Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 09:00:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4719552 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #8000 Dátum: 2016.01.10 vasárnap, 21:27:53 »

Köszi a tippeket Urak!
Egyik kollégám autója ugyan ezt produkálta, neki párologtató szelep volt az okozó.
Melyik pesti márkaszerviz a legjobb? Szfváron az Ivanics elég gyenge szolgáltatást nyújt sajnos.
Nincs jelentősége, hogy egy másik autón mi volt az ok. Ez a párologtató szelep amúgy is túl egzotikusan hangzik. Felejtsd el.
Olvass hibakódot. vagy menj szervizbe.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8001 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 15:00:04 »

sziasztok!


Valaki esetleg találkozott már Mk4-gyel, amiben állófűtés vagy kiegészítő fűtés volt?

Arra lennék igazából kíváncsi, hogy a kályha az üzemanyagot honnan kapja? Üa.tartályból jön egy külön kis cső, s végigmegy az autó alján? (BMWnél pld. igen.)
Mert az újabb rendszerű Webasto kályhák már nem átfolyósak, hanem szívják a gázolajat, külön kis pumpával. Előnye is megvan, de hátránya is... Legegyszerűbb - ahogy én az előbbi off autónál csináltam - az az volt, hogy a visszatérő ágba be lett kötve a kályha, de ez még az átfolyós rendszerű thermo-top volt. A pumpával már kicsit bonyolultabb a dolog.

Köszönöm válaszotok!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8002 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 15:26:14 »

sziasztok!


Valaki esetleg találkozott már Mk4-gyel, amiben állófűtés vagy kiegészítő fűtés volt?

Arra lennék igazából kíváncsi, hogy a kályha az üzemanyagot honnan kapja? Üa.tartályból jön egy külön kis cső, s végigmegy az autó alján? (BMWnél pld. igen.)
Mert az újabb rendszerű Webasto kályhák már nem átfolyósak, hanem szívják a gázolajat, külön kis pumpával. Előnye is megvan, de hátránya is... Legegyszerűbb - ahogy én az előbbi off autónál csináltam - az az volt, hogy a visszatérő ágba be lett kötve a kályha, de ez még az átfolyós rendszerű thermo-top volt. A pumpával már kicsit bonyolultabb a dolog.

Köszönöm válaszotok!

Találkozok mindennap magammal!  eplus2 (Webasto, gyári)

Külön szívja a tankból, nem átfolyós rendszerű.

Járó motornál párhuzamosan műxik az elektromos fűtőrendszerrel kb. 40fokos vízhőig...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8003 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 15:28:20 »

Találkozok mindennap magammal!  eplus2 (Webasto, gyári)

Külön szívja a tankból, nem átfolyós rendszerű.

Járó motornál párhuzamosan műxik az elektromos fűtőrendszerrel kb. 40fokos vízhőig...

Szia Vebaszto!  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8004 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 15:37:02 »

Köszönöm!!

Akkor az a kiegészítő fűtés, s volt gyárilag is, jó tudni! Vajon ez az extralistában hogy szerepelt, milyen megnevezéssel?

Láttad már egyébént, hogy a tankból van a csőnek gyári kivezetés vagy gyárilag is "utólag" van egy csatlakozás betéve?



Találkozok mindennap magammal!  eplus2 (Webasto, gyári)

Külön szívja a tankból, nem átfolyós rendszerű.

Járó motornál párhuzamosan műxik az elektromos fűtőrendszerrel kb. 40fokos vízhőig...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8005 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 16:19:50 »

Köszönöm!!

Akkor az a kiegészítő fűtés, s volt gyárilag is, jó tudni! Vajon ez az extralistában hogy szerepelt, milyen megnevezéssel?

Láttad már egyébént, hogy a tankból van a csőnek gyári kivezetés vagy gyárilag is "utólag" van egy csatlakozás betéve?





Nonono! A neve az extralistán Programozható, üzemanyag tüzelésű állófűtés. Lehetett rendelni már ősidők óta.

(Már MK3-ban is lehetett asszem, de nem ezerszázalék, az enyémben nincs volt...)

