Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:57:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263713 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10950 Dátum: 2017.04.11 kedd, 19:19:16 »

Az 5ös lábra már kapcsol,és a biztosítéktól kap +12V-ot,és onnan már az izzítókra megy a fesz.Éppen ezért kötöttem a relé működtetésére.ott nincs teljesítmény.

Ez oké, de pl ha inditásnál izzít, azt miért nem jelzi ilyen módon bekötve a led? Akkor is van teljesitmény, nem!?  wow1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10951 Dátum: 2017.04.11 kedd, 19:22:35 »

Ez oké, de pl ha inditásnál izzít, azt miért nem jelzi ilyen módon bekötve a led? Akkor is van teljesitmény, nem!?  wow1
nekem jelzi.
1. izzít gyujtásra 20másodpercet
2.izzít indulás után 3-5percet attól függően milyen hideg van kint-vagy épp mennyire  hideg a motor.
3.izzít a regenerációk során végig-ekkor a pillanatnyi is igazolja a regenerációt.

Szóval nem izzít csak akkor,amikor üzemmeleg a motor indítás után.Degyujtásra akkor is.

Blackmondeónak azért csak regalatt világít a led,mert az ő autója fl utáni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10952 Dátum: 2017.04.11 kedd, 19:28:52 »



Blackmondeónak azért csak regalatt világít a led,mert az ő autója fl utáni.
hozzáteszem.
Az a relé neki csak a dpf ben lévő gyertyát kapcsolja,és elképzelhető,hogy a hengerben lévő izzítása neki már külön modullal működik.
Ezért jelzi neki csak a regenerációt a kiépített ledje.

Míg a fl előtt az a relé a hengerben lévőket kapcsolja,és ugye azért látni minden működését az izzítóknak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10953 Dátum: 2017.04.11 kedd, 19:31:48 »

hozzáteszem.
Az a relé neki csak a dpf ben lévő gyertyát kapcsolja,és elképzelhető,hogy a hengerben lévő izzítása neki már külön modullal működik.
Ezért jelzi neki csak a regenerációt a kiépített ledje.

Míg a fl előtt az a relé a hengerben lévőket kapcsolja,és ugye azért látni minden működését az izzítóknak.

Na akkor az elején kimaradt a kérdésemre a válasz, miszerint ez a bekötés müködik-e fl elöttinél is!?  vigyor3
De mint most kiderült, nem. Akkor marad a Te bekötési módod.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10954 Dátum: 2017.04.11 kedd, 19:41:02 »

Na akkor az elején kimaradt a kérdésemre a válasz, miszerint ez a bekötés müködik-e fl elöttinél is!?  vigyor3
De mint most kiderült, nem. Akkor marad a Te bekötési módod.  smile

grrr.... Angry nemmaradtkisemmi.

A cikk fl előtti autóról íródott.
A relének tök mind1, hogy az 1-2 re kötöd a ledet vagy az 5re és testre.
Minden bekötés működik fl előtt és után is.
Fl előtt minden izzítást jelez a led.
Fl után csak a regenerációt jelzi a led,mert a "hagyományos" gyertyákat modul vezérli.(az még nem tiszta,hogy minden fl utániban így van-e,a modul)

Ha még mindig kevés az infó,akkor a te fl előtti autódon minden izzítási folyamatot jelezni fog,nem csak a regenerációt.
Bárhová kötheted a ledet.Akár az 1-2re ahogyan én,akár az 5re-és testre. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10955 Dátum: 2017.04.11 kedd, 20:05:40 »

grrr.... Angry nemmaradtkisemmi.

