Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:10:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
646
647
648
649
650
651
652
[
653
]
654
655
656
657
658
659
660
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684741 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
kendre
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32600 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 15:41:26 »
Köszi mindenkinek!
Cromaxnál rendeltem Ford olajat és olajszűrőt, Bosch gázolajszűrőt. Asszem meg is maradok ennél a webáruháznál, nem drágább, mint a többi, sőt!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32601 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 18:10:31 »
Idézetet írta: kendre - 2014.06.05 csütörtök, 15:41:26
Köszi mindenkinek!
Cromaxnál rendeltem Ford olajat és olajszűrőt, Bosch gázolajszűrőt. Asszem meg is maradok ennél a webáruháznál, nem drágább, mint a többi, sőt!
rossz felé keresgéltél
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32602 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 19:33:38 »
Nincs kapcsolat az ECU-val. Pfff!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32603 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 19:49:21 »
Idézetet írta: kendre - 2014.06.05 csütörtök, 15:41:26
Köszi mindenkinek!
Cromaxnál rendeltem Ford olajat és olajszűrőt, Bosch gázolajszűrőt. Asszem meg is maradok ennél a webáruháznál, nem drágább, mint a többi, sőt!
Akkor ha legközelebb vásárolni akarsz valamilyen alkatrészt, kérjél ajánlatot pl. a nagyauto topikban. Meglátod, hogy rosszul látod.
Ha akarsz klubos kedvezményt, akkor asszem regisztrálni kell magad a honlapjukon.
Naplózva
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32604 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 22:00:24 »
Sziasztok!
A kartergáz szűrőt kb. mennyiért lehet cserélni?Valószínű el van tömődve és mocskolja a motort,különösen a porlasztók körül látható.
Egy szerelő azt mondta,hogy kb.100ezer Ft lenne,mivel csak kompletten lehet cserélni,mert egy darab az egész és szétszedni nem lehet.Esetleg más megoldás nincs a cserén kívül? Mennyire "gáz" ha így megyek vele?
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32605 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 22:10:54 »
Idézetet írta: Laci74 - 2014.06.05 csütörtök, 22:00:24
Sziasztok!
A kartergáz szűrőt kb. mennyiért lehet cserélni?Valószínű el van tömődve és mocskolja a motort,különösen a porlasztók körül látható.
Egy szerelő azt mondta,hogy kb.100ezer Ft lenne,mivel csak kompletten lehet cserélni,mert egy darab az egész és szétszedni nem lehet.Esetleg más megoldás nincs a cserén kívül? Mennyire "gáz" ha így megyek vele?
Kartergáz szűrő........cserélni.....100e?
Valami másik autóról van szó és nem az aláírásodban szereplőről?
Más megoldásként.......keress fel egy rendes szerelőt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32606 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 22:13:35 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.05 csütörtök, 22:10:54
Kartergáz szűrő........cserélni.....100e?
Valami másik autóról van szó és nem az aláírásodban szereplőről?
Más megoldásként.......keress fel egy rendes szerelőt.
Én azt sem tudom, hogy mi az, hol van, és mire jó...
Oktass Tibi!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
TheNewDavid
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32607 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 22:31:11 »
Pár napja vettem észre h nem huz a kocsi, mintha turbo nélkül menne és a szélvédő alatt sipol ha gyorsítok (mintha vhol levegő jonne), nőtt a fogyasztás(picit, félliter), ha nagyon picit nyomom a gázt, néha ugrál, és annyira füstöl h a mögöttem jövő szolt már...
Ford Mondeo TDCI 2003, nem rég lett főtengely szenzor cserélve, teheti az ezt?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32608 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 22:32:30 »
Idézetet írta: TheNewDavid - 2014.06.05 csütörtök, 22:31:11
Pár napja vettem észre h nem huz a kocsi, mintha turbo nélkül menne és a szélvédő alatt sipol ha gyorsítok (mintha vhol levegő jonne), nőtt a fogyasztás(picit, félliter), ha nagyon picit nyomom a gázt, néha ugrál, és annyira füstöl h a mögöttem jövő szolt már...