Most nem vetődöm be alá, mert kutyahideg van, de majd megnézem, hogy mekkora a hókuszpókusz a csövezésben! Azt szinte kizártnak tartom, hogy kapott külön cikkszámot az a tank... Szerintem csak eccerűen van egy extra kiállás a tankon lévő elosztón...

Ez xenonos?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8006 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 17:26:49 »

Ha az "ez"en az én autóm érted, akkor igen, xenonos. Miért kérded?

Köszönöm, ha a csövezést majd meglesed!


Nonono! A neve az extralistán Programozható, üzemanyag tüzelésű állófűtés. Lehetett rendelni már ősidők óta.

(Már MK3-ban is lehetett asszem, de nem ezerszázalék, az enyémben nincs volt...)

Most nem vetődöm be alá, mert kutyahideg van, de majd megnézem, hogy mekkora a hókuszpókusz a csövezésben! Azt szinte kizártnak tartom, hogy kapott külön cikkszámot az a tank... Szerintem csak eccerűen van egy extra kiállás a tankon lévő elosztón...

Ez xenonos?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #8007 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 17:42:50 »



Ez xenonos?
B+!!! Te nem tudod, hogy B4K-ról érdeklődöl vagy mi?Huh?  Cheesy   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #8008 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 19:24:44 »

Szerintetek az üzem meleg motor 70 fokos hűtővize megfelelő / 0 fok kint/?
Kevésnek találom.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8009 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 19:48:10 »

Szerintetek az üzem meleg motor 70 fokos hűtővize megfelelő / 0 fok kint/?
Kevésnek találom.
az a helyzet,hogy szerintem az mk4-nél is ez az érték a hf hőmérséklete. Roll Eyes
Amúgy meg persze,a termó 92-96fok felett nyit(na)...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8010 Dátum: 2016.01.18 hétfő, 20:06:36 »


Kicsit visszakanyarodva, állófűtésnél is azért vigyázni kell. Mert ha a hengerfejben (vagy egyáltalán a keringetett ) víz 80-85 fokos (talán a kályha állófűtéseknél itt kapcsol ki) az olaj még hőven hideg, ahogy a motornak is sok része. Egyébként, ha a fűtés a motor elindítására indul el, az kiegészítő fűtés. Ha önállóan lehet vezérelni (pld. programozni az autóról, GSM modullal vagy távirányítóval) az már állófűtés. Sok kieg. fűtést egyébként meg lehet csinálni állófűtésre. A szellőztetés szerintem egyébként csak jól hangzik, sokat nem ér.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8011 Dátum: 2016.01.19 kedd, 08:32:12 »

B+!!! Te nem tudod, hogy B4K-ról érdeklődöl vagy mi?Huh?  Cheesy   

Laci!

Te már háromnegyedhatkor agresszív részegre iszod magad? És ez gyakorlat?  eplus2

Az enyémben nincs
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8012 Dátum: 2016.01.19 kedd, 08:34:51 »

Kicsit visszakanyarodva, állófűtésnél is azért vigyázni kell. Mert ha a hengerfejben (vagy egyáltalán a keringetett ) víz 80-85 fokos (talán a kályha állófűtéseknél itt kapcsol ki) az olaj még hőven hideg, ahogy a motornak is sok része. Egyébként, ha a fűtés a motor elindítására indul el, az kiegészítő fűtés. Ha önállóan lehet vezérelni (pld. programozni az autóról, GSM modullal vagy távirányítóval) az már állófűtés. Sok kieg. fűtést egyébként meg lehet csinálni állófűtésre. A szellőztetés szerintem egyébként csak jól hangzik, sokat nem ér.


Kb. 40°C - ig fűti a vizet, nem 80-ig.

Allófűtés volt a téma?  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8013 Dátum: 2016.01.19 kedd, 08:43:51 »

Kb. 40°C - ig fűti a vizet, nem 80-ig.

Allófűtés volt a téma?  eplus2 eplus2 eplus2

Ja, az nekem nincs.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #8014 Dátum: 2016.01.19 kedd, 08:50:17 »

Kicsit visszakanyarodva, állófűtésnél is azért vigyázni kell. Mert ha a hengerfejben (vagy egyáltalán a keringetett ) víz 80-85 fokos (talán a kályha állófűtéseknél itt kapcsol ki) az olaj még hőven hideg, ahogy a motornak is sok része.

