Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:11:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263614 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7350 Dátum: 2015.07.07 kedd, 15:37:09 »

Kezd jelentkezni a hullámzó gyorsulás nekem is leginkább ebbe a nagy melegbe meg pályán ha oda lépek neki eléggé idegesítő jelenség olyankor visszább kell venni a gázt és megjavul. Egyik pierburg szelep már cserélve volt pár hónapja. Cseréljem a másikat is? Akkor a belsőt cseréltem a külső maradt a gyári.

Ha Turbo Geometria a gond azt hogyan lehet orvosolni? Turbot le kell venni azt kitakarítani a geometria szabályzót?

Megmértem a turbo nyomást ma forscannel és szépen látszik az ingadozás a grafikonon. A csúcs nyomás az 2.5 a hullámzás alján meg 2 bar.
A kép jobb oldalán látszik amikor normálisan van töltés.

Mi lehet vajon a gond? Totál véletlenszerűen jelentkezik padlóznom se kell, hogy produkálja.


Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7351 Dátum: 2015.07.07 kedd, 17:07:17 »

Megmértem a turbo nyomást ma forscannel és szépen látszik az ingadozás a grafikonon. A csúcs nyomás az 2.5 a hullámzás alján meg 2 bar.
A kép jobb oldalán látszik amikor normálisan van töltés.

Mi lehet vajon a gond? Totál véletlenszerűen jelentkezik padlóznom se kell, hogy produkálja.


[img width=800 height=382]https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/mondi.JPG
lukas a vákumcsöve a turbónak,vagy pierburg szelep....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7352 Dátum: 2015.07.07 kedd, 20:14:37 »

lukas a vákumcsöve a turbónak,vagy pierburg szelep....

Akkor a turbo leragadás kizárható, nem? Mert akkor feltételezem állandóan ezt csinálná.

Viszont azt nem értem, hogy miért csak néha random jelentkezik ez a gond?

Pierburgot nem rég cseréltem gondolom annak a vákuumcsöve lehet a gond.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7353 Dátum: 2015.07.07 kedd, 20:16:54 »

Akkor a turbo leragadás kizárható, nem? Mert akkor feltételezem állandóan ezt csinálná.

Viszont azt nem értem, hogy miért csak néha random jelentkezik ez a gond?

Pierburgot nem rég cseréltem gondolom annak a vákuumcsöve lehet a gond.
ellenőrizni kell.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7354 Dátum: 2015.07.07 kedd, 20:24:35 »

ellenőrizni kell.


Az lesz, viszont azt is érdekesnek tartom, hogy azok a csövek csak simán rá vannak csúsztatva a pierburgra semmi bilincs vagy valami.

A turbohoz könnyen hozzá lehet férni, vagy bontogatni kell?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7355 Dátum: 2015.07.08 szerda, 10:17:06 »

Az lesz, viszont azt is érdekesnek tartom, hogy azok a csövek csak simán rá vannak csúsztatva a pierburgra semmi bilincs vagy valami.

A turbohoz könnyen hozzá lehet férni, vagy bontogatni kell?
nem kell,mert a vákum összefelé szorítja a csövet rendszerint(ha nem kap falsot valahol).
a motor háta mögött éred el alulról a turbót.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7356 Dátum: 2015.07.08 szerda, 15:02:40 »

Sziasztok!

180 000 km-nél járok, kéne cserélni vezérmű szíjat és láncot + egy olajcsere sem ártana.

1. Kihez vigyem? Márkaszerviz drága, de értenek hozzá, van olyan budapesti szerviz, ami elfogadható árú és látott már MK4 1,8 dizel vezérmű láncot és szíjat?
2. Tudja valaki a szíj, lánc, görgő és egyéb cserélendő alkatrészek eredeti gyártóit?

Köszi előre is a segítséget.

Üdv.:
med.

Donkóékhoz vittem, pont tegnap zajlott a művelet. Bruttó 230 volt és 1 nap alatt lettek készen a 2literes tdci-vel.

