Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:10:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 646 647 648 649 650 651 652 [653] 654 655 656 657 658 659 660 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684741 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #32600 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 15:41:26 »

Köszi mindenkinek!
Cromaxnál rendeltem Ford olajat és olajszűrőt, Bosch gázolajszűrőt. Asszem meg is maradok ennél a webáruháznál, nem drágább, mint a többi, sőt!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32601 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 18:10:31 »

Köszi mindenkinek!
Cromaxnál rendeltem Ford olajat és olajszűrőt, Bosch gázolajszűrőt. Asszem meg is maradok ennél a webáruháznál, nem drágább, mint a többi, sőt!
rossz felé keresgéltél  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32602 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 19:33:38 »

Nincs kapcsolat az ECU-val. Pfff! Sad
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32603 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 19:49:21 »

Köszi mindenkinek!
Cromaxnál rendeltem Ford olajat és olajszűrőt, Bosch gázolajszűrőt. Asszem meg is maradok ennél a webáruháznál, nem drágább, mint a többi, sőt!

Akkor ha legközelebb vásárolni akarsz valamilyen alkatrészt, kérjél ajánlatot pl. a nagyauto topikban. Meglátod, hogy rosszul látod.
Ha akarsz klubos kedvezményt, akkor asszem regisztrálni kell magad a honlapjukon.
Naplózva
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #32604 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 22:00:24 »

Sziasztok!

A kartergáz szűrőt kb. mennyiért lehet cserélni?Valószínű el van tömődve és mocskolja a motort,különösen a porlasztók körül látható.
Egy szerelő azt mondta,hogy kb.100ezer Ft lenne,mivel csak kompletten lehet cserélni,mert egy darab az egész és szétszedni nem lehet.Esetleg más megoldás nincs  a cserén kívül? Mennyire "gáz" ha így megyek vele?
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32605 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 22:10:54 »

Sziasztok!

A kartergáz szűrőt kb. mennyiért lehet cserélni?Valószínű el van tömődve és mocskolja a motort,különösen a porlasztók körül látható.
Egy szerelő azt mondta,hogy kb.100ezer Ft lenne,mivel csak kompletten lehet cserélni,mert egy darab az egész és szétszedni nem lehet.Esetleg más megoldás nincs  a cserén kívül? Mennyire "gáz" ha így megyek vele?



Kartergáz szűrő........cserélni.....100e?  Shocked

Valami másik autóról van szó és nem az aláírásodban szereplőről?

Más megoldásként.......keress fel egy rendes szerelőt.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32606 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 22:13:35 »


Kartergáz szűrő........cserélni.....100e?  Shocked

Valami másik autóról van szó és nem az aláírásodban szereplőről?

Más megoldásként.......keress fel egy rendes szerelőt.  Cool


Én azt sem tudom, hogy mi az, hol van, és mire jó...

Oktass Tibi!  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #32607 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 22:31:11 »

Pár napja vettem észre h nem huz a kocsi, mintha turbo nélkül menne és a szélvédő alatt sipol ha gyorsítok (mintha vhol levegő jonne), nőtt a fogyasztás(picit, félliter), ha nagyon picit nyomom a gázt, néha ugrál, és annyira füstöl h a mögöttem jövő szolt már...
Ford Mondeo TDCI 2003, nem rég lett főtengely szenzor cserélve, teheti az ezt?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32608 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 22:32:30 »

Pár napja vettem észre h nem huz a kocsi, mintha turbo nélkül menne és a szélvédő alatt sipol ha gyorsítok (mintha vhol levegő jonne), nőtt a fogyasztás(picit, félliter), ha nagyon picit nyomom a gázt, néha ugrál, és annyira füstöl h a mögöttem jövő szolt már...
Ford Mondeo TDCI 2003, nem rég lett főtengely szenzor cserélve, teheti az ezt?

Ellenőrizd a levegőcsöveket, bilincseket.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32609 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 22:33:15 »

Én azt sem tudom, hogy mi az, hol van, és mire jó...

