Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #7350 Dátum: 2015.07.07 kedd, 15:37:09 » |
|
Kezd jelentkezni a hullámzó gyorsulás nekem is leginkább ebbe a nagy melegbe meg pályán ha oda lépek neki eléggé idegesítő jelenség olyankor visszább kell venni a gázt és megjavul. Egyik pierburg szelep már cserélve volt pár hónapja. Cseréljem a másikat is? Akkor a belsőt cseréltem a külső maradt a gyári.
Ha Turbo Geometria a gond azt hogyan lehet orvosolni? Turbot le kell venni azt kitakarítani a geometria szabályzót?
Megmértem a turbo nyomást ma forscannel és szépen látszik az ingadozás a grafikonon. A csúcs nyomás az 2.5 a hullámzás alján meg 2 bar. A kép jobb oldalán látszik amikor normálisan van töltés. Mi lehet vajon a gond? Totál véletlenszerűen jelentkezik padlóznom se kell, hogy produkálja.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7351 Dátum: 2015.07.07 kedd, 17:07:17 » |
|
Megmértem a turbo nyomást ma forscannel és szépen látszik az ingadozás a grafikonon. A csúcs nyomás az 2.5 a hullámzás alján meg 2 bar. A kép jobb oldalán látszik amikor normálisan van töltés.
Mi lehet vajon a gond? Totál véletlenszerűen jelentkezik padlóznom se kell, hogy produkálja.
[img width=800 height=382]https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/mondi.JPG
lukas a vákumcsöve a turbónak,vagy pierburg szelep....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #7352 Dátum: 2015.07.07 kedd, 20:14:37 » |
|
lukas a vákumcsöve a turbónak,vagy pierburg szelep....
Akkor a turbo leragadás kizárható, nem? Mert akkor feltételezem állandóan ezt csinálná. Viszont azt nem értem, hogy miért csak néha random jelentkezik ez a gond? Pierburgot nem rég cseréltem gondolom annak a vákuumcsöve lehet a gond.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7353 Dátum: 2015.07.07 kedd, 20:16:54 » |
|
Akkor a turbo leragadás kizárható, nem? Mert akkor feltételezem állandóan ezt csinálná.
Viszont azt nem értem, hogy miért csak néha random jelentkezik ez a gond?
Pierburgot nem rég cseréltem gondolom annak a vákuumcsöve lehet a gond.
ellenőrizni kell.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #7354 Dátum: 2015.07.07 kedd, 20:24:35 » |
|
ellenőrizni kell.
Az lesz, viszont azt is érdekesnek tartom, hogy azok a csövek csak simán rá vannak csúsztatva a pierburgra semmi bilincs vagy valami. A turbohoz könnyen hozzá lehet férni, vagy bontogatni kell?
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7355 Dátum: 2015.07.08 szerda, 10:17:06 » |
|
Az lesz, viszont azt is érdekesnek tartom, hogy azok a csövek csak simán rá vannak csúsztatva a pierburgra semmi bilincs vagy valami.
A turbohoz könnyen hozzá lehet férni, vagy bontogatni kell?
nem kell,mert a vákum összefelé szorítja a csövet rendszerint(ha nem kap falsot valahol). a motor háta mögött éred el alulról a turbót.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #7356 Dátum: 2015.07.08 szerda, 15:02:40 » |
|
Sziasztok!
180 000 km-nél járok, kéne cserélni vezérmű szíjat és láncot + egy olajcsere sem ártana.
1. Kihez vigyem? Márkaszerviz drága, de értenek hozzá, van olyan budapesti szerviz, ami elfogadható árú és látott már MK4 1,8 dizel vezérmű láncot és szíjat? 2. Tudja valaki a szíj, lánc, görgő és egyéb cserélendő alkatrészek eredeti gyártóit?
Köszi előre is a segítséget.
Üdv.: med.
Donkóékhoz vittem, pont tegnap zajlott a művelet. Bruttó 230 volt és 1 nap alatt lettek készen a 2literes tdci-vel. Szerk.: automata váltó olaj csere is volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #7357 Dátum: 2015.07.08 szerda, 15:08:31 » |
|
Köszi így már barátibb.
Közben kaptam alkatrészeket a 180 000-es szervizhez.
