Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:06:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
144
145
146
147
148
149
150
[
151
]
152
153
154
155
156
157
158
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263598 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7500 Dátum:
2015.08.15 szombat, 13:07:28 »
Idézetet írta: Andras010 - 2015.08.15 szombat, 10:05:32
Sziasztok.
Van egy 2010-es 2.0 tdci-m és olyan gondom van, h alacsony fordulaton elég könnyen lefullad meg indulás után 1-esben megtorpan. Lehet ez esetleg egr hiba, vagy van valami más tippetek? Előre is köszönöm a válaszokat.
Most van az autóban 76000 mérföld, az kb 110e km.
Most vetted, volt már előtte turbódízeled vagy most jött elő?
Naplózva
Andras010
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7501 Dátum:
2015.08.15 szombat, 14:05:42 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.08.15 szombat, 13:07:28
Most vetted, volt már előtte turbódízeled vagy most jött elő?
Bo fél éve vettem. Első dieselem. Eddig is csinálta, de szerintem egyre rosszabb. Valami ötlet? Köszi
Naplózva
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7502 Dátum:
2015.08.16 vasárnap, 08:26:46 »
Idézetet írta: Andras010 - 2015.08.15 szombat, 14:05:42
Bo fél éve vettem. Első dieselem. Eddig is csinálta, de szerintem egyre rosszabb. Valami ötlet? Köszi
Az, hogy elindulás után megtorpan szerintem természetes. Észrevetted már, hogy amikor engeded fel a kuplungot megemeli a fordulatot /gondolom védi a kettőstömegűt/, azután persze amikor elindultál visszaveszi és ha nem adsz gázt bebólinthat. Ezt akkor érezheted ha gázpedál használata nélkül indulsz.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Jenka85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7503 Dátum:
2015.08.19 szerda, 10:04:24 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
DPF és EGR-t szeretném kiiktatni,végleg megválnék tőle.
Valaki jártas már ebben?
A másik a turbónyomásommal van gond.
Lyukas csővel jártam kb:3 hétig.aztán javítottam a hibát és azóta még mindig ez a hiba üzenet.Átnéztem a csöveket,coolert elvittem nyomáspróbára és az is jó.
Lehet,hogy a turbóm dögledezik?
Járó motornál féktisztítóval fújtam a cooler,és felpörgött a motor egy pillanatra.Mert beszívta a féktisztítót.de hol? A nyomáspróbán jó a cooler.
2008 Galaxy Ghia 2.2 Tdci 175 le.
Előre is köszi az infókat.és bocsi ha rossz helyre írtam.
Idézetet írta: Savanya - 2015.08.16 vasárnap, 08:26:46
Az, hogy elindulás után megtorpan szerintem természetes. Észrevetted már, hogy amikor engeded fel a kuplungot megemeli a fordulatot /gondolom védi a kettőstömegűt/, azután persze amikor elindultál visszaveszi és ha nem adsz gázt bebólinthat. Ezt akkor érezheted ha gázpedál használata nélkül indulsz.
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7504 Dátum:
2015.08.19 szerda, 14:07:40 »
Idézetet írta: Jenka85 - 2015.08.19 szerda, 10:04:24
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
DPF és EGR-t szeretném kiiktatni,végleg megválnék tőle.
Valaki jártas már ebben?
A másik a turbónyomásommal van gond.
Lyukas csővel jártam kb:3 hétig.aztán javítottam a hibát és azóta még mindig ez a hiba üzenet.Átnéztem a csöveket,coolert elvittem nyomáspróbára és az is jó.
Lehet,hogy a turbóm dögledezik?
Járó motornál féktisztítóval fújtam a cooler,és felpörgött a motor egy pillanatra.Mert beszívta a féktisztítót.de hol? A nyomáspróbán jó a cooler.
2008 Galaxy Ghia 2.2 Tdci 175 le.
Előre is köszi az infókat.és bocsi ha rossz helyre írtam.