A cikk fl előtti autóról íródott.
A relének tök mind1, hogy az 1-2 re kötöd a ledet vagy az 5re és testre.
Minden bekötés működik fl előtt és után is.
Fl előtt minden izzítást jelez a led.
Fl után csak a regenerációt jelzi a led,mert a "hagyományos" gyertyákat modul vezérli.(az még nem tiszta,hogy minden fl utániban így van-e,a modul)

Ha még mindig kevés az infó,akkor a te fl előtti autódon minden izzítási folyamatot jelezni fog,nem csak a regenerációt.
Bárhová kötheted a ledet.Akár az 1-2re ahogyan én,akár az 5re-és testre. nyes

Arra utalt az első kérdésem, hogy Fl elöttinél is müködik-e oly módon a dolog, hogy csakis a regent jelzi.  Wink Nem a bekötésre értettem, az tiszta volt, hogy beköthető fl-be is meg elöttibe is.  smile
A lényeg, hogy már tiszta minden. Köszönöm!  integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10956 Dátum: 2017.04.11 kedd, 20:24:30 »

Arra utalt az első kérdésem, hogy Fl elöttinél is müködik-e oly módon a dolog, hogy csakis a regent jelzi.  Wink Nem a bekötésre értettem, az tiszta volt, hogy beköthető fl-be is meg elöttibe is.  smile
A lényeg, hogy már tiszta minden. Köszönöm!  integet2
értem.nem.minden izzítási folyamatot jelezni fog.ellenben a pillanatnyi fogyi csak a regeneráció alatt emelkedik (pl alapjáraton-is).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10957 Dátum: 2017.04.11 kedd, 20:35:06 »

értem.nem.minden izzítási folyamatot jelezni fog.ellenben a pillanatnyi fogyi csak a regeneráció alatt emelkedik (pl alapjáraton-is).

Igen, ezidáig azt figyeltem, illetve sikerült a hallásomnak ráállnia a morgósabb motorhangra, igy szinte mindig észlelem a regent, csak biztositásképp szeretném bekötni a ledet.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
DDL
Vendég
« Új hozzászólás #10958 Dátum: 2017.04.11 kedd, 20:46:20 »

Szerintem Neked csak egy van.

Kösz. Akkor nem keresem tovább. Kezdtem agyideget kapni...  gun

Üdv: DDL
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #10959 Dátum: 2017.04.11 kedd, 20:56:16 »

Igen, ezidáig azt figyeltem, illetve sikerült a hallásomnak ráállnia a morgósabb motorhangra, igy szinte mindig észlelem a regent, csak biztositásképp szeretném bekötni a ledet.  smile


Hi,


A regen közbeni hangra / teljesítményre / olyankor az autó viselkedésére már én is teljesen rááltam.  Cheesy A passzív regenben én sem "hiszek" nem is tudom egyáltalán van e olyan  Huh? Huh? vagy egyáltalán hogy mérhető. ? Van, hogy menet közben indít aktív regent, olyankor szerintem nagyon hasznos a led. Főleg a kényszeres "regenfigyelőfüggőknek" (mint én  help help wow1) már régebben rá akartam menni a témára.

Az előzőekben a relé működését szépen kitárgyaltátok, szerintem így teljesen világos lesz mindenkinek. Alf cikke a fl előtti autókra fókuszált én elsősorban azért mentem rá erre a vezetékelésre (fliftes vasak) :

https://www.youtube.com/watch?v=QrikEUrIVSM

elég egyértelmű  integet2 - a biztit ennél a módnál, viszont senki ne felejtse!!!  integet2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10960 Dátum: 2017.04.12 szerda, 08:14:48 »

Egy tapasztalat, nevezzük passzív regennek. (?) Kisebb emelkedőn, nem eröltetve haladva a kipufogó gáz hőmérséklet jelentősen megmelkedik. A telefonom csatlakoztava volt a gépre. Ez esetemben, ha most jól emlékszem kb. 450 C fokra. A jelzett Dpf százalékok lassabban emelkednek km te vetít ve. Ebből azt gondolom, hogy őntisztító folyamat zajlik. Lehet, hogy még nagyobb terhelés mellett, de nem nagyon hajtott állapotban, a "tisztulási" folyamat gyorsabbá tud válni, mint a korom termelés mennyisége. Az ideális állapot inkább pályás üzemben lehet, itt ott, amott.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.12 szerda, 08:18:12 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #10961 Dátum: 2017.04.12 szerda, 11:30:17 »