Oktass Tibi!  laugh

Tényleg érdekel!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32610 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 22:40:40 »

Tényleg érdekel!

http://en.wikipedia.org/wiki/Crankcase_ventilation_system
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #32611 Dátum: 2014.06.05 csütörtök, 23:25:58 »

                                                                      Hali!
 Tegnap elvittem a kocsit a Kertész utcai generátor szerelőhöz,alapjárat ingadozás miatt. Alf mérése szerint nem volt jó a töltés fogyasztókkal.
 Rámértek,tökéletes  wow1 mondom,ha már itt vagyok újítsák fel.Szétkapták,megmutatták a szénkefékből meg a csúszógyűrűkből mi maradt,hát már nem sok lehetett neki hátra.Amikor összerakták és beindítottam azonnal érezhető volt,hogy egyenletesen jár,nincs ingadozás.Ma vissza vittem kapott egy felújított önindítót,és sokkal jobban,dinamikusabban indul.Köszi a jó tanácsot GSR IGAZAD VOLT.   
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32612 Dátum: 2014.06.06 péntek, 00:57:01 »

Sziasztok!
Ford Mondeo Ghia TDCi, 130 paci, megtortent (volna) a hibakodolvasas, de a progi (megvasarolt peldany) nem tudott kapcsolatot letesiteni az ECU-val. Innentol mi van?
(Uzemmelegen eroteljes gyorsitaskor az izzitgyertya-ikon villogni kezd, ugyanakkor az ero elhagyja a gepet, nem lehet vele eroteljesen gyorsitani. Olykor meg is all a motor, ez altalaban 70 mph folott, amikor leall, tudom menet kozben inditani, nem kell varni semmit, de azert nem komfortos, ugye. A fogyasztas 5.3 l szaz km-en.)
Hirtelen ennyit tudok mondani. Koszi elore is, udv!
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.06 péntek, 00:59:46 írta rudyka » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32613 Dátum: 2014.06.06 péntek, 01:20:48 »

Sziasztok!
Ford Mondeo Ghia TDCi, 130 paci, megtortent (volna) a hibakodolvasas, de a progi (megvasarolt peldany) nem tudott kapcsolatot letesiteni az ECU-val. Innentol mi van?
(Uzemmelegen eroteljes gyorsitaskor az izzitgyertya-ikon villogni kezd, ugyanakkor az ero elhagyja a gepet, nem lehet vele eroteljesen gyorsitani. Olykor meg is all a motor, ez altalaban 70 mph folott, amikor leall, tudom menet kozben inditani, nem kell varni semmit, de azert nem komfortos, ugye. A fogyasztas 5.3 l szaz km-en.)
Hirtelen ennyit tudok mondani. Koszi elore is, udv!
kellene  a progi neve, az illesztő tipusa meg a kocsi évjárata a segítséghez.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32614 Dátum: 2014.06.06 péntek, 01:43:16 »

kellene  a progi neve, az illesztő tipusa meg a kocsi évjárata a segítséghez.
Csak a kocsi evjaratat tudom. Sad 2002. Azert koszi.
A progi neve, ha jol emlekszem autodata.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.06 péntek, 01:47:40 írta rudyka » Naplózva
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #32615 Dátum: 2014.06.06 péntek, 03:26:31 »

Sziasztok,üdv mindenkinek! Örömmel jelentem,hogy a tavaly novemberben vásárolt MkIII-as facelift TDCI mondimba belecsavartam eddig 26000 mérföldet,és Mondibuzivá váltam. Cheesy Most keresgélem az utódját,és találtam is egy szép 2006-os kiadásút 120eMf-del,szimpatikusan olcsón-ám....az alapjárata  hidegen "lumpy",azaz rendetlen.Nem ad se malacfarkat,sem az engine management light nem világít.Melegen minden oké. Van valakinek tippje,mi baja lehet? Meg merjem venni? Előre is köszi a választ! Zs.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32616 Dátum: 2014.06.06 péntek, 06:21:04 »

                                                                      Hali!
 Tegnap elvittem a kocsit a Kertész utcai generátor szerelőhöz,alapjárat ingadozás miatt. Alf mérése szerint nem volt jó a töltés fogyasztókkal.
 Rámértek,tökéletes  wow1 mondom,ha már itt vagyok újítsák fel.Szétkapták,megmutatták a szénkefékből meg a csúszógyűrűkből mi maradt,hát már nem sok lehetett neki hátra.Amikor összerakták és beindítottam azonnal érezhető volt,hogy egyenletesen jár,nincs ingadozás.Ma vissza vittem kapott egy felújított önindítót,és sokkal jobban,dinamikusabban indul.Köszi a jó tanácsot GSR IGAZAD VOLT.   
ezek szerint mégsem volt tökéletes.pont a kopott kefék és csúszógyűrűk okozták az alacsonyabb töltést terhelésen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32617 Dátum: 2014.06.06 péntek, 06:22:17 »