Részecskeszűr kiiktatására (később akár vissza is rakható) 20/9384217 - (30e dereng rá)
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7505 Dátum:
2015.08.19 szerda, 14:47:37 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.08.19 szerda, 14:07:40
Részecskeszűr kiiktatására (később akár vissza is rakható) 20/9384217 - (30e dereng rá)
Programozás is benne van az árban?
Egyébként mit lehet emberünkről tudni és csináltatott már nála vki kiiktatást?
Naplózva
nyulbela
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7506 Dátum:
2015.08.19 szerda, 19:48:45 »
Üdv Uraim!
Mondeo 2.2 tdci olyan hibakódokat produkál , hogy p0620 illetve p2297 ezek konkrétan mit takarhatnak?
Válaszotokat köszönöm előre is.
Naplózva
Mondeo MKIV 2,2 TDCI
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7507 Dátum:
2015.08.19 szerda, 20:44:34 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.08.19 szerda, 14:07:40
Részecskeszűr kiiktatására (később akár vissza is rakható) 20/9384217 - (30e dereng rá)
2.2-est biztosan kitudja? Csak mert még nem hallottam, hogy azt kitudnák-e hibamentesen.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7508 Dátum:
2015.08.19 szerda, 21:01:37 »
Idézetet írta: nyulbela - 2015.08.19 szerda, 19:48:45
Üdv Uraim!
Mondeo 2.2 tdci olyan hibakódokat produkál , hogy p0620 illetve p2297 ezek konkrétan mit takarhatnak?
Válaszotokat köszönöm előre is.
p0620: Generátor vezérlőáramkör
p2297: Lambdaszonda a katalizátor előtt 1, a megengedett tartományon kívül lassításkor
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Jenka85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7509 Dátum:
2015.08.20 csütörtök, 08:42:09 »
Idézetet írta: szemisun - 2015.08.19 szerda, 14:07:40
Részecskeszűr kiiktatására (később akár vissza is rakható) 20/9384217 - (30e dereng rá)
Mit lehet tudni erről az emberkéről? Ki Ő,hol van,weboldal?
Eddig ketten mondták tutira,hogy ki törlik végleg.
DPF-et nekem kell kivenni,pótolni egy csővel.És úgy menni hozzá.Ő csak programozó! Így lenne 60.000.-
Chippelni kinél érdemes?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7510 Dátum:
2015.08.20 csütörtök, 09:46:14 »
Idézetet írta: Jenka85 - 2015.08.20 csütörtök, 08:42:09
Mit lehet tudni erről az emberkéről? Ki Ő,hol van,weboldal?
Eddig ketten mondták tutira,hogy ki törlik végleg.
DPF-et nekem kell kivenni,pótolni egy csővel.És úgy menni hozzá.Ő csak programozó! Így lenne 60.000.-
Chippelni kinél érdemes?
Én ettől olcsóbban tudom úgy hogy a szűrő marad a helyén megbontás nélkül kibelezve. Ja és 100%-os megoldás nem csak a fél megoldás van meg nekem.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7511 Dátum:
2015.08.20 csütörtök, 18:44:53 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.20 csütörtök, 09:46:14
Én ettől olcsóbban tudom úgy hogy a szűrő marad a helyén megbontás nélkül kibelezve. Ja és 100%-os megoldás nem csak a fél megoldás van meg nekem.
Viszont csak a qxba motorkódúra, ha jól emlékszem.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7512 Dátum:
2015.08.20 csütörtök, 20:27:29 »
Idézetet írta: Candle - 2015.08.20 csütörtök, 18:44:53
Viszont csak a qxba motorkódúra, ha jól emlékszem.
Igen jól.
Kíváncsi lennék a többi motorkódra milyen megoldást tudnak. Csak a fél megoldást, vagy a 100%-os verziót.
Nem tudok róla, hogy lenne valaki a fórumon aki faceliftesen kiütötte volna.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.20 csütörtök, 20:29:30 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7513 Dátum:
2015.08.20 csütörtök, 20:36:34 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.20 csütörtök, 20:27:29
Igen jól.