Egy tapasztalat, nevezzük passzív regennek. (?) Kisebb emelkedőn, nem eröltetve haladva a kipufogó gáz hőmérséklet jelentősen megmelkedik. A telefonom csatlakoztava volt a gépre. Ez esetemben, ha most jól emlékszem kb. 450 C fokra. A jelzett Dpf százalékok lassabban emelkednek km te vetít ve. Ebből azt gondolom, hogy őntisztító folyamat zajlik. Lehet, hogy még nagyobb terhelés mellett, de nem nagyon hajtott állapotban, a "tisztulási" folyamat gyorsabbá tud válni, mint a korom termelés mennyisége. Az ideális állapot inkább pályás üzemben lehet, itt ott, amott.


hát ebből nem sokat értettem  beka3


vajon a passzív regennél is kapcsolja a rendszer a lenti befecskendező izzítógyertyáját  Huh?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10962 Dátum: 2017.04.12 szerda, 11:47:51 »

Elég ha én értem.  nyes
A regenerációs tisztító folyamat a motor normál üzeméből keletkező kipufogógáz megemelkedett hőmérséklet hatására zajlik. Semmit nem kapcsol + hozzá. Ezért passzív.
Na most olvasd el megint az előzőt.
Remélem így érthető.  beka3


hát ebből nem sokat értettem  beka3
vajon a passzív regennél is kapcsolja a rendszer a lenti befecskendező izzítógyertyáját  Huh?
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #10963 Dátum: 2017.04.12 szerda, 13:50:42 »

Elég ha én értem.  nyes
A regenerációs tisztító folyamat a motor normál üzeméből keletkező kipufogógáz megemelkedett hőmérséklet hatására zajlik. Semmit nem kapcsol + hozzá. Ezért passzív.
Na most olvasd el megint az előzőt.
Remélem így érthető.  beka3


ez tiszta.  vigyor3

a kérdés annyi lett volna, hogy ez menet közben vajon hogy észlelhető / mérhető  wave
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10964 Dátum: 2017.04.12 szerda, 13:54:37 »

ez tiszta.  vigyor3

a kérdés annyi lett volna, hogy ez menet közben vajon hogy észlelhető / mérhető  wave

Igazából sehogy. A passziv regen nem egy csinált folyamat. Passziv regen annyit tesze, hogy elér egy kellő hőmérsékletet a kipuf/dpf ahhoz, hogy tisztuljon. Ez kb annyi, mint amikor azt mondtuk, hogy egy autópályás menettel kikormoljuk a diesel kipuffját.  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #10965 Dátum: 2017.04.12 szerda, 14:00:58 »

Beépíthető egy hőmérséklet mérő, és akkor hátha úgy alakul.  Wink Mondjuk kiismered, hogy hány fokon tisztul már. De ez változik is szerintem, és ritka lehet. Macerás.
 Vagy OBD, telefon, Forscan, figyel.  wow1. Ez imacera, de kevésbé. Úgy is lesz aktív régen előbb utóbb. Arra még ott a LED.
 beka3
ez tiszta.  vigyor3

a kérdés annyi lett volna, hogy ez menet közben vajon hogy észlelhető / mérhető  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.12 szerda, 14:04:43 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
UPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #10966 Dátum: 2017.04.15 szombat, 20:49:26 »

Sziasztok,
olyan problémám van a kocsimmal,hogy üresben ha elkezdem lassan felpörgetni a motort, 1500-1600-as fordulatnál elkezd remegni az egész kocsi (se alatta se felette nem remeg). A motor berázza,igaz nem durván remeg de jól érezhető.
Tudja valaki, hogy miért csinálhatja ezt? Menet közben amúgy nem veszek észre rajta semmit.
2010-es 2.0 TDCi 182ezer van benne.

Köszönöm előre is a választ.
Naplózva

Mk4 Mondeo Titanium  2010 2.0 TDCI
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10967 Dátum: 2017.04.15 szombat, 21:16:32 »

Sziasztok,
olyan problémám van a kocsimmal,hogy üresben ha elkezdem lassan felpörgetni a motort, 1500-1600-as fordulatnál elkezd remegni az egész kocsi (se alatta se felette nem remeg). A motor berázza,igaz nem durván remeg de jól érezhető.
Tudja valaki, hogy miért csinálhatja ezt? Menet közben amúgy nem veszek észre rajta semmit.
2010-es 2.0 TDCi 182ezer van benne.