Ford Mondeo TDCI 2003, nem rég lett főtengely szenzor cserélve, teheti az ezt?
Ellenőrizd a levegőcsöveket, bilincseket.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32609 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 22:33:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.05 csütörtök, 22:13:35
Én azt sem tudom, hogy mi az, hol van, és mire jó...
Oktass Tibi!
Tényleg érdekel!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32610 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 22:40:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.05 csütörtök, 22:33:15
Tényleg érdekel!
http://en.wikipedia.org/wiki/Crankcase_ventilation_system
Naplózva
Imádom a dízeleket!
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32611 Dátum:
2014.06.05 csütörtök, 23:25:58 »
Hali!
Tegnap elvittem a kocsit a Kertész utcai generátor szerelőhöz,alapjárat ingadozás miatt. Alf mérése szerint nem volt jó a töltés fogyasztókkal.
Rámértek,tökéletes
mondom,ha már itt vagyok újítsák fel.Szétkapták,megmutatták a szénkefékből meg a csúszógyűrűkből mi maradt,hát már nem sok lehetett neki hátra.Amikor összerakták és beindítottam azonnal érezhető volt,hogy egyenletesen jár,nincs ingadozás.Ma vissza vittem kapott egy felújított önindítót,és sokkal jobban,dinamikusabban indul.Köszi a jó tanácsot GSR IGAZAD VOLT.
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32612 Dátum:
2014.06.06 péntek, 00:57:01 »
Sziasztok!
Ford Mondeo Ghia TDCi, 130 paci, megtortent (volna) a hibakodolvasas, de a progi (megvasarolt peldany) nem tudott kapcsolatot letesiteni az ECU-val. Innentol mi van?
(Uzemmelegen eroteljes gyorsitaskor az izzitgyertya-ikon villogni kezd, ugyanakkor az ero elhagyja a gepet, nem lehet vele eroteljesen gyorsitani. Olykor meg is all a motor, ez altalaban 70 mph folott, amikor leall, tudom menet kozben inditani, nem kell varni semmit, de azert nem komfortos, ugye. A fogyasztas 5.3 l szaz km-en.)
Hirtelen ennyit tudok mondani. Koszi elore is, udv!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.06 péntek, 00:59:46 írta rudyka
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32613 Dátum:
2014.06.06 péntek, 01:20:48 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.06 péntek, 00:57:01
Sziasztok!
Ford Mondeo Ghia TDCi, 130 paci, megtortent (volna) a hibakodolvasas, de a progi (megvasarolt peldany) nem tudott kapcsolatot letesiteni az ECU-val. Innentol mi van?
(Uzemmelegen eroteljes gyorsitaskor az izzitgyertya-ikon villogni kezd, ugyanakkor az ero elhagyja a gepet, nem lehet vele eroteljesen gyorsitani. Olykor meg is all a motor, ez altalaban 70 mph folott, amikor leall, tudom menet kozben inditani, nem kell varni semmit, de azert nem komfortos, ugye. A fogyasztas 5.3 l szaz km-en.)
Hirtelen ennyit tudok mondani. Koszi elore is, udv!
kellene a progi neve, az illesztő tipusa meg a kocsi évjárata a segítséghez.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32614 Dátum:
2014.06.06 péntek, 01:43:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.06.06 péntek, 01:20:48
kellene a progi neve, az illesztő tipusa meg a kocsi évjárata a segítséghez.
Csak a kocsi evjaratat tudom.
2002. Azert koszi.
A progi neve, ha jol emlekszem autodata.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.06 péntek, 01:47:40 írta rudyka
»
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32615 Dátum:
2014.06.06 péntek, 03:26:31 »
Sziasztok,üdv mindenkinek! Örömmel jelentem,hogy a tavaly novemberben vásárolt MkIII-as facelift TDCI mondimba belecsavartam eddig 26000 mérföldet,és Mondibuzivá váltam.