Kíváncsi lennék a többi motorkódra milyen megoldást tudnak. Csak a fél megoldást, vagy a 100%-os verziót.
Nem tudok róla, hogy lenne valaki a fórumon aki faceliftesen kiütötte volna.
Pedig lassan aktuális lenne.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7514 Dátum:
2015.08.21 péntek, 09:11:08 »
Idézetet írta: Candle - 2015.08.20 csütörtök, 20:36:34
Pedig lassan aktuális lenne.
De a facelift-esen minek? Az már messze nem annyira olajhígítós, elvégre a DPF-be direktbe tolja az üzemanyagot.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7515 Dátum:
2015.08.21 péntek, 12:11:40 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.08.21 péntek, 09:11:08
De a facelift-esen minek? Az már messze nem annyira olajhígítós, elvégre a DPF-be direktbe tolja az üzemanyagot.
Igen valamivel jobb, de az is tolja a hengerek közé csak kevesebbet. Volt már jó pár tag akinek pont a faceliftessel volt dpf problémája. Ugyanúgy kapják a service oilt mint a régi verzió.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Jenka85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7516 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 09:36:59 »
Idézetet írta: Candle - 2015.08.20 csütörtök, 18:44:53
Viszont csak a qxba motorkódúra, ha jól emlékszem.
Akkor ez nekem nem jó. Nekem Q4wa...
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7517 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 09:50:33 »
Idézetet írta: Jenka85 - 2015.08.23 vasárnap, 09:36:59
Akkor ez nekem nem jó. Nekem Q4wa...
Kérdezz rá valamelyik chiptuningos üzletre ők lehet meg tudják csinálni.
Én viszont csak a qxba-t.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Jenka85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7518 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 11:08:22 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.23 vasárnap, 09:50:33
Kérdezz rá valamelyik chiptuningos üzletre ők lehet meg tudják csinálni.
Én viszont csak a qxba-t.
Már hìvtam egy-kettőt. "Gyűjtőm az infókat"
Amit fent írtam 60-ért. És plussz 30 ért meg is chippeli.de nekem kell kiszedni a részecskét.
Van olyan is aki nem meri garantálni,hogy elsőre sikerülni fog a törlés.
Ezért is írtam ide,mert így tartok tőle egy kicsit.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7519 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 12:40:07 »
Idézetet írta: Jenka85 - 2015.08.24 hétfő, 11:08:22
Már hìvtam egy-kettőt. "Gyűjtőm az infókat"
Amit fent írtam 60-ért. És plussz 30 ért meg is chippeli.de nekem kell kiszedni a részecskét.
Van olyan is aki nem meri garantálni,hogy elsőre sikerülni fog a törlés.
Ezért is írtam ide,mert így tartok tőle egy kicsit.
Oda vidd ahol garantálják, mert ahol nem ott tuti csak fél megoldást tudnak az meg nem jó, először nekem is olyan volt.
Kérdezz rá az autokorbelnél ott vállalnak gart, de cserébe jó drága.. A kiszedése nem olyan bonyolult legalább is a 2.0 tdcinél. Simán kiszedtem megbontás nélkül, nem kellett felvágni meg ilyenek.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.24 hétfő, 12:44:44 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7520 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 15:46:22 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.19 szerda, 20:44:34
2.2-est biztosan kitudja? Csak mert még nem hallottam, hogy azt kitudnák-e hibamentesen.
Nem tudom pontosan, egy barátom ajánlotta, Ő több autót vitt már hozzá.
Ha kellenek pontos részletek, akkor a telefonszámon érdemes érdeklődni, nem fog elhajtani senkit se (autója válogatja, hogy mit lehet, mit nem, nem csak Fordokat szerel)
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7521 Dátum:
2015.08.25 kedd, 09:02:19 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.24 hétfő, 12:40:07
Oda vidd ahol garantálják, mert ahol nem ott tuti csak fél megoldást tudnak az meg nem jó, először nekem is olyan volt.