Szerk.: automata váltó olaj csere is volt.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7357 Dátum: 2015.07.08 szerda, 15:08:31 »


Köszi így már barátibb.

Közben kaptam alkatrészeket a 180 000-es szervizhez.

7L Ford Formula F 5w30 (ha jól nézem csak 6L kell az olajszűrővel együtt is)
1db EuroGielle carbon pollen szűrő
1db Filtron Légszűrő
1db Mahle olajszűrő

20 500Ft-t vágták hozzám, remélem jó árak.

6l kell tudtommal is.
Lehet én vagyok sznob vagy tudatlan, de olaj- ill. légszűrőből gyárit vennék. Még a Mahle egye fene, de a filtron?
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7358 Dátum: 2015.07.08 szerda, 18:01:36 »

Megmértem a turbo nyomást ma forscannel és szépen látszik az ingadozás a grafikonon. A csúcs nyomás az 2.5 a hullámzás alján meg 2 bar.
A kép jobb oldalán látszik amikor normálisan van töltés.

Mi lehet vajon a gond? Totál véletlenszerűen jelentkezik padlóznom se kell, hogy produkálja.




Turbo geometria van leragadva... 3000 fölötti fordulatszámon is ingadozik a turbónyomás?
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7359 Dátum: 2015.07.08 szerda, 18:53:14 »

Turbo geometria van leragadva... 3000 fölötti fordulatszámon is ingadozik a turbónyomás?

Leginkább 3000 körüli tartományon jön elő.

Most vissza raktam a régi pierburgot meglátjuk csinálja-e.

Na de 160e km-nél már leragad egy turbo?? Na meg nem is mindég csinálja jobban mondva ritkán jön elő szóval ha le lenne ragadva mindég csinálná, nem?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #7360 Dátum: 2015.07.08 szerda, 19:55:16 »

6l kell tudtommal is.
Lehet én vagyok sznob vagy tudatlan, de olaj- ill. légszűrőből gyárit vennék. Még a Mahle egye fene, de a filtron?
Heló,
milyen motor van a gépben?
Nekem 2,0 tdi és 5 litert rakok bele olajból.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7361 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:08:50 »

Heló,
milyen motor van a gépben?
Nekem 2,0 tdi és 5 litert rakok bele olajból.

2l tdci. A könyv szerint 5,5 megy bele, ha szűrőt is cserélsz. (Nekem most a Donkó 5,6l számlázott, úgyhogy stimmelhet.)
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #7362 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:14:18 »

hello valaki tudna nekem segiteni milehet a baj ford mondeo 2003 as kiadas 2.0 tdci 130 le motort csereltem bene a tegnap es elhoztam az autot a szervizbol mentem kb 5 km metert vele es a motor megalt ujra inditotam es nagyon nagy feher fust jot a kipufogon megakartam alitani es nemlehetet kivetem a kulcsot es nem allot meg a motor olajbol is fogyot es besemmerem inditani
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7363 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:18:40 »

hello valaki tudna nekem segiteni milehet a baj ford mondeo 2003 as kiadas 2.0 tdci 130 le motort csereltem bene a tegnap es elhoztam az autot a szervizbol mentem kb 5 km metert vele es a motor megalt ujra inditotam es nagyon nagy feher fust jot a kipufogon megakartam alitani es nemlehetet kivetem a kulcsot es nem allot meg a motor olajbol is fogyot es besemmerem inditani

a turbo felől eszi az olajat.azonnal vidd vissza a szerelohoz.trelerrel!!!
Vagy sokkal rosszabb,és az a motor xar....
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.08 szerda, 21:20:25 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7364 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:25:10 »

a turbo felől eszi az olajat.azonnal vidd vissza a szerelohoz.trelerrel!!!
Vagy sokkal rosszabb,és az a motor xar....