Köszönöm előre is a választ.
Ne pörgesd fel üresben.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #10968 Dátum: 2017.04.16 vasárnap, 04:08:55 »

Sziasztok,
olyan problémám van a kocsimmal,hogy üresben ha elkezdem lassan felpörgetni a motort, 1500-1600-as fordulatnál elkezd remegni az egész kocsi (se alatta se felette nem remeg). A motor berázza,igaz nem durván remeg de jól érezhető.
Tudja valaki, hogy miért csinálhatja ezt? Menet közben amúgy nem veszek észre rajta semmit.
2010-es 2.0 TDCi 182ezer van benne.

Köszönöm előre is a választ.
....Akkor maradj bent a műszaki vizsgán,és ott nézd meg meddig pörgetik...és mennyiszer...sajnos
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #10969 Dátum: 2017.04.16 vasárnap, 10:51:17 »

Sziasztok,
olyan problémám van a kocsimmal,hogy üresben ha elkezdem lassan felpörgetni a motort, 1500-1600-as fordulatnál elkezd remegni az egész kocsi (se alatta se felette nem remeg). A motor berázza,igaz nem durván remeg de jól érezhető.
Tudja valaki, hogy miért csinálhatja ezt? Menet közben amúgy nem veszek észre rajta semmit.
2010-es 2.0 TDCi 182ezer van benne.

Köszönöm előre is a választ.

Szia!

Lehet mechanikus kiegyensúlyozottlánság (pl lendkerék), vagy akár járási egyenletlenség is. (pl.: befecskendezők eltérő értékei)

Terhelés alatt persze az autó tömege, lendülete ezt a minimális egyenletlenséget "kisimítja".

Szerintem ne foglalkozz vele, elég lesz akkor ha alapjáraton vagy menet közben is kijön...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
UPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Új hozzászólás #10970 Dátum: 2017.04.16 vasárnap, 21:13:18 »

Szia!

Lehet mechanikus kiegyensúlyozottlánság (pl lendkerék), vagy akár járási egyenletlenség is. (pl.: befecskendezők eltérő értékei)

Terhelés alatt persze az autó tömege, lendülete ezt a minimális egyenletlenséget "kisimítja".

Szerintem ne foglalkozz vele, elég lesz akkor ha alapjáraton vagy menet közben is kijön...


Értem. Akkor majd lassan lendkerék csere vagy befecskendező csere van kilátásban..
Naplózva

Mk4 Mondeo Titanium  2010 2.0 TDCI
Toto00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #10971 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 08:30:47 »

Sziasztok!
Boldog nyulat!
FL utáni mondiban, ahol modulos az izzítás, ott van visszajelzés hibakóddal vagy forscannel ha egy gyertya elmegy, vagy csak akkor ha mind a 4?
Naplózva

Mondeo MK4 FL 2012 2.0TDCI 140-->163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10972 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 11:29:02 »

Sziasztok!
Boldog nyulat!
FL utáni mondiban, ahol modulos az izzítás, ott van visszajelzés hibakóddal vagy forscannel ha egy gyertya elmegy, vagy csak akkor ha mind a 4?
úg ytudom,hogy ha mind a 4 tönkremegy ,csak akkor,és akkor vészüzem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagydog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10973 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 12:17:24 »

Sziasztok.Lenne egy problémám,az olajat lecseréltem tavaly decemberben a rendszer lenullázva fék és gázpedállal.Most meg azt írja a rendszer hogy cseréljem ki az olajat k.b.10 000 km után.Mivel holnap indulunk vissza németországba (1150 km) merjem e megtenni ezt az utat,ill.miért írja az olajcserét?
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10974 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 12:45:35 »

Sziasztok.Lenne egy problémám,az olajat lecseréltem tavaly decemberben a rendszer lenullázva fék és gázpedállal.Most meg azt írja a rendszer hogy cseréljem ki az olajat k.b.10 000 km után.Mivel holnap indulunk vissza németországba (1150 km) merjem e megtenni ezt az utat,ill.miért írja az olajcserét?
Megszakított regenerációk miatt írja.
Ellenőrizd az olajszintet. Ha nem extrém magas, akkor szerintem mehetsz. Nem valami kiforrott ez a rendszer, nem az olaj valódi állapotát nézi.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
nagydog
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #10975 Dátum: 2017.04.17 hétfő, 12:53:27 »