Csak a kocsi evjaratat tudom. Sad 2002. Azert koszi.
A progi neve, ha jol emlekszem autodata.
a programhoz a saját interfészét használtad? mert mással nem megy....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32618 Dátum: 2014.06.06 péntek, 06:24:59 »

Sziasztok,üdv mindenkinek! Örömmel jelentem,hogy a tavaly novemberben vásárolt MkIII-as facelift TDCI mondimba belecsavartam eddig 26000 mérföldet,és Mondibuzivá váltam. Cheesy Most keresgélem az utódját,és találtam is egy szép 2006-os kiadásút 120eMf-del,szimpatikusan olcsón-ám....az alapjárata  hidegen "lumpy",azaz rendetlen.Nem ad se malacfarkat,sem az engine management light nem világít.Melegen minden oké. Van valakinek tippje,mi baja lehet? Meg merjem venni? Előre is köszi a választ! Zs.
ezt így nem lehet megmondani.talán csak a generátor,vagy az izzítógyertyák okozzák.ettől még lehet jóvétel az autó,csak rendbe kell tenni. a kérdés,hogy mekkora költséget fok ez hozni neked,és mennyit szánsz rá.ha hibátlan autót szeretnél akkor nem ezt kell megvenni... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32619 Dátum: 2014.06.06 péntek, 08:09:09 »

                                                                      Hali!
 Tegnap elvittem a kocsit a Kertész utcai generátor szerelőhöz,alapjárat ingadozás miatt. Alf mérése szerint nem volt jó a töltés fogyasztókkal.
 Rámértek,tökéletes  wow1 mondom,ha már itt vagyok újítsák fel.Szétkapták,megmutatták a szénkefékből meg a csúszógyűrűkből mi maradt,hát már nem sok lehetett neki hátra.Amikor összerakták és beindítottam azonnal érezhető volt,hogy egyenletesen jár,nincs ingadozás.Ma vissza vittem kapott egy felújított önindítót,és sokkal jobban,dinamikusabban indul.Köszi a jó tanácsot GSR IGAZAD VOLT.   
És mennyi volt a költség?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32620 Dátum: 2014.06.06 péntek, 08:50:57 »

Sziasztok,üdv mindenkinek! Örömmel jelentem,hogy a tavaly novemberben vásárolt MkIII-as facelift TDCI mondimba belecsavartam eddig 26000 mérföldet,és Mondibuzivá váltam. Cheesy Most keresgélem az utódját,és találtam is egy szép 2006-os kiadásút 120eMf-del,szimpatikusan olcsón-ám....az alapjárata  hidegen "lumpy",azaz rendetlen.Nem ad se malacfarkat,sem az engine management light nem világít.Melegen minden oké. Van valakinek tippje,mi baja lehet? Meg merjem venni? Előre is köszi a választ! Zs.

Gondolom, dízel, ha a mostani is az. Izzítók rendben?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32621 Dátum: 2014.06.06 péntek, 08:52:31 »

a programhoz a saját interfészét használtad? mert mással nem megy....
Jo reggelt! Persze. Tiz perc mulva egy 1.6-os TDCi Focus hibajat olvasta rendesen.
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #32622 Dátum: 2014.06.06 péntek, 11:43:54 »

Gondolom, dízel, ha a mostani is az. Izzítók rendben?

AndyA
  Igen,dízkó ez is.Muszáj ragaszkodnom a kis fogyasztásúhoz,nagyon sokat megyek.(5,5 hónap alatt 26eMf...benyással nem érné meg..)
Még nem tudom,ma megyek megnézem a szekeret,és ha szerencsém lesz,meg is veszem.
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #32623 Dátum: 2014.06.06 péntek, 11:49:56 »