7L Ford Formula F 5w30 (ha jól nézem csak 6L kell az olajszűrővel együtt is) 1db EuroGielle carbon pollen szűrő 1db Filtron Légszűrő 1db Mahle olajszűrő
20 500Ft-t vágták hozzám, remélem jó árak.
6l kell tudtommal is. Lehet én vagyok sznob vagy tudatlan, de olaj- ill. légszűrőből gyárit vennék. Még a Mahle egye fene, de a filtron?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeofan
|
|
« Új hozzászólás #7358 Dátum: 2015.07.08 szerda, 18:01:36 » |
|
Megmértem a turbo nyomást ma forscannel és szépen látszik az ingadozás a grafikonon. A csúcs nyomás az 2.5 a hullámzás alján meg 2 bar. A kép jobb oldalán látszik amikor normálisan van töltés. Mi lehet vajon a gond? Totál véletlenszerűen jelentkezik padlóznom se kell, hogy produkálja. Turbo geometria van leragadva... 3000 fölötti fordulatszámon is ingadozik a turbónyomás?
|
|
|
Naplózva
|
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #7359 Dátum: 2015.07.08 szerda, 18:53:14 » |
|
Turbo geometria van leragadva... 3000 fölötti fordulatszámon is ingadozik a turbónyomás?
Leginkább 3000 körüli tartományon jön elő. Most vissza raktam a régi pierburgot meglátjuk csinálja-e. Na de 160e km-nél már leragad egy turbo?? Na meg nem is mindég csinálja jobban mondva ritkán jön elő szóval ha le lenne ragadva mindég csinálná, nem?
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
zozo21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
|
|
« Új hozzászólás #7360 Dátum: 2015.07.08 szerda, 19:55:16 » |
|
6l kell tudtommal is. Lehet én vagyok sznob vagy tudatlan, de olaj- ill. légszűrőből gyárit vennék. Még a Mahle egye fene, de a filtron?
Heló, milyen motor van a gépben? Nekem 2,0 tdi és 5 litert rakok bele olajból.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #7361 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:08:50 » |
|
Heló, milyen motor van a gépben? Nekem 2,0 tdi és 5 litert rakok bele olajból.
2l tdci. A könyv szerint 5,5 megy bele, ha szűrőt is cserélsz. (Nekem most a Donkó 5,6l számlázott, úgyhogy stimmelhet.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabika9393
|
|
« Új hozzászólás #7362 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:14:18 » |
|
hello valaki tudna nekem segiteni milehet a baj ford mondeo 2003 as kiadas 2.0 tdci 130 le motort csereltem bene a tegnap es elhoztam az autot a szervizbol mentem kb 5 km metert vele es a motor megalt ujra inditotam es nagyon nagy feher fust jot a kipufogon megakartam alitani es nemlehetet kivetem a kulcsot es nem allot meg a motor olajbol is fogyot es besemmerem inditani
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7363 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:18:40 » |
|
hello valaki tudna nekem segiteni milehet a baj ford mondeo 2003 as kiadas 2.0 tdci 130 le motort csereltem bene a tegnap es elhoztam az autot a szervizbol mentem kb 5 km metert vele es a motor megalt ujra inditotam es nagyon nagy feher fust jot a kipufogon megakartam alitani es nemlehetet kivetem a kulcsot es nem allot meg a motor olajbol is fogyot es besemmerem inditani
a turbo felől eszi az olajat.azonnal vidd vissza a szerelohoz.trelerrel!!! Vagy sokkal rosszabb,és az a motor xar....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.08 szerda, 21:20:25 írta alf »
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #7364 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:25:10 » |
|
a turbo felől eszi az olajat.azonnal vidd vissza a szerelohoz.trelerrel!!! Vagy sokkal rosszabb,és az a motor xar....
Fehér füst az az álmoskönyv szerint víz és hengerfej.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7365 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:26:36 » |
|
Fehér füst az az álmoskönyv szerint víz és hengerfej.
motorolaj,és igazolja hogy nem tudta leállitani.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #7366 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:27:59 » |
|
motorolaj,és igazolja hogy nem tudta leállitani.
Szerintem a fekete az olaj és fehér a víz. Szerk. na jó, kékes.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #7367 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:29:35 » |
|
motorolaj,és igazolja hogy nem tudta leállitani.