Emlékeim szerint, nekem a MB-nél 40 fok környékén már kikapcsolt az állófűtés.

... A szellőztetés szerintem egyébként csak jól hangzik, sokat nem ér.

Anno a szabad ég alatt állt a paripa és azért az sokat ért, amikor az autóról leolvadt a jég és nem kellett öltönyben kapargatni, valamint a 20 fokos bőrkárpitos autóba kellett beülni és nem -20fokosba.
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8015 Dátum: 2016.01.19 kedd, 10:51:53 »

üdv.

kinek hogy indul hidegben a gép?
nekem első dízel.fura is volt,hogy sose láttam izzítani.
na ma reggel -10ben láttam az ikont a kijelzőn. de utána sem volt valami szép az elindulása a motornak.elsőre elég morgós volt,aztán rögtön abba is hagyta. mire hazaértem ,hallom,hogy ment elöl a hűtőventi. szóval mentem még egy kört a szomszéd településig. tényleg jókor koromtalanít mindiig Cheesy Cheesy
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8016 Dátum: 2016.01.19 kedd, 10:54:01 »

üdv.

kinek hogy indul hidegben a gép?
nekem első dízel.fura is volt,hogy sose láttam izzítani.
na ma reggel -10ben láttam az ikont a kijelzőn. de utána sem volt valami szép az elindulása a motornak.elsőre elég morgós volt,aztán rögtön abba is hagyta. mire hazaértem ,hallom,hogy ment elöl a hűtőventi. szóval mentem még egy kört a szomszéd településig. tényleg jókor koromtalanít mindiig Cheesy Cheesy

Hajlamos a leghidegebb időben is folytatni a regent. Mert ugye ez valószínű egy befejezetlennek a folytatása volt.

Egyébként elég balfax sw van hozzá...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8017 Dátum: 2016.01.19 kedd, 10:57:39 »

Hajlamos a leghidegebb időben is folytatni a regent. Mert ugye ez valószínű egy befejezetlennek a folytatása volt.

Egyébként elég balfax sw van hozzá...
persze.miután a nyomáskülönbség alapján regenerál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #8018 Dátum: 2016.01.19 kedd, 11:05:47 »

persze.miután a nyomáskülönbség alapján regenerál.

A legutsó regen óta 1200km-t mentem el. kb 800 óta direkt hosszabban megyek (felesleges köröket kocsikázok) és meg-meg nyomom neki, hátha elkezdi, de semmi :/
kb 2 hét múlva lesz egy hosszabb autópálya, remélem ott alkot valamit

Nyáron volt egy engine mailfunction a dpf miatt, akkor le lett szedve és ki lett takarítva. Addig 2-3-400 km-ént regenerált, utána már csak 7-8. Ez az 1200 már soknak tűnik
Naplózva

danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #8019 Dátum: 2016.01.19 kedd, 11:58:48 »

Az állófűtések 60-65 foknál kapcsolnak le, legalábbis a web. thermo top kályhák.
Én is elírtam a 80 fokot...

 
Kb. 40°C - ig fűti a vizet, nem 80-ig.

Allófűtés volt a téma?  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8020 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:02:22 »

A legutsó regen óta 1200km-t mentem el. kb 800 óta direkt hosszabban megyek (felesleges köröket kocsikázok) és meg-meg nyomom neki, hátha elkezdi, de semmi :/
kb 2 hét múlva lesz egy hosszabb autópálya, remélem ott alkot valamit

Nyáron volt egy engine mailfunction a dpf miatt, akkor le lett szedve és ki lett takarítva. Addig 2-3-400 km-ént regenerált, utána már csak 7-8. Ez az 1200 már soknak tűnik

1200km EU5-nek???  Huh?

Annyit nem mehet el regen nélkül. Nekem most télen 250 - 400 km - ként csinálja, de az 1200 qrvasok. eddig MAX 600km-t mentem 2 regen között. Horvátországban mindig a fizetőkapuknál kezdte, mikor lelassítottam a sorbanállás végett.