ezt így nem lehet megmondani.talán csak a generátor,vagy az izzítógyertyák okozzák.ettől még lehet jóvétel az autó,csak rendbe kell tenni. a kérdés,hogy mekkora költséget fok ez hozni neked,és mennyit szánsz rá.ha hibátlan autót szeretnél akkor nem ezt kell megvenni... Wink
Köszönöm a gyors választ. Smiley Én is hasonló hibában reménykedem. Az autó ennyi Mfd-del,ebben az évjáratban itt angliában is 1700-2500 font között mozog.750-ért hirdetik,és alkuképes. Smiley Remélem más,nagyobb baja nem lesz. Az a helyzet,hogy az itteni szervizek nem valami nagy mágusok.Akármilyen hibajelenséggel viszed az autót,mindenre ráfogják,hogy hengerfejes. Cheesy Horror áron dolgoznak,és utána sem lesz jó a géped.Szerencsémre van egy magyar srác,aki most nyitott műhelyt,én oda hordom a kocsijaimat.
Naplózva
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #32624 Dátum: 2014.06.06 péntek, 12:10:20 »

És mennyi volt a költség?
          A generátor szabadon futóval,ékszíjjal,új csúszógyűrűkkel, szénkefékkel,szereléssel 54000,-. Az önindító ki,a felújított,be 27000,-.
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #32625 Dátum: 2014.06.06 péntek, 19:02:34 »

Ellenőrizd a levegőcsöveket, bilincseket.

Azért írtam ide, mert nem igazán tudom melyik csöveket kellene átnézni és hogyan tudom, sajnos még az elején járok a szereléses dolgoknak és No-ban élek, ahol elég sokat elkérnek a semmiért is(sajnos) ezért először szeretném magam megtudni h mi lehet...ha tudtok segíteni Smiley
Naplózva
berke4
Vendég
« Új hozzászólás #32626 Dátum: 2014.06.06 péntek, 19:50:37 »

Hello! Ma voltam egy ford márkaszervízbe, és meg oldották a nagy problémám ami már 2 éve szivatott!!! falbav Ugye hibakód nem volt most sem, de valami meleg motor nemtommármit de talált rá frissítést, feltelepítette 3 perc alatt, és megjavult a gép!!  taps taps taps  Alapjáraton is erősebb lett, nem fullad le mint elötte úgyhogy nagyon örülök neki, hogy nem egyéb gondok voltak ( PL porlaszó, szivattyú) .
Naplózva
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32627 Dátum: 2014.06.06 péntek, 23:16:23 »

Wazze, mezogazdasz, allattenyeszto letemre ma delelott esett le, hogy mi a szarra mondjatok, hogy malacfarok. Raadasul, ha kan, akkor a masik is olyan neki. Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #32628 Dátum: 2014.06.06 péntek, 23:49:37 »

Wazze, mezogazdasz, allattenyeszto letemre ma delelott esett le, hogy mi a szarra mondjatok, hogy malacfarok. Raadasul, ha kan, akkor a masik is olyan neki. Cheesy
az a malacpöcse... taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32629 Dátum: 2014.06.07 szombat, 11:00:28 »

kellene  a progi neve, az illesztő tipusa meg a kocsi évjárata a segítséghez.
Sziasztok! Megtortent vegre a sikeres hibakodolvasas!
U1900 CAN, kabelezes, valahol megtort vagy elszakadt egy kabel. Mas hibat nem talalt. Oruljek?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32630 Dátum: 2014.06.07 szombat, 14:58:47 »

Sziasztok! Megtortent vegre a sikeres hibakodolvasas!
U1900 CAN, kabelezes, valahol megtort vagy elszakadt egy kabel. Mas hibat nem talalt. Oruljek?

Ha kiderült, hogy hol, azt kijavították és nem jön elő más hiba, akkor szerintem igen.
Naplózva
rudyka
Vendég
« Új hozzászólás #32631 Dátum: 2014.06.07 szombat, 15:00:06 »

Ha kiderült, hogy hol, azt kijavították és nem jön elő más hiba, akkor szerintem igen.
Boldog lennek, ha belenyultam volna a joba. Koszi a valaszt!
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #32632 Dátum: 2014.06.07 szombat, 17:59:40 »

Szerintetek normális dolog az, h. a nagy osztrák kút töltőállomásán az 58,5 l tankba 56 l tankoltam, úgy hogy még a pirosban sem állt a mutató?
Vagy a tankom nőtt meg, vagy a kúttal nincs rendben vmi..  Huh?
pedig ezt a kutat általában dícsérik.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #32633 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 02:27:48 »