Kérdezz rá az autokorbelnél ott vállalnak gart, de cserébe jó drága.. A kiszedése nem olyan bonyolult legalább is a 2.0 tdcinél. Simán kiszedtem megbontás nélkül, nem kellett felvágni meg ilyenek.
Szia!
Írtad, hogy a 2.0 tdci-nél a DPF kerámia kiszedhető felbontás nélkül? Nekem úgy rémlik, hogy ez egy hegesztett dob...
A kerámia kivétele után nem lett mélyebb, morgósabb a hangja?
Megkérdezhetem, hogy ki, hol és mennyiért csinálta a szoftvermódosítást?
Köszi az infókat!
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7522 Dátum:
2015.08.25 kedd, 12:19:01 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.08.25 kedd, 09:02:19
Szia!
Írtad, hogy a 2.0 tdci-nél a DPF kerámia kiszedhető felbontás nélkül? Nekem úgy rémlik, hogy ez egy hegesztett dob...
A kerámia kivétele után nem lett mélyebb, morgósabb a hangja?
Megkérdezhetem, hogy ki, hol és mennyiért csinálta a szoftvermódosítást?
Köszi az infókat!
Üdv.: Peti
Egy ügyes technikával mi simán kiszedtük megbontás nélkül.
Ez a DPF belseje kiszedés után:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/Mondeo/filter/2014-09-13%2008.44.14.jpg
Nem lett mélyebb, se morgósabb ugyanolyan mint volt, eleinte hittem csak azt hogy hangosabb, de ültem egy másik mondiba ahol nem volt kiszedve és semmi kül füstölni se füstöl, viszont kevesebb a fogyasztás nincs baromkodás a regennel, se olaj hígulás mint egy régi dízel...
Autokorbel 120e ft-ért, de csak a kikódolást! Viszont ha nem akarsz ennyit kicsengetni, akkor keress privibe.
Üdv.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 12:22:02 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7523 Dátum:
2015.08.25 kedd, 18:47:18 »
Szerintetek mi adhatja ki ezt a hangot:
https://youtu.be/dkIcv6IkF2M
A vezérműszíj takarója alól jön, zörgő hang, fülhallgatóval hallatszik igazán jól, főleg 15mp-től.
Vezérműszíj ~15ezer km-rel ezelőtt volt cserélve.
Lehet a lánc laza?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7524 Dátum:
2015.08.25 kedd, 18:50:41 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.08.25 kedd, 18:47:18
Szerintetek mi adhatja ki ezt a hangot:
https://youtu.be/dkIcv6IkF2M
A vezérműszíj takarója alól jön, zörgő hang, fülhallgatóval hallatszik igazán jól, főleg 15mp-től.
Vezérműszíj ~15ezer km-rel ezelőtt volt cserélve.
Lehet a lánc laza?
A lánc a hengerfejben van, nem a vezérműszíj burkolat alatt. (Én még sosem cseréltem.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7525 Dátum:
2015.08.25 kedd, 18:53:55 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.25 kedd, 18:50:41
A lánc a hengerfejben van, nem a vezérműszíj burkolat alatt. (Én még sosem cseréltem.)
Azt tudom, de öt centivel a szíj mögött ott van a lánc is a hengerfejben, csak kérdés, hogy az így kihallatszik-e, ha zörög.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7526 Dátum:
2015.08.25 kedd, 21:18:09 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.08.25 kedd, 18:53:55
Azt tudom, de öt centivel a szíj mögött ott van a lánc is a hengerfejben, csak kérdés, hogy az így kihallatszik-e, ha zörög.
Élőben kell ezt meghallgatni, nem telefonnal felvett videón.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenka85
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7527 Dátum:
2015.08.26 szerda, 10:56:12 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.25 kedd, 12:19:01
Egy ügyes technikával mi simán kiszedtük megbontás nélkül.