Ősszel remélem lesz egy kis időm és megkereslek a dpf kiiktatása miatt. Vedd fenyegetésnek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7368 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:34:01 » |
|
Szerintem a fekete az olaj és fehér a víz.
Szerk. na jó, kékes.
a fekete mindig üzemanyag többlet.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7369 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:35:22 » |
|
Ősszel remélem lesz egy kis időm és megkereslek a dpf kiiktatása miatt. Vedd fenyegetésnek! :smile:al?
verjem szét kalapáccsal?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #7370 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:38:25 » |
|
a fekete mindig üzemanyag többlet.
Ok, ezért javítottam kékesre. (Vagy Kárpátok, Alpok stb.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #7371 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:39:11 » |
|
verjem szét kalapáccsal? Konkrétan nem erre gondoltam. Bár szívem szerint: utálom ezeket a fasságokat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7372 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:40:18 » |
|
Szerintem a fekete az olaj és fehér a víz.
Szerk. na jó, kékes.
youtube. diesel engine failer
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
szabika9393
|
|
« Új hozzászólás #7373 Dátum: 2015.07.08 szerda, 21:58:37 » |
|
holnap viszem visza a szervizbe aszmonta a szerelo hogy a turboval van baj szerintetek? a motor baj vane?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7374 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:09:48 » |
|
holnap viszem visza a szervizbe aszmonta a szerelo hogy a turboval van baj szerintetek? a motor baj vane?
mindkettő lehet.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
H Zsolt70
|
|
« Új hozzászólás #7375 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:19:31 » |
|
mindkettő lehet.
Ha nem állt le a kulcs elfordításával, akkor valószinüleg turbó. Az füstöl, felpörög a motor. Ha valóban az akkor nem nagyon kell indítgatni, komoly károkat okozhat.
|
|
|
Naplózva
|
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+ Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp Focus 1.4b
|
|
|
szabika9393
|
|
« Új hozzászólás #7376 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:22:57 » |
|
van nekem turbom a masik motron amit ki vetunk csak a motortol felek hogy neme aval van gond
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H Zsolt70
|
|
« Új hozzászólás #7377 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:32:05 » |
|
van nekem turbom a masik motron amit ki vetunk csak a motortol felek hogy neme aval van gond A turbó csö belül nagyon olajos?
|
|
|
Naplózva
|
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+ Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp Focus 1.4b
|
|
|
szabika9393
|
|
« Új hozzászólás #7378 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:39:52 » |
|
aszt nemtudom de nem volt a motor ahogy neztem sehol olajos nem latam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabika9393
|
|
« Új hozzászólás #7379 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:41:40 » |
|
ja es ereje sem volt a motornak amikor fustolni kezdet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H Zsolt70
|
|
« Új hozzászólás #7380 Dátum: 2015.07.08 szerda, 22:52:33 » |
|
ja es ereje sem volt a motornak amikor fustolni kezdet
Ha Motorolajjal jár nem lesz izompacsírta, gázolajjal talán.
|
|
|
Naplózva
|
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+ Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp Focus 1.4b
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #7381 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 05:42:28 » |
|
Ha Motorolajjal jár nem lesz izompacsírta, gázolajjal talán.
Ez nem inkább hengerfej probléma?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #7382 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 05:47:08 » |
|
a turbo felől eszi az olajat.azonnal vidd vissza a szerelohoz.trelerrel!!! Vagy sokkal rosszabb,és az a motor xar....
Nekem az a furcsa, hogy nem lehet leállítani. Ilyet legutóbb a vákuum által vezérelt merciknél láttam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7383 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 08:32:09 » |
|
Nekem az a furcsa, hogy nem lehet leállítani. Ilyet legutóbb a vákuum által vezérelt merciknél láttam.
Ez nem inkább hengerfej probléma?