Nna...megnéztem az eladó mondit. A csávó nagyon finoman fogalmazott,mikor azt állította kicsit "egyenetlen hidegen az alapjárat". Beindítottam a gépet,a motor konkrétan úgy rángatta magát,mint egy egyhengeres Hoffherr traktor.Hibakódot nem találtam.(lehet a primitív Clarke-olvasó miatt) Semmi fölös visszajelzés a műszerfalon,minimális fehéres-szürkés füst...gázadásra jól veszi a lapot,a fordszám mérő szerint minimális a fordulatszám-ingadozás,kb 910-en pörög,totál olyan érzetet kelt,mint egy jól működő motor,ám némi nem teljesen ütemes csörömpölő hangot hallottam a motor jobb oldalán,a generátorszíj felől....és mégis rázkódik,mint egy kiegyensúlyozatlan centrifuga...megfordult a fejemben,h esetleg ragad a kettőstömegű lendkerék...hülyeség?   falbav
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #32634 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 02:31:50 »

Szerintetek normális dolog az, h. a nagy osztrák kút töltőállomásán az 58,5 l tankba 56 l tankoltam, úgy hogy még a pirosban sem állt a mutató?
Vagy a tankom nőtt meg, vagy a kúttal nincs rendben vmi..  Huh?
pedig ezt a kutat általában dícsérik.
Sehol nem vagy! Nekem kb 15 éve a kis R4-es "Rönoár" 32 literes tankjába sikerült 34 litert tankolnom,úgy,hogy kb még 3 liter lehetett a tankban...Shell-kút,Bpest,ferihegytől nem messze...   eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32635 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 07:32:54 »

Szerintetek normális dolog az, h. a nagy osztrák kút töltőállomásán az 58,5 l tankba 56 l tankoltam, úgy hogy még a pirosban sem állt a mutató?
Vagy a tankom nőtt meg, vagy a kúttal nincs rendben vmi..  Huh?
pedig ezt a kutat általában dícsérik.
Nincs gond és akkor se lepődj meg amikor 60 litert is tudsz bele tankolni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32636 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 08:00:31 »

Nna...megnéztem az eladó mondit. A csávó nagyon finoman fogalmazott,mikor azt állította kicsit "egyenetlen hidegen az alapjárat". Beindítottam a gépet,a motor konkrétan úgy rángatta magát,mint egy egyhengeres Hoffherr traktor.Hibakódot nem találtam.(lehet a primitív Clarke-olvasó miatt) Semmi fölös visszajelzés a műszerfalon,minimális fehéres-szürkés füst...gázadásra jól veszi a lapot,a fordszám mérő szerint minimális a fordulatszám-ingadozás,kb 910-en pörög,totál olyan érzetet kelt,mint egy jól működő motor,ám némi nem teljesen ütemes csörömpölő hangot hallottam a motor jobb oldalán,a generátorszíj felől....és mégis rázkódik,mint egy kiegyensúlyozatlan centrifuga...megfordult a fejemben,h esetleg ragad a kettőstömegű lendkerék...hülyeség?   falbav

Keress másikat...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #32637 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 12:08:45 »

Keress másikat...

AndyA
Az a helyzet,hogy a mostanit is hibásan vettem meg-nagyon olcsón. Még a javítás (komplett kuplung és DMF csere) után is alatta maradtam az árának....és autóztam vele 26000 Mfd-et csörgő DMF,ciripelő csapágy,csúszó kuplung élmények nélkül. Itt a szigeten normálisan szervizelt használtautót csak nagyon ritkán és nagyon horror áron lehet venni.A többi olcsóbb,ám sosem tudod mi száll el a köv.héten.Ami nyilvánvalóan hibás,azt meg gombokért is eladják,mert a szervízek nagyon drágák,és legalább kicserélik a hengerfejtömítésedet is,ha kuplung problémával viszed oda a kocsit.  nyes Ezért próbálok ezen a fórumon Mondeo-val kapcsolatban tapasztalt,és az angol szerelőknél jobban képzett emberektől használható információt szerezni a lehetséges hibával kapcsolatban.  help Ha már látom a lehetséges gondokat,el tudom dönteni,hogy megvegyem-e avagy keressek másikat,csak a zsebembe kell néznem. Cheesy
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32638 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 12:19:27 »