Jótanács: ha pl. pályázol és nem akarod a garázsajtóban kezdeni a regent, de érzetre már kb aktuális lenne, próbáld meg a következőt. Egyenletes autópályatempónál elveszed a gázt, kellő körültekintéssel motorfékkel lassulj kb. 90 - ig és 6.-ikban intenzíven kezdj gyorsítani, egy nagyon vicces füstfelhővel kezd, már többször rámdudáltak, hogy hengerfejes a gép, vigyem Tibihez!  vigyor3 Regent pályán egyenletes tempónál (fordulat 2000+) nem fog indítani, csak alacsony fordulaton intenzív terhelésre. Szóval ki lehet provokálni, de nem 50km - enként. Országúton ugyanez a helyzet, a lényeg az intenzív terhelésváltás és 1000 - 1500 közötti rpm. Jó DPF sokkolást!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8021 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:08:19 »

1200km EU5-nek???  Huh?

Annyit nem mehet el regen nélkül. Nekem most télen 250 - 400 km - ként csinálja, de az 1200 qrvasok. eddig MAX 600km-t mentem 2 regen között. Horvátországban mindig a fizetőkapuknál kezdte, mikor lelassítottam a sorbanállás végett.

Jótanács: ha pl. pályázol és nem akarod a garázsajtóban kezdeni a regent, de érzetre már kb aktuális lenne, próbáld meg a következőt. Egyenletes autópályatempónál elveszed a gázt, kellő körültekintéssel motorfékkel lassulj kb. 90 - ig és 6.-ikban intenzíven kezdj gyorsítani, egy nagyon vicces füstfelhővel kezd, már többször rámdudáltak, hogy hengerfejes a gép, vigyem Tibihez!  vigyor3 Regent pályán egyenletes tempónál (fordulat 2000+) nem fog indítani, csak alacsony fordulaton intenzív terhelésre. Szóval ki lehet provokálni, de nem 50km - enként. Országúton ugyanez a helyzet, a lényeg az intenzív terhelésváltás és 1000 - 1500 közötti rpm. Jó DPF sokkolást!

 wave

Kell ezzel foglalkozni, ha amúgy a telítettség nem mutat magas százalékot, de már régen regenerált?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8022 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:10:58 »

1200km EU5-nek???  Huh?

Annyit nem mehet el regen nélkül. Nekem most télen 250 - 400 km - ként csinálja, de az 1200 qrvasok. eddig MAX 600km-t mentem 2 regen között. Horvátországban mindig a fizetőkapuknál kezdte, mikor lelassítottam a sorbanállás végett.

Jótanács: ha pl. pályázol és nem akarod a garázsajtóban kezdeni a regent, de érzetre már kb aktuális lenne, próbáld meg a következőt. Egyenletes autópályatempónál elveszed a gázt, kellő körültekintéssel motorfékkel lassulj kb. 90 - ig és 6.-ikban intenzíven kezdj gyorsítani, egy nagyon vicces füstfelhővel kezd, már többször rámdudáltak, hogy hengerfejes a gép, vigyem Tibihez!  vigyor3 Regent pályán egyenletes tempónál (fordulat 2000+) nem fog indítani, csak alacsony fordulaton intenzív terhelésre. Szóval ki lehet provokálni, de nem 50km - enként. Országúton ugyanez a helyzet, a lényeg az intenzív terhelésváltás és 1000 - 1500 közötti rpm. Jó DPF sokkolást!

 wave

Bocsánat, de a hulladék fém felvásárlás máshol van!  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.19 kedd, 12:13:58 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8023 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:11:32 »

Kell ezzel foglalkozni, ha amúgy a telítettség nem mutat magas százalékot, de már régen regenerált?

Akkor nem okvetlenül kell ezzel foglalkozni, de gyanakodni érdemes... Szerintem!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8024 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:13:43 »

1200km EU5-nek???  Huh?

Annyit nem mehet el regen nélkül. Nekem most télen 250 - 400 km - ként csinálja, de az 1200 qrvasok. eddig MAX 600km-t mentem 2 regen között. Horvátországban mindig a fizetőkapuknál kezdte, mikor lelassítottam a sorbanállás végett.