pont ez a lényeg.ha hengerfejes lenne a víz fogyna vagy túlnyomás alatt lenne.ami lehet hogy fennáll,de a lényeg,hogy nem tudott leállni,így biztosan motorolajat éget az autó.a turbó 6bar nyomással kapja a motorolajat.Onnan tud akkora mennyiséget kapni,amivel járni is tud a motor-és végül szét is pörgi magát.pl: https://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7384 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 08:32:46 » |
|
van nekem turbom a masik motron amit ki vetunk csak a motortol felek hogy neme aval van gond te.ez mk4-es mondeo?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Candle
|
|
« Új hozzászólás #7385 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 09:48:11 » |
|
pont ez a lényeg.ha hengerfejes lenne a víz fogyna vagy túlnyomás alatt lenne.ami lehet hogy fennáll,de a lényeg,hogy nem tudott leállni,így biztosan motorolajat éget az autó.a turbó 6bar nyomással kapja a motorolajat.Onnan tud akkora mennyiséget kapni,amivel járni is tud a motor-és végül szét is pörgi magát.pl: https://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpYAhha.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #7386 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 13:38:19 » |
|
hello valaki tudna nekem segiteni milehet a baj ford mondeo 2003 as kiadas 2.0 tdci 130 le motort csereltem bene a tegnap es elhoztam az autot a szervizbol mentem kb 5 km metert vele es a motor megalt ujra inditotam es nagyon nagy feher fust jot a kipufogon megakartam alitani es nemlehetet kivetem a kulcsot es nem allot meg a motor olajbol is fogyot es besemmerem inditani
Ez MK4-es részleg, van külön MK3-as.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
szabika9393
|
|
« Új hozzászólás #7387 Dátum: 2015.07.09 csütörtök, 19:28:45 » |
|
koszonom mindenkitol a valaszt oda vitem a szervizbe ma es aszmonta holnapra kesz lesz a a turbot kikel cserelni osze volt torve a turbo
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szabika9393
|
|
« Új hozzászólás #7388 Dátum: 2015.07.11 szombat, 22:38:55 » |
|
sziasztok na megjavitatam minden rendbe van csak nyomja megis a fustot aszmonta a szerelo hogy kikel takarogyon a kipufogobol a motorina mert felkapta az olajat a regi turbo de valamit nemertek aszt irja ki a bordon hogy 20 liter motorinat fogyaszt 100 km be mitszoltok ez lehecseges vagy nem mutat jol az ora
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #7389 Dátum: 2015.07.11 szombat, 23:12:24 » |
|
Vissza tettem a régi Pierburg szelepet azzal is jelentkezik a hullámzó gyorsítás, de csak magasabb sebesség tartományba pl ha 6-ba 120-nál oda lépek akkor csinálja. Érdekes mert pl 3.-ba kigyorsításnál nem jelentkezik.
Szóval nem ezzel volt a gond, lehet mégis a turbo lenne leragadva? De akkor meg a többi sebességbe is csinálná, nem?
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
|
|
« Új hozzászólás #7390 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 07:08:37 » |
|
üdv. tud valaki cikkszámban segíteni? 2014 mk4 1.6 tdci intercooler cső lenne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeofan
|
|
« Új hozzászólás #7391 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 08:58:46 » |
|
Vissza tettem a régi Pierburg szelepet azzal is jelentkezik a hullámzó gyorsítás, de csak magasabb sebesség tartományba pl ha 6-ba 120-nál oda lépek akkor csinálja. Érdekes mert pl 3.-ba kigyorsításnál nem jelentkezik.
Szóval nem ezzel volt a gond, lehet mégis a turbo lenne leragadva? De akkor meg a többi sebességbe is csinálná, nem?
Turbó geometria... 99%. Próbálj keresni egy normális szakit, aki csinált már ilyet (sokan csinálják, mivel más márkában pdtdi-eknél ez gyakori probléma). Leszedi, kitisztítja, összerakja és erősen meg fogsz lepődni... lényegesen "hátbarúgosabban" fog menni.
|
|
|
Naplózva
|
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #7392 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 10:28:18 » |
|
Turbó geometria... 99%. Próbálj keresni egy normális szakit, aki csinált már ilyet (sokan csinálják, mivel más márkában pdtdi-eknél ez gyakori probléma).
Leszedi, kitisztítja, összerakja és erősen meg fogsz lepődni... lényegesen "hátbarúgosabban" fog menni.
Értem akkor szerintem az lesz csak kerítsek rá időt. A turbo lyuk is hatalmas 2000rpm alatt alig akar menni szerencsétlen nagyon lassan jön meg a nyomás. Leszedéssel nincs gond azt lekapjuk mi.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #7393 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 11:58:20 » |
|
Turbó geometria... 99%. Próbálj keresni egy normális szakit, aki csinált már ilyet (sokan csinálják, mivel más márkában pdtdi-eknél ez gyakori probléma).