Köszönöm a választ,azért ha visszaérek,a biztonság kedvéért lecserélem.
Naplózva

Ford Mondeo 2,2 Tdci Titanium S 175 LE 2008 Frozen White
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Új hozzászólás #10976 Dátum: 2017.04.18 kedd, 12:09:04 »

en azokat a lamellakat meg a budos eletben nem lattam csukott allapotban.
van info a vezerlesi elverol?

Voltam szervizben, mert amúgy is esedékes volt, és nem szeretnék a nyárba belemenni úgy, hogy a hűtés nem tökéletes.
Kiderült, hogy az a motor, ami nyitja a lamellákat, elromlott, cseréje javasolt. A gyári ára 46.000Ft, viszont szerencsémre a hajtásláncra még garancia van, és annak keretében úgy néz ki, cserélik.
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10977 Dátum: 2017.04.19 szerda, 15:47:52 »

Sziasztok!

Régi tag vagyok, benzines MK3 kombimat szeretném lecserélni.
A kiszemelt áldozat:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-turnier-2-0-tdci-titanium-navi-xenon-mem-m%C3%BCnchen/242010574.html?action=parkItem

mindenféle vélemény tanács érdekelne, mire kell figyelnem a vásárláskor. Az autó leinformált km-valós, sérülésmentes. Kint élak Münchenbe láttam az autót.....


Köszönöm
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10978 Dátum: 2017.04.19 szerda, 15:52:34 »

Sziasztok!

Régi tag vagyok, benzines MK3 kombimat szeretném lecserélni.
A kiszemelt áldozat:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-mondeo-turnier-2-0-tdci-titanium-navi-xenon-mem-m%C3%BCnchen/242010574.html?action=parkItem

mindenféle vélemény tanács érdekelne, mire kell figyelnem a vásárláskor. Az autó leinformált km-valós, sérülésmentes. Kint élak Münchenbe láttam az autót.....


Köszönöm
5 éves,német, 92e km. nem török kereskedő árulja? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10979 Dátum: 2017.04.19 szerda, 16:00:37 »

Ez igaz, viszont ismerem a tulajdonost aki bevitte lecserélni az autóját.......
A km-ert hagyjuk az 100000%, láttam a számlákat a vizsgapapírt...mindenen rögzitve van a km....
2016.06-hóban volt 82.000. szervízen....beszéltem a szervízzel is ami benne van a könyvébe.

5 éves,német, 92e km. nem török kereskedő árulja? hehe
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10980 Dátum: 2017.04.19 szerda, 16:23:32 »

Ez igaz, viszont ismerem a tulajdonost aki bevitte lecserélni az autóját.......
A km-ert hagyjuk az 100000%, láttam a számlákat a vizsgapapírt...mindenen rögzitve van a km....
2016.06-hóban volt 82.000. szervízen....beszéltem a szervízzel is ami benne van a könyvébe.

rendben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10981 Dátum: 2017.04.19 szerda, 16:31:32 »

Ez igaz, viszont ismerem a tulajdonost aki bevitte lecserélni az autóját.......
A km-ert hagyjuk az 100000%, láttam a számlákat a vizsgapapírt...mindenen rögzitve van a km....
2016.06-hóban volt 82.000. szervízen....beszéltem a szervízzel is ami benne van a könyvébe.

vigyor3 vigyor3

olyan papírt gyártanak neked amilyet csak szeretnél. kint az ilyen autókban 1-1,5 éves korára megvan ez a futásteljesítmény
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10982 Dátum: 2017.04.19 szerda, 17:18:41 »

Köszönöm a válaszokat, csak teszteltem a forumot, mert régen jártam itt, sokat segítettetek.
6 éve dolgozom Münchenbe Autókereskedésben mint értékesítö! Nem pont olyan válaszokra gondoltam, hogy megkérdöjelezzük a km-et hanem valami hasznos tanácsra, de ha csak ez sikeredett belöle beérem ezzel is!