Most keresgélem az utódját,és találtam is egy szép 2006-os kiadásút 120eMf-del,szimpatikusan olcsón-ám....az alapjárata hidegen "lumpy",azaz rendetlen.Nem ad se malacfarkat,sem az engine management light nem világít.Melegen minden oké. Van valakinek tippje,mi baja lehet? Meg merjem venni? Előre is köszi a választ! Zs.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32616 Dátum:
2014.06.06 péntek, 06:21:04 »
Idézetet írta: jaxi - 2014.06.05 csütörtök, 23:25:58
Hali!
Tegnap elvittem a kocsit a Kertész utcai generátor szerelőhöz,alapjárat ingadozás miatt. Alf mérése szerint nem volt jó a töltés fogyasztókkal.
Rámértek,tökéletes
mondom,ha már itt vagyok újítsák fel.Szétkapták,megmutatták a szénkefékből meg a csúszógyűrűkből mi maradt,hát már nem sok lehetett neki hátra.Amikor összerakták és beindítottam azonnal érezhető volt,hogy egyenletesen jár,nincs ingadozás.Ma vissza vittem kapott egy felújított önindítót,és sokkal jobban,dinamikusabban indul.Köszi a jó tanácsot GSR IGAZAD VOLT.
ezek szerint mégsem volt tökéletes.pont a kopott kefék és csúszógyűrűk okozták az alacsonyabb töltést terhelésen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32617 Dátum:
2014.06.06 péntek, 06:22:17 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.06 péntek, 01:43:16
Csak a kocsi evjaratat tudom.
2002. Azert koszi.
A progi neve, ha jol emlekszem autodata.
a programhoz a saját interfészét használtad? mert mással nem megy....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32618 Dátum:
2014.06.06 péntek, 06:24:59 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2014.06.06 péntek, 03:26:31
Sziasztok,üdv mindenkinek! Örömmel jelentem,hogy a tavaly novemberben vásárolt MkIII-as facelift TDCI mondimba belecsavartam eddig 26000 mérföldet,és Mondibuzivá váltam.
Most keresgélem az utódját,és találtam is egy szép 2006-os kiadásút 120eMf-del,szimpatikusan olcsón-ám....az alapjárata hidegen "lumpy",azaz rendetlen.Nem ad se malacfarkat,sem az engine management light nem világít.Melegen minden oké. Van valakinek tippje,mi baja lehet? Meg merjem venni? Előre is köszi a választ! Zs.
ezt így nem lehet megmondani.talán csak a generátor,vagy az izzítógyertyák okozzák.ettől még lehet jóvétel az autó,csak rendbe kell tenni. a kérdés,hogy mekkora költséget fok ez hozni neked,és mennyit szánsz rá.ha hibátlan autót szeretnél akkor nem ezt kell megvenni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32619 Dátum:
2014.06.06 péntek, 08:09:09 »
Idézetet írta: jaxi - 2014.06.05 csütörtök, 23:25:58
Hali!
Tegnap elvittem a kocsit a Kertész utcai generátor szerelőhöz,alapjárat ingadozás miatt. Alf mérése szerint nem volt jó a töltés fogyasztókkal.
Rámértek,tökéletes
mondom,ha már itt vagyok újítsák fel.Szétkapták,megmutatták a szénkefékből meg a csúszógyűrűkből mi maradt,hát már nem sok lehetett neki hátra.Amikor összerakták és beindítottam azonnal érezhető volt,hogy egyenletesen jár,nincs ingadozás.Ma vissza vittem kapott egy felújított önindítót,és sokkal jobban,dinamikusabban indul.Köszi a jó tanácsot GSR IGAZAD VOLT.
És mennyi volt a költség?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32620 Dátum:
2014.06.06 péntek, 08:50:57 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2014.06.06 péntek, 03:26:31
Sziasztok,üdv mindenkinek! Örömmel jelentem,hogy a tavaly novemberben vásárolt MkIII-as facelift TDCI mondimba belecsavartam eddig 26000 mérföldet,és Mondibuzivá váltam.