Fehér füst az az álmoskönyv szerint víz és hengerfej.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7365 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:26:36 »

Fehér füst az az álmoskönyv szerint víz és hengerfej.
motorolaj,és igazolja hogy nem tudta leállitani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7366 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:27:59 »

motorolaj,és igazolja hogy nem tudta leállitani.

Szerintem a fekete az olaj és fehér a víz.

Szerk. na jó, kékes.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7367 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:29:35 »

motorolaj,és igazolja hogy nem tudta leállitani.

Ősszel remélem lesz egy kis időm és megkereslek a dpf kiiktatása miatt. Vedd fenyegetésnek!  smile
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7368 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:34:01 »

Szerintem a fekete az olaj és fehér a víz.

Szerk. na jó, kékes.
a fekete mindig üzemanyag többlet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7369 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:35:22 »

Ősszel remélem lesz egy kis időm és megkereslek a dpf kiiktatása miatt. Vedd fenyegetésnek!  :smile:al?
verjem szét kalapáccsal? laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7370 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:38:25 »

a fekete mindig üzemanyag többlet.

Ok, ezért javítottam kékesre. (Vagy Kárpátok, Alpok stb.)
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7371 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:39:11 »

verjem szét kalapáccsal? laugh

Konkrétan nem erre gondoltam. Bár szívem szerint:  eplus2

utálom ezeket a fasságokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7372 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:40:18 »

Szerintem a fekete az olaj és fehér a víz.

Szerk. na jó, kékes.
youtube.     diesel engine failer
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #7373 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:58:37 »

holnap viszem visza a szervizbe aszmonta a szerelo hogy a turboval van baj szerintetek? a motor baj vane?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7374 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:09:48 »

holnap viszem visza a szervizbe aszmonta a szerelo hogy a turboval van baj szerintetek? a motor baj vane?

mindkettő lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7375 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:19:31 »

mindkettő lehet.
Ha nem állt le a kulcs elfordításával,  akkor valószinüleg turbó. Az füstöl, felpörög a motor.
Ha valóban az akkor nem nagyon kell indítgatni, komoly károkat okozhat. eplus2
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #7376 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:22:57 »

van nekem turbom a masik motron amit ki vetunk csak a motortol felek hogy neme aval van gond Sad
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7377 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:32:05 »

van nekem turbom a masik motron amit ki vetunk csak a motortol felek hogy neme aval van gond Sad

A turbó csö belül nagyon olajos?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #7378 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:39:52 »

aszt nemtudom de nem volt a motor ahogy neztem sehol olajos nem latam
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #7379 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:41:40 »

ja es ereje sem volt a motornak amikor fustolni kezdet
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7380 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:52:33 »

ja es ereje sem volt a motornak amikor fustolni kezdet

Ha Motorolajjal jár  nem lesz izompacsírta, gázolajjal talán.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7381 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 05:42:28 »

Ha Motorolajjal jár  nem lesz izompacsírta, gázolajjal talán.


Ez nem inkább hengerfej probléma?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7382 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 05:47:08 »

a turbo felől eszi az olajat.azonnal vidd vissza a szerelohoz.trelerrel!!!
Vagy sokkal rosszabb,és az a motor xar....

Nekem az a furcsa, hogy nem lehet leállítani. Ilyet legutóbb a vákuum által vezérelt merciknél láttam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7383 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 08:32:09 »

Nekem az a furcsa, hogy nem lehet leállítani. Ilyet legutóbb a vákuum által vezérelt merciknél láttam.
Ez nem inkább hengerfej probléma?


pont ez a lényeg.ha hengerfejes lenne a víz fogyna vagy túlnyomás alatt lenne.ami lehet hogy fennáll,de a lényeg,hogy nem tudott leállni,így biztosan motorolajat éget az autó.a turbó 6bar nyomással kapja a motorolajat.Onnan tud akkora mennyiséget kapni,amivel járni is tud a motor-és végül szét is pörgi magát.pl:  https://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7384 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 08:32:46 »

van nekem turbom a masik motron amit ki vetunk csak a motortol felek hogy neme aval van gond Sad

te.ez mk4-es mondeo?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #7385 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 09:48:11 »


pont ez a lényeg.ha hengerfejes lenne a víz fogyna vagy túlnyomás alatt lenne.ami lehet hogy fennáll,de a lényeg,hogy nem tudott leállni,így biztosan motorolajat éget az autó.a turbó 6bar nyomással kapja a motorolajat.Onnan tud akkora mennyiséget kapni,amivel járni is tud a motor-és végül szét is pörgi magát.pl:  https://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY

Ahha.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7386 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 13:38:19 »

hello valaki tudna nekem segiteni milehet a baj ford mondeo 2003 as kiadas 2.0 tdci 130 le motort csereltem bene a tegnap es elhoztam az autot a szervizbol mentem kb 5 km metert vele es a motor megalt ujra inditotam es nagyon nagy feher fust jot a kipufogon megakartam alitani es nemlehetet kivetem a kulcsot es nem allot meg a motor olajbol is fogyot es besemmerem inditani


Ez MK4-es részleg, van külön MK3-as. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #7387 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 19:28:45 »

koszonom mindenkitol a valaszt oda vitem a szervizbe ma es aszmonta holnapra kesz lesz a a turbot kikel cserelni osze volt torve a turbo
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #7388 Dátum: 2015.07.11 szombat, 22:38:55 »

sziasztok na megjavitatam minden rendbe van csak nyomja megis a fustot aszmonta a szerelo hogy kikel takarogyon a kipufogobol a motorina mert felkapta az olajat a regi turbo de valamit nemertek aszt irja ki a bordon hogy 20 liter motorinat fogyaszt 100 km be mitszoltok ez lehecseges vagy nem mutat jol az ora
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7389 Dátum: 2015.07.11 szombat, 23:12:24 »

Vissza tettem a régi Pierburg szelepet azzal is jelentkezik a hullámzó gyorsítás, de csak magasabb sebesség tartományba pl ha 6-ba 120-nál oda lépek akkor csinálja. Érdekes mert pl 3.-ba kigyorsításnál nem jelentkezik.

Szóval nem ezzel volt a gond, lehet mégis a turbo lenne leragadva? De akkor meg a többi sebességbe is csinálná, nem?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #7390 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 07:08:37 »

üdv. tud valaki cikkszámban segíteni? 2014 mk4 1.6 tdci intercooler cső lenne.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7391 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 08:58:46 »

Vissza tettem a régi Pierburg szelepet azzal is jelentkezik a hullámzó gyorsítás, de csak magasabb sebesség tartományba pl ha 6-ba 120-nál oda lépek akkor csinálja. Érdekes mert pl 3.-ba kigyorsításnál nem jelentkezik.

Szóval nem ezzel volt a gond, lehet mégis a turbo lenne leragadva? De akkor meg a többi sebességbe is csinálná, nem?

Turbó geometria... 99%. Próbálj keresni egy normális szakit, aki csinált már ilyet (sokan csinálják, mivel más márkában pdtdi-eknél ez gyakori probléma).

Leszedi, kitisztítja, összerakja és erősen meg fogsz lepődni... lényegesen "hátbarúgosabban" fog menni.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7392 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 10:28:18 »

Turbó geometria... 99%. Próbálj keresni egy normális szakit, aki csinált már ilyet (sokan csinálják, mivel más márkában pdtdi-eknél ez gyakori probléma).

Leszedi, kitisztítja, összerakja és erősen meg fogsz lepődni... lényegesen "hátbarúgosabban" fog menni.

Értem akkor szerintem az lesz csak kerítsek rá időt. A turbo lyuk is hatalmas 2000rpm alatt alig akar menni szerencsétlen nagyon lassan jön meg a nyomás.

Leszedéssel nincs gond azt lekapjuk mi.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7393 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 11:58:20 »

Turbó geometria... 99%. Próbálj keresni egy normális szakit, aki csinált már ilyet (sokan csinálják, mivel más márkában pdtdi-eknél ez gyakori probléma).