Jótanács: ha pl. pályázol és nem akarod a garázsajtóban kezdeni a regent, de érzetre már kb aktuális lenne, próbáld meg a következőt. Egyenletes autópályatempónál elveszed a gázt, kellő körültekintéssel motorfékkel lassulj kb. 90 - ig és 6.-ikban intenzíven kezdj gyorsítani, egy nagyon vicces füstfelhővel kezd, már többször rámdudáltak, hogy hengerfejes a gép, vigyem Tibihez!  vigyor3 Regent pályán egyenletes tempónál (fordulat 2000+) nem fog indítani, csak alacsony fordulaton intenzív terhelésre. Szóval ki lehet provokálni, de nem 50km - enként. Országúton ugyanez a helyzet, a lényeg az intenzív terhelésváltás és 1000 - 1500 közötti rpm. Jó DPF sokkolást!

 wave

nekem sohanemsem regenerál... Mit csináljak?

Ja, nekem nincs dpf-em.  vigyor3 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8025 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:15:16 »

Kell ezzel foglalkozni, ha amúgy a telítettség nem mutat magas százalékot, de már régen regenerált?
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8026 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:16:21 »

1200km EU5-nek???  Huh?

Annyit nem mehet el regen nélkül. Nekem most télen 250 - 400 km - ként csinálja, de az 1200 qrvasok. eddig MAX 600km-t mentem 2 regen között. Horvátországban mindig a fizetőkapuknál kezdte, mikor lelassítottam a sorbanállás végett.

Jótanács: ha pl. pályázol és nem akarod a garázsajtóban kezdeni a regent, de érzetre már kb aktuális lenne, próbáld meg a következőt. Egyenletes autópályatempónál elveszed a gázt, kellő körültekintéssel motorfékkel lassulj kb. 90 - ig és 6.-ikban intenzíven kezdj gyorsítani, egy nagyon vicces füstfelhővel kezd, már többször rámdudáltak, hogy hengerfejes a gép, vigyem Tibihez!  vigyor3 Regent pályán egyenletes tempónál (fordulat 2000+) nem fog indítani, csak alacsony fordulaton intenzív terhelésre. Szóval ki lehet provokálni, de nem 50km - enként. Országúton ugyanez a helyzet, a lényeg az intenzív terhelésváltás és 1000 - 1500 közötti rpm. Jó DPF sokkolást!

 wave
fl előtt nincs semmi füst meg ilyen marhaság....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8027 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:16:58 »

fl előtt nincs semmi füst meg ilyen marhaság....

Fl után sem, csak TrollOnyo még azt hiszi, ez a normális.  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #8028 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:18:17 »

 taps
Fl után sem, csak TrollOnyo még azt hiszi, ez a normális.  hehe eplus2
TrollAnyo....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8029 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:18:38 »

nekem sohanemsem regenerál... Mit csináljak?

Ja, nekem nincs dpf-em.  vigyor3 hehe

Nagy még a boldogság Imot, de a smaxi EU6 - os lesz, do not worry, majkommentelsz még dpf ügyben teis!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8030 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:19:47 »

Nagy még a boldogság Imot, de a smaxi EU6 - os lesz, do not worry, majkommentelsz még dpf ügyben teis!

Mire megjön, szerintem EU7 lesz már.  Cheesy
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8031 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:20:48 »

nekem sohanemsem regenerál... Mit csináljak?

Ja, nekem nincs dpf-em.  vigyor3 hehe

Nekem sem. Sőt nem is füstöl és nem is büdös....... Mit csináljak?  eplus2
Vegyek dízelt?  Shocked 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8032 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:22:09 »

Nekem sem. Sőt nem is füstöl és nem is büdös....... Mit csináljak?  eplus2
Vegyek dízelt?  Shocked  [img]http://s.cdnadcom.net/sm/img/smiles/11.gif

Tibi-tibi... Nem csak a fekete korom a füst, a kék füst is füst...

 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8033 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:26:35 »

Tibi-tibi... Nem csak a fekete korom a füst, a kék füst is füst...

 hehe


Igazad van!


Majd szerzek valami utólagos kékfüst generátort a homasitában, mert enélkül még nincs! Egyébként meglepő, de az olajat evő jó katalizátoros motorok már nem füstölnek kéken úgy látványosan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8034 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:28:24 »


Igazad van!


Majd szerzek valami utólagos kékfüst generátort a homasitában, mert enélkül még nincs! Egyébként meglepő, de az olajat evő jó katalizátoros motorok már nem füstölnek kéken úgy látványosan.