Ez a DPF belseje kiszedés után:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/73364584/Mondeo/filter/2014-09-13%2008.44.14.jpg
Nem lett mélyebb, se morgósabb ugyanolyan mint volt, eleinte hittem csak azt hogy hangosabb, de ültem egy másik mondiba ahol nem volt kiszedve és semmi kül füstölni se füstöl, viszont kevesebb a fogyasztás nincs baromkodás a regennel, se olaj hígulás mint egy régi dízel...
Autokorbel 120e ft-ért, de csak a kikódolást! Viszont ha nem akarsz ennyit kicsengetni, akkor keress privibe.
Üdv.
Most mit érdemes, DPF-et "kibelezni" vagy egy csővel pótolni?
Nem lesz gond a kipufogással ha csak kibelezzük?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7528 Dátum:
2015.08.26 szerda, 12:26:14 »
Idézetet írta: Jenka85 - 2015.08.26 szerda, 10:56:12
Most mit érdemes, DPF-et "kibelezni" vagy egy csővel pótolni?
Nem lesz gond a kipufogással ha csak kibelezzük?
A kipufogó gázok útjából "elvesszük" a részecskeszűrőt. Tehát még kevesebb fojtás lesz a gázok útjában.
Vajon gondot okoz-e ez a kipufogó gázoknak, hogy a szabadba jussanak....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mr_Wolf
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7529 Dátum:
2015.08.28 péntek, 12:58:54 »
Sziasztok!
Köszönöm a befogadást uraim,és egyből lenne is egy kérdésem!Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy olajcsere után mentem az atóval 60 km-t és kíváncsiságból ellenőriztem az olajszintet.Ekkor döbbentem meg egy picit,hogy az olaj a nívópálcán elég fekete,és a papírzsepin sem lett világosabb :)Az autóm egy Mondeo 2.0TDCi 140Le változat 2011-es 98000km-es.Az előző autóm egy -suzuki svift 1.3-as benzines volt és abban az olaj csak 8000 km után volt elég sötét színü az olaj.És a kérdés az volna,miért fekete az olaj közvetlen a csere után?Átbasztak a Bocsh szervizben és nem cserélték le csak-egy kicsit le-egy kicsit bele- olajcsere volt?!
Köszi a segítséget!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7530 Dátum:
2015.08.28 péntek, 13:04:10 »
Idézetet írta: Mr_Wolf - 2015.08.28 péntek, 12:58:54
Sziasztok!
Köszönöm a befogadást uraim,és egyből lenne is egy kérdésem!Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy olajcsere után mentem az atóval 60 km-t és kíváncsiságból ellenőriztem az olajszintet.Ekkor döbbentem meg egy picit,hogy az olaj a nívópálcán elég fekete,és a papírzsepin sem lett világosabb :)Az autóm egy Mondeo 2.0TDCi 140Le változat 2011-es 98000km-es.Az előző autóm egy -suzuki svift 1.3-as benzines volt és abban az olaj csak 8000 km után volt elég sötét színü az olaj.És a kérdés az volna,miért fekete az olaj közvetlen a csere után?Átbasztak a Bocsh szervizben és nem cserélték le csak-egy kicsit le-egy kicsit bele- olajcsere volt?!
Köszi a segítséget!
A dízelekben a korom miatt lesz fekete az olaj. Hogy a csere után mennyivel azt nem tudom, de elég hamar tudtommal.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7531 Dátum:
2015.08.28 péntek, 13:06:39 »
Idézetet írta: Mr_Wolf - 2015.08.28 péntek, 12:58:54
Sziasztok!
Köszönöm a befogadást uraim,és egyből lenne is egy kérdésem!Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy olajcsere után mentem az atóval 60 km-t és kíváncsiságból ellenőriztem az olajszintet.Ekkor döbbentem meg egy picit,hogy az olaj a nívópálcán elég fekete,és a papírzsepin sem lett világosabb :)Az autóm egy Mondeo 2.0TDCi 140Le változat 2011-es 98000km-es.Az előző autóm egy -suzuki svift 1.3-as benzines volt és abban az olaj csak 8000 km után volt elég sötét színü az olaj.És a kérdés az volna,miért fekete az olaj közvetlen a csere után?Átbasztak a Bocsh szervizben és nem cserélték le csak-egy kicsit le-egy kicsit bele- olajcsere volt?!