Nna...megnéztem az eladó mondit. A csávó nagyon finoman fogalmazott,mikor azt állította kicsit "egyenetlen hidegen az alapjárat". Beindítottam a gépet,a motor konkrétan úgy rángatta magát,mint egy egyhengeres Hoffherr traktor.Hibakódot nem találtam.(lehet a primitív Clarke-olvasó miatt) Semmi fölös visszajelzés a műszerfalon,minimális fehéres-szürkés füst...gázadásra jól veszi a lapot,a fordszám mérő szerint minimális a fordulatszám-ingadozás,kb 910-en pörög,totál olyan érzetet kelt,mint egy jól működő motor,ám némi nem teljesen ütemes csörömpölő hangot hallottam a motor jobb oldalán,a generátorszíj felől....és mégis rázkódik,mint egy kiegyensúlyozatlan centrifuga...megfordult a fejemben,h esetleg ragad a kettőstömegű lendkerék...hülyeség?   falbav

Az az ütemes csörömpölő hang lehet a feszítő rugós csillapítójának a szilentjének a hibája is. Én is így jártam. Azt ondta a kereskedő szerelője, hogy valszeg a klímakompresszor sz.r, de kiderült, hogy annak semmi baja, viszont a feszítő csillapítójának a gumi szilentje olyan szinten volt elkopva, hogy már a rögzítőcsavarja kopott. Ki lett cserélve a főtengely szíjtárcsával együtt és megszűnt a hang. Lassan újra aktuális lesz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32639 Dátum: 2014.06.08 vasárnap, 13:51:26 »

Az a helyzet,hogy a mostanit is hibásan vettem meg-nagyon olcsón. Még a javítás (komplett kuplung és DMF csere) után is alatta maradtam az árának....és autóztam vele 26000 Mfd-et csörgő DMF,ciripelő csapágy,csúszó kuplung élmények nélkül. Itt a szigeten normálisan szervizelt használtautót csak nagyon ritkán és nagyon horror áron lehet venni.A többi olcsóbb,ám sosem tudod mi száll el a köv.héten.Ami nyilvánvalóan hibás,azt meg gombokért is eladják,mert a szervízek nagyon drágák,és legalább kicserélik a hengerfejtömítésedet is,ha kuplung problémával viszed oda a kocsit.  nyes Ezért próbálok ezen a fórumon Mondeo-val kapcsolatban tapasztalt,és az angol szerelőknél jobban képzett emberektől használható információt szerezni a lehetséges hibával kapcsolatban.  help Ha már látom a lehetséges gondokat,el tudom dönteni,hogy megvegyem-e avagy keressek másikat,csak a zsebembe kell néznem. Cheesy

14 hónapot éltem Angliában, nekem nem kell bemutatnod a helyet. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #32640 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 02:02:34 »

Az az ütemes csörömpölő hang lehet a feszítő rugós csillapítójának a szilentjének a hibája is. Én is így jártam. Azt ondta a kereskedő szerelője, hogy valszeg a klímakompresszor sz.r, de kiderült, hogy annak semmi baja, viszont a feszítő csillapítójának a gumi szilentje olyan szinten volt elkopva, hogy már a rögzítőcsavarja kopott. Ki lett cserélve a főtengely szíjtárcsával együtt és megszűnt a hang. Lassan újra aktuális lesz.
Mennyit mentél vele,hogy ismét elkopott?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32641 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 11:07:06 »

Az a helyzet,hogy a mostanit is hibásan vettem meg-nagyon olcsón. Még a javítás (komplett kuplung és DMF csere) után is alatta maradtam az árának....és autóztam vele 26000 Mfd-et csörgő DMF,ciripelő csapágy,csúszó kuplung élmények nélkül. Itt a szigeten normálisan szervizelt használtautót csak nagyon ritkán és nagyon horror áron lehet venni.A többi olcsóbb,ám sosem tudod mi száll el a köv.héten.Ami nyilvánvalóan hibás,azt meg gombokért is eladják,mert a szervízek nagyon drágák,és legalább kicserélik a hengerfejtömítésedet is,ha kuplung problémával viszed oda a kocsit.  nyes Ezért próbálok ezen a fórumon Mondeo-val kapcsolatban tapasztalt,és az angol szerelőknél jobban képzett emberektől használható információt szerezni a lehetséges hibával kapcsolatban.  help Ha már látom a lehetséges gondokat,el tudom dönteni,hogy megvegyem-e avagy keressek másikat,csak a zsebembe kell néznem. Cheesy