Tisztába vagyok vele, hogy miket lehet itt kint "okoskodni" egy autóval......

Egyet tisztázzunk azért le, ha itt kint találsz egy km-buherált autót amit kereskedö értékesített abból dutyi van! A baj a kinti vásárlásnál az, ha külfödiként veszed meg, mert akkor odaadnak bármit,  nem kell garanciát vagy szavatosságot vállalni rá, de ha belföldesként veszed, 1 év múlva is visszaviheted mindenféle f****sággal és vissza kell venni.......

Legyen szép napotok. 


vigyor3 vigyor3

olyan papírt gyártanak neked amilyet csak szeretnél. kint az ilyen autókban 1-1,5 éves korára megvan ez a futásteljesítmény
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10983 Dátum: 2017.04.19 szerda, 19:01:31 »

Köszönöm a válaszokat, csak teszteltem a forumot, mert régen jártam itt, sokat segítettetek.
6 éve dolgozom Münchenbe Autókereskedésben mint értékesítö! Nem pont olyan válaszokra gondoltam, hogy megkérdöjelezzük a km-et hanem valami hasznos tanácsra, de ha csak ez sikeredett belöle beérem ezzel is!

Tisztába vagyok vele, hogy miket lehet itt kint "okoskodni" egy autóval......

Egyet tisztázzunk azért le, ha itt kint találsz egy km-buherált autót amit kereskedö értékesített abból dutyi van! A baj a kinti vásárlásnál az, ha külfödiként veszed meg, mert akkor odaadnak bármit,  nem kell garanciát vagy szavatosságot vállalni rá, de ha belföldesként veszed, 1 év múlva is visszaviheted mindenféle f****sággal és vissza kell venni.......

Legyen szép napotok. 


ja, azt nem mondtad, hogy kintre lesz az autó. ha nem exportos akkor lehet még normális autót találni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10984 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 09:31:34 »

Üdv! Olyan kérdésem volna, hogy alapesetben a cooler, illetve turbócsövekben lehet olaj!? Minap alánéztünk futómü miatt és a cooler egy oldalánál (szemben állva a bal oldalon) lent a lökös alja olajos volt erősen és friss olaj.  szomoru1
A kocsi olajcsere (8000kmel ezelött) ota nem fogyasztott olajat, időközönként nézem amugy is. És még padlógázon se tudok kicsikarni se kékes füstöt, se fekete kormot a kipuffból. A cső nem szuszog, de még alaposan nem néztem át, hogy lukas-e!? Teljesitményesést nem tapasztaltam.  help
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10985 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 09:59:52 »

Üdv! Olyan kérdésem volna, hogy alapesetben a cooler, illetve turbócsövekben lehet olaj!? Minap alánéztünk futómü miatt és a cooler egy oldalánál (szemben állva a bal oldalon) lent a lökös alja olajos volt erősen és friss olaj.  szomoru1
A kocsi olajcsere (8000kmel ezelött) ota nem fogyasztott olajat, időközönként nézem amugy is. És még padlógázon se tudok kicsikarni se kékes füstöt, se fekete kormot a kipuffból. A cső nem szuszog, de még alaposan nem néztem át, hogy lukas-e!? Teljesitményesést nem tapasztaltam.  help
igen, normális. az nem, hogy kikerül belőle, szóval ott vagy a csövezés vagy a cooler ereszt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10986 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 10:21:35 »

igen, normális. az nem, hogy kikerül belőle, szóval ott vagy a csövezés vagy a cooler ereszt

Köszönöm!  worship Akkor gyorsba lemosom azt a részt és nézem utána, hogy honnan szivárog ki.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10987 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 10:36:41 »

Üdv! Olyan kérdésem volna, hogy alapesetben a cooler, illetve turbócsövekben lehet olaj!? Minap alánéztünk futómü miatt és a cooler egy oldalánál (szemben állva a bal oldalon) lent a lökös alja olajos volt erősen és friss olaj.  szomoru1
A kocsi olajcsere (8000kmel ezelött) ota nem fogyasztott olajat, időközönként nézem amugy is. És még padlógázon se tudok kicsikarni se kékes füstöt, se fekete kormot a kipuffból. A cső nem szuszog, de még alaposan nem néztem át, hogy lukas-e!? Teljesitményesést nem tapasztaltam.  help

Az ott nem egy műanyag cső csatlakozás a cooler bakelit részére?