Most keresgélem az utódját,és találtam is egy szép 2006-os kiadásút 120eMf-del,szimpatikusan olcsón-ám....az alapjárata hidegen "lumpy",azaz rendetlen.Nem ad se malacfarkat,sem az engine management light nem világít.Melegen minden oké. Van valakinek tippje,mi baja lehet? Meg merjem venni? Előre is köszi a választ! Zs.
Gondolom, dízel, ha a mostani is az. Izzítók rendben?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32621 Dátum:
2014.06.06 péntek, 08:52:31 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.06 péntek, 06:22:17
a programhoz a saját interfészét használtad? mert mással nem megy....
Jo reggelt! Persze. Tiz perc mulva egy 1.6-os TDCi Focus hibajat olvasta rendesen.
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32622 Dátum:
2014.06.06 péntek, 11:43:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.06 péntek, 08:50:57
Gondolom, dízel, ha a mostani is az. Izzítók rendben?
AndyA
Igen,dízkó ez is.Muszáj ragaszkodnom a kis fogyasztásúhoz,nagyon sokat megyek.(5,5 hónap alatt 26eMf...benyással nem érné meg..)
Még nem tudom,ma megyek megnézem a szekeret,és ha szerencsém lesz,meg is veszem.
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32623 Dátum:
2014.06.06 péntek, 11:49:56 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.06 péntek, 06:24:59
ezt így nem lehet megmondani.talán csak a generátor,vagy az izzítógyertyák okozzák.ettől még lehet jóvétel az autó,csak rendbe kell tenni. a kérdés,hogy mekkora költséget fok ez hozni neked,és mennyit szánsz rá.ha hibátlan autót szeretnél akkor nem ezt kell megvenni...
Köszönöm a gyors választ.
Én is hasonló hibában reménykedem. Az autó ennyi Mfd-del,ebben az évjáratban itt angliában is 1700-2500 font között mozog.750-ért hirdetik,és alkuképes.
Remélem más,nagyobb baja nem lesz. Az a helyzet,hogy az itteni szervizek nem valami nagy mágusok.Akármilyen hibajelenséggel viszed az autót,mindenre ráfogják,hogy hengerfejes.
Horror áron dolgoznak,és utána sem lesz jó a géped.Szerencsémre van egy magyar srác,aki most nyitott műhelyt,én oda hordom a kocsijaimat.
Naplózva
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32624 Dátum:
2014.06.06 péntek, 12:10:20 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.06.06 péntek, 08:09:09
És mennyi volt a költség?
A generátor szabadon futóval,ékszíjjal,új csúszógyűrűkkel, szénkefékkel,szereléssel 54000,-. Az önindító ki,a felújított,be 27000,-.
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
TheNewDavid
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32625 Dátum:
2014.06.06 péntek, 19:02:34 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.05 csütörtök, 22:32:30
Ellenőrizd a levegőcsöveket, bilincseket.
Azért írtam ide, mert nem igazán tudom melyik csöveket kellene átnézni és hogyan tudom, sajnos még az elején járok a szereléses dolgoknak és No-ban élek, ahol elég sokat elkérnek a semmiért is(sajnos) ezért először szeretném magam megtudni h mi lehet...ha tudtok segíteni
Naplózva
berke4
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32626 Dátum:
2014.06.06 péntek, 19:50:37 »
Hello! Ma voltam egy ford márkaszervízbe, és meg oldották a nagy problémám ami már 2 éve szivatott!!!
Ugye hibakód nem volt most sem, de valami meleg motor nemtommármit de talált rá frissítést, feltelepítette 3 perc alatt, és megjavult a gép!!
Alapjáraton is erősebb lett, nem fullad le mint elötte úgyhogy nagyon örülök neki, hogy nem egyéb gondok voltak ( PL porlaszó, szivattyú) .
