujitas, cserelik a kisnyomasu reszt is, kitakaritjak a tankot is, meg cserelik az izzitogyertyakat. Remelem jo lesz.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #32847 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:21:27 »

Nos, most hivtak, komplett nagynyomasu felujitas, cserelik a kisnyomasu reszt is, kitakaritjak a tankot is, meg cserelik az izzitogyertyakat. Remelem jo lesz.

Lehet tudni a javítás várható költségét?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #32848 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:24:07 »

Lehet tudni a javítás várható költségét?

220 korul. Az uj tulaja nyugodtan jarhat majd vele...  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32849 Dátum: 2014.06.26 csütörtök, 10:25:34 »

220 korul. Az uj tulaja nyugodtan jarhat majd vele...  nyes
Ebbe benne van a porlasztó csere is?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 650 651 652 653 654 655 656 [657] 658 659 660 661 662 663 664 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.