Leszedi, kitisztítja, összerakja és erősen meg fogsz lepődni... lényegesen "hátbarúgosabban" fog menni.
Ezeken a motorokon hogy lehet leellenőrizni, hogy akad-e? Nekem nincs hibakód, meg vészüzem, meg hullámos gyorsítás sem, de az alacsony fordulaton megindulással nem vagyok teljesen elégedett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BRoland
|
|
« Új hozzászólás #7394 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 15:04:01 » |
|
Vissza tettem a régi Pierburg szelepet azzal is jelentkezik a hullámzó gyorsítás, de csak magasabb sebesség tartományba pl ha 6-ba 120-nál oda lépek akkor csinálja. Érdekes mert pl 3.-ba kigyorsításnál nem jelentkezik.
Szóval nem ezzel volt a gond, lehet mégis a turbo lenne leragadva? De akkor meg a többi sebességbe is csinálná, nem?
Régebben én is itt megjegyeztem, h hullámosan gyorsul az Mondeom...nekem is általában 6.-ban jelentkezik, vagy alacsony fordulaton. Megkérdeztem, próbáltam utánajárni, és azt a választ kaptam, hogy kezd csúszni a kuplung Nem is firtattam tovább, mert 197E km van benne és még a gyári kuplung, ergó várható, h kezd meghalni. Ezek szerint lehet még turbó geometria is?!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D --------------------------------------------------------- ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier; ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
|
|
|
titta
|
|
« Új hozzászólás #7395 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 15:25:33 » |
|
Ezeken a motorokon hogy lehet leellenőrizni, hogy akad-e? Nekem nincs hibakód, meg vészüzem, meg hullámos gyorsítás sem, de az alacsony fordulaton megindulással nem vagyok teljesen elégedett.
Allitasd at 163 lovasra. Nekem kb 30ezret ment mar igy, azota sokkal jobban szeretem. Elotte visszasirtam az MK3ast.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #7396 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 15:45:51 » |
|
Allitasd at 163 lovasra. Nekem kb 30ezret ment mar igy, azota sokkal jobban szeretem. Elotte visszasirtam az MK3ast.
Az nem segít azon, ha akad a geometria, és lassan / nem tudja behúzni alacsony fordulatszámnak megfelelő állásba a lapátokat. Ha nem akad, és ennek így kell működnie, akkor nem izgat a téma.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szlobi
|
|
« Új hozzászólás #7397 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 18:03:30 » |
|
Régebben én is itt megjegyeztem, h hullámosan gyorsul az Mondeom...nekem is általában 6.-ban jelentkezik, vagy alacsony fordulaton. Megkérdeztem, próbáltam utánajárni, és azt a választ kaptam, hogy kezd csúszni a kuplung Nem is firtattam tovább, mert 197E km van benne és még a gyári kuplung, ergó várható, h kezd meghalni. Ezek szerint lehet még turbó geometria is?! Én nem hiszem, hogy a kuplung csúszik. Nekem 160e van benne igaz tuningolva, de az nem régóta van így.
|
|
|
Naplózva
|
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
|
|
|
mondeofan
|
|
« Új hozzászólás #7398 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 20:04:22 » |
|
Én nem hiszem, hogy a kuplung csúszik. Nekem 160e van benne igaz tuningolva, de az nem régóta van így.
Turbó tisztítás nem fog megártani, az hogy fürgébb lesz az autó 100%, s nálam a hullámzó gyorsulás is megszűnt. Itt inkább az igényesség számít, hogy ki szedi szét, hogy rakja össze... Nem tudom másnak volt-e már ilyen tisztítás...?!
|
|
|
Naplózva
|
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
|
|
|
mondeofan
|
|
« Új hozzászólás #7399 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 20:08:11 » |
|
Az nem segít azon, ha akad a geometria, és lassan / nem tudja behúzni alacsony fordulatszámnak megfelelő állásba a lapátokat. Ha nem akad, és ennek így kell működnie, akkor nem izgat a téma.
Ezzel egyetértek, mivel ha le van rakódva korommal, akkor nem bírja a szelep behúzni (befordítani) a lapátokat, ergo lassabban pörög fel a turbó... nekem tisztítás után lényegesen fürgébb lett az autó, s pont az alsó tartományban érezni ezt igazán.
|
|
|
Naplózva
|
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
|
|
|
|