Naplózva
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32627 Dátum:
2014.06.06 péntek, 23:16:23 »
Wazze, mezogazdasz, allattenyeszto letemre ma delelott esett le, hogy mi a szarra mondjatok, hogy malacfarok. Raadasul, ha kan, akkor a masik is olyan neki.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32628 Dátum:
2014.06.06 péntek, 23:49:37 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.06 péntek, 23:16:23
Wazze, mezogazdasz, allattenyeszto letemre ma delelott esett le, hogy mi a szarra mondjatok, hogy malacfarok. Raadasul, ha kan, akkor a masik is olyan neki.
az a malacpöcse...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32629 Dátum:
2014.06.07 szombat, 11:00:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.06.06 péntek, 01:20:48
kellene a progi neve, az illesztő tipusa meg a kocsi évjárata a segítséghez.
Sziasztok! Megtortent vegre a sikeres hibakodolvasas!
U1900 CAN, kabelezes, valahol megtort vagy elszakadt egy kabel. Mas hibat nem talalt. Oruljek?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32630 Dátum:
2014.06.07 szombat, 14:58:47 »
Idézetet írta: rudyka - 2014.06.07 szombat, 11:00:28
Sziasztok! Megtortent vegre a sikeres hibakodolvasas!
U1900 CAN, kabelezes, valahol megtort vagy elszakadt egy kabel. Mas hibat nem talalt. Oruljek?
Ha kiderült, hogy hol, azt kijavították és nem jön elő más hiba, akkor szerintem igen.
Naplózva
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32631 Dátum:
2014.06.07 szombat, 15:00:06 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.06.07 szombat, 14:58:47
Ha kiderült, hogy hol, azt kijavították és nem jön elő más hiba, akkor szerintem igen.
Boldog lennek, ha belenyultam volna a joba. Koszi a valaszt!
Naplózva
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32632 Dátum:
2014.06.07 szombat, 17:59:40 »
Szerintetek normális dolog az, h. a nagy osztrák kút töltőállomásán az 58,5 l tankba 56 l tankoltam, úgy hogy még a pirosban sem állt a mutató?
Vagy a tankom nőtt meg, vagy a kúttal nincs rendben vmi..
pedig ezt a kutat általában dícsérik.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Kávévámpír
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32633 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 02:27:48 »
Nna...megnéztem az eladó mondit. A csávó nagyon finoman fogalmazott,mikor azt állította kicsit "egyenetlen hidegen az alapjárat". Beindítottam a gépet,a motor konkrétan úgy rángatta magát,mint egy egyhengeres Hoffherr traktor.Hibakódot nem találtam.(lehet a primitív Clarke-olvasó miatt) Semmi fölös visszajelzés a műszerfalon,minimális fehéres-szürkés füst...gázadásra jól veszi a lapot,a fordszám mérő szerint minimális a fordulatszám-ingadozás,kb 910-en pörög,totál olyan érzetet kelt,mint egy jól működő motor,ám némi nem teljesen ütemes csörömpölő hangot hallottam a motor jobb oldalán,a generátorszíj felől....és mégis rázkódik,mint egy kiegyensúlyozatlan centrifuga...megfordult a fejemben,h esetleg ragad a kettőstömegű lendkerék...hülyeség?
Naplózva
Kávévámpír
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32634 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 02:31:50 »
Idézetet írta: wmatyas - 2014.06.07 szombat, 17:59:40
Szerintetek normális dolog az, h. a nagy osztrák kút töltőállomásán az 58,5 l tankba 56 l tankoltam, úgy hogy még a pirosban sem állt a mutató?
Vagy a tankom nőtt meg, vagy a kúttal nincs rendben vmi..
pedig ezt a kutat általában dícsérik.
Sehol nem vagy! Nekem kb 15 éve a kis R4-es "Rönoár" 32 literes tankjába sikerült 34 litert tankolnom,úgy,hogy kb még 3 liter lehetett a tankban...Shell-kút,Bpest,ferihegytől nem messze...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32635 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 07:32:54 »
Idézetet írta: wmatyas - 2014.06.07 szombat, 17:59:40
Szerintetek normális dolog az, h. a nagy osztrák kút töltőállomásán az 58,5 l tankba 56 l tankoltam, úgy hogy még a pirosban sem állt a mutató?