Leszedi, kitisztítja, összerakja és erősen meg fogsz lepődni... lényegesen "hátbarúgosabban" fog menni.

Ezeken a motorokon hogy lehet leellenőrizni, hogy akad-e? Nekem nincs hibakód, meg vészüzem, meg hullámos gyorsítás sem, de az alacsony fordulaton megindulással nem vagyok teljesen elégedett.
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #7394 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 15:04:01 »

Vissza tettem a régi Pierburg szelepet azzal is jelentkezik a hullámzó gyorsítás, de csak magasabb sebesség tartományba pl ha 6-ba 120-nál oda lépek akkor csinálja. Érdekes mert pl 3.-ba kigyorsításnál nem jelentkezik.

Szóval nem ezzel volt a gond, lehet mégis a turbo lenne leragadva? De akkor meg a többi sebességbe is csinálná, nem?

Régebben én is itt megjegyeztem, h hullámosan gyorsul az Mondeom...nekem is általában 6.-ban jelentkezik, vagy alacsony fordulaton.
Megkérdeztem, próbáltam utánajárni, és azt a választ kaptam, hogy kezd csúszni a kuplung szomoru1
Nem is firtattam tovább, mert 197E km van benne és még a gyári kuplung, ergó várható, h kezd meghalni.

Ezek szerint lehet még turbó geometria is?! wow1
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7395 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 15:25:33 »

Ezeken a motorokon hogy lehet leellenőrizni, hogy akad-e? Nekem nincs hibakód, meg vészüzem, meg hullámos gyorsítás sem, de az alacsony fordulaton megindulással nem vagyok teljesen elégedett.

Allitasd at 163 lovasra. Nekem kb 30ezret ment mar igy, azota sokkal jobban szeretem. Elotte visszasirtam az MK3ast.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7396 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 15:45:51 »

Allitasd at 163 lovasra. Nekem kb 30ezret ment mar igy, azota sokkal jobban szeretem. Elotte visszasirtam az MK3ast.

Az nem segít azon, ha akad a geometria, és lassan / nem tudja behúzni alacsony fordulatszámnak megfelelő állásba a lapátokat. Ha nem akad, és ennek így kell működnie, akkor nem izgat a téma.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #7397 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 18:03:30 »

Régebben én is itt megjegyeztem, h hullámosan gyorsul az Mondeom...nekem is általában 6.-ban jelentkezik, vagy alacsony fordulaton.
Megkérdeztem, próbáltam utánajárni, és azt a választ kaptam, hogy kezd csúszni a kuplung szomoru1
Nem is firtattam tovább, mert 197E km van benne és még a gyári kuplung, ergó várható, h kezd meghalni.

Ezek szerint lehet még turbó geometria is?! wow1

Én nem hiszem, hogy a kuplung csúszik. Nekem 160e van benne igaz tuningolva, de az nem régóta van így.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7398 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 20:04:22 »

Én nem hiszem, hogy a kuplung csúszik. Nekem 160e van benne igaz tuningolva, de az nem régóta van így.

Turbó tisztítás nem fog megártani, az hogy fürgébb lesz az autó 100%, s nálam a hullámzó gyorsulás is megszűnt. Itt inkább az igényesség számít, hogy ki szedi szét, hogy rakja össze... 

Nem tudom másnak volt-e már ilyen tisztítás...?!


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #7399 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 20:08:11 »

Az nem segít azon, ha akad a geometria, és lassan / nem tudja behúzni alacsony fordulatszámnak megfelelő állásba a lapátokat. Ha nem akad, és ennek így kell működnie, akkor nem izgat a téma.

Ezzel egyetértek, mivel ha le van rakódva korommal, akkor nem bírja a szelep behúzni (befordítani) a lapátokat, ergo lassabban pörög fel a turbó... nekem tisztítás után lényegesen fürgébb lett az autó, s pont az alsó tartományban érezni ezt igazán.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.