Köszi a segítséget!
Keresd GSR-t, ő majd kikormolja neked...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mr_Wolf
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7532 Dátum:
2015.08.28 péntek, 13:12:03 »
Idézetet írta: titta - 2015.08.28 péntek, 13:04:10
A dízelekben a korom miatt lesz fekete az olaj. Hogy a csere után mennyivel azt nem tudom, de elég hamar tudtommal.
Köszi,valami ilyesmit halottam én is
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7533 Dátum:
2015.08.28 péntek, 21:25:26 »
Idézetet írta: Mr_Wolf - 2015.08.28 péntek, 12:58:54
Sziasztok!
Köszönöm a befogadást uraim,és egyből lenne is egy kérdésem!Azt szeretném kérdezni tőletek,hogy olajcsere után mentem az atóval 60 km-t és kíváncsiságból ellenőriztem az olajszintet.Ekkor döbbentem meg egy picit,hogy az olaj a nívópálcán elég fekete,és a papírzsepin sem lett világosabb :)Az autóm egy Mondeo 2.0TDCi 140Le változat 2011-es 98000km-es.Az előző autóm egy -suzuki svift 1.3-as benzines volt és abban az olaj csak 8000 km után volt elég sötét színü az olaj.És a kérdés az volna,miért fekete az olaj közvetlen a csere után?Átbasztak a Bocsh szervizben és nem cserélték le csak-egy kicsit le-egy kicsit bele- olajcsere volt?!
Köszi a segítséget!
Dízelnél már egy indítás után fekete lesz.
Anno direkt megnéztem, úgy, hogy végig ott álltam az olajcserénél.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mr_Wolf
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7534 Dátum:
2015.08.28 péntek, 22:11:12 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.08.28 péntek, 21:25:26
Dízelnél már egy indítás után fekete lesz.
Anno direkt megnéztem, úgy, hogy végig ott álltam az olajcserénél.
Na igen,épp ki kellett mennem telefonálni,és csak az utolsó két literes flakonnál voltam ott.Nagyon furcsáltam a dolgot,de ezek szerint a diesel ebben is más mint a benzines
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7535 Dátum:
2015.08.29 szombat, 06:25:16 »
Idézetet írta: Mr_Wolf - 2015.08.28 péntek, 22:11:12
Na igen,épp ki kellett mennem telefonálni,és csak az utolsó két literes flakonnál voltam ott.Nagyon furcsáltam a dolgot,de ezek szerint a diesel ebben is más mint a benzines
Eddig 3 dízelem volt. Egy hagyományos td, és pdtdi és most egy közös nyomócsöves és mindegyiknél azonnal fekete lett az olaj, közvetlenül a csere után. Benzinesnél pedig végigautóztam csere intervallumokat úgy, hogy makulátlan volt az olaj a periódus végére. Ergo, szerintem ez ilyen.
Naplózva
Mr_Wolf
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7536 Dátum:
2015.08.29 szombat, 08:23:28 »
Idézetet írta: Candle - 2015.08.29 szombat, 06:25:16
Eddig 3 dízelem volt. Egy hagyományos td, és pdtdi és most egy közös nyomócsöves és mindegyiknél azonnal fekete lett az olaj, közvetlenül a csere után. Benzinesnél pedig végigautóztam csere intervallumokat úgy, hogy makulátlan volt az olaj a periódus végére. Ergo, szerintem ez ilyen.
Köszi a választ,és igen a benzinessel hasonló nekem is a tapasztalatom.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7537 Dátum:
2015.08.29 szombat, 11:34:01 »
Idézetet írta: Jenka85 - 2015.08.26 szerda, 10:56:12
Most mit érdemes, DPF-et "kibelezni" vagy egy csővel pótolni?