Vagy a tankom nőtt meg, vagy a kúttal nincs rendben vmi..
pedig ezt a kutat általában dícsérik.
Nincs gond és akkor se lepődj meg amikor 60 litert is tudsz bele tankolni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32636 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 08:00:31 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2014.06.08 vasárnap, 02:27:48
Nna...megnéztem az eladó mondit. A csávó nagyon finoman fogalmazott,mikor azt állította kicsit "egyenetlen hidegen az alapjárat". Beindítottam a gépet,a motor konkrétan úgy rángatta magát,mint egy egyhengeres Hoffherr traktor.Hibakódot nem találtam.(lehet a primitív Clarke-olvasó miatt) Semmi fölös visszajelzés a műszerfalon,minimális fehéres-szürkés füst...gázadásra jól veszi a lapot,a fordszám mérő szerint minimális a fordulatszám-ingadozás,kb 910-en pörög,totál olyan érzetet kelt,mint egy jól működő motor,ám némi nem teljesen ütemes csörömpölő hangot hallottam a motor jobb oldalán,a generátorszíj felől....és mégis rázkódik,mint egy kiegyensúlyozatlan centrifuga...megfordult a fejemben,h esetleg ragad a kettőstömegű lendkerék...hülyeség?
Keress másikat...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kávévámpír
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32637 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 12:08:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.08 vasárnap, 08:00:31
Keress másikat...
AndyA
Az a helyzet,hogy a mostanit is hibásan vettem meg-nagyon olcsón. Még a javítás (komplett kuplung és DMF csere) után is alatta maradtam az árának....és autóztam vele 26000 Mfd-et csörgő DMF,ciripelő csapágy,csúszó kuplung élmények nélkül. Itt a szigeten normálisan szervizelt használtautót csak nagyon ritkán és nagyon horror áron lehet venni.A többi olcsóbb,ám sosem tudod mi száll el a köv.héten.Ami nyilvánvalóan hibás,azt meg gombokért is eladják,mert a szervízek nagyon drágák,és legalább kicserélik a hengerfejtömítésedet is,ha kuplung problémával viszed oda a kocsit.
Ezért próbálok ezen a fórumon Mondeo-val kapcsolatban tapasztalt,és az angol szerelőknél jobban képzett emberektől használható információt szerezni a lehetséges hibával kapcsolatban.
Ha már látom a lehetséges gondokat,el tudom dönteni,hogy megvegyem-e avagy keressek másikat,csak a zsebembe kell néznem.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32638 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 12:19:27 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2014.06.08 vasárnap, 02:27:48
Nna...megnéztem az eladó mondit. A csávó nagyon finoman fogalmazott,mikor azt állította kicsit "egyenetlen hidegen az alapjárat". Beindítottam a gépet,a motor konkrétan úgy rángatta magát,mint egy egyhengeres Hoffherr traktor.Hibakódot nem találtam.(lehet a primitív Clarke-olvasó miatt) Semmi fölös visszajelzés a műszerfalon,minimális fehéres-szürkés füst...gázadásra jól veszi a lapot,a fordszám mérő szerint minimális a fordulatszám-ingadozás,kb 910-en pörög,totál olyan érzetet kelt,mint egy jól működő motor,ám némi nem teljesen ütemes csörömpölő hangot hallottam a motor jobb oldalán,a generátorszíj felől....és mégis rázkódik,mint egy kiegyensúlyozatlan centrifuga...megfordult a fejemben,h esetleg ragad a kettőstömegű lendkerék...hülyeség?