" Ha már látom a lehetséges gondokat,el tudom dönteni,hogy megvegyem-e avagy keressek másikat,csak a zsebembe kell néznem. Cheesy
"


Igen, ez így van.....de akkor nem értem miért kérsz itt tanácsot?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kávévámpír
Vendég
« Új hozzászólás #32642 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 11:59:39 »

" Ha már látom a lehetséges gondokat,el tudom dönteni,hogy megvegyem-e avagy keressek másikat,csak a zsebembe kell néznem. Cheesy
"


Igen, ez így van.....de akkor nem értem miért kérsz itt tanácsot?  vigyor3
A jelenségek alapján előfordulható hibák iránt érdeklődtem(mármint hogy mi okozhatja) mert annak fényében magam is el tudom dönteni,hogy megvegyem-e. Ha elolvasod az eredeti,vagy akármelyik írásomat,látni fogod,hogy egyikben sem vásárlási tanácsot kértem.  Grin Azt hittem,itt szakmai segítséget kaphatok nálam tapasztaltabb esetleg képzettebb Mondeosoktól,nem shoppingolási útmutatót.  vigyor3 Ha tévedtem,hát bocsánat.  worship  worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.09 hétfő, 12:01:31 írta Kávévámpír » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32643 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 12:24:08 »

A jelenségek alapján előfordulható hibák iránt érdeklődtem(mármint hogy mi okozhatja) mert annak fényében magam is el tudom dönteni,hogy megvegyem-e. Ha elolvasod az eredeti,vagy akármelyik írásomat,látni fogod,hogy egyikben sem vásárlási tanácsot kértem.  Grin Azt hittem,itt szakmai segítséget kaphatok nálam tapasztaltabb esetleg képzettebb Mondeosoktól,nem shoppingolási útmutatót.  vigyor3 Ha tévedtem,hát bocsánat.  worship  worship


Semmi gond, de az ugye nem probléma, hogy pár mondatból nem lehet kellőképp diagnosztizálni egy autót....
Egy azonos hibajelenségre sokszor több hiba ok is lehetséges. Ha pedig nem az éppen előfordulót mondja valaki....akkor meg félrevezetett?  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
989Peti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #32644 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 13:46:33 »

Sziasztok!!
Mk 3 2.0.tdci 131 le mondeo eljár étolajjal? Ha igen, lehetnek e gondok? Mik? Mennyi ido utan? Koszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32645 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 13:52:31 »

Sziasztok!!
Mk 3 2.0.tdci 131 le mondeo eljár étolajjal? Ha igen, lehetnek e gondok? Mik? Mennyi ido utan? Koszi.


Nem.
Lehetnek gondok -az első, hogy nem indul el
Azonnal jelentkezik.
Tönkremehetnek a gázolajra tervezett alkatrészek.
Gázolajjal működik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #32646 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 13:58:16 »

Sziasztok!!
Mk 3 2.0.tdci 131 le mondeo eljár étolajjal? Ha igen, lehetnek e gondok? Mik? Mennyi ido utan? Koszi.


Azért száz métert biztos elmegy vele, amíg el nem ér a porlasztócsúcsig az anyag. Azután ott lesz a vége. Mármint a teljes üzemanyagrendszernek...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #32647 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 14:11:09 »

Sziasztok!!
Mk 3 2.0.tdci 131 le mondeo eljár étolajjal? Ha igen, lehetnek e gondok? Mik? Mennyi ido utan? Koszi.


Ne is próbálkozz vele 500 Ft-ot spórolsz ,200-et ha nem többet meg ráköltesz.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32648 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 14:22:36 »

Mennyit mentél vele,hogy ismét elkopott?


Kb. 30ezret, de nekem nem gumiszilentes, hanem átalakított. Ez lett berakva. (a baloldali)
Naplózva
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #32649 Dátum: 2014.06.09 hétfő, 20:35:39 »

a 3 as hengernél a porlasztócsúcs zajong.sok jóra ne számíts,kezd gyűjtögetni....

P2338 Cylinder #3 Above Knock Threshold

4db Pcs. és magasnyomású szivattyú felújítás, üzemanyagrendszer tisztítás lett a vége..........
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Oldalak: 1 ... 646 647 648 649 650 651 652 [653] 654 655 656 657 658 659 660 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.