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10988 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 10:59:16 »

Az ott nem egy műanyag cső csatlakozás a cooler bakelit részére?


bakelit? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10989 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 11:09:12 »

bakelit? vigyor3

A cooler sarka valami fhos anyagból van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10990 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 11:29:52 »

Az ott nem egy műanyag cső csatlakozás a cooler bakelit részére?



Ez jó kérdés. Nem tudtam rendesen belesni a lökös alá, igy még nem tudom mi van ott.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10991 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 11:35:26 »

Ez jó kérdés. Nem tudtam rendesen belesni a lökös alá, igy még nem tudom mi van ott.

A jobb első lámpa alatti rész?

Mert ha igen, akkor nekem már csövet is cseréltek, de a megoldást az jelentette, hogy cső leszed és mindent meg kell tisztítani teljesen zsírtalanra, és utána vissza és bilincs meghúz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10992 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 11:47:23 »

A jobb első lámpa alatti rész?

Mert ha igen, akkor nekem már csövet is cseréltek, de a megoldást az jelentette, hogy cső leszed és mindent meg kell tisztítani teljesen zsírtalanra, és utána vissza és bilincs meghúz.

Anyós oldali része a coolernek. Első körben én is tisztitani akarom majd, aztán megnézni, hogy honnan is jön az olaj. Ha nálam is az illesztés, akkor mindenképpen megteszem, amit irtál.  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10993 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 12:15:57 »

A cooler sarka valami fhos anyagból van...
szálerősített műanyag vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10994 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 12:16:53 »

Anyós oldali része a coolernek. Első körben én is tisztitani akarom majd, aztán megnézni, hogy honnan is jön az olaj. Ha nálam is az illesztés, akkor mindenképpen megteszem, amit irtál.  Wink
simán előfordulhat, hogy csak a rezgéstől lelauzlt a bilincs. érdemes a gyárit, szélesebb, erősebbre cserélni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10995 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 12:24:49 »

simán előfordulhat, hogy csak a rezgéstől lelauzlt a bilincs. érdemes a gyárit, szélesebb, erősebbre cserélni

Mikor bilincses dolgot szerelgetek, akkor mindig le szoktam cserélni ujra, most is ez lesz akkor.
Amugy hozzá lehet férni ahhoz a csatlakozáshoz a lökös levétele nélkül!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #10996 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 13:02:32 »

Mikor bilincses dolgot szerelgetek, akkor mindig le szoktam cserélni ujra, most is ez lesz akkor.
Amugy hozzá lehet férni ahhoz a csatlakozáshoz a lökös levétele nélkül!?

hozzá, de fel kell emelni az autót, és az alsó burkolatot le kell szedni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10997 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 13:12:02 »

hozzá, de fel kell emelni az autót, és az alsó burkolatot le kell szedni.

Nincs rajta az alsó burkolat. Már igy vettem. Igy legalább könnyebb a dolog.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10998 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 14:07:33 »

Mikor bilincses dolgot szerelgetek, akkor mindig le szoktam cserélni ujra, most is ez lesz akkor.
Amugy hozzá lehet férni ahhoz a csatlakozáshoz a lökös levétele nélkül!?
ha normálisan van rajta a bilincs, akkor hozzá. nekem volt olyan, hogy csak homlokfal lebontása után lehetett hozzáférni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #10999 Dátum: 2017.04.21 péntek, 14:42:26 »

Nincs rajta az alsó burkolat. Már igy vettem. Igy legalább könnyebb a dolog.  smile

Nos, rajta van az alsó burkolat.  vigyor3 Egy kérdés: jól tudom, hogy két részből áll az alsóburkolat? Egy keskeny, ami a lökös aljához van rögzitve és egy nagy a motor alatt? És ha igen, akkor kivehető a lökös alatti külön?  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 218 219 [220] 221 222 223 224 225 226 227 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.