Az az ütemes csörömpölő hang lehet a feszítő rugós csillapítójának a szilentjének a hibája is. Én is így jártam. Azt ondta a kereskedő szerelője, hogy valszeg a klímakompresszor sz.r, de kiderült, hogy annak semmi baja, viszont a feszítő csillapítójának a gumi szilentje olyan szinten volt elkopva, hogy már a rögzítőcsavarja kopott. Ki lett cserélve a főtengely szíjtárcsával együtt és megszűnt a hang. Lassan újra aktuális lesz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32639 Dátum:
2014.06.08 vasárnap, 13:51:26 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2014.06.08 vasárnap, 12:08:45
Az a helyzet,hogy a mostanit is hibásan vettem meg-nagyon olcsón. Még a javítás (komplett kuplung és DMF csere) után is alatta maradtam az árának....és autóztam vele 26000 Mfd-et csörgő DMF,ciripelő csapágy,csúszó kuplung élmények nélkül. Itt a szigeten normálisan szervizelt használtautót csak nagyon ritkán és nagyon horror áron lehet venni.A többi olcsóbb,ám sosem tudod mi száll el a köv.héten.Ami nyilvánvalóan hibás,azt meg gombokért is eladják,mert a szervízek nagyon drágák,és legalább kicserélik a hengerfejtömítésedet is,ha kuplung problémával viszed oda a kocsit.
Ezért próbálok ezen a fórumon Mondeo-val kapcsolatban tapasztalt,és az angol szerelőknél jobban képzett emberektől használható információt szerezni a lehetséges hibával kapcsolatban.
Ha már látom a lehetséges gondokat,el tudom dönteni,hogy megvegyem-e avagy keressek másikat,csak a zsebembe kell néznem.
14 hónapot éltem Angliában, nekem nem kell bemutatnod a helyet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kávévámpír
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32640 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 02:02:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.06.08 vasárnap, 12:19:27
Az az ütemes csörömpölő hang lehet a feszítő rugós csillapítójának a szilentjének a hibája is. Én is így jártam. Azt ondta a kereskedő szerelője, hogy valszeg a klímakompresszor sz.r, de kiderült, hogy annak semmi baja, viszont a feszítő csillapítójának a gumi szilentje olyan szinten volt elkopva, hogy már a rögzítőcsavarja kopott. Ki lett cserélve a főtengely szíjtárcsával együtt és megszűnt a hang. Lassan újra aktuális lesz.
Mennyit mentél vele,hogy ismét elkopott?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32641 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 11:07:06 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2014.06.08 vasárnap, 12:08:45
Az a helyzet,hogy a mostanit is hibásan vettem meg-nagyon olcsón. Még a javítás (komplett kuplung és DMF csere) után is alatta maradtam az árának....és autóztam vele 26000 Mfd-et csörgő DMF,ciripelő csapágy,csúszó kuplung élmények nélkül. Itt a szigeten normálisan szervizelt használtautót csak nagyon ritkán és nagyon horror áron lehet venni.A többi olcsóbb,ám sosem tudod mi száll el a köv.héten.Ami nyilvánvalóan hibás,azt meg gombokért is eladják,mert a szervízek nagyon drágák,és legalább kicserélik a hengerfejtömítésedet is,ha kuplung problémával viszed oda a kocsit.
Ezért próbálok ezen a fórumon Mondeo-val kapcsolatban tapasztalt,és az angol szerelőknél jobban képzett emberektől használható információt szerezni a lehetséges hibával kapcsolatban.
Ha már látom a lehetséges gondokat,el tudom dönteni,hogy megvegyem-e avagy keressek másikat,csak a zsebembe kell néznem.
" Ha már látom a lehetséges gondokat,
el tudom dönteni
,hogy megvegyem-e avagy keressek másikat,csak a zsebembe kell néznem. Cheesy
"
Igen, ez így van.....de akkor nem értem miért kérsz itt tanácsot?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kávévámpír
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32642 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 11:59:39 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.09 hétfő, 11:07:06
" Ha már látom a lehetséges gondokat,
el tudom dönteni
,hogy megvegyem-e avagy keressek másikat,csak a zsebembe kell néznem. Cheesy
"
Igen, ez így van.....de akkor nem értem miért kérsz itt tanácsot?