Nem lesz gond a kipufogással ha csak kibelezzük?
Teljesen mind1, ha nem akarod vissza rakni, akkor egyszerűbb kibelezni, de nem nagy kunszt csinálni se oda csövet.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7538 Dátum:
2015.08.29 szombat, 13:44:54 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.29 szombat, 11:34:01
Teljesen mind1, ha nem akarod vissza rakni, akkor egyszerűbb kibelezni, de nem nagy kunszt csinálni se oda csövet.
Eladásra lehet, h jobb/korrektebb visszatenni. (Nem tudom, klubon belül mennyire működnek az autócserék, de a klubon kívüli eladás esetén sok magyarázkodástól óvod meg magad szerintem.)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7539 Dátum:
2015.08.29 szombat, 14:09:50 »
Idézetet írta: Candle - 2015.08.29 szombat, 13:44:54
Eladásra lehet, h jobb/korrektebb visszatenni. (Nem tudom, klubon belül mennyire működnek az autócserék, de a klubon kívüli eladás esetén sok magyarázkodástól óvod meg magad szerintem.)
érdemesebb csővel pótolni, utána bármikor vissza lehet rakni, eladni ha még jó, vagy az új vevő kezébe nyomni, hogy ilyen is volt benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7540 Dátum:
2015.08.29 szombat, 22:05:26 »
Idézetet írta: Candle - 2015.08.29 szombat, 13:44:54
Eladásra lehet, h jobb/korrektebb visszatenni. (Nem tudom, klubon belül mennyire működnek az autócserék, de a klubon kívüli eladás esetén sok magyarázkodástól óvod meg magad szerintem.)
Simán lehet szerezni bontottat, ha kell. Én nem szórakoztam cső vágással, de tény hogy célszerűbb eltenni a gyárit. Én mostanába nem akarom eladni úgyse.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7541 Dátum:
2015.09.02 szerda, 17:22:11 »
Idézetet írta: power_ford - 2014.08.20 szerda, 20:13:44
En nemreg csereltem, 2.0 TDCi. Ezek a jo szamok:
Referenz-Nummern - nur zu Vergleichszwecken
FORD - 1 449 602 / 1449602
FORD - 6G9Q-9E882-CA / 6G9Q9E882CA
PIERBURG - 7.01771.00 / 70177100
PIERBURG - 7.01771.00.0 / 701771000
PIERBURG - 7.01771.01 / 70177101
PIERBURG - 7.01771.01.0 / 701771010
VOLVO - 31216025 / 31216025
96kw 130 Le-s Mondeo MkIV-be is ugyanez a szelep megy?
Fingorászik, cserélnem kell, csak szeretném máshol is megnézni, mielőtt a szerelő ad egy saját árat.
Egyébként a 130 lovas tdci sokban más mint a vele egy idős 140 lovas és későbbi 163 lovas?
Már lassan egy éve van nálam a kocsi, de eddig még semmi gondom nem volt vele. Igaz 320e km van benne, én meg egy év alatt megyek kb 6000 km-t. A részecskeszűrőt is gép szerint 400-500 km között regenerálja, gyakori városi használatnál.
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
zsitvayb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7542 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 09:16:59 »
Sziasztok,
Találkozott már valaki olyannal, hogy olyan 1500-as fordulaton intenzívebb gázadásra (főleg 5-6. fokozatokban hallani) egy fura cicergő, szörcsögő hang jön a motor felől?
Olyan 2000-es fordulat környékén megszűnik. A hangeffektet
leszámítva nincs gond az autóval, megy, húz, fogyasztás is rendben, csak félek, hogy valami kezdetének az első hangjai ezek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7543 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 10:07:59 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2015.09.03 csütörtök, 09:16:59
Sziasztok,
Találkozott már valaki olyannal, hogy olyan 1500-as fordulaton intenzívebb gázadásra (főleg 5-6. fokozatokban hallani) egy fura cicergő, szörcsögő hang jön a motor felől?