Akkor neked még a katalizátorod is rossz.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8035 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:29:51 »

Hajlamos a leghidegebb időben is folytatni a regent. Mert ugye ez valószínű egy befejezetlennek a folytatása volt.

Egyébként elég balfax sw van hozzá...
hát az enyémhez biztos speciális van. Cheesy mindig az udvarban kezdi a gyeprácson állva, had égjen ki a fű Cheesy
amúgy megnéztem párszor, és kb 5-600km et írt sikeres regenekhez. félbehagyottat nem jelzett eddig.

a másik dolog, hogy maga a motor olaj sem tetszett meg. eddig bixxolt rakott a szerelő bele. gondoltam a castrolt megpróbálom. úgy érzem,kicsit hangosabb a motor tőle.


az FL utániakban amúgy modosítottak valamit a motor hangszigetelésén?vagy akasztnién? tesóm 2014es gépében nem is hallani ,hogy jár a motor. enyémben sajna igen.  
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8036 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:30:18 »

Akkor neked még a katalizátorod is rossz.  eplus2

Ha akkor rossz, mikor a káros anyag kibocsájtási adatok alatta maradnak az EuroIV-nek is, háta akkor nekem nem kell jó!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8037 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:31:59 »

hát az enyémhez biztos speciális van. Cheesy mindig az udvarban kezdi a gyeprácson állva, had égjen ki a fű Cheesy
amúgy megnéztem párszor, és kb 5-600km et írt sikeres regenekhez. félbehagyottat nem jelzett eddig.

a másik dolog, hogy maga a motor olaj sem tetszett meg. eddig bixxolt rakott a szerelő bele. gondoltam a castrolt megpróbálom. úgy érzem,kicsit hangosabb a motor tőle.


az FL utániakban amúgy modosítottak valamit a motor hangszigetelésén?vagy akasztnién? tesóm 2014es gépében nem is hallani ,hogy jár a motor. enyémben sajna igen.  

Szólj a tesódnak, hogy indítsa be az övében is. Hallani azt....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8038 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:35:21 »

Szólj a tesódnak, hogy indítsa be az övében is. Hallani azt....
mentem vele. hallani,de nem jön be annyi motorhang az utastérbe mint az én 2010es példányomba.

a másik nagy élmény a gyári163paci. nem estem tőle hanyatt az enyém után.de kicsit rugalmasabb alacsony fordulaton. az tetszett. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.19 kedd, 14:15:41 írta zsolank » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8039 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:38:28 »

mentem vele. hallani,de nem jön be annyi motorhang az utastérbe mint az én 2010es példányomba.

a másik nagy élmény a gyári16paci. nem estem tőle hanyatt az enyém után.de kicsit rugalmasabb alacsony fordulaton. az tetszett. Cheesy

2010-ben már volt FL-es motorral is FL előtti karosszéria.
Egyébként talán csendesebb is, ez a jó szó. (Nem a "nem hallani")  vigyor3
Jól mozog a 163 LE-vel. Gyakorlatilag bőven elég mindenre, könnyű vele csekkeket "nyerni".
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8040 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:38:55 »

Akkor nem okvetlenül kell ezzel foglalkozni, de gyanakodni érdemes... Szerintem!

Szépen lassan kúszik felfelé, de elég ritkán szokott. Mondjuk az országút talán pont a legkevésbé tolja tele.

nem.

 worship
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8041 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:40:54 »

Mire megjön, szerintem EU7 lesz már.  Cheesy

Éééés mégboldogabb leszel! Képzeld birtokomba jutott egy tervezet a tervezett változásokról:

- Csak 0,08°% kéntartalmú cipőtalppal szállhacc be
- Az szélvédőt csakis védett madárfajok kulázhatják le
- gázolajat csak fehér kesztyűben tankolhacc
- Max. 1250rpm (95cm-es csigát tesznek majd a motorra)
- Nem lesz benne fékpedál
- Ha már beültél, csak deszt.vizet piálhacc
- átvétel csak kp. ellenében, 100% juharfa-petpalack örleményből készült 30 ezer forintos bankók, junker arcképével  
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8042 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:47:24 »

Éééés mégboldogabb leszel! Képzeld birtokomba jutott egy tervezet a tervezett változásokról:

- Csak 0,08°% kéntartalmú cipőtalppal szállhacc be
- Az szélvédőt csakis védett madárfajok kulázhatják le
- gázolajat csak fehér kesztyűben tankolhacc
- Max. 1250rpm (95cm-es csigát tesznek majd a motorra)
- Nem lesz benne fékpedál
- Ha már beültél, csak deszt.vizet piálhacc
- átvétel csak kp. ellenében, 100% juharfa-petpalack örleményből készült 30 ezer forintos bankók, junker arcképével  


Majd ha valami vicceset akarsz írni, azt a Humor topikba írd.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8043 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:48:17 »

2010-ben már volt FL-es motorral is FL előtti karosszéria.
Egyébként talán csendesebb is, ez a jó szó. (Nem a "nem hallani")  vigyor3
Jól mozog a 163 LE-vel. Gyakorlatilag bőven elég mindenre, könnyű vele csekkeket "nyerni".

az biztos Cheesy

én megúsztam egy 45öst Cheesy még anno Cheesy
kifutottak a határidőből, és így csak a megszüntetésről kaptam határozatot Cheesy
de korai volt az örömöm. Cheesy utána nyertek tőlem egy 30as támogatást .
enyém 2010-03 havi. és még a régebbi vezérlős moci. QXBA.
de nem nagyon lépett meg előlem pályán Cheesy

tetszik a kocsija. :Cheesy s-line hófehér szörnyeteg. jól néz ki Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8044 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:51:49 »

az biztos Cheesy

én megúsztam egy 45öst Cheesy még anno Cheesy
kifutottak a határidőből, és így csak a megszüntetésről kaptam határozatot Cheesy
de korai volt az örömöm. Cheesy utána nyertek tőlem egy 30as támogatást .
enyém 2010-03 havi. és még a régebbi vezérlős moci. QXBA.
de nem nagyon lépett meg előlem pályán Cheesy

tetszik a kocsija. :Cheesy s-line hófehér szörnyeteg. jól néz ki Cheesy

Szép a fehér Mondeo.  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #8045 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:53:09 »

Szép a fehér Mondeo.  eljen
az biztos. Cheesy enyém a kis szürke családi Cheesy Cheesy mint ha nem is ugyanaz a márka lenne Cheesy
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8046 Dátum: 2016.01.19 kedd, 12:57:41 »


tetszik a kocsija. :Cheesy s-line hófehér szörnyeteg. jól néz ki Cheesy

Audi?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #8047 Dátum: 2016.01.19 kedd, 13:16:57 »

A legutsó regen óta 1200km-t mentem el. kb 800 óta direkt hosszabban megyek (felesleges köröket kocsikázok) és meg-meg nyomom neki, hátha elkezdi, de semmi :/
kb 2 hét múlva lesz egy hosszabb autópálya, remélem ott alkot valamit

Nyáron volt egy engine mailfunction a dpf miatt, akkor le lett szedve és ki lett takarítva. Addig 2-3-400 km-ént regenerált, utána már csak 7-8. Ez az 1200 már soknak tűnik

Nem lehet, hogy nem veszed észre a "körök" közben? Az 1,200 már nagyon sok.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8048 Dátum: 2016.01.19 kedd, 13:39:42 »

mentem vele. hallani,de nem jön be annyi motorhang az utastérbe mint az én 2010es példányomba.

a másik nagy élmény a gyári16paci. nem estem tőle hanyatt az enyém után.de kicsit rugalmasabb alacsony fordulaton. az tetszett. Cheesy

Lehelletnyivel csendesebb lett fl után...

Enyém is gyári 16pacis, a régi 280-as Ikaruszokat lenyomtam még tüdőből, de a Lion's Cityvel már nem boldogul. Most rendeltem egy boxot Tibitől, ami felrántja 16,4Ps - re, allítólag ez már CAF szint lesz, ...hát már elég kíváncsi vagyok!

 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #8049 Dátum: 2016.01.19 kedd, 13:43:55 »

Audi?

Nononono, az Audi 18pacis, ez meg gyári 16-os!  eplus2

Tehát, micsubicsu lehet...talán...ööö...Janié! Az xenonos?
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.19 kedd, 13:46:01 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.