A jelenségek alapján előfordulható hibák iránt érdeklődtem(mármint hogy mi okozhatja) mert annak fényében magam is el tudom dönteni,hogy megvegyem-e. Ha elolvasod az eredeti,vagy akármelyik írásomat,látni fogod,hogy egyikben sem vásárlási tanácsot kértem.
Azt hittem,itt szakmai segítséget kaphatok nálam tapasztaltabb esetleg képzettebb Mondeosoktól,nem shoppingolási útmutatót.
Ha tévedtem,hát bocsánat.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.09 hétfő, 12:01:31 írta Kávévámpír
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32643 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 12:24:08 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2014.06.09 hétfő, 11:59:39
A jelenségek alapján előfordulható hibák iránt érdeklődtem(mármint hogy mi okozhatja) mert annak fényében magam is el tudom dönteni,hogy megvegyem-e. Ha elolvasod az eredeti,vagy akármelyik írásomat,látni fogod,hogy egyikben sem vásárlási tanácsot kértem.
Azt hittem,itt szakmai segítséget kaphatok nálam tapasztaltabb esetleg képzettebb Mondeosoktól,nem shoppingolási útmutatót.
Ha tévedtem,hát bocsánat.
Semmi gond, de az ugye nem probléma, hogy pár mondatból nem lehet kellőképp diagnosztizálni egy autót....
Egy azonos hibajelenségre sokszor több hiba ok is lehetséges. Ha pedig nem az éppen előfordulót mondja valaki....akkor meg félrevezetett?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
989Peti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32644 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 13:46:33 »
Sziasztok!!
Mk 3 2.0.tdci 131 le mondeo eljár étolajjal? Ha igen, lehetnek e gondok? Mik? Mennyi ido utan? Koszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32645 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 13:52:31 »
Idézetet írta: 989Peti - 2014.06.09 hétfő, 13:46:33
Sziasztok!!
Mk 3 2.0.tdci 131 le mondeo eljár étolajjal? Ha igen, lehetnek e gondok? Mik? Mennyi ido utan? Koszi.
Nem.
Lehetnek gondok -az első, hogy nem indul el
Azonnal jelentkezik.
Tönkremehetnek a gázolajra tervezett alkatrészek.
Gázolajjal működik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32646 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 13:58:16 »
Idézetet írta: 989Peti - 2014.06.09 hétfő, 13:46:33
Sziasztok!!
Mk 3 2.0.tdci 131 le mondeo eljár étolajjal? Ha igen, lehetnek e gondok? Mik? Mennyi ido utan? Koszi.
Azért száz métert biztos elmegy vele, amíg el nem ér a porlasztócsúcsig az anyag. Azután ott lesz a vége. Mármint a teljes üzemanyagrendszernek...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32647 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 14:11:09 »
Idézetet írta: 989Peti - 2014.06.09 hétfő, 13:46:33
Sziasztok!!
Mk 3 2.0.tdci 131 le mondeo eljár étolajjal? Ha igen, lehetnek e gondok? Mik? Mennyi ido utan? Koszi.
Ne is próbálkozz vele 500 Ft-ot spórolsz ,200-et ha nem többet meg ráköltesz.
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32648 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 14:22:36 »
Idézetet írta: Kávévámpír - 2014.06.09 hétfő, 02:02:34
Mennyit mentél vele,hogy ismét elkopott?
Kb. 30ezret, de nekem nem gumiszilentes, hanem átalakított.
Ez
lett berakva. (a baloldali)
Naplózva
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32649 Dátum:
2014.06.09 hétfő, 20:35:39 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.02 hétfő, 20:28:28
a 3 as hengernél a porlasztócsúcs zajong.sok jóra ne számíts,kezd gyűjtögetni....
P2338 Cylinder #3 Above Knock Threshold
4db Pcs. és magasnyomású szivattyú felújítás, üzemanyagrendszer tisztítás lett a vége..........
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Oldalak:
1
...
646
647
648
649
650
651
652
[
653
]
654
655
656
657
658
659
660
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