Olyan 2000-es fordulat környékén megszűnik. A hangeffektet
leszámítva nincs gond az autóval, megy, húz, fogyasztás is rendben, csak félek, hogy valami kezdetének az első hangjai ezek.
ezt így nehéz kitalálni....talán valamelyik csapágy szól.mutasd meg egy szerelőnek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7544 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 10:20:03 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.03 csütörtök, 10:07:59
mutasd meg egy szerelőnek.
Mondjuk Tibinek, ő szereti nézegetni (IS)....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7545 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 12:15:06 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2015.09.03 csütörtök, 09:16:59
Sziasztok,
Találkozott már valaki olyannal, hogy olyan 1500-as fordulaton intenzívebb gázadásra (főleg 5-6. fokozatokban hallani) egy fura cicergő, szörcsögő hang jön a motor felől?
Olyan 2000-es fordulat környékén megszűnik. A hangeffektet
leszámítva nincs gond az autóval, megy, húz, fogyasztás is rendben, csak félek, hogy valami kezdetének az első hangjai ezek.
1500-ról 5-6 -ban nem kell lepadlózni. Ott és úgy nagyon igénybe van véve (nagy a belső nyomaték kényszer) a motor mechanikailag.....
Egyáltalán nem furcsa, hogy csörög-morog...stb. Ez egyáltalán nem tesz jót a motornak. ( lásd. Totalcar - A nyomaték öl, nem a fordulat vagy valami ilyesmi)
Vissza kell váltani, ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7546 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 16:08:54 »
Idézetet írta: zsitvayb - 2015.09.03 csütörtök, 09:16:59
Sziasztok,
Találkozott már valaki olyannal, hogy olyan 1500-as fordulaton intenzívebb gázadásra (főleg 5-6. fokozatokban hallani) egy fura cicergő, szörcsögő hang jön a motor felől?
Olyan 2000-es fordulat környékén megszűnik. A hangeffektet
leszámítva nincs gond az autóval, megy, húz, fogyasztás is rendben, csak félek, hogy valami kezdetének az első hangjai ezek.
Nekem volt hasonló jelenség...éltem vele, majd mikor vezérlés+hosszbordás szíj csere+görgő megtörtént el is múlt.
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Plebi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7547 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 19:44:18 »
Idézetet írta: Plebi - 2015.09.02 szerda, 17:22:11
96kw 130 Le-s Mondeo MkIV-be is ugyanez a szelep megy?
Fingorászik, cserélnem kell, csak szeretném máshol is megnézni, mielőtt a szerelő ad egy saját árat.
Egyébként a 130 lovas tdci sokban más mint a vele egy idős 140 lovas és későbbi 163 lovas?
Már lassan egy éve van nálam a kocsi, de eddig még semmi gondom nem volt vele. Igaz 320e km van benne, én meg egy év alatt megyek kb 6000 km-t. A részecskeszűrőt is gép szerint 400-500 km között regenerálja, gyakori városi használatnál.
Pár nap és végigolvastam a topicot, de az motorok közti különbségre nem találtam leírást, sőt még igazán sok 130 lovas tdci sem igen volt itt, talán Alfnak, ha jól olvastam.
A szelepet már megnéztük, szerelő be is rendelte, ugyanaz, 13500 lesz, nem sokkal több mint az alkatrészek.hu nál, ahol még posta és ha valami gáz van a gari és kérdéses. Most azt nem tudom, hogy leállításkor az első szokott fingorászni, vagy a hátsó? Emiatt a turbót vezérlő helyére menjen az új, azé meg az első helyre?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.03 csütörtök, 19:46:02 írta Plebi
»
Naplózva
2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7548 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 21:11:47 »
Plebi, nálad mi a kW/Le árfolyam?
(Aláírás)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7549 Dátum:
2015.09.03 csütörtök, 21:37:35 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.09.03 csütörtök, 21:11:47
Plebi, nálad mi a kW/Le árfolyam?
(Aláírás)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
144
145
146
147
148
149
150
[
151
]
152
153
154
155
156
157
158
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